cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptydi jan 12 2016, 20:39

Marlon:

'Winkelen is ook in de buitenlucht!' Lachte ik terug. Hij vroeg of ik ook kwam of of dat ik nog meer moest eten. Ik stond op en liep te klungelen met mn krukken 'yah! Sehun, ik heb alleen maar nadelen. Ik loop op krukken en jij hebt super lange benen' riep ik achter hem na.

Xiumin:

Mooi dat was een deal. Dit is een hele belangrijke opdracht dus je moet er helemaal voor gaan. Ze vroeg in welk jaar ik zat ' 3de jaar. ' antwoorde ik ik zat samen met yifan en suho in het jaar. Opeens vroeg ze hoelaat het was. Ze leek veetje in paniek ' ehm.. 5 uur. Watan? Moet je ergens heen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptydi jan 12 2016, 20:46

sehun:
''dan komen we een gas masker met binnen lucht!'' Ik liep expres flink door mar keek af en toe achterom of ze iet te ver achter ging liggen. ''So? moet ik daar rekning mee houden dan?'' riep ik en stak me tong uit Natuurlijk was ik als eerst bij de winkel straat. daar ging ik langzamer lopen en draaide me om ''slome op deze manier zijn we met kerst nog niet klaar1'' riep ik dramatisch ''En nu ga jij mijn bubble tea betalen!'' ze ik blij

Lennie:
Ik haalde ademn ooh het was nog maar 5 uur. ''Zou gaan eten bij Kyungsoo. heb het beloofd omdat ze vinden dat ik te weinig eet. En wil niet te laat komen want anders gaan ze me voor e zo veelste keer weer de les leren!'' zei ik en glimlachet naar hem. ''Die lange yifan?'' vroeg ik englimlachte even verlieft.maar me blik veranderede snel.. ''hij lijkt me echt arogant!'' zei ik serieus en sloeg me hand voor me mond'' sorry''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptywo jan 13 2016, 18:49

Marlon:

ik stak mn tong terug uit naar sehun toe. ik ging ook niet extra hard mn best doen om hem bij te houden. weetje hoe vermoeiend het is op krukken te lopen!? uit eindelijk had ik hem ingehaald. 'je hoeft niet mee' zei ik tegen hem. en toen zei hij dat ik zn bubble tea moest betalen. 'oh jah laat de gehandicapte en de jongere maar betalen. what happend to the elders buy for the younger?' vroeg ik aan hem.

Xiumin:

'als ze vinden dat je te weinig eet, dan ga ik ook niet eerder met je trainen tot hun vinden dat je weer goed eet' zei ik serieus. ' goed eten is belangrijk, en geef me die blik niet, ik weet dat ik je de les lees. en als je niet wilt dat mensen blijven doen, dan moet je de les maar eens leren en uitvoeren' zei ik met een knipoog. 'hahahaha Yifan arrogant? hahahah oh man dat is de beste grap die ik ooit heb gehoord.' lachte ik hard en moest er bijna van huilen 'man dat is 1 groot knuffel beest'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptywo jan 13 2016, 20:10

Lennie:

''ja snap ik maar mensen willen me overal de les over leren. Als ik daar allemaal naar moet luiosteren ben ik mezelf niet meer. Idereenwil me zo veandere naar deze cultuur hier.'' jammerde ik. ''Ze willen zelfs me eetpartoon aan passen. straks mag ik niet meer gewoon ijn frietjes met mayo en frikandelle eten!'' zei ik en gooide me handen in de lucht. 'Maar leuk je te ontmoeten'' glimlachte ik en probeerde langs de jongen heen tekomen. toen ik over yifan begon begon hij hard te lachen. ik keek ehm met een schuin hoofd aan. ''Nou dan moet hij mij niet meer knuffelen..'' zei ik en dacht aan het moment dat ik voor het eerst zag dat ik een A+ had en hij me meteen een omarming gaf

Sehun:
Ze kwam er bij lopen. en begon over de oudre zorgne voor de jongere ik lachte even ''ik won jij verliest! en heb nu geen geld bij...'' bekende ik. Bij de koraoke bar werkte me pa dus dat ging op mijn kosten. Ik glimlachte. ''zoo! je krijg het ooit terug'' zei ik met nadurk op ooit
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptydo jan 14 2016, 17:21

Xiumin:

'ik weet zeker niet dat ze je willen veranderen, maar het kan niet kwaad wat over de cultuur te leren en je beetje aan te passen.. je zit hier minimaal nog 4 jaar of niet ?' begon ik rustig. 'en over je eet patroon.. ze willen gewoon dat je gezond bent. je wilt niet weten hoeveel meiden hier zich uithongeren om in een bepaald plaatje te passen. geloof me, ik heb het al meerdere keren gezien. zie het als bezorgheid omdat ze om je geven' eindigde ik met een glimlach.

Marlon:

ik rolde met mn ogen toen ie begon dat hij gewonnen had en dat ie toevallig geen geld bij zicht heeft 'en wat nou als ik ook geen geld bij me heb?' vroeg ik aan hem. 'en jou kennende krijg ik dat toch nooit terug ' zei ik en liep naar de bubble tea stand toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptydo jan 14 2016, 17:33

Lennie:
Ik glimlachte. en knikte. ik had geen zin om er tegn in te gaan dan ging hij toch alleen maar door. ''Ik ga er vandoor'' zei ik ''bedankt nog'' ik boog even voor hem en rende daarna langs hem heen. Ik friste em op en ging eten bij Dyo. Ik had dus geen honger. Maar ad gewoon. Niet dat ik eet problemen had in tegendeel zelfs heb soms gewoon minder honger.

De avond was ik gaan trainen had ik dingen uit geschreven en bedacht ovor het nummer met jongdae. aangzien het een rustig nummer was moesten we Dans of acteren er nog in stoppen. Dus ik had verzonnen om een MV op te nemen die achter ons af te spele.  Zodat er toch dans acteren en shit in zat. Die MV werd dan een verhaal verteld met dansstaps (Justin bieber love yourself idee)

De volgende ochtend wasi k echt vroeg wakker. Ik meost een frisse neus halen voor i met Jongdae om ging. Zroge dat ik geen hoofd pijn ofzo zou krijgen.

Sehun:
''das waar je krijg het niet terug!'' lachte ik.. 'dan gaaan we Yaja time doen!'' zei k terwijl ik achter haar aan liep. Ik was in ieder geval blij dat ze weer praatte enniet zo na dacht over wat er op school was. 

na de bubble tea nam k haar mee naar de kareoke bar. En jah als een echte  vent betaalde ik. Me pa da. maar ik moest hem toch altijd terug betalen. 

Tijdens de kakoa deden we battels. Ik ahd een eker gewonne maar das was rap daarn was ik dik ingemaakt

we liepen over straat richting.. denk haar huis. ''Waarom kon je niet even medeleide met me hebben en me laten winnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptydo jan 14 2016, 23:25

Xiumin:

ze glimlachte en knikte alleen maar. ik hoop dat ze het wel gelooft.. en er hopelijk ook iets mee ging doen. ze bedankte me en ging er vandoor. ik zwaaide naar dr toen ze langs me liep.  'geen dank'

Luhan:

Lennie had wonderbaarlijk de tijd niet vergeten, dus we hoefde haar neit te zoeken en mee te slepen naar ons gezamelijke avond eten. dyo had gekookt en lennie at dr eten op dat we voor dr opgeschept hadden. wel een beetje met lange tanden, maar ze had het opgegeten, en daar ging het om. de volgende dagen hadden dyo en ik het erg druk door het trainen en leren kennen van onze partners. de beter je je partner kent, de beter je samen preformed. het was best wel grappig dat dyo en krystal met elkaar gingen.. ze waren allebij niet echt spraakzaam. krystal had  zelfs de bijnaam ice prinsess ( because her sister jessica is the ice queen) maar dyo vertelde dat als je dr leert kennen heel zacht en warm hartig persoon is. omdat we het zo druk hadden had ik jongdae nog extra geappt om te zorgen dat lennie dr lunch niet zou overslaan. wij haalden dr sochtends op voor gezamelijk ontbijt en savonds voor gezamelijk avond eten.

Marlon:

na de karaoke, wat ik keihard gewonnen had zodra er geen rapnummeres meer kwamen, liepen we richting mijn huis toe. sehun begon te zeuren waarom ik geen medeleiden met hem had gehad en hem had laten winnen. 'yeah right' lachte ik 'ik zit misschien op school voor dans major, maar een zang minor.. noway dat ik je me laat inmaken' zei ik. we namen afscheid toen we bij mn huis aangekomen waren.

de volgende paar dagen was ik niet heel veel op school... alleen voor zanglessen, aangezien die nu het belangrijkst waren.. ik wou jongin niet naar beneden halen door mijn blessure... maar zeker ook baekhyun niet... hij had al zo'n zuivere en controle over zijn stem..ik oefende dus extra hard om er voor te zorgen dat ik hem niet teleurstel. hij had er voor gezorgd dat ik ook vrijstelling heb gekregen.. dus i had to do a great job! in all die dagen had ik Jongin ook nog niet gesproken.. and it made me wonder.. nadat hij Hye zo makkelijk geloofde.. wou ik nog wel met hem mn eind opdracht doen? hij is echt een geweldige danser en choreograaf.. maar.. om een goede dans partner te zijn, moet je elkaar geloven en vertrouwen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptyvr jan 15 2016, 10:55

Lennie:

de paar dagen er na ging het wel okey. Ik genoot van de twee duo’s Luhan en zin meid en dyo. Ze paste zo goed bij elkaar. Het eten deed ik als ze het me verplichte en als k het zelf niet zou vergeten. Maar de moment met Jongdae leken voorbij te kruipen. als een gehandicapte slak.. Ik trainde e deed maar of ik het leuk had. maar ik ergerde me dood aan hem.

Met de jongen die ik dinsdags ontmoet had werd het contact wel beter. Als Dyo en luihan aan het trainen waren zat ik bij Minseok en de andere jongens. E zoals hij zei Yigan was een grote knuffelbeer. Ik had daarom ook sorry gezegd voor me vooroordeel!.

Ik rende door de gangen waarom weet ik niet. want als ik gewoon zou lopen zou ik later komen bij het oefenen met jongdae en was het dus ook korter tijd om met hem in een hok te zitten. Maar te laat komen was niks voor mij. Jongdae die sukkel had geregeld dat we deze dag Zang niet hoefde te volgen omdat het alleen maar herhaling was voor de gene die het wat moeilijker hadden met zingen.

toen ik door de gangen rende zag ik Marlon lopen. Die scheen alleen naar school te komen met zang. Ik snapte dat echt niet.. Maar het was niet mijn zaak om me daar zorgen over te maken. Maar waar ik me wel lichtjes zorgen over maakte wa di roddel.. Dat ze Jongin vervangen had voor baekhyun. Oker die twee zangen wel samen dus dat was wel waar. Maar zou ze ook weten.. Dat jongin nog niemand had en laatset paar dagen nooit meer uit de danszaal gekomen was. Hij scheen daar te slapen hij ad bijna niet en trainden zichzelf zowat de dood in. Oke dat was een roddel, Maar zou ze dat niet weten?

Bij het lokaal aangekomen naar ik met Jongdae zou gaan oefen lied ik me op gegrond zakken om op adem te komen. ‘’Ik moet iets *hijg* doe naan mijn *hijg* conditie’’ zei ik zacht en probeerde terug op adem te komen.

Baekhyun:

We oefende echt veel. Noujah de dagen dat ze er was en we geen zang les volgde.. kortom we oefende nog niet veel. Ik had bijles engels genomen en die vielen vaak onder zang.. Soms zag ik haar in de gangen of hadden we contact via whatapp
*yoo marlon!. zullen we vandaag gaan oefenen?*

*ooh nee de zangzalen zijn bezet.. dan maar in een danszaal? kunnen we ook oefneen*

stuurdei k haar terwijl ik bij engels zat.

*I would like to train.. *
*oke laat maar engels is niet mijn ding!*
spamde ik haar onder
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptyvr jan 15 2016, 11:53

Marlon:

sins baekhyun en ik elkaars nummer hebben gegeven werd ik ondergespamt met berichtjes van hem. zoals nu. zn manier van appen was gewoon precies zn persoonlijkheid. super enthousiast maar niet helemaal doordacht. ik lachte. * is goed! ben toch zo bijna klaar. * * aish alle zangzalen bezet? naja dan moet het wel in een danszaal. zelfde prenciepe toch? * toen begon hij ietsi n het engels te sturen. arme jongen.. hij had er zoveel moeite mee. * dont worry! i'll help you. you're doing great* spamde ik terug naar hem.

Jongdae:

ik werd een beetje moedeloos... maakte niet uit wat ik deed.. het leek er alleen maar op dat lennie verder van me weg probeerde te blijven inplaats van het omgekeerde waar ik op hoopte.. ik wist niet zo goed meer wat ik moest doen.. als het zo door ging moesten we onze acteerkunsten in de strijd gooien om een beetje chemie op het podium te krijgen.. daar word je ook op beoordeeld namelijk.. hoe goed je bij elkaar past... ik zuchtte terwijl ik alles klaar zette toen lennie opeens hijgend binnen kwam. iets over dat ze iets moest doen aan dr conditie . 'als je een paar minuten te laat bent is niet erg hoor' lachte ik 'je hoeft je de longen niet uit je lijf te rennen om op tijd te komen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptyvr jan 15 2016, 15:21

Lennie:
Ik keek hem even beledigt aan.. misschien was het voor hem niet erg, Maar ik wilde gewoon niet te laat komen. ik haat dat.. Dus ik bepaal zelf wel of ik rende of niet. Ik glimlachte even zuur naar hem en stond weer op. Ik liep naar hem toe en legde me storyboard neer. ‘’omdat het een rustig nummer is kunnen we niet echt rtijdesn het optrainen dansen of acteren. dus i dacht het op deze manier te doen’’ zei ik en lied het zien. ‘’

NBaekhyun:

*jah! alles is bezet ;(*

*teach me master!*


*tot zo!!* na de les rende ik weg.
*waar blijf je!* appte ik nog. ik stond al voor danszaal 4 dat was misschien Jongins zijn danszaal maar dat hij daar binnen zou zitten ha dik niet verwacht ne anders…. was dit een van de rustige danszalen..

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptyvr jan 15 2016, 17:44

Chen:

argh! ik kon mn haren wel uit mn hoofd trekken. ik pakte mn mobiel en begon Luhan te appen * LUUUU!!! help me alstublieft met Lennie... het maakt niet uit wat ik doe ze mag me gewoon niet Q.Q* stuurde ik naar hem toe. ze kwam met het idee dat omdat het een rustig nummer is dat we niet tijdens het optreden kunnen dansen of acteren. ik bekeek dr storyboard. het zag er goed uit, alleen zal er echt veel geacteer bij ons vandaan moeten komen.. want zoals het nu gaat.. vreesde ik voor een grote flop. ik kreeg bericht van luhan terug * we'll talk to her tonight Wink * dat hebben ze nu al vaker gedaan.. maar het hielp niks. 'klink goed' zei ik tegen dr. 'hoe wil je het gaan doen'

Marlon:

ik liep door de gangen heen naar de danszalen toe. ik hoorde wel geroddel rond me heen over dat ik jongin harteloos links had laten liggen voor baekhyun. ik rolde met mn ogen elke keer dat ik het weer hoorde. ze wisten de reden niet. op het moment dat ik aan gelopen kwam kreeg ik bericht van baekhyun waar ik bleef. 'ben er al' zei ik tegen hem. danszaal 4... dat is jongin's danszaal...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptyvr jan 15 2016, 18:39

aekhyun:
Ik draaide me abrupt om. ''heey!'' glimlacht eik blij m ogen begonnen te tralen. ''heb een dansaal gekozen die leeg behoort te zijn'' zei ik het ligt was ook uit gegaan. Dat kreeg je als je daar langs stil zat. ht waren automatosche lampen.  alleen zaal 1-4 en 5-10 hadden lampen die je aan en uit moet zetten. En daar hadden wij natuurljik onze eerste nacht samen in door moetne maken. Ik deed de deur openen liep naar binnen toe ik gooide me spullen in de hoek. het licht sprong aan. I kkeek rond en schrok me dood!.

Lennie:
Ik wreef in me ogen en begon bij het begin. ''zoals ik net ook al zei..'' Ik zuchte ''okey. oefenen... misschein jongin vragen om tips of de dans docent..' ik probeerde lief te glimlachen maar het lukte niet echt.. Ik kon hem gewoon echt niet uitstaan.. en ik deed zo erg me best. hij had een engelen stem maar  voor de rest was hij irritant.!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptyvr jan 15 2016, 18:50

Chen:

jup.. great jongdae... je hebt nog geen 5 zinnen tegen dr gezegt en ze was alweer geirriteert... ugh dit ging echt niet werken! ik glimlachte zover het kon terug. ' heb je gehoord over jongin? Wist niet dat marlon eerst met hem zou gaan en hem nu heeft laten vallen voor baekhyun..' zei ik tegen dr. Misschien dat een ander onderwerp de minder zou irriteren..

Marlon:

Yeah.. de danszaal hoorde leeg te zijn.. maar jongin kwam er bijna nooit uit.. net zoals ik eerder.. maar de lichten waren uit dus het zal wel goed zijn toch? Ik liep achter baekhyun aan naar binnen toe en legde mn spullen bij de zijne neer. Het licht sprong aan en ik zag uit mn ooghoek dat hij ergens van schrok. Ik liep naar hem toe ' wat is er'vroeg ik voorzichtig en keek zijn kant op. Ok nu snap ik het.. ik schrok zelf ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptyvr jan 15 2016, 18:57

Baekhyun:

Ik wees naar de jongen die op de grond lag. Hij was spierwit. Ik begon aan marlons mouw te trekken'' het is JOngin!'' riep ik bang. Ik keek haar aan. ''hij izet zo wit!.. Op dat moment kreeg we een mail waarin stond welke studenten nog geen partner haddene en... JOngin stop om 1. 

Lennie:
Hij begon over Jongin en marlon. waarom moest hij nouw weer over Marlon beginnen. ''Weet ik niet ik let niet op de roddels'' zei ik rustig. ''Roddelen is niet echti ets waar ik me tot op aangetrokken voel'' ik keek van hem weg. ''maar jah hij is de dansstudio daarna niet meer uit gekomen'' zei ik en keek hem aan. Op dat moment ging me mobiel af en kregen we een mail binnen. Waar instond welke 5 studenten nog geen parnter hadden en JOngin stond op nummer een. niet dat ik me mobiel bij had.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Emptyvr jan 15 2016, 19:06

Chen:

Oke ook geen goede move!!! Man straks moest ik nog bij chanyeol lessen gaam volgen... elke meid ziet hem te mogen zonder dat hij er ook maar iets voor hoeft te doen.. ik zuchtte voor de zoveelste keer die dag. Op dat moment ging mn mobiel af, laten wetend dat er een mail binnem was gekomen. Het was een email met 5 studenten die nog geen partner hadden.. en op nummer 1 stond jongin.. 'waarom heeft hij nog niemand anders gevonden?' Zei ik vooral tegen mezelf. Elke dans student stond te springen om de kans om met jongin te dansen..

Marlon:

'Jongin!' Riep ik geschrokken en ging naar hem toe. Hij wad echt spierwit maar hij had ook koorts.. een beste! 'Baekhyun kun je mn tas pakken?' Vroeg ik aan hem terwijl ik jongin zn hoofd op mn schoot legde. Ik las de email die we zonet kregen en hij stond op nummer 1 dat hij nog geen partner had ' waarom heb je nog geen partner?! Je wist dinsdag middag dat je iemand anders moest gaan zoeken... waarom heb je dat nog niet gedaan?!' Zei ik ook al hoorde hij me vast niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 25 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 25 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: