cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyzo mei 01 2016, 23:53


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'waarom adopteer je niet een nieuw hondje?' vroeg ik en aaide drake even door zijn haren heen. 'het staat echt alle kanten op. vast door het feestje of niet?'
Drake vroeg of ik zijn haar met rust ging laten. 'neh als ik jouw een kleur zou geven dan was het PAARS!!' zei ik plagerig 'ik kom niet aan jouw haartjes hoor. mijn eerste idee was gewoon voor mezelf een natuurlijke kleurtje~' zei ik iets vrolijker. ik bleef even stil en en liet drake even met rust en stopte m handen weer tussen me benen.
'ik heb het een paar jaar dezelfde kleur gehouden in de hoop dat joshyua me zou herkennen als ik hem ooit tegen het lijf liep maar... de kans is klein dat ik hem nog ooit vind.'

'ga maar naar bed.' zei drake. ik keek hem aan. 'het is jouw bed. dus jij slsapt er in vanacht!' zei ik en trok een lichte grijns. ik stond op en trok hem mee naan de arm die hij uit gestoken had. 'ik beloof dat ik je niet ga slaan vanacht.' zei ik en trok drake steets verder mee in de slaapkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 10:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
plume vroeg waarom ik geen ander hondje adopteerde. 'geen geld voor.' zuchte ik dramatisch met me hofod nog steeds in me handen. 'Kan Rave wel naar een andere hond brengen hij is niet gecasteerd dan wordt hij er voor betaalt' legde ik uit. 
Ik keek haar boos aan toen ze over paars begon. 'nee!' gromde ik nu weer boos. MAar ze vertelde al snel dat ze gewoon een natuurlijk kleurtje wilde en ze niet aan mijn haren ging zitten. Er verscheen een kleine glimlach op me gezicht. 'paars zou wel mooi zijn' zei ik flauw ik meende het paars was mooi.alleen als ze neit gezegt had dat ze eigenlijk een natuurlijke kleur wilde dan had ik het nooit gezegt dat paars haar goed zou staan. Ze stopte met me haar door de war te gooien en begon over ene Joshyua. 'Waarom hoop je hem tegen te komen?' Ik keek haar aan terwijl ik nog op een arm leunde. 
_____

Ze pakte me hand beed die ik naar de kamer had uitgestoken. Ze trok hard aan me zodat ik wel mee moest lopen. Ik stribbelde een beetje tegen maar lied me vooral mee trekken. Ze beloofde me dat ze me niet ging slaan. 'Beter' gromde ik nu weer wat afstandelijker. Het idee om vrijwillig met haar in een bed te slapen zat me nog al hoog.. 

Ik smakte een paar keer met me mond. Het was droog geworden. Zonder iets te zeggen liepik naar de keuekn waar ik wat dronk voordat ik terug naar de slaapkamer liep. Ik lied me met kleding en al inbed vlallen. dAar drukte ik me gezicht in me kussen Wat had ik die kussen gemist! had afegleopen tijd vooral op de bank geslapen en nu het idee dat ik met me eigen kussen kon slapen was geen verkeerd idee

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie
en nu niet op geven lola dacht ik zachtjes. Ik verlefde me heupenterwijl hij nog steeds in me zat. Het brande echt als een gek. HEt deed zeer en mijn hoofd ging te keer. Maar ik wilde niet op geven. Tayoni had geen kwaad in de zin en meost er toch een keertje overheen komen. Wieweet ging het wel goed komen. Ik pakte met een hand zjin hoofd beed drukte deze maar mij toe zodat ik mijn tanden in zijn schouders kon zetten. Me andere hand gleed nu naar zijn kont toe zodat ik hem meer kon sturen en de macht in houden had. Dan voelde ik me iets veiliger. Ik zette me tanden in zijn nek en knikte dat hij verder mocht

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Ik knikte en belde zijn mobel de eerste keer werd niet opgenomen. DE tweede keer wel maar niet door Leo. 'We zoeken de owner van deze mobiel heb je een jongen gezien asian, 180 scherpe ogen zwart kort haar kijkt voornamelijk nors en dromerig ovor zich uit?' legde ik uit hoe Leo er uit zag. 'zijn reactie vermogen is nog al laag' Bij die zin lachte ik zachtjes. Het was gewoon waar hij was traag. 

Ik hing op en schudde me hoofd. We moeten zijn mobiel even ophalen bij iemand die heeft hem i nde gang gevonden vertelde ik en liep naar de afgesproken plek heen. We pakte de mobiel aan en bedankte hem. Waarana de jongen het dak op verdween ik lachte en keek hem na. 'apart...' zie ik alleen. Daarna belde ik angelina deze nam niet op vast bezig met erogant zijn. Weer schudde ik me hoofd. Toen besloot ik eam eam te bellen deze nam wel op. Ze vertelde dat leo daar was. Ik keek naar Yu. 'Leo is gevonden hij ziet er bagger uit net als angleina; vertelde ik wat Eameam verteld had. 'Dus ga binnen kort maar met he praten' Ik sloeg me arme rond hem heen 'We komen er wel achte rhoor' ik wreef door zijn korte haren een. 'zin om ff een film te pakken. de Ironman is uit' ik dacht dat dat misschine het beste was even de gedachte op nul.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
We kwamen in een dood lopende staat uit waar hij me ruig tegen de muur duwde. 'Jij cheater! gromde Ethen weer boos. Zijn vuist kwam razend snel dichter bij Ik sloot me ogen waarna ik de klap kreeg en op de grond viel. Ik sloot me ogen en kermde even van de pijn. De gang waar ik in zat was begroeit met klimop dat was het enige wat ik zag. Grote kartonnen dozen lagen bezaait over de grond


Laatst aangepast door Evilian op ma mei 02 2016, 13:32; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 13:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Leo plofte naast me in bed. Ik had doordat ik als een rupsje was gaan liggen alle dekens gejat. Ik kroop naar hem toe en gooide in een woesh beweging een stukje deken over hem heen. 'Waarom bleef je zo lang in de toiletten? Op het feest.' Vroeg ik nieuwsschierige. Na een tijdje kroop ik bij Leo in zijn armen. 'Ik vond je heel dapper' fluisterde ik en sloot daarbij me ogen ookal ging echt slapen het dit keer niet worden.

De afgelopen twee weken hadden we de liedjes geoefend en in gezongen in het Engels voor onze nieuwe cd. Ook hadden we een nieuwe mv gefilmd. Me papy was weer uit het ziekenhuis en had de touwtjes deels in handen, natuurlijk volgde hij nog de instructies van de vervangende manager op zodat het gelijkertijd over genomen werd.
'Okee angel even lagen naar de camera je kon iets naar beneden en je hand iets hoger. Ja zo!' Zei de fotograaf gevolgd door een flinke lichtflits die me gewoon tijdelijk verblindde. 'Okee volgende!' Riep de man die de leiding had. Ik liep weg bij het fotodoek en ging zitten op mijn bank met me mobieltje in handen. *leo, heb je al een oplossing gezocht om af te kikken op dat spul?* tikte ik en was haast bijna er zeker van dat hij het deels ontliep. Ik had het spul een tijdje geleden al besteld onder een vriend zijn naam, zodat als Leo niks deed ik hem zelf kon laten af kikken in de hoop dat hij dan niet zelf ging spuiten. 'Rose hoe vaak moet ik het zeggen je moet af vallen minder eten en meer bewegen!' Snauwde de man die vandaag de photoshoot regelde. 'Dat doe ik ook.' Zei rose zachtjes. Ik keek op van me mobieltje en zag hoe rose in een strak jurkje voor de kamera stond. De kleding hadden we niet zelf uit gekozen natuurlijk. Ik stond op en liep naar de styliste. 'Geef haar dan die aan!' Zei ik op dwingende toon. 'Maar iedereen heeft wat sexys aan waarbij het viguur goed te zien is.' Stribbelde ze tegen. 'Ziet Rosa er zo sexy uit?! Nee!! Dus geef je haar wat anders aan.' Bemoeide ik me er weer mee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Feather - exgirlfriend yu
'Geen geld voor' zei drake. 'Heb je wel eens op marktplaats gekeken? Er zijn daar genoeg puppy's die ze voor gratis weg doen.' Vertelde ik wijs met me vingertje omhoog

Drake kraakte paars eerst af maar toen ik zei dat ik een normaal kleurtje wilde gaf hij toe dat paars best mooi zou staan. 'Als ik paars doe moet jij het ook doen~' zei ik uitdagend en keek hem aan met een glimlach en toe geknepen ogen.

'Ik zoek hem omdat hij... Me vriend was. En... We kregen ruzie en toen ik achter de echte werkelijke reden en waarheid kwam...' Ik bleef even stil en beed op me lip.
'Ik... Voel me schuldig voor iets wat me familie bij hem aan gedaan heeft. En daarvoor wil ik sorry zeggen. In de hoop dat hij me vergeeft. mijn broer is niet de liefste hij zoekt Josyua ook, alleen dan om weer zijn leven te verzieken.' Legde ik uit.

~volgende dag~

'Drake wakker worden.' Riep ik en schudde hem heen en weer met me handen aan zijn schouders. We lagen voor de tweede keer in bed. 'Kom op sunshine~ we gaan naar de kapper vandaag en naar de dieren arts dus vroeg op!' Zei ik bijna zingend en schudde hem weer heen en weer. Er kwam eng gegrom van af. Ik kroop naar drake toe en ging half boven op hem liggen. Dat kon aangezien hij op zijn buik lag. 'Wake up~' zong ik en speelde met zijn haren. Nogmaals klonk er gegrom alleen dit keer harder ik voelde dat er iets onder me bewoog. Drake draaide zijn hoofd en keek me aan met een dodelijke draken blik. 'Zo Jezus last van een kater?' Vroeg ik verrast.

Na een broodje gegeten te hebben met de schagerijnig huisdraak die je maar kon hebben. Liepen we met de hondjes over straat op weg naar de dieren arts. Ik had Fleur ook mee genomen in een draag tasje voor kontrole of ze nog gezond was.

Aan gekomen bij de dieren arts ging ik zitten op een stoel in de wacht ruimte tegen over me zat een schattige jongen met middel lang slag haar wat geverft was in twee kleuren donker bruin en wit blonde. Hij had ook een fretje waar hij aandachtig mee speelde. Hij had een kubesje die hij zijn fretje liet op lossen zoon spelletje dat je het balletje door het gaatje een moest krijgen. 'Wat een schatje~' zei ik en wees naar de Fred hoewel dat er ook uit had kunnen zien dat ik naar de jongen wees. 'Mr. Toruka' klonk er de dieren arts stond in de deur opening de jongen met het fredje keek op en staarde van de dokter naar mij en weer terug even leek hij verrast if verwart. Hij knipperde met zijn ogen en draaide twijfelend toch naar de dieren arts om waarna hij verdween. Op dat moment kwam de vrouwelijke dokter. 'Meneer u mag komen met uw hond' vroeg de damen netjes en gebaarde naar een ander kamertje aan de overkant dan waar de jongen in ging. Ik knikte en tikte drake aan. 'Zal ik mee gaan?' Vroeg ik terwijl ik al besloten had kn gewoon mee te gaan. Ik stond op en liep met drake mee naar binnen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
de jongen aan de telefoon beschreef de eigenaar, het begn met een asian jongen waarbij ik al gelijk dacht dude ik ken meer dan 40 asians en dat alleen al van school en de blackwolves leden die voornamelijk asiatisch waren of half half. vervoglens begon hij over hele smalle ogen waarbij ik gelijk stom verbaast aan hero dacht. maar dat kon neit hero had zijn telefoon nog daar was ik zeker van. het zwarte haar dat hij beschreef deed die gedachtens ook gelijk af nemen. 'eeeh nee heb verder geen trage dromerige guy gezien.' bevestigde ik. 'waar ben je dan breng ik te telefoon terug. denk dat jij die guy eerder vind dan ik.' gaf ik eerlijk toe.

ik liep naar de af gesproken plek toe en gaf de mobiel aan de jongen toe. ik wees naar zijn gezicht en dacht diep na. 'jij, jij jij bent.... neeeeh~' zei ik en kon me smile niet in houden. 'die gozer met die dj dude?!' vroeg ik en gaf de mobiel aan de jongen. 'hey gyro?' klonk er. ik draaide m ehoofd een kwartslag om. 'heeey!! bulldog!' zei ik en gaf me buddy een handgreep gevolgd door een box. 'sorry guys ik kan niet mee zoeken ik ben ook iemand kwijd.' zei ik met veel hand praat gebaren. 'asian, scherpe smalle ogen, bleek als een vampier, blond haar, serieus lijkt op een detective?' vroeg ik met een vragende blik in me ogen.

-time skip-

ik rende over de daken heen en keek van uit de lucht naar benden in iedere steek en straat die ik voorbij liep even stopte ik en rende ik terug. volgens mij zag ik iets. ik knielde neer op de dakrand en keek door de begroeing van de clim planten heen. daar werd een blond jogie geslagen door een gozer. 'HERO!!!' schreeuwde ik opgelucht dat ik hem gevonden had. ik sprong naar beneden en belande met mijn metale been als eerst op de grond waarvan de vloer onder me voeten licht van beefde. 'hey, laat mijn super hero met rust!' zei ik zo stoer mogelijk. ik nakte me handen en me nek en liep op de jongen af. 'anders krijg je met zijn super hulpje te makenen zijn puppywolven vriendjes.' drijgde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
gyro was weer vertrokken en ik kon me weer als een gevoelige jongen gedragen. voor ie waar minuten probeberde ik stoer te doen alsof er niks aan de hand was.
jay jay vroeg of ik met hem naar de film wilde. ik keek hem aan en knikte. 'lijkt me cool.' zei ik en stak me duim op. 'vind je het goed als we eerst rexy op halen. anders zit hij zo lang alleen. en dadelijk plast hij in de woonkamer. en denk niet dat huna dat zo vijn vind.' zei ik en gniffelde kort. ik wist nog toen rex voor het eerst in zijn broek deed boven op de net gewasse handoeken. delle ging helemaal uit zijn dak hehe.

jay had verschillende mensen gebeld waarvan er een meisje op nam. zei vertelde dat leo en die vriendin van hem bij elkaar waren. 'oh! dan zijn die waarschijnlijk!~' ik stote jay aan en glimlachte van oor tot oor. 'wink wink' zei ik er bij. 'ah top dat leo gevonden is, wacht zei je nou dat ze er bagger uit zagen? in de zin van? slecht?' vroeg ik en luisterde naar jay die zei dat we er wel achter kwamen wat er gebeurt was. 'ja, we moeten onze leeuwtje een handje helpen net als dat we de rest van vixx beschermen.' zei ik licht trots over onze vixx roedeltje.

ik had met jay jay rexy op gehaald. zijn staartje kwispelde vrolijk in het rond terwijl hij om de haverklap zijn plasjes deed tegen een paal of boom aan. bij de bios aan gekomen pakte ik popcorn en wat drinken. we hadden drie kaartjes besteld voor ironman, jap drie kaartjes. een stoel voor rexy natuurlijk!


Laatst aangepast door Timeless op ma mei 02 2016, 14:34; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 14:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
'dan bel je hem' zei ik niet wetend wat er gebeurd was, De rest luisterde ik naar haar. 

We lagen 'Vergeet het met de paars!'' gromde ik nog voor ik in slaap viel. het gig me niet nog eens gebeuren dat ik een kleur in me haar deed!.

Bij de Deirenart aangekomen had ik Vera op schoot genomen. de wandeling had haar echt niet goed gedaan. een uur wandelen lied haar pootjes trillen. Met me neus in haar vacht luisterde ik naar de rest. . 'Wat een schatje~' hoorde ik plume zeggen. Ik keek op en zag net de rug van delle. Ik keek terug naar me hond en drukte me neus opnieuw in zijn vacht. niet veel later werd ik tegen me schouder aangetik en waren we aan de buurt. PLume stelde voor dat ze mee ging ik knikte nu toch wel. normaal zou ik niet willen dat ze mee gign mar ze had gistere aan gegeven dat ze me beter leerde kennen..

binnen tilde ik Vera op de operatie tafel. De dokter onderzocht vera goed. pootje, bekje, tempratuur, vacht.. Na even keek hij ons aan en schudde zijn hoofd. 'Het is vooral ouderdom. Dit prachtbeestje kan het nog wel een paar jaar uithouden maar mag niette veel meer doen.' Hij legde dingen uit over haar versleten voetzootjes en  rug. Maar het beestje was niet ziek en daar was ik het meeste blij over. Alleen Ze mcht niet vel meer doen dus de terugreis lopend ging hem niet worden..

Nu was plume aan de buurt met haar Fleurtje. Ik wachte buiten met me arme over elkaar en de twee honden aan me voeten. Bij me stonden twee meiden die allemaal dingen vroegen over de honden over mij weer terug naar de honden allemaal schttig doen. Daarna voer mij. Ik daarin tegen nergeerde hun vollerdig. 

Toen ze weer uit de kamer kwam keek ik haar aan. 'en?' gromde ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
nog een paar klappen en een geluid wat ik niet kon plaatsten. Daarna de stem van gyro ik schudde me hoofd. Hi jwas echt gekomen! En nu ethen door gedraait was en het voel van slaan had beleeft was hij echt niet aan tegen te houden. Ethen had me beet net zijn hand in mijn haren en tork me hoofd naar actere hij as me nek aan het bekijken ik wist al wat hij wilde doen. 
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Maar toen hij Gyro zag lied hij me los. Met een klap viel ik op de grond. 
ook ethen krakte zijn nek en zleog met zijn vuist in zijn eigen hand. 'Wat wil je kein ventje?' gromde hij boos. 'Dit gaat tussen mij en Hero flikker op met je love story!' gromde hij terwijl hij nog een paar stappen zette. 'Hij gaat helemaal niet op met van die kinderachtige mannetjes die denken stoerte zjn met dat woordgebriuk over super helden en shit!' gromde hij boos. Hij was nu zo dicht bij Gyro


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
'ja die gozer van ie dude helemaal waar!' lachte ik en keek toe hoe hij Yu kende en hem bulldog noemde. We liepen terug om rex te halen van mij mocht dat beestje echt wel mee. Had niks tegen dieren. Onderweg kregen we het over Leo en de vixx leden..' Denk je dat YD onze YD met angelina?'ik keek yu ongelovig aan maar lachte daarna. 'heeft hij het goed voor elkaar! dat lichaam ooit wel eens goed bekeken die rondingen alles' ik vormde Angelina;s lichaam met me handen. Ze as alles wat Mellanie had. Kortom huge heupen en volle borsten heerlijk..  'Ja we moeten ze beschermen' glimlachte ik. En dat ging ik ook doen. Ookal zat ik in korea voor komende maanden. Ik haatte het om daar te zitten in korea.

We zaten in de bios met rex. Eerst mocht hij niet naar binnen. Maar jah. wie zegt er nee tegen een hollywood star in jebios!. Ik hoefde alleen maar recalme te maken over hoe vriendelijk en goed de bios was en dan mocht rex naar binnen. Yu wilde persee dat hij een stoel kreeg dus dat deden we dan ook maar. Bezaait tussen de popcorn en drinken keken we de film. Het was heerlijk zo iet sdoen. 'Dadelik nog een cafe pakken dan gaa nwe naar huis; zei k aan het eind en rekte me rug
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 15:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
'zo lang je er maar in gelooft lukt je alles!!' zei ik trots als een soort van geloof in sprookjes zinnentje.  'kom dan kom dan?' zei ik uitdagend en gebaarde met me hand. ik maakte van mijn handen vuisten en deed alsof ik ging boxen maar ik stond eigenlijk in de ontwijk houding om zijn zware klappen te missen wat de eerste twee keer mislukte. hij raakte me best hard in me buik en tegen me borstkast aan.  bij de volgende die riching me hoofd was stapte ik achteruit en toen hij nog eens sloeg maakte ik in mijn ontwijk move een draai naar de grond toe en draaide met mijn metale been over de grond heen een rondje van 360 graden. zodat hij plat op zijn muil zou vallen of op zijn rug das ook goed.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
ik keek mee levend naar drake ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen dus zei ik maar beter niets. nadat drake klaar was met zijn hond was ik aan de beurt. drake liep de onderzoeks kamer uit.

ik was klaar met mijn fleurtje en liep vrolijk de wachtkamer in. 'en?' vroeg drake 'fleurtje is helemaal gezond <3' zei ik trots en knuffelde me fretje. 'ze is alleen in haar vrouwelijke weekje~' zei ik lief en stopte haar weer in het draag tasje. 'ze heeft zin in sex hahaha.' lachte ik zachtjes als een verduidelijking van wat ik net zei. ik ging bij drake staan en streelde hem door zijn rode haren heen. vervolgens keek ik met een zelf verzekerde blik naar de grietjes die rond om drake zaten. 'kom je draakje?' zei ik alsof het me vriendje was. 'dan gaan we naar de kapper.' vervolgde ik en trok drake met me mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 15:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
ik was in de tussen tijd overreind gekrabbelt en keek toe. niet weten wat ik moest doe. Ethen werd alleen maar bozer helemaal toen hij een smak maakte naar de grond. MAar it was wel mijn kans. Ik rende naar Gyro pakte zin hand en trok hem weg. Ik rende door het steegje weg richting de drukke uitgaans straat waar ik Gyro los lied 'Waarom kom je nou echt! hij kon je wel pijn doen!; hijgde ik. Bloed liep uit me neus door ed slag die hij gemaakt had. 'WAarom had het gewoon laten gaan zoals idereen doet!' Riep ik boos iet begrijpend dat hij echt gekomen was. NOrmaal deden ze dat niet. En durfde ze Ethen al heelmaal niet uit te dagen en zijn klappen op te vangen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ze vertelde dat haar fretje geil was. Ja dan natuurlijk wel liever gezegt maar dat was wat het eigenlijk betekende. 'Zoek een mannetje kun je mini fretjes creeren!' zei ik en schrok van het feit dat ik het niet eens grommend zie. 'leuk' gromde ik er snel acheraan.  ZE ging met haar handen door mijn  haren heen en begon over de kapper ik knikte dat ik mee ging terwijl ze me mee trokte. De meiden die er bij stond begonnen te flusiteren over dat ze niet wilde geloven dat we een relatie hadden. Maar ze lieten me tenminste met rust. Dat was al iets.

onderweg pakte ik Vera op wilde niet dat ze het mielijk had met lopen naar de kapper. Daar aangekomen begonnen de kappers ook dat we een duo haar moesten doen omdat dat in is in ee nrelatie. Ik negeerde het eigenlijk. Het realtie gedeelte.


Laatst aangepast door Evilian op ma mei 02 2016, 15:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 15:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
'because you are my puppy? en grote hondjes beschermen hun puppies~' zei ik droog en glimlachte breed. 'kom dan gaan we free runnen!!' zei ik entausjast en rende een stukje verder naar een rechtopstaande pellet toe waar ik tegen aan liep zo de muur op. misschien ontliep ik wel expres de vraag waarom ik hem hielp. eerst wilde ik zeggen omdat hij nog dat onderzoek deed maar aan de andere kant was hij wel een nieuw maatje van me geworden. maar de vorige keer toen ik hem vriend noemde keurde hij dat af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
gyro knikte trots dat hij eidnelijk eens een keer iets goed had geraden.

' Denk je dat YD onze YD met angelina?' vroeg jay jay en keek me met vol ongeloof aan. 'tuurlijk waarom niet. iedereen heeft toch wel eens zin in sex?' ik stoote hem aan. 'je ging me nog vertellen over de jouwe.' zei ik speels en trok een grijns op me gezicht. jay had het fviguur van angel beschreven. 'ah, vroeger voel ik op nogal plat.' zei ik en tekende platte borsten in de lucht met mijn handen.

zelfs rexy vond de film leuk en de bank zat heerlijk natuurlijk. toen de film was af gelopen liepen we richting een bar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
lola pakte me hoofd beed en trok me naar zicht toe. daar lag ik dan weer met me hoofd in haar nek. 'AH!' kruende ik toen ze in me begon te bijten. bad girl~! lola haar handen verplaatste naar me kond waar ze me stevig beed hield. 'zeg als je het niet vijn vind he.' fluisterde ik zachtjes en voelde weer een beed in me schouder/nek. ik bewoog verder het voelde zo heerlijk zo strak en ooh~! ik kon me haast niet meer herineren hoe sex aan voelde zo lang geleden dat ik het voor het laast gedaan had. okee ik meot niet overdrijven. ik had af en toe in het begin buiten de boot geplast. waar ik me best rot over voelde. maar dat had ik al tijden niet meer gedaan. ik ging een leven met lola op bouwen naast me idolen leven met vixx dat was mijn nieuwe droom nu nog die droom vol houden. ik bewoog een aantal keer op en neer en voelde dat me lichaam steets warmer werd. af en toe slaakte ik een kreuntje. heel even stopte ik en haalde me dik er bijna helamal uit en stopte hem er dan weer vor een klein stukje in. zodat het puntje van me dick er enkel in ging. [i]damn dit voelde ook best lekker. correctie alles voelde lekker!


Laatst aangepast door Timeless op ma mei 02 2016, 17:21; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 15:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
'maar; bracht ik nog uit ne schudde me hoofd. 'dan ben ik je puppy maar dan moet je me wel voeren!' lachtei ke nrende achter hem aan ik ging erniet zo soepel op als hij maar hey ik kon hem al wel bij houde. We rende een stukje over de daken tot we een hoog dak te pakken hadden. Ik ging op het randje zitten en keek over de daken van de stad uit, ;mooi uitzicht' ik wees voor me uit. 'In berlijn heb je van dei groepen die hun terwijl afbakeren met Graffitie!' zie ik en wees naar de muren. Vnd dat ook wel wat hebben!' legde ik uit en lied me tegen de dakpannen aan zakken.' Heb dat vroeger geoefent met me broers. Is best leuk om e doen'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
'asian thing' lachte ik toen ij vertelde dat hij van kleinere platte borsten hield. DAt was dus echt een aziaten ding op minder volle lichamen vallen. Westers vielen op groot en rond en rond en wij meer op plat. ik dus niet echt. MAar Mijn mellanie was goed genoeg. Ze was speciaal en dan maakte haar lichaam niks uit. Want ze maakte alles mooi!. Yu vroeg naar mijn keer met  Mellanie tijdens het lopen naar zijn huis. 'Yeah..twee keer.' zei ik zacht terwijl ik rond keek. In korea was het een schandaal als ze hier achter kwamen. 'KEertje bij mij thuis toen was ze eigenlijk te schattig. En een keer bij haar thuis in het zwem bad' bij dat idee ginge me hormomen spelen... 
___
in de bar aangekomen keek ik rond er warne weinig mensen tot bijna geen. Heerlijk zo laat nog uit gaan. Hier kon ik wel meer vertellen want er was toch niemand rond ons.


Laatst aangepast door Evilian op ma mei 02 2016, 16:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 16:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
'hahah, dat heb ik toch ook gedaan?!' lachte ik
toen we op de dak rand zaten en genoten van het uitzicht pakte ik twee lolies uit me zak. 'hier,' zei ik en stopte de andere lolly in me mond. hero vertelde over grafitie en zei dat hij dat ook geleerd hat van zijn broers. 'volgens mij ken ik wel iemand die dat ook doet. zie je die puppy wolf daar onder aan die middelgrote grafitie tekening? dat is het teken van Arty. hij stelde eens voor om de grensen met grafite tekens aan te geven inplaats van lindjes maar er waren te wijnig leden die grafitie konden spuiten. en om dat nou allemaal in je eentje te doen was hem iets te veel. dus nu spuid hij enkel de belangrijkste plekken. zoals die.' vertelde ik. 'als je mazzel hebt kun je hem ontmoeten op de aankomende beieenkomst. die beieenkomst waar die whiteclauw gast ook waarschijnlijk heen gaat.' zei ik en gromde lichtjes. 'die gozer mag ons feestje niet verpesten.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
'echt? is dat een asian thing?' vroeg ik licht verbaast iver mezelf. vind wit blanke meisjes met blond haar of licht bruin wel aantrekkelijker dan zwart harige asian girls.' gaf ik eerlijk toe.
'twee keer maar?! ik stotte jay aan 'straks bij sethy thuis in zoon ved mooie logeer kamer. dan heb je al 3 verschillende locaties gehad dan kan je dat weer af strepen in je to do boekje.' gniffelde ik en pookte jay jay in zijn zij. 'damn maar in bad?! dat water moet dan toch ongelovelijk tegen werken aangezien het dat glibber spul weg spoeld?' vroeg ik nieuschierig. 'mijn eerste keer was in de wc hokjes op school in belgie en gelijk ook de laatste met me allerliefste vriendinnentje... damn ik mis olivia.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 17:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie
Ik probeerde er vna te genieten wat niet echt lukte. Hoewel het lichaam van Tayoni me een klein beetje geluk gaf. Zijn hoofd en alles stond nu zo schattig. Hij was meer bezig met zijn Member er maar half in steken. Het voelde raar heel raar. Toch begon ik te kreunen ookal deed de rest binnen helse pijn. ik hoopte dat het snel ophield. En dan ging ik de volgnde keer wel meer genieten.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
hij  vertelde over een arty. ;hebben jullie allemaal van die rare namen. Talker jioner arty Rogy..' ik keek ehm aan en lachte luid. 'Lijkt me leuk maar was niet echt vanplan om naar de feest te gaan' zei ik terwijl ik naar de sterre staarde. ''Heb je nog meer informatie over die gast dan die ook komt? due jongen die iedereen steeds in elkaar slaat?' ik had het nie over ethen maar over die andere die die twee jongens te pakken had genomen.

Toen het echt koud begon te worden sprong ik overeind. 'Ik moet weer richting huis nog bedankt dat je kwam'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
hij vertelde dat hij meer op blond en bruin harige viel dan op asianhaar. Ik lachte en knikte' heb daar ook niet echt veel mee geef m ij maar blond of van die gene met geverft haar!' ik staarde verlieft voor me uit. 'Rood ofzo paars heerlijk!' ik pakte me glas op met bier er in. Yu keek me verbaast aan dat we het nog maar 2keer gedaan hadden. 'Ja nou ik ontloop het en heb het gevoel dat zij ook niet echt veel intressens in heeft' ik haalde me schouders op terwijl ik het glas naar achtere gooide. Met een vies gezicht zette ik het glas neer. 'Gad nederlands bier blijft vies!' Yu was in de tussen tijd door aan het pratne over het zwembad. 'Hm.. vind het zelf eingelijk best wel fijn. Best wel heel erg zelfs. Weet niet het voelt dan gewoon zo anders en het geeft echt een kick.' Ik begon na te denken. 'Denk de heletijd dat ik haar te veel pijn gedaan heb dat ze daarom zo afstandelijk is op dat gebied' bekende ik zacht met een klap lied ik me hoofd op de tafel vallen.

__
Yu vertelde over zjin eerst keer in de hokjes van school in belgie ik eek hem schuin aan vanaf te tafel. 'Ik heb bepaalde dingen er over gelezen voor ik je bij vixx vroeg. Ze was je vriendin?' Ik bleef hem mee levend aan kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 18:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
ik streelde met me handen over me gezicht heen toen hij het onderwerp lied vallen dat hij het op internet gelezen had. 'ah, was dat even vergeten... die broer en die ouders van haar hebben alles in kranten en andere media gezet.' zei ik en speelde met me snakebites vervoglens knikte ik. 'jap ze was me meisje. ze wilde dol graag sex met me zoveel hield ze van me en ik ook van haar. maar ze was te jong dus deed ik het niet maar ze was zo eigenwijs en dominant naar me toe dat ik een afspraak moest maken. als zei oud genoeg was en ze was jarig zouden we het doen zo wilde zij het. en elke dag keek ze er weer naar uit.' ik legde me handen voor me ogen en keek langs me vingers heen. Het was of de boss deed het en dan ook ech kei grof en hard, of ik moest het doen zonder dat ze wisten dat het mijn gf was. dus koos ik voor het laaste om haar te beschermen.' ik slikte even en streek met me hand door me haren heen. maar das nu al een jaar of umh 2 geleden denk ik of langer.'

(moet eten)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'awh mini fretjes, dat zou echt super lief zijn. maar dan moet ik eerst een faste woonplaats hebben en een goede vijlige plek om die mini fretjes te laten op groeien.' zei ik en zag het al helemaal voor me. 'mini fretjes~' zei ik nog even dromerig na.

Tot onze massel waren we gelijk aan de beurt. nouja we, ik temisnten. 'oh je vriend mag best naast je zitten hoor in deze stoel. zei de kapper vrolijk en schoof de stoel naast mij naar achteren toe zodat drake kon plaats nemen. 'wat wil je presies?' vroeg ze. 'ummh ik dacht aan een natuurlijke kleur zoals licht goud bruin bijvoorbeeld.' vertelde ik. het meisje pakte een haar lokje uit een schilderijtje met verschillende haar lokjes in allerlij kleuren. 'zoiets als deze?' vroeg ze en hield het bij me gezicht. 'jah <3' zei ik meteen en entuasjast. 'drake zei dat paars mij goed zou staan.' zei ik met een plagerig gezicht in de richting va drake die naast me zat. de vrouw gniffelde en liep weer naar de haar plukjes palet en pakte verschillende paars tinten. 'wat je eiamnd anders aan raat moet je eerst zelf proberen.' gniffelde ze en hield de paarsen kleuren naast drake zijn gezicht. 'oh denk dat het je best goed zou staan!' zei ze verrast. 'wat ook leuk is als jullei het zelfde doen als een soort van duo haar.' stelde de kapster voor. met een grote grijns keek ik naar drake. 'en~? vroeg ik anar drake. hihi, zal ik paars nemen? jij vond het zo goed staan vertelde je laatst.' gniffelde ik tegen drake.

uiteindelijk kozen we bijden voor paars. nouja kiezen... stiekem had ik drake er toe gedwongen hehehe. 'zooo hij si klaar hoor!' zei de kapster. ze had mij eerst gedaan en vervoglens drake. ik hield een hand voor me mond om me breden glimlach te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 20:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
'je.. je kan bij mij blijven wonen..' zei ik zacht terwijl ik achter haar aan slofte met vera in me armen. 'oma is ziek en ben bang dat zij net als vera tegen het eind aan zitten. En dan zit ik alleen in dat huis. Een huisgenoot zou dan wel fij zijn' ik ging niet zeggen dat ik het helemaal niet erg vond dat ze er was..

bij de kapper aangekome meost ik gaan zitten en toen kwam de Nee Ja strijd tussen mij en plume. Wat zij natuurlijk won. Het zal is niet. Verbaal was zij gewoon veel beter. ooit ging ik haar verslaan maar dan lichaamelijk! ze zou zand gaan happen!. Met een grommend hoofd ied ik het toe dat ze onze haren deden.' na denk ik 2 uur waren we klaar. De dames hadden zo veel gepraat met Plume dat ik gewoon nog ergere hoofdp ijn had.. Zelfs Vera had een paarse pluk in haar staart gekregen. Rave gelukkig niet die zat in een hokje bang te wezen. Echt een held.. op witte pluis sokjes.. toen het klaar was ne terug in model bebracht was keek ik in de spiegel. 'oh' bracht ik nie grommend uit. Ik keerde me hofod een paar keer om het te bekijken 'beter dan rood' knikte ik. Ik draaide me om naar Plume meteen zakte me mond open. 'jij.. uh ik'' begon ik en keek meteen boos. 'We gaan... ' gromde ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
in stilte luisterde ik naar Yu hij vertelde over de leeftijd over zijn vriendin en hoe hij van haar hield dat hij zelfs wilde wachten en alles. Ik legde me hand op zijn onderarm als die eindelijk stopte met door zijn haar te gaan. ik wachte nog even wna het leek of hij nog meer wilde vertellen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 21:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'bij. jou. blijven. wonen?' herhaalde ik drake in losse woorden. 'issss dat een voorstel?' vroeg ik en kroop dichter bij drake tijdens het wandelen. 'ik wil best graag bij je blijven maar dan wel als de sloten worden vervangen. bedoel... je ouders maken me wel zorgen. kan niet beloven dat ik ze met rust laat als ze weer langs komen en alles me jatten.' zei ik dapper en lied me gebalde vuisten zien.

drake zag me zitten aan de wacht tafel. zijn mond viel meteen open. 'ja paars staat je echt veel beter dan rood.' zei ik goed keurend. ik stond op en deed me draag tasje met daar in fleur over me schouder. ik had al betaalt voor ons twee.
'we kregen studenten korting.' zei ik toen we buiten waren. 'zullen we ergens koffie of thee drinken en een brootje eten vroeg.' vroeg ik terwijl we door de winkel straatjes wandelen op de terug naar het strand.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
ik stope deels met aaien over me haren en gezicht heen. 'maar dat is nu voorbij en iedereen moet verder.' zei ik en probeerde gevorseert te glimlachen. 'jay hoe ben jij over... nouja jouw vroeger heen gekomen?' vroeg ik. 'eh wil geen oude koeien uit de sloot halen hoor als je het niet wilt vertellen isd at okee.' zei ik er dierect achteraan. ik pakte me bier en gooide hem ook achterover. 'hoe smaakt koreaanse bier?' vroeg ik en legde me armen op de toonbank. 'ben nog nooint in het oosten geweest. het lijkt me zo gaaf. me opa leerd me al vanaf baby's af aan al japans en koreans. hij zegt altijd dat ik geluk moest hebben dat hij me geen chinees leerde als ik tegen stribbelde haha.' zei ik en begon nu iets meer natuurlijker te glimlachen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
'hahaahha, het zijn bij naampjes. de meeste jongens zijn van de straat of hebben geen ouders of zijn verstoten. we gebruikte het als code naam maar iedereen is er zo aan gewend dat de meeste het als naam hielden. talker leer iedereen de taal van de wolven. talk is praten dus ja... daar kwam het een beetje versimpelt van af. 'joiner heeft nog geen eigen clubje maar is bij iedereen te vinden hier en daar. hij joint iedereen maar niemand joint hem haha. ook recrut hij nieuwe mensen voor in de algemene groep. arty is met kunst bezig art dus.' legde ik uit. 'ik ben vrij nieuw in die wereld dus ik heb nog niet echt een naam gekregen. hoe minder we van elkaar weten hoe minder we kunnen door lullen aan de politsie.' vertelde ik en keek naar de maan die hoog aand e hemel stond.


Laatst aangepast door Timeless op ma mei 02 2016, 21:42; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 21:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
zwaar geraakt met gevalde vusiten liep ik achter Plume aan. me ouders waren niet erg! ze veranderde nog wel! en dan legde ik ze uit dat plume bij me woonde en dat.. Ze gingen echt veranderen. echt waar ze kwamen terug en alles werd zoals vroeger. Ze zouden weer koken we zouden weer bordspellen doen samen wandelen... savonds film kijken of buiten sterren kijken. ZE gingen evht terug komen normaal...

Plume betaalde.. ook dat vond ik niet fijn. GRommend stond ik buiten te wachten. Ze vertelde dat ze studenten korting had gehad. Maar verven is super duur.. Plume bleef maar door praten en stelde voor om ergens te gaan eten en drinken. Ik knikte maar om niet al te veel gzeur te krijgen en had haar belooft dat ze me beter zou leren kenne en had me zelf voorgenomen.. me minderte verstoppen achter me woede.We kwamen uit bij een tostie restaurant waar i bijna automatisch naar binnen liep. 'kom' gromde ik bevelend naar Olivia. 'Hier gaan we eten' geen gezuer over waar ze wilde eten. we gingengewoon hier eten als ze het niet lekker vond had ze pech.. 'Warme chocolade melk en een toste hamkaas' bestelde ik daarna keek ik naar Plume
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
al snel stopte hij met praten vertelde dat het in zij nverleden was en lachte. Ik zag dat eht nep was mar soms moest je respect hebben over hoe mensne dachten en als ze het weg willen glimlachen dan was het goed. Hij kon voor elk kleinehiedje naar me toe komen k luisterde. Maar toe vroeg hij ineens nar mijn verleden en hoe ik er overheen gekomen was. 'niet' bekende ik. 'Doe wel dat het goed gaat. Maar zoals je me wel kent. Kan soms ineens heel gestresst zijn boos opgefokt en al. das gewoon omdat ik het niet acher me kan laten' legde ik uit. 'Het zit nog echt hoog. Maar zoals je al zei verleden is geweest. En moet wel lachen voor de fans' met een snelle bewegin zat ik wer recht. 'beter dan dit denk minder bitter' legde ik uit ne luisterde dat hij koreaans en japans geleerd had. 'oeeh! dan kan ik meer talen!' lachte ik trots. 'nederlands chineens, japans koreaans  thais en engels' somde ik op. allemaal voor het werk' dat laatset zei ik iets minder blij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
'je bnet dus een blackwolf?' vroeg ik bevestegend terwijl ik me kleding afklopte. Die bijnaen is meer gericht naar een pack zoals die jioner. Whiteclauw waar je zo negatief overpraat zijn tegnstanders van blackwolfs,' ik stapte steeds verder bj hem vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Emptyma mei 02 2016, 22:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
Ik beed op me lip shit...
Ik zuchte. 'Correctie was. Er gebeurde iets geks op een nacht. Ik was in gezet om iemand de stad uit de krijgen van de clan maar we werden in de val gelokt door de white clauw. Het huis storte in en ik belande onder een pak af gebrokkelde dak delen. Ik was ten dood op gescheept.' Ik stopte met praten en liet me rug oo het dak neer komen. 'Joiner heeft me ketting ik heb hem die gegeven en daarbij afstand gedaan. Ik het ziek huis kwam yu naar me toe. Hij zei dat ik zolang het kon moest stoppen met de clan en weg moest gaan de de black wolves hebben strikte regels door de slechte lijder. En zolang ik geen riem heb maar wel mijn vrienden kan ik alles aan en mag ik alles zoals een normaal mens.' Vertelde ik en stak me hand uit naar de maan. 'Ik mag weer een vriendinnetje. Ik hoef niet meer te delen. Ik heb me eigen spullen wat van mij is en van niemand anders.' Ik kneep me vingers dicht tot een vuist alsof ik de maan gevangen had. 'Ik ben vrij Hero ik ben geen wolf!' Zei ik serieus. 'En als yu de leider kan worden word alles beter. Dan is iedereen vrij.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
'Mijn pijn was pas kort geleden weg gegaan door alle dingen die ik met Lucy deed. Het was net alsof ze de wond in me hard weer dicht plakte. Ben zelfs naar de kapper geweest voor haar en kort daarna maakt ze het uit. Het is net of me wereld onder me schoenen weg zakte. Een nieuwe liefde hielp me meer dan ik dacht maar het heeft tijd nodig.' Vertelde ik en keek Jay aan. 'Ik weet zeker dat je gelukkig word met welk meisje dan ook. Je hoeft de ander niet te vergeten zolang je het maar een plek geeft.'

'Ah ik wil ook naar die landen en alles zien. Waarom gaan we met vixx er niet heen?' Vroeg ik
'Ah gaan we zo doen! Dan neem ik setto! Die kent er echt veel!' Zei ik en gaf hem een duw tegen zijn schouder aan. 'Ben echt een hel in Engels de kleuter juf gooide mij van school omdat ik geen woord Nederlands kon en alleen maar in het Japans jammerde hehehe.' Lachte ik en sloeg zacht op tavel. 'Moet jij niet naar je meisje?' Vroeg ik plots.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
Ik legde een hand op lola's hoofd met me vingers door haar haren. Me ademhaling was ver te zoeken ik wilde meer ik wilde sneller en lekkerder. Ik liet hem er helemaal in glijden. 'Ooh zo lekker!!' Kreunde ik en bewoog steets sneller heel me Dick verdween ik haar noet dat de mijne huge was of ultra mini gewoon normale lengte, hoopte ik teminsten. Na een vele slagen begon me buik zig samen te trekken. 'Ah!!' Kreunde ik en slaakte nog twee grote ketsen tegen haar heup aan en rolde met me ogen 'fakking lekker!!' Schreeuwde ik zachtjes en begon steeds trager en langsamer na te bewegen. Toen ik stopte lied ik me naast Lola in het bed vallen. 'Ooooh.' Kreunde ik nog na genietend. Ik draaide me een kwartslag om naar Lola toe en nam haar in een knuffel ik drukte me lippen in haar nek. 'Ik hou van je' zei ik verlieft en buiten adem.

Plume
Ik stond letterlijk eerst 5 minuten te kijken op de borden uit eindelijk bestelde ik een van de aparte tosties en een mokka koffie. Ik ging tegen over drake zitten. 'Vertel eens over jezelf.' Vroeg ik. 'Hoe was je feest trouwens?' Vroeg ik er achter aan. Terwijl ik van me tostie at en van me koffie dronk.


Laatst aangepast door Timeless op ma mei 02 2016, 22:47; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 38 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 38 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: