cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptydi apr 05 2016, 22:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik zag Leo in een hoekje bij het aanrecht ik liep op hem af en knielde bij Leo neer. Mijn handen legde ik eerst op zijn schoot of knieën. 'Hey wat is er? Anne klonk zo bezorgt?' Vroeg ik op een rustige toon. Ik probeerde hem aan te kijken maar hij hing met zijn hoofd naar beneden. Ik pakte zijn wangen beed met me handen en veegde zijn tranen weg door me duimen over zijn wang te aaien. 'Hey Leo. Dat van dat dansen was maar een grapje hoor.' Zei ik gerust stellend. 'Als je iets niet wilt, doen we dat niet.' Zei ik en dacht dat dat het probleem was. Ik hees zijn hoofd omhoog en keek hem aan. 'Rustig ademen Leo.' Zei ik zacht en probeerde het voor te doen. 'Neus is mond uit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptydi apr 05 2016, 22:36

Leo:
Ik hoorde ineens Lina's stem. Snel ademt keek ik omhoog. Haar zachte handen had ze tegen mr wangen aan aangelegd. Ze zei dat het dansen maar een grapje was. Ik bleef even ademern terwijl ik me hoofd zachtjes schudde. Dat was het niet. Ze begon dat ik rustig moet ademen. Ik deed mr best maar het lukt gewoon niet. De rede dat ik deed kreeg zat voor me!!. De rede dat ik niet wist wat mee lichaam wilde zat voor me. Ik sloot mijn ogen langzaam

Drake:
Ik slofte voorzichtig de kamer uit. Buiten de deur keek ik rond. Waar de hel was ik... Hoor moest ik dit setto vertellen.. Yo dude heb die gehandicapten maat van je en zet gegeven.. Nu is hij gewond. Een btw sorry daar ik je verjaardag verpest heb?..

Lilli:
"Hij valt er niet vanaf. Maar we moeten nu naar het ziekenhuis." ik pakte een doek. "Dit kan lijn doen" zei ik terwijl ik zijn zere arm vast Bond. De rest van zijn lichaam bekeek ik in het ziekenhuis wel. *lysander! Riven is gevallen we moeten nu naar het ziekenhuis!* stuurde ik hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptydi apr 05 2016, 22:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
'Leo...' Zei ik rustig ik drukte met me handen zijn knieën naar de zeikend en ging met mijn knietjes voor hem zitten op de grond. Ik merkte dat lek probeerde anders tr ademen maar het werd voor mijn gevoel alleen maar erger wat was er?! Had ik echt te veel gehaast met die jurk en dansen? Vroeg ik mezelf af en keek hem bezorgt aan. Ik aaide hem door zijn haren en droogde zijn tranen. 'Het spijd me dat ik soms zo raar kan over komen. Ik mis gewoon soms hoe het vroeger was jij en ik. Ookal weet ik dat dat niet meer hetzelfde zou worden.' Zei ik zachtes en drukte me lichaam zachtjes tegen hem aan en probeerde hek met ene hand op zijn rug hem beetje bij beetje te sussen. Me hoofd legde ik op zijn heerlijke mannelijke schouder terwijl ik zijn geur op snoof. 'Sorry,' herhaalde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptydi apr 05 2016, 23:06

Leo:
Ik had me ogen gesloten. Zag die niet aan komen daar ze zich tegen me aandrukte. Pad toorn ik haar warmte en stem hoorde kalmeerde i wat meer. Voorzichtig door ik nee arme rond haar heen. Ik trok haar iets meer tegen mr aan. Eindelijk werd mr lichaam rustig. Daar zaten we dan op de grond.. "Mr lichaam doet raar als ik bij je ben" zei ik zacht. "Weet gewoon niet waar ik er mee aan moet" bekende ik zacht. "Soms is het gewoon erger dan andere momenten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptydi apr 05 2016, 23:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
'Geeft niet, ik voel me soms ook raar van binnen. Ook al laat ik dat niet altijd zien.' Ik glimlachte toen ik leos heerlijke armen rond me heen voelde. 'Maar wat zegt jouw lichaam eigenlijk? Heb je er ooit naar geluisterd? Ik kan wel allerlei dingen vertellen over vroeger maar daar heb je niet veel aan denk ik.' Zei ik en kroelde met ene hand door zijn haar en met de anderen over zijn rug heen wrijvend.

'Misschien ken je me niet meer in je bewust zijnde en in je gedachtens maar in je onderbewust zijnde en diep in je hart zal je niemand vergeten. Iemand blijft altijd bestaan in de vorm van vriendschap in onze harten. Dat las ik eens in een romantisch boek.' Zei ik en drukte me gezicht in zijn nek niet dat ik doel bewust me lippen in zijn nek wilde planten maar er gebeurde gewoon vanzelf. 'Misschien voeld jouw lichaam dat ook?' Vroeg ik voorzichtig. Sinds ik er achter kwam dat Leo me kompleet vergeten was had ik toch boeken op gezocht die me mogelijk zouden kunnen helpen maar geen van alleen boeken deed zijn taak.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
Ik zat in me lap voor een microscoop waar ik door heen keek met op de achtergrond enkel gedimd licht. Overal op het bureau lagen glazen doosjes en staafjes in ijzere houdertjes. Met een pincet zat ik te prikken onder de microscoop tot dat het deuntje van me mobiel af ging. Dit deed me schrikken. Meteen vloog het schaaltje opzij en het pincet kwam tegen de lens van me microscoop aan. 'Verdomme!' Mompelde ik en schoof alles hopeloos opzij. Het was nu toch al verprutst! Ik pakte het bakje, opende het en gooide het voedingsblaadje die er lag in de al volle vuilnisbak naast me.
Ik slaakte een luide zucht en wreef over me voorhoofd heen. Vermoeit frummelde ik me mobiel uit me dokters jas en keek op het scherm. Me ogen sprijde zig uit. *lysander! Riven is gevallen we moeten nu naar het ziekenhuis!* stond er in. 'Wat? Dat kun je niet menen. Me pa vermoord me!' Jammerde ik verbaast. *lilian, wat is er gebeurt? Waarom moet hij naar het ziekenhuis? Hij was zo goed voor uit gegaan deze week.* vroeg ik terug. *ik kom wel eerst naar je toe.* tikte ik en gooide me spullen aan de kant en sloot de kamer af waar ik in bezig was. Me jas dompte ik in de wasmand en waste me handen af met een goedje alcohol.

'Waar ga je heen?' Vroeg me broer die op de bank zat in de woonkamer die door het deur kozijn heen kon gleuren toen ik me jas aan trok. 'Ik wil ook naar dat feest!' Piepte hij jaloers. 'Ik ga niet naar dat feest.' Zei ik serieus terug. 'Leugenaar! Ik zie het in je ogen je gaat naar mellanie toe en die overbuur jongen.' Bleef lea vol houden. 'Lea er is iets met die patiënt en ik ga hem alleen helpen meer niet!'

Bij de buren aan gekomen nam ik een teug adem en klopte op de deur. Het duurde twee lange tillen voordat deze open ging. 'Emh ik kom voor riven.' Vertelde ik de man lied een duidelijke zucht horen en wenkte dat ik naar binnen kon komen. Me jas gaf ik niet af ik liep regelrecht naar riven zijn kamer toe. In me hand had ik een koffer bij me met allerlei spullen voor in het geval van noot.

'Lilian?' Vroeg ik en opende de deur van rivens kamer. Hoe ik wist waar deze was. Nou, ik hoefde alles maar een keer ooit te zien en ik onthield het wel. 'Hij kan niet naar het ziekenhuis me pa komt daar achter en dan hoor ik hem al zeggen...' Ik bleef even stil en klakte met me tong 'Ah.... Ik ben er zo geweest. Hij zei nog dat het niet handig was.' Maakte ik duidelijk en opende mijn koffertje. 'Maar aan de andere kant met een gebroken of gekneusde arm komt hij er hoe dan ook wel achter.' Ik zuchtte nog erger en baalde verschrikkelijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Oh een beschermer?!' Zei ik bewonderend en luisterde aandachtig over wat James zei over de beschermende draak. 'Gaaf!' Antwoorde ik en knikte bij alles wat hij verder zei over drake en hoe hij kon zijn. Na een tijd pakte James me beed in een warme omhelzing. Ik legde me hoofd meer over zijn schouder heen en knuffelde hem terug. Het maakte me nu eventjes niet uit dat het gay kon overkomen. Hier was ni toch niemand die het kon zien en... Vrienden deden dit wel vaker toch? Vroeg ik mezelf af en lied langsaam me van James af glijden. 'Heb je gemist we missen je allemaal in vixx. Je bent de belans in onze groep een ring die iedereen bij elkaar houd.' Vertelde ik en keek recht in zijn ogen. Dat was mij netjes geleerd maar soms voelde het alsof ik me schaamde en me weg wilde trekken uit zijn ogen.

'Denk je echt?' Vroeg ik toen James uit legde dat hij om me gaf. 'Ik wil ook laten zien dat ik om hem geef.' Vertelde ik en keek even weer naar het vrouwelijke standbeeld voor me.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
'Urgh.' Kreunde ik en beed me kiezen op elkaar om mezelf groot te houden. Lilian deed iets om me arm heen en knoopte het vast aan me nek. door die drake mag ik nu niet meer bij setto blijven vandaag en morgen, het is allemaal zijn schuld en hij zei niet eens wat er gebeurt was ik siste in mezelf en keek naar de open deur waar drake uit gelopen was. Lilian was met haar mobiel bezig en ik zat op het bed. Met moeite probeerde ik me vingers de buigen en dan weer te strekken. 'Dus ik verlies me arm niet?' Vroeg ik bezorgt om mezelf. Ik wilde setto niet weer in de steek laten ik moest voor hem zorgen en hem beschermen. Maar als ik telkens gewent was kon dat niet. het spijt me setto Crystal. ik baalde van binnen echt heel erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptywo apr 06 2016, 18:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lillian -Verpleegster
'nee die verlies je niet' glimlachte ik. Toen Lysander kwam keek ik op en luiserede naar wat hij vertelde. 'Maar we kunnen hem hier toch niet behandelen?' vroeg ik niet snappend. 'Staks word het alleen maar erger' ik stond op en ging wat meer naar achtere zodat lysander er bij kon. 'Ik weet niet precies wat er gebeurd was. maar die roodharige die buiten loopt stond bij hem. Denk dat ze ruzie gehad hebben maar hij wil niks zeggen' vertelde ik aan lysander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptywo apr 06 2016, 20:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
Ik slaakte een zucht. 'Je hebt gelijk we kunnen het risico dat het erger word niet nemen.' Ik opende me koffertje en ontblote de jongen zijn onderarm die pijn deed. Ik pakte een kleine staaf uit me koffer en opende het door de twee delen eenmaal apart van elkaar te draaien  er kwam een camera te voor schijn warmer ik door zijn huid kon heen scannen. Op de bovenkant van de staaf kon ik zijn botten structuur zien. 'Ah, een scheur... En ...nog een.' Zei ik geconcentreerd. Met behulp van een rechte plaat, die ik uit me koffer pakte, verband en tape spalkte ik zijn arm voor het geval dat hij weer iets stoms zou doen. Lilian vertelde dat een rood harige jongen bij hem stond. Ik keek Lilian aan met een vragende blik. 'Ah, de jonge die in de gang stond te staren in de leegte? Lilian, ik ben geen psychiater en ik ken riven enkel van hoe bewusteloos hij in bed lag.' Legde ik uit en tapte de laatste rol verband vast zodat de spalk op zijn plek bleef. Riven beed ondertussen al een paar keer zijn tanden op elkaar. 'Ik weet misschien veel van DNA en de naturen van mensen, maar aan sociaal gedrag tussen mensen kan ik weinig vertellen.' Verduidelijkte ik. 'Die drake had seth van binnen pijn gedaan met zijn zielloze worden. Ik heb niet alles gehoord maar de blik die seth in zijn ogen had was voor mij al genoeg. Ik ging achter seth aan maar ik kan niet van de trap rollen. En toen kwam James, die eerder tussen bijden was gaan staan, met die drake aan lopen.' Vertelde riven met veel moeite tussendoor haalde hij een paar keer moeilijk adem. 'Je hebt nog altijd te wijnig uithoudingsvermogen. Misschien heb je veel wils kracht maar daar red je het niet alleen mee. Je moet rusten Riven. 'Je kon beter iets breken dan iets gescheurd hebben maar zelfs dat is al...' Ik stopte met praten en klapte de koffer dicht. 'Ik moet je mee nemen naar het ziekenhuis.'
'Nee!! Ik had setto belooft dat ik hier tot en met morgen middag zou zijn!' Stribbelde hij tegen.
Ik schudde afkeurend me hoofd. Ik vind het ook niet eerlijk maar dan had je voorzichtiger moeten zijn.'
'Voorzichtiger!!?' Viel riven me in de reden. 'Als ik kon lopen had ik hem-!!!' Hij kapte zijn zin af en balde zijn vuist.
'Misschien wilt me nichtje bij je blijven vannacht.' Stelde ik stiekem voor en keek van uit me oog hoek naar Riven of hij dat wat vond.
'Mellanie? Maar waarom zou ze dat willen, wie blijft nou bij een gehandicapte.' Gromde hij jaloers.
Maar ik wist niet waar op hij jaloers zou kunnen zijn. 'Misschien omdat jij haar gered hebt?' Voegde ik er aan toe. 'Maar ze zou pas laat in de avond komen denk ik.' Ergens moest ik eerlijk zijn haar nu van het feest weg halen was het laatste wat ik wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptywo apr 06 2016, 20:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
'maar waarom gebeurd dit dan steeds' vroeg ik terwijl ik normaal adem kon gaan halen. Ik ging iets meer verzitten en pakte haar steviger beed. 'het spijt me dat ik zo moeilijk ben' zei ik zachtjes. Ik voelde me echt heel goed bij haar maar... maar... ik kreunde zachtjes. ik kon me hoofd gewoon niet plaatsten. 'Wil je een keer een week op de manage blijven slapen? we moeten een paardencamp doen. Zonder de ritten. het lijkt me leuk als je helpt' zei ik zacht misscehin als ik gewoon een week bi haar was op een plek waar ik me een beetje conforbale voelde.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lillian -Verpleegster
Ik keek vol repest toen lyander dat allemaal deed. Ik kon de trotste glimlach niet van me gezicht af krijgen. Hij was zo sexy zo mannelijk so geweldig. slim alles okey terug naar het probleem Rivens arm.. Ik ging naast hem zitten. 'Setto wil ook dat jij beter word. We kunnen denk ik wel even wachten tot hij terug is dan leggen we het uit.' vertelde ik hem. 'hij ziet jouw ook liever gezond dan zo.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
'ik zal me best doen om zo snel mogelijk terug te komen voor jullie en mezelf mis het hier ook echt' ik wreef met me hand door setto's haren. hij vroeg of ik het meende. 'ja anders zou hij je echt nooit beschermen' ik lied me wat meer naar achtere vallen. 'zullen we maar terug gaan' ergens dacht ik dat drake er al vandoor gegaan was. Die had nooit zoalng lbijven staan. Ik stond op. 'kom het is jouw verjaardag laten we gaan feesten!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptywo apr 06 2016, 21:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
'maar waarom gebeurd dit dan steeds' vroeg Leo. 'Weet ik veel, Heb je niet geluisterd?' Vroeg ik en keek Leo aan en schudde zijn wangetjes heen en weer. Ik glimlachte en deed eventjes zijn haren goed. Leo verplaatste zijn gewicht en pakte me stevig beed zodat we weer in een knuffel zaten.
'het spijt me dat ik zo moeilijk ben' zei Leo's stem zachtjes zoals hij alleen kon. Het klonk super schattig en was bijna onverstaanbaar en toch hoofdje ik het. 'soms moet ik gewoon beter naar je luisteren.' Zei ik zacht. 'Maar als je niks verteld dan kan ik ook niet naar je luisteren.' Vervolgde ik en greep hem voor twee lange tellen stevig beed. 'Wil je een keer een week op de manage blijven slapen? we moeten een paardencamp doen. Zonder de ritten. het lijkt me leuk als je helpt.' Vroeg Leo in eens. Hier stond ik even versteld van. 'Eh, i-ik zou het wel willen maar binnenkort word het heel druk met de meiden enzo. Ik heb voor gesteld om samen op een vakantie te gaan met camera's die 24 uur aan staan. Zodat de fans kunnen zien dat we onszelf niet verwaarlozen. Rosa word steets dikker en eam eam steets slanker. Mij vinden ze niet lief genoeg... En... Nouja ik wil het gewoon goed doen voor de fans.' Vertelde ik. Ik stond op van Leo en stak me twee handen naar hem uit. 'Kom laten we maar eerst iets samen gaan doen deze avond. Teminsten als je dat wild~' zei ik zoet. 'Over 10 mins loopt de zaal leeg en dan gaan we naar de club mellanie heeft een leuke gereserveerd met goede dj's enzo.'vertelde ik met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptywo apr 06 2016, 21:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Ik glimlachte moeilijk. ik had wel geluisterd! maar dan nog.. als me lichaam jaar niet vergeten wat waarom voelde ik me dan zo misselijk en trilde me handen... voelde ik me zweterig.. 
Toen ik vroeg of ze dat wilde doen weesde me gewoon af. licht bedroeft luisterde ik naar wat ze vertelde. 'maar zo gemeenben je toch niet?' vroeg ik terwijl ik me omhoog lied hijsen. 'oh uitgaan' daar ging ik me dus wel op me gemak voelen. gooide wel wat drankjes naar achtere en het kwam wel goed. 'Ik help anne nog even had het belooft' zei ik zacht terwijl ik de spullen in de keuken wat meer verplaatste zodat anne het staks beter schoon kom maken. 'Zie je over 30 minuten wel als we vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptywo apr 06 2016, 22:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ik beed op me lip toen hij op merkte dat ik niet zo gemeen was. 'Licht er aan... Hoe ik me voel. In de tijd dat je me verlaten had was ik niet zo lief.' Vertelde ik verlegen.

'Oh uitgaan.' Zei Leo. Ik glimlachte. 'Ja uitgaan~' ik streelde kort door me korte bruine haren heen. Toen hij zei dat hij me zo zou zien wist ik zeker dat hij het wel wilde. Vanbinnen maakte ik een sprongetje.

Leo wilde Anne weer helpen en de keuken verzorgen. Ik lied hem even zijn gang gaan en keek toe wat hij deed. Vervolgens liep ik op me tenen naar hem toe en omarmde hem van achteren. 'Deze jurk heeft nog een dansje van jouw tegoed.' Fluisterde ik verleidelijk. Ik bond me armen rond hem heen terwijl Leo met zjjn rug naar mij toe stond. 'Zometeen trek ik wat anders aan voor de club.' Zei ik speels

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Ja is goed.' Zei ik en stond op en stak een hand behulpzaam naar James uit. 'Bedankt dat je kwam.' Zei ik dankbaar. 'Laten we drake op zoeken ik wil niet dat hij de leuke avond mist die ik gepland had.' Vertelde ik en liep samen met James richting de uitgang van de bibliotheek. Buiten de deuren keek ik de trap omhoog riven was verdwenen. Ergens hoopte ik dat hij nog daar stond en zei: 'Hey toch nog uit dat doolhof gekomen?' Maar helaas de trap was leeg. Ik liep omhoog opweg naar de gang. 'Oh over 10 mins gaan de gasten weg.' Vertelde ik aan Jay en keek nog even achterom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptydo apr 07 2016, 20:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
Ik had de halve aanrecht opgeruimt toen Angelina naar me toe kwam gelopen ze ei dat die jurk nog een dans tegoed had, ik keek over me schouder naar haar. 'okey' zei ik zachtjs pakte haar handen beed die op min buik lagen. Daar kwamen de trillende beentje en klamme handjes weer. Ik zette haar voor me neer. een hand legde ik net boven haar heupen de andere op haar schouder. Ik begon zachtjes te zingen waarna ik haar mee probeerde in een dans. Maar echt me benen! kon niks meer met ze!. ja dansen wel. Maar iemand leiden op dit moment.. nope

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
'natuurlijk kom ik! no matter what' ik glimlachte trots naar hem. Natuurlijk ging ik naar hem toe als hij wat had.. ik haatte het zo erg om in korea te zitten want dna kon ik ze niet helpen.  We liepen samen de bib uit de trap op. setto vertelde dat over 10 minuten de meeste weg gingen. 'oh al afgelopen dan?' vroeg ik ik was eigenlijk vergeten dat we zo de kroeg in zouden gaan. Ik liep richting de zaal waar de rest stond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eami Kim, - Eam Eam -Dreamer-lead dancer
Lagnzaam liep het leeg. Mensen meosten terug naar huis toe en het feest was afgelopen. Ik was al aardig moet want het was al 11 uur! en nu nu begon het feest pas. ik liep naar Rose toe. 'Kom we gaan ons omkleden je moet echt helpen. krijg me jurkje anders niet dicht..' ik pakte rose haar hand beed. 'waar is Bee? en waar is angel? oh waar is yuli?' somde ik op toen ik opmerkte dat mellanie en rose de enige waren die nog in de zaal liepen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero McCall Club boy 
Dat werd feesten! ik had nog zitten piekeren op de foto's ik kwam er gewoon niet uit. Er was niks logisch aan de aanvallen. Zelfs de bloedsporen klopte niet. ja nee de bloedsporen waren wel echt. maar de richting klopte niet. 
Na het eten zette ik alles aan de kant om te gaan feetsen. Ethan was al een paar dagen niet gezien dus nu kon ik goed drinken en hoefde ik niet adstandelijk te zijn naar anderen. Want hij was waarschijnlijk weer ergens anders in de stad.

Ik had me omgekleed en liep over staat naar mijn favo club.


Laatst aangepast door Evilian op do apr 07 2016, 20:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptydo apr 07 2016, 20:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Van binnen giechelde ik zachtjes. Leo had zich om gedraaid en een hand op mijn heup gelegt en de ander op mijn schouder. Zijn hand trilde op me schouder en zijn benen stonden bijna ik de grond genageld. Zo kon je toch niet dansen? Hij had zijn hand verkeert. Ik pakte zijn hand van me schouder en hield deze in mijn hand beed. Vervolgens legde ik sierlijk en zacht me andere hand neer op zijn schouder. 'Weet je nog hoe setto dat deed?' Vroeg ik en begon in me hoofd op de maat te tellen. 'Of ben je nu al gewend aan het dansen met jongens?' Vroeg ik plagerig aan gezien hij met een van zijn vrienden had gedanst bij de training. Ik zette een stapte naar voren met me voet waarbij ik tegen de zijne aan stootte. oeps! Blijkbaar ben ik nog altijd niet de beste in dansen... En ik had zo veel geoefend in me trainee jaren. met een Verontschuldigende glimlach keek ik Leo aan. Langsaam maar zeker probeerde ik de leiding over te nemen zoals angel dat altijd zou doen. Hoe langer ik in Leo's ogen keek hoe verliefder ik me weer voelde. De kriebels de tintelingen en de hitte golven alsof ik in de overgang was kwamen vrolijk terug gehuppeld. Nee lina je mag niet opnieuw zo verlieft worden op Leo! Dadelijk laat hij je weer in de steek en kan papy weer vertellen hoe verschrikkelijk slecht idee dit geweest zou zijn. Twijvelend beed ik op me lip terwijl ik Leo bleef aan staren met twinkelende oogjes die ik niet meer van hem af gewenkt kreeg.

Tijdens het dansen op leos gezang begon me hart sneller te kloppen. Voorzichtig probeerde ik meer dichterbij te komen totdat er nog maar enkele centimeters tussen onze lichamen in zaten. 'Hoe is het met angel me merrie?' Vroeg ik plots uit het niets. Ineen besefte ik me dat als hij nu zou praten dat hij zou stoppen met het hemelse gezang van hem. owh had dat nou niet gevraagt! 'ik wil echt helpen met haar verzorgen en die camp. Maar... Of ik moet ontzettend vaak tussendoor weg of ik moet er een filmpje van kunnen maken wat ik daar allemaal doe. Ik wil niet al te lang er tussen uit knijpen terwijl de rest zo hun best doen om de fans te verblijen met een optreden en nieuwe mv's en mirror dancing.' Vertelde ik want ik voelde me nog altijd rot over dat van toen der net. Mijn ogen zakte van leos pupillen weg en bleven een paar lange tellen op zijn borstkast zweven.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'oh al af gelopen dan?' vroeg james. ik schudde me hoofd. 'nee niet helemaal. we gaan nog met onze vrinden clubje uit naar een kroeg een club met dans gelegeneheid. Heeft mellanie geregeld. ik heb haar gevraagt wat hedendaagse jongeren als birthdayparty deden. hehe ik wel wel een beetje mee gaan in de tijd. en ik ben al goed opweg met die games en dat onzichtbare aparatuur in de lucht. dankzij jouw toen je me jouw mobieltje leende.' vertelde ik en keek met een glimlach oppzij naar mijn beste vriend. 'wil je die oude telefoon nog terug hebben? er staan heel wat foto's van jouw op samen met een meisje.' vroeg ik en keek naar voren. daar in de gang zag ik drake. (hij was niet kompleet weg gelopen in zijn laatste story xD) ik pakte drake vriendelijk bij zijn kraag. en sloeg me arm rond zijn nek heen. 'hey kom je drake! we gaan nu echt partyen!! in een club en dansen en drinken enzo en lekker gek doen.' vertelde ik entausjast.

samen liepen we verder naar de grote zaal. waar nog een paar anderen stonden. ik zei wat mensen gedag en bedankten hen voor hun komst. 'okee meiden jongens. jullie kunnen als jullie willen je omkleden in een van de logeer kamers waar je koffer of tas staan met de extra kleding. dan zie ik jullie over uiterlijk een half uurtje hier terug. dan vertrekken we naar de uitgaans gebieden.

ik wenkte naar james dat hij best met me mee mocht komen om zich te verkleden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
ik draaide me om naar eam eam en keke haar niets vermoedent aan. 'bee? oh hahaha ik heb niet verwacht dat hij zou mee feesten. hij ontwijkt james nogal graag en welke djs er kwamen heeft mellanie verborgen gehouden.' vertelde ik en glimalchte uit het niets als het me niet veel deed dat bee er niet was. 'zolang we maar samen plezier hebben toch?' vroeg ik en plukte een krul tussen me opgestoken haren vandaan. eam eam smeekte of ik haar wilde helpen. 'tuusrlijk help ik jouw met je jurk!!' zei ik als een moeder die haar dochter hielp met haar prom jurk. 'oh yuli komt zo wel ze had een leuke jongen ontmoet je weet wel zoals altijd. mellanie kom je? dan gaan we ons om kleden.' riep ik en wenkte naar het dromende meisje die wakker werd geschut toen ze haar naam hoorde.

met zijn drieen stonden we in de luxe kamer het was net een hotel!! alleen dan vel luxer dan dat. angel kwam er later bij net als yuli die meteen begon te praten over de geweldige schouders en heupen van die ene leuke jongen. angel daar in tegen was stil en zat enkel te glimlachen en te giechelen in haarzelf. aan haar vraag ik vanavond wel waarom ze zo blij is. Dacht ik met een tevreden glimlach dat iedereen weer zo vrolijk was.

met zijn drieen tegelijkertijd kledde we ons om in onze stoerste, lekkerste en sexyste uitgaans kleding aan.


Laatst aangepast door Timeless op do apr 07 2016, 21:32; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptydo apr 07 2016, 20:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
'maar!' ik dacht na welke dans was die andere dan? was dat niet de wals? wilde ze die neit doen dna? wacht die van setto. ik keek weg. ja die wa ik even vergeten in alle stress. We danste heerlijk wel raar in de kueken maar zolang ik haar aan keek of we op een andere plek waren. Ik kreeg het gevoel alsof we op een strand waren in de zomer. Maar al snel zei angelina iets. Ik schudde me hoofd en stopte met zingen. Om eerlijk te zij nwist ik niet wat ik meost zeggen over het kamp. 'Had het niet moeten vragen weet dat je het druk hebt' begon ik maar. 'Met Angel gaat het goed. Haar knieen gaan de geode kant op' vertelde ik nog zachter en lied haar los. Op de gang hoorde ik allerlei geluiden. 'denk datje moet gaan omkleden' zei ik snel ik stapte van haar vandaan. Me hoofd werd licht. Me hart ging echt te hard te keer!. Ik liep naar de deur toe waar ik stopte met llopen en me nog een keer omdraaide. 'JE bent echt knap' zei k zacht daarna werden me ogen groter ik lied me hoofd zakken en liep zwaar beschaamt de keuekn uit. fuck fuck... Ik meost echt leren wat ik nou wilde wat ik voelde en waarom!, Maar het lukte niet op zulke moment. Ik wilde gewoon dol graag een tijdje met haar samen zijn. letterlijk samen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - Jay -Leader VIXX
'ooh!' lachte ik toen hi jvertelde dat we naar de club gingen. 'Kan ik dan eeen andere broek van je lenen' ik wees naar mijn nette kleding'; dit is niet bepaald uitgaans kleding!' hij verelde dat hij wat meer hededaags dingen wilde doen. 'hey! komt allemaal goed!  ja dat had chen je geod aangeleerd heh!' lachte ik met hem mee terwijl ik me arm rond hem heen sloeg. 'straks word je nog game verslaaft!' hij bedankte me om me mobiel. 'Ja en nu heb je een eigen! met al onze nummers er in!' ik keek trots naar hem. 'Het komt helemaal goed met jouw!' ik lied hem weer los . Setto liep naar drake hij sloeg zijn arm rond hem heen. Dit deed me goed. Drake was niet weg gegaan en hij stribbelde niet egen. okey er kwam ook geen sorry uit maar die kwam vanzelf wel. 

Setto regelde alles met de rest. Ik keek toe met me arme over elkaar. Als hij nog wat meer ervaring had kon hij mijn plek als leider wel over nemen!. wacht nee ik ging vixx niet in de steek laten!. Toen iedereen uitdroop naar hun kamers volgde ik setto naar zijn kamer toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake Lee-gon -VIXX Rapper
Ik stond nog steeds in de gang heel ongemakkelijk te zijn. Ineens voelde ik iets ana me en begon setto blij te doen. Ik zei niks en lied me mee slepen. In stilte bleef ik achter setto staan toen hij iedereen naar zjin kamer stuurde om om te kleden. Ik had geen extra kleding bij. vond dat onzin. waarom zo vaak onkleden. Deed die stomme stropdas wel uit en me jas af.. vond het wel gezegend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Emptydo apr 07 2016, 22:12


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'ja tuurlijk mag je een andere broek lenen. ik heb genoeg kleding dus zoek maar wat uit zometeen laat ik wel zien waar me inloop kast is.' legde ik uit.

na me praatje zag ik hoe de meiden en de jongens naar hun kamers liepen maar wat op viel was dat drake bleef staan. ik liep naar hem toe en deed weer een arm rond hem heen. 'kom dan gaan we even onzelf op vrissen.' zei ik en nam bijden jongens met me mee. en dwong min of meer drake om mee te lopen. eenmaal binnen in me kamer schoof ik me normale kast opzij waar een deur achter vandaan kwam. 'kijk eens james hier is mijn kast.' zei ik en opende de krakende deur. binnen in lagen zowel ouderwetse als hedendaagse en moderne kleding. er hing en lag van alles in verschillende maten. 'drake als jij eits nodig heb ga maar gewoon rond neuzen. ik ben even in de badkamer. mijn kleding halen.' zei ik en liep richting de badkamer en pakte daar me stapel kleding van de dichte wc bril en liep weer terug naar de slaap kamer. daar klede ik me uit het langste waar ik mee bezig was was die verdomde riem. wat was ik blij dat ik van mellanie een andere had gekregen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 32 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: