cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptyma maa 14 2016, 21:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy
'was het niet een wolven pack? black wolfs? zei ik i had me nooit verdiept in dei wolven shit. 'Alfa omaga beta? nee wacht dat was iets anders,' ik schudde me hoofd 

Toen hij zei dat me huis wel eens leeg kon zijn lachte ik. 'hoe wil je mijn spoullen dragen?!' Ik hurkte net ver genoeg bij hem vandaan zodat als hij vooruit stapte ik weg kon springen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptyma maa 14 2016, 22:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik had bijna iedereen al gehad nu alleen drake nog (en Anne, hij kreeg nog een fiets van zijn ouders)  ik tikte naast me op de bank dat hij bij me moest komen zitten en pakte zijn kadoutje dankbaar aan. De eerste was een draakje ik hield hem naast drake. De jongens plaagde hek altijd mee dat hij op een draak leek. Dit keer probeerde ik te ondervinden waarom. Aandachtig keek ik naar de ogen. 'Ah ja nu snap ik het. Die draken kijken ook altijd zo op die manier.' Zei ik tegen mezelf en glimlachte naar drake. Het volgende kleine cadeautje was weer een bedeltje. 'Huh? Een vosje?' Vroeg ik verrast. Ik keek naar drake of Yidae voor een uitleg.

Het grote paket was ook voor mij! 'Zo veel cadeaus!?' Zei ik verrast en pakte het zware ding voorzichtig aan. Ik legde het op me schoot en scheurde het papier er vanaf. Met verwonderende ogen keek ik naar het beeld wat ik in me handen had. 'Wouw! Het is net een god!' Zei ik met grote ogen zelf was ik heel bij gelovig in goden van vroeger. 'Hoe heet deze god?' Vroeg ik aan drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
butler van mr Crystal
Ik deed de deur open en zag een bekende jongeman. 'Ah... Nog meer bezoek.' Mompelde ik traagheid en deed de deur iets verder open. 'Is dat een gewoonte in azitatiache  culturen om net optijd genoeg voor de taart te komen?' Vroeg ik licht sarcastische en gebaarde of ik zijn jas kon aan nemen. Ik wist nog net me verbazing te onderdrukken toen ik een hele berg met ingepakte spullen zag. 'Die mag u zelf dragen.' Antwoorde ik met een blik naar de cadeautjes. 'De jongen heer Crystal is in de woonkamer dat is naast de eetkamer. 'Lidia, breng deze meneer even naar de rest wil je?' Vroeg ik beleeft aan de maid en hing de jas van de jongen op stiekem onderzocht ik zijn zakken.

Het dienst meisje bracht de jongen met de velen cadeautjes naar de woonkamer waar de rest zat op de bank. we zagen nog net hoe de jongen de meest chagrijnigste jongen omhelsde en bedankte voor zijn cadeau.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
Ik negeerde de vraag over de blackwolves ja Hey ik ging net alle uit leggen!

'Hey!! Ik lijk misschien niet de gespierste!! Maar ik ken veel mensen. Meerdere handen maken licht werk.' Zei ik licht beledigt over dat ik niet sterk genoeg zou zijn. Ik gooide me capigon over me hooft en keek hem met getuite lippen na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptydo maa 17 2016, 11:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Drake werd geknuffeld door SEtto ik keek naar zijn kado. wat.. dat... ding... kost hoe dna ook meer dan 100 euro waar haalt drake dat geld vandaan.. Drake begon setto aan te tikken. en wees naar de deur het was James die binnen kwam met de maid. ik keek langzaam langs riven naar mellanie met een blik van wtf had je dat niet even kunnen vertellen!. aangezien dei alles wist van James en dus ook dat hij hier zou zijn in nederland! waarom ahd ze niks gezegt dat had setto zo veel verdriet gescheeld!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
'jan' grome ik niet weten hoe ik die draak moest noemen. toen setto me een knuffel gaf als bedankt bleef ik stil zitten deze keer ontweek ik het neit. Ik keek langs SEtto heen naar de deur en begon zijn rug aan te tikken. 'dude!' zei ik en pakte zijn schoudrs beed om hem om te draaien. 'kijk!' ik wees langs zijn gezicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
De man pakte me jas aan en zei dat ik naar setoo kon gaan. ee maid van hem wees me de dag. in de kamer aangekomen keek ik rond. Iedereen was er al ook Riven. 'goede middag riven!' zei ik . hij wist vat niet wie ik was maar hij zla ooit we dat nummer zien dat setto en ik voor hem gezongen hadden een tijd geleden. Ik keek naar setto in afwachting of hij iets zou doen. Ik zetten de tassen met spullen neer

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy
aawh hij kwam me niet achterna!. ik gooide het doosje terug. 'jij moet eten toch; merkte ik op en wees naar de zon ja ik wist dat hij de zon gebruikte als tijdaanduiding. 'Ik ga zelf weer naar huis.' ik deed me haar goed ne klopte de rotzooi van me shirt en broek af. 'ga je vanavond weer uit er schijnt een super goede groep te komen in de pub'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptydo maa 17 2016, 11:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Tot me grote verbazing stond daar Jay in de opening naar de woonkamer. Yidae zocht oog kontrakt met mij en wenkte me een blik. Ik kon letterlijk zijn gedachte van zijn gezicht af lezen. ~ik wist het ook niet okee!?~ dacht ik terug tegen yidae. ~ik dacht dat hij met jullie zou mee komen?!~ 'goedemiddag riven~' zei Jay zo sexy zoals alleen hij kon. Of lag het aan mij dat alles wat Jay deed zo sexy was? Ik kwijlde bijna weg. Riven stak zijn hand op. 'Hey, ......' Zei hij eerst entausjast maar ik hoorde zijn hersens kraken. Ik hing voor over naar hem toe. 'Dat is James een goede vriend van setto.' Fluisterde ik hem in. 'Heb ik hem eerder ontmoet? Zijn stem...' Antwoorde riven terug en keek af en toe van mij naar Jay. Riven zette zijn handen aan zijn wielen en begon tussen de banken uit te manoeuvreren om verder te rollen richting Jay.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Drake tikte op me schouder. 'Dude.' Zei hij net alsof hij niet geknuffeld wilde worden. Lichtjes begon in te glimlachen en gaf hem nog een extra hug. 'Ik zal goed voor jan zorgen.' Zei ik zachtjes en voelde hoe drake me schouders beed pakte en me probeerde om te draaien ik keek hem niet begrijpend aan. 'Kijk!' Zei drake. Ik draaide me om en zag James staan. Mijn mond viel open en me lichaam verstijfde heel even. 'Goedemorgen riven' zei hij wanaar riven zijn hand op stak en hem terug begroette. Ik wurmde me van drake weg en liep met me wijsvinger naar hem toe. 'Jij zei dat je niet zou komen!!' Zei ik verontwaardigt en voelde me echt in de zeik genomen door een vertrouwt persoon. Ik tikte met me wijsinger in zijn buik en vervolgens tegen zijn wang aan testend of hij wel echt was. Ja James was echt! Hij stond nu hier in levende lijven. Ik beed op me lip en voelde me van binnen langsaam breken. Snel nam ik James in een knuffel houding en legde me gezicht op zijn schouder. 'Gemeneerd!' Zei ik licht snikkend en omarmde hem iets steviger. 'Ik heb je zo gemist.' Piepte ik uit en begon lichtjes met me armen te trillen. 'M-me ouder, k-komen niet.' Fluisterde ik. 'En toen kreeg ik jouw berichtje en...' Vertelde ik heel zachtjes in de hoop dat alleen James het hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptydo maa 17 2016, 11:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Riven kwam aangerold en ik wilde wachte om even met hem te pratne maar ineens stond setto daar met izjn wijsvinger in me te prikken 'ja ik ben er echt!' lachte ik en probeerde zij nvinger te pakken. 'wat? ik?' setto sloeg zijn arme rond me heen en begon over me smsje. Ik snapte het niet. had toch gewoon gestuurd dat i niet kon komen om 4 uur en er wat later stond? okey nu ging ik zo hart twijfelen. Terwijl setto me knuffelde toverde ik me mobiel uit me broekzak en las me smsje. ik zuchte even. 'sorry dat was niet ge bedoeling' Ik pakte zjin wang beet en draaide hem naar me scherm toe waar de rest van het smsje naar Setto al klaar stond. 'Ik wilde smse dat ik later kwam' Ik haalde me hand door zijn haren. 'Maar je ouders konden niet/' zei ik terwijl ik hem even terug nam in een knuffel. 'ze komen vast ook later morgne ofzo!' ik wist niet wat ik anders moest zeggen.
 
Aangezien iedereen al geweest was met kadootjes was het nu mijn buurt. Ik had nog al wat spullen mee genomen. En niet alleen bij mij ook van anderen. De eerste tas kwam wel van mij af. Er zaten veel dingen in. Een nieuw mobiel met beschrijveing hoe alles werkte. Het duurste special uitgaven. Nee ik had hem niet gekocht omdat hij duur was maar omdat het hoesje net van water leek en de design super mooi was. zwaar gestroomlijnd. daarnaast ook nog een Nitendo die met de zelfde vormgeving als de mobiel. Een knuffel beestje en onder in zat een foto boek met foto's van Vixx. Er zaten foto's in van onze eerst ontmoeten. tot aan Delle zijn fretje. Vele foto's waren gemakt door fans. Die ze naar mijn gestuurd hadden voor het boek. De laatste paar pagina;s waren vrij voor nieuw foto's.
 
Ik keek toe hoe hij alles uitpakte. Daarna keerde ik me naar de jongens. 'Dan heb ik nog iets geregeld. We hebben een ineuwe trainingszaal. Ik lied de sleutels zien. Iedereen had een eigen bos met sleutels. 'er is een traingszaal met twee muziek zalen eentje om op te nemen en de andere om dingen uit te proberen met de instumenten die er in staan. Daar aanvast zit de keuekn en eetruimte. Ik heb een vrouw geregeld die de koelkast enzovoord gevuld houd dus wil je iets hebben geef dat aan haar door. Word het te laat om naar huis te gaan voor sommige van jullie. Zijn er twee slaapkamers op de tweede verdieping. In de kelder kan je nog trainen.' ik keek toen ik dat zei naar yu. ik had alles uitgelegt en gooide iedereen een sleutel bos toe. Op dat moment viel me oog op setto's armband. 'Die diertjes!' Ik bekeek ze. 'Das Yidae' ik pakte het paardje en draaide het naar Setto's gezicht. 'Deze ben jij!' ik pakte het tijgertje daarna de otter en de dolfijn. Ik lied zijn hand los en keek naar de overige tassen. 'dat is van de exo member' Ik wees er naar.
 
Chen en baekhyun hadden allemaal games gekocht voor Setto. Maar ze hadden het zo gedaan dat je niet weet wat voor spel het is tot je hem speelt. Alle hoesjes waren leeg enzovoord. Sehun, Jongin, dyo en Suho hadden 2 zakken vol met Koreaans en Chineens eten geregeld die hij hier kon maken en proberen. Yifan had een stel knuffels en chanyeol samen met Lay en usbstick met 16gig aan muziek waarvan 2 gig zelfgemaakt. Tao had een gucci tas gegeven en xiumin en luhan een aantal petten bandana's en andere kleding voorwerpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptydo maa 17 2016, 13:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
Ik was niet iemand die graag terug sloeg ookal was het speels bedoelt ik was meer van de trappen en lange afstands vechten. Maar als ik hem zou trappen zou hij nu metalen ballen hebben door mijn syborg been... En dat wilde ik hem niet aan doen. Teminsten nog niet.
Hero gooide het doosje terug en ik ving hem op. Ik keek hem aan en trok een mondhoek op als een stoere jongens glimlach. 'Yea... Ik moet eten. Weet niet of ik wel naar de bar ga. Ik ben afgelopen dagen best druk geweest met lopen en klimmen. Maar naar welke ga je?' Vroeg ik toch maar voor de zekerheid. Ik liep naast Hero hij woonde ergens in de stad en de eet lokatie was ook daar ergens in de buurt. 'Soms lijkt het of ik me been voel.... Maar... Dat is er niet.'zei ik en schopte met me syborg been een blikje weg dat op de grond lag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
wat zag ik er weer lekker mannelijk uit! al sniffend een jongen knuffelen en hem nouwelijks los laten terwijl hij zijn mobiel lied zien. ik ging met een hand over me wang ik wist niet dat ze zo groot waren het bedekte me hele linkerdeel van me gezicht. en keek naar het schermpje. het voelde net alsof alles er uit kwam van wat ik in de ochtend had op gekropt. ik las het terwijl james zijn vingers kort door me haren heen gingen. waarom stelde zoon simpel gevoel me gerust? 'ze komen vast ook later of morgen ofzo' zei james en nam me even terug in een knuffel. ik knikte begrijpend. 'wat heb je allemaal mee genomen james?' vroeg ik licht nieuwschierig en verbaast. 'JAMES!! SETTO~ ga zitten op de bank!! dan dan dan maak ik foto's!!' zei delle hyper en kwam aan gehuppelt. behulpzaam probeerde hij een van de vele tassen mee te tillen of eigenlijk te verslepen naar de bank. ik ging op verzoek van delle samen met james zitten op de bank en pakte een voor een de cadeaus uit. heel de grond raakte bezaait met kleurrijke papier. bij elk cadeautje werd ik steets blijer vooral bij de telefoon , nee wacht alles was gewoon heel mooi en perfect wat ik van james kreeg. als een klein kind zat ik te kijken naar de hoesjes laag die om de mobiel en nintendo heen zaten. 'ooh zo apart!' zei ik bijna gehipnodiseert. het volgende cadeau was een boek. ik opende hem voorzichtig en glimlachte gelijk bij het zien van de eerste foto het was een groeps foto met ons allemaal. ik bladerde door het boek en genoot van elk plaatje dat er in stond. 'wouw, hoe heb je dit gedaan? je was er toen niet eens bij? en en en....' bracht ik uit en was helemaal verbaast over al die foto's

na de cadeaus van james kreeg iedereen een sleutelbos. hij gaf uitleg en keek daarbij vooral in de richting van yu. 'cool james!' zei ik entausjast. ook delle en yu stonden te popelen om ooit die zalen te zien. james zijn ogen vielen op mijn nieuwe bedel armband. ik hield hem op zodat hij hem beter kon zien. meteen pakte hij het paardje beed. ik glimlachte terug. 'jap en deze ben jij!' zei ik en lied hem het vosje zien. james wees naar een stapel andere tassen. 'dat is van exo.' zei hij. weer viel mijn mond open. 'heh! echt!' zei ik verbijsterd en keek van james naar de tassen met een blik vragend of ik er naar toe mocht lopen. ik bekeek alles aandachtig en glimlachte me rot bij elk ding en was zo super trots dat ze mij nog niet vergeten waren. 'dank je james dank je, dankjewel!!!' zei ik vrolijk en greep james vast in een knuffel.

'oh men ik moet hun echt bedanken. misshcien met een video boodschap?' vroeg ik aan james. 'james james ik heb dit gekregen van yidae en dat van drake en dit van delle en....(vertelt alles super blij en trots)

mellanie bracht nog wat drinken naar de tafel. setto over een klein uurtje komen de meiden en dan gaan wwe oevenen voor het ball.' ik knikte en hield de plushie groep knuffels tegen me wangen aan om te voelen hoe zacht ze waren. 'omg its so soft~ ja is goed.' zei ik en lied jay ook even voelen door met een knuffel pootje tegen zijn hand aan te aaien. 'james james hoe is het in korea?' vroeg ik delle sprong gelijk op. 'ja!! vertel!' moedigde hij aan. 'wat heb je allemaal gedaan!?' vroeg delle door.

we kwebbelde wat en eten wat chips en taart en dronken drankjes terwijl yu en tayoni gamede en ik en delle jay helemaal uit hoorde met alles wat hij had gedaan en beleefd. plots kwam een nogal... zelf verzekerde damen binnen lopen met kort bruin haar in een pracht jurk nee wacht... ik knipperde met me ogen. het waren er wel 4 stuks!! vier meiden en allemaal mooi op hun eigen manier. 'zo zo, had je niet zo snel in nederland verwacht jay.' zei het zelf verzekerde meisje. 'of heb je een eigen yet?' vroeg ze en glimlachte. haar ogen weken even af van jay naar yidae die op de bank zat of ergens stond met de hapjes die mellanie uit de keuken had gehaald. ze liep naar hem toe of eigenlijk... naar de schaal in zijn handen en pakte een klein snackje er vandaan en stopte het elegand in haar mond. waarom leek ze zo veel op me moeder?! haar doen en laten was net compleet aan me mams.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume - Dreamer
'okee boy's en girls~ tijdens het bal gaan we ook netjes dansen zoals een ouderwetse wals enzovoort. ik en setto gaan jullie een korte les geven over de basis zodat jullie vixx en dreamers er niet bij gaan lopen als een stelletje kippen zonder kop~' zei ik vriendelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptyvr maa 18 2016, 10:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
'de *noemt club naam*' zei ik het was mijn vast club en kwam daar het meeste daar had ik die setto baas van Anne ontmoet. Misscehin kwam hij vanavond ook weer. zijn gedrag en gedachten patroon ahd me aandacht getrokken zeker omdat hij niet opgaf toen ik grommerig en afstandelijk deed. 

Gyro volgde me richting de stad onderweg vertelde hij me dat hij af en toe het gevoel had dat hij zijn been voelde. 'technies gezien niet' antwoorde ik rustig. 'maar naar de gedachte patroon van ej hersens te linke kan het best wel een gevoel zijn.' legde ik uit. ik legde uit overde samenhang van gevoel en hersens en de gedachtns dat je het kan voelen terwijl het er niet is enzovoort. Toen we bij de straat van mijn vervalle huisje kwamen keek ik Gyro aan 'eet se!' glimlachte ik... 'Of je kan bij mij komen? ik kook wel voor je' goed kunne koken zat in onze familie. nee niet persee goed. Eerder een passie voor eten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Hoe de aanwezigheidvan een persoonde groep zo kon verandere.. ik kon zelfs een glimlach op Drake zijn gezicht terug vinden. Setto kon zijn geluk niet meer op. Mellanie was helemaal gaan stralen en zelfs Riven rolde niet meer weg. ik had heel de tijd toen ik naast hem stond mijn voet achter zijn wiel gehouden zodat hij niet naar achtere kon rijden om er weer vandoor te gaan. en dat hoefde nu niet eens meer. Toen hij over de zalen begon werd delle nog drukken en ook Yu leek er zin in te hebben.  En dat alles maakte mij ook best blij!. Met me arme overelkaar keek ik rond water nou allemaal gebeurde. En hoe veel James eigenlijk niet bij zich had.  

De tijd vloog nu echt hard. Hun praatte en luisterde naar James en setto hun gesprekken over korea. James vertelde dat hij eingelijk niet mocht komen en gewoon gegaan is. Ik schudde me hoofd. 'gek' moppelde ik het is super gevaarlijk om een oorlogs gebied uit ge gaan laat staan straks terug te gaan. 

Ik hoorde Drake zijn buik knorren dus besloot anna te gaan helpen in de kueken. Daar pakte ik wat schalen mee met eten. Toen ik deze beogn uit te delen kwamen de Dreamers binnen. Ik stond eerst met me rg naar hun toe dus had Angelina nog niet gezien. maar toen ik haar stem hoorde draaide ik om. Me handen werden meteen klam. Ik moest ene paar keer slikken want me mond liep letterlijk vol. Met grote ogen bekeek ik haar. Ze was zo... Ze was... gewoon zo beeldschoon. haar heupen der harne zo vlot alle kanten op. ZE liep richting mij. Elke stap dat ze dichter bij kwma kreeg ik het gewoon warmer. Licht nerveus kek ik hoe ze wat eten pakte. Ik keek van e schaal naar haar. Me handen warne zo klam geworden dat het ongezond werd. Dat had ik normaal namelijk nooit. Kon best goed met meiden om gaan en kon veel hebben.. Maar dit!.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Na het maken van de foto pakte setto alles uit. Ik glimlachte trots toen hij zo blij was. heel de tijd was ik niet van izjn zij weg te halen. Hij vroeg er naar hoe ik die foto's had aangezien ik er niet bij geweest as.' fan zijn overal' lachte ik en legde uyit dat ik gevraagt had een de fans om me te helpen.


SEtto bleef me bedankene ne wilde de exo member ook bedanken met een filmpje. Ik legde uit hoe whatapps werkte en stopte meteen alle nummers van Exo members in een chatgroep. Daar kon setto zijn filmpje dumpen. 

Alleen toen begonnen ze over korea Ik ging zitten en begon over de oorlog daarna over hoe ik hier heen gekomen was en hoe slecht het eigenlijk aan toe gaat. Er kon nog wel werk worden zoals films maar er waren avondklokken en buiten liepen vele soldaten. Vele mensne van de muziek indutrie liepen rond als soldaten dus ook vele vriende van mij. Wat nog al beangstend was. daaran vertelde ik over de leuke dingen waaronder de films die ik gefilmt had. Dat was om het weer wat luchter te krijgen

WE begonnen steeds meer te lachen en over onzinnige dingen te hebben tot Angelina en haar volgers de kamer binnen kwmane. Ik keek langzaam op. 'dag dames' ze iik rustig. Angelina begon meteen over dat ze me hier niet verwacht had. Ik wilde gterug zeggen dat ik dat over had voor me vrienden maar ik s chudde me hoofd. 

Daarna vertelde Mellanie dat we gingen stijl dansen. Had ik ff geluk dat ik dat kon. atans ik kende de regels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptyza maa 19 2016, 19:12


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Ik luisterde naar Jay zijn verhalen en zat telkens in spanning of het wel goed met hem ging daar in Korea.

De meiden baande hun weg naar setto feliciteerde hem en gaven een kleine mand met verzorging dingen zoals body douche spul en parfum luchtjes. Gewoon een kleinigheidje Oh en natuurlijk een cd hehehe.

'Okee~ wie heeft er ooit aan stijl dansen gedaan?' Vroeg ik en keek de groep rond. Setto stak zelfs zijn vingertje omhoog als een kleutertje. Wat er best schattig uit zag. 'Oeeh Oeeh ik heb het wel eens geprobeerd! Maar ik was te licht te slank en.....' Delle stopte met praten en tikte met zijn twee wijs vingertjes tegen elkaar aan. Verder had Eami het ook ooit gedaan zij wist veel van verschillende dansen af daarom was zij ook onze hoofd-danser. Yu dijnste achteruit. 'Eh mij niet gezien!' Zei hij en hij ging verscholen terug op de bank zitten. 'Drake? Kan jij eigenlijke wel dansen?' Vroeg tayoni met en grijns op zijn gezicht.
'Iedereen kan dansen!' Riep Delle hyper.
'Zolang je maar het ritme van je hart volgt.' Maakte riven Delle zijn zin af.
Ik knikte, het zou iets te voor de hand zijn als ik gelijk Jay er uit pikte om met hem als voorbeeld te gaan oefenen met dansen. 'Wie van de jongens wilt het als eerst proberen?' Vroeg ik maar voor de veiligheid.

Setto vroeg het zelfde aan de meisjes. Maar inplaats van vragen wie er wilde, pakte hij Eami tussen de meiden vandaan. Een van de maids zette muziek op waar we ik konden oevenen. Ik wachte geduldig af op het antwoord van de jongens.


Na de boys omstebeurt wat gelaten zien te hebben en setto dit met de meiden deed maakte we groepen iedere jongen ging met een meisje dansen vixx was in de meerderheid dus kon er een niet mee dansen. En ik zorgde er voor dat de slechtste dansers hoe dan ook een danspartner hadden. Na een paar minuten wisselde we allemaal van partner en kon zo de loonly one ook even oefenen. Setto liep tussen de setjes in om hen te corrigeren als dat nodig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptyza maa 19 2016, 19:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
niemand maar echt niemand stak zijn hand op om te dansen. ik had wel wat op school geleerd die basis dingen. Maar echt een talent in dansen was ik nooit geweest. Flexible yes. ritme ook wel. Maar lef naah die had ik niet echt. Langzaam stakte ik me hand op da tik wel wilde aangzien niemand iets deed. ik keek James aan' ik pak haar later wel' glimlachte hij flirtend. i kknikte en stapte voor uit. 

Ze legde het uit en begleeed mij wat raar was.. een meid die leide.

na even wisselde we. Ik sloeg de eerte keer over en stond naar drake. 'kom van die stoel af!.' Ik pakte zijn hand beet en trok hem van de bank. Toen hij  eindelijk op stond lie dik hem mij beed pakken zoals Mellanie toenstraks voor deed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik gromde de hele tijd toen er wat gebeurde. Het lieft wilde ik gewoon blijven iztten maar daar had je Leo en als het leoi niet was geweest had Yu het vast gedaan dus grommend stond ik op.Beter dan een meid..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Ik stak een half vingertje op toen ze vroeg wie er een beetje wist hoe je moest dansen.  Setto pakte Emi en ging met haar dansen Ik keek toe hoe mellanie vroeg wie er wilde dansen. Ik wilde wel toe stappen maar zag dat ze leiver iemand anders wilde daarom wachte ik. tot ik de blik van leo kreeg. I kvertelde dat ik haar wel later nam. Ik keek toe hoe ze sierlijk bewoog. Me gedachten gingen even weg. heel even ze was zo perfect en die lichaam bewegingen. ja ik was te lang van haar weg geweest!. 

Toen ze klaar waren wissende we in groepjes. ineens stond ik voor Angel. 'Leg die hand gewoon neer!' gromde ik en pakte haar hand opnieuw beet
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptyza maa 19 2016, 20:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Uit eindelijk stak Leo zijn vinger op en Keke met een vragende blik naar Jay. Ohyeh wat zou hij hen gezegt hebben?! Dacht ik twijvelend en keek toe hoe Leo naar voren schoof. Ik pakte hem voorzichtig beed en legde zijn handen goed eentje rond me middel en de anderen in me hand. Ik vertelde wat en telde op de maat en deed wat voetenwerk voor. Met Leo danste ik zoon twee kleine muntjes ik glimlachte lief naar hem dat hij het aardig goed deed tot nu toe met behulp van me voor af gaande aanweizingen. Me hand lag te rusten op zijn schouder. 'Kun je zoon optillende draai?' Vroeg ik zachtjes aan Leo.

Tot me verbazing danste Jay dmet angel eigenlijk was dat de vijligste manier. Yuli Had hoe dan ook met hem geflirt en Eami danste beter dan ik en Rosa schaamde zich voor haar buikje. Delle deed genoegen met Rosa en yu kwam niet onder yuli haar geflirt uit. Tayoni pakte Eami en ik danste nu met yu hij was zo houterig! Ik deed me best maar zodra ik hem aanwezigen gaf hoe hij me beed mocht houden begon hij nerveus te worden. Mijn blik viel onder het danse op drake en Leo die met elkaar waren gaan dansen maar ik was niet de enigste die dat zag. 'Hey!! Ik wil ook met Leo!' Zei yu speels en hij deed alsof hij jaloers was meteen Brande de blik van angel in me zei. Jap ook angel wilde graag met Leo dansen. Dadelijk moest ze nog delen!! Ik Keek gniffelend toe hoe angel met lichte tegenzin naar Jay keek. Eerst probeerde ze hem elegant af te wijzen maar Jay gromde dat ze gewoon moest dansen. Lichtjes jaloers keek ik toe hoe angel haar mooie lichaam met mijn vriendje danste. 'Auwh.' Jammer de ik toen yu per ongelijk op me teen stond en hierdoor me uit me jaloerse droom prikte. 'Sorry!' Zei hij spijtig en glimlachte verontschuldigend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik baalde verschikkelijk dat ik niet met Leo mocht! Hij danste zelfs met een andere jongen! Ik maakte een hairflip en een sierlijke draai in me draai keerde ik me rug naar hem toe en keek achterom. Maar het enigste wat ik kreeg was gegrom dat ik moest dansen met hem. Ik legde me hand met tegenzin op zijn schouder en pakte zijn hand beed. Waarom voelde dit zo tweezijdig! De ene kant wilde ik hem dol graag! Maar aan de andere kant had ik nu voor een klein deel ook Leo. Af en toe glimlachte ik liefelijk naar Jay misschien werkte het of maakte ik Leo jaloers~
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptyza maa 19 2016, 20:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
Eindelijk ging ze goed staan. Nee ik trapte niet in haar gefilrt met hara haren of wat dan ook. Vond het lange blonde veel leuker staan. Maar jah smaken verschillen.  Ze keek em smekend aan. Ik trok har wat dichter bij zodat ik met haar kon pratne. 'ben bij je vader geweest' zei ik seireus. 'Heb jullie papier over gegeven en hij was blij met de fan cijvers' vertelde ik en draaide haar bij me vandaan op de muziek. Ja ik had de leiding. Ze mog mischien een bitch zijn maar ik wa de jongen die de leiding nam.

Toen we wisselde stond ik best ver van Mellanie vandaan. Ik keek haar even smekend aan om ze naar mij toe kon komen om te oefen maar iemand anders was me voor. Ik blies me wangen terleurgesteld op. Drake en Leo waren los. Leo had drake zo gedraait dat hij aan bij yu terecht gekomen was en Leo zelf bij Yuki dat gaf aandat Emi nog de enige was die nog niemand had. toeni k haar best pakte was ze zo klein dun en mager. MEllanie was dun en niet zo groot maar dit was gewooon eng!.
We danste nog een paar minuten en nu eindelijk stond ik dicht bij genoeg om Mellanie vast e pakken (laat ze stoppen dat MEllanie en James savonds pas echt smaen dansen)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Nadat Leo klaar wsa met dansen werd ik naar yu gedraait ik keek hem met grote ogen aan. nee nee dit ging hem niet worden. Leo was la vreselijk maar yu! ik ga otch niet met me vecht buddy dansen!. Dan nog lieve delle of setto...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Yu mekkerde dat ij ook wilde. Ik glimlachte even flirten naar hem maar draaide Drake zo dat hij bijna in Yu's arme viel. 'doe je ding!' zei ik flauw en liep naar een andere meid toe. Deze jatte ik meer onder Delle zijn neus vandaan. 'mag ik' glimlachte ik en pakte haar beed. Ik probeerde eindelijk dicher naar Angelina te komen maar die stond samen met James heel verweg. I kzag haar wel kijken en op een af andere manier.. werd ik niet eens jaloers. net of me lichaam verwachte dat ze toch niks zou doen..  Ik keek de mied voor me aan. 'kan je een beetje dansen?' vroeg ik terwijl ik haar goed probeerde beet te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptyza maa 19 2016, 21:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
drake werd in me handen geduwt. ik pakte drake voorzichtig beed zodat hij neit plat tegen me borstkast aan viel. 'hey!! ik wilde met jouw dansen leo! niet met sja... draakje.' verbeterde ik snel 'hey no way dat ik de meid ben!' zei ik stoer en pakte drake beed als een echte damen en pobeerde hem met me twee linker voeten te begelijden. na een tijdje kwam setto tussen ons in staan en pakte drake van me af omdat hij te meisjes achtig danste. ik begon te gniffelen en maakte een vrouwelijk hand gebaar naar drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
ik zag hoe drake telkens met een jongen danste en dat niet alleen hij danste echt als een vrouw! ik lied het meisje los voor de wissel en liep op drake en yu af. 'drake je danst echt als een jongedamen. dat gaat niet goed komen hoor!' zei ik bezorgt en pakte drake beed alsof ik het vrouwtje was. ik legde zijn hand op mijn middel en de anderen in mijn hand. 'probeer de lijding te nemen. een vrouw wilt graag gelijden worden en het liefst een beetje gentle.' vertelde ik en gaf drake wat tikjes op zijn ledenmaten die verkeert stonden. zoals een kromme rug en zijn hand die tehoog of te laag zat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
yuli - dreamer
de schattige jongen werd om geruilt voor leo de kok van de dreamers. eerst schrok ik en keek vragend naar angel maar die had het te druk met iemand anders. leo pakte me beed en vroeg of ik een beetje kon dansen. ik knikte. 'redelijk, gewoon van alles een beetje.' vertelde ik en probeerde zo close mogelijk tegen hem aan te komen. stiekem kriebelde ik een keer met me vinger in zijn mannelijke nek. hihi ook dit voelde grappig!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
ik spitste me oren toen hij vertelde over me papy. 'nee hij moet rusten.' zei ik bezorgt. 'owh... papy doet er alles aan om meteen weer de touwtjes in handen te namen ik weet het zeker.' fluisterde ik terug met me mond dicht bij het oor van jay. in me oog hoeken bleef ik verlieft naar leo staren. hij dumpte die boze gozer en ging met yuli dansen neeh!! niet met yuli!! op dat moement werd ik van jay weg gewalst in een sierlijke draai. ik pakte het goed op en wilde in de richting van leo gaan maar ik kwam in de armen van dat andere jogie. wie was dit ookalweer? oh ja dat hypere vendje. met een bitchy blik keek ik naar jay.

ik zag hoe mellanie naar haar vriendje probeerde te komen maar die jongen in de rolstoel was haar voor en riep iedereen voor het eten.



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - bewaker seth
'jongens meiden, het avond eten is bijna klaar.' riep ik en rolde naar het dansende groepje toe. voor het eerst was ik blij dat ik niet kon lopen. als er iets was wat ik niet miste was het wel dat klesiek en stijl dansen! bah! ookal hing ik graag de gentel man uit op feestjes of bij eenkomsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptyza maa 19 2016, 22:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Yuli pakte me beed en zei dat ze gewoon van alles een beetje kon. Ze kroelde met haar vingers door me haren heen. Ik zorgde er voor dat ze de leiding niet kon nemen., ' Je heupen voelen flexible aan!' merkte ik ineens op. okey wat een opmerking was dat nou weer!.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik lied me maar begeleiden  weetje dan hield het ook het sneltste op en kon ik gewoon terug gaan zitten. Ik dacht nog even dat ik nog steds liver met setto had gedanst dan met Yu,, Maar toen me gedachte gang ineens werkelijkheid werd vond ik het minder.. Dat geleid worden was nog niet zo erg.. Niu moest i ineens de gene zijn. En zoals die Riven zijn .Ritme van he hart ofzo.. ik bezit gewoon bijna geen ritme!. Ik was meer gericht op aanvals technieten en verdedeging dant op je heupen flexible bewegen of iemand anders laten bewegen. Ik gromde de hele tijd maar hoe langer we bezig waren hoe steviger ik Setto beed hield en meer de leiding nam. Ineens rolde riven binnen en begon over eten. Dit was een mooie redne om Setto meteen los te laten en terug te gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptyza maa 19 2016, 23:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
yuli - dreamer
hier en daar probeerde ik het maar de lijding kreeg ik ter nouwe noot niet! 'je heupen voelen flexible aan.' merkte loe na een tijdje van stilte op. ik keek hem met iets wijdere ogen aan. 'oh? hehehe, ja ik doe gewoon wat nodig is en ik vind dansen best leuk ik heb vaak geoevend met eami samen. 'mag ik zeggen dat je een best wel sexy mannelijke nek heb?' zei ik en trok me mond op tot een drietje en keek hem recht in zijn ogen aan.

aan tafel genoot ik van het eten en was vooral onder de indruk van de netheid van de gastheer van het feest. zie dan hoe hij met zijn bestek eet!


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - bewaker seth
de tafel was feestelijk op gedient met behulp van yidae die snel anne geholpen had toen hij zag dat ze bezig was, setto noemde haar altijd anne maar ik vond het maar gek. okee ik had ook een naam... maar ik stond toch nog altijd dichterbijer bij heer setto toch? toch!? ik beed zachtjes op me lip en twijvelde of ze me niet na al die jaren al vervangen had. ik zat tussen yidae en james in en tegenover setto. al dat eten rook zo verukkelijk. helaas was mijn bord al op gedient door de verzorgings maid. ze pakte me vork en wilde me voren maar dat ging echt niet gebeuren he! 'nee bedankt, ik doe het zelf.' kondigde ik stefig aan en hield me zo netjes mogelijk beed. de eerste paar happen van dat heerlijke rijst ging nog wel aardig goed. maar dat snijden van het vlees was een helse opgaven. ik geef niet zo makkelijk op! ik zette iets meer spier kracht en voelde me vingers trillen. gevolgt door me armen. wat echt super vervelent was. als een trillende chiwawa lied ik het bestek vallen. de hand waar ik me mes in vast had begon zig stamen te trekken zoals het altijd deed toen ik in koma gelegen had. ik trok het onder het tavelblad en probeerde het te controleren. spijtig ging dat niet het deed alleen maar meer zeer. geiriteert van mezelf beed ik op me lip en keek ontschuldig naar links en rechts in de hoop dat het niemand was op gevallen. ik suste lichtjes van de pijn in me arm en hand. die veroorzaakt werd door de spieren die sig samen begonnen te trekken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Stiekem genoot ik hier best wel van, dansen met jongens. Na maten we langer danste hield drake me steviger vast als een echte heer. 'Keurig, en vergeet de damen niet aan te kijken.' Complimenteerde ik en draaide zijn kin richting mijn gezicht. 'Kijk zo.' Zei ik niets vermoedend van dat het best er fout uit kon zien. Zodra drake het woordje eten hoorde was hij voetsie. En letterlijk voor me verdwenen. Ik liep achter de rest aan naar de tafel en ging op me plekje zitten waar ik altijd zat. Ik deed een woordje en gebaarde dat iedereen mocht aan vallen. 'Pak wat je wilt er is genoeg!' Zei ik en begon zelf ook op te scheppen en als er iets te ver weg stond gaf ik het door aan de meisjes.


Laatst aangepast door Timeless op zo maa 20 2016, 12:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Emptyzo maa 20 2016, 12:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Ze complimenteerde me nek ik begon te lachen. ;dat is voor het eerst dat ik dat hoor!' dat as echt de meeste geniale opmerking. Ik draaide haar een rondje en ving der daarna weer op in me armen. 'Maar ja dat mag je zeggen' INeens kwam Riven binnen gerolt en begon ver het eten. Ik lied Yuli rustig los. Naah dat ging ehm niet worden. had echt geen honger. Ik slofte naar de tafel waar ik me naast Yu lied vallen ik keek hem an met zun blik om te vragen waar   hij zijn date Drake gelaten had. 
De tafel was zo rijk gedekt dat ik toch wat opschepte. En langzaam at terwijl ik naar de andre luisterde. Naast me was Riven gekomen. hij was zijn best aan het oden om te eten. Ik wilde hem eerst helpen maar om een jongens zijn ego te beschadigen lag me niet  goed. Ik hield he mwel in de gaten maar deed er niet veel mee ook niet toen zijn arme dingen gingen doen die hij blijkbaarniet zo fijn vond

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik frummelde me uit setto zijn handen om te gaan eten. Maar oged ook me buik maakte heerlijk lawaai. Maar tot me grootste walging was er nog maar een paar plekken.. ok al naast Angel... Ik bekeek haar walgend maar ging toch zitten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy Han -Stylist
Ik pakte me mobiel op. Ik ging vanavond laat pas met de jongens mee uit voor Setto's verjaardaga omdat ik heel de dag moest werken. *Mellanie kan je straks even spreken* stuurde ik haar. Ik was er denk ik over uit wat ik ging doen. Maar wilde het met een andere meid bespreken wat die er van vond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eami Kim, - Eam Eam -Dreamer-lead dancer
eten... eten... eten... ik pakte me boekje er bij. Ik had al 3 boterhammen op.. Dat is dus te veel want nu zat ik al over de geplande calorieën heen die ik vandaag kon hebben. Maar de ogen van Rosalie en zo keken me zo aan dat ik wel moest eten. Ik pakte de dingen met de minste calorieën er in.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
W edanste nog even waarna we gingen eten.  Ik was naast Riven gaan zitten. Wilde de jongen wel eens ontmoetne die zo veel betekende voor Setto. Ik had hem alleen plat in bed gezien dus nu hij terug kon praten was het wel interstant. Ikwilde vragen ana hem hoe het ging nu. Maar hij was zo gefocused bezig met zijn eten eten dat ik hem maar even met rust lied. ER ging blijkbaar zo veel energie in zitten. Ik zag in me oog hoeken hoe zijn handne begonnen te trillen en het trillen werd steeds erger. Ik pakte het zelfde soort vlees om te eten. zAg er wel lekker uit. Na even ging zijn hand onder de tafel duidelijk schokkend. Ik deed me hand ook onder de tafel en sloot zijn hand in de mijne. Ik frummelde mijn vingers tussen de zijn zodat ze zouden strekken en de spanning er af zou gaan. Zijn spieren moesten opnieuw ontspannen en dat ging niet anders dan de spanning er afhalen. Toen ik voelde dat zijn handne rustiger werd haalde ik ongezien me hand terug. Ik praatte in de tussen tijd gewoon met de rest en deed net of er niks aan de hand was. Toen de jongens ergens mee bezig waren wisselde ik de borden om met vlees ik had de mijne al gescheden. Ik keek niet op of om er voor te zorgen dat er geen aandacht op kwam.


Laatst aangepast door Evilian op ma maa 21 2016, 13:55; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 28 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: