cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyzo maa 20 2016, 22:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
YD keek me aan met een vragende blik en gebaarde naar drake. 'Oh hij ging vreemt met een ander.' Zei ik speels terug en stopte wat voedsel in me mond. 'YD vertel nou eens. Waarom zitten jij en dat grietje niet meer naast elkaar?' Vroeg ik en wees met me eet stokjes naar Angelina dat korte bruine haar herkende ik als het liefje dat altijd aan hem vast zat gekleefd. 'Bedoel, ze is een lekker ding.' Vroeg ik en snoepte wat van het eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyma maa 21 2016, 00:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume - Dreamer
tijdes het eten kreeg ik een berichtje. stiekem keek ik op het schermpje van me mobiel. ik wist dat het onbeleeft was maar dadelijk was het lysander of erger me oom! toen ik de naam lucy in het scherm zag staan slaakte ik een zucht van opluchting. *zometeen ik ben eten~* stuurde ik en stopte gouw me mobiel weg. tijdens het eten keek ik de tafel rond vooral naar jay.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
naast me kwam die chagerijnige jongen zitten. ik kende hem alleen maar van de photoshoot, dat hij die ene keer was mee gekomen met princes. ik keek hem met een keurende blik aan. 'waarom ben je eigenlijk niet met haar?' vroeg ik beschaaft en zacht genoeg zodat niet iedereen kon mee luisteren. toen de jongen me aan keek dat hij niet wist over wie ik het hat rolde ik met me ogen. 'prinses natuurlijk!' zei ik met een klank van duh! 'die mellanie..' vervolgde ik zacht en nam een slokje van me wijntje die de dienstmeid had in geschronken. tijdens het drinken keek ik naar leo.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
Ineens voelde ik hoe een hand de mijne vast pakte en zijn vingers tussen die van mij in wurmde. Hij strekte me vingers recht met de zijne wat echt beter voelde dan die spanning van samen getrokken spieren. Stiekem keek ik naar hem maar de jongen was druk in gesprek met een ander gozer dit voelde echt raar maar wat ik er van moest denken wist ik nog niet precies. Na even verdween de krampen. En zo ook de hand van de jongen die naast me zat. Er ging een paar foto's over de tafel heen die iedereen wilde bekijken. Op dat moment werd me bord onder me vandaan gehaald ik volgde me bord die om gewisseld werd met die van de jongen die toen der net me hand vast had gehouden. Op het nieuwe bord dat voor me neus lag lag hetzelfde eten en vlees als wat ik had op geschept enkel was het vlees tot me verwondering gesneden. Met grote ogen keek ik van het vlees naar de jongen en weer terug. Ik prikte in het voor gesneden vlees en kauwde er zalig op.

'pardon... umh. je-- kennen we elkaar?' vroeg ik voorzichtig. 'je stem komt me zo bekent voor, ben je een van die dokters?' vroeg ik licht verwart ik sloeg me eventjes zacht voor me kop. 'nee je kunt geen dokter zijn. stom! stom!' zei ik tegen mezelf.


Laatst aangepast door Timeless op ma maa 21 2016, 21:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyma maa 21 2016, 13:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
z begon over iemand ik keek haar boos aan. Ik had geen zin om met haar te praten. Waarom zou ik daar de moeite voor doen. Arrogant kut wijf dat het was.. ZE begon over mellanie en waarom ik niet bij haar zat. 'Waarom zou ik met haar zijn' gromde ik geirriteerd naar haar. WAnt blijkbaar ging ze niet ophouden met er naar te vragen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy Han -Stylist
Ik kreeg vrij snel en berichtje terug dat ze aan het eten was. *oh zeg het vanavond wel! HEb er zin in om met jullie uit te gaan!* stuurde ik terug waarna ik weer aan het werk ging

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
'aah! volgende keer wat strakker aan het lijntje houden!' lachtei k met hem mee. We aten even tot Yu opmerkte dat ik niet naast Angelina zat. Ik haalde me schouders op. 'Denk niet dat ik het lef heb' bekende ik dit was echt de eerste meid waar ik niet naar toe durfte te stappen of iets. Ze had zun inpakt op mij. Hij zei dat ze een lekker ding was. Ik knikte. dat ws ze zeker.

Na even werd het me te warm en werd er te veel gegeten. Daarom besloot ik maar om Anne in de keuken te gaan helpen. Met me hande in het ijs!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Nadat de jongen naast me gegeten had van het vlees vroeg hij waar hij me van kende. 'Nee ben geen dokter' glimlachte ik vriendelijk. 'ben een geode vriend van setto. En toen hij verteld had hoeveel jij voor hem betekende en hij eignelijk niet langs durfde ben ik mee gegaan. Ben nog al een paar keer bij je geweest. Hij..wij hebben een keer een nummer voor je gezongen.' legde ik uit. 'Wil je straks zien misschien herken je het onbewust wel' vroeg ik en keek daarna de groep rond. Iedereen was nog aan het smuillen van de toetjes die op tafel stonden. Leo was verdwenen die wilde waarschijnlijk weer in de keuken helpen. 'Moet je wat pap?' vroeg ik hem em rijkte maar naar iets niet weten wat voor pap het was. in korea deed je nooit zo erg aan een afsluiting van het eten. niet op deze manier
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyma maa 21 2016, 22:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Leo zei dat hij het laf er niet voor had. 'Ja, heb je nooit echt gehad denk ik. Zullen we zo samen wat roken?' Vroeg ik en lied een sigaretje zien. Vroeg ik en stopte het sigaretje achter me oor. Daarna nam ik een paar flinke happen van het eten. 'YD, pinky vraagt naar je denk ik.' Riep ik en wees met me duim naar de keuken waar het meisje stond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
'Bij die photoshoot waren jullie best schattig net de princes en de dragon.' Zei ik zoet alsof het een sprookjes verhaal was zoals Belle en het beest. Ik pakte het toetje aan dat uit gedeelt werd en gaf het door aan drake en pakte een tweede voor mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptydi maa 22 2016, 00:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
'Wat was je naam ookalweer?' Vroeg ik toen hij zigzelf voorstelde als een goede vriend van. Ik luisterde naar wat hij vertelde over het ziekenhuis en dat setto eerste instantie niet eens durfte langs te gaan. 'Eigenlijk verbaast dat me niks. ik dacht eigenlijk dat hij nooit zou komen en me lied liggen. Zover ik me nog kan herineren uit me kindertijd is dat zijn ouders het niet zo hebben op de dokters van nu.' Zei ik versimpelt en nam een adem pauze. 'Alles was zoals de goden wilde dat het was. Als de mens de natuur sloopt dan ruimt ze vanzelf ons ook een keer op.' Met dat laatste zinnetje was ik het echter wel mee eens. 'Little prins is erg bijgelovig vertel hem iets over een god die hij niet kent en hij gelooft je zo.' Ik begon zachtjes te gniffelen.
'Nu ik er aan terug denk. Het is voor mij allemaal een beetje vaag maar... Ik ken setto al sinds dat ik een klein kind was. Me ouders verkochte me, misschien was ik wel een wees ik weet het niet meer. Maar ik was hier gekomen om een persoonlijke bodyguard te worden en samen een lange training te doen. setto was een schattig klein ventje zonder emotie zonder gevoel. Ik weet nog dat ik hem moest uit leggen wat spelen was.' Ik begon zachtjes te lachen en zag het gewoon weer voor me hoe ik hem mijn knuffel lied zien en ik een lappen pop knuffel voor em had gemaakt als bedoeling voor speel object. 'en in het ziekenhuis kwam hij me bunny brengen. teminsten zo iets droomde ik denk ik, want Ik werd wakker met me konijntje naast me in bed.' Ik raakte lichtjes buiten adem en stopte even met praten om op adem te komen. James vroeg of ik wat pap wilde. 'Een klein beetje hoor niet al te veel.' Ademt moeilijker in. 'Me maag is niet al...' Probeerd op adem te komen. '...al te groot.' Vertelde ik en pakte het schaaltje met een laagje pap aan. Dit smulde ik op met behulp van een lepel. 'Al die trainingen...' Ik wreef over me voorhoofd en keek naar me lege kom pap. '...jaren lang voor niks...' Zei ik zachtjes en baalde zo erg dat ik nog niet kon lopen.

Na het toetje ruimde de maids de tafel af en berijde alles voor voor de luxe tratichonele avond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
De avond vloog voorbij en voor dat ik het wist liepen de eerste paar gasten al binnen. Het was mijn oom en tante die me vertroetelde als een van hun trotse neefjes. Ookal was ik de enigste neef hier. De vrouw kneep in me wang tijdens de begroeting dat deed ze nou altijd. Ook vroeg ze naar mijn persoonlijke bewaker die ik altijd bij me had. Waarop ik antwoorden dat het de jongen was in die rolstoel. Met minachting klonk er een verbaast 'oh' uit ieders mond die er naar vroegen. Bij andere mensen wees ik maar naar drake als me persoonlijke bewaker... Die zag er teminsten wat enger uit met zijn chagrijnige blik en dat niet alleen veel asians werden gezien als slaven zo ook Yidae die Anne hielp met de hapjes rond te serveren hoe lief hij het ook bedoelde, stiekem vreesde ik voor de negatieve woorden over me vrienden waarvan de meeste een asiatiache uiterlijk hadden. Heel de ball zaal zat vol met rijke elegante en stellen met prachtige pakken en onweerstaanbare mooie jurken. De meeste vrijgezelle dochters probeerde met me te flirte op zoon moment hoopte ik dat ik al een vriendin had zodat ik er niet op in hoefde te gaan. Maar helaas had ik niet dus deed ik met ieder meisje die dat wilde een kort dansje door de zaal heen.

De ronde tafel met cadeautjes lag helemaal vol en niet alles was uit gepakt dat deed ik morgen wel of overmorgen. De prachtigste cadeaus had ik al gehad en dat waren de komsten van mijn beste vrienden. Ik liep naar mellanie toe en had niet door dat ik James voor was en dat hij achter me stond. Ik boog hoffelijk en rijkte haar mijn hand uit. 'Vrouwe yume wilt u met me dansen?' Vroeg ik netjes en glimlachte zoals ik altijd deed met me ogen dicht. Mellanie pakte me hand en glimlachte terug. 'Tuurlijk~' zei ze vriendelijk. Ik nam haar in de juiste nette dans houding en danste met haar sierlijk door de zaal heen haar haren die half op gestoken zaten zweerde net als haar jurk elegant door de lucht heen. 'Ik kan je niet genoeg bedanken voor alles met riven en het ziekenhuis.' Fluisterde ik zachtjes in haar oor door me hoofd dichter naar haar toen te houden. 'Ik weet het, maar het is wat ik het minst kan doen voor iemand die me leven gered heeft.' Fluisterde ze terug. Ik maakte een sierlijke draai met mellanie en hield haar vast aan haar hand als een soort van eind stand. Haar hand glipte tussen mijn greep uit en ze liep vrouwelijk bij me vandaan terwijl ze nog een keer een blik naar achteren wenkte.

Ik ging bij drake staan die mokkend aan de zijkant van de dansvloer stond. 'Drake zou je me een plezier willen doen en met dat meisje daar met dat blonde haren willen dansen. Ze is het nichtje van.... Me... En ik heb gezegt tegen haar dat je me bewaker bent.' Zei ik licht bewust van dat ik gelogen had tegen een paar mensen. 'Alsjeblieft je zou me een grote gunst verlenen als je dat zou doen. De pijpen krullen van het meisje bewogen op en neer met de beweging van vrouwelijke loopje. Ze babbelde met wat meiden en Giegelde toen ze onze richting op keken. 'Ik heb ook gedanst met 12 meiden...' Vertelde ik eerlijk. Ik sloot me handen tegen elkaar aan. 'Pleaaaase drake~!' Smeekte ik. 'Ze is minstens 16 jaar. Welk meisje wilt niet met een knappe iets oudere jongen dansen?!' Voegde ik er hoopvol aan toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle - vixx
Ik stond bij Yidae te snoepen van de blokken kaas en worst dat er in overvloed op de schalen lag die rond geserveerd weden door onderhandelen Yidae zelf. Ik zag dat hij keek naar angel met haar nieuwe kapsel. 'Ik vond het blonde mooier staan dat heeft meer weg van een angeltje.' Zei ik als een klein kind en bewoog speels met me heupen naar voren en naar achteren en nomhde langsaam de blok kaas van het prikkertje af. 'YD je kijkt zo lang naar haar vraag haar op ten minst den dans!' Stelde ik voor en pakte de schaal van hem af. 'Zei doet het niet hoor dat is raar als vrouwen mannen vragen op een ouderwetse ball feest.' Vertelde ik en nomde wat worstjes van de schaal weg. Weer gaf ik hem een zetje in haar richting. 'Als je indruk wil maken geef haar complimentjes dat ze mooier is dan een van haar andere bandleden maar dan wel iets specifieker dan dat.' Legde ik uit en wist helemaal niet dat Yidae haar al kende.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Ik stond naast Jay en dronk een klein wijntje en af van de snacks die af en toe voorbij liepen. Ik hield me in om niet tegen Yidae's kont aan te slaan dat zou heel ongepast zijn op dit moment maar er waren pogingen geweest dat ik me niet wist in te houden met me bromans. 'Dussss~ Jay Jay heeft met mel mel~' lied ik even te spraken vallen. 'En hoe voelde het? Of.... Is ze nog altijd even maagt?' Dat geroddel dat ze de meest schone maagt van de klas was was niemand onopgemerkt voorbij gegaan. Vooral die actie met de condoom was een schattige actie. Ookal bakte ik er even min van als haar. Maar ik had een reden en dat was mijn allergie. Ik gaf Jay een schouder stoot. 'Hey kom op vertel!!' Moedigde ik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyvr maa 25 2016, 18:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Ik had de hele tijd Anne geholpen en de andere maids. Het beogn al aardig laat te worden. Delle bleef een beetje rond me hangen. Grootste reden was natuurlijk het eten dat ik met gemakt door de dansne mensen wiste te brengen. Voor vele jarne in een restaurant werken en best sterke leninge vingens te hebben kon ik die dienbladen zonder probleem door de bewegnende mensne heen bewegen. 

Ik had een rustge plek gevonden en daar was Delle weer, MEt kaas en worstjes in zijn mond begon hij over Angelina. Ze stond veder op met een paar andere meiden. Hij zei iets over dt ik moest vertelle ndat ze mooier was dan de rest. Ja dat was ze zeker. En haar lichaam zo perfect. Ik was al vaker met haar weg geweest. Maar op zulke moment had ik het gevoel dat ik haar voor het eerst langs zag komen. Zo puur zo mooi en met de keer werden me gevoelens sterker. kon gewoon niet het gevoel weg krijgen. 'naah' zei ik rustig. Als ik naar haar toe zo lopen zou het sowieso fout gaan. Ze wilde vast niet op zun feest dansen met mij. 'Ik ga wat drinken halen' Zei ik maar toen hij me dienblad overnam 'recht houden okey' zei k nog tegen hem en verdween de keuken in. Ik kwam terug met een dienblad vol. Ik liep zo snel dat toen ik de hoek omkwam vol tegen iemand op liep. (als het niet angelina is dan is het Hazel)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik had me plekje geonden hoor! ver van de groep bij de rand. lekker rustig. heeriijk rustig. wacht waarom kwma setto deze kant op. Ik luisterde naar hem hij vertelde dat hij verteld had dat ik zijn persoonlijke bewaker was en nu dus met die meidne moest dansen. Ik zuchte. 'Alleen omdat het jouw verjaardag is' gromde ik waarna ik me hand even door zijn haren haalde en naar voren liep.' Ben je in de gelegenheid om te dansen?' Vroeg ik aan het meisje dat setto aangewezen had. gewoon gedachte op nul.. Setto blij maken en morgen alles were vergeten.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
'james.' Ik nam een hap eten. 'James Daniel Choi' maakte ik me zin verder af. 'beter bekent als Jay' okey dat was zo standaart geworden omdat de zeggen. Hij vertelde over setto en zijn vader. k luisterde aandachtig knikte en praatte rustig met hem mee. Ik wilde hem zeggen dat hij rustig moest blivje ndoen maar hij wilde het zo graag dat ik gewoon rustig wachte. ook na het eten blefe ik rond ehm hangen. Setto was zo druk bezig dat Riven vrij allene zat. Daarom was ik bij hem blijve nstaan. Wat tegen hem praten over vanalles en nog wat. I kvertelde niet over dat ik beroemt was. Hollywood beroemt. Dat lied ik setto wel doen. Na even kwam ook yu er bij staan en vroeg ineens naar Mellanie. 'Ja als het goed is zijn we saemn' zei ik terwijl ik toe keek hoe ze bezig was met andere. ME ogen werden groter
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
vroeg hij dat nou echt. meende hij nou echt wat hij vroeg?
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik knikte. 'nee die is geen maagd meer' zei ik zacht en keek naar mellanie haar precht lichaam. Zo schattig. 'zou ze tijd hebben om te dansen; vroeg ik toen ze net stil stond. Ik haalde me schouders op. ze maakte maar tijd voor me. Maar daar kwam setto en schoot voor me langs hij vroeg haar om te dansen. JAloers bleef ik staan.. Wat deden ze knus.. wat deden ze close. Ik hees me lip op. ik was zo stervens jaloers op dit moment.. Setto lied mellanie met rust. Ik was zo woest jaloers dat ik bleef staan. Ze gaat maar met andere dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyvr maa 25 2016, 19:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
'Haha, en hoe voelde het? Strak, kreunde ze sexy, Of?' Vroeg ik en trok een wenkbrouw vragend omhoog. 'Je mag best in gedetaieerd vertellen.' Stelde ik voor en glimlachte breed. 'Ps wat vind je van me kapsel?!'  Vroeg ik en aaide met me recht op staande haartjes tegen zijn wang of kaak aan. 'Volgens mij heeft Lucy het ng niet gezien ze was tot laat werken en ik sliep bij Delle. Hahah dadelijk herken ze me niet!!' Ik slaakte een korte zucht. Het voelde alsof me angst voor sex nog altijd niet weg was of eerlijk gezegt terug was gekomen door iets. Iets zei me dat ik Lucy iets aan gedaan had ookal was dat alleen maar me gevoel. 'Jay Jay, hoe doe je dat met... Emh, robbies,' zei ik als andere vertaling voor condoom. '...het is niet dat ik de internet comments geloof maar...' Ik pakte zijn pols beed en wees met een vinger van zijn palm naar het topje van zijn middelvinger. 'They are huge.' Zei ik zachtes. 'U know... Je bent niet de enigste met een probleempje ik ben arlergiesch... en dat maakt me soms onzeker...' Fluisterde ik.

Mellanie stond eindelijk stil en Jay liep na ons gesprekje op haar af. Maar setto was hem voor. Je had die kop van Jay moeten zien onbetaalbaar!! Al lachend liep ik op hem af en deed me arm om zijn schouder heen als dat me lukte met zijn lengte en anders me hand. 'Dude, daar ging je meisje.' Lachte ik. 'Gelukkig is het setto en niet Huna of Leo.' Zei ik en dacht even vier keer na toen ik dat zei. 'Eh, Delle of Yidae.' Verbeterde ik en knipperde met me ogen.


jongste nichtje van setto <-- klik
Die bewaker van setto liep onze richting op meteen begonnen we te giegelen. 'Oh!!! Kijk daar is hij hij loopt op ons af!' Zei een bekend meisje waar ik gezellig mee had staan praten. 'Jaah <3' piepte ik. 'Maar ik Sweer dat hij eerst bruin haar had.' Bleef ik vol houden. Maar dat was zo lang geleden dat ik op gevend me hoofd schudde. 'Zou hii nogsteets zoon goed lichaam hebben?' Vroeg een ander meisje naast me. 'Daar komen we op maar een manier achter.' Antwoorde ik en bleef stil toen hij te dicht ik kwam. Netjes vroeg hij me ten dans. Ik glimlachte lief en volgde met me ogen zijn hand die in zijn haren verdween. 'Hihi, het lijkt me een genoegen om met je te dansen.' Zei ik en stak me hand sierlijk naar voren nadat ik er mee door me haar had heen gespierd.

Tijdens de dans drukte ik me lichaam lichtjes tegen hem aan. Netjes zoals mamy me het geleerd had bleef ik hem de hele tijd aan kijken met een zachte glinstering in mijn ogen. 'Het is lang gelden toen we elkaar voor het eerst ontmoet hadden, Hihi.' Zei ik en streelde kort door zijn haren heen met de hand die ik op zijn schouder had liggen. Ik bewoog me hoofd iets meer naar zijn oor toe. 'Ik vind je nu nog stoerder en knapper dan vroeger.' zei ik zachtjes als complimentje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
'Jij onbeschofte kloo-' ik stopte abrupt met praten toen ik Leo zag staan. 'Leo?!' Zei ik geschrokken. 'Waarom verbaast dat me niet.' Zei ik zachtjes en trok me jurkje omhoog tussen me wijsvinger en duim in. 'Owh me jurk... Hoe moet ik me ooit nog zo vertonen?!' Vroeg ik bijna histeries. 'Leeeoooo?!' Vroeg ik en keek hem met puppy oogjes aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Na de dans zocht ik naar Jay na enige lange tellen had ik hem gevonden hij liep ergens heen. Ik tende op me hakjes en omhelsde hem van achteren. 'Waar ga je heen~?' Vreog ik en kriebelde met me handen in zijn buikje. 'Ik heb je gemist elke dag.' Zei ik verlieft en draaide me naar Jay toe. Ik keek omhoog in zijn ogen en glimlachte verlieft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyvr maa 25 2016, 22:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Ik schudde me hoofd dat ik niks gingvertellen. 'Kan niks zeggen en please zwijg er over als we met andere mensen zijn.' fluisterde ik naar hem. Die roddels konden gewoon niet de vrije loop krijgen.
Ik was even vergeten dat ik Yu;s haar al gezien had in het filmpje... En dus nog niet in het echt, 'Staat je echt veel beter man!' ik knikte instemmend. hij begon over lucy. Ook met haar had ik contact gehouden. eigenlijk met iedereen..'a vast wel man! die heeft geen oog voor andere dan alle jouw' uit het niks pakte hij me hand beed. Begon hij nou over mijn kruis en condoom en wacht? mijn grootte. 'Niet hier!' siste ik zachtjes en nog al nerveus. 'als je dat wil vragen doe dat dna morgen' ik keek de groep rond in deh oop dat er niemand mee aan het luisteren was. 

Yu kwam naast me staan. ij probeerde waarschijnlijk grappig te zijn. Maar ik kon er niet om lachen.. Zei en yidae.. die kon haar zo krijgen... Of drake.. of delle..Okey ik was de diep gezacht in me liefde voor haar dat ik haar gewoon niet kon en wilde delen. Ik wilde haar niet meer bij een ander zien dan allen bij mij... En daarom lieve mensne. probeerde ik mede relaties te ontwijken. En de fans. Maar daar kon ik nog wel mee leven. 'Ik weet dat Yidae officieel leo heet en ook van zijn drugs verleden dus komt goed' zei ik tegen hem wat zachter dat ook dat niet de oren van mede feeestgangers berijkte.
  
Ik zuchte en wilde nu echt frisse lucht. Me hoofd tot rust brengen en tegen mezelf gaan herhalen dat ik mellanie niet kwijt raak ookal kan ik niet eens bij der zijn.. vanwegen die stomme contracten in korea.. en de filmopdrachten alles.. Ik was de gang in gelopen waar ik twee armjes rond me buik voelde. Erst dacht ik dat het een fan was. geschrokken keek ik naar benden. Twee zeide zachten handjes kroelde in me buik. Die konden maar van een iemand zijn. Mellmell. Ik legde een van mijn handen over haar handen heen. 'ik heb jouw ook echt gemist' zei ik zacht terug. Ik was en bleef nog steeds jaloers
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Ik zag zowat in slomotion de bekers voorover tegen het meisje aan vallen. Ik liep net nog te showen dat ik zo goed was met dienbalden. moet me nou zien. 'het...' begon ik. nerveus begon ik me haar god te doen me lippen te likken en weg te kijken van angelina
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ER kwam een blonde meid aangelopen op hogen hakken. Haar jurk zag er zo duur uit en haar haren leke net zeide. ZE zou zo een zusje van mellanie kunnen zijn met haar gladde perfecte houd. Ze bekeek Angelina en begon zachtjes te lachen.'ja zo kan jeje niet eer vertonen.' Daarna bekeek ze mij van top tot teen. 'En dat is de jongen die het veroorzaakt heeft?' ze draaide met haar ogen. 'Met dat soort jongens moet je ook gewoon op passen,kom beide mee' beval ze vriendelijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
AAH NEE! het meisje zei ja.. Ik pakte haar hand beed en begeleed haar in de dans. Ik had een geluk. ik leerde dingen met je lichaam snel. Leren in de zin van hersens traine wa ik niet al te geod in. Talen geschiedenis wiskunde noem maar op. Maar lichaamelijke dingen. Sport, vechten en dansen. Had ik snel onder de knie. ineens begon ze te vragen over de eerste ontmoeting. Ik trok me wenkbruow op. 'Eerst?' vroeg ik. Wat had setto nog meer verteld....Ik keek hopeloos richting setto.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hazel Glaciem -Nicht Setto
Ik was eer op het feest van mijn neefje Setto. De aandacht vragende jongen.. Hij was te jong dus ik kon zijn huishouden niet meer krijgen. Al me jongenre nichtjes dus nog wel. Agh ik maakte me daar niet zo druk om. De jognens lagen aan me voeten!. Me ouders daar in tegen.. waren bijna net zo streng als die van hem. Maar een stuk moderner. 

Zoals altijd had ik de gasten lijst bekeken en er waren een stel nieuwe mensen die ik niet kende. En dat betekedne dus dat ik duidelijk moest maken dat ik hier de knapste en meeste gewilde was. 

De hele avond had ik met jongens geflirt en hun leifde gekregen. Tot me oog viel op drie jongens. eentje in een rol stoel een aziaat en een lang raar ventje. Ze keken allemaal naar een meisje e niet eens naar mij!. Ik volgnde hun blik en daar stond ze.. haar huis haar haar alles as bleedschoon! ik voelde me lichtjes bedrijgt worden door har schoonheid. Zeker omdat die jongens niet naar mij keken. Okey die aziaat word me volgende slachtoffer!. Ik deed de rst van de avond me best om zijn aandacht te krijge nmaar hij nergeerde me gewoon ik leek niet te bestaan! i kwas lucht voor hem!. nou dat ging hem dus niet worden. Ik deed voet tussen de been van de jongens en hij en zijn dienblad knalde tegen de meidn op. ik grijnsde even. mooi!. Nu moest hij me wel gaan zien. Ik ging hard to get spelen daar hielden jongens van.

'ja zo kan jeje niet eer vertonen.' zei ik en bekeek haar van top tot teen. 'En dat is de jongen die het veroorzaakt heeft?' ik draaide met haar ogen. 'Met dat soort jongens moet je ook gewoon op passen,kom beide mee' beval ik de twee vriendelijk. 'ik heb nog wel een jurk voor jouw en die jongen man gaat netjes sorry zeggen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyvr maa 25 2016, 22:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Waarom kwam er plot zoon troela er mee bemoeien!? Ze keek joyce wel! Alleen was ZIJ niet mijn beste vriendin dus pikte ik het niet zomaar van een wilt vreemde. Maar wat ik presies moest zeggen kwam ook niet uit me mond!! Meestal nam Leo het voor me op of..... Of joyce.... Ik knarste me tanden op elkaar en balde me vuisten. Waarom voelde ik me litteken zo branden? Kwam dat door de gebeurtenis of door de korte flashback van hoe Leo chocomelk over me heen gooide toen ik hem voor het eerst ontmoette. 'Hoeft niet die jongen helpt me wel!' Zei ik en trok Leo aan zijn stropdas naar me toe. 'Voor ruil zal ik hem vergeven voor het verpesten van me jurk~' zei ik zoet en keek Leo met knipperende en twinkelende ogen aan. Die rode wijn ging er niet meer uit!! Maar papy kocht zo een nieuwe en mooiere jurk voor me waneer hij weer uit het ziekenhuis was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Ik bleef zo staan omhoog kijkend naar me liefste vriendje van de wereld ohja en hij was ook de knapste en populairste. Zo kon ik wel meer dingen op noemen. 'Maar als je me zo gemist hebt waarom kijk je dan zo~ ...zo, streng.' Zei ik en kroop met me handen omhoog en probeerde met me wijs vingertjes zijn wenkbrouwen omhoog te duwen die nu schuin naar benden stonden. Ik wilde hem het liefst kussen maar mijn lengte hield dat zwaar tegen ik kon er niet eens bij!! Of ik moest springen!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
Ik zag de jongen in de rolstoel zitten en liep er op af ik pakte zijn handvatten beed en draaide een rondje om zijn as. 'Holy!!' Zei hij geschrokken. Hij probeerde zijn wielen vast te pakken maar al snel gaf hij het op. Ik stond weer stil na drie rondjes en liep om de rolstoel heen. 'Hihi, ik dacht misschien wil je ook wel dansen.' Vroeg ik en keek hem vriendelijk aan. De jongen keek omhoog met zijn scherpe ogen en strakke kaaklijn. Er verscheen een korte glimlach op zijn gezicht. 'Misschien.' Zei hij met een lichte grijns. 'Maar eerst wil ik jouw een drankje aan bieden.' Stelde hij voor en ik keek toe hij zo stoer mogelijk naar de tafel probeerde te rollen om zijn spier kracht te laten zien. Ik volgde hem met een zachte giegel die ik verborgen hield achter me hand. De jongen hield een leeg glas omhoog. 'Wat mag het zijn?' Vroeg hij. 'Doe maar een fruitig wijntje.' Antwoorde ik. De jongen maakt een koktailtje van sap en drank met een fruitje aan het glas en gaf deze aan mij. Ik pakte hem aan door zo min mogelijk te hurken of te knielen.

Niet veel tellen later zat ik gezellig met de jongen riven te babbelen aan een tafel. Hij lied niet veel vallen over het ziekenhuis maar probeerde eerder indruk te maken terwijl hij af en toe buiten adem raakte. Ik legde me hand ok zijn bovenbeen en keek hem twijvelend in zijn ogen. 'Mag ik vragen, wat heb je presies aan je benen?' Vroeg ik zachtjes en streelde hem over zjjn bovenbeen. De jongen volgde mijn hand met zijn ogen en keek me daarna aan. 'Voel je dit?' Vroeg ik voorzichtig. De jongen knikte 'deels.' Antwoorde hij waar ik lichtelijk verbaast over was. De meeste in een rolstoel waren half verlamt of iets dergelijks. 'Maar ik heb niet genoeg spier kracht ze luisteren niet naar me!' Zei hij balend ik zag de vustratie in zijn ogen. 'Het spijd me.' Zei ik verontschuldigend met respect. 'Het is niet jouw schuld maar die van een andere kloptzak in een auto!' Gromde hij en pakte me hand beed en schoof deze van hem af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tayoni gentai - vixx
Ik probeerde deze avond met zo veel mogelijk te dansen met allerlei verschillende meisjes! De meisjes vielen zo voor me toen ik zei dat ik een van de beste vrienden was van setto ookal was dat niet helemaal 100% waar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Drake keek me met een vragende blik aan. Ik maakt een gebaar met me vuisten van een lange stok en maakte zwaart bewegingen. Toen iemand naar me keek deed ik alsof ik het niet was en draaide me om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyma maa 28 2016, 14:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hazel Glaciem -Nicht Setto
'hoe iwl je dat die jongen je gaat helpen denk je dat hij een extra jurk heeft?' vroegi k haar en bekeek haar van top tot teen.' of ga je in zijn kleding lopen?' de jongen nkeek het meisje aan. 'Ik kan je jrk niet schoon krijgen' zei hij zegt. Ik keek hun beide arogant aan. ;ik heb welnog een jurk voor je hoor'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyma maa 28 2016, 16:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
'Gaat jouw toch niks aan, Wat hij gaat doen?' Zei ik en probeerde iets liever te blijven in de bijzijnde van Leo maar toch nog altijd licht wantrouwig naar die troela die plots deed alsof ze een helpende engel was. Ik zette een paar stappen naar achteren en trok Leo met me mee. Vervolgens twiivelde ik ik kon niet richting het bal gaan!!! Met een boog probeerde ik om haar heen te lopen terwijl ik Leo mee nam door hek of vuur me uit te pushen of mee te trekken aan zijn stropdas. 'Altijd op ongelegen momenten praat je wel?!' Mompelde ik verbaast tegen Leo. Ik west dat hij geen jurk had of iets maar dat was ook niet waar ik op hoopte! Het liefst wilde ik met Leo ergens in een kamer belande en dan waneer hij me jurk zou mee helpen uit trekken dat we in een kus verstrikkende en vervolgens elkaar stevig verwende. Maar met deze nieuwe Leo versie was dat slechts een fantasie in mijn diepste verlangens. Ik slaakte een diepe zucht en keek achterom naar die troela. 'Kom je nog?!' Vroeg ik alsof ik nu haar beveelde om me te helpen. Toen ze dicht bij genoeg kwam, wees met me vinger omhoog richting die troela haar mond. 'Jij helpt ons en zwijgt over dit incident tegen iedereen.'

We liepen met zijn drieën in de hall weg van de balzaal. Ik nam Leo met me mee of hij dat nou wilde of niet. In het bijziende van Leo deed ik iets liever. Meer omdat ik anders een bitch modeblad op gezet tegen iemand die ik niet kende en ook nog eens mooi was kwa uiterlijk. 'Waar had je heen gewild?' Vreog ik en deed me haar een beetje goed dat door het haastige geloop licht door de war zat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Ik bleef zo staan omhoog kijkend naar me liefste vriendje van de wereld ohja en hij was ook de knapste en populairste. Zo kon ik wel meer dingen op noemen. 'Maar als je me zo gemist hebt waarom kijk je dan zo~ ...zo, streng.' Zei ik en kroop met me handen omhoog en probeerde met me wijs vingertjes zijn wenkbrouwen omhoog te duwen die nu schuin naar benden stonden. Ik wilde hem het liefst kussen maar mijn lengte hield dat zwaar tegen ik kon er niet eens bij!! Of ik moest springen!,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Drake keek me met een vragende blik aan. Ik maakt een gebaar met me vuisten van een lange stok en maakte zwaart bewegingen. Toen iemand naar me keek deed ik alsof ik het niet was en draaide me om.

jongste nichtje van setto <-- klik
'Eerst?' Zei de jongen waar ik mee danste enkel. Hij keek even op zij of langs me heen. Ik maakte hier fe gelegenheid van om closer naar hem te komen en dat deed ik dan ook! De hand die op zijn schouder ruste sloeg ik rond zijn nek, mijn bovenlichaam drukte ik zachtjes tegen die van hem aan en mijn hoofd hield ik naast die van hem.
'Je je weet wel toen je eventjes mijn leermeester was en me dingen leerde over wat jij zo gaaf vond aan die sporten die je deed.' Vertelde ik op rustige toon. 'Je hield toen altijd me lichaam vast en deed het voor alsof mijn lichaam de jouwen was. Daarna hielp je me met uitkleden en me douche omdat ik vroeg hoe je dat telkens bij me neef deed en of dat niet gek was.' Vertelde ik zoet verder alles was harde waarheid alleen misschien net iets anders verteld. 'Daarna stapte je bij me onder de douche en zeepte je me in met van die heerlijke lavendel bodyzeep. Weet je nog?' Vroeg ik en drukte een zacht kusje in zijn nek. 'Je zei dat ik het stil moest houden voor me neef.' Voegde ik er aan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyma maa 28 2016, 18:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Ik knipperde met me ogn en lied me vooruit trekken. Ze vroeg waarom ik op zulke moment wel praatte. Omdat ik je echt niet een andere jurk  kon biedne! Maar ik zei niks en lied me vooruit trekken. ineens stopte ze weer en wees naar de jongen dame die ons wilde helpen. Ze gromde iets dat ze het geheim moest houden. Waarom deden vrouwen zo moeilijk! Die andere leek niet eens zo slecht om mee om te gaan. 

we liepen met zun drieen door de gangen naar een lokaal waar allemaal koffer stonden. Ze pakte wat kleding er uit. 'wauw' ze ik zachtjes terwijl ik de jurken bekeek. Waren die allemaal van haar?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik snapte niet wat hij bedoelde? handjob of wat? ik schudde me hoofd. Toen ik weer naar het meisje keek was ze zo dichtbij gekomen en fluiterde iets over vechte lessen. 'deedi k daT?' vroegi k verbaast. We danste nog steeds op de muziek. 'oh echt?' hoekon hij zeggen dat ik dat gedaan had. hoe raar was dat dan!. ik ging setto niet uit kledden echt nie bah! moest hij zelf maar doen.  TOen ze begon over dat we samen gedouched hadden.. Plume was de enige meid met wie ik close geweest was en uberhaupt samen in de badkamer geweest was. 'Hoe oud was je toen?' vroeg ik als die andere waar ze het over had zun pedofiel was bah! ik ging hem dus echt een rolstoel in slaan!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hazel Glaciem -Nicht Setto
Ze liep langs me heen daarna kwam ze terug en wees naar me dat ik het geheim moest houden. 'je had ook gewoon meteen mijn hulp kunnen accepteren. Nu kwam je best wel over als een trutje!' lachte ik zachtjes. Ze vroeg waar ik heen wlkde. 'naar mijn koffer volg me maar.' Ik liep naar een kamer waar ik mijn koffers had laten zetten. 'ik heb wit, zalm, roze, gewoon gebroken wit'  somde ik op terwijl ik al me jurken er uit haalde. 'Of we luisteren naar de smaak van hem' ik keek flirtend naar de jongen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Ik deed me hoofd iets naar achtere nu kon ze niet meer bij me wenkbrouwen. 'ben gewoon moe' zei ik toen ze op haar teentjes ging staan drukte ik haar terug naar beneden. 'niet waar andere bij zijn' zei ik nog steeds jaloers. 'Wil nog niet dat andere er achter komen. want als ik in korea zit kan ik jouw niet beschermen' gaf ik als reden. nou nee ik was gewoon super kaloers en wilde ni geen kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyma maa 28 2016, 21:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Jay trekte me naar beneden en ging zelfs naar achteren.
'Hoezo niemand er achter komt?' Vroeg ik en blies me wangen op. 'Drake weet het. Dus de jongens weten het en hier is er geen enkele rijke lui familie die ooit naar dj muziek luisteren of Koreaanse drama's en films bekijken.' Somde ik op keek hem aan met getuite lippen. 'Ik heb je gemist en je bent nu eindelijk terug.' Zei ik zacht en kek omhoog met kitty oogjes naar Jay.
Ik keek om ons heen en gebaarde in het rond. 'Iedereen is aan het dansen en praten met elkaar geen schaap die naar ons kijkt.'
Ik sloeg me armen rond hem heen en drukte me hoofd tegen zijn lichaam. 'Morgen ben je misschien al weer weg.' Ik verschoof me handen van zijn middel naar zijn rug en hield hem gewoon even vast.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Oh ja natuurlijk mevrouwtje blijft ook nog logeren in dit giga kasteel. Ik zag al haar koffers maar zei er verder niks over. 'ik heb wit, zalm, roze, gewoon gebroken wit' somde het tutje op terwijl ze al haar jurken er uit haalde. Ik keek toe op een afstandje terwijl ik op me lip sabbelde. 'Heb je ook iets met wit en goud.' Vroeg ik kieskeurig. Toen begon ze over Leo. Ik schrok en keek van haar naar Leo. Alsof ik zelf niet wist wat hij wel en niet mooi vond?! Ik had zelf ook wel een jurkje maar die was voor vanavond waneer we uit gingen naar zoon club. 'Leo mag alleen kiezen als hij met me wilt dansen.' Zei ik en keek met een vriendelijke blik naar mijn leeuwtje. 'En anders moeten de jongens me gewoon accepteren zoals ik ben en wat mijn smaak is.' Vertelde ik en probeerde met en doekje me borstkast schoon te dippen. Die alcehol begon echt pijn te doen door dat gebrand. Dat waren vast sterke drankjes! Ik beed zachtjes op me lip en dipte verder. Hopelijk had ik nog tijd om me make-up opnieuw te doen want lopen met zoon brandwond was niet mijn stijl ook al zag het er uit als een hartje. Ik keek langsaam opzij naar Leo die daar stond te kijken. Ik had belooft dat ik Leo zou behandelen alsof ik hem niet kende... Ik gooide het papiertje op een laag kastje en liep naar Leo. 'Duss~ wat vind jij mooi aan een jurk? Ik vroeg het me gewoon af.' Zei ik zoet en deed een plukje haar bij Leo goed die omhoog was gesprongen. Ook zijn stropdas deed ik weer netjes.

jongste nichtje van setto <-- klik
'Bijna vijftien. Zei ik trots, vroeger trouwde ze al op hun viertiende. Maar dat mag niet van mamy want me zus is nog niet getrouwd. En ze is te oud voor vele jongens dus die wijzen haar meestal af.' Fluisterde ik. Ik beed op me lip en twijfelde. Dat ik bijna vijftien zei hoefde niet te betekende dat ik misschien wel maar 12 of 13 jaar was. Hij deed het ook bij setto en die was een echte prins! Ik wilde me ook gewoon een prinses voelen. 'Maar nu ben ik oud genoeg om meer te doen met je.' Fluisterde ik en streelde zachtjee over zijn borstkast heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyma maa 28 2016, 21:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
'wat meer!' ik duwde haar van em af. 'je hebt de verkeerde!' ik ging dat spelletje dus echt niet mee spelen! bah nee echt ik meen het!. meteen keek ik grommend voor me uit met me gzicht op onweer 15 komo op! bah bah bah nee. 'Ik moet setto mar is op zoeken' gromde ik en wist me geen kant op te draaien
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Emptyma maa 28 2016, 22:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Jay trekte me naar beneden en ging zelfs naar achteren.
'Hoezo niemand er achter komt?' Vroeg ik en blies me wangen op. 'Drake weet het. Dus de jongens weten het en hier is er geen enkele rijke lui familie die ooit naar dj muziek luisteren of Koreaanse drama's en films bekijken.' Somde ik op keek hem aan met getuite lippen. 'Ik heb je gemist en je bent nu eindelijk terug.' Zei ik zacht en kek omhoog met kitty oogjes naar Jay.
Ik keek om ons heen en gebaarde in het rond. 'Iedereen is aan het dansen en praten met elkaar geen schaap die naar ons kijkt.'
Ik sloeg me armen rond hem heen en drukte me hoofd tegen zijn lichaam. 'Morgen ben je misschien al weer weg.' Ik verschoof me handen van zijn middel naar zijn rug en hield hem gewoon even vast.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Oh ja natuurlijk mevrouwtje blijft ook nog logeren in dit giga kasteel. Ik zag al haar koffers maar zei er verder niks over. 'ik heb wit, zalm, roze, gewoon gebroken wit' somde het tutje op terwijl ze al haar jurken er uit haalde. Ik keek toe op een afstandje terwijl ik op me lip sabbelde. 'Heb je ook iets met wit en goud.' Vroeg ik kieskeurig. Toen begon ze over Leo. Ik schrok en keek van haar naar Leo. Alsof ik zelf niet wist wat hij wel en niet mooi vond?! Ik had zelf ook wel een jurkje maar die was voor vanavond waneer we uit gingen naar zoon club. 'Leo mag alleen kiezen als hij met me wilt dansen.' Zei ik en keek met een vriendelijke blik naar mijn leeuwtje. 'En anders moeten de jongens me gewoon accepteren zoals ik ben en wat mijn smaak is.' Vertelde ik en probeerde met en doekje me borstkast schoon te dippen. Die alcehol begon echt pijn te doen door dat gebrand. Dat waren vast sterke drankjes! Ik beed zachtjes op me lip en dipte verder. Hopelijk had ik nog tijd om me make-up opnieuw te doen want lopen met zoon brandwond was niet mijn stijl ook al zag het er uit als een hartje. Ik keek langsaam opzij naar Leo die daar stond te kijken. Ik had belooft dat ik Leo zou behandelen alsof ik hem niet kende... Ik gooide het papiertje op een laag kastje en liep naar Leo. 'Duss~ wat vind jij mooi aan een jurk? Ik vroeg het me gewoon af.' Zei ik zoet en deed een plukje haar bij Leo goed die omhoog was gesprongen. Ook zijn stropdas deed ik weer netjes.

jongste nichtje van setto <-- klik
'Je hebt de verkeerde.' Zei hij en duwde zig van me af. 'Hoezo?' Vroeg ik niets begrijpend. Maar de jongen was al te verweg. Me vriendinnetjes begonnen te giegelen en kamen bij me staan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
Ik zag de jongen waar ik eerst een woorden wisseling mee had weg lopen bij een meisje vandaan. Ik rolde naar hem toe om het even uit te praten en sorry te zeggen zoals het hoort. Dat meisje met bruine krullende haren dat de nama als die van een bloem had was echt vriendelijk. Ik rolde letterlijk de jongen voor de voeten. 'Hey, jij was.... Draak?' Zeg ik dat goed?' Vroeg ik twijvelend en stak me hand uit. 'Nog mijn verontschuldigingen voor vanmiddag. Ik had me op de achtergrond moeten houden in het bijzijnde van settos vrienden.' Ik snakte lichtjes naar adem en kuchte eventjes. 'Rose vertelde dat je ook aan vecht sporten deed? Wat voor soort doe je?' Vroeg ik geintreseerd en om gewoon ook vriendelijk te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 29 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 29 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: