cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 16:07

Baekhyun:

''jah! en ik hoef met die opdracht ook niet te dansne!'' lachte ik blij en lied me op een stoel vallen. ''Heb net beslote ndat ik luna ga vragen!.. het lijkt net of we iemand naar een gala moeten vragen man!'' lachte ik en lied me bedienen met eten. ''Maar die komt nog!'' lachte ik nu minder lbij.. dan moestne we meer mensen gaan vragen!.

Lennie:
INeens zat luhan naast me. Ik hoorde hem in het bgin niet tot ik he mzag in me weespiegeling. Ik draaide me om. ''Appje?'' vroeg ik en begon schuldig te lachen. ''Me mobiel ligt in me kamer''' zei ik en haalde me hand door me haren heen. Ik begon op me lip te sabbelen.'' wat had je gestuurd dan? iets met de les? ben toch niet ergens te laat ovor heh?'' vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 16:13

Chen:

'oooh luna! goede keus man, hoop voor je dat ze nog niemand heeft. ' zei ik tegen hem en had wat eten voor hem opgehaald. 'en chanyeol, wat hoorde ik nou, heb jij serieus Hyuna weten te krijgen?' zei ik met een grijns. het was geen geheim onder ons dat hij een crush op dr had. ik moest lachen toen hij rood begon te worden. 'word vast een ontzettend sexy optreden met haar sex appeal.'

Luhan:

ik wist het. ik lachte zacht 'nee je hebt niet te laat voor iets. en het heeft ook niks met de les te maken. ik kwam baekhyun tegen in de gang en hij was opzoek naar je om te vragen voor dat duet. ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen dus zei dat ik jou al gevraagd had en dat je er nog over na aan het denken was... zodat je wist dat hij er aan kwam.'zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 16:18

Lennie:

''hij is langs geweet maar thanks dat je aan me dacht'' zei ik lachend. ''heb hem al afgewezen! word er echt goed in! nee zeggen tegen jongens'' lachte ik even en precies op dat moment kwam er een jongen aangelopen met de zelfde vraag. Ik keek naar luhan en lachte even. ''Nee sorry'' zei ik en begon te lachen. toen ik terug naar luhan draaide. ''zei je! gewoon zonder nadenken!.'' noujah ik wist dat die jongen F- stond en deze opleiding deed voor zijn uiterlijk.. En dat hij me ook gepest had afgelopen maanden. Dus de keuzeo p hem was makkelijk. ''Maar buiten dat al ieamnd gevonden? en hoe was het oefnene met de jongens, Het klonk echt goed''

baekhyun:
ik lachte om de jongens. maar nu ging ik het toch zeggen. ''eN jij dan? wie kies jij?'' ik keek jongdae recht aan maar daarna ging me blik naar dyo net of ik jongdae niet de kans ging gevne om te antwoorden
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 16:36

Dyo:

tijdens het eten halen was krystal naar me toe gekomen vragend of ik met haar het duet wou doen. ze zat een cijfer klasse hoger dan mij dus was super enthousiast dat ze mij vroeg.

chanyeol had dus al een partner. baekhyun vroeg aan ons of we ook al iemand gevonden hadden. hij keek mij recht aan 'krystal heeft me zojuist gevraagd' antwoordde ik. ze was opgegroeid in Amerika dus ik keek er ook vooral naar uit om mn engels te oefenen met dr.

Luhan:

'ja weet het, hij heeft jongdae daarna meteen geappt' lachte ik. ze wees weer iemand af zonder teveel er over na te denken ' netjes hoor, is toch veel makkelijker dan overal bij na te denken en met iedereen rekening te houden.. je kunt niet iedereen tevreden stellen' lachte ik 'heb nog niemand gevonden.' zei ik en liet me naar achteren vallen. 'zal niet weten bij wie ik goed zou passen.. ' bekende ik. ik wou dr niet vragen want had van jongdae begrepen, die van baekhyun gehoord had, dat ze vond dat je diegene onder je moest helpen.. en dus niet aan een hoger iemand moest vragen.. dat hield me echt tegen op het moment. 'en hoe weet jij dat we goed klinken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 17:02

Lennie:
"Hahah ja.. Vind het echt een stomme opdracht" jammerde ik. Ik snapte het wel maar vond het gewoon niet leuk. Hij vertelde dat hij nog niemand had. Echt als hij het nou gewoon vraagt.. Dan kon ik ja zeggen. Maar hij deed het niet. Hij begon over stemmen een of het wel zou passen. "Agh weer hebben nog een week." lachte ik zachtjes een ging tegen hem aan zitten. Gewoon omdat ik een prinsesje was die niet tegen de vieze muur aan wilde zitten! "Als weer DAB beide nog niemand hebben gaan weer gewoon samen" zei ik uiteindelijk wat stiller.

Baekhyun:
"Oh gewoon perfect!' riep ik blij toorn dyo vertelde met wie hij ging. Okey dat betekende dat alleen jongdae een ik de enige waren die niemand had.. Nouja voor niemand wad het nog zetten dat het duo dit mocht gaan ze moeten het eerst aan de docent vertellen een die moest ja zeggen..

Tijdens het eten had ik luna wel zich lopen maar het voelde niet goed. Er daalde iets door mijn gedachte heen. " we hadden geen les meer toch? " vroeg ik ineens
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 17:18

Luhan:

ze had gelijk we hadden nog een week.. maar het nadeel was dat als je je duo te laat door gaf en het afgewezen werd, je geen tijd had om nog iemand anders te vinden.. misschien kon ik victoria vragen.. ze was ook chinees dus communiceren zal een stuk makkelijker gaan. toen zei lennie opeens dat als we beide nog niemand gevonden hadden we dan samen gingen. ik glimlachte 'deal' zei ik deed mn pink omhoog.

Chen:

Dyo had dus ook al iemand. sweet.. dat betekende dat baekhyun en ik als enige nog over waren om iemand te vinden. ik kon echt even niemand bedenken om te vragen... en de duo's die nu gemaakt waren moesten eerst toch nog goedgekeurd worden. dus wie weet wat er nog kon gebeuren.
ik keek op van mn eten toen baekhyun vroeg of we nog les hadden. 'nope, we zijn vrij om te gaaan waar we willen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 17:24

Baekhyun:
"Mooi" zei ik en lied mr eten staan. "Succes jullie morgen succes met meiden vragen!" dit was meer gericht naar jongdae dan de rest. Zo snel als me krukken mee konden dragen hupste ik naar een huis. Ik weet het is was dom bezig. Ze zat in de zelfde klasse.. Ja nou daar komen we vast iets voor regelen!. Nerveus belde ik aan.

Lennie:
Ik pink zijn pink beet "deal" glimlachte ik zachtjes een me wangen werden rood. "Laten we vanmiddag iets gaan doen? Of moet jr trainen nu met die anderen?" vroeg ik terwijl ik mee lekker maakte meer zien tegen hem aan."wist je dat baekhyun.. Marlon niet eend bedankt had " begin ik ineens. "Dus het was best namelijk hem af te wijzen.. Hij gebruikt alleen maart mensen.. Dus heb hem vertrekt dat hij eerst is moest leren mensen te helpen"
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 17:33

Luhan:

'jongdae heeft dyo en mij wat uitgelegd over baekhyun dat hij soms kan overkomen dat ie twee persoonlijkheden heeft. maar ik weet geen details waarom, en als baekhyun dat wil vertellen zal hij dat doen, en zo niet, dan niet.. als je baekhyun ziet met chanyeol en jongdae is het echt een zonnestraal. letterlijk! maar we zullen zien waar het naar toe leid.. iedereen heeft zn redenen voor bepaald gedrag.. sommige wat legittere (nieuw woord!) dan de andere' zei ik tegen dr.

Marlon:

waarom ging mn deurbel nu alweer af... niemand wist waar ik woonde behalve de school en jongin nu dan.. oh god..wat als het een docent van school was.. nerveus hupte ik naar de deur toe en deed open. ik keek de persoon niet aan die er stond. ik was te bang dat het een boze docent zou zijn of wat dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 19:17

Lennie;
Ik draaide met me ogen toen hij Baehyun uit het niks ging verdeden en dat terwijl hij nog mara 1 keer met hun om gegaan was. Zo.. dat veranderde snel. Net of hij ineens zijn beste maatje was..''Lijk net of iktegen jongdae praat!'' zei ik en ging bij hem vandaan zitten. 

baekhyun:
de deur ging sneller open dat ik verwacht had. maar dat betekende ook dat ik onbehouden begon te ratelen. ''Sorry! dati kzo deed en en bedankt dat je me geholpen had. Dat je over het veld rende om me te helpen. En sorry dat ik je weg trapte!'' ik ratelde aan een stuk door. Lennie had gelijk ik moest haar bedanken. Ik wil het niet graag toe geven. maar maar... okey ''En kijk ik dacht dus.'' hmm als ik nu stopte met praten zou me gedachte volledig wegvallen. ''ik dacht dus aan.. no kijk jij bent mank ik ook.. en ik heb vrijstelling gekregne om niet te hoeven dansen en zo. Dus ik dacht als wij dan samen gaan.. Kunnen we focussen op zang en en.... '' ineens beslefde ik me wat ik zei en begon op me voet te leunen om me snel om te draaien. Gek dat je er bent! dacht ik
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 19:29

Luhan:

'kom op doe niet zo' zei ik en porde dr in dr zij ' ik weet niet of jongdae de waarheid spreekt maar baekhyun is echt wel anders rond hem en chanyeol. geef hem een kans ok?' vroeg ik aan dr op het eind. ik zag baekhyun in het begin ook netzoals lennie. maar zonet in de kantine, het leek wel een compleet ander mens.

Marlon:

er begon iemand meteen onbehouden door te ratelen over dat het hem speet dat hij zo deed enzo. toen ik op keek was het baekhyun tot mn grootste verbazing. was hij nou serieus naar mn huis gekomen om zich te verontschuldigen? en stelde hij nou serieus echt voor om samen te gaan voor de opdracht? ik stond sprakeloos in de deur opening. opeens begon hij zich om te draaien. ZEG IETS! ' hoe is het met je enkel nu? niks ernstigs hoop ik' vroeg ik aan hem. hij mag misschien vrijstelling gekregen hebben voor de andere onderdelen.. maar ik denk neit dat ik dat voor elkaar krijg. 'en, bedankt.. het betekent veel voor me wat je net allemaal verteld hebt'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 19:40

Lennie;
Luhan porde me in de zij waar door er bij mij een klein gillendje ontsnapte! ik sloeg hem zachtjes maar speels terug. ''haha ken je me in de tussentijd nog niet. Ik vergeef altijd iedereen vrij wel direct'' k glimlachte even. 'nou gaan we eem emdi voor je zoeken? of gaan we wat doen samen?''

baekhyun:
ZE reageerde niet. .ze reageerde niet.. omg I need to get out of here.. Toen ik me wilde omdraaien om onhandig weg te hupselen begon ze praten. Ze vroeg naar me enkel. ''Na de ontsteking best goed mag over 6 weken gwoon lopen'' zei ik rustig en stond weer onhandig te doen. Ze zei alleen niks over het feit dat ik haar vroeg mee te doen. Ik glimlachte even schattig .. niet wetenwat ik moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 19:46

Marlon:

'beter, ik pas over 8 weken met heel veel geluk' zei ik. oke.. nu over het feit dat hij me zojuist vroeg voor samenwerking. 'ik had al tegen jongin gezegt dat ik samen met hem zou gaan... maar om eerlijk te zijn zie ik dat echt niet zitten.. aangezien ik helemaal niet kan trainen, maar.. ik denk niet dat ik vrijstelling kan krijgen.' zei ik met een zucht. ' als,... als ik wel vrijstelling kan krijgen.. dan.. dan zou ik graag met je samenwerken. weet zeker dat jongin het zal begrijpen.' zei ik met een glimlach. ik was zonder krukken naar de deur gekomen en mn been begon nu moe te worden. 'ehm.. ik moet nu echt zitten, dus.. als je wilt.. mag je best binnenkomen' zei ik aarzelend.

Luhan:

ze vroeg of we naar een meid moesten gaan zoeken of we nu al direct samen zouden gaan. ik had eerlijk gezegd geen zin om opzoek te gaan naar iemand.. en ik wou heel graag met lennie, en ze had mij eerst gevraagd duss 'laten we maar mailen en wachten op goedkeuring' zei ik met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 20:00

Lennie;
Ik glimlachte en knikte. Ik begon op me lip te sabbelen. van blijdschap. ''mail jij?'' vroeg ik terwijl ik weer wiegde. Ik stond op. i kvond het fijn om met luhan te gaan trainen en zo. hem kende ik tenmisten en wist hoe hij zong . en dat ik zo vee lvan hem kon leren.
*is super blij*

baekhyun:
''sorry'' zei ik toen ze vertelde at ze zeker 8 weken er tussenuit lag. wat dus door mij kwam... als die meiden em niet getrapt hadden was zij niet van haar plek gekomen en was ze niet erger beschadigt.Net toen ik weg wilde lopen begon amntwoorde ze me vraag.''maar je bent er erger aan toe dan ik dus dat zal vast wel!'' zei ik toen ze voorstelde om naar binnen te gaan schudde i me hoofd. ''Ik moet op school iets regelen''' zei ik en stapte wat naar achteren beetje vergeten op het trapje. me ogen werden groot
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 20:34

Luhan:

ik pakte mn telefoon en begon de email te schrijven. na een paar zinnen typen verstuurde ik het naar de docent toe. 'ok nu hopen dat het goed gekeurd word' zei ik met een glimlach. 'oh en trouwens.. probeeer er pls aan het denken om je telefoon bij je te hbben en opgeladen. wat als ik wel wat belangrijks te vertellen heb of dat je wel wat mist?' zei ik nog tegen dr alsof ik een bezorgde moeder was.

marlon:

'hoef je geen sorry voor te zeggen... is niet jou schuld' zei ik tegen hem. geen idee of hij zichzelf er de schuld van gaf, maar als het iemand zn schuld was bleef dat toch lennie. toen hij zei dat ik vast ook wel vrijstelling krijg omdat ik er erger aan toe ben haalde ik mn schouders op 'jup.. maar ben wel westers... ' zei ik met een kleine zucht. hij moest weer terug naar school wat te regelen maar hij was vergeten dat ik een trapje voor mn huis had en ik zag hem in slowmotion naar achteren vallen. ik gebruikte de deur om mezelf te stabaliseren, en mezelf een soort van naar voren te gooien door hem snel dicht te trekken. ik reikte naar zn hand. oh god laat me optijd zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Emptyvr jan 08 2016, 20:38

Lennie;
hij begon over mijn mobiel ''laten we hem dan halen oppa!'' lachte ik flauw wetend dat dat echt heel raar is om te zeggen voor een westerse naar ee nChinees ik stak me tong naar hem uit en trok hem omhoog zodat we naar mijn kamer konden gaan.

Bij mij kamer aangekomen om me mobiel op te halen was ik vergeten da tik dagen niet gegeten had en je dat kon zien aan mijn niet gebruikte keukentje

baekhyun:
nOg voor ik met een smak op de grond kwam hield marlon me tegen. gelukkig was ik klein en licht!. Ik glimlachte en krabbelde omhoog. ''again thanks'' lachte ik moeilijk. Ik widle weg lopen tot ik me besefde.. dat ze de deur dicht getrokken had. Ik wees naar de deur. ''hmm.. die zit dicht nu ishe tniet en je hebt zekergeen sleutel...''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 18 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: