cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptyma mei 02 2016, 22:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
Ik bleef me hoofd schudden. Meteen stak k een peuk op. Dat meende dat hij net zo over homos dacht al de rest.. Zo dachtte alle wolven. Bijna met tranen in me ogen stapte ik naar de rand van het dak toe.' MOet naar huis' zei ik zacht en sprong naar beneden. O pde grond stak ik meteen een peuk op. trapte tegen een vuilenis bak aan. sloffent door de straten dacht ik na over wat hij zei. hij was vrij. geen ketting. Ik snapte het niet echt. misscehin had het even tijd nodig om het een plek te geven. Dat hij gewoon.. Een black wolf was. En dat.... Ik sloot me ogen. Waarom had ik gehoopt dat hij er niet bij hoorde of gehoord had.

thuis aangekomen had ik heel mijn pakje met peuken opgerookt. Ik zette me in de bank en keek naar de foto's. Dit moest ik allemaal een plek geven..
~time skip~

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
hi jvertelde over Lucy. 'geef dan niet op.' zei ik wetend dat opgeven mijn grootste zwakte was. daarna probeerde hij me vast op te vrolijke doorte zeggen dat ik met elke meisje wel gelukkig kon worden. Ik glimlachte maar en knikte. Wetend dat ik het andere gewoo geen plek kon geven.

___
'kunnen we doen. Maar we moeten een beter basis hebben als we nu al gaan toure gaat het fout zeker met delle en Yidae' legde ik uit. 'Ze zeijn beide op hun eigen manier nog niet sterk genoeg. Yidae gaat er onderdoor en Delle door zijn ziekte. We moeten het allemaal rustig opbouwen' legde ik uit. 'en je wil nu echt niet in korea zijn. We hebben een avond klok.. OVeral lopen soldaten. Zefls een filmset lijkt een barak.' zuchte ik. Door min lijstje begon hij over setto. 'Das niet eerlijk! die gast is super slim!' jammerde ik en wees bijna met me vinger in zijn neus.' alleen eigen kennis!' Yu gaf me een stoot meteen pakte ik me schouder beed. 'dat... deed zeer!' ik lachte hard en wreef er over heen. Daarna gaf ik ehm een pets op zijn been terug. Ik lachte op zijn japanse gejammer maar me lach verdween al snel toen hij het over mellanie kreeg. 'ja eingelijk wel. Maar had gehoopt eindelijk een keer samen te zijn zonder enige shizzel.. Maar ze wilde persee bij setto blijven.. vast om naar die riven te gaan; gromde ik jaloers. 'En ik wilde eigenlijk niet bij setto slapen. Ben maanden niet thuis geweest en slaap het liefst nu gewoon in em eigen bed.' Legde ik uit en nu wash et mijn buurt om door me haren heen te gaan met me hand

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie
Tayoni ging steeds sneller en dieper wat zeer deed. Langzaam leek de pijn weg te trekken daarbij verdween alles ook het geveoel en me eigen gevoelens. Misschien moest ik het vaker doen o echt te weten dat het fijn was. Tayoni kwam en hij trok zich terug. met een plof viel hij naast me. Ik kreeg niet eens de tijd om me recht te leggen of iets want meteen verdween ik in zijn arme. 'Love you too' fluisterde ik zo zacht mogelijk terug. hij most niet weten dat het zeeer deed. Ik meost wle zeggen het deed anders zeer dan met me baas. Echt heel anders. Het was minder erg. Het nam niet weg dat alles zeer deed en ik het gevoel had dat ik alles bij elkaar bloede.. Met trillende handjes pakte ik tayoni beed. Ik had hem nog nooi tzo gezien.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
ik zat al lang voor ze kwam en wat besteld had. daar kwamen de intressens... vragen hoe het was en da tik iets over mezelf moest vertellen. 'Ja feest was kut...' gromde ik en keek naar het bakje met spullenjes die tussne ons op de tafel stond. 'uitenidelijk uitgelopen tot een gevecht. Yu iemand knockout geslagen schijnbaar Leo weg.. nee Vixx gaat het wel maken man... twee vechters... Een jongen die verdwijnt de andere kan niet langer op zijn benen staan dan 3 uur.. de andere kan niet uit meiden blijven.. James is de enige die gemaakt is voor dat vak!' gromde ik boos. noujah eerder bezorgt maar ik wist niet hoe ik dat moest uiten dus ik deed het mar op een boze manier. 'Voor de rest is  ern niks leuks te weten over mij.'

De man bracht de tosties tegelijk. Hij complimenteerde ons op onze haren. hi jbegon over onze kleding dat dat ook wel het zelfde moest zijn. 'beude zun lere jacket!' lacht ehij blij en liep terug naar zijn plek achter de bale. 'heb nog wel een jacket voor je' zei ik snel zodat we het daar over zouden hebbne en niet over mijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptyma mei 02 2016, 23:18

Olivia
'Leuk, en wat heb jij gedaan op dat feest?' Vroeg ik 'gedanst met meisjes, Oeeeh!! Ik weet wel wat ik zou doen op een feestje! Ik zou met de stoerste jongen dansen gaan dansen en dan met hem scheuren Oeh drankjes drinken en dan gooi ik wat per ongeluk over hem heen en dan help ik hem met het drogen van zijn shirt en raken we in een oneindige zoen~' vertelde ik als een fantasie die ik voor me zag. 'Vertel eens hoe zien die jongens er uit? Beetje knap? Slim of zijn het van die rokken jagers wat je toenet al zei.' Vroeg ik en nomde van me tostie. 'Misschien zit er nog een leuke jongen voor mij tussen? Mmmmh weet alleen niet of ik eerder voor de slimme knullige persoon ga of voor de stoere gozer zoals de vorige keer?' Vroeg ik aan mezelf en dronk weer van me koffie.

'Echt? Mmmh saai persoon ben je misschien moeten we meer dingen gaan doen zodat je meer hebt om te vertellen tegen anderen!' Stelde ik voor. 'Vroeger heb ik geholpen in een kinderboerderij en ik heb als foto model gewerkt voor een kinder/tienerkleding tijdschrift. Mmmh ik hou van diertjes Oh en ik ben heeeel goed in muur klimmen met van die blokjes weet je wel!' Vertelde ik entausjast. 'En ik heb een super lief vriendje gehad toen ik jong was.' Vertelde ik het waren allemaal positieven dingen de negatieve hoefde niet iedereen meteen te weten.

'Oh nee echt niet das zo raar eerder iets voor een tweeling. Geef mij maar gewoon me eigen kleding bijvoorbeeld een strand jurkje met kantjes en een mooie kind lint in me haren.' Vertelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptyma mei 02 2016, 23:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake- VIXX Rapper
ik luisterde naar het geratel van Plume het ging maar door en het stopte niet. 'moet jet zelf maar uit zoeken; ik had echt geen zin om over de jongens te praten zeker.. Gaat ze de volgende keer gewoon mee kan zeij de jongens vermaken dan laten ze mij tenminste met rust... Helemaal toen ze zei dat er missehin nog we leen leuke jongen voor haar tussen dat brak ikbijna me mok doormidden. ik keek haar woedend aan.

Me gezicht ontspande meer toen ze over haar velede vertelde tot ze over haar ex vriend begon. Ik stond op wenkte legde geld op de tafel e nwenkte me honden dat ze mee meosten komen. Ik hoorde hoe plume haar kleding stijl tegen de barman vertelde. grommend liep ik weg met me handen in me zakken en me hoofd naar benede. Ja ze moest is mee gaan.. kon ze lekker met andere geen rollebollen... Maar niet in mijn bed! dat kon ze vergeten!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptyma mei 02 2016, 23:38

Olivia
'Huh?' Merkte ik op toen hij de mok veelste hard op tafel neer zette. Met een schuin hoofd keek ik hem aan. Ik wilde wel wat zeggen over zijn face maar beter hield ik me mond ik nam een hap en sprak vrolijk verder.

Toen stond drake plots op en liep weg. 'Drake?' Vroeg ik en keek hem na. Ik legde okk wat geld neer en rende achter drake aan. 'Drake?! Wat is er?' Vroeg ik en pakte zijn boven arm beed zodat hij minder hard zo lopen. 'Urg doe niet zo draakjes achtig. Trek je mond open.' Zei ik en ging voor hem staan. 'Wat is er?' Vroeg ik nogmaals. Ik had die blikken wel gezien dat boze gedoe in het restsaurandje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptyma mei 02 2016, 23:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake- VIXX Rapper
'niks' ik trok me arm los en liep gewoon langs haar heen. Maar weer stond ze voor me' laat me er langs ga nara huis' gromde ik boos. Ik draaide me gewoon om en liep de andere kant op. Vera en Rave bleven bij Plume staan. snel draaide ik me om. 'hier komen Eva en Rave!' snauwde ik boos. de honden bleven gewoon staan dit was de eerste keer ze ongehoorzaam waren. 'nu!' snauwde ik nog bozer. De honden liepen met hun oren plat in hun nek naar me toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptydi mei 03 2016, 00:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia
'Okee best als dit je ware ik is.' Zei ik op mondige toon. 'Kom Fleur we gaan nog even gezellig de stad in.' Zei ik met een snoezig stemmetje en zette me fretje op me schouder neer. Ik draaide me ook om en liep bij drake vandaan. Hopelijk kan ik hier de huize markt vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptydi mei 03 2016, 00:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake- VIXX Rapper
Ze draaide zich om en liep gewoon weg. Even liep ik door maar al snel draaide ik me toch om en liep achter Plume aan. Wel met me handen in me zakken en me ogen naar de grond gericht en een afstand van 2 meter. de hondjes rende blij naar Plume toe ok Vera huppelde op haar oude manier met Plume mee. Ik zuchtend  en slofte ik daar dan braaf achter Pluma aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptydi mei 03 2016, 00:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia
Ik had nog niks door en zocht in de straat naar leuke winkeltjes. Al snel zag ik de huizenboer daar bleef ik staan voor het raam kijkend naar huur woningen of gedeelte kamers met huisbazen. Ik sleepte met me vinger over het raam heen. 'Ah zo duur...' Jammerde ik tegen Fleur. Ik liet me hoof hangen. 'Dan maar zoon huis baas. Ookal is dat het laatste wat ik wil.' Plots voelde ik een nat neusje tegen me vingers. Ik keek naar beneden en zag een hond. Ik draaide me om en zag drake. 'Wat is er?' Vroeg ik minder lief dan eerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptydi mei 03 2016, 00:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake- VIXX Rapper
Ze gromde boos en vroeg wat ik hier deed. Ik wist heit zelf ook niet.. moest ik sorry zeggen... nee want ik was niet de gene die constant andere jongens begon! of andere meisjes.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik wist het niet goed.. Ik keek beschaamt naar de grond. had net gewoon een gevoel dat ik nie kende e hoe moest ik dat dan uit leggen.. Ja jij sprak over andere jongens en dat gaf me een vreselijk gevoel... Ik bleef stil en keek naar de etage.. Wilde ze als nog weg? ik begon op me lip te sabbelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptydi mei 03 2016, 00:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia
Ik tuite me lippen nadenkend en keek nog eventjes verder op de huizen lijst. Maar met drake zo achter me voelde det niet okee. Ik draaide me een kwartslag om met me rug naar drake toe en liep een stukje verder naar een leuk winkeltje met zomer jurkjes in de etalages stond een pop met presies zoon jurkje als dat ik beschreef. Schattig en sexy, tot net boven je knieën in het wit met een brede lint rond de middel. 'Oh die is leuk.' Zei ik tegen de jurk en stapte de winkel in. Fleur draaide zig om op me schouder en keek naar drake wat hij deed.

In de winkel pakte ik mijn maat en paste het jurkje in de kleed hokjes toen ik naar buiten stapte bekeek ik mezelf in de spiegel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptydi mei 03 2016, 00:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake- VIXX Rapper
in stilte bleef ik haar volgen. Ook de winkel in de hondjes blevne buiten zitten zoals ik ze aangeleerd had. Plume winkelde en trok een jurk aan. ZE stond voor de spiegel zichzelf te bekijken ik schaapte ene paar keer me keel om wat te zeggen. 'Staat goed' bracht ik half schor uit. Ik keek plume niet meer aan inplaats van dat ik haar aan keek. Keek ik doelloos de winkel rond.. Ik beet op me lip en draaide me om om dan toch maar buiten te wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptydi mei 03 2016, 00:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia
'Eerst kijken dan wat zeggen.' Zei ik toen ik in de spiegel naar achteren keek. drake zat gewoon naar de grond te staren! Ik ging het pas hokje weer in en trok het jurkje uit. Deze hing ik terug terwijl ik nog een laatste keer op het prijskaartje keek.

Ik lied het jurkje hangen in de winkel en wandelde naar het bus hokje. Zodat de hondjes niet al te veel moesten wandelen naar huis. Teminsten als ze met me mee liepen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptydi mei 03 2016, 01:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake- VIXX Rapper
Ik stond buiten waar plume gouw na mij langs liep. Ik keek haar na. Maar volgde haar niet zoals de hondjes deden. Ik eek nog een paar keer teug naar binnen toe. Ik bleef staan wachten tot ze in de bus stapte. voorzichtig liep ik terug. 'Die jurk die dat meisje net gepast heeft; begon ik. Meteen kwam de verkoopster in actie ne pakte hem. 'deze bedoel je jongen man' ik bekeek het en knikte deze. 'hoeveel kost hij?' vroeg ik voorzichtig. 'ooh het is echt een koopje 49,99 maar voor jouw maak ik er 45 voor.' ik zucht een snapte waarom Plume hem niet mee genomen had. 'Doe maar' ik knikte ne pakte het laatste beetje geld voor deze maand uit me portomee en betaalde er mee.

met de tas in me handen liep ik naar huis toe wat weer ee nwangeling was van ruim 2 uur. Thuis aangekomen hoopte dat plume er nog was en niet al een nieuw huis gevonden had. Vera kwam naar me toe gehuppeld ik aaide haar even en fluisterde wat dingen tegen haar waarna ik voorzichtig het huis binnen stapte. De tas zette ik de aanrecht neer waarna ik op de bank viel met megezicht naar rugleuning toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptydi mei 03 2016, 01:16

~Time skip~ 2 weken

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Het slapen bij Angelina was fijn. Maar daarna moest ik toch echt naar de klinik wat zwaar was. Met waar bedoel ik dat ik na de tweede keer niet meer durfde..  Nog een nadeel. Sinds Liams actie kon ik eigenlijk niet meer zonder. hierdoor zicht ik Liam af en toe op om aan herione te komen. Ik had het nog maar  2 keer gedaan en vandaag was de 2de. Met me mobiel in me handen en een super slecht gevoel slofte ik door de straten. Me haar was vet en ik voelde gewoon dat ik mezelf weer verwaarloosde. Maar ik deed me best. Ik was voordat ik op straat belande eerst nog langs de klinik geweest waar ik voor de deur stond en niet naar binnen durfde.. daarn was ik de straat op gegaan in de hoop dat mijn gedachten op nul ging en ik nog voordat ik liam berijkt had van plan kon veranderen. Me lichaam had dat verdomde spul nodig om rustig te blijven. Het voelde gewoon zo goed.. de mobiel die ik strak in em handen had trilde. Het was Angelina die vroeg hoe het ging. *slecht* stuurde ik eerlijk terug. *het lukt niet* ik had mezelf beloofd eerlijk tegen haar te zijn aangezien ze iets mee gemaakt had wat echt vreselijk was.
 
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
Het was me eerste dag hier!. Blij sprong ik alle kant op. 'Pa pa mag ik echt rond kijken terwijl u aan het uitpakken bent? moet ik u echt niet helpen?' ik sprong op me plek heen en weer. Dit was zo leuk nieuwe plek nieuwe vrienden. Nieuw alles! het ging hier helemaal goed komen.. Nee natuurlijk vergat ik mijn vrienden uit belgie niet. Ik was niet zot!. Maar hier een nieuwe start was gewoon super tof. 'Ik ziet u graag!' zei ik terwijl ik me paps een kus op zijn wang gaf en de voordeur uit vloog.  Het was 7 uur 's ochtends dus ik had nog 2 uur voor de lessen begonnen op me nieuwe school Ik vond het zo spannend!.  Huppelend door de straten keek ik rond waar we nu precies waren gaan wonen. Er waren zo veel duren en grote huizen. Die van ons was ook echt net een kasteel!. Nee groter dan een kasteel!  Ik was de straat uit gehuppeld. Daar kwam ik uit bij een parkje met vele roze verwilderde bloemen. Verliefd plukte ik er ene paar en maakte er een mooi bosje bloemen van. Deze nam ik mee terug naar huis. 'Kijk papa deze zijn speciaal voor jouw gepluk!'  Ik drukte de bloemen in zijn handen. Meteen verscheen er een glimlach op zijn gezicht. 'Hoe moeilijk de dagen ook zijn gij blijft echt ons lampje in het leven' zei hij waarna hij me een kus op me voorhoofd gaf. 'pak uw spullen popje we gaan u naar school brengen' Ik knikte en voor je amen kon zitten zat ik al in me kamer. Daar verzamelde ik de boeken die ik nodig had voor de eerste lessen, Me eerste nieuwe lessen op een nieuwe school met nieuwe mensen! Ik stond voor de spiegel met me handen voor me wangen. Ik gilde even van plezier waarna ik een sprongetje maakte. Dit ging zo geweldig worden!. 'Popje! we rijden aan!' Met me nieuwe tas op me rug huppelde ik te trappen af naar de voordeur. Me pa stond al buiten bij de auto. 'We willen niet dat u te laat komt het popje!' lachte hij vriendelijk. Ik knikte. 'nee! dat zou een foute start zijn van deze nieuwe kans!' Ik maakte een kleine wiebel beweging met me lichaam.  Ik stapte achter in en staarde naar buiten toe. in de tussen tijd was ik al mijn idee over hoe de nieuwe school was aan het vertellen tegen mijn paps. Hij luisterde in stilte. Waarschijnlijk was hij weer in gedachte bij die ene zaak van hem. Dat weerhield me er niet van om nog meer te praten over alles wat ik dacht.
 
Op school aangekomen gaf ik paps een knuffel en zwaaide hem uit. Ik bleef staan tot de auto niet meer in zicht was. 'pff kijk weer zun rijk meisje' hoorde ik iemand zeggen. Ik draaide me om en glimlachte blij naar hun. Waarna ik de school in huppelde. Zeurde mensen waren gewoon jaloers en daar hoefde ik geen aandacht aan te besteden!.
 
Daar stond ik dan voor de klas waar ik dan de rest van de tijd zou zitten. gespannen stond ik op me tenen heen en weer te bewegen. Zouden er leuke mensen in zitten? nieuwe vrienden? of waren ze allemaal chagrijnig. Bij die laatset gedachte maakte ik een boos gezicht en begon zachtjes te lachen. 'We gaan echt niet naar films toe hoor dat is kinderachtig' dacht ik lachend met me vinger in de lucht. Nog een keer keek ik naar de dichte deur. Iedereen was al binnen. Dit hadden we afgesproken met de docent zodat hij eerst de klas tot rust kon laten komen voor hij ging vertellen dat er een nieuwe studente kwam.
 
De deur ging open en een oude man kwam naar buiten met zijn hand naar voren gericht. 'aangenaam pearl' zei hij ik pakte zijn hand beet en schudde hem blij heen en weer. 'aangenaam meneer! Ik vind het plazant u te ontmoeten!' Daarna lied ik zijn hand los en keek langs de man de klas in. 'kom verder dame' zei de man en wees naar binnen toe. Meteen liep i kde klas in en ging vooraan staan' aangenaam!' zei ik super blij. 'Ik ben Pearl. Pearl Meas. kom uit belgie en ik vind het heel plazant om hier nu te zijn!' Ik keek de klas rond met pretoogjes. De man kwam binnen en legde zijn hand op mijn schouder. Met schitterende oogjes keek ik de meneer aan. 'Zoals ikjullie al verteld heb dit is dus pearl en zal deze klas vergroten. Wees lief voor haar en help haar waarnodig zodat ze zich hier thuis gaat voelen!' vertelde de man tegen de klas. Ik begon weer op me plek te wiebelen. Ik wilde zo graag mensen ontmoeten.
 
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Kim Minseok - Bee -DJ
na het feest was ik eigenlijk verdwenen. Me zelf vinden zoals andere het zeggen. En het was gelukt. GEwoon niks doen buiten in denatuur weg van internet en andere onzin. Het was heerlijk en ik kon er weer tegen aan. niks ging me meer tegen houden. Ik had dus ook uitgevonden war Rose en de rest waren voor de photoshoot. Zonder pardon rende ik dus naar binnen toe precies toen Rose aan de buurt was. 'Alles staat haar goed!' zei ik nog op Angelina haar opmerking. Ik tikte de photograaf weg en drukte me gezicht naar de camera toe. 'smile!'

https://youtu.be/XgDYbdLeqmY (begin)
 
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy
ik had ruim twee weken nodig om het ene plek te kunnen geven. Uiteindelijk had ik dus besloten dat ik me niet moest aanstellen en als hij me ging haten voor het feit dat ik me niet schaamde da tik homo was.. kon ik alsnog weg gaan.. Als homo zijnde moest ik juist niet bevooroordeeld zijn naar anderen.. Daarom ging ik vroeg in de morgen naar buiten toe. Ik liep naar Gyro's boomhuis waar ik onder bij een boom ging zitten. Wachten om sorry te zeggen. Met al de 4de peuk in me mond staarde ik naar het gras. 'Sorry dat ik al bevooroordeeld was.. nee...' ik schudde me hoofd das het niet. 'sorruy dat ik niet lied horen.. urrgh... het spijt me...nee ook niet.. '
 
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam Smith -Lid FTisland
Met me arme over elkaar stond ik buiten te wachten voor de photoshoot ruimte van angelina *kom naar buiten....* stuurde ik haar *ik weet dat je drugs regels bij een maat van mij! Dus nu naar buiten komen!*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Emptydi mei 03 2016, 15:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
Ik had twee weken niks van Hero gehoord hij kwam zelfs niet meer bij de oude boom zitten. De hoop dat ik me nieuwe vriend nog terugzag of zou spreken had ik al op gegeven. Vanavond is de nacht van de speciale maan, vele blackwolves leden zouden komen naar dat evenement en je kwam er alleen binnen op uitnodiging die speciaal op riem gegeven was. Gelukkig viel ik onder de leraren dat betekende dat ik hopelijk ook zonder riem naar binnen kwam.
'Aah wakker worden, gyro wakker worden' kraste me ara. 'Jah ben al wakker.' Mompelde ik. 'Bezoek, we hebben bezoek.' Fluisterde me ara. Vervolgens vloog hij van me schouder naar buiten toe. Ik sjokte achter hem aan en ging in de deur opening staan vlak om het hoekje. Mijn ara was op de rand gaan zitten. Onder aan mijn boommuis klonk de stem van een bekende jongen. Nieuwschierig keek me ara over de reling heen. 'Wat dacht je van sorry dat ik zoon dennenappel ben geweest.' Kraste me ara tegen de jongen die beneden stond. Me are trippelde van links naar rechts en keek naar beneden. 'Ik krijg nog 14 nootjes van je.' Vervolgde hij speels. Mijn ara wist presies Hoelang hij was weg gebleven. Wat ik echt knap vond. Ik gniffelde en kwam uit mijn verscholen hoekje. Ik ging bij me ara staan en leunde met me onderarmen op de reling. 'Gaan we rapunzel spelen?' Vroeg ik en keek naar de om hoog getrokken trap en vervolgens naar Hero die beneden stond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
Ik nam haar in een knuffel en gaf haar kusjes. 'Even die rubby doen.' Zei ik zacht en kroop bij Lola vandaan uit het bed. Ik haalde de condoom van me af en zette er een knoop in. Ik schudde met het rubbertje en keek hoeveel spul van nu er in zat. Ik waste me handen en trok een schoon ondergoed aan vervolgens liep ik terug naar het bed met een tisjoe doos. Deze zette ik bij Lola neer op het nacht kastje. Voorzichtig stapte ik weer in bed en kroop tegen mijn Lola aan. yes, heb echt voor het eerst sex gehad met Lola!! ik kon het bijna niet geloven ik had het echt met haar gedaan, mijn grootte liefde. Ik sloeg een arm rond haar middel en trok de dekens lekker warm over ons heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
De vakantie was voorbij en iedereen moest weer naar school en dus zo ik ook. De dag na me verjaardag vond ik een giga cadeau in het kantoor van me vader. Het was tot me grootste verbazing een echte fiets! Delle die bij me bleef slapen die nacht had me geleerd hoe je dat moest doen. Ik vond het nog best knap lastig je moest goed je evenwicht bewaren en dan tegelijkertijd trappen en steuren!

De rest van de paar dagen had ik nog met James af gesproken en vervolgens weer af gezet op het vliegtuig. Ik gaf hem een gelukspoppetje mee die hij ergens aan kon hangen.

Anne had me brood trommel in gepakt die ik van tayoni had gekregen deze stopte ik in mijn tas. Riven moest helaas weer naar het ziekenhuis hij had zijn arm gebroken of iets dergelijks dat Lilian vertelde maar hoe dat kwam wist ik niet precies riven was eigenwijs maar alweer echt hard uit zijn rolstoel vallen had ik niet verwacht.

Ik fietste naar school en kwam voor het eerst veelste vroeg aan. De tijd hoe lang ik er over fietste moest ik nog ontdekken. Ik zette de fiets in het rek neer en deed het slot er netjes omheen om het wiel langs de spaken en dan rond het rek. Zoals Delle het me uitgelegd had.
tot vanmiddag fiets. zei ik in me gedachtens en wenkte nog een laatste blik om me mooie nieuwe vervoersmiddel.
In het atrium speelde ik op me gitaar waar al snel allerlei meisjes op af kwamen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
*slecht* stuurde Leo terug. Ik zuchte luid. *het lukt niet* vervolgde. 'Zo moeilijk is het toch niet om gewoon binnen te lopen!' Zei ik tegen me mobieltje niet dat hij me kon horen. *Oke nouja volgende dag weer en nieuwe dag. Om er heen te gaan.* stuurde ik met een smily die knipoogde. *ga je vanavond mee uit eten met de groep?* stuurde ik vrijwel meteen kreeg ik bericht terug alleen niet van Leo het was van iemand anders. Een onbekend nummer. *sorry maar ik mag van papy niet praten met vreemde.* stuurde ik terug. Meteen pakte ik het nummer van lea er bij.
*lea die gozer duikt weer op.* stuurde ik naar hem.
*ok, ben net klaar met film photoshoot* stuurde hij terug.
*hij zegt dat hij buiten staat.* vervolgde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
'Alles staat haar goed.' Hoorde ik een bekende stem zeggen. Ik keek op en zag tot me grootste verassing bee langs angel heen lopen. Hij wees het T-shirtje dat angel vast had af en drukte met zijn kond de fotograaf aan de kant. Met nog een stom verbaast gezicht stond ik naar hem te kijken het was echt bee?! 'Bee, je bent terug! Wat. Wat doe je hier en waar was je? Hoe?' Vroeg ik me af. Het was niet dat ik niet blij was om hem te zien in tegendeel zelfs ik was super blij dat hij er weer was alleen zoveel weken niks van zich laten horen daar schrok ik wel van. Ik probeerde te glimlachen voor de camera maar me buik zat me echt in de weg. Ik schaamde me elke week steeds meer. Ik at bijna niks tot alleen crackers en een bord avond eten. Daarnaast sportte ik elke dag tot dat ik er dood moe van werd. Bee zag er echt anders uit veel vrolijker net alsof hij echt gelukkig was. Ik begon steeds natuurlijker te glimlachen. Verlegen hield ik me armen voor me buik. Bee nam echt veel foto's.

Na de foto sessie vloog ik bee rond zijn nek. 'Waarom heb je niks van je laten horen?' Vroeg ik vriendelijk en toch bezorgt. 'Had je niet even af en toe een berichtje kunnen sturen dat je nog leefde?' Vroeg ik en knuffelde bee helemaal fijn. 'Ja, rose had bijna een overlijdensbericht in de krant gezet.' Merkte yuli speels op. 'Oh! Dat is niet waar!' Zei ik half gniffelend en gaf bee een zoen op zijn mond. Angel griste de camera uit bee zijn handen en schoot vliegend vlug een aantal foto's van de kus die ik hem gaf. De echte foto graaf ging uit het lint. Angel, angel angel stop! Die foto's komen allemaal in de cloud!' Gilde de fotograaf. 'Dus? Papy mag best zien dat rose gelukkig is.' Zei angel vol overtuiging. 'Niet alleen de manager kan het zien maar ook sommige high-vip leden!!' Zei de fotograaf met een piep in zijn stem. 'Wat?!' Gilde angel geschrokken. 'Sinds waneer is dat zo?!' Vroeg ze op dringende toon. 'De manager heeft dat in gesteld, een tijd geleden al.' Vervolgde de fotograaf stotterend en wist het toestel uit angel haar handen te halen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lea yume - middelste neef mellanie
Ik zette me hoedje recht en wandelde naar de uitgang zoals Angelina me verteld had. Ik kwam via een zij duur naar buiten en keek in de richting van de ingangs deur. Daar stond een knullig jogie met krullen. Met me handen in me zakken liep ik op de knul af. 'Hey, het is verboden voor kijkers hier.' Zei ik met een serieuze stem en keek hem met een grijns aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle - vixx
Er kwam een nieuw meisje in de klas met de naam pearl. Meteen begon ik zachtjes het exo liedje te zingen. Waarbij klas genoten zachtjes moesten lachen. De leraar keek me al gouw aan. En het werd weer stil in de klas. ze leek een beetje op Olivia met dat roze haar als ik me de foto's kon herinneren. Kwam ze ook niet uit België? Vroeg ik me af. yu kwam daar vandaan maar was zeker wel een aantal keer verhuist volgens mij. 'Oeeh Oeeh Oeeh meneer!!!' Riep ik terwijl ik me hand in de lucht stak. 'Gaan we ook een voorstel rondje doen? Is wel zo leuk!!' Vroeg ik entausjast. De leraar zuchtte zachtjes maar gaf al snel toe. 'okee laten we een voorstel rondje doen in het kort. Ieder verteld zijn naam en zijn leeftijd gevolgt door eemh zijn of haar hobbies.' Legde de leraar uit. 'Oeeh Oeeh ik wil beginnen!!' Riep ik en ging staan. 'Mijn naam is Huna Toruka maar noem me maar Delle~' ik deed me haar even goed en schoof me stoel naar achteren. Vervolgens deed ik een poging om op de tafel te klimmen. 'Mijn hobbies zijn rappen, zingen en dansen!' Vertelde ik en liet wat moves zien met zowel me heupen als me hele lichaam, terwijl ik op me tafel stond. 'Erg aardig van je Delle om dat te laten zien maar ga nu maar weer van de tafel af.' Zei de leraar. 'Ben nog niet klaar! Ik luister graag naar kpop! En ik zit in de boy band vixx!' Vertelde ik en wankelde even op mijn tafel. Me maatje naast me schudde met het tafel blad. 'Denny laat die tafel staaaaaa~n' jammerde ik en swierde met me armen heen en weer. Ik viel naar voren en wist nog net op de tafel te stappen van de overburen. 'Delle! Ga zitten voordat je valt.' Waarschuwde de leraar. Ik luisterde niet dirrect en stapte op de volgende paar tafels zo sprong ik van tafel naar tafel tot dat ik bij pearl aan kwam. Voor haar bleef ik stil staan en boog naar haar toe terwijl ik me hand uit stak. 'Aangenaam~!' Riep ik vrolijk.

Na de les hupste ik op me plek bij de deur totdat pearl naar buiten kwam. 'Parel parel parel!!' Riep ik. 'Kom dan lijd ik je de school rond naar de kantiene en pauze plekken!' Stelde ik voor en maakte een hairflip toen ik weer stil op me voetjes stond. 'Ik heb een goede vriend yu hij zit in de andere klas ik weet zeker dat je hem wel aardig vind hij komt ook uit België!' Vertelde ik toen we door de gangen heen liepen. 'Wat doe jij in je vrije tijd?' Vroeg ik nieuwsgierig.

'Yuuuuuu yuuuuu!!!!' Riep ik blij en huppelde naar me buddy toe. Yu zat aan een tafeltje in de kantiene zijn sigaretten te rollen. En keek verrast op. 'Yuu er is een nieuw meisje in de klas!!' Vertelde ik en wipte op me teentjes omhoog en naar beneden. 'Dit is pearl~'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
'Ah ja das waar we moeten allemaal sterker worden. Voordat we zo iets kunnen doen.'

'Heb je gevraagt waarom ze daar wilde blijven?' Vroeg ik. 'YD zegt dat als je iets vind of wilt dat je het beter kan zeggen of kan vertellen.' Legde ik uit en knikte dat ik dat zelf ook meer moest doen. 'Jay heb je zin om samen te roken?' Vroeg ik en hield een joint op.


Laatst aangepast door Timeless op di mei 03 2016, 18:55; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 39 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 39 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: