cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 17:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Ik heb niet alles over haar verteld.' Zei ik met een blik van duh. 'En jij vertrouwt me ook aardig toen je me weg haalde bij die jongens.' Zei ik en keek in de richting van de deur. Hero ging op de tafel en schreeuwde kei hard. Eerst vond ik het best raar dat Hero dat deed maar al snel had ik haar dan ook gevonden. Met een blij gezichtje keek ik naar Hero. Hero streelde over zijn kill. Ik pakte hem bij zijn arm en sleurde hem mee naar Anne toe. 'Anne~ Anne~' zei ik blij en stopte met rennen en weg duwen van mensen voor haar neus. 'Kijk dit is Hero~' zei ik trots net alsof ik nieuwe vrienden had gemaakt. Eh vriend... 'Je was niet meer bij de bar? Wil je niet met anderen dansen?' Vroeg ik licht verward omdat ze zo alleen stond. 'Of hebben ze je wat aan gedaan?' Vreog ik bezorgt en bekeek Anne van top tot teen of ze niks mankeerde.



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
Ik zat in een stoel bij een ander bed aan de overkant net naast de gordijnen Lilian zag me niet eens zitten. Maar riven daar in tegen wel. Dat merkte ik aan zijn grijns die hij op zette. 'Duss~ lili, jij hebt een oogje op lys he?! Je moet... Hem... Gewoon vragen' zei hij. Ik kon niet mijn glimlach in houden en van ontschuldige gepraat van riven ookal moest hij echt een stuk meer om zijn energie denken. (Wacht tot Lilian antwoord ik riven.)

'Kan ik je helpen met het tillen van riven?' Vroeg ik nog altijd zittend in de stoel.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 08 2016, 17:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 17:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
Niet veel later stond setto voor me ik boog netjes en beheerst voor hem. Hij had een blonden jongen mee getrokken die blijkbaar niet wilde dat ik hem zag want hi jdraaide meteeen zijn rug naar mij en gaf zijn nummer aan Setto waarna hij weg probeerde te komen

 ''Ik was U zoeken mijn heer'geschrokken sloeg me me hand voor me mond. ''ik bedoel Setto'' Ik zei het fout! ik moest setto zeggen inet heer.! ''Ik moet doen wat u zegt hee... Setto. Dat staat in mijn contract dat ik ondertekend heb. daar staat ook in dat ik geen plezier mag hebben zonder dat u zegt wat ik mag doen'' Ik glimlachte en schudde toen hij bezorgt klonk of er iets me me gebeurd was. ik schudde me hoofd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
'omdat ik niks heb te verliezen. Kan me huur niet eens betalen, dus bij mij gaan ze geen geld zoeken.'' Ik ging zitten nadat ik die meid voor Setto gevonden had om gewoon te chille met mensen. MAar die setto dacht er anders om. Hij pakte me beed zijn hand rond mijn vingers. I kslikte even en werd gewoon mee getrokken door mensen heen. Toen ik icht bij het meisje was stopte ik meteen met lopen trok me hand los. ''Moet gaan'' zei ik snel en wilde omdraaien. nee wacht.. Ik moest me nummer geven. Die gast had me intressens getrokken. niet zijn geld nee maar zijn manier met praten en alles. ''geef je mobiel'' zei ik en voegde me nummer toe. ''bel me een keer'' daarna liep ik weg van het meisje en de jongen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy - Vriendin Yu
yu sloeg de bal en een van de gestrepte vallen viel in het gat, nu moest ik dus de niet gestreepte doen. Dat ging me wel lukken. Ik pakte te stok over en deed me best. mar volleidg mis.  Zo ging het heel de avond door . Yu ahd een eker gewonen daarna ik en nu werd het spanned wie er zou winnen .''wie verliest betaald'' lachte ik blij.  beide moestne we nog een bal


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lilian Verpleegster
''riven houd er over op. Ik heb je al uitgelegd dat dat niet gaat hoe graag ik het ook zou willen; zei ik en tikte me me vinger zachtjes tussen zijn hoofd. ''kom je moet nu eht naar bed en beloof er niet meer uit te komen voor morgne ochtend.'' Ik stond op en reed hem iets dichter naar het bed toe. 'Kan ik je helpen met het tillen van riven?' Ik rechte meteen me urg en keek hem met grote betrapte ogen aan. ''lysander'' ik voelde me wangne rood worden hij had toch net niet gehoord wat ik zei! dat kon niet!. 'ja graag' zei ik zachtjes en rolde riven nog dichter naar het bed toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 18:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
Ik stond op en glimlachte van binnen nog iets meer dan van buiten. Ik pakte riven bij zijn zwaarste deel beed en tilde samen met Lilian riven in bed. Ik zette de apparaten goed en stelde de zoomer in zodat als hij weer er vandoor ging het lampje opnieuw zou branden. Maar plots bracht he toe op een idee. Ik had nog bed hekjes. Nee nog beter zelfs dit bed had de hekjes nog alleen dan niet geactiveerd. Ik trok de hekjes omhoog zodat hij niet meer kon ontsnappen. 'Zo~ sommige kinders moet je vijlig stellen van de gevaren. Zei ik speels bedoelt en streelde met me hand over het bed hekje heen. 'Zal ik je naar huis brengen? Denk niet dat de bussen nog rijden rond dit uur. En fiets is niet echt vijlig met de nacht clubs in de buurt.' Bekende ik en keek haar beleeft aan. 'Riven ga slapen anders kan je morgen bij mr Crystal geen oog open houden.' Vertelde ik en sloeg de dekens over hem heen.

Ik trok me jas aan en gaf Lilian de haren. 'Was weer een drukke avond he?' Vroeg ik en vinkte de lijst af van patenten die ik van nacht geholpen had en stopte het in de postvak. Ik begeleide Lilian naar me auto en maakte voor haar de deur open zodat ze makkelijker kon in stappen. Vervolgens stapte ik zelf in aan de andere kant en starte de auto. Naar me werk had ik expres geen dure auto zodat het niet op viel dat onze familie eigenlijk steen rijk was. Dat kwam door de medicijnen en onderzoeken die we goed hadden afgerond.

Onderweg in de auto tijdens het rijden begon me maag te knorren. 'Heb je ook zin in iets? Kwa eten bedoel ik.' Verbeterde ik mezelf. Ik stopte bij de Mac drive. 'Goedenavond een grote hamburger alsjeblieft.' Zei ik tegen het apparaat. 'Wat wil jij? Ik betaal.' Vroeg ik aan Lilian. 'En een....... Voor de jongedame.' Zei ik zo netjes mogelijk. Bij de volgend halte kregen we onze eten en betaalde ik met me pas. Ik parkeerde de auto ergens op een leeg vak en opende het doosje van mijn hamburger. 'Kijk maar niet wat voor troep er allemaal in zit. Gewoon van genieten~' zei ik tegen Lilian maar ik zij het ook expres tegen mezelf om me te kalmeren van de ongezonde troep die er in zat. Thuis at ik wel weer gezond.

'En hoe smaakt het?' Vroeg ik en hield een hand voor me mond toen ik sprak een paar blaadjes sla vloepte tussen me burger vandaan en vielen op me schoot.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik draaide me drie keer om toe Hero niet helemaal mee wilde. Hij vroeg me om me mobiel ik gaf hem niet dirrect aan hem maar lied hem wel zien. Hij noemde zijn nummer op en vlak daarna was hij verdwenen. Ik draaide me weer naar Anne toe. 'Okee.... Doe was snel weg. Vast angst voor schattige meisjes.' Zei ik tegen Anne. 'Kom zullen we nog een drankje doen?' Vroeg ik en wees baar de bar.

Dat bestelde ik een drankje met alcehol en dronk het best snel leeg. Wat niet geheel goed viel. Eventjes begon alles te draaien. Ik pakte me hoofd vast en keek naar het houtte blad van de bar. 'Wouw.' Zei ik en sprijde me ogen. 'Dat voelde gek.' Vervolgde ik en pakte annes hand vast. 'Zullen we dansen?' Stelde ik voor eb stond op van me kruk en draaide Anne met me mee. Ik tilde haar er van af en begelijde haar naar de dansvloer.

Ik legde me handen op haar heupen en trok haar dicht tegen me aan. 'James en yu heeft me geleerd hoe je in de club danst.' Vertelde ik trots en lied wat dans bewegingen zien die eigenlijk schuur moves waren. 'Anne beleef plezier! Ik wil dat je met me danst.' .zei ik bij haar oor zodat ze me kon verstaan.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 08 2016, 18:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 18:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lilian Verpleegster
pff hij zei er niks over. Met zun twee tilde we Riven in bed. En toen hij de hekjes omhoog deed moets ik me hadn voor me mond doen anders ging ik echt te hard lach en dat kon ik niet maken. ''slaap lekker riven'' zei ik nog voor ik achter Lysander aan holde. Lysander gaf mijn jas aan en zei da thet weer een drukte avond was. ik knikte en deed ook mijn laatste check. Ik gaf mijn kladblok aan mijn vervanger en liep met hem mee naar de auto. voor ik instapte glimlahte ik naar Lysander. ''bedankt dat je me wil brengen'' zei k zachtjes en ging iztten. Het was stil in de auto. Maar die stilte werd goed verbroken door zijn maag die knorde. We redne langs de mac. ''doe maar 9 kipnuggets'' glimlachte ik. WE reden verder en zijn hand raakte de mijna aan. Meteen keek ik uit het raam. Dit was de tweede keer dat we samen naar de mac geweest waren De eerste had hij me er heen genomeen omdat ik dik in de stress zat.. Ik had mijn eerste dood meegemaakt ne hij was er om me vet eten te geven en me te kalmeren. Ik glimlachte even bij die gedachte. Dat was me tweede opdracht toen ik daar ging werken. Ik verloor de man zijn leven in mijn handen. Als ik toen geod had reanimeerd had had hij het overleeft. 

Lysander begon over de troep die er in zat. ''haha deze kip valt nog wel mee!'' ik lachte zachtjes en stopte een kipnugget in me mond. We aten even in stilte tot Lysander vroeg of het smaakte ''zeker'' glimlachte ik naar hem precies toen hij dat zei viel er een sla blaadje uit zijn hamburger. Ik pakte het van zjn schoot af en legde het in zijn bakje. ''niet zo knoeien jij''


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
Die jongen setto.. hij ging met Anne om.. waarom met die anne. ik had het kunne nweten oten hij zijn plaatst zei waar hij woonde. ik ging op de bank zitten. Maar die jongen had mijn intressens.. En ik wilde hem beter leren kennen. Dat ging ik wel doen maar ik zorgde er voor dat die anne er niet bij zou ijzn.. ze mocht het niet weten

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
Ik knikte toen hi jzei dat hij waarschijnlijk bng was voor schattige meisjs. ME wangen! ik moest echt nieuwe make-up kopen die zo wit was dat je me wangen niet kon zien opgloeien.  Hi jstelde voor om wat drankjes te doen en ik liep braaf met hem mee. Ik keek toe hoe hij het drnakje dronk en aardig duizelig uit zijn ogen keek. oh.! dadelijk werd hij dronken en moest ik een taxi of iets bestellen. Hi jstelde om te gaan dansne ik knikte dat ik dat wilde. Met een wwanhopige poging vlotjes van de stoel af te komen had ik niet gezien dat hij me optilde en neer zetten. Ik glimlachte verlegen naar hem. Dat was zo lief!. Ik maakt een klein dansje met me hart.

Hij zei dat James en Yu hem hadde ngeleerd hoe te dansen. En hi jdeed het voor. Hij drukte zijn lichaam tegen de mijne aan. Ik sloot me ogen. okey ik moest me gedachte op mul zetten en doen wat hij vraagt!. En dat igng ik ook doen. Ik ging plezier hebben en met hem dansen zoals hij me zegt. Ik beogn met hem mee te dansen en hoe langer we bezig waren hoe meer er een echte glimlach op mijn gezicht verscheen. Ik danste op de muziek ne lied me begeleiden door Setto.. Als die butler ons nou zou zien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 18:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
In de dans draaide ik Anne om zodat ze met haar rug naar me toe stond. Ik legde me handen laag op haar heupen en danste verder met haar. Mijn hoofd hield ik naast die van Anne zover dat me lukte aangezien ze echt veel kleiner was dan ik. Na even legde ik me mond in haar nek door mezelf voor over te buigen. Niet dat ik haar kuste of iets met me armen sloeg kk rond haar buik terwijl ik door bleef bewegen met me heupen. Dit gevoel was echt apart. Wist ik dit maar eerder dan had ik het vaker gedaan! Eventjes opende ik me ogen en zag door een paar stelletjes heen de jongen op de bank zitten. Ik knipoogde naar hem en lied een hand zakken naar annes onderbuik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 19:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
Ik lied me helemaal bespelen door Setto met vuur rode wangen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
Ik bekeek de dansende feestende jongens en meisjes. tot me ogen vielen op de blonde jongen Setto. Ik keek hoe hij danste. Hmm.. wat hij hetro? dacht ik lichtjes terleurgesteld. Wacht? of was Anne zijn maid? want ze mocht niet uit gaan. in gedachte verzonken staarde ik naar de blonde jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 19:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
'Hehehe ik ga er maar niet over vertellen.' Gaf ik eerder toe dat er meer mis met de kip was dan ze dacht. Zo schattig als ze was legde ze me blaadje terug in me bakje. 'Niet zo knoeien jij!' Zei ze speels ik lachte door haar actie waardoor er nog mee viel gelukkig dit keer wel raak in me bakje! Ontschuldig hield ik een hand voor me mond tot dat ik het leeg had. Ik keek haar aan en stak me tong uit. 'Wat ik thuis niet mag doe ik hier wel.' Zei ik plagerig terug en keek naar haar vlotte koppie. 'Heb je je haar geverft?' Vroeg ik. Ik vergde me handen schoon aan een servetje en pakte voorzichtig een plukje haar beed en streelde er even netjes doorheen. 'Gebruik anders een keer zonnebloem oli dat gemengd met noten oli en....(noemt nog wat op) dat maakt je haar glanzender en verzorgt de haar punten en de kleur.' Somde ik op en lied haar haar weer los.

Na het eten gooide we alles netjes weg in een buiten prullen bak. Ik reed de kruising op waar ik meldt wezen voor om haar thuis te brengen. 'Eh? Waarom is alles af gezet?' Vroeg ik en zag een groot bord op de weg dat ze aan het verbouwen waren. Wat?! Morgen om 7 uur pas open...' Las ik op een bordje die er naast stond. 'Het moet niet gekker worden.' Zei ik tegen Lilian 'vind je het erg om bij mij te slapen voor de ochtend? De anderen ingang in naar de wijk is veel verder om rijden.' Vroeg ik en keerde de auto om zonder dat ze iets mocht tegenspreken.

We reden naar mijn huis daar parkeerde ik de auto. Ik stapt eerst uit, liep om de auto heen en hield de deur voor haar open. Ook bij de voordeur deed ik open en hing me jas op en nam haar jas aan zoals het hoorde. 'Wil je eerst wat drinken? Denk dat me broer uit is en de jongste al op bed ligt.' Vroeg ik en deed mijn stropdas af en knoopte wat knoopjes los van me blouse zodat ik een lichtelijk open borst had.

Ik begelijde haar naar de keuken en vroeg wat ze te drinken wilde en schonk dit in. 'Doe alsof je thuis bent. Ga zitte.' Zei ik en gebaarde naar de bank waar onze woonkamer hoekje was.

'Ik kan een kamer voor je klaar maken we hebben een logeer kamer. Als je wilt kunnen we zo al boven kijken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 19:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lilian Verpleegster
''nee wil nog even genieten!'' lachte ik terug toen hij begon over dat hij niks over me kip ging zeggen. hij wist altijd mijn pretje te verpesten! en dat vergaf ik hem elke keer. Hij lied nog meer vallen en ving het ook geljk weer op. Ik glimlachte om zjin actie. 'oh wat mag je nog meer niet thuis doen dan?' vroeg ik met een brede grijns op me gezicht. ineens begon hij over me haren. ik schudde me hoofd. ''nee dit is van nature zo'' zei ik en begon aan het plukj te zitten wat hij net aan raakte. ''ben alleen wel de enige blonde met blauwe ogen in mijn familie' bekende ik zachtjes. ''de rest is bruinharig met bruine ogen.' we wisten niet hoe dat kon. want in heel me familie was geen blond persoon te vindne. zelfs inet in me oma's neven nichten opas noem maar op. Hij stelde voor om een of andere zonnebloem oli te gebruiken. ''zal ik doen''

we reden terug. maar tot me grote verbazing was alles afgesloten. En besloot lysander dat i kbij hem kon overnachten. Ik hoefde nietmand te verwittigen dat ik niet thuis kwam want ik woonde al jaren op mezelf.

Bij zijn huis aangekomen keek ik me ogen uit. Vandaar dat hij zo netjes was!. Ik keek toe hoe hij de  deur open hield. tot twee keer toe. En daarna ook nog is mijn jas aanpakte. Ik keek met groten ogen rond. ''woon je hier echt?'' vroeg ik en voelde me ineens onzeker worden. Ik woonde in een kamer die niet groter was dan hun hal. nee die wa sde helft van hun hal.. Ik liep eerst met hem mee en zei at ik lekkere warme thee wilde. DAarna stelde hij voor dat ik ging zitten en begon hij over de slaapkame. zo veel keuzens in een keer.

Ik besloot om te gaan zitten in de woonkamer. Toen ik daar binnen kwam gelopen zag ik het blonde meisje zitten die normaal bij Riven kwam. 'oh!' zei ik alsof ineens alle kwartjes vielen. ''ben jij het zusje van Lysander?'' vroeg ik en ging bij haar zitten. ''wauw! heb jij dat getekend!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 19:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Tussen het dansen door had ik nog een drankje genomen voor een tussen pauze. Daarna gingen we weer vrolijk verder me hoofd voelde licht en me lichaam kregen tintelingen en prikkels zodra Anne herhaaldelijk me kruis raakten. Niet omdat ik verlieft was maar door de plotse alcehol. Als ik gedronken had merkte ik dat ik wel alles leuk vond en vooral het close dansen.
Ik drukte haar dichter tegen me aan en knorde zachtjes van de druk die op me kruis kwam te staan door anne's achterwerk. Aan de eind van de avond keek ik richting de bank waar de jongen nog altijd zat. Ik legde me mond iets dichter bij annes oor. 'Ik ga even kijken bij die jongen. Ben zo terug. Ik kom wel naar de bar.' Zei ik tegen haar en lied haar los. Ik wandelde richting de bank wat niet echt soepel ging recht lopen was niet mijn goede skill deze avond. Ik plofte naast hem neer en sloeg bijden armen over de rugleuning heen zoals ik altijd deed en hierdoor dus ook een arm over zijn schouder had. 'Eh waarom dans jij niet? Kom dan leer ik het je wel!' Zei ik zo soepel als mogelijk mijn schaamte was al ver te zoeken maar nu al helemaal. Ik probeerde ik te staan en hem mee te trekken op de dansvloer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 20:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
langzaam verloor ik me geweten en het bewust zijn om setto als baas te zien daarom danste ik zo veel losser en drutkte ik vaak me kont tegen zijn lichaam aan. Na evne stelde ij voor dat hij met andere ging dansen. ik knikte e huppelde naar de bar kruk. Het duurdeme  minuten om er op te komen. werden die nou met de uren hoger?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
ja dat was zijn vriendin zag hem dansen dan!. me gedachte zat meer bij de jongen dan op de jongen waar ik op aan het wachten was. mijn officele date was nog steeds niet komen opdagen. Ik ging die jongen vermoorden als ik he mtegen kwam!. MAar me gedachte veranderde toen Setto de blonden aantrekkelijke jongen naast me kwam zitten. Hij sloeg zijn arme over rugleuning en begon met praten. en vroeg waarom ik niet danste. ''ben niet zun dans type'' zei ik rustig. Maar de jongen dacht er anders over. hij probeerde me omhoog te trekke naar de dansvloer. Ik besloot om maar mee te gaan/ ''alleen deze keer!'' ze ik en liep met hem mee om te kijken wat hij ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 20:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Eerst sprong ik in de lucht en juigde op de muziek mee die de dj maakte. Ik gebaarde dat hij ook losser moest worden. Ik pakte zijn heup en probeerde hem dingen te leren kwa beschaafde moves. Hoe langer we bezig waren hoe closer ik ging dansen. Ik legde me armen over zijn schouders gewoon omdat ik langer was. En keek hem diep aan. Mijn mondhoeken krulde wat op. 'Ja ja jah! Kijk dat is dansen!' Zei ik toen ik hek eindelijk lekker zag bewegen. 'Ik zei toch iedereen kan leren danse.' Gniffelde ik en glimlachte breed. Ik trok hem iets naar me toe zodat er nog maar 5 a 10 cm tussen onze boven lichamen zat.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
Ze vroeg wat ik nog meer niet mocht thuis. Ik glimlachte naar haar. 'Dat merk je wel als me pa van huis is.' Antwoorde ik speels.

'Woon je hier?!' Klonk haar stem verbaast. 'Eh nee me vader.' Zei ik eerlijk en bekeek mezelf in de spiegel. Of ik er wel goed uit zag. Ik maakte thee en zette dit op de bijzet tafel neer in het midden van de zithoek. Ze vroeg of mellanie me zusje was. Ik glimlachte verlegen. En durfte niet te antwoorde maar mellanie leek haar tong verloren te hebben en kroop in een met haar tekening die ze aan het maken was. Van pa moest ze meer thuis zijn zodat het familie gevoel beter gevoet werd en de band versterkte. 'Zou me pa wel leuk gevonden hebben.' Bekende ik wn ging naast Lilian zitten. 'Nichtje van lysander.' Zei mellanie zachtjes. Ik stond op en pakte haar tekenboek uit haar handen. 'Oh, is dat die James choi?' Vroeg ik en keek naar me nichtje. Ze knikte zachtjes. 'En heb je hem nog gebeld vanmiddag?' Vroeg ik. Ze schudde haar hoofd. 'Vanavond die ik dat.' Zei ze, haar puppy ogen keken naar het blok en wilde het heel graag terug. Ik gaf het blok aan lilian. 'Kijk prachtig he!' Zei ik konpleminterend. 'Ze heeft echt veel talend.' Ging ik verder.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 08 2016, 20:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 20:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
Daar zat j dan bijna een uur... wachten op setto. hij was verdwenen de dansvloer op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
ik ield me eerst in. waarom dansne! gewoon drinken roke en mesnen ontmoeten. Maar de jongen hield nie op. Ik draaide een paar keer met me ogen maar toen hij steeds dicher bij kwam kon ik het niet latne om terug te dansen. Ik legde een hand op zijn heup de andere op zijn onderrug ne tro hem dichter bij. Laat me even genieten! ik staarde in zijn blauwe ogen. god oh god!. Ik lachte toen hij zie dat het zo hoorde. ''yeah'' ik begon los met me heuepn te dansen. Het was leuk en het duude niet lang of onze lichaam waren nog geen  centimeter van elkaar verwijderd. Me hart ging te keer. Dat was lang geledne dat ik gedanst had met een knappe jongen. Ik verlegde de hand op zijn onderug naar zijn schouders en trok hem tegen me aan.

We danste zo tot ik een hand op me schouder voelde die me omdraaid en hard sloeg. Ik stapte naar achtere. ''ETHAN'' riep i kgeschrokken. ''dude het is niet wat het lijkt!'' riep ik snel terwijl ik me hand op me neus hield


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lilian Verpleegster

'oeeh! dat wil ik dan wel eens mee maken!'' 


Bij het meisje aangekomen kwam ik er achter hoe verlegen ze was. ZE bleek niet het zusje te zijn maar het nichtje. ''jullie lijken wel opelkaar! vast sterke gene!'' ikglimlachte en bekeekh haar/ ''je bent ne zo knap als Lysand... ''' ik  zweeg voor ik mezelf nog meer voor paal kon zetten. gelukkig was lysander bezig met haar kladblok. Hij gaf het aan mij.''dit is echt te goed. zou bijna zeggen dat hij leefde op papier!'' zei ik verlieft naar haar tekening.''je zou er iets mee moeten doen meid!'' ik gaf het kladblok terug. Ik pakte de thee en blies het koud. voor zo ver dat ging. ''echt een mooi huis dit'' ik keek de kamer rond met me mond zowat op de grond


Laatst aangepast door Evilian op ma feb 08 2016, 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 20:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Dit gevoel. Het was zo goddelijk zo hemels. Onze lichamen raakte elkaar ik hield mijn hoofd naast die van hem. Het ademen werd steets moeilijker en zwaarder en zo onregelmatige. Ik drukte me kruis tegen die van hem aan en genoot van elke teninteling. Dit gevoel had ik echt niet zo erg bij Anne. Voor mijn gevoel Freek ik al een lichte boner. Ik keek even naar beneden en nee het was geen fantasie. Plots werd de jongen van we weg gerukt. Ik zag ik slowmotion hoe hij op zijn smoel werd geslagen. Ik trok Hero uit reflex naar achteren en ging voor hem staan. 'Blijf van hem af!' Zei ik met een verhevende stem ik verdedigde Hero als het moet. Hij was mijn maatje nu van deze club. Ik hielp Hero overeind en hield hem beet. 'Laat hem met rust of ik bel de polici.' Drijgte ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
'Ja klopt de genen in onze familie is bijna boven natuurlijk sterk. Maar die van me vaders broer was nog sterker dan die van ons is. Ik bedoel die van mellanie ook.' Ik dronk ook me thee op en keek op de klok. 'Mellanie zal ik je naar bed brengen? Morgen moet je weer trainen met de meiden.' Hielp ik haar herineren. 'Ik bel eerst even en kleed me daarna om is dat goed?' Vroeg ze en klapte haar blok dicht en liep naar boven toe.

'Woon hier al zo lang als ik weet. Ben niet anders gewent.' Zei ik en keek naar de gang. Zullen we je kamer klaar maken? Voordat me broer thuis komt? Die wil je echt niet ontmoeten als hij aan geschoten is.' Bekende ik. Ik stond op en rijkte haar mijn hand toe om haar van de bank af te helpen. Laat je glas maar staan dat ruimt de schoonmaakster morgen ochtend wel op.'

Ik begelijde haar naar boven en lied de logeer kamer zien deze was ruim met een eigen inloop kast, badkamer en een water bed. 'Heb je dons of liever wol?' Vroeg ik en hield twee kussens omhoog. Ik maakte het bed op en streel het netje glad. Ook de toilet spulletjes legde ik op volgorde. 'Is er nog iets wat je wilt?' Vroeg ik en keek de kamer rond. Ik stapte op haar af en streelde door haar haren heen. 'Je haren zijn echt zo mooi en bijzonder. Dat ik niet geloofde dat het echt kon zijn.' Zei ik terwijl ik diep in haar ogen keek.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 08 2016, 21:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 20:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
setto beschermde me ooh noos... '''Wie denk je wel niet dat je bent.. Het is mijn vriend!'' riep hij boos en gaf setto een duwtje. ''jij smerige ventje! blijf met je poten van mijn Hero af!'' ik stond op en pakte setto's schouder beed. 'sorry gotta go'' zei k zachtjes. Ik rook gewoon dat Ethan drugs had gebruikt en weer zwaar dronken was.. Dat was ook de rede ndath ij niet was komen opdagen. Ik legde Setto later nog wel uit dathet mijn vriend niet was. Nu moest ik weg voor Aiden, SEtto in elkaar ging slaan. 'Aiden kappe! ik ben je vriend niet'' zei ik erwijl ik hem aar buiten duwde. Dit ging een pijnlijke avond worden..


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lilian Verpleegster
Ik kon gewoon inet begrijpen hun zun familie bestond. Lysander zo zorgzaam en knap en dat meisje zo getalenteerd en schattig. Dit huis zo groot en ze hadden zelfs schoonmakers!. Dit was het omgekeerde van mijn familie. Nou ja we waren niet arm echt niet. MAar dit hadden we nooit in ons leven kunnen bedenken! zelfs toen ik in de kamer kwam. Dit was gewoon het dubble van me gehele huis!. Lysnader legde alles goed en gaf me een wolle kussen. ooeh dat moest zo zacht zijn!. hij vroeg of ik alles na wnes was i kknikte. ineens stapte hij op me af en begon wee over me haar. wat hij zei was zo lief. Ik glimlachte ne pakte izjn hand beed. ''bedankt lysander'' glimlachte ik zachjtes. ik keek omhoog recht in de ogen van de jongen. Ze warne zo mooi dat jeje er in kon verdrinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Emptyma feb 08 2016, 21:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Hero! Jij bent niemands eigendom.' Zei ik en trok hen uit elkaar. 'Zou maar op passen aiden. Mensen hier buiten hebben het niet so op homo's.' Zei ik drijgend en ik wist de waarheid. 'Dus ik zou nu maar weg wezen voordat de black wolves er achter komen.' Zei ik en wenkte naar een groep jongens in het zwart gekleed met een ijzere riem om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 15 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: