cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyvr mei 13 2016, 02:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik trok me bh tussen ons uit en ging wat rechter op Leo zitten met me kond nog altijd een beetje in de lucht zodat hij er hij kon als hij wilde. Met een hand streelde ik heerlijk over zijn blote borstkast heen met de andere ging ik naar beneden en probeerde zijn Dick beed te pakken als hij die nog had teminsten. Met Leo wist je het maar nooit, dat wist ik nog wel van vroeger. Leos eerdere zucht klonk even alsof er iets niet goed was. Wat als een delay bij me binnen kwam. Maar toen me botste zijn huid aan hadden geraakt klonk er een iets tevredener geluid.

Me bijden handen liet ik naar beenden glijden en vrummele zijn knoop en riem open terwijl ik heerlijk met me leeuwtje tong zoende en zo samen speeksel uit wisselde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyvr mei 13 2016, 02:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
steeds sneller ging me ademhaling het werd ook met de aanraking zwaarder. Lina haar hand zakte naar benede waar mijn kruis branden van de opwinding wachte op een aanraking. Daarom was het heel vervelenddat z er net boven bleef zitten. toen ze ne riem los maakte sloot ik me ogen en wachte in spanning af, niet al te lang Ik pakte haar beet en lied me hand over haar slipje glijden. ZE had bijna niks meer aan omdat ik net haar jurk al uit getrokken had. Ik lied me vingers over haar kontje gaan terwijl ik ze steeds verder naar bende lied gaan. Ik verlegde me hand op haar onderbuik waarna ik ze langzaam haar slipje in lieten glijden. Zachtjes begon ik te bewegen. onbewust wist i haar spot meteen te vinden. Ervargin zeggen ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyvr mei 13 2016, 02:25


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Het momend dat hii vrijwel me plekje meteen plezierde liet ik een kreun van genot horen. Langsaam gleed me hand over leos broek stof heen terwijl ik hem voorzichtig af trok. Na drie slagen wipte ik me kont omhoog en trok met moeite leos broek naar beneden tot over zijn kond. 'Umh Leo.' Kreunde ik. 'Zullen we op het bed verder gaan.' Vroeg ik opgewonden en had nog net niet zijjnondergoed laten zakken. Ik keek hem uitdagend aan alsof hij me daarheen moest tillen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyvr mei 13 2016, 02:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
ik kneep me ogen fijner bij al haar acties. tot z evroeg of we naar haar slaapkamer konden gaan. Ik staarde haar even aan daarna knikte ik. DE bank was hoe dan ook minder confortable. Lina bleef een soort van liggen. Ik glimlachte trok me broek onderhaar wat meer omhoog zodat ik normaal kon lopen en me broek niet geheel tot op me knieen afzakte daarna tilde ik haar op en liep langzaam naar de slaapkmar ik lbleef haar zoenen. DAt ik dit nu alles zo deed kwam echt door de herione enzo en mijn drang en lust naar lina toe. op haar kamer aan gekomen lied ik haar zachtjes in het bed vallen en trapte me broek zelf uit. Daarna kroop ik verder op haar en zoende haar verder. Me had ging terug naar haar klit
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyvr mei 13 2016, 02:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Leo lag boven op me in bed en speelde met me klit ik daar in tegen trok zijn onderbroek naar beneden en kneed met me hand aan zijn stijve leeuw en af en toe speelde ik zachtjes met zijn hamster ballen. Leo zijn vinger ging zo hemels dat ik zwaarder begon te ademen en zachtjes kreunend geluid gaf. Ik trok leos heupen naar beneden en drukte zijn eikel tegen me vagina aan en liet deze heen en weer glijden voor me ingang terwijl ik lustig met hem tong zoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyvr mei 13 2016, 02:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
toen ze me verplaatste ne me kruis tegen haar aandrukte ging ik een beetje verzitten. Langzaam drukte ik door. Ik voelde hoe hij naar binnen gleed. Ik hapte naar adem en gaf een voldane kreun. Ik beet op me lip terwijl ik hem er steeds verder in duwde. ik moest om de paar centimeter stoppen om aan het gevoel te wennen. steeds een stukje meer in haar nam ook gelijk meer ademhaling weg. na een paar centimeter begon ik op en neer te bewegen. Zo kwam i steeds verder in haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyvr mei 13 2016, 02:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik drukte me hooft in het kuiltje tussen zijn nek en gezicht in en kreunde zachtjes bij de zachte beweginkjes. 'Ah, voorzichtig.' Bracht ik horny uit. Na even bewoog Leo dan eindelijk ik legde me hand op zijn kon en kneep er zachtjes in. 'Ummmmh!!!' Kreunde ik genietend van zijn Dick die me op vulde. Voorzichtig bewoog ik met me heupen op het ritme mee. 'Ah dieper, sneller!' Vervolgde ik super horny en bewoog sneller met mijn gekantelde heupen. Ik begon Leo lustig te zoenen en kneed lekker in zijn bil. 'Hij is zo lekker dik.' Fluisterde ik door me gezoen geen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyvr mei 13 2016, 09:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Lina kreunde zowat dat ik voorzichtig meost zijn. Meten draaide me buik zich negatief om had ik haar pijn gedaan? was ik te snel gegaan. Maar al snel kreunde ze en gaf eht mij weer wat hoop. Voorzichtig bewoog ik en voelde hoe haar heupen mee bewogen Alles ging zo gepast en dat maakte hetalleen maar beter. Ik hadh aar heel de tijd door kusjes gegeven en het wat voorzichtiger geouden. Maar ze smeekte em zowat om dieper en sneller te gaan. Ik slite en durkte me van haar af. Nu hing ik met me bovenlichamm bovenhaar e kon iknaar haar super mooie volle borsten kijken. Even genoot ik maar al snel herhaalde zich haar gekreun in me hoofd dat ik snellermoest. Met een hand pakte ik haar bovenbeen beet en trok deze iets verder naar voren waardoor ik nog iets recht kon liggen. Vervolgs voerde ik het ritme eerst op volgens maakte ik de slagendieper. Het voelde zo geweldig dat ik elke keer als ik hem er in duwde zachtjes kreunde. Ik sabbelde deze keer op me lip om niet al te veel lawaai te maken. Ik lied me hoofd zakken en keek naar benede toe. Ik zag hoe ik in haar zat. Dit gaf me een nog tensere gevoel. Meer bloed stroomde naar benede toe en maakte me member nog harder. Ik zag gewoon letterljk de aderen op komen zetten. Snel keek ik naar Lina's haar borsten en probeerde het ritme zo snel mogelijk te krijgen. Helemaal Lina's kamergenoot vergetend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyvr mei 13 2016, 18:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik verlegde een van me handen van zijn blote kontje naar zijn schouder bladen en kreunde zachtjes toen hij  steets dieper naar binnen ging. Elke keer raakt hij me lekkere plekje wat me tintels in me onderbuik gaf ik kantelde me heupen iets meer en slaakte een iets hardere kreun. 'Hou van jouw.' Fluisterde ik door me hoge ademhaling heen en gaf hem een kusje op zijn voorhoofd aangezien hij naar beneden keek. Zachtjes begon ik te gniffelen. 'Kun je het zien?' Vroeg ik speels en pakte zijn kaaklijn. Beet en bracht mijn mond naar zijn lippen. Met me nagels begon ik in Leo's bil te knijpen. 'Mmmmh!' Kreunde ik tussen het zoenen door.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Ik zat achter Lucy toen de deur van de klas open ging. Ik keek op. 'Nog iets gemist het eerste uur?' Vroeg drake die de klas binnen kwam. Rexy lag onder me tafel lekker te slapen. 'Engels dat was alles.' Antwoorde ik. 'Huna heeft een nieuwe chick ze is best apart en vrouwelijk, en setto zit nu bij rekenen voor bijles.' Legde ik uit.

'Whut? Oh dat van eergisteren? Leo dacht dat de neef van mellanie met die Angel had. Omdat ze weer eens uit waren toen we met zijn alleen uit eten gingen.' Vertelde ik en gooide een balletje voor me uit. Rexy rende er achteraan. Toen ik van drake naar rexy keek zag ik dat een groepje jongens de bal van rexy hadden af gepakt. Rexy keek omhoog en blafte af en toe. 'Hey!' Zei ik beschermend. Tayoni die naast drake zat was bloem blaadjes aan het plukken van een madeliefje. Setto was er daar in tegen nog niet terug net als Delle en.... Naah. Ik tel die meid nog niet mee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
'Oh drake hoeveel briefjes zou ik dit jaar krijgen?' Vroeg ik en plukte een blaadje van een bloempje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle - vixx
'Ben ik zo raar? Hij schrok gewoon?' Vroeg het nieuwe meisje. 'Oh dat is setto. Hij is niet gewend in deze klas en als er iets nieuw is vind hij dat spannend. Tijdens wiskunde zit hij vaak naast mij en dan help ik hem.' Legde ik uit en bleef even stil.

'nee Delle de wortel van 169 is 13 niet 13.5' zei ze. Ik liet me reken machine zien met daarin het antwoord. 'Meneer de digitale rekenmachine vind van niet.' Zei ik en stak me tong speels uit.

Ze probeerde setto dingen uit te leggen ik keek toe hoe zijn handen langsaam naar zijn haren rijkte en daar niet meer uit kwamen. Zijn blik zei al genoeg. Hij zat letterlijk met zijn handen in het haar. 'Seth? Snap je er iets van?' Vroeg ik waarna setto zijn hoofd schudde en een zucht slaakte. 'Ik weet al niet eens wat dat sterrentje betekend.' Zei setto best schattig. Ik deed een hand voor me mond en probeerde me gegniffel in te houden. Hoe raar en dom die vraag ook was ik had het best te doen met hem. Ik ging gehurkt op de grond zitten en legde me armen over elkaar op de tafel neer waar me hooft op steunde. 'Die x staat voor een sex. Als mensen sex hebben komen er kindjes uit. Zei ik en schreef een simpel sommetje op. '3x3=9' setto wees naar de cijvers. 'Maar... 3x3 is 3... Elk paartje krijgt 1 kind...' Zei setto iets te letterlijk. Ik Keek er met grote ogen naar en sloeg een hand voor me gezicht. 'Eeh... Ja zo weet ik het ook niet meer...' Jammerde ik hopeloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyza mei 14 2016, 16:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Ik kreunde en stopte met bewegen toen ze me lip beet had.. 'hmm'' bracht ik uit o haar vraag of ik het kon zien. Meer kon ik niet zeggen want ze had me mond verzegeld met haar lippen. ZE kneep in me bil wat me deed stoppen met bewegen. Als ik nog nog steeds stil zat. I kglimaclhte zachtjes tussen het zoenen door. 'auw' bracht ik zachtjes uit en trok me terug. Ik draaideme om zodat ik onder lag. ik tilde haar op ne zette haar bovne op me. 'please' zei ik zachtjes in de hoop dat ze boven op ging.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
Na de les liep ik lachend achter de jongens aan. 'niet zo snel!' riep ik nog maar werd meteen afgeleid door iets anders. 'Wat is dat? welke les is dat' vroeg ik terwijl ik naar een lokaal wees. ik starde even waarna ik rond keek. 'jongns?' piepte ik toen ik merkte dat ze me achter gelatne hadden of atans niet meer in zicht waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyma mei 16 2016, 22:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
'Jij ging me eerst mee uit nemen naar de bioscoop weet je nog?' Vroeg ik speels en stapte bij bee vandaan. Ik deed de deur open en stapte naar de trap toe even keek ik achterom. 'Kom je nog dadelijk zijn de leuke films al begonnen.'
Ik liep naar beneden toe en pakte me jasje. 'Mam, pap we gaan naar de bioscoop.' Riep ik en gaf me moeder een kus. 'Doe je voorzichtig meisje, niet alleen met hem maar ook met je meiden groepje?' Vroeg me moeder. 'Ja mam, komt goed.' Antwoordde ik. Luwis liep met me mee en bleef bij de deur staan. 'Je houd echt van hem he.' Zei hij met een lichte grijns. 'Jap! Heel veel.' Zei ik trots en prikte in zijn buik. 'Maar er is niks gebeurt boven hoor, hoe zit het eigenlijk met jouw vriendin?' Vroeg ik vriendelijk. Luwis begon aan zijn shirt te plukken. 'Ze wilt meer maar ik heb het gewoon druk en... Het gaat een beetje te snel.' Vertelde hij schattig. 'Werken kun je later ook nog geniet nu zolang je nog jong ben.' Fluisterde ik wijs en gaf hem een zoentje op zijn wang. 'Spreek je nog wel Luwis. Bye~' zei ik en swaaide me family uit terwijl ik met bee richting de bios ging.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Leo draaide van me af en lag zowat bek af naast me als een schattig hamstertje die geknuffeld wilde worden. Hij pakte me een beetje vast en probeerde me boven op hem te draaien. 'Leo, ik hou niet zo van boven.' Zei ik zacht en ontschuldig. 'Maar. Als. Ik. Jouw daar mee kan plezieren.' Vervolgde ik zachtjes in losse worden. Ik kroop boven op hem en streelde zachtjes over zijn boven lichaam heen. Ik drukte me mond op zijn heerlijke boven lichaam en zoende liefkozend naar beneden. Beneden aan gekomen trok ik hem eerst vier of bij slagen af om hem wat stijver te krijgen vervolgens leunde ik naar  voren en drukte me mond tegen het zijne aan. Bik het gezoen drukte ik zijn dik al half aftrekkend naar binnen toe in mijn vagina. Jk zakte langsaam naar beneden en liet me volledig op leos lichaam liggen met me benen niet al te wijd uit elkaar. Met me vingers begon ik in zijn haren te kroelen terwijl ik me heupen herhalend bewoog.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle - vixx
De bel ging nog voordat parel setto opnieuw dingen kom uit leggen. Ik wilde allerlij dingen aan haar vragen en over haar weten maar ze was al weg voordat ik de kans kreeg. Ik draaide me even om in het trappenhuis en haalde me schouders op. 'Ze had best wel kunnen zeggen dat ze naar de wc ging!' Zei ik tegen setto die zijn koptelefoon op had. 'Sommige meiden houden van prive.' Antwoorde setto met zijn reden liepen we door het trappenhuis naar beneden toe. Yu had me geappt dat ze buiten balletje aan het gooien waren met rex. 'Seth!!' Riep ik maar setto liep de trap al zowat geheel af. 'Moeten we niet wachten op parel?' Vroeg ik en holde achter setto aan die mij schijn niet hoorde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
'Drake bleef stil. Ik gaf hem een duw. 'Hey! Ik beantwoorde je vraag.' Zei ik en keek hem aan alsof hij er niet helemaal bij was. 'Wat is er met je man?' Vroeg ik en gooide mijn ball.
(Jongens pakken bal stukje)
Ik staarde nog altijd naar de jongens. 'Geef hem zijn bal terug.' Vroeg ik licht grommerig.


Laatst aangepast door Timeless op di mei 17 2016, 20:23; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyma mei 16 2016, 22:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Kim Minseok - Bee -DJ
daar had ze een punt!. de bios daar gingen we heen. En als we niet snel vertrokken draaide er echt geen films meer. Ik deed me kleding goed zodat ze me huge bobbel niet zagen als ik benede kwam. noujah huge.... benede nam rose uitgebeid afscheit van wissy. Ik niet ik liep er geowon langs ne riep gedag naar haar ouders met nog een dankje er achterna.

in de auto gaf ik me mobeil aan' zoek een film uit dan weet ik hoe hard ik moet rijden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Ik drukte me hoofd in het matras en sloot me ogen. Ik genoot even van haar tot ik misselijk werd. Paniek schoot me naar me hoofd toe. Ik wist neit waar ik nou aan dacht. Maar het ging alles behalve goed, I kschoot overeind en tilde Angelina van me was waarna ik van eht bed af rolde op de grond, Ik sloeg me arme over elkaar langs mebuik. Zware hyperventielatie kwam er bij kijken en ik zweet me echt dood. Een trilling van angst was te horen in me stem. Het engste voor mij was dat ik niet wist wat de trikker was en ik nu echt echt voelde of ik dood gign

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
'geen' antwoorde ik rustig. 'Je gaat je beheersen voor James' ik keek hem voos aa nwaarna er toch een glimlach op me gezicht verscheen.. 'JE bent al een half jaar verder dus denk dat je er nog 5 krijgt.'' ik begon me flesje leeg te drinken. 'Of meer ... denk niet meer dan 60.. ''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyma mei 23 2016, 21:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
Ik pakte de mobiel aan en keek op de website van de bioscoop hier in deze stad. 'Oeh! Die nieuwe X-men lijkt me wel wat. Hihi daar hebben we vroeger wat inspiratie vandaan gehaald voor ons concept, niet veel hoor maar een klein mini beetje.' Vertelde ik vrolijk.

'Wat vond je van me familie?' Vroeg ik iets verlegener. Bij de bioscoop aan gekomen pakte ik bee zijn arm beed en wandelde met hem mee naar binnen toe.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Van al dat bewegen begon mijn ademhaling hoog te zitten ik keek Leo aan en kuste hem. Maar leos gezicht begon te zweten net als de rest van zijn lichaam. Ik dacht dat het kwam door de warmte die tussen ons in zat dus ging verder maar nog geen minuut later tilde hij mij van zicht af. Teminsten hij deed pogingen tot. Verbaast keek ik hem aan en ging van hem af. Leo rolde van het bed af op de grond. Ik kroop naar het randje van het bed en keek over het bedrand heen. 'Leo?' Vroeg ik licht bezorgt. Toen ik hem zwaar hoorde ademen zuchtte ik en klakte met me tong. 'Alweer...' Jammerde ik licht teleurgesteld. Ik pakte me nachtjapon onder me kussen en trok deze vlug aan vervolgens stapte ik uit bed en hurkte naast hem neer op de grond. 'Leo rustig.' Zei ik zo lief mogelijk en pakte zijn wangen vast. 'Goed uit ademen.' Vertelde ik hem en klapte zachtjes op bijden wangen met me vlakken hand. 'Leo ga rechtop zitten.' Beval ik en probeerde hem vast te pakken bij zijn schouders. 'Zat je weer te piekeren?' Vroeg ik serieus.  Ik hield hem vast en keek hem recht aan in zijn ogen. Teminsten als Leo niet weg keek of zijn hoofd draaide zoals hij dat vroeger wel eens deed. 'Komt het door de druks?' Vroeg ik tegen de bibberende Leo. 'Blijf ademen Leo neus in mond uit.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
'Inhouden? Kom op! James speelt in romantische films, series en tv programma's denk je echt dat hij geen andere chicks heeft naast mel mel? Bedoel wie gaat haar beschermen op Valentijnsdag? Zij word hoe dan ook geneukt door fans.' Vertelde ik iets te openlijk. 'Had ik al verteld dat Lola en ik sex gehad hebben na de party van seth?! Damn dat was echt zalig. Zij word mijn vrouw drake! En niemand komt daar tussen. Hoewel, kijken naar anderen toch geen kwaad?' Vertelde ik.

Drake maakte een grapje over de briefjes dat ik er wel meer dan 5 zou krijgen. Ik lachte met hem mee. Totdat yu tussen ons bijden in kwam staan en zijn armen rond ons heen deed. En draakje krijgt er ook een van zijn moter meisje.' Zei hij speels met een brede grijns. 'Vertel drake! Wie is dat meisje waar komt ze vandaan wat hebben jullie gemeen en wat vind je zo leuk aan haar?' Vroeg yu met een glimlach. Hij pakt drake zijn haren beed en aaide hem vervolgens als een braaf hondje. 'Vanwaar dat roze ookalweer?' Vroeg hij al lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyma mei 23 2016, 22:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Lina was naast me komen zitten en had me recht gezet. Me neusvleugels trilde heftig op mijn ademhaling. De rillingen waren zelfs terug te horen in mijn ademhaling. Toen ze vroeg of ik aan het piekeren was schudde ik me hoofd. Deze keer wsa het niet.. Toen ze over de drugs begon keek ik weg. I kbeogn te knarsen tanden. Ik sloeg me arme rond me lichaam .'Sorry' bracht ik bibberend uit. 'sorry.. Heb het weer verpest' ik sloot me ogen..'het doet zeer'. Kermde ik zachtjes terwijl ik over me arme heen begon te krabben. Het was inderdaad het gemis van drugs.. Ik wilde het ontlopen en niks doen maar ik trekte het echt niet meer. Met een hand trok ik mezelf meer naar haar toe. Ik lied me hoofd op haar schouder zakken. 'Sorry' Ik rilde alles bij elkaar terwijl de tranen bijna over me wang rolde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Emptyma mei 23 2016, 22:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Leo bibberde zijn excuses uit en zei dat hij het weer verpest had. ik zuchte zachtjes. Ja hij had het een soort van verpest maar hij zou Leo niet zijn als dat niet gebeurde. 'Het was gewoon even te mooi om waard te zijn.' Bracht ik teleurgesteld uit. 'Wat doet zeer?' Vroeg ik om hem wat speciavieker te krijgen. Leo krapte over zijn arm heen. Ik keek naar zijn arm waar de roden strepen van zijn nagels in te zien waren. Ik stond op en liep naar me kast. Deze deed ik open en klikte een verborgen laatje er uit. Ik pakte een zwart doosje er uit en deed alles weer dicht zoals het eerst zat. Vervolgens liep ik naar Leo toe en hurkte weer bij hem neer. 'Hoe erg is het op een schaal van 1 op 10? Die druks lust?' Vroeg ik serieus en keek hem aan met het doosje stevig in me handen. 'Eigenlijk moet je het vol houden tot in de ochtend maar....' Zei ik en stopte met praten. 'Wil niet dat je weg loopt in de avond.' Zei ik en me handen waarmee ik het doosje vast hield begonnen te trillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 44 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 44 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: