cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 19:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
''fretjes zijn vlees eters. groentesn enzo zijn heel slecht voor ze. '' legde ik hem uit en gaf het beestj e over.  Ik stond op. ''zijn we klaar want de tijd is best wel gevolgen. '' ik liep naar de man toe om te betalen en daarna naar de deur toe. ''Ik moet nog wat doen'' langzaam opende ik de deur om op te jongnes te wachten. ''stuur je me adres wel als je er om 2 uur staat is dat goed'' zei ik naar yu en stapte naar buiten waar ik meteen bukte bij Drake zijn handen en die van Yu. beestjes <3

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee  
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
''laat me maar niet vliegen.'' zei ik snel terug en ging verder naar achter zitten. ''mensen horen op de grond!'' 


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
''doe me best!' lachte ik terug toen het weer de verkeerde kant op ging. Hij kon steeds weer opgooien  en ik moest gewoon steeds pakken. Was ik zo blind? dat ik niet zag dat ikkon of waren die kaarten zo gestokt dat ik gewoon niks kon. Of dan kon ik en dan verandere hij het snel! uurggh!. ineens vloog de ara rond met ene kaart en gaf deze aan mij. Ik pakte hem aan. ''thanks ara maar wil het graag op een eerljike manier oplossen en als ik dan verlies is dat ook goed. dan win ik de volgende keer wel of die keer ernaar. '' ik gaf het beestje een korte aai over zijn bol en daarna gaf ik de kaart terug aan Rogy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 19:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
is goed spreek je nog yd. zei ik en gaf hem een bro hug.

toen we buiten waren pakte ik gemeen drake op en lied hem als het waren door de lucht heen vliegen. ik kieperde hem onderste boven en lachte van plezier.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huna TorukaVixx
ik zag wat onder de stoel waar drake op had gezeten. ik pakte het op en liep naar buiten toe waar drake zo te zien vlieg les kreeg. ik hield het pakje stefig beed en keek lachend toe. toen yu drake eindelijk had neer gezet liep ik naar draakje toe. 'hier, je was dit vergeten.' zei ik en handigde het paketje over. het was best zwaar en dat met mijn puppy kracht.

'YD groeps knuffel!!!' riep ik en trok iedereen bij elkaar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
ik luisterde naaar zijn zinnetje over eerlijkheid. 'okee wat jij wilt. eerlijkheid is ook een kunst.' zei ik en glimlachte. we speelde zoon 3 potjes de tweede lied ik hem winnen en de derde was best spannend. zelfs me ara stond te trappelen van spanning. ik keek op naar de klok. damn al zo laat....' zei ik en keek naar buiten. 'wat doe jij met het eten?' vroeg ik en keek naar de jongen voor me. 'ik eet meestal bij wat vrienden.' vertelde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
'hahaha, ja ik miste!' lachte ik en probeerde het nog een keertje. dit keer zat hij wel op zijn lippen. 'raak!' zei ik speels. heel even hupelde ik met bee mee maar het werd eme al tensel teveel. de rest van de weg liep ik lekker rustig naast bee met zijn vingers tussen de mijne in gewikkeld. dit stille momentje was echt genieten. zo stil gewoon lekker verlieft lopen naast je vriendje.

bij de flad van james aan gekomen namen we de lift. 'sorry bee ben echt te moe.' zei ik in mijn eigen taal en pufte wat bij. ik drutke op de verdiepings knopje en wachte tot bee naar binnen kwam.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 10 2016, 20:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 20:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
voor ik weg koon lopen vroeg Delle om een groeps knuffel ik liep mokkend terug ne gaf de knuffel. Ik had net me gedachte gezet op de weg naar de dorm van de meiden vindne en daar heel even langs gaan. en niet op een groeps knuffel. Maar ik hield van deze jongens dus ik zou hem die groepsknuffel wel geven. ''bye'' 

Ik slofte naar de dorm toe en belde aan. Ik wilde dat boek mee vragen voor vanavond laat. Ergens hoopte ik dat Angelina er nie was. Niet omdat ik haar neit wilde zien. Maar omdat ik anders weer hoofdpijn ging krijgen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
''Fak yu zet me neer!'' riep ik en klemde me vast aan hem. Wat was hij sterk.. Okey ik woog neit veel omdat ik niet veel kon eten door het geld te kort. Me honden begonnen naar Yu te blaffen als gekken om mete beschermen. Na even stond ik veilig op de grond. ''Niet meer oden!'' gromde ik boos en wees met me vinger naar zijn neus. Toen Delle aan kwam lopen met de zak. zakte me hart in me schoenen was ik daar ff kei veel geld kwijt geraakt. ''dank' zei k en pakte de zak over. 

''ik ben ook naar huis moet nog een eind lopen'' gromde iik en floot naar de honden dat ze mee moesten komen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
De eerse keer verloor ik goed en de tweede keer er na won ik. Wat raar was want ik het slechte kaarten. De laatste keer verloor ik were zoals het hoorde. ''waarom lied je me de tweede keer winnen?'' vroeg ik en keek op naar de klok tone hij zei dat het al laat was. Meteen schoot ik overeind en werde me ogen groter. ''wat!'' riep ik uit ne gritste me jas. ''nee ik moet naar huis.'' zei ik nerveus. Ik was echt te laat...

Ik vluchte de hut uit en liep zo snel als ik on richting me huis. Ik bleef dood stil staan toen ik bijna was. Ik slikte en sloot me ogen. Ik wist niet of hij me gevolgt was of niet.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee  
We liepen terug in stilte. Bij de flat aangekomen pakte ze de lift niet datik het verstond iets over moe? was dat niet tired? Ik stapte de lift in en toen de deur dicht ging drukte me me lichaam tegen de haren aan. Ik begon haar speels overal te zoenen.''nomnom''. Ik wilde op de knop drukken voor een one time elevater sex moment maar ze zag er zo moe uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 20:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
'gewoon is wel zo lief toch?' zei ik en glimlachte op zijn scherpe blik dat hij had gezien dat ik hem liet winnen. die jongen konden we echt goed gebruiken in de black wolves clan.

de jongen liep zo snel dat ik even meost sprinten toen ik van de ladder af was. ik meost eerst nog de lampen uit doen en de deur dicht enzo. me ara hees het trapje weer op en vloog daarna naar me toe. ik rende achter de jongen aan tot dat ik bij hem was. 'hero.' riep ik zachtjes. 'ik meot ook in de stad wezen.' zei ik en stak me handen in me zakken. 'ik loop wel een stukje met jouw mee.' bevestigde ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
bee knuffelde me en gaf me overal kusjes op mijn huid. ik wilde giegelen maar had e gracht er niet voor. ik pakte zijn hoofd beed en tilde het op mijn hoogte en gaf hem een kus op zijn mond terug. 'ik hou van je.' zei ik verlieft en sloeg me armen rond hem heen. 'waar wilde je sex hebben bee?' vroeg ik per ongelijk automatisch in het nederlands. ik gaf hem nog een kus en knabbelde kort aan zijn onderlip.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 10 2016, 20:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 20:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
Ik schudde me hoofd niet begrijpend. Verliezen hoorde bij het leven. Daar leer je van en groei je door.

ik zuchte ik liep wel een stukje om ''sorry dacht even aan iets maar is goed'' ik liep met de jongen via de stad. En je raad het nooit.. hoe kon het toch gebeuren. Dat ik samen met een jongen door de stad op.. En dan kom je dronken Ethan tegen. Die al boos was. ''Kunnen we ee nandere weg nemen'' zei ik snel en wildeme omdraaien om hem te ontlopen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee  
''ik houd ook van jouw'' bracht ik in een zwaar koreaans accent er uit. ZE vroeg iets met seks ofzo 'here'' zei ik terwijl ik haar nek begon te sabbleen terwijl ze mij ook beogn te knabblen. ME mond was overal op de hare n haar nek dan weer op haar voorhoofd. Ik nomde ahaar helemaal op. lekker ding dat het was. De lift kwam steeds hoger. Straks waren we boven en ging het weer zun basic douche of bed romance worden! want ze ging het me sowieson iet afnemen wat ze beloofd had!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 20:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
'kunnen we een andere weg nemen?' vroeg de jongen. ik keek nar voren en zag die zelfde jongen waar hij eerst ruzie mee had. corectie waar hij vaker ruzie mee had. ik grijnste. 'okee is goed.' antwoorde ik en pakte zijn arm beed en trok hem vlug in een straatje ik drutke hem tegen de muur aan en wachte tot dat de jongen ver genoeg voor bij liep of zelfs ons op merkte. ik legde me vinger tegen me mond dat hero stil moest zijn. en waarom ik mezelf tegen hem aan drukte? gewoon een klein testje. u neffer know.

(als er niet veel bijzonders gebeurt met ethan:) nog niet! mwhahahahaha
de jongen liep voorbij ik stapte voorzichtig van hem weg en wees naar de lucht. 'wil je plezier? ik weet iets leuks. kun je free runnen?' vroeg ik en begon al klaar te staan in de houding. 'wil het je best leren.' stelde ik voor. 'je zult zien het is makkelijk te leren zolang je maar durft.' vertelde ik en klom op het dak met een simpele beweging en stak me hand uit naar de jongen. hat hij even geluk dat het een laag dak was.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
'what? how? vroeg ik verrast en keek bee in zijn ogen aan. ik wikkelde een pluk haar van bee rond mijn vinger. 'kan je me wel dragen?' vroeg ik verlegen over me gewicht.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 10 2016, 20:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 20:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
Rogy trok me mee door de gangen naar een doorlopende straat. Zijn lichaam drukte tegen de mijne aan. Ik sloot me ogen. Okey gevoelens blijf omlaag. Ja letterlijk omlaag. Zijn zachte handen drukte tegen me lippen aan. Maar ik hield me in en keek van hem weg. 'wat doe je'' vroeg ik zachtjes. Hij lied me los en liep weg. Ik strekte me rug en vreef over me borstkas. Me hart ging te keer.. 

Ik keek toe hoe de jongen weg liep. Hij zei iets over plezier en of ik kon free runnen 'nog nooit geprobeerde maar ik moet eigenlijk richting huis'' dat laatste zei ik terwijl ik gespannen rond keek.  Hij stelde voor dat hij het me ging leren. Ik sloot weer me ogen en nam een diepe hap lucht. ''okey'' zei ik zachtje en toen ik ze opende zat hij op een laag dakje met zijn hand naar mij uit. DIt was letterlijk er eerste keer dat iemand zijn hand naar me uit stak om mte te helpen. Ik twijfelde even maar pakte toch zijn hand beed. hij trok me op het dak. Daar stond ik dan op een laag dakje. ''okey en nu?'' zei ik lichjes gespannen en keek naar beneden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
'yeah i can!'' zei ik zachjtes en drukte op de noodknop meteen stopte de lift. ''we have 15 minutes'' glimlachte ik zachjtes en tilde haar op tegen de muur. Ik moest de muur gebruike anders was het vrij zwaar. Evne dacht ik na en lied haar weer zakken. Ik begon haar sjoggings broek half naar benede te trekken. Me hand lied ik in haar broekje glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 20:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
de jongen hield zig vrij rustig. de meeste hadden me ruw weg geduwt maar hey dat waren al blackwolves. 'wat doe je' had hij alleen gevraagt. 'verstoppen in de schaduwen voordat de jongen toch de steeg in kijkt.' antwoorde ik

'okey en nu? vroeg hij. ik glimlachte en maakte een sicel met me armen als een soort van zonnengroet. 'wees vrij durf en laat je gaan.' zei ik. 'en vooral denk snel en niet te veel.' lachte ik ik rende over het platte dak naar een volgende dak die ondersteunt was door een hoge muur van hoger dan een halve meter vanaf waar wij stonde. ' zie je die ruwe stukken die uit de muur steken en die dag goot? ren met een aanloopje op de muur af of hij niet bestaat of gewoon of je een spider men bent. waneer je twee stappen hebt gezet tegen de muur met je voeten grijpe je de dak goot vast.' vertelde ik en ging iets terug staan. 'hier ik doe het voor.' ik nam een aanloop en sette twee stapen met me voeten tegen de muur en greep soepel de dakgoot vast en klom er verder overheen. ik hurkte bij het dak en wenkte dat hij kon komen. als hij grip verloor kon ik hem altijd nog vast pakken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
ik swaaide idereen uit. okee.... dat werd naar lucy toe... ik  baalde best dat niemand uit kon of iets. en delle was wel een maand zoet met dat beestje. sloffend liep ik met rex aan mijn zijde naar lucy's huis en belde daar aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
yuli - dreamer
er werd aan gebeld met een lepel en een bakje ijs in me mond liep ik naar de glaze deur en zag de leuke asiaat staan. ik deed open. 'hey, angel is haar vader bezoeken in het ziekenhuis.' zei ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
bee tilde me eerst op maar zette me al gouw neer. een dacht ik dat hij toch toe zou geven dat ik te zwaar was maar inplaats daar van trok hij me sport broekje naar beneden en stak hij zijn warme handjes in mijn broekje. ik nam minsoek in een ontspamnnende knuffel houding en hield me benen wijd genoeg zodat hij er beter bij kon. ik drukte me mond tegen die van hem en begon hem uit gebrijt te zoenen. na even lied ik een hand zakken naar bee zijn broek en kneep zachtjes en maserend in zijn kruis.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 10 2016, 21:20; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 21:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
Ik luisterde wat hij uitlegde. En keek toe hoe soepel hij omhoog klom. Ik probeerde het ook maar de eerste keer klapte ik door me enkel heen. Ik ging op me hurken zitten en keek omhoog. Gyro had zijn hand weer zo uitgestoken dat hij me zou kunnen helpen maar dan moet ik wel zo hoog komen. 

De tweede keer greep ik de dakgoot mis. Me arm haalde ik open aan het muurtje. het was moeilijk voor iemanddie normaal alleen over de straat loopt!. Ik liep een stukje terug. het ging me gewoon lukken. EN al ging het me een avond kosten ik ging er zonder hulp op komen!. De 3de keer schrok ik nog voor ik iets deed en remde af. het dak was glad waardoor ik door gleed tegen de muur op. Ik begon zachtjes te lachen. ''okey nu gaat het lukken!'' zei ik en deed het nog maals Ik zette me voet tegen de muur greep naar ded dakgoot en daarna pakte ik Gyro's hand beed en trok me zelf het muurtje op. Toen ik er eindelijk op was zat ik op knieen en handen en begon te lachen ''wwhoohoo!!'' lachte ik zachtjes en lied me schuin op me heup vallen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake -VIXX rapper
Ik stopte met lopen ''Yu kom je trainen?'' vroeg ik trwijl me honden ineens blij begonnen te springen. ''We hebben het al een tijdje niet meer gedaan''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Ik glimlachte naar het meisje met de leuke haren en pretoogjes. ''Ik kwa ook niet voor Angel'' glimlachte ik flirten. Omo leo wat doe je! ''was iets vergeten mee te nemen'' Ik keek de kamer rond .''zou ik dat kunnen pakken in haar kamer?' Ze was ijs aan het eten en dat zeg je echt overduidelijk. Ik keek haar aan en haalde snel me duim langs haar onderlip. ''Je knoeide''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
kijk ik kon haar wel optillen toen ze haar broe nog aan had. maar dat werkt natuurlijk niet!. Ik masserde haar tot ze nat genoeg was. Ik wilde haar optillen maar op dat moment begon ze aan mijn bijtje te zitten en kreunde zachtjes. Dat bijtje was zo gespannen. aangeizne hij al heel lang. niet had mogen komen.! gister wa het niet gelukt dus nu stond hij echt op springen. Iik hees een been van Rose op zodat haar joggins broek er vanaf gleed. Daarna lied ik rose mijn broek open knopen en tilde haar opnieuw op. Deze keer wel met haar benen wijd zonder joggins broek aan. Haar onderbroek mocht ze aan houden. Ik deed het er wel langs het was toch wijd genoeg. En haar nou helemal uit kleden vond ik niet zun slim idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 21:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
yuli - dreamer
toen hij dat zij keek ik hem echt flirtend aan terwijl ik op me lepeltje zoog. 'oeh had dan eerder gekomen.' zei ik uitdagend. ik liep met leo mee en snoepte verder van mijn bakje met ijs. leo vroeg of hij iets mee kon nemen maar ik had het nog nooit eerder gezien. 'ja best als het van jouw is.' zei ik zachtjes en keek naar zijn duim die sexy langs mijn mondhoek heen streelde. ik likte met de puntje van mijn tong aan zijn duim. 'mmh, jij smaakt ook best lekker. als je niks te doen hebt vanavond mag je mij wel vrijgezelle.' zei ik en keek hem na met een swoel gezicht. ik stapte naar hem toe en legde me hand op zijn borstkast ik bestreelde hem zachtjes en keek hem af en toe aan. 'je bent zo gespiert!' zei ik  lief en keek hem met twinkelende oogjes aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
ik opende bee zijn broek  en lied zijn bijdje vrij. zodat hij alle kanten op kon die hij wilde. opnieuw tilde minsoek me op. mijn broek hing tot me benen en gleed over me voeten heen uit op de grond. ik hield bee goed vast door me armen over zijn shouders te houden. met een hand begon ik bee af te trekken zodat hij stijf genoeg was als hij dat niet al was. ik sweer voglens mij had hij een inrectie ziekte. hij had zo vaak een stijve! of zin in sex! nadet het groot genoeg was begelijde ik zoijn bijtje naar zijn bijen korf zodat hij daar kon binnen spelen. en honing kan maken Wink

toen hij naar binnen gleed slaakte ik een kort kreuntje en ademde met me mond open op de slagen mee die bee maakte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
ik draaide me om en stak me duim op. 'okee is goed draakje.' zei ik en rende met rex achter me aan naar drake toe. na een tijdjte lopen werd rex steets moeier. ik tilde me hondje op en nam hem mee. 'awwh zijn je kleine pootjes moe?' vroeg ik en kriebelde over zijn buikje.

bij de box bal aan gekomen teepte ik me handen in en deed wat oefen bewegingen.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 10 2016, 21:38; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 21:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
het boek was best zwaar!. Ik liep terug maar Yuli hield me tegen. Vast omdat ik haar mond schoon gemaakt had. ZE leunde tegen me aan. Ik hield me handen omhoog. iets gaf me het gevoel dat ik aan het cheaten was en dat terwijl ik niet eens een vriendin had! ''sorry Yuli ik ga paardrijden heb dat beloofd er moeten nog 2 vuelens ingeredne worden'' zei ik en stapte naar achtere toe. ''je kan mee komen kijken als je wilt'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
''ooo'' kreunde ik blij toen hij weer naar binnen gleed en zonder condoom LALALALA!.perect feeling. I maakte de bewegingen zo dat ij er niet uit gleed want dat was best onhandig in deze houden. Ik deed meh nad naar benede om haar te plezieren wat ik ging het dus niet lang volhouden hier in de lift. want de sweer en alles deed me vrij snel naar me limit brengen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake -VIXX rapper
het was ook een eind lopen en niet alleen de pup had het er moeite mee mijn oude oma hondje ook.  ZE ging steeds langzamer lopen. Ze was ook al op leeftijd. Bij het strands aangekomen zorgde we er voor dat we konden gaan trainen. Yu had al vele spullen van hem hier opgeborgen in de kastbank en hij was nu zijn arme aan het intape. Ik zelf ging op een openstukje trappen oefenen. Meer de bewegingen voor als je mite hoe je die opving


Laatst aangepast door Evilian op wo feb 10 2016, 21:41; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 21:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
yuli - dreamer
'naaah, een paarden freak in huis is al genoeg.' zei ik en trok een prui lipje toen hij weg wilde. bij de glazen duur swaaide ik hem uit. 'byee~'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
dit tempo  was magisch. alles ging lekker en gaf mij veel prikkelingen daar binnen en in deze houding kwam hij ook af en toe tegne me klit wat een goddelijk gevoel gaf. zachtjes begon ikt e kruenen maar omdat we in een lief zaten durfte ik neit te hard te brullen hoe lekker het was. 'bee,' heigde ik. 'heb je het nog gekocht?' vroeg ik tijdens de sex.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
'hahaha, ja het is gelukt!' zei ik trots en gaf hem een schouder klop.  'kun je op dunne balken lopen?' vroeg ik maar eerst. iedreen had zo iets wel gehad op gym vroeger. ik klom verder het schuine dag op en hield me voeten schuin ik zette ze voedje boor voetje zoals een ijsbeer op een sneeuw helleing zou lopen. 'die mij maar na.' zei ik en boog lichtjes met bijden armen gesprijd en liep zo op het schuine dag een paar meters voor uit tot dat het volgende dag kwam. deze was net zo hoog en zoon 1 meter van de andere vandaan. ik gaf een teken dat  herop op ene bepaalde afstand moest gaan staan zoon 4 meter van het andere dak vandaan zodat hij een aanloop had. 'ken je superman?' vroeg ik. 'mooi want wij kunnen  ook vliegen!' zei ik en ;egde uit hoe hij wat moest doen. ik nam een aanloop en floog als het waren door de lucht en kwam neer op mijn beentjes. een dak pan onder mijn syborg been leeg te breken. 'shit.' zei ik zachtjes.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
'bijna de tournement he.' zei ik en keek er echt naar uit ik gaf de boxx zak wat slagen en mepte er op los. na een uurtje getrainet te hebben keek ik toe hoe drake bezig was. 'hey, kan ik bij jouw slapen?' vroeg ik verlegen en keek naar de grond en groef een kuilte in het zand. 'dan kan delle spelen emt zijn knaagdier.' vervolgde ik zacht. ik was nog niet echt eerder bij iemand thuis wezen slapen kwa andere vrienden.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 10 2016, 22:12; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 21:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
''not yet' kreunde ik. Ze was toch heel de ochtend bij me geweest. ik haalde het zo wel naar het douche. Het was toch 48 uur! en gistere was ik niet gekomen dus we hoefde niet te haasten. Ik zette me tanden in haar vel en voelde hoe al die spanning vrij kwam. Ik gromde en bewoog nog even door maar het had niet veel zin.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
Als blij was ik was lusiterde ik naar wat hij nu weer uit legde. snapte hij wel dat dit vrij wel onmogelijk was voor iemand die nog nooit op een dak geweest is!. Maa ik deed het gewoon als glibberend en al liep ik over het schuine dak heen. Het lukte me ook gewoon, Ik rkeeg een breedde glimlach op me gezicht. behalve toen hij heel vlotjes naar een muurte sprong en er boven op klom alsof het niks was. Ik slikte en keek toe. Ik probeerde me gedachte op nul te zetten en deed at hij zij. Maar ik zag de muur te laag komen ik deed me hand nog omhoog.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake -VIXX rapper
'ohjah!'' ik dacht na.''Dat was over een maandje toch?'' We trainden tot het donker was. En uit het niks vroeg Yu of hij kon blijven slapen. ''denk wel dat je op de bank kan ofzo'' zei ik terwijl ik me spullen pakte en nara me huis liep. Binnen aangekomen riep ik me oma maar ze reageerde niet. ''oma!?'' riep ik nu boos en liep haar kamer in.


Laatst aangepast door Evilian op wo feb 10 2016, 22:20; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 22:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
ik slaakte zachte kreuntjes herhaaldelijk achter elkaar en voelde hoe me buik gig helemaal aan spande. 'owh.' kruende ik van genot en zoende bee met een smakkertt op zijn mond. ik bleef nog even zo hangen en zoenen met bee zijn krimpende bijdje in mij tot dat hij er uit plopte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
gyro - Blackwolves, freerunner, syborg
'shit!!' zei ik en bukte en greep nog net optijd zijn hand vast. deze zwette vukking veel zo snel dat het steets verder uti me hand glipte. 'geef me je ander hand!' riep ik en lag nu op me buik op het dak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Emptywo feb 10 2016, 22:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
Gyor had mijn had te pakken maar ik voelde he me vingers weg geledne uit de zijn. Ik probeerde me hand ohoog te gooien maar het lukte niet echt. Ik was te zwaar om op deze manier opgetilt te worden. En me andere hand kon zijn hand net neit grijpen. Onze vingers lieten los

Met een klap belande ik op de grond. Wat was dit een kut sport! maar het gaf me echt een kick een ongezonde grote kick. zo groot dat ik neit eens wilde roken en ook niet meer aan Ethan of me buren dacht. Het lied me oprecht lachene, ''wacht daar!'' riepi k naar boven en rende terug naarhet dakje. Ik klom er deze keer zonder hulp op. Het was een beetje uitrekenen en he bankje gebruiken maar het was me gelukt. Bij het tweede muurtje waar ik net 4 keer over moest doen. Gleed ik de eerste keer uit maar de tweede keer kwam ik er op zonder hulp. Nu weet het schuine dak. En dan de sprong Ik keek Rogy aan. Ik zette me gedachte op nul stapte nar achtere en nam een aanloop. Ik srong zo ver als ik kon en klapte met me lichaam tegen het muurtje aan. Maar me handen hadden wel de rand beed. Ik trok me omhoog waarschijnlijk met de hulp van Rogy. Gyro. MAar ik was boven. Ik ging op het randje zitten. Me handen trilde helemaal maar ik had het gehaald!. met vonkelende oogjes keek ik naar Gyro! '' I did it Rogy!'' lachte ik trots


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
Ik trok mezelf treug en deed mebroek goed.  Ik gaf haar snel een kus op haar wang en deed haar haren geod. Daarna ging ik naast haar staan alsof er niks gebuerd was. Nadat Rose zichzelf aangekleed had kwam de bewaking om ons uit deze vervelende lift te redden. Ik pakte  Rose haar hand beed voor de man iets kon zeggen Ik trok haar de lift uit naar de trappen we hoegde nog maar een traop omhog. ''Did you see his face!'' lachte ik toen ik boven kwam en bijna over de grond kroop van het lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 20 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: