cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 15:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Kim Minseok - Bee -DJ
Ze stelde zo veel vragen die ik tijdens het fothograveren gewoon negeerde. Er kwamen wel super mooie foto's an want ik keek naturlijk op een heel andere manier naar rose den aan fotograaf deed. Ik wist gewoon elke mooie hoek van haar op de foto te zetten. Tot ze naar me toe kwam gevlogen en nog steeds vol met vragen. 'moest tot rust komen' lgde ik uit, 'Maar hey nu ben ik terug dus niet te veel over na denken!' Rose bezegeldede vragen massa met een kus die ik maar al te graag terug gaf. Angel was foto's aan het maken en toen kwam het verhaal dat sommige vip leden de foto's ook konden zien. Meteen pakte ik de camera weer en danste rond met dat ding in me handen of dus dit kunnen ze zien? vroegi k en maakte razendsnel een selfie.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Toen ik de camera terug gaf aan de photograaf stakte ik me tong uit. Daarna pakt ik rose haar hand. ' nou het is duideljk dat ze klaar is dus ik neem der mee' Me vingers wikkelde ik tussen haar vingers.waarna ik haar mee trok de zaal uit. 'Okey eerst eten.. dan film denk ik's somde ik op met me vinger tegen em mond aan.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead  
*ben twee weken geleden al binnen geweest.. leg het later wel uit* stuurde ik op haar opmerking dat we morgen weer een dag hadden. snel daarna stuurde ze of ik mee ging eten. 'yeah sure ga wel mee hoelaat?' normaal zou ik twijfelen maa mijn care in dat soort dingen was laag op dit moment. daarna bleef ze stil. dood stil. Ik zuchte en slofte verder naar de afgesproke plek. Het was bij de eenzaal in debuurt, Volgens mij een photostudio.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam Smith -Lid FTisland
Inplaats van dat lina naar buiten kwam kwma er een andre jongen naar buiten toe iets over dat er mensen hier niet mochten kijken. Ik draaide metme ogen. 'yeah ga al' gromde ik en draaide me om. *aawh hoe zou je imago verandere als z er achter komen hoe je bent en dat je drugs gebruik~!* stuurde ik nog snel naar Angelina. Ik zag leo al lopen ik wenkte dat hij mee meost lopen. Kijk ik krijg altijd mijn zin. Daar was me ventje dan.. Mijn eigendom..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
ik keek omhoog toen ik de kraai zag. 'Maar! okey ben een sukkel geweest sorry' Ik moest me hand boven me ogen houden anders zag ik niet veel. ik lachte om zijn opmerking dat hij rapunzal of iets widle spele. 'Ow Gyro laat je ladder zakken zodat ik naar u op kan stijgen' riep ik naar boven.

Ik was eindelijk boven gekome nwaar ik me in een stoel liet vallen. 'Meen het sorry. Mijn ervaring met blackwolfs zjin niet echt heel fijn. Dus schrok nog al' Legde ik nu verder uit dan dat ik een sukkel was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
-verleden-
Ik knikte eigenlijk wel.. 'Zal haar zo wel smse dat ik thuis slaap en de reden'. Glimlachte ik naar Yu maar toen hij voorstelde om te roken schudde ik me hoofd. 'Te veel mensen hier rond ons kan ik niet maken. Sta al op cretieke toestant' zuchte k en stond op. 'Laten we rustig terug lopen frisse neus halen en net doen of ik niet gedronken of gefeest heb!' Ik sloeg me arm rond zijn schouder en trok hem mee naar buiten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 19:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
'Nee man niet sms'en, bellen!' Zei ik en gaf een zachte klap tegen zijn achterhoofd. Jay Jay zei dat het te druk was. 'Hoezo druk toenet zei je nog dat het fukking rustig was. Damn wat gaat dat snel.' Zei ik en liep met hem naar buiten. Ik zuchte en twiivelde. 'Weet dat het slecht is. Maar soms helpt het me om me gedachtens te vergeten. Wou dat ik een andere manier wist zodat ik een goed voorbeeld voor Leo en de rest kon zijn.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia
Ik had een stro achtige tas gepakt  en had daar een flesje water in gedaan met een handdoekje een petje en een zakje waar ik schelpjes in kon doen. Ik kwam uit de slaapkamer en zag drake met zijn face in de bank liggen. Moest ik iets zeggen? Of... Ik keek de kamer rond en zag een onbekende das op het aanrecht staan. 'Ben even naar het strand.' Zei ik en keek in de richting van drake. 'Ga je mee?' Vroeg ik en deed een dun sjaaltje om.


Laatst aangepast door Timeless op di mei 03 2016, 19:31; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 19:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
-verleden-
'Ik wees het cafe rond waar allemaalm meiden zaten.. we kregen het over dat het soms wel rustgevend was. 'Ik weet het ben niet zo onschudlig! maar het gaat gewoon niet nu' hij vertelde dat ij graag een goed voorbeeld was voor de andere. 'kom goed! ga je wel worden je bent de gene met de meeste ervaring' op mezelf na maar ik telde me niet mee.
Buiten pakte ik me mobiel op. 'Ik bel dan even okey' zei ik teriwjl ik em mobiel pakte. Ik belde mellanie en hoopte dat ze opnam

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake- VIXX Rapper
-verleden-
Ik draaide me langzaam om en wees naar de tas. 'is van jouw' gromde ik en stond op. Zonder iets te leggne liep ik voor Olivia naar haar het strand. Als ze achter bleef stond ik stil en wachte af. 

Op het strand aangekomen ging ik was houdingen oefenen en mediteren om tot rust te komen. Pas toen het ijs koud werd keek ik olivia aan. 'kom' gromde ik nu weer op een normale manier. GEwoon op de drake manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 19:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Ik was al in slaap gevallen Lilian en ik hadden voor de lol de kamer versiert met bloem blaadjes maar weer net als de vorige keer kwam Jay maar niet op dagen. *bzzz* klonk er. *bzzz* klonk er nogmaals. Door me oog leden heen zag ik iets op lichtte. Langsaam opende ik me ogen. Me mobiel trilde en het scherm stond te branden met daarin een foto van Jay. 'Jay~' zei ik zachtjes 'jay!!!' Ik schoot overeind en nam me mobiel op. 'M-met mellanie.' Zei ik zacht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
'Good boy.' Zei ik toen hij zei dat hij ging bellen. Ik aaide hem door zijn haren heen en glimlachte breed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia
'Van mij? Ik ken die tas niet.' Zei ik eerlijk. Ik bleef staan en keek naar de tas die in de keuken stond. Ik wachtte tot dat drake weer wat zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 19:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
-verleden-
Ik sloeg Yu's hand weg en wenkte dat ij me even met rust moest laten. 'Hey darling' begon ik terwijl ik nerveus aan me jas plukte. 'Ik...' een stilte vulde de lijn. 'Ik slaap vanavond liever gewoon thuis.. Ben er maanden niet geweest en slaap het liefst gewoon in een vertrouwde omgeving' vertelde ik zacht..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake- VIXX Rapper
'pak nou maar' snauwde ik.. 'Anders gooi je het maar weg!' Zonder iets te leggne liep ik voor Olivia naar haar het strand. Als ze achter bleef stond ik stil en wachte af. 

Op het strand aangekomen ging ik was houdingen oefenen en mediteren om tot rust te komen. Pas toen het ijs koud werd keek ik olivia aan. 'kom' gromde ik nu weer op een normale manier. GEwoon op de drake manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 20:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia
'Wat?' Ik schuifelde naar het aanrecht. En keek in het tasje. Mijn ogen werden groot uit verbazing. Was dit dat jurkje? Ik pakte het uit en hield het voor me. Het was.... Ja het was dat jurkje!!! Maar waarom!? Waarom?! Ik keek naar de deur waar drake door verdween. Het was nog iets te fris buiten voor dit jurkje maar met de aankomende zomer kon ik het zeker wel dragen. Maar het was zo duur en hoe kon drake dit betalen. Ik dacht na in zoon korte tijd. Ik stopte het jurkje in de tas en legde het op het bed neer. Vervolgens rende ik naar drake toe op me slippers. 'Denneappel!!!' Schreeuwde ik en sprong op drake zijn rug. 'Waarom?!' Vroeg ik en was echt verbaast over zijn actie en denk wijze. 'Weet je wel hoe duur dat jurkje is!' Vroeg ik. 'Eerst loop je weg daarna koop je iets.' Vroeg ik verwart. We liepen steets meer richting het strand. 'Drake wat gaat er in jouw hoofd om?' Vroeg ik nog altijd verwart en klom van zijn rug af.

Ik liep naar de schelpjes toe en hurkte neer bij het water. Daar pakte ik het zakje en zocht naar de mooiste schelpen. Heel de middag was ik met de schelpen bezig. 'Kom' gromde drake. 'Nee!!' Zei ik zelf verzekert. 'Ik ben nog niet klaar.' Zei ik en prikte met een naald door een schelp heen. 'Waarom ga jij niet verder met je kongfoo?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Ik bleef even stil toen hij dat zei. 'Oh, oke...' Zei ik zacht en liet me weer terug in het bed zakken met me telefoon aan me oor. 'I-ik, vind het gewoon eng. D-dat... M-met die knuffels.' Wist ik zachtjes uit te spreken. 'Vind het zo snue.' Zei ik alsof ze levende wezens waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 20:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake- VIXX Rapper
-verleden-
Ik negeerde haar de hele wandeling maar ze mocht wel op me rug blijven zitten. Ze vroeg wat er in me hoofd rond ging. Te veel. Zo veel dat ik niet wist wat ik moest doen.. ZE bleef het vragen waarom enzovoort.

toen ik haar lichterljik beval mee te komen zei ze gewoon nee. ik ging breeder stana en keek haar boos aan. 'this koud' snauwde ik. Dat klonk raar ik trainde altijd tot midde in de nacht hoe koud het ook was.  Want als ik aan het trainen was dacht ik niet aan de koud rond me. Ik lied me maar gewoon in het zand zakken. 'schiet op dan' gromde ik en wenkte dat ze door moest gaan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
-verleden-
'Die heeft minseok opgeruimt' vertelde ik nog. Ze klonk zo snue. 'maar ja dan zie ik je morgen nog?' vroeg ik voorzichtig terwijl ik achter Yu aan liep richting huis. Ik luisterde stil naar haar stem en voelde me kut. Maar ik had echt geen zin om in dat grote huis te slapen in iemand anders zijn bed op dit moment
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 20:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
'Opgeruimt?!' Herhaalde ik hem geschrokken. 'Heeft hij ze weggegooit?!' Vroeg ik met een sneu stemmetje. Ik vond ze eng sneu en zielig maar daardoor hoefde ze nog niet weg. Ze verdiende een beter leven dan de vuilnis bak. Ik pakte me knuffel beed en knuffelde deze stevig.

'Ja je ziet me morgen denk ik wel. De dreamers hadden niets druks geplant.' Zei ik zacht. 'I-ik mis je.' Zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 20:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
-verleden-
'ZE zijn kapot mell Ze kunnen niet meer gemaakt worden; zei ik nog en draaide met me ogen. Ze was wel schattig hoor. 

ZE zei dat we elkaar dan morgen wel weer zagen. 'Ik mis jouw ok heel erg had je graag bij me gehad' zei ik zacht. 'Ik houd van jouw'. Ik hing op en keek naar Yu. 'breng jouw naar school dan ga ik naar huis' 
~time skip~
Ik vond de date daarna wel leuk. Het was fijn om ff samen met haar te zijn mar we sliepen die dag weer apart. En de volgende dag moest k vroeg weg. Dat was me paar dagen bij me vriendin dan. Heel anders dan ik gehopt had. heel anders.. Mara het feest van SEtto stond wel op mijn favo herrinerening.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
Ik genoot van de drukken jongen die heel de klas op ijzn kop ziten. Dit ging er nog een leuk jaar worden!. Hij zei allerlei dingen waar ik nog nooit over gehoord had/ Kpop? dat klink interstant. hij danste over de tafel naar mij toe en stak zijn hand uit. Blij pakte ik hem aan en schudde hem heftig heen en weer. alleen kon ik zijn vraag niet beantwoorden want het geduld de docent raakte op. Hij stuurde Delle naar zijn plek met een laatste waarschuwing. Zelf moest ik voorzin zitten. WAt ik echt verselijk vond ik wilde zo graag bij die delle? huna dat gastje zitten. Aan het eind van de les was ik rustig mijn tas an het inruimen voor de volgende lessen. Het duurde wat langer ik was nog al zuinig op me spullen. Dat had ik geleerd van me pap. Toen alles in me tas zat en ik de klas scande was de jongen weg. Helemaal nergens te bekennen.. Zo snel ging hij er niet van af komen! ik.. Ik ging hem tot een vriend maken vast beraden huppelde ik door de deur heen naar de gang waar hij ineens voor me sprong. 

Blij keek ik de jongen aan en knikte. Hij noemde me parel wat ik wel kon waarderen. ;Jaah!' riep ik blij terug. hij roeg wat ik dus in me vrije tijd deed. 'Hmm vind alles leuk! boeken lezen ook dansen zingen maar zit niet in een bandje hoor. Wandelen. tekenen alles!' vertelde ik blij ik wees met me vinger de lucht in bij alles wat ik vertelde. 'Alles in het leven is plazant om te doen zolang ge het meer doet met een liefde doet' zei ik wijs. Ik rende voor de jongen uit 'Kijk daar is de aula!' lachte ik blij en wees er naar. 'Zag ik toen ik binnen kwam. 'En daar ziet ge de kluis' 

We waren naar een jongen gelopen die blijkbaar ook uit belgie kwam. Ik keek hem met grote ogen aan. heel evne maar. Meteen sprong ik op me plek. 'Uwe haren! zo tof en die tattoe alles!' piepte ik blij me me handen voor me wangen. Ik bewoog ze snel heen en weer van opwingein. 'uwe Tatoeage zien er schuen uit!' ik ging op een stoel voor hem zitten. Blij stak ik me hand uit. 'Ja meine naam is Pearl'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 21:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'ik zit al een hele tijd en ik heb het niet koud. heb je nooit geleerd te ademen vanuit je buik?' vroeg ik op een zachte manier. ik prikte door nog meer schelpjes heen tot dat drake me kommandeerde om sneller te werken. ik gooide een zag met schelpjes naar hem toe. als jij deze er nou eens aan rijkt en dan een knoop maakt en dan 2 vingers er tussen lecht aan lengte en dan daar weer een knoop maakt gevolgt door een schelpje.' legde ik uit en gooide het touw naar hem toe waar nog geen schelpjes aan zat.

'neee die knopen zijn te klein dat gaat er doorheen. en hier zit meer dan twee vinger ruimtes tussen hoe dik zijn jouw vingers?!' vroeg ik en pakte drake zijn handen. ik hield mijn hand er tegen aan. 'okee... mijne zijn iets dunner maar ook weer niet zo dun!' zei ik en deed het weer een paar keer voor hoe het moest. 'kijk zo!' zei ik en duwde het voorbeeld onder zijn neus.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lea Yume - middelste neef mellanie
dat snot jog draaide zig om en liep een paar meter maar daar in de verte waar hij naar toe liep zag ik een andere bekende jongen. ik stak meteen me hand op. 'hey leo!!' riep ik vrolijk. 'hoe is die jongen?!' vroeg ik en wenkte dat hij naar me toe moest komen. 'kom daan gaan we naar binnen toe.' zei ik entuasjast.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
ik keek haar aan en gniffelde eenmaalig toen ze haar hand naar me uit stak. ik keek naar haar hand en ging weer verder met me sigaretten. vervoglens stopte ik ze in me doosje. 'Yu' zei ik relaxt, zonder enige hand uit te steken 'me tattoo is alleen niet zo nieuw meer.' zei ik en gniffelde van de belgische woorden die ik van haar hoorde. dat was echt ziek lang geleden. zelf was me eerste taal japans en me tweede taal nederlands daardoor verstond ik grotendeels wel vlaams maar sprak ik het wijnig. hoewel het soms wel was te horen in me accent maar niet iedereen kwam daar op.  'uw haren zijn...' ik stopte met praten en klapte half dicht. ik speelde met me doosje en keek af en te naar haar wit roze haren. 'vleurig.' vervolgde ik. 'hoe oud ben je?' vroeg ik en tover de brood tevoorschijn uit me tas wat half verplettert was.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
'hahaha oh man, kijk zo hoor ik het graag.' lachte ik en gooide me laddertje naar beneden. 'potje kaarten?' vroeg ik en pakte mijn spel kaarten tevoorschijn. 'hey dude je bent al in de hol van de wolf geweest. die ene keer dat we gingen eten weet je nog. dat was een van de club gebouwtjes waar voornamelijk joiner woont. en waar joiner is is meestal talker. en als iemand een prinsje is onder de wolven is het talker. je weet wel die gozer met die wolven muts op enzo.' vertlde ik en maakte met me handen oortjes. ik deelde de kaarten uit en stak een peuk aan. 'maar, wat is er eigenlijk zo schokkend aan? bedoel we zijn ook maar jongens.' vroeg ik en keek hem aan.


Laatst aangepast door Timeless op di mei 03 2016, 21:36; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 21:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake- VIXX Rapper
-verleden-
Zo braaf als ik eingelijk was deed ik wat ze zei en prustte met die schelpjes. I kdeed echt me best met me tong uit me mond maar het was nooit goed. Ik had bijna heel de ketting af en weer waren de gaten te groot. 'Mijn handen zijn groter!' jammerde ik boos!. Ik trok me hand terug toen ze de hare er tegen aandrukte. 'Kan gewoon niet knopen!' weer deed ze het voor en ik keek toe. 'urrgh!' gromde ik en deed het voor de zoveelste keer.

Toen het laatset schelpje brak gooide ik de ketting in het zand. 'ga terug!' gromde ik. Het was al bijna donker geworden zolang hadden we er uiteindelijk al gezeten. Ik gooide me handen in de lucht ne liep over het paatje terug naar huis

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead  
Met sloffende stappen liep ik naar Liam toe. Maar er stnd iemand bij de achterdeur. Die gast die bija angelina in de buurt was die flikker die.. Sinds die nacht en wat liam tegen Angelina had gedaan wasi k nog al over protectief geworden. En kon het niet hebben als dan zun jongen al Lea bij haar in de buurt kwam. Ik ging voor haar zorgen! niet hij.. Hij moest uit Angelina blijven.. letterlijk.. Liam liep op me af en begon over de drugs heel zacht. Ik negeerde hem.. Lea nog Angelina mocht niet weten.... dat ik met hem in contract was voor drugs.... daarom liep ik stug langs hem heen. Liam merkte dat en lipe tegen me op. In de botsing stopte hij een buisje in ijn zak. 'Kijk uit!' gromde hij boos. 

Ik liep naar Lea toe en keek hem niet bepaald lief aan. 'Ja laten we naar binnen gaan.' zei ik terwijl ik achter Lea aan naar binnen zou lopen


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
Hij pakte me hand geowon niet aan. Dat ging ik niet toe staan toen hij izn peuke bak opgeboren had pakte ik zijn hand gewoon beed en schudde hem een een meer. 'Het is mij ook een genoegne u te ontmoeten heer Yu!' ikschudde zijn hand heen en weer waarna ik hem ook weer snel los lied. Ik lied me op de stoel voor hem  vallen. Ik leunde met me ellebogenop de tafel en me hoofd ruste op me handen. 'Ze zijn alsnog sheun!' Lachte ik toen hij vertelde dat ze niet meer zo nieuw waren. 'Voor mij is het nieuw want ik heb ze nog nooit gezien!' zei ik wijs ne lachte weer breed.

Met een schuin hoofd keek ik hem aan. Me voeten wiegde ik heen en weer. 'Hij begon over me hara en praatte niet verder. 'Dank u' Lachte ik blij. 'Moet het alleen weer bij werken weet u!' Ik pakte het beed en keek er naar. Zijn vraag naar hoe oud ik was antwoorde ik met 22. '22 plazante jaren oud! en gij?' Ik keek toe hoe hij zijn verpltette boterham at. 'Waarom koop gij niks in da winketlje?' ik wees naar de kantine winkel. 
zelf toverde ik mijn bolletjes met eten te voorschijn gemaakt door de keukendienst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 21:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'tot zo.' zei ik en lied drake gewoon weg lopen. ik maakte in alle rust me schelpjes af.

toen ik ze af had scheen de maan al vol uit. shit ik was helemaal het eten vergeten. ik raapte alles bij elkaar stopte het in me rieten tas en rende naar drake zijn huis toe.
'ben er weer.' riep ik, zette me tas op tafel neer en pakte de schelpjes er uit. deze maakte ik vast aan de boog die de gang met de woonkamer verbond. 'staan ze neit gezellig?!' vroeg ik vrolijk. 'hbe je al gekookt?' vroeg ik en spiekte in de keuken in de hoop dat ik niet weer moest koken en anders gingen we het gewon samen doen dan leerde hij ook nog eens wat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
die meid pakte gewoon me hand vast!! toen ze me los lied streelde ik onzeker door me kuif heen.
'ale! je ziet toch dat het niet meer zo vol van kleur is als andere tekeningen of niet dan?' vroeg ik alsof ze nog nooit een tatto had gezien.

'je kunt het ook niet doen he.' zei ik jolig over haar haren.
'25 zei ik toen ze om me leeftijd vroeg. 'waarom nie? omdat het geld niet op me rug grooit he.' gniffelde ik kort en nam weer een hap. 'yu en ik halen iedere woensdag een friekandel en vrietjes!' zei delle vrolijk. *wuf!!* klonk er onder de tafel. ik halde een plakje ham tussen me brood vandaan en gooide het op de grond. temisnten zp zag het er uit voor de mensen die tegen over me zaten. 'yuuu?!' jammerde huna. 'wat?' vroeg ik alsof ik niet wist wat hij bedoelde. 'jij eet ook broodjes van thuis.' merkte ik op en gebaarde met me mond vol naar haar brood.


Laatst aangepast door Timeless op di mei 03 2016, 22:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 22:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake- VIXX Rapper
Ik lag weer terug op de bank en me oma lag al weer in bed. Ik hoorde olivia wel bezig en dingen zeggen over de het gezellig was af iets.. 'Pak gewoon brood' gromde ik toen ze vroeg of er al gekookt was. Nee natuurlijk niet. We hadden gewoon brood op meer niet. Da ook niet erg om af en toe te doen. Vera lag op me rug met haar op tegen mijn wang aan.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
'ale' deed ik hem speels na. 'Dat wil niet zeggen dat het niet mooi is. En voor mij niet nieuw!' Ik keek hem nog steeds met pret ogen. 

'waarom niet! dan is het zo saai wit. En gaan ze vragne of ik al een oma ben! zie ik er dan echt zo oud uit!' ik gooide heel dramatisch em handen in de lucht nwaarna ik omhoog sprong. 'Ik ben nog heel levensvol Dus ik paint me haren!' Ik sprong enve op en neer en lied me daarna weer in de stoel vallen. Met grote ogen keek ik he maan toen hij vertelde da thij 25 was. 'oudje!' lachte ik hard om terug te komen op mijn ouderdom verhaaltje van net.. 

De jongens verltede dat hun geld niet op hun rug groeide. 'Oh bij mij wel!' Ik draaide me om en wrummelde wat aan mijn jasje. 'grapje' ik stak me tong uit ne keek naar het broodje wat er echt bagger uit zag. 'Doet dat zeer?' vroeg ik terwil ik voorzichtig zijn piercings in zijn lip aanraakte. Ik gaf een klein gillentje toen de piercing een klein stukje draaide. 'oh oh! als je drink gaat het water er dan door heen??' Ik was zo in een hyper focus voor zijn piercings dat ik de eerst waf niet gehoord had. Daarom keek ik hem raar aan dat hij ham op de grond gooide. 'WAcht danheb je al zulk plat brood gooi het beleg op de grond zijt gij van de zotte!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 22:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'brood?! weet je hoe slecht dat is? men moet minstens een keer per dag een warme maaltijd gegeten te hebben dat is gezond en van groentes krijg je vitamienes binnen en daar word je energiekker van en als je energie heb ben je minder schagerijnig.' legde ik uit. 'ooit gehoord van noedels?' vroeg ik er acxhter aan. ik pakte een pakje uit de kast die ik gisteren gekocht had toen hij was feesten. 'kom naar de keuken ik ga jouw leren groentes te snijden.' dwong ik en gooide het pakje noedels naar zijn kop. de hond schrok er een beetje van.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huna TorukaVixx
ik zag in yu zijn ogen dat het meisje echt een uitdaging voor hem was en dat maakte iets in me nog blijer dan eerst. yu wist niet meer hoe hij verder op dat tatto verhaal mest reageren. dus negeerde hij het en gouwde met makke tanden op zijn broodje. 'heey!! ik heb ook witblond haar!!' riep ik vrolijk en probeerde vor het eerst met trots me uitgroei te laten zien. 'ik verf het alleen ietsjes blonder en deze kand verf ik bruin.' vertelde ik vrolijk verder. vroeger had ik een extream bobline maar nu laat ik het langer groeien.' vertalde ik trots en lied me krulletjes zien die in me haar kwamen door de lenkte.

'ik ben tussen jullie in.' zei ik om me in het gesprek te mengen. ik lachte toen parel deed alsof ze muntjes tevoorschijn toverde. 'ohh ohh maar ik kan het wel uit me hand toveren.' zei ik aandacht zoekend en deed wat vinger beweginen en toverde zo een euro tevoorschijn.
parel voelde aan yu zijn piersings. yu keek naar haar vinger en maakte een bijt gebaar naar haar vigners. 'heheheh, pas op hoor!' lachte ik speels. ik stak me tong uit. 'ik heb ook een tongpiersing.' vertelde ik terwijl ik me tong uit stak wat nogal onverstaanbaar er uit kwam.
'hehe, neh allen waneer je het net gezet hebt.' legde yu rustig uit en scheurde zijn broodje aan stukken. 'het komt er niet doorheen stromen hoor. daar zijn mijn gaatjes te klein voor.' legde yu uit.

'yu yu yu laat eens je mv zien!!!' vroeg ik trots. maar yu schudde zijn hoofd. 'neh...' antwoorde hij en gooide het volgende plakje ham op de grond. parel gig even uit haar plaat toen ze zag dat yu ham op de grond gooide. braafjes keek ik toe. 'wat moet ik anders dat beestje voeren!!' gromde yu iets meer op gevokt. ai. yu begon al een grote mond te geven en ze waren net nog zo schattig. ik trok eventjes een pruilipje.


Laatst aangepast door Timeless op di mei 03 2016, 22:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Emptydi mei 03 2016, 22:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake- VIXX Rapper
ze begon dat het slecht was en dat je groetens moest eten. 'Houd gewoon je mond probeer de slapen!' gromde ik maar ze bleef door gaa ndat ze me het zou leren. Met onweer rond me heen stond op en liep naar de keuken toe waar ik met een lang gezicht een mes anapakte en haar aanwijzigen bekeek. 'Ja ok snap het' ik legde de mes terug op het aanrecht en liep naar de bank toe.' smakelijk' gromde ik ik pakte vera op en ging liggen. Als zedoor ging met zuren dat ik moest etne of iets keek ik hara boos aan. 'Heb toch gesneden dus laat me nu met rust krijg hoofdpijn..'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
Ik lied me haren los ne Delle begon over de zijne. Ik pakte een plukje haar beed. 'waarom voelt de jouw zo super gezond aan?' jammerde ik terwijl ik mijn haar bijna in Delle zijn gezicht sloeg. 'het is wel zacht! maar het gaat ook langzaam steeds stugger worden.. dadelijk word het stro!'.
___

Yu vertelde over zijn piercings en dat er geen water door kwam. Net of heel me leven een leugen was keek ik naar zijn lippen. Voorzichtig wilde ik er weer aan zitten. Als Hij weer zou bijten zou ik me vinger snel terug trekken. Delle die er naast zat vertelde over izjn tong piercing. 'waarom is hi jer uit dan? gaat je smaak dan niet weg? drupt daar het drinken wel door heen?' begooide ik hem met vragen.

Delle deed een toverkunstje waar ik met open mond en open ogen aar staarde. 'Dat kan ik ook!' Riep ik blij. 'MAar dan niet met me vingers. of geld maar wel met eten.!' Ik stond op deed me jasje uit maakte wat dansbewegingen met me huepen en nog geen 2 minuten later stond er een jongen bij de tafel 'Hey zin om.. weet wel wat te gaan drinken ofzo?' vroeg dej ongen ik lachte en schuded me hoofd. 'nee eet en drink al met deze twee jongens!' Ik knipoogde ven naar de jongen en ging daarna zitten. 'Zie je! ik kan ook toveren!'

Yu bleef eten op de grond gooien en vroeg wat hij dat beest anders moest voeren. 'beest?' vroeg ik en keek meteen onder te tafel. 'Alle eenhoorns nog aan toe!' MEteen ging ik recht iztten. Zocht in me tas naar een andere brood trommel. Deze schoof ik naar hem toe. 'hier hier! meer vlees!' ik opende het en rijk belegde broodjes kwamen te voorschijn. 

DE tijd vlog naast met die jongens. 'aawh! rekenen!' jammmerde ik toen de aula leeg liep. Ik sprong weer heel vlotjes vna em stoel af en pakte Yus hand zonder pardon weer op. 'Het wa plazant u te ontmoeten!' daarna pakte ik Delle's hand. 'les volgens!'


Laatst aangepast door Evilian op di mei 03 2016, 22:48; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 40 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 40 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: