cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 20:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
We zaten in de lift en bee was konstand die tekst aan het lezen. Ik leunde iets meer naar hem en gaf hem een zoentje op zijn wang. 'Hadden we het nou in de lift al gedaan? Of nog niet? Vroeg ik en pakte minsoek zijn buikje beed en begon er mee te spelen bee die niet aan sex dacht was echt raar, te raar.

Ik graaide de sleutels uit bee zijn broekzak en graaide expres mis. Maar zelfs toen stond ik even verbaast te kijken. Okee rose... Je hebt hem te goed af gericht. Dacht ik iets te verbaast en trok hem mee naar binnen toe aan zijn kleding. In de gang lied ik hem los en zocht naar me boekje die ik bij hem vergeten was. In de kamers zag ik hoe de lakens gekreukeld waren. Mellanie was zo te zien hier vaak langs geweest om James zijn geurtje op te snuiven. Nu kreeg ik nog meer medeleiden dan eerst. Als ik zonder bee moest leven gkng ik dood! Ik hield nu al te veel van die jongen en ook als hij geen sex wilde ja! Dan ook! Raar he?! Op het nachtkastje lag mijn boekje ik pakte hem en bladerde er in of nog alles aanwezig was. Jap het was nog heel. Ik keek naar de bank en zag bee zitten. Ik liep naar hem toe en trok het papier uit zijn handen, gooide het achteruit in de lucht en ging op zijn schoot zitten ik pakte met me handen zijn hoofd vast en gaf hem een paar kusjes.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Het gaat er om dat je plezier hebt en wat je doet en wat je samen beleeft.' Zei ik en knikte dat het wel goed zat met de blouse.

Nadat Yidae weg was zat ik op de bank met me mobiel en staarde naar het fotootje van James die we gemaakt hadden net voordat hij weg ging. Ik miste hem zo. En de gedachtens dat ik aan hem had gezeten brijde zig uit tot vreemde bedenkselen. Wat ik allemaal wel niet met James zou kunnen doen als hij terug was. Ik wist dat ik het niet mocht denken maar nu lukte even niet anders. Ik lag helemaal onderuit gezakt, me hand werd steets meer aan getrokken tot me broek. Evbe dacht ik terug aan wat riven ooit gedaan had bij me. Onbewust begon ik steets meer aan mezelf te vriemelen. Niet van bewust dat Anne misschien ook in de kamer was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik stond bij de bioscoop en keek wat rond hier en daar liepen wat jongeren. Maar geen van allen leken me te herkennen met me korte bruine haren. Me glimlach werd groter toen ik het baby face van Leo zag. Weerst zouden we naar de bios gaan daarna wat eten en dan naar de kroeg voor drankjes en lekker feesten en als we bijden aan geschoten waren ooooh je moest eens weten! Wat we dan gaan doen!


Laatst aangepast door Timeless op do feb 04 2016, 21:03; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 20:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
'nee' mompelde ik toen z evroeg of we al sex hadden gehad in de lift. ''nog niet'' ik bleef naar de tekst staren waarom kon ik dit niet oplossen. Met me neus zowat in het papier liep ik achter Rose aan. Ze graaide in me broek en het leek even of ze miste. Ik knipperde met me ogen en keek haar schuin aan. Nee eerst oplossen van die tekst!. 

Ik stapte over de rotzooi heen naar de bank toe waar ik me neer lied vallen en het papierjte alle kante op draaide. 'I DONT GET IT!'' kreunde ik. uit het niks werd het papiertje iot me handen getrokken en zag ik het weg vliegen op de stapel met meer troep. Ik zuchte even en begon rond me heen te kijken. Wat een troep had ik het echt zo achter gela, twee zachte handjes pakte me beed en haar heupen kwamen op mijn schoot terrecht haar zachte lippen belande op de mijn.'hmmm' kreunde ik zachtjes terwijl ik mijn arme rond haar heen sloeg en terug begon te zoenen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
Ik was bezig met de kamer schoon te maken toen Setto terug kwam die ene jognen was er niet meer bij. Ik hield het niet meer uit lekaar hoe ze allemaal heette. Was het nou Yidae? ofzo? of was dit Josh? yu? jan? james? urrgh.. Setto ging zitten en staarde naar zijn mobiel. Ik beed me werk maar geowon en maakte verder schoon. Ik zou klaar staan als setto iets zou zeggen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Ik liep het plein voer en zag haar al staan. Een kleine glimlachje verscheen op me gezicht. Ik dacht na nu had ik niks voor haar mee genomen. shit!. Ik bleef staan net of ik haar niet gezien had en begon op me mobiel te snuffelen. Yes! er zat een bloemen winkel in de buurt! okeu ik ging die bloemen wel laten bezorgen hier in de bios! zou dat neit vet zijn! Ik bestelde een bos bloemen liep toen op Angelina af. ''hey'' zei k zachtjes en boog lichtjes voor haar. Ze moest niet maar me wangen gaan kijken of aan me komen! . Ze was nu zo knap!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 21:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
Ik streelde met me handen door zijn lange sext haren heen en drukte me lippen stevig op die van hem terwijl ik zachtjes aan zijn lippen begon te knabbelen en te zuigen. Me heupen bewoog ik op en neer een beetje schurend over die van bee heen. 'Hou zo veel van je!' Zei ik in het gewoon Nederlands dat deed ik wel vaker en onterand moest hij die woorden wel kennen. Want zij ze regelmatig als we aan het zoenen of knuffelen waren. Me handen glijden van zijn haren naar zijn shirt. Met me handje vrummele ik onder zijn truitje en probeerde deze uit te krijgen. 'Mmmmh!!' Kreunde ik opgewonden en begon hen steets meer te zoenen en af te lebberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 21:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
''oeh' kreunde ik uit toen ze haar heupen begon te bewegen. Ik lied me handen over haar rug naar haar perfecte mooie ronde kont glijden. Ik kneep er zachtjes. Ze zei iets en ik glimlachte .''uhm'' zei ik terug haar handjes gelden onder me shirt dit gaf mij de reden om haar onderbroek in de duiken. En dat deed ik ook ik lied me handen in haar broekje glijden en pakte haar kont stevig beed. Ik trok haar iets omhoog zodat ik haar beter neer kon zetten en me little Bee beter tegne haar aan kon liggen. Met me handen duwde ik haar broekje of rokje iets verder omlaag. Ik was bijna vergeten dat ik beloofd had haar te verwennen!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 21:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik boog met een glimlach naar Leo toen ik weer recht kwam te staan streelde ik een plukje haar achter me oor. 'Leuk dat je bent gekomen.' Zei ik met een smile en wenkte naar de bioscoop. Ik was zo blij dat hij geen bloemen mee had of chocola.

Ik liep met Leo mee naar de snoep gedeelte en pakte popcorn en natioships met veel kaas. En een flesje water.

Na alles betaal te hebben wenkte ik naar Leo dat we naar de zaal moesten gaan.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Anne.... Zei ik zachtjes en haalde me hand uit me broek. 'Heb je een dekentje voor me?' Vroeg ik en kroop meer ineen tegen de rugleuning van de bank aan. Lekker dicht bij de openbaart in de woonkamer. Toen Anne kwam pakte ik haar pols en trok haar mee op de bank. 'Anne... Wil je tegen me aan liggen?' Vroeg ik waarschijnlijk was ze al op me gevallen door de plotse greep aan haar pols.


Laatst aangepast door Timeless op do feb 04 2016, 21:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 21:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Ik glimlde als bewijs dat ik ook blij was dat ik gekomen was? ja dat was denk ik de beste uitleg. binnen liep ik netjes achter haar aan als een braaf vriendje. Ik hielp waar nodig was maar lied haar zo veel mogelijk zelf doen.zelf kocht ik niks. Ben niet zun eter.maar dat weten we in de tussentijd wel. we liepen naar de zaal. oh een koppelbankje?  Ik ademde zwaar en langzaam uit. niet te veel nadenken! gewoon gaan en doen wat je denk dat goed is. Het is een date niet een verplichting alles te herrineren. Ik ging zitten en staarde naar het beeld

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
Setto zei me naam meteen liep ik op hem af. Hij wilde een dekentje. 'natuurlijk heer setto'' zei ik en boog daarna rende ik door het huis heen op zoek naar een warm dekentje. toen ik terug kwma en het aan hem gaf trok hem ineens voorover. Me ogen werden groter en me dikke pony viel voor me ogen. Toen hij vroeg of ik er bij kwma zitten werden me wangen nog roden dat ze al ware. Ik knikte ne ging beter zitten heel voorzichtig ging ik naast hem zitten/ ''zo mijne here?'' vroeg ik onzeker


Laatst aangepast door Evilian op do feb 04 2016, 22:08; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 21:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik ging zitten op de tweezits bank en had een handig tafeltje voor me waar ik alles op kon zetten. Ik had niks voor niks twee etens soorten mee. Ik dipte wat chips in de kaas en hield het voor leos mond. 'Proef!' Zei ik speels en tikte het kaas sous tegen zijn neus aan. 'Hihihi, vertel wat vind je lekker?' Vroeg ik alsof ik het niet wist. 'Ik hou van warm eten. Maar ook van salades en krap Oeh vergeet de kreeft niet. En omeletten eitjes op brood en pannenkoeken.' Ik had rose belooft dat ik zou doen alsof ik Leo nog niet goed kende om hem meer confortabel te laten voelen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
Zij. Shirt was nog maar net uit of ik begon al aan zijn riem en broek te trekken. Bee had mijn rokje al zo ver gekregen. Verder had ik nog een trui aan om mijn dikke vette buik te verbergen. Vol lust zoende ik bee tot dat er niks van overbleef. Ik tilde me heup iets op en roste bee zijn broek naar beneden. 'Ah bee, heb je condoom?' Keurend ik en pakte zijn bijtje vast om hij te maseren.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ze zat presies op het gedeelte van de bank waar ik niet zat. Ik kroop naar haar toe en omarmde haar een beetje in een knuffel zoals riven me wel eens hield waneer ik weer eens gek van mezelf werd. 'Anne.' Zei ik zacht en begon haar lichaampje steets mee naar me toe te trekken. 'Ik wil je op me.' Fluisterde ik en trok haar mee terwijl ik me naar achteren lang uit op de bank lied zakken. Ik legde me hand op haar onderrug en de anderen op haar hoofd die ik tot me borstkast trok. Het dekentje trok ik lomp over ons heen.

Met me hand begon ik haar rug zachtjes te aaien net als haar hoofd. Me gedachtens bleven bij James hangen. En dat mocht niet! Ik moest van meisjes houden! Beveelde ik mezelf maar iets in me zij dat iemand me had verteld dat ik niets kon doen dat ik eenmaal zo was een homo of bi. Hoe ze dat noemde. Ik kantelde me heup en voelde hoe me geslacht steets meer pijn begon te doen uit een soort van kramp net alsof het niet meer plat kon liggen zoals altijd. Ik beed op me lip om de pijn te vergeten. Maar het niet neer prettig. Met een hand vriemelde ik tussen onzelichamen in om me Dick goed te leggen. Ik slaakte een op geluchte zucht eindelijk het Brande niet meer. Maar nu was een ander probleem... Het werd geplat door annee buikje. En dat allemaal omdat ik aan James dacht die me een zo gehete bj gaf... Hoe dat!!! Ik heb maar twee keer zijn filmpje gezien... Okee. Vijf keer. Plus die kleine herinnering van vroeger met riven toen we ng kinderen waren teminsten ik dan hij was al een tiener.


Laatst aangepast door Timeless op do feb 04 2016, 22:02; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 21:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
De film was nog niet begonnen en het was maar goed ook. Want Angelina begon dingne overzichtzelf te vertellen Ik luisterde aandachtig en ging het in me hoofd opslaan. Ik lied me voeren met de chips terwijl ik naar haar stem luisterde. ''weet een  kreeft gerecht zal ik die een keer voor je maken?'' ik wist niet meer dat ik dat gerecht speciaal geleerd had om te maken voor haar op speciale dagen. Maar hoe ik het moest maken wist ik nog wel. Ik had doordat ze zo veel  vertelde wel even de tijd om na te denken wat ik lekker vond. 'heb niet ech iets wat ik lekker vind'' ik dach hard na maar kon echt niks verzinnne waar ik blij van werd om te eten. De film begon meteen drukte ik een vinger tegen haar mond. Als dat niet zou werken zou ik wat ships pakken en het tegen haar mond aan drukken zodat ze ging eten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
haar handen waren overal en haar mond ook. Toen ik al bijna uit de kleren was beogn ik aan haar trui te zitten om deze uit te doen. Ik sjorde deze over haar hoofd heen waarna op haar buurt ze mijn broek naar benede deed. kiekeboe little bee die om aandacht smeekt!. Ze sloot haar handen er rond omheen. Ik gooide me hoofd naar achtere toe en kreunde zachtjes. fuck condoom! ging er door me hoofd heen. ''please moringafter pil!' want ik had hier echt geen condooms meer. En om nu te stoppen zag ik niet zitten. Ik begeleed me handen opnieue naar haar kont en begon haar te masseren voorzover ik er bij kon aangzien haar hand rond mijn bij nog al veel van mijn geestelijk gesteldheid vroeg.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
Setto kroop naar me toe en onbewust kroop ik iet smeer van hemvandaan. Anne zei zijn stem zacht. ik slikte. Hij zei dat ik op hem moest liggen. Noujha hij zij hetn iet oz hij zi dat hij me op hem wilde. Ik werd nog roder. ik dacht even dat ik niet roder kon worden, Maar toen ik op zijn buik belandenen hij met zijn handen over me rug ging en door me haren. Braken mijn wangen bijna open vna schaamte. Ik had mijn handen tussens onze lichamen in zitten. Me lip trilde een beetje van spanning. Ik moest doen wat hij me beval. Maar dit was echt eng! helemaal toen ik iets voelde tegen me benen. Zijn hand gleed tussen me benen en friemelde daar wat. Ik slikte een paar keeren bleef dood stil liggen. Toen hij weer sti llag werden me ogen groter. Voelde ik nu echt zijn.... Nee nee neee Neeee! Anne niet aan dnekne het is je baas!. 

Ik wist niet wat ik meost doen echt niet. Moest ik nu.. iets doen of gewoon dood stil blijven liggne. Dat laatste leek me het beste dat was wat hij tegen me gezegt had.


Laatst aangepast door Evilian op do feb 04 2016, 22:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 22:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
'Are you gonna buy that for me then? I cant Walk in the shop en say Heey! I had sex with big-b...' Zei ik op een gespelde toon en keken hem aan dat hij het echt moest gaan halen. 'Buy it for me or you get a kid.' Zei ik dringend en stopte met het maseren van zijn dik omdat ik wist dat hij dan beter op lette. Ik wachte ik het antwoord en duwde bee plat op de bank zodat ik hem een bj kon geven. Met me tong gleed ik langs zijn eikel en zoog af en toe en lied hem er soms diep in me mond glijden niet dat het me kil in schoot nee dat ging me iets te ver. Van onderen begon ik lichtjes te druipen van opwindentheid. Dat was te voelen wat het plakte helemaal aan in been vast waar ik boven hing. 'Oh god!' Zei ik en kroop omhoog en gaf bee een kus.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Leo wilde me duidelijk stil hebben. 'Oeh jah! Maak dat maar eens.' Zei ik en wreef al smullend in me handen.

We zaten een tijdje de film te kijken, af en toe voerde ik voetsel aan Leo. Stiekem groot ik iets meer naar hem toe en legde me hoofd op zijn schouder. Me hand legde ik op zijn been omdat de popcorn bak daar stond Hihi op zijn kruis! Kon ik lekker graaien naar beneden wink wink. En dat deed ik maar graag alleen dan in de bak en dan lekker diep!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 22:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
Ze zei dat ik er eentje moest halen. Ze zei het een paar keer ook maar goed ook omdat ik deeerste keren het niet echt verstaan had. Ze stopte. Ah nee! niet stoppen kom op! ''yeah okeu!' kreunde ik en wilde haar handen terug plaatsten, Maar het beste kwam nog! ze plaatste niet haar handen terg maar haar mond. Ik legde me hand in haar nek en sloot me ogen. Met elke bewegen knorde ik zowat. Ik ademde zwaar door me mond uit. Ik bewoog rustig op en neer op haar ritme. Ze kwma omhoog en kreinde was. Ik wilde eigenlijk bij haar beneden gaan.. Maar okey ik moest het terug geven want ze was echt heel opgewonden!. Ik duwde haar omver en deed haar benen wijd. Ik zoende haar nek tussen haar borsten naar bendne toe. Zachtjes plaatste ik me mond tegne haar klit aan. Met ee hand hield ik haar kont beet met de andere hand lied ik een vinger naar binnen glijden. met me tong maakte ik rondjes. Het smaakte altijd zo raar!. Maar ik had het voor haar over.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Tijdns de film zakte angelina steeds verder naar me toe tot ze tege me aan lag. Ik glimlachte zachtjes en sloeg me arm rond haar schouder heen. Ze had haar popcorn tussen mijn benen gezet en elke keer maar ook echt elke keer als ze wat pakte voelde ik dat.. Ik lette op me adem en zorgde er voor dat er niks zou gebeiren! nee zelfs niet met zun goddelijk meisje naast me. Ik kon toch niet de eerste date meteen een zware boner hebbn! en dat terwijl het niet eens ochtend is!.  Na even toen de popcorn bak leeg was zette ik deze weg en pakte haar hand met mijn hand beed. Ik lied de vingers door lkaar heen glijden zodat ik haar stevig beed had. De andere legde ik op haar rug. Ik trok haar meer naar me toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 22:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
Ik voelde eventjes me buik rommelen toen ik zo plots naar achteren gedrukt werd maar dat ging als sneeuw voor de zon weg toen ik zijn tong tegen me klit aan voelde ik slaakte een kreun en nog een toen hij zijn vinniger er in stopte. 'Mmmmh.' Mompelde ik genietend en hield me benen wijd. Voor bee had ik gisteren een speeltje gekocht eigenlijk laten kopen Hihihi. Maar dat kwam later wel uit me tas die naast de bank op de grond lag. 'Mmh, use a secont one!' Vroeg ik genietend en kantelde me heupen meer. Ik sloot me ogen en lied bee lekker al het werk doen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik sloot me ogen en snoof haar geur van haar haren op. 'Lavendel?' Vroeg ik over de shampo die ze gebruikt had. Me hand gleed onbewust naar haar kond tot het op haar billen lag. Het was wel lekker zacht dat gaf ik toe. Net als die twee ronde borsten die op me borstkast lagen. Alleen haar handen en armen lagen in de weg. Ik pakte een pols en legde deze over me schouder heen. Zachtjes gaf ik haar een kusje in haar haren. 'Heb je ooit liefde voor iemand gevoeld?' Vroeg ik en luisterde naar haar antwoord. 'Hoe voeld dat?' Vroeg ik als volgt en maseerde met een hand haar kondje. Met de andere plukte ik zachtjes aan haar haren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Mijn avond kon niet gelukkiger!!! Ik genot van de rust liefde en vooral zijn aanwezigheid. En al helemaal het moment dat hij me naar zig toe trok. Ik merkte niet dat de bak was weg gehaald want het was pikken donker! Dus ik taste met me hand over zijn kruis opzoek naar popcorn. 'Hey?' Vroeg ik en kreep plots in iets. 'Oohh!!!! Sorry!!' Gilde ik bijna en trok met schaamte me hand terug. Shit.... Nu had ik het echt verpest...


Laatst aangepast door Timeless op do feb 04 2016, 22:49; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 22:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
U beveeld Ik lever! dacht ik terwijl ik een tweede vinger naar binnen drukte. Deze begon ik eerst onafhankelijk van elkaar te bewegen tot ik het ritme had waarop Rose harder begon te ademen,. Ik drukte er een extra vinger in en beogn haar steeds met te vermaken met em tong. AN even ging me tong zeer doen. heel zeer. Het was nog al lui geworden. Met me vinger nog in haar klem ik meer omhoog I kbegon haar nek te zoenen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
Hij snoof aan me haar en vroeg me of het lanvendel was. ik knikte met me rode jhoofd. Ineens verlegde hij me een hand ging naar zijn schouder en zijn hand ging naar mijn kontje toe. Ik slikte en staard van hem weg. Ik denk dat hij mijn hart kon voelen kloppen. Nee ik wist het wel zeker! heel het huis kon hem horen kloppen! het ging te keer als een gek!. Zijn lippen begonnen kusjes te gevne in me haren. Daar kwamne de tintelingen in me buik. Setto vroeg of ik wel eens verlieft was. Ja  dat was ik! maar ik kon niet zeggen op wie dat kon ik niet doen! dan zou ik de regels overtreden. ''ja'' antwoorde ik zachtjes. Toen hi jvroeg hoe het voelde moest ik toch echt antwoorde en praten. 'je je krijgt tintelingen in je buik en wilt alleen maar bij hem zijn. Je zou het liefst alles voor hem doen om hem gelukkig te maken'' zei k zachjtes terwijl me stem contact oversloeg van de spanning. Zjn hand bleed mijn kont masseren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
We zaten even en als het licht geweest was had je mijn glimlach op mij ngezicht kunnen zien. ZElfs toen ze ineens naar me kruis greep. En deze keer zonder doos er voor!. Ik admeende schrokken uit. ''Nee nee mijn fout ik had de bak weg gehaald zonder het te zeggen!'' zei ik en pakte haar hand opnieuw beed deze legde ik op me buik neer.''had het moeten zeggen!'' zei ik snel. Ze hoefde geen sorry te zeggen echt niet!.


Laatst aangepast door Evilian op do feb 04 2016, 22:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 22:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
Bee klom na wat goddelijke hand werk omhoog en drukte zijn heerlijke lippen tegen me huid. Hij moest niet langer gaan of ik was klaar gekomen en hard ook! Ik kuste hem terug en maseerde zijn Dick rustig zover ik er bij kon. 'Bee i want above you!' Vroeg ik meer bevelend en slaakte nog een kreuntje toen ik zijn vingers voelde bewegen. Ik probeerde hem van me af te drukken en graaide in me trui en hield een blinddoek er uit. Deze bond ik om zijn hoofd heen zodat hij niks meer zag. Huhuhu nu ging het echte spel komen! Ik trom hem overeind en nam me tasje mee. Ik ging echt niet op die bank liggen als er een bed in huis was! En ik heb altijd al sex willen hebben op het bed van de manager! Ik opende de deur en zag de witte lakens die er op lagen omdatat het huis niet meer echt bewoont werd het waren zo geheten tijdelijke lakens die gebruikte we ook wel eens als het beddengoed nog niet gedroogd was.

Ik dumpte bee op het bed neer en bond een hand vast aan het bed. Hij mocht de anderen wel los houden. Ik trok zijn blinddoek nogmaals goed voor zijn ogen zodat hij niet kon spieken en haald ene speeltje uit me tas en maakte het goed glibberig met speciaal spul. Ik ging op bee zitten en lied me vagina over zijn dik heen glijden zodat het lekker nat werd daarna trok ik hem iets omhoog en duwde zijn benen wijd open voor een leuke reden waar hij wel achter kwam als ik het deed. Zijn dik lied ik in me glijden en bewoog rustig op en neer ik lette op zijn uitademhaling en drukte me speeltje tegen zijn ass aan en drukte het zachtjes naar binnen toen hij dieper begon uit te ademen. Met een hand op zijn borstkast en een achter me bij zijn billetjes bewoog ik aan bijden kanten en probeerde zo simetrisch te bewegen als ik kon. Ik wa svooral heel voorzichtig met het speeltje in zijn lekkere kondje want ik wist dat het pijn kon doen als het te snel ging. Ook hield ik het zo glibberig mogelijk.

(Bedenk me nu het is handiger als ze met de rug naar bee toe zit dan kan ze overal beter bij xD maar ben te lui om het te hertikken xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptydo feb 04 2016, 22:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
Rose duwde m eiet smeer van haar af. Ik knipperde met me ogen had ik iet sfout gedaan? ik bekeek haar toen ze wat pakte. Het was een blinddoek. Ik beogn zachtjes me hoofd te schudden nee nee dat wilde ik niet. dan kon ik geen overmacht meer hebben!. Ze trok me naar een kamer toe ik wist niet echt bepaald welke kamer wnt mijn orientaite was ver te zoeken op dit moment. ik belende in bed en boelde heo een hand vast kwam te zitten aan de pilaren va het bed. Dit wa niet Jays bed daarbij kon dat niet! ik dacht na shit managers bed! die ging me vermoorden! nee dubbll vermoorden!. 'Rose'' kermde ik tot ze over mijn bij heen zakte. Ik hapte naar adem. Ik voelde geowon dat ze andersom zat. Ik begon te kreunen maar schrok toen ze me bneen iets wijder deed en er iets tegen me anus aan gedrukt werd. Ik gooide me hoofd naar achtere toe ne pakte de pilaren van he bed beed. DE andere boorde ik zowat in haar heup. Ik ademde uit en voelde hoe het naar binnen gleed. Ik begon hard te kreunen en te ademen. Dit.. Dit was zolang geleden en het voelde zo perfect!. Ik deed me benen iets wijder en begon mee te bewegen. Nee man dit hield ik niet lang vol!. Me ogen draaide weg en me buik spieren spande aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Emptyvr feb 05 2016, 12:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
'I know what you like~' zei ik beetje trots en verwende bee aan bijden kanten. Het speeltje ging er steeds dieper in en bee kreunde steets meer maar hoe meer ik met het speeltje bezig was hoe erger ik mezelf vergat en stil bleef zitten met me dikke reet op minsoeks buik en heupen. Ik Sweer ik had een best brede en lange genomen maar bee leek het aardig lekker te blijven vinden. Ik had mellanie helemaal ondervraagt over hoe breed die van James was en tot hoe ver he trui zijn navel rijkte. 'Is there somthing alse you want my prince~' vroeg ik hoffelijk en lied het speeltje even rusten en bewoog weer met mijn heupen. Okee deze posietsie was echt goddelijk. Hij gleed er lekker diep in. Nog verder dan dat bee ooit was gekomen of was hij nu gewoon extra opgewonden door dat speeltje? Want dan ging ik het gewoon vaker gebruiken. Bedacht ik me en glimlachte vermakelijk. Ik stopte even met bijden actifitijden, leunde naar achteren en maakte minsoeks hand los. Zijn bijden handen trok ik rond me heen. Even slaakte ik een kreun van hoe we nu in deze posietsie zaten. Een hand haalde ik van bees handen af en speelde weer verder met het speeltje. 'Do you like it?' Vroeg ik plezierig en probeerde en een kusje te geven.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik luisterde aandachtig naar wat Anne vertelde over verliefdheid. Me hersens en gevoel dachten terug aan de momenten toen ik dat had. En dat waren enkel jongens. Ik zuchte zachtjes. 'Dan kan het niet anders dan dat zijn.' Zei ik licht teleur gesteld meer omdat ik me familie teleur zou stellen. Ik drukte Anne iets meer tegen me aan in een knuffel houding en sloot me ogen om even te genieten van iemand zijn aanwezigheid. Vroeger lag ik zo bij riven alleen dan op de plek van Anne. En nu was het dan eens andersom en dat met een maid, nee ze was niet gewoon een maid ze was Anne! En had een naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 9 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: