cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptydo feb 11 2016, 21:39

Marlon:

Hij duwde me van hem af op mn rug. Met rode wangen en een wat zwaardere ademhaling keek ik hemnaan. Hij klom boven op me en begon me weer te zoenen. Ik sloeg mn armen rond hem heen 1tje ging naar znnhaar, en de andere naar zn rug. Ik wou hem zo dicht mogelijk bij me hebben. Ik was bang dat het elk moment kon eindigen..

Chen:

' sommige opdrachten zijn echt wel vaag.. de eerste snapte ik nog.. dat was echt een samenwerkingsopdracht. Communiceren en samen uitzoeken waar je heen moet.' Zei ik en zette mn mok neer. ' maar samen shoppen? Maar he, je moet toegeven, het heeft wel gewerkt' zei ik tegen dr met een glimlach. Ze praatte tegen me zonder geirriteerd of boos te raken. ' laten we voor de lasanga gaan. Een zin in moeilijk iets ' zei ik lui
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptydo feb 11 2016, 21:49

baekhyun;
Na een tijdje zo met haar gezoent te hebben begon me buik echt te tintelene ne als ik niet ging stoppen... Gingi k ook niet meer kunnen slapen. Ik schoot overind .''wc'' zei ik snel en strompelde naarde wc toe. Daar keek ik even in de spiegel. Oh alle knappe azaiten aan toe.. ik was knal rood maar ook echt knal rood.. Me buik ging te keer en niet alleen dat.. Ik keek naar beneden. noos...

Lennie:
ik knikte en liep naar de keolkast. ''we moeten wel eerst winkelen'' zei ik zachtjes toen de koelkast volledig leeg was. maar ook echt leeg. Ik knuffelde wat rond en vond een winkel tas. ''hier ligt een brief'' zei ik en opende het ''Succes met winkelen voor 3 dagen'' ik keek jongdae aan. '3 dagen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptydo feb 11 2016, 22:04

Marlon:

Ik begon zonder dat ik er echt controle over had met mn heupen te rollen. Ineens schoot baek omhoog en mompelde iets over de wc en strompelde weg. Daar lag ik dan, knal rood, tintelende buik, en een zware ademhaling. what am i doing.. what are we...

Chen:

Oh winkelen kon niet zo erg zijn toch? Maar toen vond ze een brief... en in die brief stond dat wel voor 3 dagen moesten winkelen... wacht.. ' 3dagen?! ' riep ik tergelijk met lennie en keek dr aan. Moesten we serieus 3 dage hier blijven en als een getrouwd stel leven??
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptydo feb 11 2016, 22:11

baekhyun;
Ik ademen een paar keer uit me me lichaam op orde te krijgen maar het lukte geowon niet. nu was een klein huis best wel lastig.. Want ik on nrgens heen vluchten.. Niet omdat ik haar niet onder ogen wilde komen. Nee ik had een zwaar strakke broek op dit moment met een rood hoofd!. Ik bleef even in de badkamer.. koud douche koud douche!. Jap koude douche! ik deed de deir achter me dicht en probeerde hem op slot te draaien Maar. je raad het nooit. geen maar ook echt geen slot.  Er hing een brief aan de deur op slot hoogte. ik opende hem *Spreek regels af voor het douche of douche samen zwemkleding licht in het ladekastje*

Lennie:
''ze menen het he!' lachte ik en pakte me jas. ''nou kom schat. boodschappen doen voor 3 dagen rijd jij?'' zei ik en sloeg me arm in de zijne en begon hard te lachen. ''verwacht maar niet dat je snachts iets van mij krijgt'' ik gaf hem een stoot tegen zijn svhouder. Ik kon wel gaan mokken over me iegen gedrag en dat tegen hem gaan uiten en dan nog bozer worden en dat dna weer op hem afreageren. Of gewoon dom weg mee doen en deze opdracht behalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptydo feb 11 2016, 22:18

Marlon:

Ok ik had mn ademhaling weer enigsins op orde.. maar dat was ook alles.. ik voelde mn wangen nog steeds branden en mn buik hield ook maar niet op met dat getintel..en het viel me op dat ie nu wel erg lsng in de badkamer was. Ik stond op en liep langzaam naar de deur en klopte erop ' alles oke' vroeg ik aan hem beetje bezorgd.


Chen:

' is goed lieverd. Laten we dan maar gaan.' Speelde ik mee terug. Toen ze zei dat ikcniks van dr moest verwachten snachts keek ik dr zielig aan ' maar wat nou als ik honger krijg en ik een late night snack wil' zeurde ik tegen dr. Was bkij dat ze mee begin te spelen. He if you can beat them, join them right? We hadden gelukkig een auto bij het huis. Om nou voor 3 dage boodschapoen te doen en alles te dragen is ook zo vermoeiend
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptydo feb 11 2016, 22:25

baekhyun;
'hmm ja!'' riep ik lichtjes geschrokken terug ne hield meteen een hand voor me kruis. ''neem even een douche! dagen niet kunnen doen!'' riep ik terug nezette de koude kraan aan. ''niet binnen komen zit gen slot op de deur!'' riep ik nog en stapte de douiche in ik deed hem dicht ne probeerde elk gevoel in me buik omlaag te krijgne maar de gedachtens naar haar mond en lichaam kwamen steeds weer terug

Lennie:
''Nee.. daar doe nwe dus niet aan dat zei ik net dus ook al geen noodles of iets in de nacht'' ik keek hem streng aan. ik wist hoedan ook dat we vanvond met zn twee benede iets gingen eten...  want hey... waarom niet!. 

We liepen naar de auto en chen reed ons naar de eerste winkel. Alles was hier duur en lux. In de tas zat een credit card. ''geeft school altijd oz veel geld uit naar studenten?'' vroeg ik toen ik er naar keek. Ik ging me best wel schudlig voelen als ik straks het niet zou halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptydo feb 11 2016, 22:37

Marlon:

Oh een douche... dat klonk nu zo goed. ' als je niet opschiet kom ik erbij' riep ik nasr hem en sloeg meteen mn handen voor mn mond. Waarom zei ik dat!,!! Wait zei hij nou dat er geen slot op de deur zat... wat is dat voor bullshit! Hello, privacy! En toen ging mn fantasie op de hobbel...vbaekhyun.. inder de douche... nat.. ok! I need to stop right there!

Chen:

Ik keek naar de credit card ' je weet dat het 1 van de rijkste scholen van heel korea is right? Alles wat ze tot nu toe uitgegeven hebben merken ze vast niet eens. En ze hebben een deal met de entertainmenten, dat als oud studenten onder hun debuten, dat deel van de winst naar de school gaat. Dus maakt je maar geen zorgen.' Zei ik tegen dr terwijl ik de winkelwagen volladde met eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptyvr feb 12 2016, 13:59

Baekhyun:
Ze drijgde dat als ik niet opscheitte dat ze er bij kwam. Waarom douche ik nue zo lang? damnt. mijn gedachtens ging zo hard te keer dat zelfs een douche niet werkte.. Ik zuchte deed de  douche uit kleede me half aan en deed met de handdoek rond me heupen de badkamer uit. (als Marlon nog voor de deur staat schriktt baekhyun zich dood en krijgt metee neen rode kop)

Lennie:
''ooh'' zei ik zachtjes nog steeds niet leuk vinden dat ik op iemand anders hun geld ging leven.. Maar agh om nou voor 3 dagen eten aan te schaffen ging ik niet doen! ''kom dan gaan we winkelen.'' I kgaf chen het karretje en waggeled ewat langs de schappen wat ik nodig had deed ik er in en dan vroeg ik aan chen wat hij wilde. Zo waren we halvereven. ineens sprak ze ons aan. '' Zo hoelang wonen jullie al hier. We zij naltijd zo blij met een nieuw stil!'' zei ize blij echt op zun oma's
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptyvr feb 12 2016, 15:36

Marlon:

Ik was te ver in mn gedachten, wat alles behalve kind vriendelijk was.. om op te merken dat de douche gestopt was en de deur open ging. Ik schrok uit mn gedachten en stond er een half naakte, met druipend haar, baekhyun voor mn neus. En daar ging mn onderbuik weer... en nn hoofd..

Chen:

We liepen de winkel door en ik pakte van alles en nog wat en laadde de wagen vol. Boodschappen doen met mij is niet vertrouwd. Ben net een klein kind die gewoon pakt eat ie wil en niet verder naar omkijkt. Opeens werden we aangesproken door een oudere vrouw die vroeg hoelang we hier al woonde. Ik slowg een arm rond lennie dr schouders ' we zijn zojuist ingetrokken. Wel met hulp van papsie en mamsie natuurlijk. Hadden jet anders nooit kunnen betalen' zei ik met een grote glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptyvr feb 12 2016, 16:13

Baekhyun:
''hmm.. ik....'' begon ik en de deur viel achter me dicht. ''jouw buurt'' zei ik snel en schoot de keuken in. Ik had naar be slaapkamer moeten lopen om me zelf verder aan te kleden wati k ahd niks de in keuekn toe zoeke.. Daar liep ik even rond maar tot rust komen lukte niet. muziek. zingen.. dat het beste. Ik zette muziek aan en begon half naakt mee te zingen.

Lennie:
chen pakte me beed. Meteen werde me wangen rood. ik lachte lief en knikte. toen de vrouw weg liep keek i jongdae aan ;;waarom deed je dat? straks zijn we weer weg enwat meoten ze dan wel niet denkn? dat we gescheiden zijn?'' dat laatste zei ik en beogn zachtjes te lachen. Ik keek in de winkelwagen en pakte er wat dingen uit .'' Jongdae!'' zei ik als een moeder en keek narade zo veel zakke eten. ''het is meer 3dagen!''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptyvr feb 12 2016, 18:49

Marlon:

I schoot snel onder de douche op de koude stand. Mn lichaam koelde alleen niet echt af.. en mn hoofd ook niet. Dit gingen of 3 hele awkward dagen worden, of hele interesante. En ik hoopte meer op het laatste ofcourse, niks erfers dan een awkward sfeer. Dat briefje wat ook in de badkamer lag over gezamelijk douche.. waren ze nu een koppeling bureau geworden ofzo? Ik wikkelde me jn een handdoek en kwam tot de obtdekking datik geen schone kleren had,,, en mn spullen in de woonkamer lag.. ja nee handig! Met mn handdoek stevig vast liep ik naar de woonkamer toe.

Chen:

Ik tuitte mn lippen ' kom op dit is allemaal zo lekker! Wie weet wanneer ik het weer kan eten.. leef een beetje! We kunnen het ook zo mee terug nemen toch? Please please please!' Begon ik te zeuren. Het was allemaal niet erg goedkoop namelijk. En ik wou het xo graag. Ik kaapte de winkel wage en begon weg te rennen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptydi feb 16 2016, 12:13

Baekhyun:
Ik probeerde me stem onder controlte te krijgen mara ineens stapte daar een natte meid de kamer in... En wel gezegt marlon die bjina niks aan had.. Me stem versprong en meteen verlaagde me stem. I ksloeg me hand voor me mond en draaide me snel om' sorry' bracht ik uit kom op baekhyun maak van deze awkward situatie iets leuks.. ik... ''moet ik je helpen aan kleden!' grapte ik me ogen werden groter. 

Lennie:
''jongdae..dat krijgen we nooit op en we gaan geen spullen weg gooien of kopen die we neit nodig hebben. breng het terug.. Als je nu geen dingen koopt die zinloos zijn zou ik vanavond iets voor jouw doen het mag alles zijn!' stelde ik al deal ik keek of hij alles weg ging brengen. Maar inplaats daar van ging hij door de winkel rennen met de kar. ''Je weet da tik de pas heb e je nergens komt zonder mij heh!'' ik rinkelde met de auto sleutels die ik uit zijn broekzak gehad had op het moment dat hij stond de spele met producten
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptydi feb 16 2016, 12:35

marlon:

please dont let him be here, please dont let him be here maar ik hoorde opeens een stem overslaan en draaide me geschrokken om. daar stonden we dan... allebei in alleen maar een handdoek en nog steeds nat van de douche... ik werd knal rood. ik deed mn mond wel open om wat te zeggen, maar er kwam niks uit! en toen er uit eindelijk wat uit kwam kon ik mezelf wel voor mn kop slaan. ' lijkt erop dat je zelf ook hulp nodig bent' oke kill me now

Chen:

'awhhh kom op.... je kan toch niet van me verwachten dit allemaal te laten liggen? waneer krijg ik ooit weer zo'n kans om dit soort dingen te eten? please!!!' zeurde ik nog extra hard. maar ze had over 1 ding gelijk... ik kwam nergens zonder dr want ze had de pas en de autosleutels van me gejat. 'you will never take me alive!' lachte ik hard. 'food is everything! you cant bribe me out of this!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptydi feb 16 2016, 13:32

Baekhyun:
 'hhehhe ja betrapt ehb je hulp nodig!' probeerde ik te lachen.  nu moest ik haar ding wel pakken. Ik liep naar har kleding en pakt het op. Ik gaf het aan. 'meer hulp nodig?' bracht ik uit niet wetend wat ik nu moest zeggen. 'hhehhe ja betrapt ehb je hulp nodig!' probeerde ik te lachen

Lennie:
Ik lachte even over zijn drama met eten. 'Later als je de wereld jouw perfecte stem laat horen kan je al die dingen vast wel wete!' ik gaf hem een stootje met me heupen zodat hij achter het winkelwagen vandaan ozu stappen. ''terug brengen anders laat ik je hier achter!' drijgde ik lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Emptydi feb 16 2016, 14:12

Marlon :

ja heb meer hulp nodig... hulp met het weg nemen van de sexuele frustratie whooo wait up. Dat dacht ik niet echt! Ik pakte mn spullen aan en ging met een knalrode kop zo snel mogelijk terug maar de slaapkamer. ' je bent een grote jongen!Weet zeker dat je het wel alleen an kan' riep kk naar hem door de deur heen.

Chen:

Ze stootte me achter de winkelwagen weg en zei dat ze anders achter zou laten als ik het niet terug bracht. 'Waeeee..! Dat kan dan ook niet wan wie weet aan wat voor een strak dieet ik gezet word' deed ik extra zielig em bracht meg een zuur gezicht wat van de djngen terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 42 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 42 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: