cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 21:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
Setto kwam achter ons aan naar buitne toe enbegon over dat homo's hier niet geaccepteerde werden. toen hij begon over de blackwolfs schudde ik me hoofd. ''setto het is al goed stop alseblieft!'' ik stok uit stress een peuk op. Ethan draaide zich boos om en balde zijn vuisten. ''jij mizzerige ventje beter ga je naar binnen toe en daar janken bij je homo haters. want als je hier blijft staan zorg ik dat je niet meer kan janken!'' gromde hij, Ik sloot me ogen. ''Ethan please'' ik keke naar setto. ''laat maar setto het is goed.'' ik pakte ethans vuist beed en rpobeerde hem weg te trekken voor dat het te veel aandacht op zich vestigde en de balck wolfs echt kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 21:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik keek toe hoe vreemt Hero deed die emoties dat gedrag kende ik nog niet. Verbijsterd stapte ik naar achteren en keek toe. Toen Hero nog een keer achterom keek maakte ik een bel me gebaar. Zodat hij wast dat hij me altijd mocht spreken. Ik keek rond en besefte me dat ik buiten was. Ahit! Ik moest naar anne. Ik rende naar binnen en zocht anne. 'Anne, Anne we gaan!' Zei ik en greep haar middel beed en tilde haar op. 'Met Anne in me armen viel ik om. Ik kende me kracht echt niet meer. 'Oh Oh Oh Anne.... Ik voel me raar.' Zei ik en zag weer alles draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 21:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
Ik streelde over haar wang heen en droomde over dingen die ik wilde doen. 'Doe je de deur van binnen uit op slot? Me broer heeft af en toe losse handjes.' Vertelde ik en lied me hand langsaam van haar wang af glijden. En anders niet gillen maar tegen de muur aan slaan. 'Daar is me kamer.' Vertelde ik. Ik stapte achteruit en draaide me langsaam om. 'Als je wat nodig hebt mag je het altijd vragen.' Zei ik en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 21:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
setto stond ineens voor me ik gilde zachtjs en begon te lahcen toen hij me op probeerde te tillen. maar dat ging niet helemaal zoals hi jwilde we vielen naar de grond. ik zat nu met me benen wijd op zijn kruis en slikte. 'zal ik ee ntaxi bellen?'' zei de man achter de bar ik knikte ne porbeerde omhoog te komen met setto aan me arme. ''kom we gaan naar huis'' herhaalde ik zijn ding. Ik begeleed hem naar buiten of begeleed hij mij naar buiten ik wist het niet meer want mijn hoofd was ook al vrij lichtjes. en ik mocht niet drinken tijdens werk!. buiten wachte we op een taxi. we stapte een soort van in en werden naar huis gebracht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
Ik knikte dat ik hem zou bellen. wacht ik he mbellen hi jhad mijn nummer ik de zijne niet... oh god.. Ethan en ik waren nog geen 5 meter verder en ik kreeg opnieuw een klap. ''jij bent van mij en inemand anders!'' snauwde hij boos. Ik legde me hand op me wang en probeerde voor hem te blijven. hoe kon zun leuke avond met die setto zo pijnlijk eindigen.. ik wist precies wat er ging gebeuren.. hij ging me straks weer in mekaar staan en daarna wil hij het goed maken maa hij is ver van de wereld om dat voorzichrig te doen... hoe noemde ze dat? rape?.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lilian Verpleegster
Ik knikte. 'ik zal de deur op slot doen bedankt voor alles Lysander'' zei ik en kon me geluk niet op. Als hij dadleijk weg wa zou ik als een klein meisje gaan dansnae waarvan haar droom waar geworden was. ik voelde me net een prinsesje en hij mijn prins!. Ik keek toe hoe hij de kamer ging verlaten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 21:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Anne~ je bent zo lief.' Zei ik dronken en gaf haar een kus in de taxie op haar mond. 'Zullen we thuis zo boljoen soep drinken en dan samen naar bed gaan?' Vroeg ik en begon te gniffelen.

De taxie stopte en Anne droeg me naar me kamer. Gelukkig was de ober er niet. Waarom ik daar blij om was? Ik was overal blij om op dit moment.

Anne bracht me wat soep. Ik dronk het en gniffelde wat bij elkaar. 'Die jongen met dat blonde haar die ik je wilde voorstellen is echt stoer en vriendelijk. En vooral knap hij heeft gespierde schouders en zijn heupen voelen lekker aan.' Vertelde ik vrolijk en met hier en daar een giegel. 'Vond zo jammer dat hij weg ging.' Vertelde ik en bedacht me net dat ik zijn nummer had. Ik pakte me mobiel en stuurde hem een sms'je. 'Hey, Hero het was gezellig! Moeten we vaker doen!' Stuurde ik naar hem. Ik wees naar anne. 'Anne, kleed me uit.' Beval ik vriendelijk ne hield staand met behulp van de muur. Toen Anne me uit begon te kleden moest ik denken aan de handen van Hero die over me rug geen gingen. Ik pakte Anne beed en begon de rits van haar jurk uit te trekken. Ik begon Anne te knuffelen en viel alf om dit hield ik tegen door naar Anne toe te leunen maar het gevolg daarvan was dat ik me Dick tegen Anne aan drukte. Ik pakte haar kaak beed en gaf haar nog een kus. 'Hero, waarom ging je nou weg?' Vroeg ik alsof Anne Hero was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
Mellanie had ik ik bed gelegt en in slaap geaait of geknuffeld lichte er aan hoe je het zag. Ik had haar nog gezegt dat ze haar duur op slot moest doen net als bij Lilian. Ik lag in me bed voor zoon uurtje en hoorde me broer thuis komen. Hij zong liedjes. En strompelde de trap op. Hij ramde tegen duren en schreeuwde luid. Please lea ga slapen!!!! Kon ik alleen maar denken. Na een tijd was het stil gevolgd door de klink van een deur.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 08 2016, 22:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 22:08

Drake: - VIXX
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
in de taxi zoende hij me gewoon en stelde voor om bloulion soep te eten en daarna same nnaar bed te gaan, heel onschuldig knikte ik da het goed was. 

Nadat ik setto naar ijzn kamer had gebracht begon ik met een snelle soep te maken. deze was zo klaar. Ik liep naar boven toe met de hete kom soep. Setto was zo blij toen hij mijn soep op dronk dat ik ook begon te glunderen. hij vertelde over de jongen en hoe leuk hij was. Zijn gezicht die van setto was nu zo mooi ik had hem in jaren nooit oz zien glunderen. 

Toen hij uit gepraat en smst was beval hij me om hem uit te kleden braaf en dronke als ik was deed ik dat. hij begon ook mij uit te kleden. ik moest natuurlijk mijn maid kleren weer aan. En.. me gedachte stond er niet echt bij dat dit niet mocht. setto viel onhadnig om maar wist zich tegen te houden. Het enige nadeel daar van. was dat ik tegen hem aan viel en zijn volledige lichaam kon voelen. En met volledig bedoelde ik oo kvolledig.

Hij begon me opnieuw te zoenen en vroeg iest wat ik niet helemal verstond. ''sorry'' zei k zachtjs niet weten wat ik moest antwoorde. Setto's lichaam begon me te prikken

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy
De wandeling terug naar huis duurde lang. Zeker omdat ik om de 5 passen een nieuw tik tegen me lichaam aan kreeg. Ik bleef te horen krijgen dat ik gecheat had op hem en dat terwijl hij me vriend niet was. Ik wilde boos doen en zeggen dat hij niet kwam opdagen. Maar als ik dat deed zou hij helemaal boos worden. Ethan kon lief zijn als hij niet aan de drugs zat of dronken was.. en nu was hij beide dus ik kon niks beginnen. we liepen de trap op naar mijn huisje. Nog 4 stappen en we zouden thuis zijn.. Elke stop dat ik dichter bij de voordeur kwam begon ik langzamer te bewegen. Dit merkte Ethan op en zijn grote ruwe hand pakte me beet en sleepte me grof naar binnen toe. hij smeet me op de grond. Ik sloot me ogen. in me val had ik het tafeltje in het kleine halletje omver getrokken deze viel op me. Dit was voor Ethan een perfecte manier om over me heen te lopen. hij stond de rnad van het tafelt om zo over me heen te stappen. De rand van het tafeltje boorde zich in me buik. Ik kreunde zachtjes. ''ethan waarom kom je morgen ochtend niet terug'' zei ik. Ik had niks moeten zeggen. ik had me mond moeten houden. Ik was echt doods bang van hem als hij maar iets van drugs had aangeraak. Want toen ik dat zei dat hij naar huis moest kwam hij terug gelopen pakte me haar beet en trok me over de grond naar mijn kleine woonkamer. ''zodat jij seks kan hebben met die blonden jongen! ik zag je blik wel'' hij hees me omhoog en begon me te slaan. Ik sloot me ogen en kon gewoon niet meer voelen waar hij me sloeg. Alles deed zeer. Maar ook echt alles. Ik voelde me tand door me lip schieten en me botten in me lichaam zowat breken. ''Ethan sorry!'' hoestte ik uit toen zijn vuist voor de 10ste keer in mijn buik belande. Ethans grip werd rustiger en ik voelde hoe hij me los lied. Ik zakte op de grond en sloeg me arme rond me buik. ''Het is al goed Hero'' zei hij net of hij me vergeven had. Hij liep weg naar de slaapkamer. Even dacht ik dat hij vertrok. Maar hij eerde terug ne tilde me weer op. hij drukte me tegen de muur aan. Ik was veel te slap, veel te bang en gestresst om iets terug te doen. hij drukte zijn al vlinke boner tegen me lichaam aan. nee niet dit! Zijn lippen begonnen me ruig te zoenen en zijn tanden boorde zich in mijn vel. ''je moet het goed maken met mij!'' beval hij me. Hij probeerde me naar de slaapkamer te tillen. Ik had de deurpost nog vast gegrepen om daar niet heen gebracht te worden maar het was te laat.. Kon ik terug naar het moment met setto op het feest. mocht ik hopen dat hij niet op meisje viel? mog ik dat geluks gedachten op dit moment even behouden. Ik belande op het bed. Met me handen probeerde ik de ruwe bewegingen tegen te houden van Ethan. Hij trok me kleding uit en belande als snel boven op me. Ik schudde me hoofd uit angst. Maar hij duwde me ruw terug hij haalde zijn big wapon uit zijn broek en duwde deze in mijn mond. Ik stikte zowat. De rest van de nacht wil ik het liefst niet over hebben.

 
Ethan lag uitgeteld naast me. Ik sloot me ogen en pakte me buik beet. Alles deed zeer. letterlijk alles.. Waarom moest hij nou altijd zo geweldadig zijn. Ik viel uit bed en probeerde zo normaal mogelijk te lopen wat neit echt ging.. Dat werd een paar dagen thuis liggen op me buik.. Ik sloeg een jasje om en pakte me mobiel uit me broek zaken en liep naar me balkon. Toen ik me mobiel opende zag ik dat ik een berichtje had. Dat was waarschijnlijk die setto!. Ik las het en glimlachte. *je zeker! laten we het vaker doen!* stuurde ik terug. Zodra ik van Ethan af was.. Voeger gebeurde dut een keer in de  3 maanden.. Nu was het al een keer in de 2 weken. Met trillende handen porbeerde ik me peuk aan te steken om tot rust te komen. Maar het lukte me niet. tranen kwam op zetten. Ik wilde van hem verlost worden..
 
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lilian Verpleegster
Ik lag in bed en probeerde te slapen. ik had de deur dicht gedaan. Ik wist het zeker!. maar toen ik iets buiten de deur hoorde stond ik op om te checken of de deur echt dicht was. I kdraaide het slot heen en weer. Ja nu ging hij open dus ik had de deur opslot gedaan. En je raad het nooit previes op dat moment.. ging de deurklink omlaag. Wanhopig probeerde ik het slot er terug op te draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 22:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Kus me.' Zei ik en drukte Anne tegen de muur aan en begon haar bij haar nek te zoenen. Ik drukte me lichaam tegen haar aan en bestreelde haar blote rug middel en heupen. Ik hoorde haar kleding ik de grond vallen Anne had mijn broek ook al uit getrokken met me shirt die ik aan had. Ze was altijd zo snel met me kleding. Sneller dan ik. Met me vingers streelde ik langs haar ondergoed en trok deze langsaam naar beneden. 'Hebt nog nooit zulk ondergoed gezien.' Zei ik en streelde met me vingers over het kante ondergoed. Met een hand ging ik naar haar borsten en legde me hand er zachtjes op. Ik kuste haar weer en drukte me heup tegen haar aan. Die druk voelde zo opwindent. 'Hero~' zei ik zachtjes en knabbelde aan annes lip. Met een hand trok ik haar ondergoed verder naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 22:44

Anne:
Hij beval mr om hem te zoenen. Ik had dit aan hem beloofd die ook moest het ook doen. Niet daar ik gespannen was. De alcohol zorgde er voor daar ik niet gespannen was. Setto handen reikte onder mee lichaam heen naar mr ondergoed. Hij zag er aan een dans du p ging zijn hand naar mijn borst. Mee haar ging te keer. Als ik nou gewoon niet dacht daar het mijn boos was.. Ik bij p begon hem terug te zoenen. Met mr handen op zijn buik.

Setto trok mr ondergoed verder naar benede toe. Het zakte van van kong af onder het heel zachte stof was. Met mr onderbroek op me knieën stond ik daar tegen de muur gedrukt te zoenen met mijn baas heer setto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 22:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lea yume - middelste neef mellanie
Ik viel haast door de deur heen en keek recht in de ogen van een sexy jong aantrekkelijk meisje! En nog mooier! Ze had pit in haar ogen. Ik stond op en keek haar aan. Ik groete met me hoedje door hem o en af te zetten en liep dichter naar haar toe. 'Hey, leuk dat je hier bent. Noem me maar lea~ lekkertje.' Bij het laatste woord glimlachte ik en bleef naar haar toe lopen tot dat ik haar kon aan raken en tegen de muur kon drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 22:51

Lilian:
Ik lied mr niet zo makkelijk tegen de muur aan drukken. Ik zet mee handen tegen zijn borstkas een duwde hen van mee af. "Blijf uit mijn buurt! Zei ik drijgend een sloeg me armen over elkaar. Maar de jongen kan steeds dichter bij. " ik waarschuw je nog een keer ga de kamer uit!. Ik recht mee rug. Maar de jongen was hoe dan ook groter dan dat ik mezelf uit zou kunnen maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 22:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lea yume - middelste neef mellanie
'Awh meisy kom op? Zie je dan niet dat je zo sexy aantrekkelijk en lekker uit ziet. Heeft iemand dat ooit tegen je zegt meisy. Dat je om op te eten bent.' Ik legde me hand tegen haar schouder aan en deed me best om de rest van haar lichaam tegen me aan te drukken. Of te pletten tegen de muur en mij. 'Kom chick laat me je verwennen.' Drong ik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 23:02

Lilian:
Wat de jongen zaak zou lief bedoelt kunnen zijn. Maar zo vormde het niet. Ik mocht niet gillen maar moest die muur raken. Ik rij reikte eerst ma hand er naar. Maar het was te ver weg. Ik begon de jongen van mee af te drukken. Zijn lichaam had mee geklemt tussen hem en de koude muur. ", stop!" zei ik streng. Ik verzette mee voeten. Zodat ik hem een knietjes kon geven. Dit deed ik ook. Als dat geen zijn had zijn in beginnen met slaan tegen zijn gezicht aan. Eindelijk was ik vrij gekomen. Ik probeerde naar de deur te rennen die open was. Maar dit mee gladde sokken gleed ik uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 23:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Anne zoende me. Ik kantelde me hoofd meer en drukte me tong tegen die van haar aan. Met me hand die ik het laagst had liggen gleed ik naar beneden over haar buik. Haar onderbuik voelde aan als mijn kin die geschoren was. Echt vreemt. Met me hand voelde ik voorzichtig aan haar onderste. Ik drukte niks naar binnen ik voelde alleen maar. 'Mooie bh.' Zei ik door het zoenen door. Ik Leunde iets te ver naar achteren en verloor me evenwicht. Ik trok Anne met me mee en struikelde zo het bed op. Ik lag op me rug en Anne boven me. Ik ademde herhaaldelijk door me mond en trok Anne omhoog zodat ik haar kon zoenen. Ik legde een hand op haar kond en maseerde deze. Ik drukte me heupen tegen haar aan en slaakte en zachte kreun. Ik wist niet wat ik voelde wat ik wilde en wat me lichaam nodig had. Alles was zo induidelijk. Wat de hel moest ik doen! Me armen sloeg ik om haar heen en bestreelde haar kond en rug. Ze was zo klein dat ik met me handen bij haar vagina kon. Weer speelde ik met de onderdelen die er aan vast zaten. Gewoon voelen meer niet. Met een vinger kwam ik ergens tussen en voelde een soort van mini knobbeltje. Ik begon er over heen te voelen met me vinger topje. 'Mmh.' Kreunde ik en knabbelde aan haar lippen en nam af en toe een korte tong zoen. Riven Hero James Leo iedereen spook door me hoofd heen. Ik stelde mezelf voor dat Hero an me zat zoals ik bij James had gedaan tijdens de film.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 23:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lea yume - middelste neef mellanie
Ik werd boos niemand sloeg me of stribbelde tegen! Ik was de man en alle meisjes zouden luisteren in dit huis! Ik kreunde van de klap die ik tussen me benen had gekregen en lachte toen ze uit gleed. Ik liep naar haar toe en greep haar bijden polsen beed. Ik trok haar omhoog en begon nu groffer gewelt te gebruiken om haar op bed te krijgen. Ik hield haar polsen vast en begelijde haar naar het bed. 'Sssst~ ik zal je verwennen meisje~' zei ik zoet en probeerde op haar te komen en haar handen vast te blijven houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Emptyma feb 08 2016, 23:17

Anne:
Hij zat nee rent aan mee een begin zelf met zijn toont te zoenen. Onbewust begon ik hen echt terug te zoenen met me tong. Setto verbrak de zoen en begon over mijn BH. Ik voelde hoopte hij wankelde. In de val naar zijn bed trok hij me mee op hem. Ook In de val brak hij mijn BH kapot de bandjes klapt een mr BH viel letterlijk uit. Hij toe mr zo op daar ik op hem zat. Ik lied me komt in de lucht maar zijn handen vonden hun erg al snel terug. Bij begon te vriemelen. Langzaam raakte ik steeds met opgewonden helemaal toen hij aan mijn klit ging zitten. Ik kleine zachtjes een zette mee tranen in zijn nek. Ik kon het niet laten. Met mee handje pakte ik de hand beed die benede bezig was. Ik begeleidde deze richting de ingang. Als hij het welke leren moest ik het hem uitleggen

Lilian:
Deze jongen was zo veel sterker dan ik verwacht had. Hij had mee helemaal vast en hees mr aan me polsen omhoog. Niet gillen niet gillen. Galmde er dit mee hoofd terwijl ik rif bleef tegen stribbelen. Ik bleef pogingen doen tot trappen aangezien slaan nu niet luktte. Ik kon niet eens tegen de muur aan kloppen. "Stop!" bevak ik hem weer
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 16 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: