cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyvr apr 01 2016, 10:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Voor ik bij setto in de buurt was kwam die jongen in de rolstoel naar me toe. Hij reed me zowat aan omdat ik door wilde lopen aar Setto. Hij stak zijn hand uit en vroeg ik of ik draak was. 'Drake' corriceerde ik ehm boos. Hij zei sorry voor vanmiddag wat ik gewoon straal hard negeerde. Ik wilde langs hem heen lopen toen hij over rose begon. Ik keek hem langzaam aan. 'Ja so?' gromde ik. Met een derde poging om langs hem te komen. 'Alles wat maar kan' snauwde ik nog bozer. 'Rol opzij zo ofzo!' ik pakte zijn rolstoel beet en draaide deze weg zodat ik er gewoon langs kon.
Ik liep naar setto toe met grote stappen. 'wat the.. heb je die meid verteld of wat heeft je vorige lijfwacht wel niet allemaal gedaan!' gromde ik woedend. 'Dat doe je me dus niet meer aan okey!' ik liep langs hem heen naar de deur toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hazel Glaciem -Nicht Setto
'ze begon over wit met goud. Ik keek naar mijn twee speciale jurken die ik voor  morgen klaar had liggen. Ik keek terug naar de meid ne wer naar de jurken toen naar de jongen. Ik deed dit om indruk te maken op die jongen.. 'Ja kijk maar' k hield beide jurken omhoog.' Deze is van de ontwerpern *noemt bekende franse ontwerper op* en deze is gemaakt door een *noemt engels mode ontwerper* Beide van zeide.'  ik keeknaar de jongen naar welke zijn ogen gingen. Maar hij zei niet veel. oh een zwijger! dat ging makkelijker worden wnat die stribbelde niet tegen als je iets wilde. Maar blijkbaar wilde die kort harige met hem dansen want ze zei dat hij alleen mocht kiezen als hij met haar ging dansen. Nee hij moest als eerst emet mij dansen.. anders had ik voor niks zo lief gedaan!

Ik had de oog van de jongen gevoelt naar de elegante zwarte met blauwe jurk die in de hoek lag. ik glimlachte. 'haha die jruk is ook mooi heh! maar die is voor het uitgaan avond' lacht ik zachtjes en keek daarna gemeen naar de meid voor me. 'oh wat onbleeft van me heb me nog niet voorgesteld ben hazel.' ik sloeg een van jurken over me arm en stak me hand uit naar de jongen. Deze pakte hij voorzichtig/ 'leo' zei hij zacht. Ik begon te lachen met me hand voor me mond. 'Wat heb je een scahttige stem! je moet vast heel goed zjin in zingen!' maakte ik een grapje niet weten dat hij een zanger was. 'dankje' zei hij weer. 'Nou welke wil je op die zwart met blauw na?' Ik zette me iets meer voor de andere meid.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Ik stond gewoon stil niet weten dat ik moest doen toen de meidne over de jurken begonnen. Maar ik wilde niet dansen... Of een jurk uit zoeken. OF wat dan ook. Mocht ik niet gewoon weg ik zal wel sorry zeggen. Ze begonnen me biede te vragen welke jurk ik het mooiste vond. Eigelijk waren ze allemaal wel mooi maar die blauw met zwart in de hoek had gewoon me aandacht getrokken. misscehin omdat het er zo stoer uit zag.. of omdat het gewoon de enige was in die kleur. Die nieuwe meid was het opgevallen en vertelde dat die pas was voor het uitgaan avond. Ik voelde me betrapt en keek naar de twee jurken voor haar. Waarom voelde het alsof er een druk op me lag. Ik begon aan me blouse te frummelen. ineens werd alle spanning we gehaald door die meid ze wilde zich voorstellen. Angelina had in de tussen tijd aan me gezeten wat ik probeerde te negeren. want als ik te veel zo bewegen kwam ze er misscein achter dat ik.... okey zeer opgewonden was door Angelina haar aanwezigheid.. Vergeet het! schaam me dood hier. 

De meid die zich voorstelde heette hazel. 'Leo' fluisterde ik zacht. Toen ze zei dat ik een steom had om te zingen begon ik licht te glunderen. 'bedankt!' gimlachte ik wat blijer en meer op me gemak. MAar nog steeds Angelina moest niet te veel aan me gaan zitten..

Nu ging de vraag weer verder welke jurk ik het mooiste vond. Ik keek weer langs de meid heen nu naar een wit met blauw. Maar iets in me zei dat ik die jurk met goud en kleine vleugeltjes aan de mouwen moest kiezen. 'Die' zei ik zachtjes. wacht nu moest ik kiezen en daarna ook met haar dansen! mar als ik met angelina ging dansen... dan. zou ze het misscehin voelen neeee!. Ik stapte naar achtere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyvr apr 01 2016, 22:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Drake vroeg iets en wilde weg lopen ik kende em langer dan vandaag dus greep ik hem bij zijn kraag beed en trok hem naar achteren en pakte vervolgens zijn arm vast terwijl ik tegen hem sprak.
'Dat probeerde ik uit te leggen. Ze was eens bij ons toen we nog kinderen waren. Ze wilde ook zwart les krijgen zoals ik en riven alleen de groot meester zei dat riven maar haar les moest geven en later die dag wilde ze tegen mij vechten en als zei won dan wilde ze voor een dag als een echte prinses behandelt worden.' Ik stak me vinger wijs in de lucht toen ik vertelde en lied hem langsaam zakken op het eind. 'Alleen ik verloor.... Van haar.' Ik slaakte een zucht. 'Dus riven zou haar voor even behandelen zoals hij mij zou doen. Haar dienen, met haar spelen met speelgoed enzo. en haar eten geven en haar omkleden en haar wassen. Maar hij heeft wel bij mij in bed geslapen en niet bij haar. Dat was alles volgens mij.' Ik plukte aan me haren en keek van drake naar riven ene eer terug. 'Vanwaar die haast?' Vroeg ik en lied zijn arm langsaam los uit de stevige greep waarmee ik hem had tegen gehouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyza apr 02 2016, 13:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Het was dat SEtto langer was en dat het zijn verjaardag was. Dat ik niks deed wnat ik had hem met gemak over me schouder heen kunnen gooien. Hij vertelde dan het meisje en zijn deal. Ik gromde toen ik eindelijk los was en vast stond op de grond. 'jullie rijke lui zijn echt gestoort!' gromde ik en gooide me handen in de lucht dat ik het geowon inet kon begrijpen. 'Je ouders behoren je te douche en voor je te zorgen niet zun soort van slaafje!.' Siste ik nog steeds niet begrijpend 'Ik ga omdat ik hier gewoon niet hoor. kut rijke mensne!' Ik draaide me om naar de hal om nu echt weg te lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyza apr 02 2016, 14:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Drake!!' Riep ik na en toen hij op somde hoe stom hij rijke mensen wel niet vond. Ik liep achter hem aan in de gang en pakte weer zijn schouder beed. 'Heb je enig idee hoe het voelt als er nooit iemand voor je is! Me ouders zijn altijd weg ik mocht niet naar school had geen vriendjes, kon niet naar de bioscoop, in het park spelen of naar het strand. ik zat op gesloten in me eigen huis! Jullie normale mensen hebben iets wat ik niet heb en dat is een familie die van je houd en er altijd voor je is en om je geeft. en een hele hoop vrienden die jullie gemaakt hebben op school enzo. Ik vind het ook stom hoe ik leef maar zo ben ik geboren en een familie kan je niet uit zoeken, ze hadden me belooft dat ze er zouden zijn op me verjaardag maar zelfs dat kunnen ze niet.' Ik trok een pruillipje op en voelde me steeds vervelender van binnen.

Mellanie Yume-Dreamer
Jay trekte me naar beneden en ging zelfs naar achteren.
'Hoezo niemand er achter komt?' Vroeg ik en blies me wangen op. 'Drake weet het. Dus de jongens weten het en hier is er geen enkele rijke lui familie die ooit naar dj muziek luisteren of Koreaanse drama's en films bekijken.' Somde ik op keek hem aan met getuite lippen. 'Ik heb je gemist en je bent nu eindelijk terug.' Zei ik zacht en kek omhoog met kitty oogjes naar Jay.
Ik keek om ons heen en gebaarde in het rond. 'Iedereen is aan het dansen en praten met elkaar geen schaap die naar ons kijkt.'
Ik sloeg me armen rond hem heen en drukte me hoofd tegen zijn lichaam. 'Morgen ben je misschien al weer weg.' Ik verschoof me handen van zijn middel naar zijn rug en hield hem gewoon even vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyza apr 02 2016, 19:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Setto kwam achter me aan en begon tegen em te praten over wat hij allemaal wel niet had. 'Het maakt me echt niks uit hoe jouw familie zat! want alle rijke zijn het zelfde!' Riep ik stug terug. Ik had gewoon echt een grote afschuw voor rijke mensen. TOei k verder wilde lopen sontd Jay voor me met zijn arme over elkaar en echt een boze blik. 'zeg sorry en nu!' beval hij. Hij wees naar setto. 

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
ZE begon over dat niemand me hier zou kenne. 'je weet maar nooit.' Ik pakte har schouders beed en wilde har weer weg duwden maar ze drutke haar lichaam tegen de mijne. Ik legde me handen op haar schouders. 'Ben er morgen nog ga pas over 2 dagen weg.' Zei k rustig. 'zin om dan gewoon wat samen te gaan doen; i legde de nadruk op samen. Niet dat we ons gesprek verder konden doen wat een rood aangelopen draak kwam aangegromd. Ik ging voor hem staan. ik kon zien dat alles wat drake zei setto echt veel pijn deed. Ik wist dat drake geld haatte door zijn ouders en niet de rijken zelf. Ik ging voor hem staan en toen hij zich omdraaide om weg te gaan vertelde ik hem dat hij sorry moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyza apr 02 2016, 20:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Ik ben niet het zelfde, iedereen is anders en ik ga No Way zo tegen mijn kinderen doen.' Zei ik dit keer iets meer teleurgesteld hoe drake kon zijn en eigenlijk onze vriendschap verraden maar de pijn in mijn hart was het grootst. Mijn blik op drake lied ik weg glijden. Ik was zo boos op mezelf hoe kon ik hem vertrouwen hoe kon die jongen een vriend zijn. Misschien had hij gelijk en wist ik niks af van vrienden en was ik maar een stomme nutteloze rijke zoon van een vader die er nooit was. Ik knarste me tanden op elkaar terwijl er een traan over me wang heen rolde. Ik het zoon brandend gevoeld in me hand. Ik balde hem tot een vuist en wilde iets slaan. Maar dat kon ik niet. 'Zeg sorry!!' Zei James tegen drake. Ik draaide me om en liep in een versnelde pas weg. Achter me hoorde ik riven zijn stem dje me terug probeerde te roepen. Ik keek eventjes achterom en zag hem achter me aan rollen. 'Setto!?' Klonk er nogmaals. Ik versnelde terwijl ik me wang af veegde aan me mouw me pas en liep de trap af richting de bibliotheek. 'Whow! Okee daar kan ik niet van af.' Hoorde ik riven nog na piepen. Hij zat met zijn rolstoel boven aan de trap. 'Setto?! Kom terug.' Riep riven.

Ik rende verder de bibliotheek in naar de piano waar James een mooi liedje had gespeelt voor mij. Naast de piano bevond zich een standbeeld van een vrouwelijke godin. Ik knielde neer voor het standbeeld en voelde dat mijn ademhaling versnelde. Even gaf ik een luide schreeuw en lied me hoofd neer komen op het voet steun van het standbeeld. 'Ik ben niet zoals me ouders! Neeeh!!' Schreeuwde ik iets zachter tegen het standbeeld. '...Toch?' Vroeg ik jammerend met een vinger streelde ik over het stenen beeld heen net alsof ik me naam probeerde te schrijven als een tattooage op haar enkel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
'Ben er morgen nog ga pas over 2 dagen weg.' Zei hij rustig. 'zin om dan gewoon wat samen te gaan doen?' Vervolgde hij. Ik antwoorde met een knikje en wilde hem eigenlijk niet los laten maar dat lukte niet. Jay duwde me steets meer weg. Wat best vervelend voelde. Ik pakte me arm beed en keek naar de grond. Jay had best grappige schoenen aan. Plots gromde drake tegen setto. De woorden die zelfs mij pijn hadden gedaan als ik geen schild na al die jaren had op gebouwd drake kon echt grof zijn. Ik wilde er wat van zeggen maar toch durfde ik dat ook weer niet. Jay was me gelukkig voor en wees naar drake dat hij sorry moest zeggen. Ik zag nog net hoe setto twijvelend in zegzelf zat te vechten en uiteindelijk weg liep zonder op drake zijn sorry te wachten. 'Urgh dennenappel! Moest dat nou weer?!' Zei ik van een afstandje tegen drake. Ik verschool me een beetje naast Jay om save te staan voor een mogelijke draken aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyza apr 02 2016, 20:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
'wat! dacht het niet!' gromde k boos naar James en sloeg me arem over elkaar heen. Achter hem stond Mellanie ze voreg waarom dat nou oest .' wat nou.. jij bent ook geen haar beter dan hij!' gromde ik boos. Ik beed aan de binnen kant op me lip. James liep naar me toe. 'Jij gaat nu met mij mee..' hij klonk vrij kill. 'nee' GRomde ik en liep langs de twee heen. 'Jah.' Hoorde ik hem nog meer zonder emotie zeggen. 'Lee-gon!' nu stond ik stijf stil. niemand noemde me zo alleen me vader als hij boos was ne ik iets fout gedaan had. Ik draaide me om met me hoofd naar benede. 'Jij gaat nu.. maar ook nu me tmij mee sorry zeggen!' hij wees door de gang. 'loop!' ZEi hij streng. ik keek hem niet meer aan en liep de kant op waar setto heen liep.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Drake liep weg ik draaide me naar Mellanie. 'Sorry van net' ik had het over mijn afstandeljik gedrag. 'Vind sommige dingen nog al lastig leg het je nog wel uit.' Ik gaf haar een snel kusje op haar wang en liep achter Drake aan. Ik wist wel war setto zat. toen ik langs riven kwma stopte ik Drake stond achter me. 'Vind je het goed als ik het vanaf hier van ej over neem?' vroeg ik aan riven die bij de trap stond
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyza apr 02 2016, 20:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Drake had gelijk er waren zo veel mensen die beter waren dan ik en vooral knapper dan ik. Of slimmer of sexyer. En toch voelde het niet goed hoe hij zo sprak. 'Ik kan niet geloven dat ik ooit wat voor jouw gevoelt heb drake.'  ...En ik hoopte zo nog dat ook jij ergens een hartje had. Maar dat laatste zei ik niet.

'Sorry van net.' Zei Jay tegen me ik keek omhoog met vragende oogjes. 'Vind sommige dingen nog al lastig leg het je nog wel uit.' Zei hij en boog voorover om mij een kusje op mijn bang te geven. Meteen kreeg ik een glimlachje op me gezicht. 'Hihi, zolang je maar altijd jezelf blijft Jay.' Zei ik zachtjes maar Jay was al achter drake aan gegaan.

En daar stond ik weer helemaal in me uppy. Ik keek in het rond en miste eigenlijk wel Yidae waar was hij toch? Ik vroeg aan Anne waar Yidae was maar zei was veelste druk om dat duidelijk te weten. 'Prinses~ prinses~' liep Delle. Ik keek om en zag hem naar me toe huppelen. 'Yidae liep de gang uit met angel en een andere meid. Angel zag er niet echt vrolijk uit heel haar jurk zat onder de wijn.' Vertelde hij. Hier van schrok ik wel een beetje. 'Oh wat verschrikkelijk.' Zei ik geschrokken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
Ik keek omhoog naar de toren hoge jongen die naast me stond. 'Yea... Jij hebt benen. Misschien is dat verstandiger. En Jay volgens mij ben jij hem veel waard. Dat ik gezien heb toen je binnen kwam. En hoe hij al jouw cadeaus aan nam en eigenlijk al tevreden was met alleen jouw aanwezigheid.' Ik gniffelde en kon het zelf niet eens geloven dat dat mogelijk was bij setto van hoe ik hem vroeger kende. 'Go get him.' Zei ik tegen hem en rolde naar achteren over de voet van de jongen die achter Jay stond. 'Oh sorry?!' Zei ik en had eigenlijk dat niet eens expres bedoelt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik had de nieuwe jurk aan getrokken, liep de badkamer uit en keerde me rug naar Leo toe terwijl ik me voorkant beed hield. 'Leo~ wil je hem alsjeblieft voor me dicht doen.' Vroeg ik zoet en had het gevoel dat ik me haren aan de kant moest doen maar dat was niet nodig. 'Hihi, best gek om weer zulke korte haren te hebben.' Zei ik zachtjes en bloosde lichtjes bij de gedachten dat Leo en ik weer op de foto's van vroeger leken. Met dat blonde lange haar herkende je me niet meer terug.

Nadat Leo hem had vast gemaakt draaide ik een rondje om de jurk te showen. 'Leo wat vind je?' Vroeg ik en keek hem glimlachend aan.


Laatst aangepast door Timeless op za apr 02 2016, 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyza apr 02 2016, 20:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
'zal hem terug brengen' ik liep naar benedne nar de bib. Ik zette drake naast de deur neer. 'jij blijft hiet staan bedenk hoe het ozu zijn als ik dat soort dingen tegen jou zou zeggen.. ' gaf ik hem als opdracht. ik liep naar binnen waar setto bij een standbeeld zat. 
Ik ging naast hem zitten en zei eerstn iet veel. Ik keek hem alleen aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
'kijk uit!' snaude ik en wilde hem een zet geven zodat hij weg zou rollen maar ik zag James zijn blik al. Ik hees me lip op en keek heel boos. Ik liep achter james aan en moest verplicht oonder ana de trapt staan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Ze pakte de jurk die ik aangewezen had. Ik lied nog een laatste blik op een witte met lichtbouwe randen vallen. BLijkbaar had ik even staan staren want Angelina had zich al aangekleed. ZE vroeg of ik haar jrukje dicht wilde doen. Met trillende en klamme hadnen begon ik aan haar jurkjte te frummelen. ANgelina haar hiud voelde echt anders aan dan die van mellanie. warmer op een of andere manier. En elke aanraking lied mijn hoofd ophol slaan. Ze begon over dat het raar was zonder lange haren. 'vind je dit echt veel mooier staan' zei ik zacht en binnen monds. Hazel kwam bij ons staan. Toen ik op keek had ze die witte met lichtblauwe randjes anagedaan. 'oh' ze ik zachtjes en stond haar even te bekijken terwijl ik nog met Angelina haar rits frummlede. 

Eindelijk zat hetj dicht. ze draaide een rondje. 'staat goed' zei ik zacht. Ik wees stil naar de deur of we terug konden gaan.


Laatst aangepast door Evilian op za apr 02 2016, 21:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyza apr 02 2016, 21:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik zat op me knieën en bekeek het standbeeld met betraande wangen. Het geklak van luxe heren schoenen galmde zacht door de bibliotheek heen. Dat steeds dichterbij kwam tot dat het stopte.
'...Ben ik echt zo hebzuchtig als hij beweerd?' Vroeg ik aan de stilte. 'Ben ik echt zoals ieder ander. Hoe kan ik zo stom zijn om mensen dirrect vertrouwen.' Somde ik met tussen pauzes op. Niet wetend dat er ooit nog een jongen in me leven kwam die ik alweer te snel zou vertrouwen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
'wat heb jij eigenlijk gezegt?' Vroeg ik met een lichte grijns. Even leek het alsof ik mezelf zag staan in de hoek, nadat ik weer eens iets te grof er uit geflapt had of te ongeduldig was met de training.


Laatst aangepast door Timeless op za apr 02 2016, 21:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyza apr 02 2016, 21:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
ij begon alles er uit te gooien. toen hij wat rustiger was schudde ik me hoofd. 'nee ben je niet. Je bent niet hebberig of wat dan ook. Je bent uniek en moet gewoon nog dingen leren ontdekken.' Ik legde me hand op zijn schouder. 'Je bent super nieuwschiereig en dat moet je zo houden. Dan word je niet zoals je ouders' ging ik verder. 'Wat drake allemaal zegt komt gewoon omdat hij slechte ervaring heeft met geld. Het heeft zjin ouders van hem afgenomen.' Ik wreef met me hand langzaam over zijn rug. 'Dat neemt niet weg dat was hij allemaal zegt geaccepteerd word. Maar wel dat het niet gericht naar jouw is.' '

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik keek de trap op naar die jongen in de rolstoel. 'gaat je niks aan; gromde ik en draaide me rug naar hem toe niet weten dat hij eignelijk helemaal geen ruikeluis zoon was.. En dus die slaaf butler waar setto het over had. 'Heb gewoon niks met jullie ruikeluis mensen die maar denken dat ze alles kunnen maken en andere maar voor hun kunnen laten werken als slaafjes' gromde ik boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyza apr 02 2016, 21:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
Ik slaakte een korte gniffel en keek hem grijnzend na.
'Zo dacht ik eerst ook toen ze me kochten. Ik was denk ik 8,5,' verteld ik en zette me rolstoel zo zodat ik met de zijkant van de wielen naar de trap stond.
'ze zijn stom, slap, ze stinken naar oude boeken, zijn arrogant, denken alleen aan zichzelf, hebben geen gevoel en een hart van steen.' Somde ik half gniffelend op 'dat was wat ik teminsten er uit flapte de eerste jaar.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik luisterde naar James zijn wijze woorden en voelde hoe hij zijn hand op me schouder legde en daarbij me verdiet beetje bij beetje weg zoog en vervolgens van me af wreef. 'Tuurlijk is het ergens op me gericht. Anders zegt hij het niet.' Vroeg ik twijfelend en keek achterom. Met een mouw veegde ik me wang droog. 'Waarom voor oordelen mensen constant? Er is zoveel over mensen en alles wat in hun hersenen om gaan dat ik nog niet weet.' Ik keek weer naar het standbeeld en pakte me hoofd aan bijden zeiden vast en sloot even me ogen. Ik slaakte een zucht. 'Kon ik soms maar in hun hoofden kijken.' Bad ik en lied me rug tegen James zijn beneden aan steunen.

'Het spijt me zo voor drake dat het geld hem zijn ouders heeft af genomen.' Zei ik alsof ze verkocht waren of iets waarvan ik de detais niet wist. 'Wou dat ik er iets tegen kon doen dat hij niet meer zo iedereen vooroordeelt die ook maar een rijke status heeft. Ik weet sommige zijn nogal snobberig maar niet iedereen is zo.'

'James jij hebt ook veel geld is hij dan nooit boos op jouw?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Leo gaf een kompliment over me haren. 'Dan ben je de enigste die dat vind.' Zei ik zacht terug en staarde naar me oude jurk met de vlek die ik op het bed had gelegt. 'Heb veel teleurgestelde brieven Gekregen.' Fluisterde ik naar leo niet wetend dat hij van uit achter mij naar die trut keek. Toen ik merkte dat het ritsje vast zat stapte ik naar voren en draaide me om naar Leo toe. Leo wenkte naar de deur. Ik knikte en kegde zachtjes een hand op zijn schouder om hem mee te begelijden naar de giga doolhof gang. 'Thx voor de jurk.' Zei ik nog even snel.
'Hihi, Hier in deze doolhof van een huis zou ik best een nachtje willen verdwalen zolang ik maar met jouw ben~' zei ik zoet en hield leos licht gespierde boven arm elegant beed met twee handen.


Laatst aangepast door Timeless op za apr 02 2016, 23:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyza apr 02 2016, 22:16

James

"Alleen de rijkdom waarin je geboren geen bent." had ik als rede waarom Drake zo tegen hem zou kunnen doen. Hij lied zich tegen mee aan zakken en vroeg het standbeeld of zo iets. Hij was gewoon nog steeds erg gelovig in dat soort dingen.

Hij begon over dat het hem speet dat draadjes ouders weg waren door geld. Ik glimlachte. Deed Drake als nog zo kut stom en debiel. Verontschuldigde setto zich uiteindelijk. Toen hij opmerkte dat Drake niet raar deed tegen mij terwijl ik ook wel echt Rijk was schudde ik me hoofd. "We hebben grote ruzies gehad over geld." bekende ik. Weet je nog dat ik in het begin niet op school was? " ik ging goed zitten zodat zo min brengen niet zouden gaan slapen. "Drake heeft me toen best vaak opgezocht. Een been ik er achter gekomen dat als je hem laat merken dat je niet bang bent en om hem geeft je alleen door zijn armor heen hoeft te prikken om bij zijn ware rustige vriendelijke zelf te komen." ik zucht. "Daar zijn veel ruzies over hen gegaan. Een weer hebben nog steeds veel ruzie." bij daar laatste lachte ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyzo apr 03 2016, 01:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik zuchtte. 'Het rijkdom waar we in geboren zijn.' Hethaalde ik hem. Ik keek omhoog naar het beeld van de godin. 'Drake gaf me een een asiatische draken god. Maar ik weet nog niks over asiatische goden. Misschien heb ik het beeldje slecht behandeld? Misschien vond hij de plek niet mooi waar hij nu staat? Misschien doet drake daarom zo.' Zei ik zachtjes. 'Yu en Delle noemen drake vaak genoeg draakje. Misschien is drake, ...Nee... Dat kan niet.' Ik luisterde naar James zijn verhalen over vroeger en over school en hoe hij ruzie had met drake. 'Maar als zowat iedereen van begin af aan ruzie met hem heeft... Waarom doen mensen dan de moeite nog?' Vroeg ik en keek naar James die naast me was gaan zitten. 'Je bent raar maar dat vind ik wel leuk.' Zei ik met een klein glimlachje. Ik leunde tegen James zijn schouder aan met mijn hoofd.

'Na school werd ik wel eens op gewacht door wat groepjes jongens. Ze pakte me vast en sloegen me met dingen. Na een aantal weken was ik het zat en drake kwam er achter. Ik weet alleen niet meer hoe alles gebeurt is. Maar de groep achtervolgde me toen ik weg rende. ik kwam vast te zitten in een dood lopende steeg en toen heeft drake me geholpen hij kwam aan rijden op zijn voertuig en toen sloeg hij al die jongens in elkaar.' Vertelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Emptyma apr 04 2016, 20:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik luistered in stilte toe. wat liep die gehandicapte nou allemaal te zeggen.'had niet verwacht dat er iemand was die er het zelfde over dacht'zei ik zacht en keek het gang door. Ik deed me arme overelkaar en spande me spieren aan. GRommend keek ik naar de deur. 'waarom zouden je ouders je verkopen?' vroeg ik. okey min ouders wilde me verkopen aan de vechtsport zodat hun het prijs geld konden innen en.. maar me oma had hun tegen gehouden. daarna zie ik ze alleen wanneer ze geld nodig hebbem. Ik keek niet meer naar die gehandicpte

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
ik glimlachte naar de beide meiden. wat zo ook zeiden of vertelde. Met me klamme handjes waar ik net het ritje van Angelina mee dicht gedaan had. lied ik langs me lichaam hangne. niet wetend wat ik nu moest doen. ze warne zo klam en me hoofd zo vol. Angelina pakte me schouder beed. Ze probeerde me door het doolhof heen te leiden. Mar achter ons begon Hazel te lachen, 'lieverds het is de andere kant op. ' ze pakte me andere schouder beed en trok me de andere kant op. Ik hoor Angelina wel vertellen dat ze hier wilde verdwalen zolangs ze maar met mij was. Maar echt op reageren kon ik niet. Werd gewoon de andere kant op getrokken. niet wetend wat ik meost doen lied ik me door de meiden heen en weer trekken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hazel Glaciem -Nicht Setto
ook al ging Die meid ongeveerde goede kant op. Ik wist een andere weg en als ik die jongen mee kon trekken zou hij mij vast zien staan. Ik ging die jongen niet door me vingers heen laten glijden!. hij was een van de weinige die geen aandacht aan me schok en dat kon niet! daarom pakte ik zijn schouder beed en trok hem mee mij kant op ik leef hem lief en flirsten an kijken. 'Ik zag dat je ook in de kueken bezig was' begon ik lief te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 30 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 30 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: