cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo jan 06 2016, 17:02

Sehun:
‘’heb jij pech dat ik besloten heb dat ik je mag’; zei ik rustig en trok haar deken iets meer over haar rug heen. ‘’neem wat rust en niet weg lopen ben over een uurtje terug’’ zei ik en vertrok zoals ze vroeg maar meer of even wat te regelen

Baekhyun:
Ik luisterde naar wat hij zij. toen hij begon dat hij lennie geholpen had ging ik recht zitten ne keek hem aan. ‘’stop is met die meiden de schuld te geven. niks was hun schuld. Dat is wat die drie andere willen dat gedacht word!.’’ zei ik en tikte op zijn borstkas. ‘’Er is niks mis met hun.’’ ik keek hem even strak aan en blies daarna me wangen op
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo jan 06 2016, 17:10

Chanyeol:

daar kwam een reactie uit hem die ik niet verwachtte 'waarom doe je zelf dan zo kut tegen Marlon? als er niks mis met hun is, dan heb je wel een rare manier van dat te laten zien' zei ik terug. er was dus duidelijk wel wat gebeurt tussen die twee. maar wat precies? 'jullie hebben samen vast gezeten die nacht of niet. waarom zou je dat voor me verbergen.. ik dacht dat we elkaar alles konden vertellen.'

Marlon:

ik verstopte me alleen maar verder onder de dekens. ik wou dit niet.. dit was niet de bedoeling.. ik had me natuurlijk wel bedacht dat ik niet zonder problemen deze opleiding door kwam.. maar waarom al zo snel.. voordat ik het door had begonnen er tranen over mn wangen te rollen. gefrustreerd veegde ik ze weg, maar het was onbegonnen werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo jan 06 2016, 17:17

Baekhyun:

‘’omdat… ‘ ik keek hem aan,’’Je weet wat er gebeurd is voor dat ik jouw ontmoet heb’’ zei ik rustig. ‘’en dat wijf.. zit nu hier op school oke. En ik ben gewoon bang dat het overnieuw gebeurd daarom wil ik niet bij Marlon in de buurt zijn, Je weet donders goed hoe mensen naar buiterlandrs kijken want je bent er zelf ook zin persoon die er altijd negatief over is!’’ ik lied me ogen zakken en probeerde uit bed te stappen. Wat een slecht Idee was met me voet die nog niet verband was. hij begon over dat ik iets voor hem verzwegen had. ‘’heb jij toch ook gedaan. Je hebt die andere meid geholpen en niet verteld’’ zei ik rustig en keek hem deze keer wel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo jan 06 2016, 17:50

Chanyeol:

'omdat' begon ik weer terug tegen hem ' het niet echt te sprake kwam.. dat jij vast hebt gezeten op school voor een nacht wel. maar nu geen reden tot ruzie of wat dan ook.. ' zuchtte ik. ik zag dat hij uit bed probeerde te stappen. snel duwde ik hem terug ' dacht het niet meneer. blijven zitten/liggen jij. ' zei ik streng. 'en ik weet inderdaad wat er gebeurd is.. maar je hoeft daar echt niet meer bang voor te zijn.. je hebt mij, en jongdae nu ook trouwens.. en iets zegt me dat de meid je ook niet alleen laat. ook al doet ze dr best.. over haar gesproken.. ik dacht dat ze een enkel blessure had.. maar ze rende zo snel over het veld heen naar je toe.. ' dat laatste zei ik vooral tegen mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo jan 06 2016, 18:09

Baekhyun:
Oh rende ze. Was die gebroken poot dan een leugen om niet te dansen een gaf ze de schuld aan die andere?. Ik zuchtte een haalde mr schouders op. "Niet mijn zorg een sinds wanneer geef jij daar om. Het klinkt net of het he interesseert. " ik ging liggen een keek naar mijn ben ja.. Chanyeol was er een jongdae.. Maar toch was het die meiden gelukt een hasj in me enkel te boren.. En dan moest ik geloven dat het niet terug kwam.. Ik legde mr hand op mijn buik. Niet omdat ik honger had. De reden laar ik ooit nog wel zien.. Of vertrek ik je. "Hyung heb honger!" zei ik snel om hem weg te krijgen. Ik strak mee ben omhoog "een ik mag niet lopen zo.." ik kerk hem met een brede gemene glimlach aan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo jan 06 2016, 19:47

Chanyeol:

'ja het interesseert me. maar vooral om dat jij zo'n reactie geeft als haar naam valt' zei ik met een flauwe grijns terug. er waren weinig mensen die zulke gemixte reacties uit hem konden krijgen. dus natuurlijk was ik geinteresseert. hij zei dat ie honger had. ik glimlachte en stond op 'ik ga wel opzoek naar iets te eten' ik besloot er wat langer dan nodig over te doen. iets in me zei dat hij even alleen wou zijn.. ookal zei hij het niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo jan 06 2016, 19:49

Baekhyun

Na even was chanyeol dan toch weg. Ik roep de verpleegster een zorgde dat ze mr vier behandelde. Ik kreeg krukken en kon naar huis. Ik smste *hyung ben al naar huis zie jr morgen weer!
----------------------

Lennie:
De week ging voorbij een ik had geen last meer van de meiden. Maar niet alleen dat de rest van de klas was ook vrij uitgestorven. Baekhyun kwamn niet op dagen maar yixing en jongin ook niet. Ik wist ook drie tijd jongdae te ontwijken. Maar dat betekende dat ik ook niet vaak meer in de buurt van luhan een kyungsoo was. Wat ik echt heel erg miste. Ik zag ze alleen nog maar in de les. Maar dan zat jongdae er van bij een ik had geen zin om met iemand van door 3beagles vrienden te worden. Een om luhan een kyungsoo nou weg te halen bij jongdae.. Ze zeiden zelf dat jr de land moet pakken als er mensen waren die hogere cijfers hadden om daar bij te komen een samen te werken. Dus ja.. Ga ik er niet tussen hangen.
Het weekend had ik voor het eerst alleen doot gemaakt. Voorheen was et altijd werk iemand bij. Vaak kyungsoo.... Maar die was aan het trainen met jongdae... Wat miste ik hem erg.. Dat weekend had ik ook niet gegeten. Iets in me zijn dat ik af moest vallen. En dat lukte goed als kyungsoo er niet was om voor mr te koken.

Op maandag ochtend hadden we weer een volle schema een zouden we de nieuwe zang opdracht krijgen. Ik was benieuwd of het waar was wat die jongens een week geleden hadden gezegd over een duet.. Want dan was ik de sigaar..

Ik zat achter in de klas een zag kyungsoo binnen komen. Ik zwaaide naar hem maart lied al snel mee hand zakken. Jongdae Leo er vlak achter. Maar ook baekhyun.

Baekhyun:

Ziek.. Zo noem ik het. De dagen na dat mijn enkel open geraakt was. Had ik zware Griek p griep opgelopen. En een dikke ontsteken. Blijkbaar had ze iets door gedaan tijdens het schoonmaken een het erger gemaakt dan het op eerste oog leek. Zo erg daar ik 5 dagen kost ziek was. Zo erg dat zelf me stem e niet meer was.

Dit gaf wel een voordeel. Een nieuwe periode. En voor mij dus een schone start. Ik ging overnieuw beginnen. Dat had ik bedacht toen dus plat op bed lag een niks kon. Ik ging op mijn cijfers letten zorgen daar ik alleen nog maar A's zou halen. En ik ging niet meer naar huidskleur kijken. Als ik een duet met een westerse ging doen. Deed ik dat voor de hoge cijfers. Als we moesten dansen een dan zou ik voor de beste danser gaan. Want je doet een opleiding voor jezelf. En met hoge cijfers word je eerder gescout!. Dus dat werd mij plan. Ook een blij leven een niet met gemeen zijn tegen mensen. Dat ook. Meer omdat ik mee daar ook heek kut onder voelde. Ik ga het zonnestraaltje worden van iedereen! Neger Aziaat of westers!. Jongen of meisje.. Iedereen ging mij zien als het blij goed lerende jongen zonder vooroordelen of rasistise eigenschappen!

Nu was het maandag en ik ging meteen lagen zien dat ik wist wat ik wilde!. Ik... Nee ik rende niet. Hoe graaf ik dat ook wilde. Ik waggelde met mijn stokken door de school heen op weg naar de zang lessen. Daar kwam ik jongdae een kyungsoo tegen. "Hey hey hey!" riep ik blij een probeerde te zwaaien. Maar mee kruk vormen uit mr hand. "Keabhsong..." zong ik terwijl ik min stok probeerde te pakken.

Jongin:
Er waren probleem mijn mr p mijn ons honden en zus. Het ene probleem kwam naar de andere. Ik moest me dans oefenen contract leggen met marlon over haar plan. Maar niks ging zoals ik gehoopt had. Gelukkig Had ik met al deze drama vrij gekregen tot maandag. En dat had ik hard nodig..

Op school aangekomen zicht ik naar marlon. Ze had zang een dat was boven in school. Als ik snel was kon ik haar vast spreken voor de les begon. Ik rende de trap op richting het lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo jan 06 2016, 20:23

Marlon:

kut... ik voelde me gewoon super kut.. ik was al paar dagen thuis gebleven.. en ik zag het nut er ook neit van in om deze week naar school te gaan.. als ik op school was, dan raakte ik alleen maar gefrustreerd dat ik niet kon trainen.. oh en nog zo iets leuks! mn tablet en jongin zn aantekeningen boekje waren gejat.. mn tablet vond ik niet zo erg.. maar jongin zn boekje... ik voelde me zo ontzettend schuldig dat ik er gewoon ziek van werd. ik lag alleen maar op bed.. en kwam er alleen maar af om wat te eten en te douchen. gescheurde enkelbanden... great.. en waarvoor? voor helemaal niks. baekhyun wou toch niks met me te maken hebben.. maar waarom probeerde ik het elke keer weer... ik zat er aan te denken om het thuisfront te bellen om te vertellen wat er aan de hand was... alleen het feit dat ze niet in me geloofde dat ik het zou halen hield me tegen.

ik had school wel gebeld en ze uitgelegd dat ik me wou focussen op het herstel van mn enkel zodat ik niet onnodig afwezig gemeld werd.

Chen:

Baekhyun bleef thuis na alles wat er gebeurd was. hij had blijkbaar ook een beste griep te pakken. ik hing vaak met dyo rond en hij begon met wat tips te geven over engelse uitspraak en dat soort dingen. we hadden een paar keer geoefend, en ookal wist ik ongeveer hoe het zou klinken met baekhyun zn stem erbij.. ik had alsnog het gevoel dat er wat miste. maar dat zou ik wel bespreken als baekhyun weer terug was.

het was weer maandag en ik liep met dyo naar zangles waar de volgende opdracht gegeven werd. ik hoorde een hyper iemand achter ons. dat kan maar 1 iemand zijn. we draaiden ons om en zagen daar baekhyun, op krukken. 'baek! goed je weer te zien. weer helemaal beter?' vroeg ik terwijl dyo zn stok voor hem oppakte die hij had laten vallen.

Dyo:

jongdae alleen was erg makkelijk mee om te gaan, maar zodra baekhyun of chanyeol erbij kwam schoot zn energy level zo hard omhoog, dat ik me liever op de achtergond hield. baekhyun was gelukkig weer beter zodat we met zn 3en konden oefenen en ik hem ook tips kon geven over uitspraak enzo. ik was zo druk bezig geweest met oefenen en leren dat ik Lennie en luhan even vergeten was.. sorry.. ik was gewoon zo gefocused dat dat soort dingen soms gebeuren.. Ill make it up to you guys!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo jan 06 2016, 20:39

Lennie:

Dyo nergeerde me en keek alleen maar om naar de andere. Ik glimlachte even maar daarna moest ik maar aan het werk. IK had besloten om het acteren achter wegen te laten en meer instrumenten te leren zodat ik zelf muziek kon maken. Dat leek me het beste.

Jongin:
Ik liep naar het lokaal maar marlon zat er niet. Ik keek rond maar wist niet zo snel met wie ze nou eingelijk omging.. Ik haalde me schouders op. die kwam vast wel naar de training vanmiddag.

Baekhyun:
''nou niet helemaal beter. nog lichte hoofdpijn en een kloppende enkel maar voor de rest alles goed'' ik lachte. Kyungsoo gaf me stok terug. ''thanks'' glimlachte ik en wiegelde op mijn stokken. ''Had gehoord dat we straks een half uur hebben. Wil wel eens horen hoe ver jullie zijn heb zelf ook half geoefend. maar jah veel geluid kwam er niet uit.'' lachte ik en ging voorin zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo jan 06 2016, 21:09

Luhan:

Ik plofte naast lennie neer op de stoel. dyo had het zo druk met de samenwerking tussen hem, jongdae en baekhyun op het moment. ik had door dat het lennie soort van dwars zat, ook al wou ze het niet toegeven. 'maak je maar geen zorgen om dyo. hij is ons niet vergeten, dit gebeurd gewoon als hij gefocust is op een project. dan gaat hij er helemaal voor en als je hem er niet aan herinnert dat er ook nog andere dingen zijn die zijn aandacht nodig zijn.' zei ik tegen dr. 'maar waarom heb je acteerlessen laten vallen' vroeg ik lichtelijk teleurgesteld.

Dyo:

'vooral uitspraak tips en af en toe het nummer gezongen. ik heb alleen het gevoel dat we nog iets extra's missen' begon ik rustig. 'straks maar even dat half uurtje pakken dan. heb lunch gemaakt trouwens. en doe jij het maar gewoon rustig aan. herstel is het belangrijkste nu voor jou' zei ik toen we de klas in liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo jan 06 2016, 21:17

Lennie
Luhan kwam ineens naast me zitten en begon te lullen over Kyungsoo. Ik glimlachte alleen maar en knikte datik het begreep. Ik richte me terug op me aantekeningen en haalde me schouders op toen hi jvroeg naar mijn acteerlessen. ''Misscehin in de 3de weer ofzo'' zei ik rustig. ''vond het niet zo leuk'' ik keek niet meer op van me aantekeningen. ''moet jij niet mee doen moet hun? je stem past er goed bij''.

baekhyun:
''zal ik doen!'' ik stak me duim half op.  in de les lette ik goed op en gaf vaak het antwoord. Zoals ik al zei hoge cijfers halen!. toen het tijd was draaide ik em om naar de jongens ''laten we gaan dan hebben we nog een paar minuten langer''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo jan 06 2016, 21:28

Luhan:

' awwhh.. maar zonder jou is het zo saai in de les...' zeurde ik tegen dr maar ze had zich alweer gefocust op dr aantekeningen. ze vroeg even later of ik niet met ze mee moest doen. ik leunde achterover in mn stoel 'neah, als ze het aanbieden zal ik wel aannemen.. maar het is hun project dus als hun erg geen toegevoegde waarde inzien dan niet' antwoordde ik eerlijk.

Dyo/jongdae:

paar minuten voor het eind van de les vroegen we aan de docent of we eerder weg mochten om te gaan oefenen. dat mocht en we pakte onze spullen. we namen ook de spullen van baekyun over zodat ie beter kon bewegen. 'zullen we naar het dak gaan? is het meestal wel lekker rustig. en het is mooi buiten vandaag dus lekker van genieten' stelde jongdae voor. dyo haalde de lunch uit zn kluisje en stemde er mee in en liepen richting de lift voor baekhyun
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptywo jan 06 2016, 21:33

Lennie:

''hehehe andere mensjes zoeken. Die meid met die bril en zwart haar kijkt altijd haar ogen uit naar je'' glimlachte en in gaf hem een kleine schouder stoot. 

Luhan vertelde dat hij het hun lied vragen. Ik haalde me schouders op en knikte. ''hehe okey'' zei ik en sloeg me boeken dicht. ''Ik ga trainen zie je wel bij koreaans'' snel stopte ik me spullen in me tas en liep het lokaal uit om te gaan trainen. wat trainen wist ik nog niet.. verzon wel eits als het zover was.Niet veel later kregen we allemaal een mail van de docent zang. 

beste studenten,

Wegens een probleem in de les Kon ik jullie de nieuw opdracht niet geven. Het is en opdracht in samenwerking met dans zang acteren een muziek. Dus over het gehele schooljaar kan je je partner vinden. Er gelden wel een paar regels:

1. Jongen en meisje
2. Jr partner mag niet in de zelfde cijfers klasse vallen. Mensen die een A Gemaakt hebben magen niet een partner hebben die een A+ A of A- hebben. Dit is aan de hand van het cijfer behaalt op. (Datum optredens examen)
3. Jullie optreden moet 3 van de 4 vangen bezit.
4. Creativiteit word beloond. 
5. To 3 Winnaars mogen optreden voor SHINee solo concert. Rond kerst.
6. lager dan een F word van school gestuurd. We gaan alleen verder met de beste van de beste.

We moeten de duo horen voor vrijdag 5 uur!. Daar gelden ook een aantal regels voor:

Pas als je van ons te horen krijge dat het duo mag. Is het een duo
Geen duo. Geen examen
Geen examen is school verlaten

Kortom maak een goed duo en geef dit op tijd aan. Anders gaat deze school niet met je verder

Met vriendelijke groet
Mr Choi


Ik schrok een beetje van de mail.. Maar het was me wel duidelijk geworden wat ik nu moest doen. En ik had ook een goed idee!


Jongin:
Ik kreeg een mail van de docent en las het. Ook ik kreeg meteen een idee. Ik had nog ergens een duo nummer liggen en die wilde ik met marlon doen. Nu eerst haar nummer zien te vindne. Ik rende door de gangen opzoek naar Oh Sehun deze jongen had haar nummer als een van de weinige. Ik vond hem bij wat meiden en kreeg al snel haar nummer. Maar ik moest hem beloven dat ik aardig tegen haar was en haar niet snel in de steek lied. Natuurlijk ging ik dat niet doen!. Ik was niet gek!

* Beste Marlon,

Het spijt me dat ik je nu zo onverwachts app. Maar ik hoop dat je de mail ook gelezen hebt. Ik zou deze opdracht echt heel graag met jouw doen. Ik heb een idee wat we kunnen doen. En jij bent daar perfect voor.

Jongin*


Ik verstuurde het bericht en borg mijn mobiel op. Toen ik verder wilde lopen stond het vol met meiden die me aan keken met puppy ogen. Idereeen die voor me stond had later dan een A. Wat ook logisch was er waren meer 3 A’s gehaald en iedereen wilde optreden voor Shinee.. Of op deze school blijven. Ze vroegen allemaal of ik met hun wilde. Tegen iedereen zei ik dat ik het nog niet wist. Ik wilde met marlon…


Baekhyun:
de jongens draaide me tas ''Ik ga voortaan mara is met krukken lopen!' lachte ik toen ook nog is een par knappe meidne de deur voor me openhielden. In de lift danste ik een beetje heen en weer. ''Jullie gaven beiden aan dat jullie wat missen. wat dan?'' begon ik. toen de lift stopte hupste ik naar buiten toe en ging op een bnakje zitten.  met me voet heerlijk omhoog. ''het nummer is normaal langzaam en voor wat Chanyeol me gestuurd had hebben jullie het al een flink stuk sneller gemaakt'' begon ik en zette het nummer op. ''zing dan jongens1'' lachte ik blij
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptydo jan 07 2016, 17:15

Marlon:

ik had de email ook ontvangen natuurlijk. ik las hem grondig door.. hoe krijg ik in hemelsnaam dans zang muziek en acteren, 3 van die onderdelen, in 1 stuk verwerkt.. ik kan geen muziek schrijven.. mn zang was nowhere near good enough.. en acteren was al helemaal een ramp. ik zat in een negative spiraal op dus zag alleen maar de dingen die fout konden gaat op het moment. niet veel later kreeg ik ook een berichtje, dat later van jongin bleek te zijn. hij wou de opdracht graag met mij doen, normaal had ik ja gezegt.. maar nu.. * maakt niet uit, neem aan dat je mn nummer van sehun hebt. heb de email gelezen.. maar.. ten eerste vind ik dat ik je samenwerking niet meer verdien.. ik ben je aantekeningen boek kwijt geraakt.. het spijt me echt ontzettend. ten tweede, zijn mn enkelbanden nu gescheurd dus ben nog langer uit commisie.. en misschien wel compleet van de baan.* ik draaide me weer op mn zij.. misschien... misschien moet ik het maar gewoon opgeven..

chen:

we deden een stukje van het nummer 'ik heb het gevoel dat we nog een bepaalde toonhoogte missen. wat denken jullie?' zei ik tegen ze. 'ja dat zelfde gevoel had ik ook' zei dyo. op dat moment kwam de email binnen van de volgende opdracht. 'wow.. wat een opdracht. het zijn dus duo's.. gemixed. niet in dezelfde cijferklasse... en we moeten het voor vrijdag weten! '
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Emptydo jan 07 2016, 18:30

Baekhyun:

"Han.." zei ik een strak mee duim op. "Die jongen die dat Chinese nummer zong! " zei ik een keek de andere aan. "Hij heeft een heel zachte stem" toen weer de mail binnen kregen LSD ik het door. Een stond half op. "Ik ga die Lu Han wel zoeken" zei ik snel een borg mee mobiel op. "Misschien kan een mankepoot hem wel over halen!" lachte ik. Waar luhan was. Was Lennie. Lennie had een hogere cijfer klasse.. Een mijn instelling was hoge cijfers halen. Een gaat ging vast niet lijken als ik iemand uit de. C klasse haalde.

Ik vloog zowat naar benede. Zo snel mee stokken konden een de lift een alles.

Jongin:
Ik kreeg snel een berichtje terug een las het. Ze was mijn boekje kwijt. Even wilde ik bood worden. Ik had haar nog zo gezegt. Maar na een paar keer ademhalen besloot ik het te vergeven. Ik wilde het zo graag met haar doen. Dit duet!.


Ja heb het nummer van oh sehun ben er de hele school voor door gerent. :p.

Dus je bent het boekje kwijt?. Dat betekent toch dat je iets goed te maken hebt!! Dus nu kom je er niet met onderuit! Please doe met me mee! Smile.

Met je enkel hen ik rekening gehouden. Het examen is pas over 2,5 maanden. Dus als we eerst zang doen. Daarna dans. We kunnen erg behaalde in de dans verwerken das ook acteren.


Ik verstuurde het een begin op mijn nagels te sabbelen. Ik kerk expres niet meer op omdat ik anders weer tegen zo veel meiden moest zeggen dat ik het nog niet wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 16 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: