cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptywo feb 10 2016, 22:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
drake was boos op zijn oma omdat hij haar niet vond ik zag op de tafel een briefje liggen ik pakte het op. 'baby dragon, ik ben met oma naar eht ziekenhuis. ze kreeg koorts en heeft waarschijnlijk een blas ontsteking. dit kan best fout af lopen als ze niet behandeld word. groetjes plume~ note 1: vergeet fleur niet te voeren.' ik keek drake aan met een schuin hoofd. 'DRAKE!!! waarom heb je me niet verteld dat je een fukking girlfriend hebt!!' gromde ik best wel teleur gesteld dat hij me niks verteld had. 'wie is fleur? haar chiwawa?' vroeg ik en onderzocht de grond maar zag niks lopen. rex blafte bij een vrij grote kooi. ik liep er op af en zag het zelfde beest als delle had. 'ah shit....' jammerde ik en sprong bij het beest vandaan toen het naar de tralisch kwam. ik struikelde over een hond en voel op de vloer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose Willow – Dreamer
ik lachte met hem mee en was best buiten adem toen we boven aan de trap kwamen. 'is vast niet je eerste keer zeker aan zijn blik te zien.' vroeg ik .

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
'dennenappel! je had wel dood kunnen zijn! waarom probeer je nog een keer?' vroeg ik verbaast. ik keek toe hoe de jongen gewoon haast in slowmotion door de lucht heen sprong. ik schrok en zag dat hij met de helft van zijn lichaam over de dak rand gebogen zat. ik pakte hem beed en trok hem er verder verheen. ik begon te lachen. 'hahaha damn jij bent echt creasy!' lachte ik en keek hem trots aan net alsof het me studentje was. 'i dit it rogy!' zei hij met vonkende oogjes. ik aaide door zijn haren heen. 'YEA! top you are a true hero~' zei ik als woordgrapje. samen met hero slopen we verder over het dak heen tot we weer bij een verlagende dak aan kwamen. 'kon je kop rollen?' vroeg ik. de steekt je handen naar voren zoals dit. met je handen over elkaar en en dan waneer je bijna bij de grond brengt laat je jeezelf als het waren door de zwarte kracht mee vallen zodat je je val breekt met een soepelende verende koprol. het is maar een metertje of 1,5 naar benden.' zei ik als troost. en nam een korte aanloop en dook als het waren naar de grond met een soepele koprol rolde ik over de grond en stopte nog net voordat ik het dak verder af rolde.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 10 2016, 22:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptywo feb 10 2016, 22:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake -VIXX rapper
''oh!'' zei ik lichtjes opgelucht. Ik keek hem aan ''ze is me vriendin echt niet!voor geen goud ga ik haar date'' gromde ik boos en liep nar de kooi. ''Nee haar fretje'' zei ik ik opende haar kooi en deed er voer in daarna pakte ik de mais van de chinees en gaf het beestje ee nbeetje. Ik stopte het terug in haar kooi als ze ontsnapt was en deed de deur dicht. ''je kan in bij mij in bed of op de bank'' gromde ik ne bogn me uit te kleding. 'ik douche als eerste' ik liep de douche in. Moest ik yu voerne of niet? na vast niet.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
toen kwam de vraag dat ik het vast eerder gedaan had.. Ik slikte en zei niks. Ja er was een rede dat ik precies wist hoelang het duurde voor hij kwam.. en jah.. zijn blik verradde dat dit niet me eerste keer was.. Maar ik iets in me zei dat ik het niet ko nvertellen. 'Ik ga naar de winkel moet ik nog iets mee nemen?''vroeg ik terwijl ik me joggings vest uit deed en me gewoon warme jas aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
''ah kappe niet de hero jokes!'' lachte ik die had ik al zo vaak gehoord. 'sorry houd niet vanopgeven;; zei k zachtjes nog op zijn opmerking dat het me dood het kunnen zijn. ''als het me dood was. Was ik tenminste gestorven terwijl ik me grenzen probeerde te verleggen!''lachte ik en stond op. Me lichaam trilde nog steeds. Maar ik volgde de jongen braaf tot hij iets zei over een koprol naar benende. Ik schudde me hoofd. Nee als ik dat fout doe beland ik op me nek. En om nou dood te gaan door een koprol zag ik niet zo zitten. Ik ging op het randje van het dak zitten en sprong naar benede ik hurkte door me knieen en kreunde heven. zweepslag! Ik ging op me kont zetten en strekte me voeten. Ik keek naar boven waar de blauwe lucht plaatset maakte voor de maan en sterren ''ik moet nu echt gaan'' ik kroop terug overiend en klopte me kleding af. ''leuk je ontmoet te hebben' glimlachte ik


Laatst aangepast door Evilian op wo feb 10 2016, 23:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptywo feb 10 2016, 22:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
'neem mee wat je denkt wat nodig is.' antwoorde ik en gaf hem een zoen. 'doe je voorzichtig? moeeschien doen ze de lieft de derde keer niet meer voor je open.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
'je je zeggen ze allemaal!' zei ik en maakte zoen bewegingen.

'ik keek hem aan en glimlachte. ik was op de bank gaan zitten en lag helemaal onderuit lekker relaxt. 'vind het niet erg om samen in bed te liggen hoor.' zei ik 'bedoel we zijn toch twee jongens en je hebt vast eerder een naakt boven lichaam gezien hoop ik.' lachte ik vlauw en begon me tshirt uit te doen. 'okee is goed.' zei ik op zijn douche aanbot. ik wachte even en stapte de douche binnen om de badkamer te bekijken. ik ging voor de spiegel staan en haalde me tandenborstel uit me broekzak deze had ik altijd bij me in een koker. reden? soms blowde ik wel eens en dan stonk je altijd. zelfs op school had ik dat ding mee. ik smeerde eer tand pasta op en schubte me tanden en kiezen. mijn broek lag al op drake zijn bed. dus ik stond in me ondergoed voor de wasbak met me rug naar drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
'auw, gaat het met je enkels?' vroeg ik en keek anar zijn bijden voeten. dat was een van de redenen dat ik neit sprong maar rolde. 'okey is goed zie je nog wel eens verschijnen en als je iets nodig hebt je weet waar ik woon.' lachte ik en swaaide. 'bye hero bye!' riep me ara en liep van links naar rechts op een water ton. daar was hij heeen gevlogen toen ik ging koprollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptywo feb 10 2016, 23:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy
'bye' met een peuk in me mond liep ik naar huis toe,. nog even na genieten van de dag en helemaal vergeten wat er op me stond te wachten.
 
De deur viel achter me dicht met een harde klap. ''MEEN JE DIT!'' riep Ethan boos. De geur van alcohol hing als een. ''eerst lieg je dat je weg gaat om eten te halen. Terwijl we nog genoeg hebben. En dan zie ik je met een andere jongen in de stad.! ja ik zag je wel in dat steegje! jij smerige overloper. '' bij de laatste worden pakte hij me beed en trok me naar de badkamer. Met een klap belande ik tegen de douche aan. ''Ethan!'' kermde ik zachtjes. Waarom was het nu twee dagen achter elkaar. Ging het straks echt elke dag zo worden. Dat ging ik niet overleven!. Zijn ogen vol vuur hezen me op. ''Ik ga je laten voelen wie je enige vriend is'' gromde hij. ''Je bent me vriend niet meer! Ethan ga weg!'' Dit was het slechtste wat ik had kunnen zeggen. hij tilde me aan me nek of.  En gooide me tegen de wasbak aan. Met zijn grote hand hield hij beide handen vast. Ik sloot me ogen. Het deed nog zeer van zijn agressie aanval van gisteren.. Ik voelde hoe hij ruig mijn broek naar beneden trok. De sluiting van mijn riem kraste in me buik. Ik kreunde zachtjes van het idee hoe zeer het ging doen. Ook dat was alleen maar stimulerend voor Ethan. Zonder enige waarschuwing of wat dan ook ramde hij zich letterlijk een weg naar binnen toe. Ik gilde het letterlijk uit. Met zijn ruige bewegingen ramde hij me zowat mijn wasbak in. Me benen trilde als gekken. Nog iets wat vreselijk was.. Als Ethan dronken was had hij moeite met komen. Dus deze actie van hem ging nog lang duren. Ik moest toegeven de tranen rolde over me wang me lichaam branden en ik voelde me echt smerig. Na even stopte de pijn. het had een nivo gehaald dat ik het niet eens meer voelde. Me beeld werd zwart.
 
Ik weet niet hoelang ik buiten westen was. Maar toen ik me ogen opende gilde ik het uit van de pijn. Ethan was nog steeds bezig en had me in een andere houding gehezen. Ik lag nu met me rug op de wasbak met me benen wijd. Hij had zijn grote handen ruw om me nek heen geslagen en stond me zowat te wurgen. ''E..th..an please stop!'' Bracht ik vol pijn uit.  Mocht ik weg mocht ik please weg!. Ik voelde hoe me lichaam ineens opwarmde en Ethan zwaar had stond te kreunen. Hij trok zich terug en lied me los. Als een lappe pop viel ik op de grond. Ethan lied me gewoon achter en waggelde de badkamer uit richting de buiten duur en verdween. Ik ben die nacht niet van me plek gekomen..
 
De volgende ochtend ging ik opnieuw naar mijn plekje bij het water onder te treurwilg waar ik me bedacht om een nieuw slot op de deur te zetten. WAnt ik kon wel hopen dat het goed zou komen met Ethan. Maar op deze manier kon k ook niet leven. En ik was te bang geworden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
ik knikte en verdween. Ik haalde die moring after pil en zwierf wat rond in de stad. Ik denk at ik zeker 4 uur weg was voor ik weer terug kwam. En niet alleen dat ik moest daarna ook weer 'werken'  

'here'' zei k en gaf haar de pil en chocola daarna  liep ik de kamer weer uit. 'need to do some thing for work'' zei ik en verdwen weer

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake -VIXX rapper
Toen ik de douche uitstapte zag ik pas dat YU in de badkamer ston d''EHY!'' riep ik bijna automatisch en beschermde me draakje.''what... oh fine'' gromde ik ne wikkelde de doek rond me heupen en pakte ene nieuw om me haren te drogen en de rest van me lichaam. ''JE kan gewoon het bedin gduien wanneer we wild'' gromde ik en liep half naakte naar me kamer daar trok ik me boxer aan en ging in de woonkamer itten met de honden. Ik keek naar de kille lege openhaart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptydo feb 11 2016, 22:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
'geld ook voor jouw.' zei ik met me mond vool tandpaste. ik spugde het uit in de wasbak. daarna nam ik een louwe douche. dat korte haar voelde echt raar aan en voor het eerst merkte ik hoe dik mijn asian haar was. ik droogde me en trok mijn broek aan. mijn shirt lied ik op bed liggen. drake lag niet in bed dus dat werd maar een kijkje nemen in de woonkamer. ik opende de deur en keek door een kier heen. rexy verrade me door spontaan en blaffend naar me toe te hupsen van uit de grote mand waar hij uit kwam. ''sst.' zei ik speels. ik pakte me hondje op en begon hem te knuffelen. met rex in me armen liep ik naar drake en plofte naast hem neer. 'en waar denk jij aan nu?' vroeg ik en keek naar waar drake waarschijnlijk heen zat te staren, rex begon op me schoot te staan en gaf drake een lik over zijn wang. ik wreef over me voor hoofd heen en als laatst door me korte haren. 'damn voelt zo anders...' zei ik en kon het niet laten om ook aan die van drake te gaan zitten. 'maar het droogt wel extera snel!' vertelde ik en glimlachte. met een hand voelde ik aan drake zijn vuur rode haren. 'die van jouw voelen ook zo dik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptydo feb 11 2016, 22:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake -VIXX rapper
''hoevoel het ozu kosten om nieuw brandhoud voor de kachel aan te schaffen'' mompelde ik terug De hond likte me ne Yu aaide me. Ik draaide me gezicht langzaam om. ''en nu denk ik .. waarom word ik gelikt en geaait door twee jongens?''. Ik had niet gehoord da thij het over me haar had en toen hij begon te zeggen dat de mijna ook zo lekker dik aan voelde kek ik hem even aan. ''wat?'' vroegi k niet begrijpend en nu echt lichtjes bang te worden. Ik ging hem slaan als hi maar iets wilde doen. Ik ging niet zo met hem doen als hij met Yidae deed
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptydo feb 11 2016, 23:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Ik keek hem aan toen hij vroeg over het hout. 'Eeh op het strand licht genoeg drijfhout. Als je dat laat drogen dan kan je het in de vik steken. En ik ken nog wel een bos war je hout van om gekapte bomen kan weg halen. Die bomen kappen ze dan om en ruimen ze pas een half jaar later op ofzo en al die mooie takken en stammen blijven dan Liggen, van de herfst zijn er flink wat bomen om gewaaid.' Vertelde ik aandachtig. Ik wist dit omdat de black wolves dit gebruikte voor hun haard.

'Omdat je er zo rustig bij zit zoals de hondjes en rexy mist je gewoon he? Toch rexy?' Vroeg ik en gaf me hond nog een knuffel. 'En je haar is zo dik en toch zacht op zijn eigen manier hahahaha. Nee was gewoon benieuwt hoe het voelde.'

De blik in drake zijn ogen was onbetaalbaar. Die verwardheid in zijn ogen. 'Je haar suffy!' Lachte ik en gaf hem een duw tegen zijn schouder aan. 'Waar dacht je anders waar ik het over had. HahaHaah.' Lachte ik en streelde nog een keer door mijn eigen kuif heen. Rex ging plat op me schoot liggen en likte zijn bekje een beetje smakkend af. 'Soms denk ik terug aan de tijd dat ik vast zat.' Zei ik zachtjes en wist ook zelf niet presies waarom ik dit deelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptyvr feb 12 2016, 20:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake -VIXX rapper
''hmm doe ik morgen dan wel'' ik staarde naar het ene huote blokej dat er zielig alleen lag. ging me honden wel als sleehonden gebruiken. Of zou ik Yidae vragen om te helpen. ''ging jij naar yidae morgen met zijn paarden?'' broeg ik. om hulp vragen was niet mijn sterkste kant.. maar om nou die houd blokken helemaal vanuit dat bos nar huis te shouwen dat zou te voet 1 uur kosten en dat met houte blokken..

''oh me haar'' zei ik zachtjes. We keken even rustig  en ineens begon hij over de gevangenis. ging verzitten en keek hem aan dat hij alles mocht vertellen en ik wel als een braaf hondje zou lusiteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptyvr feb 12 2016, 20:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Ik keek hem aan toen hij vroeg of ik met YD ging paardrijden. 'Rijden, Hehehe wel op een paard hoor niet op hem zelf.' Grapte ik. 'Ik ga het gewoon proberen ja. En Misschien kan ik rexy mee nemen.' Vertelde ik. Ik keek van drake naar de lege openbaart die voorheen altijd knetterde van het brandende hout. 'Waarom ga je niet mee? Gaan we met mijn auto. Heb jij ook nog een gezellige dag.' Stelde ik voor.

Ik zoog even op me onderlip. 'Daar binnen hadden ze het niet zo op asians. Het is echt overleven als de bewakers niet kijken. Daar binnen als je alles kwijd bent en je hebt niks te doen ga je piekeren en denken. Wat je beter opzij kan zetten door een andere doel of bezigheid te zoeken om je aan vast te houden. Zo heb ik mezelf nog meer getraind en gesport. Vroeger was ik echt niet zo gespiert als dit hoor!' Lachte ik als laatst en spande me arm spieren aan. 'Kom laten we morgen samen gaan paardrijden of je het nou wilt of niet!' Moedigde ik aan en stak me hand naar hem uit in de hoop dat hij me uitdaging accepteerdde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptyvr feb 12 2016, 21:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake -VIXX rapper
''moet eerst hout halen. had denk ik wel graag mee gegaan maar we hebben hier gee nverwarming en zonder hout zal het heel koudworden voor me oma..'' zuchte ik niet durvend te vragen of Yidae en Yu wilde helpen met het verplaatsen van het hout.

Ik luisterde naar zijn verhaal. ''hoelangzat je?'' vroeg ik voorzichtig ik hoefde de rede niet te weten. Ik ging hem ook niet anders aankijken omdathij  vastgezeten heeft. ''urgh'' mompelde ik over zijn paardrij opmerking. ''zien morgen wel''  ik stond op en legde een van de honden in een mand wetend dat die zo toch op bed kwam. 'ik ga naar bed'' zei ik terwijl ik door het vole huis slenterde
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptyvr feb 12 2016, 21:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
'ah kom nou drake! met een blaas ontsteking en flinke koorts blijf je hoogtens twee dagen in de ziekenhuis. me opa was ook eens zo koppig om niet eerder te gaan hahah.' ik greep drake beed zij de nek door me arm rond hem heen te slaan en hem naar me toe te trekken. met ene hand aaide ik wild door zijn rode kuif heen. ik wees met de hand waarmee ik zijn haren door elkaar haalde naar zij gezicht. 'jij gaat gewoon mee! gezellig dachje hier weg hondjes bewaken het huis.' zei ik en glimlachte plezierig maar ik bedoelde het serieus.

'eeh...' mompelde ik na denkend en streelde warrig door me korte haren heen. 'denk langer dan anderhalf jaar of langer. en dan nog eerder vrij wegens goed gedrag en shit. was echt blij dat me opa na al die jaren nog van me hield wat voor stoms ik ook doe of heb gedaan hij is en blijft voor me zorgen en hij weet dat het niet mijn schuld was. zou niet weten wat ik zonder me opa moest. en een paar weken geleden stonden plots twee mensen voor me neus in de planten winkel die vrouw noemde me opa vader... echt heel biezar mensne die ik nooit gezien of gekent heb willen met me praten. maar ik weet niet wat ik moet doen of moet zeggen en wat ik kan vertellen en wat ze er van vinden. zo veel zooi. ze zijn er nooit voor me geweest toen ik kind was. dan ga ik nu toch niet zomaar naar hun toe?!' vroeg ik aan drake. 'draakje wat zou jij doen?' vroeg ik licht wanhoopig en keek door me vingers heen naar drake zijn donkere ogen.

'yea.... ik kom ook... zo ik ga nog even wat roken buiten.' ik stond op met rex in me armen en nam hem mee naar buiten samen met me sigaretten en aansteker.

na het roken stapte ik naar binnen en sloop zo zachtjes mgelijk naar de slaapkamer. daar sloeg ik de lakens open trok me broek uit en ging in bed liggen. rex kwam aan gehuppeld en piepte dat hij er ook bij wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptyvr feb 12 2016, 21:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake -VIXX rapper
''okey, maar ik moet wel houd halen want overmorgen is die verjaardag van setto.. dus moet morgen gewoon hout halen''.

Hij vertelde over die twee mensne en zijn opa. ''Ik weet het niet Yu, Ik heb een heel andere band met em ouders en ookal zijn ze steeds weg elke keer als ze terug komen ben ik maar al te blij. wat ze ook doen'' dat laatste zei ik zachtjes en dacht terug aan hoe ze die nacht gereageerde hadden. ''Dus ik kan je niet helpen. vraag een yidae die heeft ook zijn officiele houders niet meer''

*slaapt te vast om door te hebben dat Yu in bed komt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptyvr feb 12 2016, 21:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
'misschien heeft yd wel hout? bedoel een manege? daar in de buurt zit ook een bos. hey het komt wel goed draakje. en anderst steek jij toch het vuurtje aan met wat vlammen. hahaha.' lachte ik en deed alsof ik vuur spuwde uit me mond. 'hehe, sorry was vlauw.'

'ik weet het niet.... yd heeft wel mensne gehad ter vervanging van zijn ouders. ik heb nooit een moeder of vader viguur gekent. weet niet hoe ze doen of zijn.'

'slaap lekker draakje~' zei ik zachtjes en pakte me hondje en tilde het beestje in bed. rex groef zig lekker tussen ons in en legde zijn kop op een deel van drake zijn kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptyvr feb 12 2016, 22:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake -VIXX rapper
''ah okey, ik kan je er ook niet echt mee helpen doe waar je het beste bij voeld'' zei ik nog

*slaapt te werg om nog iets door te hebben*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Emptyvr feb 12 2016, 22:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
ik werd wakker van een hondje die liefjes me wang likte. ik lag haast tegen drake aan in bed waar ik zowat van schrok.  ik duwde met me hand tegen drake aan in de hoop dat hij wakker werd. 'draakje!! opstaan we gaan paardjes berijden!!' zei ik met een hoge stem en sloeg de dekens van hem af. 'draakje wasse aankleden honden uit laten en huis op slot doen!' riep ik en wiegde hem hevig heen en weer door zijn schoouders beet te pakken.

nadat we aan gekleed waren wist ik drake mee in de auto te krijgen. als een gek reed ik naar yd toe hij had me die avond nog zijn adres gegeven.
ik zag yd al in zijn strakke pakie ik lachte hem vierkant uit. damn hij liep er bij als een homo!! dat ging ik echt neit aan doen. (oh wacht maar yu)  ik stapte op hem af en gaf hem een bro hug. 'heeey hoe is het wijfy?' vroeg ik en voelde aan zijn strakke broekje. 'vind je het leuk als drake ook mee doet? is hij er ook even tussen uit.' vroeg ik en swaaide naar wat meisjes die naar ons keken.

en daar stonden we dan..... met zijn tweeen egh drieen in die apen pakjes. ik sweer ik voelde mijn ballen niet meer. niet dat ze groot waren maar alles zat zo strak. dit werd echt een schaamtelijke dag... ik waggelde naar yd samen met drake en keek hem aan met puppy ogen. 'okee en nu?' vroeg ik aan yd die waarschijnlijk bj de paarden stonden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - bewaker seth
het was ochtend en eindelijk mocht ik naar mijn huis! misschien niet voor lang mmaar stiekem hoopte ik dat wel. 'whaah! schiet op met me koffer! ik.... ik, wil hier zo snel.... mogelijk weg!' zei ik en kwam met moeite uit me woorden. 'suster... m-mag ik die andere aan?' vroeg ik en wees naar de shirt die ze uit de kast haalde. 'seth vond me rood beter staan. of was het nou groen? iurgh waarom weet ik dat niet meer!! zo stom!' klaagde ik en sloeg zachtjes herhaalend op me hoofd. 'aah! lili waarom vergeet ik steets dingen! waarom heriner ik me niet?! ik weet niet eens hoe me eigen kamer er uit ziet!' riep ik. lili liep naar me toe ze pakte me hand beed waar ik mezelf mee tegen het hoofd sloeg. en keek me aan met haar vrouwelijke ogen. ik knipperde en keek haar aan. 'ik voel me zo stom.' zei ik nogmaals ze legde me handen boven me hoofd in de lucht en pakte me shirt beed. 'dan doen we toch die andere bij je aan.' zei ze. en trok mijn blauwe t-shirt bij me uit. ze pakte mijn rode die ze net in de koffer had gedaan en trok deze met hier en daar een gevecht met mijn ledenmaten over me hoofd.

ze had me helemaal aan gekleed. ik raakte het stof van mijn jack aan. 'jas,' zei ik zachtjes om dingen te herineren van hoe ze haten. ik lied me hand zakken tot me knie 'broek' vermoeit hees ik me hand terug naar mijn hoofd. 'pet.....' bij dat woord bleef ik even langer na denken. nee dat klopte niet. het was iets anders! ik keek lysander en lili aan via de spiegel in de auto. lysander zijn ogen keken me terug aan via de auto spiegel. 'muts.' zei hij verbeterend. 'maar je doet het al beter. het zijn geen sokken meer.' zei hij met een neutrale blik en stem, maar op zoon manier dat het bijna lachwekkend klonk. 'wat is je naam?' vroeg hij terwijl hij de auto bestuurde. 'Ri-ven.' zei ik langsaam. 'ahcternaam?' vroeg lysander. ik dacht even na maar kon er niet een vinden. 'heb ik niet.' zei ik zachtjes en keek naar me handen waar wanten aan zaten. het waren net sokken en dat blijven ze voor mij nogsteets. 'heb je wel.' antwoorde hij terug. 'ik schudde me hoofd. 'ben gekocht. heb geen naam meer.' viel ik hem zachtjes in de reden. 'Erago, stond in de dokers papieren. je bent vroeger eerder in het ziekenhuis geweest en van iedereen hebben we een document. die bewaren we zelf en daar staat alles over je in.' vertelde hij maar van een eerder ziekenhuis bezoek kon ik niks herineren. 'eeraa- go.' sprak ik uit. 'E-ra-go' verbeterde hij me. ik keek naar de spiegel maar lysander keek me niet meer terug aan. ik zuchte en keek naar her raam naast me.

de auto stopte en de twee haalde me uit de auto en zette me in de rolstoel. lysander tilde me tas uit de achterklep en zette deze op de stoep. ' lili zou jij zijn kamer willen controleren en de maids uit leggen wat ze moeten doen. als er iets gebeurt? ik heb een klusje om te doen dus kan zelf niet.' zei lysander tegen haar en sloeg de achterklep van de auto dicht. ik keek van lili naar lys. 'zullen we dan maar?' vroeg ik en rolde naar het verkeerde huis toe. lysander pakte me rolstoel vast en draaide me om. 'haha, sorry knul maar het is de andere kant op.' zei lya en reed me naar het pat van het gigantische huis. 'dit?!' vroeg ik met verslagenheid. lys stopte met duwen. 'lilian breng jij hem verder? meot nu echt weg.' bleef lysander aan geven.

lilian gebruikte de ring om op de deur te kloppen of eigenlijk te bonken. een meisje met roze haar deed open ze zag er vrolijk en schattig uit. 'hey.... umh....' zei ik met een tas op schoot maar kwam niet op haar naam.... en dat terwijl setto vertelde dat ik iedereen zijn en haar naam wist in het huis. 'Riven.' zei ik zachtjes. misschien herkende ze mij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 21 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 21 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: