cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyzo feb 07 2016, 23:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
''s s setto'' zei ik zachtjes en begon te blozen wat hwas het raar om hem geen heer te noemen. Ik keek hoe SEtto rond zich heen aan het loeren was. Niet wetend wat hij wilde. Maar toen we bij de bar kwamen kocht hij meteen ee nshotje. Ik keek hem verbaast aan en pakte het shotje aan Ik tikte tegen zijn glas aan ''op een geslaagt avond' zei k zachjtes ne gooide zoals shotjes horen het in een keer naar achtere toe. ''als je met iemand wil praten moet je er zelf op af stappen. zei ik zachtes toen setto zo naar een jongen keek die ons net weg duwde. ''En anders kunne nwe gaan dansen zei ik zachtjes

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero Club boy
ik keek de club rond terwijk ik iedereen scande. Met wie ging ik is wat doen. niemand! ik wachte tot er een bepaalt ersoon zou op komen dagen. toen me ogn de bar afscande keek ik bijna recht in de ogen van die blonde gast die net niet door kon lopen. Ik draaide met me ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyzo feb 07 2016, 23:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
Ik lag in me bed en had echt geen zin om ALWEER te gaan slapen. Ik staarde naar de rolstoel die naast me bed stond. De eerste paar keren ging het mis maar ik moest toch ooit leren hoe ik goed in die stoel kwam? Ik gooide de dekens open en hing half uit bed en rijkte met moeite naar me rolstoel die best ver weg stond. 'Aaah' kreunde ik en tikte met me vingers de leuning van de rolstoel aan. Ik schoof nog iets uit me bed en kon er eindelijk bij! Yes! Zei ik zegevierend. Met geweld trok ik de stoel naar het bed en draaide hem zo zodat ik er in kon gaan zitten. Ik pakte me de pijpen van mijn pyama broek en trok me benen uit bed. Ik ondersteunde me lichaam door me handen op de reling te zetten van het bed en wipte me tot poging een om in de rolstoel te komen. Met veel gekluns en herrie viel ik er dan ook echt in.... Gelukkig op me kond maar me voet deed best wel pijn. Ik trok aan me broeks pijnen en legde me voeten op de steuntjes. Met me handen trok ik aan de wielen om vooruit te komen in de rolstoel.

Ik wist de gang op te komen en keek in het rond. Ik had het hier nog nooit bekeken in de nacht. Ik rolde door de gangen heen en was me niet van kwaad bewust dat er lampjes in mijn Kamer zouden branden als ik uit bed was. Ik keek wat in openstaande deuren en zag leuke meisjes liggen. Oeh! Dat was een ding dat ik zeker gemist had kijken naar meisjes maar vooral aan ze zitten. Plots ging het licht aan verder op in de gang. 'Shit.... Daar had je dat meisje weer! Wegwezen! Dacht ik en draaide me om ennprobeerde zo snel als ik kon weg te rollen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik knikte en keek toe hoe Anne het glaasje achterover gooide ba het geping van het glas ik deed het zelfde en gooide het ook achterover met een zeur gezicht. Bah wat een aparte smaak. Anne zei dat als ik met iemand wilde praten dat ik dat moest doen. Per dirrect zette ik me glaasje neer en stond van me kruk af. 'Ja doe ik.' Zei ik en liep recht streeks naar de jongen toe waar ik naar zat te staren. 'Hey,' zei ik en keek vanaf boven neerkijkend op de jongen. 'Setto,' zei ik en stak me hand naar hem uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyzo feb 07 2016, 23:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lilian Verpleegster
Ik keek de jongen voor me aan en begon te glimlachen, ''Dat zegt die patient nou nooit tegen mij!'' me stem klonk jaloers. 'Ze zegt altijd dat ik jou moet roepen!'' met me kleine vuist sloeg ik hard tegen zijn svhouder aan, Meteen pakte ik zijn schouder beed ''sorry!'' lachte ik . ''ken me krachten iet!'' ik stak me tong uit en kroop iets dichter naar hem toe. Ik friemelde aan zijn haren en deed deze in een knotje op zijn hoofd. Ik moest op me tenen staan om bij zijn hoofd te kunnen maar ik deed het maar la te graag. Ik keek hem in zijn ogen. Zo mooi!. ineens ging dat verdomde lampje af. ''Riven'' jammerde ik terleurgesteld. 'ik ga wel'' ik keek lysander nog een laatste keer aan waarna ik door de gangen liep . in alle rust liep ik naar de rolstoel van riven. ''morgen neem ik je wel mee naar buiten toe!'' zei ik terwil ik hem probeerde te pakken

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
ineens verdween setto. Ik keek hem met open ogen aan. Ik wiebelde met me benen hoog boven de grond want de barrkruken arne te hoog voor mij. Ik sprong er sierijk vanaf en keek rond of ik mijn here kon vinden. Maar hij wa secht weg. 

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero Club boy
''hey'' klink het. Ik had net een peuk in me mond zitten om die te gaan roken toen die blonde jongen ineens voor me stond. Ik zuchte luid en keek naar zijn hand. Na de jongen zijn lichaam en paar keer bekeken te hebben stak ik me hand uit. 'hero'' zei ik en stond op. ''doe je mee'' ik lied me peuk zien en liep naar buiten toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyzo feb 07 2016, 23:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
'Neeh!' Jammerde ik best hard en probeerde weg te komen maar me armen raakte al aardig moe. 'Morgen ga ik....*heigt* hier, hier weg... *ademt zwaar in* seth.' Wist ik uit te brengen. Praten was nog altijd vermoeit en al helemaal als je vlink aan het bewegen was. 'Ga jij....*heigt* 'nou maar daten, met lys' vervolgde ik met moeten en me rolstoel ging steets langsamer vooruit en me armen hadden geen puf meer. 'Dacht dat..... Jullie....' *maakt hand gebaar voor wippen* ....waren' zei ik in zware gebroken woorden, en gaf het min of meer als reden waarom ik uit bed kroop. 'Lili.' Jammerde ik moe. Zo gaf ik iedereen bij namen omdat ik te vermoeit was om iedereen zijn volledige namen uit te spreken bedoel maar! Ly-san-der~ daar kan ik drie andere worden voor uitspreken inplaats van zijn volledige naam. 'Neee!!!' Heigde ik. 'Wil niet.... sla, slapen.' Jammerde ik moe verder

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
De jongen keek me aan met een aparte blik. Deed ik iets fout? Ik scene de jongen en keek van me hand naar hem. En toch stond hij op en pakte me hand vast. Zijn greep was echt anders dan de meeste. En zijn ogen waren zo bruin als de schors van een dikke verjaarde boom die tijdens de lente op zijn mooist was aan de rand van het water kn het parkje net achter ons huis. Hij nodigde me uit om mee te roken. Ik zag dat niet zo zitten.
'Roken is slecht.'  Zei ik van wat James me had uit gelegt. Ik keek toe hoe hij naar de deur toe liep. Ik zocht naar Anne die aan de bar moest zitten maar ze was weg. Verdwenen. Shit?! Wat was er met Anne? Had iemand haar ontvoerd? Nee rustig ze is hier vaker geweest mischien is ze gewoon genieten van haar vrije avond in de nacht club. Ik bekeek de jongen en kon niet uit staan dat hij nu al weg ging. Beetje niet wetend wat ik moest doen volgde ik de jongen naar buiten. ~Zeus mijn god help me~ bad ik in me hoofd in de hoop dat alles goed kwam. Ik liep hem achterna en kwam uit in een soort van achter tuintje de jongen stond tegen de muur met een sigaret in zijn mond. Ik liep naar hem toe en pakte hem zijn sigaret af zodat hij niet verder kon roken en zo zijn leven kon verzieken. Oor hem zou het er misschien uit zien alsof ik ook mee wilde roken. Maar dat was ik niet van plan. Teminsten nu niet! Ik keek naar de sigaret die ik tussen me vingers had en weer naar de jongen. 'Hero was het toch?' Vroeg ik en keek zijn bruine ogen aan. Ik drukte de peuk uit tegen de muur aan en gooide hem weg in een dicht bijzijnde prullenbak. '*noemt allerlij dingen op waar roken slecht voor is met heel veel moeilijke en wetenschappelijke namen er in* en je kleding gaat er vlink van naar ruiken.' Zei ik als laatst. 'Wat voor reden heb jij eigenlijk om te roken?' Vroeg ik geintreseert naar zijn mening over waarom hij dit deed.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
Savonds werd ik op geroepen voor een nood geval in het ziekenhuis. Ik was klaar met me pachent en sprak met de beeld schone lilian. Me cliënte riven noemde haar altijd lilli en mij lys. Hij had veel te babbelen maar zijn lichaam lied dat niet toe. Hij wilde echt veelste snel allerlei dingen doen. Die jongen moest echt rust nemen ondanks dat hij meer dan 5 jaar geslapen had. Voor mijn vaders teorieen had hij al lang dood geweest maar ondanks mijn experimentje heeft hij het toch gehaald.

Het alarm ging af en je raat het nooit het was alweer riven!
Lilian stelde voor dat zij naar riven zijn kamer ging. Ik knikte. 'Okee, dan sluit ik het hier af. Ik kom zo wel kijken.' Zei ik en deed mijn ding. Ik keek achterom toen ze weg liep en staarde naar haar sexy heupen die sierlijk van links naar rechts bewogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyma feb 08 2016, 10:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
k slenterde wat rond in de hoop dat ik setto kon vinden maar hij was nergesns. Beetje terleurgesteld ging ik op een ank zitetn en bestelde een witte wijn.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero Club boy
''roken is slecht'' zei de jongen best wel streng ik draaide met me ogen en liep gewoon naar het pleintje toe. Ik ging op me standaard plek staan Niet echt verwachtend dat De jongen settto mee zou komen. Ik had me peuk in me mond hangen. Met me handen was ik aan het spelen me me aansteker. ineens  werd me peuk uit me mond getrokken. I kwilde die gast een flinke mep geven om te laten weten dat het nie tkon om zomaar mijn peuk af te pakken.. ''Hero was het toch!'' Ik hees me lip op en keek naarme peuk/ ''geef terug'' gromde ik maar de jongens drukte hem uit tegen de muur. Ik keek hem woedend aan en liep wat meer op hem af. ik wilde hem de lesleren dat hij niet zomaar tussen mensen en hun verslaving in moest komen als hij niet mee ging oden. MAar toen begon hij over hoe slecht het wel niet was met veelste dure woorden. Ik sloeg me arme over elkaar en luisterde naar zijn woorde. Mijn woede kalmeerde eenbeetje en nu ik de rust had hem te bekijken. Was hij best knap en zjn lichaam interstant.  Misscehin moest ik maar is kijken hoe de jongens is. Ik beet op me lip en luisterde verder. Toen hij zei dat kleding er van gaat ruiken haalde ik me schouders op. ''De nicotine in een peuk geeft je rust en een geluks moment. '' zei ik en vrij snel daarna vroeg hij waarom ik rookte. 'omdat ik verslaaft ben daarom'' zei ik rustig en pakte me ijzere pakje met peueken. Ik tikte er eentje om hoog en stopte die in me mond. Ik rijkte me bakje naar hem uit en keek of hij er nu wel een pakte zonder het te slopen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lilian Verpleegster
Ik pakte de rolstoel beed en luisterde naar de hijgende Riven. Zachtjes tikte tegen zijn achterhoofd aan. ''als jeje blijft forceren zal je niet snel naar seth kunnne'' zei ik zachtjes. Normaal zou uk hem direct terug rijden. maar deze keer rolde ik hem een andere kant op naar de lift. Ik weet het.. Ik moest rekening houden met ijzn gezondheid. MAar ik was eigenwijs. Ik rolde hem de lift in waar hij begon over Lysander. hij maakte ee nsexy beweging. Ik draaide met me ogen. ''We zijn gewoon collega's Riven'' zie ik zachjtes ne terleurgesteld. In heel me leven had ik nog nooit zun lieve man ontmoet als Lysander. Hi jwas misschien echt een stuk ouder. Maar dat maakte niet uit. Hij had mijn hart gestolen de eerste dat we naar buiten gingen om  de gewonden bij een ongeluk te helpen. ''lilii'' zei hi jzachtjes ik keek hem aan. ''kom open je ogen dan zie je dat oik je nog niet naar bed breng'' ik glimlachte en hurkte voor hem. ''maa rbeloof dat je niks zegt want hierdoor kan ik flinke ruzie krijgen'' ik pakte zijn handen ban de wielen af en legde zop zijn schoot. Op de bovenste verdieping rolde ik Riven de Lift weer uit. ''Als je rustig blijf en niet te veel engerige verbruik met praten kunne nwe hier even blijven.'' zei ik en pakte een paar fleeze dekens uit de kast en rolde Riven naar buiten toe het dak terass op.  Ik dekte hem in met doeken en ging voor hem zitten.


Laatst aangepast door Evilian op ma feb 08 2016, 10:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyma feb 08 2016, 10:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Iedereen is begonnen met een andere reden. Het gevolg van het begin is dat je verslaaft bent maar het begin van de oorzaak moet anders zijn.' Vertelde ik meer vragend naar de echte reden.

'Jongens die niet roken hebben meer geluk momenten. En aan rust heb ik teveel.' Vertelde ik en glimlachte blij met me ogen dicht naar de jongen maar al snel deed ik ze open toen ik een bakje hoorde rammelen. Hij hield het voor me maar ik twijfelde nog altijd. (Heeft begin reden van hiro nodig)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
'Ja ja gewoon collega's? Zie je dan niet dat hij naar je kond staart als je....' Verder dan dat kwam ik niet of ik was al buiten adem. Ze rolde me de lift in en pakte me in in een dekentje. 'Ben.... Niet eerder.... Buiten.... Ge-geweest.' Haperde ik dat ik daarom niet wist waar ik heen ging of werd gebracht. 'Okee.' Wist ik uit te brengen en keek met een grijns naar lili die voor me gehurkt zat. Met een hand ging ik soepel door haar korte haren heen.

Op het balkon kwam ik even bij adem. Zoon aparte lucht. Dat ademde zo anders. Ik snoof de lucht om me been op en keek een beetje rond genieten van het uitzicht. Ik had al zo lang geen bomen meer gezien, geen wolken, geen water. En dan die sterren hemel boven me! Er was echt teveel om te zien. 'Date hem!' Zei ik dringend en trok me wenkbrouwen flirtend omhoog en weer naar beneden. Voor de woorden moest ik vlink energie sparen voordat ik ze kon zeggen. 'Waneer... Komt, dat meisje.....' Vroeg ik en ademde eventjes in en uit. '...Weer.' Maakte ik me zin af en keek de verpleegster aan. Mijn mond begon te glimlachen. Iets in me zij dat ze speciaal was, ik wist alleen niet waarom ze telkens kwam want zo goed herinnerde ik me haar niet van vroeger hoewel ze best er leuk uit zag. Er kwam een klein beestje met vleugels op het terras zitten. 'Was dat?' Vroeg ik en keek er aandachtig naar. Het lag op de puntje van me tong maar ik kwam er niet op! Zo stom.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Lucy duwde haar kon in me kruis. Eerst schrok ik er best van dus ging ik op een afstandje staan. Toen ze ging bukken had ik vlinke inkijk. Jesus ze heeft een string aan.... Waarom? Wilt ze gerapt worden ofzo? Vroeg ik me af en dacht gelijk aan de blackwolves ik hoopte zo erg dat ze haar met rust lieten. Toen ze de bal had geslagen liep ik naar de tafel en atreelde met een hand over haar heupen en kond heen. Niet dat ik onder haar rok ging. Nee echt niet! Ik ging in de houding staan en tikte de witte bal weg.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 08 2016, 11:42; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyma feb 08 2016, 10:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy
hij begon over de reden waarom ik begon met roken. ''omdat mensen het vroegne en ik graag dingen uitprobeer'' het was een leugen maar okey. Ht was de meest voorkomende reden om te gaan roken. hij hoefd de reden niet te weten. Ik kende die gast niet eens.. waarom zou ik dna meteen vetellen waarom ik ben gaan roken.

''Roken ligt niet aan minder geluk momente. Het is wat je met je leven doet.'' zei ik rustig en ging terug tegen de muur aan staan Ik stak me peuk aan en wachte tot hij iets zou doen met de peuk die ik hem aanbood. ''als je het nooit probeerd setto kom je er ook nooit achter wat je leuk vind of wat niet. ''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyma feb 08 2016, 11:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik pakte een sigaret. En keek toe hoe hij met die van hem omging. Ergens had hij gelijk als ik het niet probeerde kon ik nooit echt duidelijk het afwijzen. De sigaret stopte ik in me mond en keek de jongen vragend aan. Ik had zelf niet zoon magisch vuurtje. 'Hero~' zei ik met de sigaret tussen me lippen wat er een beetje raar uit kwam.

Hij had me sigaret aan gestoken. Ik ademde in en kuchte meteen alles hoestend uit het voelde alsof me longen dol zaten met een goedje waardoor ik niet kon ademen of zuurstof kreeg. Ik hield een hand voor me mond en kuchte me longen schoon vervolgens ademde ik moeilijk in. 'Holy.' Zei ik zachtjes en keek naar de sigaret. 'Het is net of je stikt. Hoe kan dat verslaaft zijn?' Vroeg ik niet begrijpend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyma feb 08 2016, 13:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy
hij nam zijn eerste hijsje en zoals iedereen begon ook hij te hoesten en te kuchen. ''dat gebeurd bij iedereen'' zei ik en nam nu zelf een heisje ik lied de rook door me neus naar buiten. Ik was geen watje en rookte gewoon ove me longen. Dood gaan we allemaal. ''Dat is alleen de eerste paar keer dat je stikt.'' ik bracht zijn peuk terug naar zijn mond zodat i het nog een keer moet doen. ''zodat je de nicotine in je lichaam krijgt zal je het wel begrijpen'' glimlachte ik en schudde me hoofd. Wat een interstante jongen was het eingelijk. ''Waar kom je vandaan?'' vroeg ik uiteindelijk om het gesprek gaande te houden en te stoppen over roken

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lilian Verpleegster
Ik gebon te glimmen van geluk toen ik Riven zo zag kijekn. We konden eht nie te lang doen. Maar het geluks moment in zijn ogen was genoeg voor mij. ''Ik kan hem niet date hij is ook mijn baas. En hij vind mij niet leuk..'' dat laatse moest ik me zelf elke keer weer vertellen om niet helemaal ondersteobven te raken van Lysander. 'dus hij is een collega die ik niet kan date Riven' hij vertelde dat ik is moest weten hoe hij naar mijn kont staarde. Ik draaide om en keke naar me eigen achterste. ''je kan er ook niet om heen kijken'' zei ik en stond op. Ik hees me verpleegster pakje wat omhoog en lied het zien aan riven/ Natuurlijkn netjs dat niks te zien was. Maar ik moest he mduidelijk maken dat je niet rond me kont kon kijken. Ik ging terug zitten en staarde naar de sterren. 'weet ik niet ze komt altijd onverwachts'' zei k over het meisje of ze kwam'morge komt Setto wel weer.'' Ik keek terug naar Riven. Zijn ogen waren gevallen op een nachtmot. ''dat is een mot/'' glimlachte ikzachjtes. ''Maar weer een beetje tot rust komen?'' ik stond op en tikte hem aan. ''laten we terugnaar binnen gaan oor je ziek word''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyma feb 08 2016, 14:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
De jongen bracht de peuk terug naar me mond en zij dat het iedereen overkwam dat hoesten alsof je stikte. 'Zijn er geen dingen zo der die schadelijke stoffen?' Vroeg ik al hoestend wat niet echt verstaanbaar was. Door het lichtelijk gedring van de jongen met me sigaret nam ik maar nog een zuigje en dit keer iets minder hard. Ik keek naar de jongen die de rook uit zijn neus blaaste. Oh zou het zou moeten? Dacht ik maar toen ik het probeerde schudde ik van de pijn me hoofd zo veel prikkels. 'Bah' bracht ik weer hoestend uit.

'Woon in de whitelight wijk. Vertelde ik.  Het was een wijk met alleen maar duren villa's en huizen zo groot als kastelen, dat men altijd zei. 'Het licht niet echt in de buurt van de stad en een bus komt er niet zomaar.' Legde ik uit en dacht na of ik het wel goed had dat ze het bus noemde al die namen voor die metale monster... 'En jij?' Vroeg ik. Geintreseert terug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
Lol draaide haar kond naar me toe. Ik boog wat voor over en gaf er een tik tegen aan vervolgens kneep ik er lekker ik zover het me lukte ik wilde wel meer maar daar had ik de puf niet voor! 'Zie je wel daar kan je niet van af......*buiten adem* ...blijven....' Zei ik en pakte me borstkast vast.

'Urg dat hoor ik te weten!' Strafte ik mezelf en pakte me hoofd beed. 'Stom!' Zei ik en kneep me ogen dicht. Lili tikte me aan en zei of we niet moesten gaan en dat ik anders ziek werd. 'Slechter dan niet kunnen lopen kan het niet.' Zei ik buiten adem en was best boos op mezelf dat ik zo langsaam vooruit ging voor mijn doen. Hoewel alle doctoren zeiden dat ik hardstikte dood kon zijn. Lili reed me van het balkon af. Reageren op dat daten kon ik niet lang vol houden met mijn conditchie. Ze kwam er zelf nog wel achter!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
Ik liep door de gang heen opzoek naar de kamer van riven. Even kijken of het wel goed ging met riven de laatste dagen had hij het erg op vrouwen.... Dat kon ik echt niet respecteren hoe hij soms daar mee om ging. Dat deed je niet bij susters of mensen die werkte. Hoewel kk ook wel weet dat hij het plagerig bedoelde bij de fishotirapie en andere die hem bewegings lessen gaven of masseerde, verschoonde en waste.
Me ogen werden groot toen ik Lilian in de gang zag met riven in de rolstoel. 'Huh?!' Zei ik en liep op een serieus pasje naar riven zijn kamer. Inplaats van dat ik op hen af liep.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 08 2016, 14:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyma feb 08 2016, 14:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
De jongen probeerde het nog een keer en vroeg iest wat ik echt niet verstond .''heh?'' zei ik en probeerde het nog een keer te verstaan ik schuddem e hoofd nie wetend wat hi nou zei. Ik begon te lachen toen hij weer bah zei. ''niet jouw ding heh'. 

De jongen vertelde dat hij uit de rijkebuurts kant kwam. Meteen klemde ik me hand rond izjn mond en drukte me wijsvinger tegen mijn mond aan. ''Never say that'' zei ik en keek rond of andere het gehoord hebben. ''Zeg de volgnde keer gewoon dat je buiten de stad woond'' siste ik naar hem en keek naar een groep jongens die me stonde te lusiteren. ''KOm naar binnen'' Ik pakte zijn schouder beed en gooide me peuk weg. k pakte ook de peuk vna de jongen over. ''woon hier niet ver vandaan.'' siste ik nog steed srond kijkend. ''naar binnen en nu''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyma feb 08 2016, 14:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Hero deed zijn vinger voor me mond ik keek naar zijn hand en staarde hek vervolgens aan met een vragende blik. Zei ik iets verkeerds? Hij begon te fluisteren en keek om zig heen. Ik keek met hem mee maar begreep het niet zo goed wat er nou mis was. Hero legde zachtjes uit dat ik had moeten zeggen dat ik buiten de stad woonde. Hij gooide zijn peuk weg en pakte de mijne af. Ik knikte naar hem en liep met Hero mee die me eigenlijk beval om naar binnen te gaan. 'Wat was er nou?' Vroeg ik toen we binnen stonden. Ik keek ik de nachtclub rond of ik Anne kon vinden. Ik scene de boel af naar iets rozigs maar bijna alle meisjes droegen ROLZE... Ik vokuste me aandacht weer ik Hero en luisterde naar wat hij te zeggen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyma feb 08 2016, 15:35

Drake: - VIXX
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
im so lonely I have nobody

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
ZE stonden binnen. ''Sommige mensen zijn niet bepaald tevertrwoue nals het gaat om geld. Zomaar vertellen dat je in die wijk woond.. Krijg je aandacht van de verkeerde.. dus let op wat je zegt als je niet gekidnapt wil worden voor los geld of beroofd wil worden'' siste ik en werd iets rustiger. ''HEt gaat er hier niet aantoe zoals in de buurten bij jullie. Als er ergens geld te pakken is word dat gedaan.'' Ik glimlachte even en wees naar de banken. ''ben ej alleen? of ben je met een groep want blijf vanaf nu uit de buurt van die jongens buiten okey'' zei k en liep naar de banken toe. Ik nam een paar mensne mee die ik kende zodat de groep groter werd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lilian Verpleegster
toen hij letterlijk aan me kon zat vind ik dat minder.. Ik had verder van hem vandaan moeten staan!. Hij klonk steeds moeier. Okey nu kon ik hem rustig in bed krijgen zonder grote problemen. MEt de dekens en al rolde ik hem terug naar zijn kamer. Ik had nie gezien dat lysander binnen gekomen was. Dit zag ik ook niet toen ik voor Riven ging izttne. ''stop met jezelf de schuld geven. het kom allemaal wel weer terug maar je moet rustig doen met je zelf'' zei ik zachtjes ne legde me handne op zijn armen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyma feb 08 2016, 16:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Me gezicht vertrok even toen hij zij dat er erge dingen met me kon gebeuren. Vervolgens vroeg hij of ik alleen was. 'Anne,' zei ik gelijk en keek om me heen. 'Een vriendin van me.' Vervolgde ik. 'Roze lang haar met een roze jurkje aan?' Vroeg ik meer op een manier van dat hij moest mee helpen met zoeken. 'Alsjeblieft, ik mag haar niet verliezen.' Zei ik licht wanhopig, met me blauwe puppy ogen keek ik Hero aan. 'Als we haar gevonden hebben zullen we dan nog een drankje doen?' Vroeg ik en wees met me duim naar de bar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Emptyma feb 08 2016, 16:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
met me wijntje stond ik in de hoek van de club. niet omdat ik niet wilde uitgaan. Ik had bezworen niet te feesten of dingen te doen buiten Setto om. Ik moest dingen doen om Setto blij te houden en daarbijmocht ikeigenlijk niet zelf feesten. Ineens hoorde ik iemand echt gek hard Anne roepen. Ik keek. Het was ook een blonde jongen. zou het setto zijn? 

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero - Club-boy 
'ik zeg net dat je niet iedereen moet vertrouwen;' zei ik rustig maar besloot mee te zoeken. ''Anne heette ze heh?'' ik klom op een tafeltje voor ons. ''HEY ANNNE!'' gilde ik hard over de muziek heen. sommige keken om maar geen met roze haar. Ergens in een hoekje stond een meisje met een wijntje in haar handen. ZE reageerde ook op de naam. Die zal het wel zijn. ''daar' zei k en wees naar de andere kant van de zaal. Ik legde me hand op me keel damnt dat deed best wel zeer man.. ik moest stoppen met zo hard gillen. Ik klom van de tafel af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 14 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: