cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyvr apr 29 2016, 18:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead  
Het werd meer een spel van oogcontact ontwijken. Angelina keek me namelijk ook niet aan. Ik merkte dat Ik haar nog niet geheel goed beet had. Daarom hurkte ik even verplakte haar.  Angel haar vingers verwekkelde zich in mijn lange witte hemd. Ze drukte haar gezicht tegen mijn borstkas aan. 'ik wil naar huis' zei ze zachtjes. Haar stem klonk nu zo pijnlijk en zielig. Ik zette me tanden in me onderlip. Die arme meid. Een vernijdige pijn schoot door me boven arm heen. Me ogen werden groter. Het leek wel een naaldje. Geschrokken keek ik op zij. Liam zat op zijn knieen met zijn hand tegen mijn boven been. Daarin zat een naald. Met flinke vaart spoot hij de hele spuit in me arm. 'Jij komt terug naar ons no matter what!' bracht hij uit. Liam zakte daarna ineen. De naald viel uit me arm. Ik kon voor 100% zeker zeggen dat ik wist wat er nu door me lichaam gierde. Ik sloot me ogen. Het gevoel dat ik kreeg van heroine was zo fijn. Het zette me gedachtes gewoon volledig uit. Maar dit was dat heftige spul dat ze de vorige keer ook toe gediend hadden. Waarna Angelina zo boos geworden was. Ik kreunde even van genot met Angelina nog steeds stevig in me arme. Maar als snel schudde ik me hoofd heen er neer. Dit wilde ik niet.. Ik moest Angelina naar huis brengen. En van dat spul afblijven.. Ook al ik net zo anders niet de gene die het toediende of er mee begon. Ik kreunde uit frustratie terwijl me ademhaling steeds langzamer en lager werd. 'Ik breng je thuis' Zei ik terwijl Angelina stevig in me arme gesloten hield.

De terugreis zie ik niet veel. Me spieren deden zeer want zo sterk was ik niet, Maar ze was door mijn schuld door zo iets ergs heen gekomen dus ik ging haar huis brengen. Ik had de hele tijd op de weg gelet dus wat Angelina precies in mijn arme deed wist ik niet.

We kwamen een kleine 20 minuten later aan bij haar huis. Angelina ging wat meer omhoog waardoor mijn spieren meteen konden gaan zeuren dat ze pijn deden. gemene pijnprikkels schoten door me spieren heen. Ze zei dat ze bang was en vroeg of ik bleef. Dat was het minst wat ik kon doen. Bij haar blijven nu. Was ook niet van plan om weg te gaan. Niet na wat er net gebeurd was. DE rillingen die over Angelina haar rug gierde gingen bij mij door merg en been. Ze moest het echt koud hebben. Voorzichtig tilde ik haar verder naar binnen. Niet meteen naar haar slaapkamer. Nee ik liep haar voorzichtig de trap op naar de badkamer. Voetje voor voetje liep ik door de gangen heen.

De badkamer deur stond al open. Ik tilde Angelina naar binnen toe naar de wc. ik lied haar zakken met haar kon op de dichte wc. Ik wist niet goed of ik haar moest latne staan of dat ze wilde zitten. Toen ik haar los kon laten liep ik door de badkamer heen pakte zeep handdoeken washandjes alles. Dit legde ik klaar in de douche. Daarna liep ik zo stil mogelijk door de gangen naar haar slaapkamer waar ik een pyama pakte. Terug bij Angelina keek ik haar ovor het eerst aan 'Mag ik?' vroeg ik voorzichtig terwijl ik mijn blouse los open knoopte. Me vingers gingen naar haar shirtje. 'misschien is een douche nu wel lekker'
____________________________________________________________________________________
KEUZE 1 als Angelina niet wil dat ze uitgekleed word:
Ik ging op me kont zitten met me gezicht naar me voeten gericht. Ik wilde haar zo graag helpen. maar ik had ook respect er voor dat ze niet wilde dat ik haar uit kleedde. Ik wachtte braaf tot ze aan gaf dat ze naar de douche kon.


KEUZE 2 Laat Leo haar uit kleden:
Ze gaf aan dat ik haar verder uit mocht kleden. Heel beheerst trok ik haar shirtje over haar hoofd. Daarna maakte ik met nog meer rust haar BH los. De bandjes zakte over haar arme naar beneden. terwijl ik het verder begeleide dat het niet te ruw zou gaan. Daar zat ze dan naakt voor me. Ik staarde niet naar haar borsten of iets. juist niet ik keek meer naar haar buik schouder of iets. Wilde niet over komen als een  viezerd.

____________________________________________________________________________________
Ze zat of stond nog steeds bij de wc.  Ik stak me hand naar haar uit. Mijn hand trilde heftig. De spanning van alles zat me hoog. Mijn gevoel die ik had toen ik haar zag in haar mega aantrekkelijke kleding. Daarna het dansen wat me echt in de hemel lied zijn. Daarna hoe ze daar machteloos lag. De drugs door weer eens voor de zoveelste keer tegen me zin in toegebracht was. Het ergste vond ik nog dat ik het gevoel zo gemist had. Hier door haatte ik mezelf des te meer. 
____________________________________________________________________________________
KEUZE 1 Angelina weigert de hand:
Zoals ze altijd was weigerde ze me hand. Ik bleef even staan om te kijken hoe ze naar de kamer liep. Was ze boos op me? ging er door me hoofd heen.  moest ik wachten en niks meer doen? Voorzichtig liep ik naar de douche. Daar deed ik me shirt uit zodat die niet nat werd mijn broek hield ik aan. Ze had genoeg mannelijkheid gezien in mijn gedachte. Ik keek langzaam op en zicht haar ogen voor oogcontact



KEUZE 2 Ze laat zich begeleiden:
Haar zachte hand raakte de mijn aan. Meteen maakte me hart nog meer overuren dat hij al deed. Ik voelde gewoon hoe mijn wangen roder werden. Ik ondersteunde haar armen terwijl we voetje voor voetje naar de douche liepen. Daar deed ik me shirt uit zodat die niet nat werd mijn broek hield ik aan. Ze had genoeg mannelijkheid gezien in mijn gedachte. Ik keek langzaam op en zicht haar ogen voor oogcontact

____________________________________________________________________________________

Ik pakte de douchekop deze richtte ik naar de muur toen ik hem aan zetten. Met me hand voelde ik of het niet te warm was. Na mijn idee was het de perfecte warmte voor Angelina. Met de douchekop in me handen sproeide ik haar lichaam helemaal schoon. Ik had elke kant van der gehad. Daarna hing in de sproeier op en pakte de make-up removers. 'ogen' zei ik en deed mijn eigen ogen dicht zodat ze begreep dat ik wilde dat ze haar ogen dicht deed. Ik maakte een doekje vochtig met make-up remover en haalde deze heel voorzichtig langs haar ogen heen. Het water droop nog steeds over haar lichaam heen van de douche straal die op haar rug gericht was. Haar ene oog was schoon nu de andere. Toen beide ogen make-up vrij waren staren ik iets te lang naar haar gezicht. 'beeldschoon' bracht ik zacht uit. Ik knipperde een aantal keer snel achterklaar om het staren te breken. 'sorry' beschaamd keek ik weg. Me oog viel op het bloed dat nog steeds op haar jukbeen en neus zat. Ik dacht eigenlijk dat het bloed van Liam was maar het viel me nu pas op dat het van haar afkwam en niet van iemand anders. Meteen pakte ik een washandje en depte haar wang schoon. voetje voor voetje kwam ik meer onder de douche staan om haar wondje te bekijken op haar wang en neus.  Na even stapte ik weer naar achteren. Dat maakte ik verzorgde ik zo wel.

Ik keek van het wondje naar haar kletsnatte haren. Die moesten ook nodig gewassen worden. Ik reikte naar de shampoo fles. De puntjes van me vingers raakte de fles. De fles begon te wiebelen Ik schudde me hoofd die ging toch echt niet valle.. Baff.[/i] de fles viel met een doffe klap in de douche. 'hnngf' bracht ik zachtjes uit. Beschaam bukte ik om het flesje op te pakken. Het flesje was glad geworden  daarom gleed het steeds opnieuw tussen me vingers door. Ik was zo gefocused op de shampoo fles dat ik me tong naar buiten stak. Na een paar minuten staan te kloten met de fles wist ik wat shampoo er uit te krijgen en kon ik dat vervloekte flesje weg zetten. Ik keek omhoog naar Angelina haar haren. Ik deed me handen voor uit dat ze door had wat ik ging doen.

Me vingers gleden door haar haren heen. Ik masseerde haar hoofd en wreef haar haren goed in. Het sopte flink. Zo flink dat het langs haar gezicht naar haar ogen en wondje liep. Geschrokken lied ik haar haren los reikte naar het washandje dat ik laar gelegd had en wreef de shampoo net op bij haar oog vandaan.  Heel de tijd had ik eigenlijk niet veel gezegd. had ik dat moeten doen? Was dit raar?.

NA het haar uitspoelen trok ik haar uit de douche waar ik haar begon te drogen. Ik begon bij haar haren. Deze wikkelde ik in een handdoek en wreef haar haren alle kanten op. De handdoek lied ik zitten. Daarna pakte ik een andere en begon haar arme de drogen. van de schouders naar haar handen toe. Beide met even veel liefde. Ik begon aan har heupen en rug. Met haar borsten had ik best veel moeite. Daarom sloeg ik die over. Ik zakte op me knieën om haar benen te drogen. Daarna sloeg ik de handdoek rond haar lichaam heen. Heel voorzichtig lied ik ze voor haar borsten hangen. Want daar durfde ik niet zo maar aan te komen. Ik verwijderde de handdoekken en pakte haar pyjama. Deze trok ik over haar hoofd heen. Deed haar haren goed en glimlachte even. Ik hoopte dat ze het nu minder koud had dan eerst.

Ik tilde haar opnieuw op ook al wilde me spieren niet dat ik dat deed. voetje voor voetje tilde ik haar naar haar bed toe waar ik haar met grote liefde neer legde. Ik sloeg de dekens rond haar heen.  Ik zakte op me knieen voor haar. Met hoofd legde ik op het matras met me gezicht naar lina toe. Ze zocht oogcontact en begon te praten. Ik luisterde zorgvuldig naar elk woord die ze zei. 'Om gekeerd?' vroeg ik voorzichtig. Moest ze mij dan vroeger altijd helpen en wassen of? ze vertelde dat ik er altijd voor haar was als ze in de problemen kwam. Ze noemde me een engel. Dit lied me hart die al over huren maakte een paar hartslagen overslaan. Voorzichtig legde ik me hand op de haren. Deze trok ik meer naar me mond toe. Ik drukte me gezicht tegen haar hand aan en begon te zuchten. 'Het spijt me dat ik niet eerder iets deed. Ik had je moeten beschermen voordat Liam iets deed.' Ik sloot me ogen. 'Ik zag dinge nvoor me in een kleedkamer en een jongen met jouw tussen hem en de muur.. IETs met een stoel en dat je daarna alleen maar meer pijn had. Daarom durfde ik Liam niet weg te trekken. Wilde je niet nog meer pijn bezorgen. Ik hoopte gewoon echt dat hij zou stoppen als ik zei dat ik voor hem zou zingen maar dat deed hij niet' ik zette meer kracht in me hand omdat ik echt boos was. Het vele praten kwam doordat mijn gedachtens door de heroïne nu volkomen rustig waren. En als mijn gedachtes rustig waren ging mijn mond meer praten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper. 
Ze wilde me motor gewoon niet schuin houden. Zo kon ik er toch nooit op komen...ik negeerde de opmerkin van de jongens.. Maar hoorde ze wel 'Die meid weet hem gewoon op zijn plaatst te zetten!'was een van de opmerking. Ze zette me niet op me plaatst... ik wist gewoon dat ik beter kon lsutierne.

Toen ze gas gaf bleef ik gewoon normaal iztten. Was die weerstand van een motor in tussen tijd wel gewent. Na dat ze de hoek omwas lied ik me tegen haar rug aan zakken. Voorzichtig sloeg ik me arm rond haar huepen heen. Ik sloot me ogen en genoot even van dit moment. onbewust iets te erg. De bewust zijn wat ik nu deed kwam later wel. Nu genoot ik gewoon

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie
De tranen stonden hoog toen izj hand naar benede gleed. Heel hoog. I kbeet op me lip en hield me adem in. Ik staarde recht in tayonis ogen. HIj doet je niks hij bedoelt het goed. Je bvertrouwd he mgewoon. galmde door me hoofd heen. Na enige tijd ontspande ik meer. Ik durfde zelfs me ogen te sluiten en een poging te doen om er van te genieten. WAt steeds beter lukte. zijn vingers gledne voeral heen het voelde uiteindelijk zo goed dat er een klein kreuntje ontsnapte. Ik opende meteen me ogen en keek geschrokken  voor me uit.das was echt een raar gevoel..
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
*ja en dat gaat nie,,* meer kon ik niet sturen Ethen had zijn arm rond me nek geslagen en sleurde me zonder pardon mee. Ik meost echt iets doen aan met spieren Ik lachte SEtto net wel uit maar ik was zelf ook niet de sterkste.. *b3en terrnstratn * ik kon helemaal niet meer appe door ethen zijn houding.

 
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
'ja doe voorzichtig' zeii k en stak me duim op. Ik aaide setto door zijn haren/ 'jij gaat met delle ne mellanie mee pas goed op hun heh' zei ik terwijl ik wachte tot ze weg gignen. Ik zwaarde ze uit. Ik vond het jammer dat het zo gelopen had. Maar misscehin was het me niet gegunt om gewoon normaal met me vriendin om te gaan. MOest er waarschijnlijk gewoon aan wennen dat er altijd iets tussen kwam. Was het bee niet was het wel setto Yu die riven of drake. Licht jaloers draaide ik me naar Yu toe. 'nou waar wil je beginnen of wat zag je?' vroeg ik maa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyvr apr 29 2016, 21:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
ik lag heerlijk in twee armen beschermt door de gevallen engel die me vast hield. tot dat een stem het verstoorde. 'Jij komt terug naar ons no matter what!' bracht hij uit. het was laim weer. ik keek door me kneeen heen en zag hem ten hoogte van leo zijn middel staan. ik gaf een vlinke spartelende trap met me voet tegen zijn hoofd aan. 'spuid toch jezelf de hel in!! nee beter nog je graf.' snauwde ik zacht de tranen liepen nog altijd beetje bij beetje over me wangen heen. ik ga jouw pakken laim en je ontkomt mijn fans niet. ik vernietig je hele zielige bandje. dacht ik vol haat naar de jongen toe. ik wilde het hardop zeggen maar ik kreeg er de kracht niet voor mijn butt deed pijn net als mijn gezicht. omdat me gezicht was beschaadigt door die jongens durfte ik me niet meer openlijk te vertonen, mijn zelf verzekerheid was beschadicht. laim viel lang uit neer door me trap. vervolgens klonk er gerinkel van een stuk klas dat op de grond viel. leo leek even te dromen want hij bewoog zich niet. opnieuw verstopte ik me gezicht in zijn kleding. 'ik breng je thuis,' zei leo ik knikte zonder woorden dat dat goed was.

na langsaam raakte ik in slaap door het gewieg in leos armen die me mannelijk naar huis droegen. toen ik de glaze deur hoorde dicht vallen werd ik weer wakker.

leo tilde me de trap op wat ik best eng vond. vervolgens zette hij me neer op de deksel van de wc. het voelde niet lekker aan maar zin om te staan had ik niet. ik liet langsaam me hand zakken weg van me gezicht, toen leo heen en weer wandelde en allerlij spullen bij elkaar pakte. deze legde hij allemaal in de douche. vervolgens verlied hij de badkamer. zijn voedstapjes liepen terug naar de slaapkamer dat hoorde ik aan het geluid van de vloer. ik pakte me mobieltje uit me tasje die ik stefig beed had gehouden tijdens de ontvoering. gelukkig hadden ze er geen aandacht aan besteet. ik maakte, hoe moeilijk het ook was voor me om mezelf te zien, fotos van me gezicht. dit kon ik gebruiken als bewijs wat die jongen allemaal met me had gedaan. toen ik de voedstappen van leo weer hoorde deed ik snel me mobieltje in me tas. ik gooide me tasje nog maar net op de grond toen leo binnen kwam. leo ging voor me staan en zat geheurkt op oog hoogte. 'mag ik?' vroeg hij met vrijwel wijnig woorden. hij begon met zijn blousje die hij rond me middel had gedaan toen hij me bevrijd had uit laim zijn waanzin.
'misschien is een douche nu wel lekker.' klonk leos rustige stem. ik had liever een bad maar een douche was ook wel goed. ik knikte zachtjes maar duidelijk genoeg om te herkennen als een ja. 'maar... heb liever dat je... ik, trek zelf me tshirt uit.' zei ik zachtjes in gebroken zinnen. le stapte een metertje of twee achteruit. ik stond op en draaide me eerst om. ik trok me tshirt uit en vervoglens me bh. daarna was ik vrijwel al naakt aangezien laim mijn lere broek had af genomen samen met me ondergoed. vercolgens draaide ik me om naar leo. 'leo,' zei ik zachtjes en stapte op hem af. ik hield me armen hoog bij me hals. verlegen stak hij zijn hand uit terwijl hij zijn tenen telde aan zijn voeten. 'leo,' vroeg ik nogmaals in de hoop dat hij op keek. ik pakte zijn hand en bracht het naar me hals. met zijn vingers streelde ik over me brand wond ik volgde met het topje van zijn vinger het patroon van het hartje.

leo bracht me naar de douche voetje voor voedje wat best schatig was. leo kleede zich uit. behalven zijn broek die hield hij aan. ik keek er even naar maar vervolgens lied ik me onder de douch stoppen. leo keek weer omhoog. ik knikte voorzichtig dat hij mocht komen.

ik lied me langsaam en voorzichtig verwennen door leo zijn zachte handjes en zijn dappere verlegenheid. hij deed zelfs me makeup weg halen.

leo was weer lomp en onhandig bezig zachtjes stond ik te giegelen waarvan ik niet meer had verwacht dat de komende dagen nog te doen. 'leo.' zei ik licht genietend. toen hij eindelijk de fles had deed hij shampo op zijn hand. ik draaide me om zodat leo me harne kon een soppen. ik sloot me ogen en genoot van de hoofd masage. tussendoor pakte ik het washandje aan en hield het tegen me wondje aan op me gezicht. de pijn die de sop gaf vond ik wel even lekker dan de pijn van onderen te voelen.

leo was klaar met af spoelen. ik pakte de douche kop uit zijn handen en spoot met een genietend gezicht tegen me onderkant aan door de douchkop tussen me benen te stoppen met de straal omhoog. ik zag loe wel stiekem kijken. toen ik daar klaar mee was spood ik leo speels nat. zodat hij ook doorweekt was als hij dat al niet was.

leo droogde me lichaam af alles behalven me borsten en me poesje. dit deed ik zelf nadat ik me rug naar leo had toe gekeert. hij hoefde niet alles te zien en als hij het zich zou herineren had hij temisnten de mooie versie in zijn hoofd inplaats van deze versie.

aangekleed en wel zat ik op me bed. rosa had hem helemaal verschoont en wel. ik vertelde over dat leo een angel was en leo vertelde dat hij iets zag buiten de werkelijkheid om. ik sprijde uit verbaing me ogen. 'dat, was toen eric me op gewacht had in de meisjes douches van het zwembad na het trainen.' vertelde ik en keek naar leo. shit nu meost ik wel meer vertellen. 'je was niet komen op dagen toen ik ging trainen en toen op het laatste moemnt net voordat...' ik stopte met praten. 'toen kwam jij binnen. en redde me.' zei ik en glimlachte lichtjes. ookal had hij eerst me kans om ooit te wetenwat me moeder was overkomen verpest. maar dat hoefde leo niet te weten. ik glimlachte lichtjes en voelde hoe hij me hand naar zijn lippen toe bracht. 'het is al goed leo je hebt jezelf al overtroffen je.. je klonk zo geloofwaardig dat ik dacht dat je het echt ging doen.' vertelde ik ik beed op me lip. de tranen kwamen weer terug net als de schrik van alles het voelde als een soort van delay net alsof ik me nu pas realiseerde wat er was gebeurt. ik kroop gelijk tegen leo aan en omarmde zijn nek. ik snikte even rustig door en snoof de geur van leos sweet gemengt met de club luchtjes op.
'alsjeblieft blijf bij me vannacht?' vroeg ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
'nou, het begon met dat lucy het uit had gemaakt. en toen was ik naar de toiletten gegaan en toen kwam leo uit een hokje zetten. we spraken met elkaar en tussendoor kwamen er drie jongens binnen. maar al snel gingen ze weer weg.

toen leo en ik uit de wc kwamen zag ik ze om de hoek staan. maar ik had leo stefig in een nek klem beed en nam hem mee naar delle en drake, maar toen was dat gefgt met setto en leo had ik los gelaten op dat moment zag ik dat iemand hem weg trok, ik weet zeker dat het een van die drie jognens was vrijwel dierekt kreeg ik een klap in megezicht. toen mepte ik per ongelijk hem tegen de grond aan.' zei ik en strelde nerveus door me korte haren heen. 'ik ben achter leo aan gegaan maaar hij verdween uit me zicht.' vertelde ik en begon lichtjes te hyper fentileren.

ik draaide verwart een aantal rondjes terwijl ik over me haren heen bleef aaien en strijken. 'iedereen die ik wil beschermen gaat bij me weg.' jammerde ik met een eits te hoog stemmetje. ik beed op me lip en voelde me weer heerlijk mannelijk zoals in de toiletten


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
ik zuchte toen ik die smsjes kreeg. *ben geen detective...* stuurde ik en kon echt bijna niks uit halen van die tekst die hij stuurde. *uik probeer wel binnen te komen als mensne er uit lopen.* stuurde ik snel er achter aan en stapte op de deur af terwijl ik wachte tot dat er een groot genoege groep naar buiten liep. zo kon ik de deur net open houden voordat hij dicht viel. ik glipte naar binnen en zocht in het rond naar hero.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
hetkommentaar van de andere jongens vond ik wel tof. kijk dat wilde ik! gewoon een lekkere stoere chick zijn. hehehe.

toen we op de weg zaten voelde ik drake zijn armen rond me middel gaan. hij omarmde me lichaam en legde zijn hoofd tegen me rug. zo bleef hij de hele terug reis zitten. ik reed naar drake zijn huis dat dicht aan het strand zat. ik zette de moter in de garage. maar drake hield nog altijd mij vast. ik kuchte. even luid. 'lekker in dromen land geweest tussen je soort genoten draakje?' vroeg ik speels en grijnste breed achter me moterhelm.

toen we bijden binnens huis waren gaf ik drake een kop met warme thee. 'hier drink. alcehol droogt je uit ookal denk je dat je vocht binnen hebt.' beval ik en liep naar de kamer toe. daar kledde ik me langsaam uit. ik verwachte niet dat drake nog van de bank af kwam na zoon feestje. het was al zo laat dat zelfs oma al op een oor lag


Laatst aangepast door Timeless op vr apr 29 2016, 21:51; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyvr apr 29 2016, 21:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead  
Angelina pakte de douchekop over en stopte hem tussen haar benen. Me ogen werden groot. Licht in paniek draaide ik me uiteindleijk om. Maar daar was de spiegel.. weer een kwartslag draaien om niet echt te gaan staren. deden meiden dat echt onder de douche!.

Ik sotnd nu schuin naar haar toe gericht met het enige stukje jkleding dat nog droog was. tot dat angelina de sproier omdraaide . Ik sprong geschokken opzij. 'grr' gromde ik toch wel speels.

MEt me hoofd nog steeds opde dekens luisterde ik stil. Ze vertelde over een of andere eric. bij die naam ging me buii zeer doen en liepen de rillingen over me rug. Ik herhinnerde hem niet maar me lichaa verteldeme dat ik hem niet ging mogen, Daarna kregne we het over Liam en wat er gebeurd was. ze verltede me dat het goed was ne ik meovertroffen had. 'sorry' zei ik alleen maar ik vond het nog steeds vreselijk.  
Ik staarde naar de muur met haar hand nog steeds in dem ijne tegen me gezicht aan. Ze was halverwegn het gesprek recht gaan zitten enzag haar gezicht niet. Mijn gewete vertelde me dat het neit geod met haar gign. En zoals ik het voelde was het ook. Nettoen ik wat rechter ging zitten vloog Angelina me om de nek. Haar stem smeekte me zowat om te blijven. 'Ik blijf bij je' zei ik zacht terug. Ik sloeg me arme rond haar schouder en trok haar in een knuffel.

'niet met die natte kleding in bed!' hoorde ik een meisje zeggen. 'Hier neem de slaapkleding van Simon' ze legde wat kleding neer en liep de kamer uit. Verbaast keek ik de meid na daarna keeredi k me terug naar lina om haar verte de knufflen


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
'uurrgh' bracht ik uit toen ik het smsje las. I kwas niet meer binnen al lang niet meer. hoe kon ik hem nou duidelijk maken dat die gast me mee sleurde.. 'Geef hier!' griep Ethen boos hij greep naar me mobiel was nog meer random ltters naar Gyro stuurde. Ethen duwde me naar achtere. 'jij vuil jong! je weet dat ik cheaters haat!' riep hi jboos Ik blies me wnagne op. 'ben je vriend niet!'

 
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
ik luisterde aandachtig naar Yu' heb je hem gebelt? of angelina?' ik pakte me mobiel op maar toen begon Yu echt door te draaien Ik pakte zijn schouder beed. 'Yu we gaan uit vinden wat er gebeurd is leo legt het vast wel uit wanneer we hem weer zien' ik draaide hem om zodat hij me aan keek. 'gaat dit over Lucu?' vroeg ik voorzichtig hij had net in het begin verteld dat ze het uitgemaakt had.

 [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik schrok uit me wereld toen ik plume hoorde praten. Meteen lied ik haar los struikelde van me motor af en deed me best de helm weer op te bergen. Binnen lied ik me op de bank vallen. plume kwma meteen op me ag met een mok thee. Ik kreunde even maar begon toch te drinken. TOen me thee op was sloftje ik zachtjes maar ne oma's slaapkamer waar ik op de grond voor haar bed ging zitten. Ze lag heel stil en rustig te slapen. 'zouden ze nog terug komen?' vroeg ik zachtjes niet verwachten dat ze antwoord zou geven/ 'bedoel mama en pa' ik begon de dekens goed te leggen van me oma. 'Zou ik....' Ik legde me hoofd in de dekens. 'bedoel als ik nooit was gaan trainen.. en nooit gewonnen had waren ze er dan nog?' Ik praatte zacht zodat ik haar niet wakker zou maken. Want dat wide ik niet. Wilde geowon me gedachte kwijt. 'zouden we dan gewoon nog met zun alle thuis wonen?' Waarhscijnijk door de acohol dat ik nu begon te huilen.


Laatst aangepast door Evilian op vr apr 29 2016, 22:02; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyvr apr 29 2016, 22:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
'olivia, me hond, lucy en nu leo.' somde ik op. 'dadelijk gaat rexy ook nog of jullie?' vroeg ik half door gedraait ik keek naar voren naar jay jay die me vast gepakt had. de tranen dropen over me wangen heen. 'leo, *snif* leo, *snif*, zei dat ik meost praten.' zei ik door me gensik heen. ik knikte instemment op het vorstel om hem te gaan bellen.

(wacht op roggy dat hijd e telefoon vind binnen)


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
ik was binnen en liep rond plots zag ik een telefontje op de grond. misschien was deze wel van hero. ik pakte het op en zag dat iemand belde. ik nam op. 'hallo?' riep ik door de telefoon. nop deze was niet van hero. 'eh, heb de telefoon gevonden in de club op de grond...' zei ik en voelde me nogal akwart.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Fleur - Fret van olivia
olivia had me kooi open gelaten. omdat de vorige keer een stel vreemde mensen me kooi overhoop gehaald hadden. me vrouwtje verdween in de kamer en even later liep de jongen weg in een andere. ik spitste me oren en probeerde mee te luisteren. de jongen sprak maar er kwam geen tegen geluid terug. misschien had hij daar nog een diertje?! misschien misschien wel een diertje zoals ik?! ik krop me kooi uit en trippelde over de grond heen. verlegen keek ik om het hoekje van de deur. de jongen zat voor een bed op de grond. oh het was die oude vrouw die me altijd bisqwietjes gaf. ik rende snel in sprongen naar de jongen toe en ging op zijn schoot zitte. 'koekje?' vroeg ik wat kon kliken als een geprrrr~ de jongen snikte. 'geen koekje?' peipte ik minder vrolijk. ik klom omhoog naar zijn schouder en zette me pootjes tegen zijn wang aan. 'kue~'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
ik was eerst bang dat we weer terug bij af waren. maar na een tijdje hoorde ik licht gekreun even keek ik haar verbaast aan.'wat hoorde ik nouw?' zei ik speels en trots. 'haha, awh dat klonk echt sexy. ga door ga door.' smeekte ik speels op een lichte gijle toon. ik drukte me lippen entausjast in haar nek. en lied me vinger naar binnen glijden waar hij eerst aan het spelen was. het geknuffel in lola haar nek veranderde naar romantisch gekus en geklef. temisnten zo beleefde ik het. ik bleef haar bevredigen met me vinger en goncentreerde me even op de vochtigheids graat. zou ik, een tweede er bij kunnen doen? ik haalde me vinger er uit en stopte zijn buurman er in. na deze een aantal keer rustig op en neer gebracht te hebben lied ik zijn voorganger er langsaam bijin glijden.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
zachtjes snikte ik van alle enge gedachtens die weer opnieuw door me hoofd heen dwaalde. als een filmpje die achterstevoren werd af gespeeld. met me mond zat ik te sabbelen op leo's huid ten hoogte van zijn sleutelbeen en schouder terwijl ik hem met beiden armen had klem genomen in een omhelzing rond om zijn nek. 'niet met die natte kleding in bed!' gilde eam~eam onverwachts, hierdoor schrok ik en beet daarbij zachtjes in leo zijn schouder. eam~eam hoefde niks te weten. ik realiseerde me dat leo nog een blood boven lichaam had. ik verlegde een arm en streelde zachtjes met me hand over zijn mannelijke bovenlichaam heen terwijl ik hem bleef knuffelen en besabbelen.
'het voeld zo raar. wou dat ik me op iets anders kon concentreren.' zei ik heel zachtjes over mijn achterwerk toen ik er zeker van was dat eam~eam weer weg was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyzo mei 01 2016, 18:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik lag net toen ik twee koude pootjes tegen me anvoelde.  Ik keek het beestje aan 'waarom laat ze je steeds los!' gromde ik boos. Ik pakte het beestje op en liep grommende de kamer uit. 'pas op dat beestje kan niet verzekeren dat de honden er daadwerkelijk vanaf blijven.' Ik liep zonder pardon de badkamer in

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead  
We zaten nog even samen. Angel beet ne knuffelde me heel erg ik ging haar niet los laten ze had een knuffel verdient. NA even zei ze dat ze zicht wilde concentrte op iets nders. 'Wil je een film kijken dan?' vroeg ik zacht niet etne wat ze wilde of bedoelde. 'Wat wil je doen?' ik praatte heel zachtjes. 

'Trek even die andre broek aan het plak' zei ik zacht ne verlosde me uit haar arme. Pakte de joggings en boxer van het bed mee en kleedde me om in de badkamer. Daar merkte ik dat die joggings broek veel te groot was. Maar ook echt veel te groot. hij hing haast op me heupen. Zelfs de tauwtjes kon ik niet strakker trekken. Het was in iedergeval beter dan dan een natte broek.

ik slofte terug trewijl ik over me arm wreef. het begon te prikken waar Liam de naald in geprikt had. Dat betekende dat het spel bijna door heel me lichaam versprijt was. En dat voeldei k goed in me hoofd. terug in Angelina;s haar slaapkamer staarde ik even naar haar


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie
 Ik probeerde me te ontspannen eerst was het moeilijk ik vond het gevoel raar en coppelde het eerst aan pijn. Maar hoe langer Tay bezig was hoe moeilijk het werd om niet geowon te genieten. Ik begon iets meer te kreunen het ging geown volledig uitzichzelf. Na even werd me lichaam overstroomt door goede gevoelens. Ik wilde Tayoni het gevoel terug geven daarom sloot ik me hand rond zijn member. Niet dat k iets kon doen want ineens duwde hij er eentje extra bij. Ik hijgde zwaar en kantede me heupen meer. Ik ging dit niet lang meer volhoudeN!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyzo mei 01 2016, 20:39


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
ik lag lola nog een laatste liefde volle kus en haalde me vingers er even uit. bah enige nadeel was dat plakkerige shit. maar he daardoor zou het wel lekkerder gaan glijden ik boog over de rand van het bed heen en pakte mijn spijkerbroek. uit me broekzak haalde ik een vierkant plestikje met daar in je raad het al een rubbertje. deze schuurde ik een beetje klunzig open en rolde hem over me dick heen. vervolgens lied ik me langsaam over het lichaam van lola heen hangen. ik gaf haar weer kusjes en probeerde goed te richten. langsaam gleed het naar binnen toe. het heerlijke warme gevoel schoot door me hele lichaam heen. ik stopte even met hem er verder in te stoppen en ademde een paar keer doep in en uit. 'damn zo lekker.' zei kreunde ik en gaf lola nog een kus. ik volgde een pat over haar wang naar haar nek toe waar ik mijn hoofd even kon laten rusten terwijl ik hem er verder in drukte. 'ahm~'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyzo mei 01 2016, 20:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie
toen hij stopte en wat dingen deed kwam de spanning terug. Helemaal toen hij hem er tegen aan drukte. Het was allemaal groter dan ik dacht en het brande als een gek. TAyoni drukte hem naar binnen. Meteen krampte ik me handen in het matras en gooide me hoofd naar achtere. Ik kreunde zacht. Misscehin door de spanning dat ik alles aanspande dat het des te meer pijn ging doen. Het leek net of er an binnen wondjes open schuurde. Tayoni stopte even en kreunde best aantrekkelijk. Ik sloot me ogen en proberde echt op adem te komen en te genieten. Toen hij nog verder drukte greep ik zijn heupen beet en hield hem op d zelfde groten. 'wacht' kermde ik terwijl ik mijn adem zo normaal mogelijk probeer te krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyzo mei 01 2016, 21:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
met wijd gesprijdde ogen keek ik van lola haar handen die rme heupen vast hielden naar haar sexy gezichtje. 'w-wat, is er lola?' vroeg ik en voelde de zeunieuwe op komen. voor heel even was ik haar angs vergeten urgh hoe kon ik dat vergeten. ik sloot me ogen en jammerde in me gedachtens. awh shit man! nu wilt ze vast niet meer ahhh ik heb het verprutst!! ik deed me ogen weer open  en keke haar vragend aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
'ik weet het niet.' antwoorde ik zachtjes 'het is zo laat voor allerlij dingen. en ik wil de meiden niet wakker houden.' vervoglde ik en knabbelde op mijn nagels.

ik had me op gerold in me dekens als een rupsje en wachte tot dat leo terug kwam. als hij nog terug kwam. ik probeerde helder na te denken maar de beelden dat laim weer spul in hem spoot deed me nogsteets gruwelen. ik spoelde de beelden terug in me hoofd en keek even goed. laim had echt een groot buis in hem leeg gespoten. en als hij dat vaker zo deed dan. dan. dan... was leo hoe dan ook nu verslaaft aan dat spul. ik beed op me lip. stoppen met zo iets in een keer ging niet. dat wist ik nog van de voruge keer en dat was iets wat ik ecvht fout had gedaan. dit keer wilde ik het goed doen. misschien als ik die druks had, dan kon ik het leo toe dienen en zo elkekeer afbouwen. maar hoe verstop ik dat voor rose? erger nog hoe verstop ik leo en druks voor mijn papy als hij weer zijn werk over nam?! leo stond weer voor me staan en leek te wachten zoals het er uit zag. 'misschien kunnen we beter slapen. morgen middag weer trainen.' zei ik zachtjes en kroop als een rupsje om tot dat ik in een rechtte lijn op het bed lag.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'pas op dat beestje kan niet verzekeren dat de honden er daadwerkelijk vanaf blijven' hoorde ik drake gromen ik draaide met me ogen en haalde de handoek van het haakje. ik draaide me om en zag drake al in de badkamer staan. het water droop van me haren af en ik had nog maar net me handoekje gepakt niet eens om geslagen. geschrokken hield ik hem voor me. ik gaf een korte gil en sloeg drake vol plat op zijn wang. het was meer uit reactie dat hij niet geklopt had. 'jouw honden zijn niet de enigste die niet ergens van af kunnen blijven. zoon hond zoon baasje!' zei ik en blies mijn wangen op. 'DRAKE! ik sta naakt' zei ik voor de duidelijkheid en hield me handoekje nogmaals goed tegen me borstkast aan. waarom had drake van die kleine korte handoekjes?! 'of was dat een hint?!' vroeg ik en trok dit keer een perfy face.


Laatst aangepast door Timeless op zo mei 01 2016, 21:33; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyzo mei 01 2016, 21:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola Tammie
en nu niet op geven lola dacht ik zachtjes. Ik verlefde me heupenterwijl hij nog steeds in me zat. Het brande echt als een gek. HEt deed zeer en mijn hoofd ging te keer. Maar ik wilde niet op geven. Tayoni had geen kwaad in de zin en meost er toch een keertje overheen komen. Wieweet ging het wel goed komen. Ik pakte met een hand zjin hoofd beed drukte deze maar mij toe zodat ik mijn tanden in zijn schouders kon zetten. Me andere hand gleed nu naar zijn kont toe zodat ik hem meer kon sturen en de macht in houden had. Dan voelde ik me iets veiliger. Ik zette me tanden in zijn nek en knikte dat hij verder mocht

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Helemaal verstijft door de overwachte klap bleef ik staan. ZE zei iets in de richting dat ik ook niet van andere af kon blijve. 'wat!' bracht ik uit schudde me hoofd heen en weer en staarde naar haar zonder echt iets te zeien. pas toen ze zei dat ze naakt was werden em wangen rood. 'oh oh!' ik draaide me onmiddelijk om. nu begreepi ik de bitchslap wel. Met me hand tegen me wang aan staarde ik naar de gang. 'Heb ik je dan een keer fout aangeraakt?' vroeg ikgeraakt op haar eerder eopmerking

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead  
misschien kunnen we beter slapen. morgen middag weer trainen.' zei ze zacht ik knikte daarop en lipe naar haar bed. ZE was recht overeind gaan zitten. Zelfs kroop ik naast haar in het bed en bleef ook zitten. Voorzichtig legde ik me hand op haar schouder waarna ik haar naar me toe trok. Zonder na denken gaf ik haar een kusje in haar nek. Me arme sloeg ik rond haar heen. Traag lied ik me in he bed vallen met Angelina in me armen. 'Truste' zei ik zachtjes in deh oop dat ze me niet weg zou sturen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyzo mei 01 2016, 22:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
snel deed ik de deur achter drake dicht. zei mij nou, de deur dicht doen bij iemand anders zijn huis? ik woon hier niet eens. ben hier gewoon op een dag binnen gelopen. en de reden? me buddy had een vriendin die me niet kon uit staan... en nu zit ik vast in iemand andsers zijn huis met mijn fretje en mijn spullen... jap ik had nu al meer spullen dan hijzelf. ik draaide me om en sloeg me handoekje rond om me heen en slaakte en diepe zucht. ik moet hier weg dat kan niet meer. ik pakte me borstel van de wasbakaf en borstelde me haren uit de klit. morgen ga ik op zoek naar een huur huisje ookal betekend dat dat ik meer moet werken. ik zette me tanden op me onderlip en keek naar mezelf in de spiegel.

in me pyama aan gekleed en wel stapte ik de badkamer uit. 'sorry drake dat ik je sloeg.' zei ik zachtjes en schuldig. drake had het niet verdiend. en het was zijn badkamer zijn huis. ik pakte fleur bij drake weg en liep met haar naar de huiskamer om haar in de kooi te stoppen. 'weltrusten fleur' fluisterde ik en gaf me fretje een kusje op haar zachte vacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyzo mei 01 2016, 22:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ze kwam even later naar buiten. Ik was niet bij de deur weg gegaan want ik ahd nog geen antwoord op mijn vraag. En als ik echt niet van haar af was gebleven hoe dan ook.. Dan moest ik sorry zeggen en mocht ze me gewoon nog een keer slaan.  Maar inplaats van een antwoord zei ze sorry. Het was niet hard of iets. 'waarom? als ik je echt verkeerd heb behandeld verdien ik het' ik was niet altidj gemeen of boos. Wist geowon niet zo goed wat ik mijn mijn gevoelens moet. En de acohol lied me misshien wel meer praten dan wat dan ook. Olivia kuste het beestje en zette haar terug. Misscehin had ik het niet moeten zeggen. want mijn beestjes zouden geen vlieg kwaad doen als ik ze het niet beval. Ik keek haar aan ze en zuchte even
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyzo mei 01 2016, 22:25


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
ik had drake eerst genegeerd door dierect naar de kooi te lopen. maar dat deed ik alleen om beter na te denken over wat ik ging zeggen. ik liep stilletjes terug en keek drake aan.
'het is niet dat je me misbruikt heb ofzo echt niet... ik,' even beed ik onregelmatig op me lip. ' stiekem hoopte ik dat je expres naar binnen liep.' er viel een stilte van twee lange tellen. 'ik. je. jij gaat altijd chillen met je vrienden en trainen en gezellige stuff...en ik ken hier niet veel mensen om mee uit te gaan. zit alleen maar th-hier na werk enzo. ' vertelde ik licht nerveus niet wetend wat hij zou zeggen. 'en... i-ik slaap in jouw bed en... jij...' stotterde ik steets meer en gebaarde naar het matras dat ik vandaag verschoond had en de bank. 'het is niet goed drake, dit hoort niet.' ik glimlachte even de spanning weg en deed wat plukken natte haar goed. 'wou gewoon dat ik jouw ook kon leren kennen zoals jouw vrienden je kennen. misschien maakt het dat minder akwart.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyzo mei 01 2016, 22:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik luisterde naar wat ze zei. terwijl ik naar de grond staarde. 'Dan ga je morgen mee naar de dierenart denk dat Vera dat ook niet erg vind' ik nergeerde de rest over de slaap plekken en al want ik vond het om eerlijk te zijn niet heel erg. misschien most ik vertelle ndat het koken vanhaar al veel goed maakte. 'laat haar maar los lopen. Ze vallen haar niet aan' ik draaide me om en liep naar de bank waar ik ging zitten. Wat moest ik anders zeggen. Als ik nu boos ging reageren zo als anders werd het misschien erger
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyzo mei 01 2016, 22:50


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'drake...' zei ik zachtjes op medenlevende toon toen hij over zijn hond begon. ik ging naast hem zitten op de bank. 'ze zijn oud. hoe lang heb je ze al? honden worden vaak niet ouder dan 12 of 15. en dat is voor een grote hond al oud.' zei ik zachtjes. 'de jongen waar ik eerst mee woonde had eens een party en ik werkte tot laat. en toen ik thuis kwam lag alles overhoop. zo ook de kooi van fleur. net alof het door elkaar heen geschud was. me huis genoot lag stoond op grond de volgende dag kon hij zich niet eens meer wat herineren dan enkel dat ze iets uit geprobeerd hadden. sinds dien laat ik altijd de kooi open zodat fleur er uit kan als ze zig niet vijlig voeld.' vertelde ik ens topte me handen tussen me bovenbenen in. ik keek van drake naar me schoot en vervoglens naar zijn knieen. voorzichtig legde ik mijn hand op zijn knie. 'ik ga wel mee naar de dieren arts. ga jij dan mee naar de kapper?' vroeg ik met een kleine glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Emptyzo mei 01 2016, 23:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik wilde het liever niet over hun leeftijden hebben.. ant ik wist dat ze oud waren. Zeker vera. 'Ze is al 14' zei ik zacht en wees naar Vera die voor de openhaart lag die niet eens aan stond. Ze ahd zins de trap van mijn pa meer haar uitval en liep manker dan eerst. Plume kwam naast me zitten. Ik leunde met me hoofd in me handen en knikte dat ik mee ging naar de kapper. 'Je gaat me niet verplichten om me haar weer te verandere toch?' vroeg ik met een kleine grijns op me gezicht. Het was al rood geweest nu weer wet dat kon ik ech niet hebben nog een kleur er door heen. Dadelijk wilde ze het groen hebben hebben of blauw..of ook rose!!.. 'Ga maar naar bed' ik wees naar me slaapkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 37 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 37 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: