cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptydi feb 16 2016, 23:29

Marlon:

Inees vloog baekhyun omhoog en sloeg zn hand voor zn mond. Hij rende naar de wc en ik hoorde het oh zo fijne geluid van overgeven. Someone cant hold his alchocol... ik stond op, pakte een shirt van hem van de grond en deed deze aan en liep naar hem toe. Arme jongen lag voorover gebogen over de wc heen. Ik pakte een glas en vilde hem met water voor als hij klasr was. Ik ging naast hem zitten en wreef over zn rug heen.

Chen:

Lennie stond op en ik dacht dat xe naar de slaapkamer zou lopen zoals ik gezegt had, maar ze lieo naar de keuken toe. Ik begon te lachen en liep achter dr aan. ' slaapkamer is dexe kant op lennie' zei ik nog steeds lachend en bracht dr naar bed toe. We hadden nog niet echt besproken hoe we dit gingen doen.. ik was al van plan om gewoon eerst oo de bnk te crashen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 13:55

baekhyun:
m buik as echt overstuur. Maar ik was blij dat marlon naast me kwam zitten. Ik lied me tegen haar lichaam aan zakken en voeldeme echt belabberd. ''Ik had moeten eten voor we dat drank spelletje gingen doen'' zei ik zachtjes. toen me benen minder pudding waren stond ik op poeste me tanden en maakte de wc schoon voorzo ver dat moest. Draana keek ik maar marlon. Ik glimlachte zachtjes en pakte haar beet. en begon haar opnieuw te zoenen. Ja. daarom poeste ik me tanden. ze zei dat ik niet meer van haar af zou komen. dan zou ik der wel wegzoenen! grapje.

Lennie:
Ik lag in bed en keek op naar chen. 'kom maar hoor als je aan jouw kant blijft is alles goed. We moeten toc hwinnen of niet'' glimlachet ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 14:08

Marlon:

Ik liet baekhyun tegen me aan hangen. Kon echt xien dat ie zich zwaar belabberd voelde. ' yeah drwnk opnde lege maag is niet erg slim..' zei ik tegen hem ' was vergeten dat niet iedereen daar tegen kon' zei ik nog en hielp hem omhoog. Hij poetste zn tanden en maakte de wc schoon. Ik bleef bij hem voor het geval dat het weer mis ging. Toen hij klaar was draaide hij zich naar mij met een gljmlach en begon me te zoenen. ' toppunt van romantisch, na je maag binnenstebuiten gekotst te hebben je partner zoenen' lachte ik.

Chen:

Ze zei dat ik erbij mocht komen liggen als ik maar aan mijn kant bleef. We moesten uiteraardnwel winnen. Ik glimlachte ' yeah laten we die andere twee fanatiekelingen maar eens een poepienruiken' zei ik en ging aan mijn kant liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 14:15

baekhyun:
'en je laat het nog toe ook!' glimlachte ik en drukte haar lcuhaam tegen de mijne aan. ''Zie je'' zei k en begon haar nek te zoenen en daarna haar mond weer. ''heb me zelf opgefrist!'' stibbeled eik nog even zahtjes tegen

Lennie:
'yeah' lachte ik en sloot me ogen. Ik viel niet snel in slaap maar das geen verandereing met anders
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 14:27

Marlon:

' ik zei toch ook niet dat ik het erg vond' zei ik zacht terug. En kroelde door zn haren heen en zoende hem terug. ' feeling better? Kom laten we weer terug naar bed gaan' Vroeg ik aan hem en liep alweer terug richting de slaapkamer.

Chen:

Ik lag op mn rug naar het plafond te kijken. Kon niet echt slapen. Wist niet echt waarom.. mn gedachtens waren gewoon bij al de opdrachten van de afgelopen dagen. Voor ons hadden ze echt wel gewerkt. Een week geleden was lennie alleen maar geirriteerd rond me, en nu, lacht ze en praat ze met me. En ze grapte zelfs soms mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 14:32

baekhyun:
Ik liep achter der aan en liedme voor haar in bed vallen ik deed me arme wijt zodat ze door had da tze op mj moest komen liggen. 'kom lig!' lachte ik blij
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 14:53

Marlon:

Baekhyun liet zich op bed vallen en seinde dat ik op hem moest.komen liggen. Ik glimlachte en schudde met mn.hoofd. wat een klein kind is het ook. maar wel mijn klein kind en kroop in bed en ging op hwm liggen. ' best pillow ever' zei ik met een vermoeide zucht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 15:00

Baekhyun: 
ZE kwam niet boven op me liggen! wat was deze!. Maar naast me. Ik glimlachte ne sloeg haa rin me handen. We lagen dwars over op het bed maar hey wie maakte dat nou toch wat uit!. ik viel vrij nsel in slaap met haar naast me. De volgende ochtend werd ik wakker met Marlon onder me. Ik lachte ne bleef liggen.

Lennie:
Ik wreef in me ogen en was eerder wakker dan chen. atans dat hoopte ik. Ik liep in me pantoffels door het huis heen naar de keuken toe om een ontbijtje op bed te maken voor jongdae
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 15:10

Marlon:

Toen ik wakker werd voelde ik iets warms en zwaars bovenop me liggen. Als ik niet beter wist dacht ik dat ik weer thuis was en django een rare bui had en boven op me was komen liggen. Ik opende mn ogen en was opgelucht dat dat niet het geval was. Baekhyun was bovenop me gerold ergens tijdens de nacht. Ik glimlachtte en toen zag ik iets boven in de hoek van de kamer hangen. Ik verschoot meteen van kleur. Ik schudde baekhyun wakker. ' ehm... we kinda forgot about the camara yesterday' lachte ik nerveus en wees erna.

Chen:

Toen ik wakker werd was het andere kant van het bed leeg en koud. Lennie was dus al wakker. Ik keek op de klok. Bleg te vroeg voor mij. Ik rekte me nog ff uit en bleef lekker liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 15:14

baekhyun:
Ik hees mezelf omhoog toen ze begon over de camera's ''okey doel van vandaag camera's uitschakelen!'' fluisterde ik zachtjes. ''maar eerst.. liggen en langzaam wakker worden!'' kreunde ik en lied me iets maar van haar afrollen niet dat ik haar los lied.

Lennie:
ik had het ontbijt gemaakt en leip de trap weer op. Ik had niet gezien dat hij wakker was geworden. Ik zette het naast hem neer. 'Sorry dat ik soms zo moeilijk doe'' zei ik tegen de  in mijn gedachte tegen de slapende jongdae.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 15:21

Marlon:

Ik lachtte zachtjes toen hij zei dat we een manier moesten vinden om die camaras uit te schakelen. Hij rolde van me af en trok me half met me mee. Ik lach half boven op hem en begon met zn haar te spelen. En dacht terug aan onze eerste ontmoeting ' wie had ooit gedacht dat we zo ver zouden komen na die eerste intmoeting van ons ' lachte ik. ' heb gelezen dat er een kermis hier in de buurt was, zullen we heen gaan vandaag?' Stelde ik voor.

Chen:

Ik hoorde de deur weer open gaan . Ik deed alaof ik nog sliep en hoorde lennie wat naast me zetten en daarna iets zeggen. Ik glimlachte en wachtte tot ze weer de jamer uit was. ' ik sure you have your reasons for it' zei ik zacht terug en draaide me om naar het ontbijt dat ze klaar gemaakt had. Ookal vond ze het zelf maar niks, ik zag rijst! Rijst voor 3 maaltijden van de dag, zo doen we dat hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 15:27

Baekhyun:
ik pakte haar wangen beet. ''niet zo veel prate!' zei ik en drukte me mond tegen de haren aan ''meer genieten!' ik lachte en lied me handen over haar rug heen gaan. zachtjes begon ik haar nek te sabbelen. Ik knikte toen ze begon over het feit dat we naar de kermis konden gaan. 'eerst hier een feestje bouwen?' vroeg ik zachtjes en keek haar met grote puppy ogen aan.

Seoul school of art - Pagina 46 Tumblr_inline_o26p7kXBWr1u0terj_500

Lennie:
benede ruimde ik de afwas op van gistere en besloot maar te wachten tot hij wakker zou worden enwat dingen zou gaan doen. Ik was buiten gaan zitten met me jas aan en keek naar de lucht. het was koud maar dat nam ik voor gelief
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 15:54

marlon:

Ik blies mn wangen op toen hij zei dat ik niet zoveel moest praten.veel ruimte om te reageren had ik niet toen hij zn mond weer tegen de mjnne aan duwde. Ik zuchte uit door mn neus en zoende terug. Daarna ging hij naar mn nek en stelde eerst voor om hier een feestje te gaan bouwen. Ik grijnste naar hem ' wat had je in gedachten' vroeg ik aan hem.

Chen:

Ik at mn ontbijt op en ging uit bed. Ik ruimde alles op en besloot naar lennie te gaan zoeken. Dat werd nog leuk in zon groot huis. Na bijna alle kamers gehad te hebben had ik dr alsnog niet gevonden.. hmm.. waar kon ze dan zijn,, ik facepalmde... duh de tuin! Ik liep naad buiten en zag dr xitten. ' je raad het nooit, toen ik wakker werd stond er zomaar ontbijt voornme klaar' grapte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 15:57

Baekhyun:
''een niet  dronke herhaling van gistre avond?' lachte ik blij en dwude haar van af zodat ik op haar kon liggen. Ik ging tussen haar benen in liggen en speelde met me mond over haar nek en schouders ik deed niks tot ze toestemming zou geven anders gng het zo opdringent lijken! en dat kon niet met een camera aan. Wat.. het idee alleen nog maar leuker maakte. Zou ik der op tillen tegen de muur zodat ze alles goed konde filmen!

Lennie:
Jongdae kwam de tuin in en jaagde het vogeltje weg die voor me zat. ik keek op toen hij vertelde dat er gewoon eten naast hem stond. 'ja da tgeluk had ik niet.. denk dat het huis een vooroordeel heefs en jouw voortrekt' zei ik terleurgesteld en keek naar de lucht. 'Zullen we is kijken wat voor opdrachten er te doen zijn? of wat voor dingen er in de buurt zijn?' stelde ik voor
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Emptywo feb 17 2016, 16:16

Marlon:

Hmmm dat klonk me wel goed in de oren. Ik lag weer op mn rug met baek tussen mn benen. Mn handen gingen naar zn boxer toe om uit te trekken, zoveel hadden we gelukkig niet aan, ik had alleen een tshirt van hem aan en hij alleen boxers.

Chen:

'Tuurlijk trekt het huis me voor, ik bedoel, kijk naar me' lachte ik en deed ern paar fotomodel poses. 'Misschien als je was blijven liggen was er wel wart geweest. Wie weet doen ze het alleen op speciale tijden.' Zei ik nog tegen dr en ze begon over opdrachten zoeke. 'Oh ja die liggen hier door het huis vertstopt!katen we gaan zoeken'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 46 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 46 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: