cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr jan 08 2016, 20:54

Luhan:

ik schudde met mn hoofd en begon te lachen. why am i friends with that weird ass girl again? we liepen naar dr kamer toe en eenmaal aangekomen viel me meteen op dat ze een ziek schone keuken had. niet zomaar schoon maar gewoon al dagen niet gebruikt schoon... en ze was ook niet bij dyo te eten geweest. ik wou er wat over zeggen maar wist niet hoe.. of wat.. wou geen oordelen maken.. 'hoe doet die telefoon het nog man... die is echt al prehistories ' begon ik te lachen.

Marlon:

Thank god had ik hem optijd te pakken gekregen en hielp hem weer omhoog. ik keek geschrokken om toen hij over de deur begon... fuuuuck... ik heb nog geen tijd gehad om van die electronische sloten erop te laten zetten. ' Great! kon er ook nog wel bij... eerst jongin die niet begrijpt dat ik een ernstige blessure heb...en nu buiten gesloten..' zei ik met een zucht en ging op een tree van het trapje zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr jan 08 2016, 21:01

Lennie;
ik lachte hard toen hi over mijn Bijna uitgestorven mobiel  begon trots zwaaide ik er mee voor zijn neus. ''Ja goed heh! deze kan mij tenminste aan!.'' lachte k. ''Als deze laat vallen overleeft hij het, die Galaxy S4 die ik in nederland had voor 2 maanden.. wa gevallen en meteen stuk, Deze overleeft alles1'' lachte ik trost  en las het smsje, *Oh nee ik twijfel niet meer hoor.* opte ik hem als een delay reactie op zijn appje. Daarna ging ik op bed zitten en zuchte. ''Heb de laatst tijd alleen maar hoofd pijn!'' jammerde ik dramatisch

Baekhyun:
''je kan tijdelijk me mij me komen? tot het open is gemaakt? want ht is geen weer om buiten te  zitten.. dan bel ik een taxi..'' stelde ik langzaam voor. het was niet dat ik direct naar school moes kon morgen ook wel regerelen dat ik met marlon kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr jan 08 2016, 21:19

Luhan:

'je weet dat deze je ook ooit in de steek zal laten' begon ik te lachen ' ze leven niet voor eeuwig' en zag dr iets typen en mn telefoon begon te trillen. 'wauw een appje! vraag me af van wie en of het nog van belang is' zei ik flauw. ze zei dat ze de laatste tijd alleen maar hoofdpijn had. oke.. nu is het mn kans om te vragen, gewoon uit bezorgdheid ' eet je wel genoeg? goed eten is belangrijk aangezien je zo druk bezig bent de hele dag' begon ik.

Marlon:

ik keek hem aan. meende hij dat nou echt? ik was even vergeten dat we alleen waren en het dus lieve baekhyun was. 'dat zou fijn zijn bedankt.' zei ik. ik had gelukkig mn telefoon wel bij me zodat ik de sloten maker kon bellen. en... om jongin te appen. 'weet je zeker dat we samen kunnen? we zitten in dezelfde cijfer klas.. en.. ik weet niet of ik in aanmerking kom voor vrijstelling..' begon ik voorzichtig.. ik moest het wel zeker weten voordat ik jongin appte.. ik moest hem zowiezo appen.. ik wou niet dat hij een slecht cijfer kreeg door mij omdat ik misschien maar een week de tijd had om te kunnen trainen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr jan 08 2016, 21:29

Lennie;
''nee dan ga ik echt huieln!'' jammer de ik en knuffelde me mobiel. noujah ik stopte hem in mijn bh.. had geen zakken in deze school uniform.. stomme dinnge ik haatte ze echt.. was la blij dat ik vaak maar ook echt vaak een sportbroek aan kon.

toen ikvertelde van me hoofdpijn begon Luhan over eten, ik glimlachte. ''naah eet wel voldoende denk ik..'' zei langzaam en vreef oer me maag. ;;misschien schiet het er af en toe tussne door als moet trainen of leren'' bekende ik eerlijk. En het porbleem was dat ik altijd leerde of trainde..

Baekhyun:
ik belde een taxi en toen we na veel gekloot met lopen bij de rand van de stoep zaten kon ik antwoorden geven op haar vragen. ''Ik weet het niet ga morgen wel langs en adners probeer ik het die sehun die het dan weer via Suho probeerd'' zei ik en glimlachte. ''morgen weten we het zeker'' zei ik zachtjes en anderes wacht je tot de goedstemming van de docenten voor je jongin afzegt'' okey dat was misschien gemeen. om te doen maar wel het veiligste. De taxi kwam en ik hielp marlon in de auto wel voorin. Zelf ging ikachterin zitten. ik woonde iets verder van school vandaan dan marlon deed. en me huis was echt heel anders. maarj ah.. het wa wel lekker warm en beter dan buiten zitten. ''kom er in'' zei ik rustig ff helemaal vergeten dat ik door het ziek zijn helemaal niks had opgeruimt..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr jan 08 2016, 21:45

Luhan:

ze vertelde dat ze denkt dat ze wel voldoende eet, en dat het misschien er af en toe bij in schiet als ze aan het trainen of leren is. en ik wist heus wel beter. ze was constant aan het leren of aan het trainen. de main reason dat we haar constant uitnodigde om bij dyo te eten was zodat ze daadwerkelijk avond eten at... 'je keuken is wel mooi schoon' zei ik heel casual maar had dr wel door.. ze at dus echt niet goed.

Marlon:

jongin afzeggen... auwch dat klinkt echt wel gemeen.. maar.. het was voor het beste.. ik wou niet dat hij een slecht cijfer kreeg door mij.. ik knikte 'maar moet het morgen dan wecht wel weten.. want vind het ook zo lullig om het over paar dagen tegen hem te zeggen en dat hij geen tijd heeft een andere te vinden.' zei ik. eenmaal bij baekhyun's huis aangekomen hupste ik naar binnen... man wat ga je die krukken missen als je ze niet meer hebt... het was.. em.. rommelig.. niet dat ik daar echt wat tegen had.. was zelf ook niet echt een net persoon of wat dan ook. maar het was zo lekker warm hier! 'dit is zeker beter dan buiten zitten, zo lekker warm' zei ik met een blije zucht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr jan 08 2016, 21:54

Lennie;
ik keek hem bestrapt aan. ''hehe ik eet bijna nooit in de keuekn!'' zei ik snel maar me buik verrade me. Nee echt hij veradem me hard.. Back stabber dat het is!. hard beogn hij te knorren eCHT WAROM ALTIJD!/'' Sttu!'' jammerde ik naar me buik en stond op. ''gaan we trainen?'' vroeg ik en glimlachte. ''Of zullen we ergens gaan eten?'' ik wist dat hi jdat wilde horen. ik wa niet aan het afvallen of iets. was gewoon vaak bezig.. en haatte het om te falen dus was aak aan het trainen. en leren en alles. dus jah..

baekhyun:
Ik keek naar de grond otne naar de bank.. omg...''eeh,,, '' zei ik een beetje awkward en begon snel alles op te ruimen wat snel kon weg schuiven.. ''ga zitten'' zei ik en zette muziek aan. het was gewoon zachtjes maar dat deed ik altijd als ik thuis kwam. D rotjzooi was des te ergen in de kueekn. omo ik had echt op moeten ruimen. ''Keabsong'' zei ik zweverig toen het echt overal een lichte rotzooi was. ''tjah als je ziek bentt zit opruimen er niet echt in'' bekende ik snelen probeerde met me krukken en al nog meer op te ruimen. ''iets etne?''moppelde ik tijdens het opruimen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr jan 08 2016, 22:01

Luhan:

uhhuh... sure lennie op dat moment begon dr buik e knorren en ik keek dr echt aan van srsly toen ze voorstelde om te gaan trainen. 'dacht het niet, we gaan wat eten. en we gaan de dinnetjes bij dyo ook weer oppakken. eten is belangrijk lennie het is nergens voor nodig om je zo te focussen op trainen dat je vergeet te eten begrepen' zei ik moederlijk tegen dr. 'nou kom op. opzoek naar wat eten zodat die maag van je stil word.' zei ik lacherig.

Marlon:

ik lachte zacht toen hij probeerde op te ruimen. 'je hoeft echt niet op te ruimen voor mij hoor, je bent ziek geweest. ik snap wel dat je dan geen tijd hebt gehad om op te ruimen.. en op krukken gaat dat ook niet bepaald makkelijk.. daar weet ik alles van' zei ik tegen hem . 'kom gewoon zitten, en we bestellen wat te eten. niet moeilijk doen. 2 mankepoten dus we hebben genoeg excuses ' zei ik met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr jan 08 2016, 22:09

Lennie:

Ik kerk hem begrijpend aan een knikte. "Ja Luhan" zei ik een na even vloog ik hen im zijn nek "bedankt dat jr daar zegt" zei ik een ook mijn buik bedankt hem met een lichte Knor. Het was vroeger altijd dat ik voor mensen zorgde. Werd overal moeder eens genoemt (waar gebeurd. Zo noemt mee Nederlands docent me...) maar niemand gaf ooit aan dat ze op die manier mij in de gaten hielden. Ik lied hen lood een trok mr jas aan. "Laten weer naar door bruid zaak gaan waar we vroeger... Twee mannen gekken ook altijd Asten voor dyo zijn kok kunsten lied zien!" ik pakte zijn hand beet een trok hem door de school heen.

Baekhyun
Ze zei daar ze het begreep. Okey ze begreep het. Ga nu rustig zitten... Met een Wiegel kont ging ik zitten. Dat betekende dat ik dus echt niet stil kon zitten. Okey iets bestellen.. "Pizza?" vroeg ik een beetje laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr jan 08 2016, 22:21

Luhan:

ik aaide over dr hooffd heen 'mooi zo! ook al snap ik niet eens hoe je kunt vergeten te eten als die maag van jou het zo goed aan geeft met dat geknor van hem' lachte ik en we liepen door school heen naar buiten toe. maar goed ook dat we besloten hebben om als duo te gaan... kan ik tenminste in de gaten houden of ze wel eet of niet.

Marlon:

ik lachte alweer toen hij niet rustig kon blijven zitten. 'lastig hea stil zitten.. had ik de eerste weken ook echt problemen mee' zei ik tegen hem. hij begon over pizza 'oh god yes! best food in the world' zei ik en deed alsof ik een klein gebedje deed. maar er was een vraag die me nog steeds dwars zat.. 'he.. baek.. waarom heb je opeens besloten wel met mij een duet te willen doen?' vroeg ik zacht aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyvr jan 08 2016, 22:36

Lennie:

"Omdat hij alleen knort op ongepast tijden!" jammerde ik dramatisch. Tijdens het lopen Leo ik achter luhan aan. Ik moest hem toch een beetje mannelijkheid geven!. Maar zijn hand die ik nog steeds beet had voelde zo zacht aan. Ik gomachtige zachtjes. Bij het broodstant buiten kwamen we chanyeol een jongdae tegen. Het eerste wat mee op viel was dat er hen do was een ook geen baekhyun. Niet daar ik me er aandacht aan ging besteden. "Lu ik betaal deze keer hoor."

Baekhyun:
Ze wilde pizza bestellen een lachte mee Wiebel kont uit. Ik bestelde twee pizzas als we dat niet op kregen kon ik het altijd bewaren. Nu was het tijd om te wachten op de pizzas. Een op dat moment vroeg onze lieve marlon waarom ik besloten had toch met haar te gaan. " die dagen toen ik ziek was.. Heb ik nagedacht een besloten dat ik geen onderscheid moet maken tussen mensen. Waar zo ook vandaan komen.. Maar eigenlijk wilde ik met Lennie.. Toen ze boos vertelde daar ik jou moest bedanken voor wat je gedaan had. Besefte ik mee pas later dat als wij samen gingen. Ik jr kon bedanken. Want als jr niet al het zand modder graad er uit gehaald had. Was mee spier van ontsteken."vertelde ik. "En omdat ik eigenlijk altijd met je wilde. Je dans is gewoon zo goed." ik wreef door me haren heen. Nu had ik al vrij veel verteld. Nu maar hopen d at ze niet ging vragen hoor ik haar huis wist te vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyza jan 09 2016, 01:10

Luhan:

'nee dat maak jij ervan, hij knort om een reden. als jezelf nou aan leert om op vaste tijden te eten, dan gaat ie dat ook niet meer doen' zei ik tegen dr, maar wie hield ik voor de gek. ze was zo koppig als de pest. maar dat maakt dr lennie. bij de broodstand kwamen we chanyeol jongdae en dyo tegen. ik begroette ze en lennie zei dat zij ging betalen deze keer. 'oh niks daarvan! ten eerste ben ik de man hier dus ik betaal voor je, en ik ben ouder, dus er is geen reden voor jou om te betalen' zei ik tegen dr en betaalde zelf.

Marlon:

baekhyun bestelde twee pizza's. nu maar hopen dat dat genoeg was aangezien ik redelijk wat pizza weg kan stouwen. tijdens het wachten beantwoorde hij mijn vraag waarom hij nu opeens wel wou samenwerken. toen ik hoorde dat hij eigenlijk eerst met lennie wou, vertrok mn gezicht. ook al had zo tot hem door gedrongen, ik ging dr niet zo makkelijk vergeven. op het laatst zei hij dat hij altijd al wou.. en dat hij mijn dans gewoon zo goed vond. ik glimlachte 'dankje, ook al zit dansen er niet in deze keer.' zei ik tegen hem. ik kreeg bericht van de slotenmaker 'ah dat meen je niet! wat is dat nou voor onzin... hij komt morgen vroeg pas langs, omdat hij nu net vrij is...' zei ik met een zucht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyza jan 09 2016, 13:34

Lennie:

Ik keek hem een beetje gemeen maar speels aan toen hij zei dat me buik voor ee nreden knort. Ja maar hij deed het als nog op verveledne moment... bijvoorbeeld in een kelder ofzo..  En raad is uiteindelijk had Luhan als nog betaalt. Zachtjes trapte ik eh mtegen zijn schoen aan zodat hij wist dat ik het er niet mee eens was.  We hadden een broodje besteld. ''wil je bij hun zitten?'' vroeg ik. en wees naar de andere jongens. aangezien hij er ook mee zingt leek het me wel leuk dat hij ook met hun om ging en ik was niet de kwaadste daarin. ookal hoopte ik dat ook hij niet zijn aadnacht voor mij verloor.

Baekhyun:
''maakt niet uit '' zei ik rustig toen ze vertelde dat er geen dans in zat. en glimlachet naar haar. Ik keek me kamer rond in de hoop dat er niks lag was niet gepast was tot ik ineens heel zacht naas me hoorde dat de slotenmaker niet langs ging komen tot morgen ochtend. me mond viel open .''was dat! voor....'' ik slikte me woorden weg. Ik kon voorstellen da ze hier bleef.. Maar ikhad maar een bed.. okey en een bank maar zag het niet zitten om op de bank te slapen. En zag mij geluk hebben dat binnen 3 secondens de bel ging. ''Zal de pizza zijn!'' roep ik en hupste met een kruk naar dedeur toe. Zo gezegt zo was het ook de pizza was aangekomen. I kbetaalde en  nam de pizza's over. En daar stond ik dan. met twee heette pizzas in me handen leundend op en kruk niet voor uit te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyza jan 09 2016, 14:07

Luhan:

gelukkig was ze afgeleid door iets zodat ik zonder problemen kon betalen. had niet echt zin om met dr in discussie te gaan over de betaling. zeker niet waar de andere jongens ook nog eens bij waren. we bestelde de broodjes en ze vroeg of ik bij de andere jongens wou gaan zitten. 'kan geen kwaad toch?' en we liepen hun kant op. 'Jongdae, al een partner gevonden?' vroeg ik aan het toen we erbij kwamen zitten.

Chen:

lennie en luhan kwamen bij ons zitten en luhan vroeg of ik al een partner had. ik schudde nee 'nope.. nog niemand kunnen vinden.. jullie al iemand gevonden?' vroeg ik aan hun beide.

Marlon:

flink balen dit... ik kan het niet maken om aan baekhyun te vragen om hier de nacht te mogen blijven. de deurbel ging en hij stond op om de pizza te halen. ik schudde mn hoofd. hoe gaat hij 2 pizza's meenemen op krukken. ik hupste zijn kant op en zoals verwacht stond hij daar met twee hete pizza's in zn handen leunend op een kruk niet wetend hoe hij vooruit kon komen. ik lachte 'geef maar, ik heb geen krukken om mee te lopen' zei ik reikte naar de pizza's
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyza jan 09 2016, 14:25

Lennie:
we gingen er bij zitten en meteen wa het onder onsje met luhan over. wat ook wel logisch is. Blijkbaar had jongdae nog niemand. Toen hij vroeg of wij iemand hadde knikte ik ''als het goed gekeurd word wel'' zei ik rustig en begon aan em broodje. En dat smaakte nu zo heerlijk.dagen niet eten. dan een lieve jongen die mijn broodje betaalt!. heerlijk!.

Baekhyun:
''maar je voet!'' ze iik terijwl ik de pizza;s half afgaf aaan haar. Maar omdat ik ook zelf wilde tillen. Ik eet niet meer hoe wbij de bank aangekoen waren maar we zaten er. ''Eet smaekelijk!'' riep ik bij en nam een hap. ''aah! heet!'' jammerede ik e ndnst heen er weer om de warmte weg te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Emptyza jan 09 2016, 14:55

Luhan:

'yeah, aangezien lennie en ik beide niemand konden vinden hebben we maar besloten om ons samen op te geven.. nu nog de vraag of het goedgekeurd word ofcourse. ' antwoordde ik op Jongdae's vraag. 'ik weet zeker dat je een meid tegenkomt die samen met je een duet wil doen dae. bedoel wie wil dat nou niet met zo'n stem van jou' zei ik nog beetje bemoedigend

Jongdae:

dus luhan en lennie gingen samen... daar ging mn kans ook om haar te vragen. ik zuchtte en knikte ' yeah vast wel. en anders met baekhyun zn smooth praatjes weet hij vast ook wel te strikken dat wij samen mogen, aangezien hij ook nog niemand heeft' begon ik te lachen.


Marlon:

na een hoop gestuntel en gedoe waren we dan toch bij de bank aangekomen met beide pizza's. ik moest lachen toen hij een hap nam en het nog veel te heet was. 'ooit gehoord van blazen voor je een hap neemt' lachte ik en deed voor hoe het moest 'zie, dan is het niet te heet' en nam een hap. nadat ik een halve pizza op had bekeek ik de tijd. oh man het begon al laat te wordne.. als ik een plek wil vinden om te kunnen overnachten moest ik opschieten. ik pakte snel mn mobiel er bij om opzoek te gaan naar een hotelletje in de buurt voor de nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 19 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: