cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptyma nov 23 2015, 18:57

Simon
Ze deed haar handen tussen haar benen. 'Heb je pijn?' Vroeg ik en kwam langsaam overeind ik pakte haar handen vast en trok ze naar me toe. Geen seconde later voelde ik iets over me been heen glijden. 'Awh bah.' Mompelde ik en keek naar het wit doorzichtige spul wat op me bovenbeen lag. 'Ik weet dat je al gedouched hebt maar.... Misschien kunnen we beter alle twee opnieuw douche.' Stelde ik voor en pakte wat tishoes. Ik gaf een paar doekjes aan emi. Zelf maakte ik me eigen been schoon. En me dik natuurlijk. Ik trok me jogingbroek aan en raapte emis kleding op. Deze gaf ik ook aan haar. 'Kom douche.' Zei ik liefjes en begeleide haar mee naar de badkamer.

Samen douchte we tot dat we schoon waren, we spraken nog wat met elkaar voordat ik haar weer terug naar de dorm bracht.
De moter van de auto ronkte. 'Zie je van de week nog wel een keer emi.' Zei ik en gaf haar een kus op haar mond. 'Train voorzichtig lief.' Fluisterde ik verlieft en lied haar kaak lijn los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptyma nov 23 2015, 19:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
ik schudde me hoofd toen hij vroeg of het zeer deed. Nee dat was het niet. Dat ging ik morgne wel voelen maar nu nog niet. Ik blies me wangen op en wilde tegen stribbleen toen hij handen weg wilde halen. Maar hij was te sterk. Ik voelde het er gewoon weer uit druppelen. Ik keek hem verlegen aan. Ik pakte zijn kleding aan. De mijne waren nog te vies en stinkte dus die ging ik eerst wasen voor ik weer aan trok. In de douche leunde ik vermoeid tegen hem aan. Daarna waste we alles. 
We praatte over allerlei dingen en toen was het weer tijd om naar huis te gaan. 

We stonden voor de dorm ik blies me wangen op en hield me tranen tegen. ''Ik wil niet dat je gaat'' zei ik zachtjes en pakte zijn handen beet. Ik knikte dat ik voorzichtig zal trainen. ''En ik zal meer eten 2 kilo'' zei ik zachtjes. I kwas bang om meer te eten. MAar dat wilde ik nei tzeggen. ''Ik houd vna je simon'' jammer de ik en kuste

Toen hij was was bleef ik de auto naar staren. Daarna klapte de vermoeidheid hard in. Ik slofte naar de kamer en trok alles voorzichtig uit. ik ging zo veel spierpijn krijgen.  ik wreef over me liezen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
Ik zette alles in de keuken en zocht alles daarna draaide ik me om naar setto. ''klaar om te snijden?'' vroeg ik en tikte op het aanracht. Ik ging achter hem staan en pakte zijn hand beed ik stopte het mes er in en legde percies uit hoe je meost snijden. ik lied hem langzaam los en ging er bij staan kijekn/ Ik glimlachte hoe hij het deed. Vol rust wachte ik tot hij klaar was. ''Volgende is het water koken.' Ik wees naar de pan het water naar de bulion en alles. Ik had kip gevonden uit de koelkast en deze begon ik met voorbakken. 

Oten alles gesneden en het water kookte legde ik uit wat bulion deed en daarna voegde we kip en groenten toe. Dit hoefde nog maar 20 minuten te koken en dan hadden we kippe bulion soup. Ik keek setto aan. ''nu kmt het leukste'' lachte ik zachtjes. ''Je toetje''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptyma nov 23 2015, 21:37

Delle
Lucy vertelde over de beestjes. Ik pakte eentje op waarvan ze zei dat hij leergierig was. Meteen begon het een soort van te kwispelen. 'Dawwh!! Wat een dotje!!' Ik zette hem op me schoot neer en keek toe wat hij ging doen. Eerst liep hij een paar rondjes op me schoot en snuffelde aan me kleding. Vervolgens pakte hij me gulp rits vast en begon er aan te trekken tot dat het open was. 'Hahahahahah Hey Hey. Niet strippen he.' Lachte ik en aaide het beestje. Ik legde me hand plat op me schoot en wachte gerust. Het beestje snuffelde aan me vingers en likte eventjes. 'Hihi dat kietelt.' Gniffelde ik. Langsaam kroop de fret op me hand en maakte een soort van geluidje. 'Hey buddie. Ga je met me mee?' Vroeg ik aan het beestje en stak met me ander hand me duim op in de richting van het fredje zijn gezicht. Met zijn tandjes begon hij er aan te knabbelen en pakte me duim vast met zijn twee handjes. Zachtjes bewoog ik me duim heen en weer. 'Hihi deze word het!' Zei ik trots en hield het beestje omhoog.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
'Ah, gebeld.' Herhaalde ik haar en keek beetje om me heen. Plots hield Delle een beestje omhoog en zij dat het die werd. 'Hoef je je inegeval niet meer zelf uit te kleden.' Lachte ik zachtjes. 'Wat hebben we allemaal nodig voor zoon beestje? Kooi, voer, speeltjes?' Vroeg ik. 'Waar kunnen we zoon goede kooi kopen?' Vroeg ik beleeft en wees naar de kooi die zij hadden. 'Oeeh Oeeh speeltjes haal ik zelf wel! Ik ga hem van alles leren! Maar voer en een kooi lijken me wel handig.' Gaf Delle toe en speelde met het beestje. 'Ooh ja en betalen.' Zei hij en stond op en graaie in zijn broek zakken en haalde zijn portemonnee er uit. 'Hoeveel was het ookalweer?' Vroeg Delle. Het beestje bleef keurig op zijn schouder zitten. Ventjes leken het knaag diertje en rex oog kontrakt te hebben.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
'Awh, misschien kun je warme soep maken?' Glimlachte ik en staarde naar me scherm. 'Staat er niet in je contract dat je minstens een stevige maaltijd nodig hebt?' Vroeg ik me af. 'Wel goed voor jezelf blijven zorgen he.' Zei ik en keek hem liefjes aan. Ik luisterde naar zijn heerlijke stem en zorgzaamheid. 'Je bent zo lief.' Fluisterde ik en maakte een hartje met me handen. Setto is bijna jarig en ik heb vandaag zijn uitnodiging binnen gekregen. Nouja uitnodiging. Heheh is voor de dreamer groep. We hebben samen gegeten op de dag dat je weg was. Was best gezellig met iedereen. Ik hoop alleen dat ik van me oom mag gaan. Dan kan ik jouw teminsten zien. Je komt toch wel he?' Vroeg ik en wachte op antwoord. Jay vroeg of hij moest zingen voor me. Ik knikte 'Mmh, ja!' Zei ik liefjes en verplaatste me laptop en beer zodat ik lekker lag. Mischien kreeg hij wat inkijk of andere leuke dingen te zien in me gevecht met de laptop en dekens but i dont care <3 hij had me tenslotten al naakt gezien. 'Wil je weer dat ene liedje zingen?' Vroeg ik verwijzend naar een speciaal nummer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Tijdens het snijden van de groentes ging Yidae achter me staan en pakte me hand vast. Met zjjn hand op die van mij deed hij de bewegingen voor. Die tinteld die ik bij James had voelde ik bij Yidae niet en dat terwijl het een jongen was. Hier was ik best verbaast over. Allen al bij het terug denken aan James ging me hart al sneller kloppen. In me hand kreeg ik zoon gevoel alsof ik James zijn Dick vast had. Ik schudde me hoofd en lied per ongelijk het mes uit me handen glijden. Meteen sprong ik achter uit zodat het niet in mijn of Yidae zijn tenen te recht kwam. 'S-sorry.' Verontschuldigde ik me en stapte van het aanrecht weg. Ik voelde gewoon nog de afdruk van zijn kruis in mijn kond. toen ik naar achteren was gestapt. 'S-sorry.' Zei ik nogmaals en deed een hand in me haar. Ik voelde me zo raar.

Ik keek van Yidae naar de soep en vervolgens naar de vriezer. Toetje? Maar waar is het hoofd gerecht dan als we de soep net gemaakt hebben?' Vroeg ik me af. Bij het word toetje zag ik een bak met ijs voor me. Die kippe boljon rook echt heerlijk en elke keer deed ik de deksel van de pan ietsjes omhoog. 'Yidae, wat voor toetje gaan we dan maken?' Vroeg ik licht in de war.


Laatst aangepast door Timeless op di nov 24 2015, 19:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptydi nov 24 2015, 18:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Wendall feather - broer Olivia
Ik wandelde op straat met een foto in me handen. Hier en daar liep ik naar mensen toe. Maar niemand die mij kon helpen. 'Pardon heeft u dit meisje gezien?' De man schudde zijn hoofd van niet. 'Of deze jongen?' Vroeg ik nogmaals en wees naar de kort harige asiaat. 'Ah zoon Chinees. Die zie je hier overal. In dat restaurant werkt er een. Of in zoon kleding winkel. Susi eet tent.' Vertelde de man uitbundig. Ik zuchtte en lied de foto zakken 'bedankt...' Zei ik licht vermoeit. Elke volwassene wees naar een Chinees restaurant. En dat terwijl het een Japanese was. Dit was hopeloos, niemand had haar gezien of van hem gehoord. En volgens de polici was zijn nieuwe woonplaats GEHEIM. het is een crimineel, moordenaar, een verkrachter hoe kunnen ze dat beschermen! Mokkend liep ik verder. Het was al aardig koud aan het worden. Kleine sneeuwvlokjes dwarrelde naar beneden en lande op mijn blond sneeuw witte haar. Problemen met kou had ik niet, ik vond het heerlijk die stevige ijzige kou. Maar voor die temperatuur moest ik nog een maantje wachten voor dat het echt ging sneeuwen en zo koud werd.

Dorre bladeren lagen aan de rand van de stoep wat me pat rood goud lied kleuren. Daar in de verte in een donker steegje stonden mensen gevormd in een groepje. Zwarte kleding en ijzere riemen. Een kleine wolf pack. Zonder enige angst liep ik op de groep af. Mijn ijs blauwe sjaal sloeg ik nog een keer om rond me nek. 'Pardon jongens, hebben jullie deze jongen gezien?' Vroeg ik en lied hen de foto zien. Een van de jongens keek er aandachtig naar en gritste hem uit me handen. Zijn donker bruine ogen kleurde warm tegen over zijn piek zwarte dikke haren en bleke geel achtige huid. 'Oi, lijkt hij niet op bulldog?' Zei de asiaat en gaf de foto aan een ander. 'Nee.' Mompelde hij en schudde zijn hoofd. 'Kijk dan. Naar die tattoo jonge.' Bleef de ander volhouden. Dat was het! Waarom was ik er niet eerder op gekomen. Een tattoo is net een vingerafdruk. Er bestaat er maar een van. 'Nee kijk naar dat haar dan! Bulldog wilt van zijn leven lang echt geen kort haar hoor.' Zeiden de jongens tegen elkaar. Ik pakte de foto uit de handen van de jongens. 'Dus jullie kennen hem?' Vroeg ik licht ongeduldig. 'Als het bulldog is...' Sprak de jongen maar een vriend van hem tikte hem aan waardoor hij zijn zin onderbrak. Ze spraken in gedachten met elkaar dat kon je zien aan die blikken in hun ogen. De jongen keek me plots niet meer zo vriendelijk aan en maakte zijn tanden blood. 'Whiteclauw.' Siste hij met een grommende toon.
In me ooghoek zag ik hoe hij zijn ketting vast pakte en deze naar me toe slingerde ten hoogte van me nek. Op een haar na kon ik hem ontwijken. Ik zette een stapte naar achteren en lied de foto nogmaals zien. 'Waar is die jongen.' Vroeg ik nogmaals maar dit keer serieuzer. 'Wat moet dat meisje bij hem he!!' Gromde de jongen en maakte nog een haal met zijn ijzere ketting. Wankelend zette ik een stapje naar links. Ik negeerde zijn vraag, greep de ketting vast en begon er licht aan te trekken tot dat er stevige spanning op de ketting stond. De twee andere jongens waren dapper genoeg en vielen me aan met hun vuisten richting mijn zij. Twee kon ik wel op vangen de vierde werd vervelend. De steken in me zij, lied me de ketting van de jongen verplicht los te laten. Met een klap knalde ik tegen de stenen muur aan het voelde alsof me ruggengraat brak. Een volgende vuist sloeg herhaaldelijk in me maag. In een beweging draaide ik me 90 grade om tikte met me hiel tegen de muur aan, waardoor er meerdere punten uit me nette leren zool schoven, gaf een van de jongens voor me een knietje en trapte tegen de buik van de asiaat aan met een draai kick. Mijn draai kick had een lelijke snee in zijn kleding achter gelaten, langsaam begon het bloed uit zijn huid te druipen. Dwars over zijn buik liep een grote kras. Hij likte zijn eigen bloed van zijn vingers en leek even in shok. Mijn mond hoeken krulde op, dat zou hem leren.

Geen seconde later kreeg ik weer een vuist naar me hoofd die ik net wist te ontwijken. Hij pakte ziin ketting er bij en deed een poging tot mij te wurgen. Ik pakte zijn handen beed en duwde met volle gewicht tegen. Achter me zat een muur. Ik kneep me ogen dicht en duwde nog harder want nog even en mijn kil werd dicht gedrukt. Met een grom van kracht duwde ik de jongen via zij eigen handen terug naar de overkant tegen de muur aan. 'Dat meisje is van mij.' Siste ik enkel. En gaf de jongen een paar knietjes. In zijn kruis. Achter me kwam de derde jongen er bij met een swaaiende ketting. Ik gooide de jongen voor me op de grond en hakte met me hiel naar de ketting grote spanning kwam er op te staan tot dat de ijzere ketting brak. Kleine ringetjes rinkelde over de grond heen als zilver sneeuw in de herfst. Een jongen half bloedent gewond, de ander grijpend naar zijn ballen en de ander verbaast over zijn kapotte ketting. Als er iets heiliger was voor hen dan was het wel die stomme riem. Ik wenkte met me hand. 'Geef me die van jouw.' Siste ik kalmpjes en wenkte naar de jongen met pijn in zijn ballen. De tranen rolde over zijn wangen heen en en snot droop uit zijn neus. Rond zijn keel zaten roze rode striemen van het gevecht. Hij twiivelde en keek naar de jongen die lijk bleek begon te zien. Hij was op de grond gaan zitten en hield een hand voor zijn. Buik dat onder bloed zat. De jongen lied zijn ballen los en wikkelde de riem van zijn polsen af. Deze gooide hij op de grond.

Ik pakte de riem op en stopte hem in me zak. Relaxt slofte ik naar de jongen op de grond en pakte ook zijn riem. 'Waar kan ik hem vinden.' Fluisterde ik naar de bloedende jongen. De jongen trilde helemaal van angst. Zijn ogen lieten mij niet gaan en zijn buik kleurde helemaal rood. 'Zoek naar zijn spion. Joiner. En De jongen met de wolven muts.' Kermde de jongen uit. 'Hij is altijd met hun.' Me mond hoeken krulde op. Dat was een naam en een uiterlijk beschrijving. Genoeg om verder te zoeken. Ik pakte me mobieltje en belde de ambulance. 'Ze zijn er over 5 mins' grijnste ik en strekte me rug. Op een langsaam loopje liep ik uit de steeg en verdween in het winkel centrum tussen de menigte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptydi nov 24 2015, 20:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James - Jay VIXX
Ik schudde me hoofd op de soep ''ga zo ook nog ff 2 uurtjes slaap zien te pakken'' zei ik zacht. ''daarna eet ik wel iets'' ik glimlachte naar haar. en staarde even verliefd naar haar. Ze zei dat ik zo lief was. Ik schudde zachtjes mijn hoofd. ''nee man! das zo niet mannelijk als een jongen lief is!'' zei ik en lachte even. ze begon over setto. 'STaat op de planning!'' zei ik maar wist zelf niet eens of ik uit korea kon komen. Maar wilde mellanie niet terleurstelen maar ook niet liegne. ''Doe me best!'' knikte ik blij. 

Mellanie ging verliggen. Ik staarde naar haar schattige heid. Ik wilde haar oz graag beet houden. toen ze lekker lag gingi ik verzetten en begon te zingen


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
ik keek setto even an. wacht ete hij echt zo veel.. kon de soep niet eens op krijgen. ''haha moet dat? dit is een maaltijd soep zit alles in'' lachte ik even en liep naar de pan. ''anders bak ik wel aardappels' lachte ik even en begon aardappels te vakken en te schillen. dat hij net wat had laten vallen messen en zo maaktem em niet zo veel uit. ging er niet echt op in. je kent me praten was niet mijn favo ding.
Ik draaide me naar setto' ja ijs met fruit. Als ook het fruit snijd. niet te veel snoepen. Dan het ijs bedekken enzo terug de vriezer in of koelkast staat het alvast klaar voor straks'' legde ik uit.

Toen de aardappels gebakken was en ging iksetto helpen met de toetjes. waarna anne de tafel gedekt had. Klik

Ik keek op de klok. ''hoelaat moest ik naar lina?'' vroeg ik en begon me haar te doen. ''zou ik me nog moeten omkleden?'' We moestne eerst nog eten. Dat wist ik ook wel. Maar eten stond ook niet op mijn lijstje met mijn favo dingen. Dus mijn aandacht stond er ook nit echt naar. Ik maakte me echt lichte zorge over vanavond. zeker omdat ik geen peuken had of iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptydi nov 24 2015, 21:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
Bee gaf een kreun en vouwde mijn hand meer om zijn bijtje heen. 'Ho Ho, wat zijn we aan het doen.' Glimlachte ik. Zo in enen herinnerde ik me iets. 'Had je dat schets boek nou al op gehaald? Die ik had laten liggen bij jullie appartement?' Vroeg ik en keek hem vragend aan. Ik deed niet veel met me hand dan enkel zijn Bijtje vast houden waar zijn ondergoed nog omheen zat. Misschien omdat ik een antwoord wilde. Ik hoorde de deur open gaan van de huis kamer. 'Oeh ze zijn thuis!' Ik stond op en liep naar de huiskamer toe. 'Eam eam!' riep ik blij. 'Het was jouw was beurt dag vandaag.' Lied ik haar herineren. 'Ik ben met bee de teksten aan het vertalen.' Vertelde ik en keek haar even vragend aan. 'Alles wel goed?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
'Maar een jongen die alleen maar gromt is ook niet stoer hoor!' Verduidelijkte ik. 'Just be the gentel man.' Fluisterde ik en glimlachte flirty.

Ik luisterde naar zijn gezang en deed een klein stukje mee met het refrein na een tijdje viel ik in slaap.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
Ik stond aan de andere kant van de deur en luisterde naar het gesprek en de zang die zachtjes door de kieren van de muren heen floten. Toen ik eventjes niks hoorde opende ik voorzichtig de deur en draaide de laptop om. 'Hey, is it okee if i close her laptop?' Vroeg ik en ging naast haar zitten op het bed. Ik deed de deken meer over haar heen en zette de laptol op het burau met op de achtergrond me nichtje. Het was vandaag druk in het ziekenhuis wat erg vrat aan je energie. Al die gewonden en zieken mensen je werd er bijna zelf ziek van.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mylo yume - broer mellanie
Eindelijk dit was me kans. Die jongen was al te lang weg en die rokken jager was ook al een week niet gezien. Stilletjes sloop ik door de gangen heen van het appartement. Iedereen was aan het werk op de klein kinderen passen of boodschappen doen. Mijn handen had ik laten rusten in me vest. met me duim drukte ik op een knopje. Er klonk een hogen piep toon die enkel voor jongeren te horen waren of mensen met enkel een goed gehoor. Alle camera's en opmaak aparatuur begonnen te storen en sneeuw te geven net alsof er een stroom storing was. Ik grijnste en haalde een ijzertje uit me andere zak het was een kopie van de sleutel. Hiermee prutste ik in het slot tot dat het open was. Heel de kamer zag er opgeruimt uit. Moderne Meubels en banken met een prachtige piano in de hoek. Zoon een had me vader ook voor mij gekocht. Ik trok me leren hand schoenen. Liep naar de piano toe en ging kalmpjes op het bankje zitten. Het rust vlak van de zitting was gemaakt van mooi oud hout net als de piano. Me vingers lied ik over de tonen heen strijken en speelde een bekent stuk van een beroemde pianist. Verschillend beelden schoten door me hoofd heen. Van me zusje me moeder en me vader. Een perfect gezinnetje waren we tot dat dat wijf haar ging beschermen. Ze nam haar van me af. Ze was van mij en behoorde tot mij. Alles van haar was beter, haar talend, haar slimheid, Haar schoonheid en haar DNA. We waren een twin! betekend dat niet dat we ieder presies gelijk waren? Ik was de oudste ik hoorde de beste te zijn en het voorbeeld.

Na het muziek stuk klapte ik me vingers op de tonen. Ik zou vinden wat van mij was. Iets wat ze van me af genomen had. Met een veeg gritste ik de kleed van de piano af tot dat het op de grond viel. Dit deed ik ook met de bijzet tafel, het aanrecht en de kastjes. Alles haalde ik overhoop zelfs dingen die op slot zaten. Alle kastjes en laatjes haalde ik leeg en gooide ik op de grond. Licht buiten adem strompelde ik een slaap kamer binnen. De aanwezigheid van mijn bezitting was echt dichtbij. Ik kon het voelen. 'It is here! Is was here! I can fiel it! Where are you~' klonk mijn stem. Met een schok trok ik de dekens van het bed af. Mijn ogen vielen op de verschrikkelijke knuffels in de kamer. Zo veel, zo veel van die monsters ik zou ze leren om mijn bezitting van me af te nemen. Met een grote grijns op me gezicht pakte ik me zakmes en sneed verschillende hoofdjes van de knuffel lichaampjes af. Deze naaide ik weer aan elkaar met het verkeerde setje. Zo had ik zeven knuffels verminkt. 'Een draken kop had ik verbonden met die van de otter. De wolf met de tijger, de paard met de dolfijn en de kitty met het vosje. Dat laatste schepsel had ik met spelden aan de muur gehangen. Van genot glimlachte ik breed. In me hoofd speelde plots zielige filmpjes af van me zusje die begon te huilen. 'Aaaaaaaaghhh!!! Shut up!!!! Silence!!! Dont cry! Schreeuwde ik en pakte me haren vast. 'Please!! Dont.... Dont.... Cry....' Jammerde ik en liet me op me knieën zakken. 'Stop it.' Piepte ik en gooide me zak mes recht in het hart van het katte vosje. Dat gespietst aan de muur zat. Ik gaf nog een smekende schreeuw

Na even stond ik wankelend op en verliet het apartemend. 'You dont need to cry anymore sweety i Will be with you soon.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptywo nov 25 2015, 14:29

Bee:

Ik dacht na en toen ik merkte dat ze niks meer deed lied ik los. Ik keek haar even aan. ‘’nee niet meer thuis geweest’’ zei ik. Ik meende het ik was heel de tijd op pad geweest. niet bij meiden echt niet. Maar gewoon niet thuis. Ik trok haar hand van mijn bij af en deed me broek dicht. de teksten waren nog lang niet klaar. het was best wel hopeloos. ‘’Rosee roosje mag ik het geheel overnieuw schrijven?’’ kermde ik toen ik voor de zoveelste keer vast liep. ‘Het klopt gewoon helemaal niet!’’ Ik keek op en zag Emi rond lopen.. ‘’what a skinny girl. I would almost think she’s sick’’ zei ik en bekeek haar lichaam.. Ze was altijd al zo mager nu leek het extreem erg. Net als vanochtend maar toen zag ze er niet moe uit. Ik keek naar Rose toen naar emi hoe ze naar de was liep. Ik stond op en gaf rosé een kus op haar voorhoofd. ‘’Let me do it’’ zei ik. Wacht wat? ik de afwas…. Ik keek naar de afwas. En zuchte. ‘’Get some rest. you look ugly en sick’’ zei ik best gemeen.

Emi:

Ik schrok me dood van Rose. Metee trok ik wit weg. Ik knikte dat het wel ging. ‘’Net gejogged met Simon’’ zei ik en begon aan em haar te prutsen. Ze herrinerde me er aan dat ik de was moest doen. met tegen zin liep ik naar de vaat maar die jongen hield me tegen. Ik blies me wangen op. ‘’Kan ik gerust zelf doen!’’ zei ik zachtjes. ‘’Ik ben gewoon moe niet ziek!’’ zei ik en voelde me tranen prikken toen hij zei dat ik lelijk was. Ik keek rosé aan alsof ze haar vriendje mee moest nemen want ik wilde echt zelf de afwas doen. Des te langer was ik bezig en viel ik meer af. aangezien ik 2 kilo meer moest eten. moest ik nu snel zo veel mogelijk afvallen.

James:

‘’im so sorry I cant be next to you.’’ zei k zachtjes toen ze in slaap gevallen was. ‘’I love you mell, ‘’ Ineens werd de laptop verschoven even dacht ik dat het viel maar haar neef stond er hij vroeg of het niet erg was dat de laptop uit ging. ‘\It okay, She need to rest’’ zei ik zachtjes en hees me eigen dekens op. ‘’wait!.’’ ik merkte hoe de laptop op een kast of iets gezet werd.‘’Lysander? you’re a doctor ain’t you?’’ vroeg ik. ‘’I need your help,’’ Ik zette de laptop rechter en kleedde me verder in me dekens.

Lucy:
De verkoopster glimlachte. "Je kan hier een kooi een eten krijgen. Eten is voor de eerst week. Daarna moet je zelf halen een uit zoeken wat je beestje lekker vind." vertelde ze en lei een andere kamer in. Das stonden 3 kooien. Een langwerpige. Een hoog een en kleintje. "Door is 100 die is 75 die is 50 maar die van 50 is eigenlijk te klein. Dus daar kan hij maar 2 werken in zien dan is hij te vergroeid. Kop jr het hol van 100 euro. Hoef jr niks voor het beestje te betalen en het vier krijg je et b bij zoals stro Enzo. Schepjes om uit te mesten zitten er bij.

NS even zaten weer in de auto. Weer mocht rex voor in.. Ik had echt het gevoel dat als er iets met mij zou gebeuren een met die hond dat hij mij gewoon zou laten vallen. Maar agh! Y gaf op een andere manier liefde aan mij. Dus het was wel goed. Die hond mocht niet overal mee naar binnen waar ik wel geen mocht. Ik zat vast tegen het raam aan naast de kooi. Ik zuchtte. Delle is blij met het beestje!. Een shun kan weer eten. Maar van mij mochten we snel thuis zijn. Vervelende kooi
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptywo nov 25 2015, 16:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
’wait!.’ Hoorde ik plots ik stopte met wat ik aan het doen was en keek naar het scherm. 'Yes?' Vroeg ik zachtjes en ging aan het burau zitten. ’Lysander? you’re a doctor ain’t you?’’ vroeg hij. Ik knikte. 'Yes, i'm but not a normale one i try to study for it.' Legde ik uit. 'I need your help.' Vroeg de jongen. Ik keek aandachtig naar hem en ondersteunde mijn kin. 'Okee, tell me about it.' Vroeg ik netjes en luisterde aandachtig naar zijn verhaal.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Ah een maaltijd soep.' Herhaalde ik hem. 'Dat is iets nieuws. Dus dan eet je het voor en hoofd gerecht in een?' Vroeg ik en knikte dat het best iets logisch had. Yidae had een snij planken klaar gezet een een minder gevaarlijk mes. Ook het fruit wat we geplukt hebben lag op het aanrecht. Hij deed het een keer voor hoe je elk fruit stukje schoon maakte vervolgens moest ik het na doen met de rest van de fruit. 'Yidae waar moet ik het in laten?' Vroeg ik en wees naar de berg aardbeidjes die op de snij plank lagen. Ik pakte eentje van de top en begon er aan te snoepen.

De toetjes stonden in de vriezer zoals Yidae dat me lied zien.

'Hoe laat moest ik naar lina?' Vroeg hij ik keek op van de vriezer deur die ik dicht deed. 'Pas over twee uurtjes. We kunnen makkelijk eten hoor.' Glimlachte ik en lied het handvat los van de vreezer. 'Zou ik me nog moeten om kleden?' Vroeg hij. Ik bekeek Yidae van top tot teen. 'Je mag een blouse van me lenen. Heb er zat boven.' Zei ik. 'Maar dat kan na het eten, dadelijk knoei je nog en kan je je weer om kleden.' Vertelde ik en liep naar de eet kamer. Daar had Anne alles al opgedekt. 'En is alles gelukt?' Vroeg ik nieuwschierig.

Yidae Anne en ik zaten aan tafel. 'Yidae waar ken je dat meisje van? Ze was ook die keer in het park. Toen ik met het water speelde.' Legde ik uit. 'Oh ja... Je wist niet veel meer van haar toch? Was het even vergeten.' Bekende ik. 'Denk af en toe aan riven. Ben bang dat hij ook een van de mooie herinneringen is vergeten zoals jij met die van dat meisje. Je kunt wel alles vertellen maar het is totaal zinloos als hij het niet begrijpt. Als hij weer beter is ga ik gewoon nieuwe leuke dingen met hem doen.' Ik bedankte voor het eten en nam een hap van mijn soep.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose willow - Dreamer
'Awh, zullen we dan maar en keertje langs gaan? Kan jij weer even piano spelen en ik me boekje zoeken.' Stelde ik voor en gaf hem een kus.

'Overnieuw schrijven? Als het daar alleen maar beter van word.' Antwoorde ik vriendelijk terug en vond het best onaardig, was mijn Engels echt zo slecht? 'Hoezo het klopt niet.' Vroeg ik en liep terug. Ik pakte de papieren op en probeerde het zelf te lezen om bee uit te leggen wat er stond maar mijn verwarde hoofd zag het ook al niet meer. Ik dumpte de papieren op tafel. 'Okee schrijf het maar overnieuw.' Gaf ik toe en liep weer naar de woonkamer.
Ik hoorde bee praten over eam eam. 'Well... Its a long story. 'I'm to fat and she is to small.' Legde ik uit en zuchtte zachtjes. 'Joggen met Simon? Had hij geen jongens dag vandaag?' Vroeg ik me af. 'En hoe is het met zijn lieve kat?'

Bee dacht dat eam de afwas moest doen. Ik pakte hem bij zijn kraag. En trok hem terug. 'Niet die was beurt.' Zei ik en nam hem mee naar de badkamer. Ik wees naar de wasmanden die vol lagen met kleding. Elke kamer had zijn eigen wasmand. Een voor angel, een voor eam en yuli en een voor prinses en mij. 'Die was.' Lachte ik. En gaf bee een kus op zijn wang en tikte vrolijk tegen zijn kond aan. 'Bedankt dat je het wilde doen~' zei ik met een glimlach en slot de deur achter me. 'Dan ga ik het bootschappen lijstje maken.'

'Als jij dan de vaatwasser doet. Hebben we weer schone borden voor vanavond.' Gniffelde ik.
Ik ging aan tafel zitten en controleerde of we nog dingen misten of nodig hadden. 'Heb jij nog iets nodig?' Vroeg ik.


Laatst aangepast door Timeless op wo nov 25 2015, 19:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptywo nov 25 2015, 19:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee

ZE wilde langs gaan ik knikte/ ''sure'' zei ik. moest dat plantje toch nog water geven. of zou die dood zijn?  
''btw your not fat'' zei ik zachtjes ik blies me wnagen op. Hey dat ik niet snap dat dat ook was is! zo goed kan ik geen nederlands. Maar toen ze m er voor zette liep ik weg dacht het niet als het niet moet. dan niet!. Ik ging terug naar het papier werk was wel wat belangrijder dan de was. Jap de tekst was echt waardeloos.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James - Jay VIXX
''well, because of an accident on stage. I hurted and distroyed my..'' ik wees naar mijn aorta maar wist de engelse of nederlandse naam er neit voor. ''Its keeping together by a littling thing around it. Ik tekende op mijn borstkas terhoogte van het apprataatje dat er in zat. ''But it is dying. It slowly stops working. Docters say there is a way to leave without it. But I need to manyplulatie my blood. Im to afraid to let the docters here play with it.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
ik knikte, ja dat klopte voorgerecht en hoofdgerecht in een. toen hij vroeg wat hij moest  doen maakt ik er eentje en lied setto de rest maken.

Ik had dus nog 2 uur. ooh dat was ruim genoeg. ''thanks'' glimlachte ik toen hij voorstelde dat ik een blouse vna hem kon lenen. zou ik daar niet in gaan zwemmen./ agh boeiend.

aan tafel begon setto over het meisje. ik wilde zeggen dat ik het niet meer wist maar al snel zei hij het. ik knikte. ''ja dat dus'' zei ik toen hij over iven begon dat hij bang was dat hij ook alles vergeten was voelde ik me schuldig. Ik was het niet vergeten door een ongeluk of iets. maar omdat ik zo dom was om drugs te gebruiken.. ''smakelijk'' zei ik zachtjes ne terug houdend. ''zou ik haar veel pijn doen?'' vroeg ik en staarde naar me bord. Ik had echt geen honger!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
ik had net het bed klaar toen setto binnen kwm. Ik glimlachte en me wangen werdne knal rood. ''ja here '' zei ik en maakte een buiging. ''het is klaar alles naar wens?'' vroeg ik en lied de kamer zien. Ik ben overal vanaf gebleven'' zei ik en hield een van me handen achter me rug. 

bij het eten smikkelde ik lekker ''Het is lekker here leo!'' zei ik beleeft en daarna naar setto'' bedankt dat ik mee mocht eten'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptyvr nov 27 2015, 13:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
'Mmh, that is horrible. Let me think. We have something but... I don't know if it works for you.' Zei ik en dacht gelijk aan een van de experimenten die we al ruim 5 jaar aan het doen waren. Er bestond een klein hagedis visje dat als je een arm er af haalde dat het er gewoon weer aan groeide. Zo hadden we dus getest en onderzocht hoe dat kwam en daar hebben er een speciaal stofje uit kunnen halen. Dit hadden we getest op kleine en grote wonden. 'Ik heb iets voor je alleen is het erg moeilijk te krijgen. Wacht ik haal het even.' Ik liep weg en kwam weer terug met een spuit en drie buisjes met blauw floeistof er in. 'Dit is het. Je moet het zo dicht mogelijk bij de wond in laten spuiten. En als je dan tot dit streepje doet. Dan moet het net genoeg zijn om bij het hart te komen en te wijnig om door je hele lichaam verspreid te worden.' Vertelde ik en wees op het streepje van de spuit. 'Je hoeft er maar zoveel in te doen. Het lijkt niet veel maar meer mag je niet doen. Aangezien we niet weten hoe je lichaam er op reageert. Het is belangrijk om diep in en uit te ademen als je het injecteert. Of laat injecteren. Ik zal het op sturen als een insuline buisje. Net zoals suikerziekte. Dat komt altijd door de doewanen heen. Als je het in genomen hebt dan moet je plat uit liggen. En goed blijven ademen voor zoon tien minuten. 'Elke ochtend en avond. Het liefst om een standaard tijd.' Legde ik uit en lied de spullen nog een keer zien. 'Als het werkt groeit het zo weer aan binnen een maandje. Niet roken en geen alcehol!' Zei ik serieus. 'Het spul kost wat.... Maar we testen het eerst wel even.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle - vixx
Daar zat ik dan in de auto vast gekleemt tegen de koude deur. Net zoals Lucy die aan de andere zijden zat. Tussen ons in stond me nieuwe kooi! Nee, ik ging niet zelf in de kooi zitten. Deze was voor me nieuwe vriend. Ja, ik had een fredje gekocht en ik ging hem van alles leren! Van doosje open maken tot hulp halen en meer. Voor in de auto hoorde ik een zucht. 'Moest je echt de grootste nemen?' Vroeg yu mokkend. 'Jah!' Antwoordde ik trots. 'Is tenslotten goedkoper en dan kan hij lekker spelen als ik er niet ben!' Vertelde ik en aaide mijn nieuwe vriendje. 'Niet dat hij ooit in die kooi komt. Weet nu al dat je dat beestje voor altijd bij je houd.' Gniffelde yu en starte de auto. 'Dat weten we nog niet he fluffy~' zei ik vertroetelend en aaide me beestje.

'Yuuuu!! Doe voorzichtig! Dadelijk beschadig je het nog.' Jammerde ik toen we samen de kooi naar binnendroegen. Lucy had de overige spulletjes vast. 'Draag hem dan zelf!' Gromde yu sarcastisch. We prutste met de open deur en de kooi tot dat hij binnen was. We gaven hem een mooi plekje uit de tocht ergens bij de bank tegen de muur aan. 'Nu nog een naampje he fluffy.' Vroeg ik aan me beestjes. 'Yu Yu yu zullen we morgen weer trainen en een filmpje opnemen enzo!! Dan neem ik fretje mee en vragen we aan de fans hoe hij moet heten!' Vroeg ik entausjast en begon te springen. 'Roep jij iedereen bij elkaar?' Yu keek me vermoeit aan. 'Okee is goed. Ik haal drake en Yidae wel Oh en tayoni. Doe jij seth hij kan beter overweg met jouw. Lucy~ zullen we vanavond naar de film, of poolen?' Vroeg yu aan Lucy en keek haar aan met zijn handen in zijn zakken. Rex staarde naar mijn fredje. Ik huppelde naar Lucy toe en pakte mijn voer uit haar armen en zette deze op een nieuwe plekje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
ik stapte de kamer verder binnen en keek rond ik haalde me vinger over de kasten en plinten heen. 'mooi die zijn goed schoon.' complemiteerde ik en knikte. 'kom we gaan eten.' vervolgde ik en draaide me om om naar de eetkamer toe te lopen.

'haar pijn doen?' herhald eik hem en legde een hand op me borstkast. 'het doet zeer als je zoveel leuks hebt beleeft en een ander het niet eens meer weet. dat voelt raar ja. net als dat je droomt over iets waar naar je verlangt en dan wakker word en beseft dat het allemaal niet gebeurt is. beetje zoon gevoel. denk ik, meer terleur stelling dan echt veel pijn. maar dat licht aan de grote en emotie van de herinering.' antoowrde ik en schepte wat soep op me lepel. 'haha, hoor je dat. here yidae.' gniffelde ik en tikte yidae aan die naar zijn eten zat te staren. 'wel eten he daar word je groot en sterk van. me vader zij altijd ga er van uit dat je een week of twee gevangen word genomen en dan enkel water krijgt. dat hou je niet uit als je zelf al niks eet.' zei ik trots na en nam weer een hap van me soep.

na het eten ruimde anne af , ik begelijde yidae naar boven toe en lied wat kleidng zien.


Laatst aangepast door Timeless op zo nov 29 2015, 16:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptyzo nov 29 2015, 15:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James - Jay VIXX
ik luisterde aandachtig. ''dont send it. South and north korea are in a fight nothing wil come inside or outside korea..'' zei ik zachtjes, ''I will do my best to come to the netherlands tomorow because of someones birstday party lets meet then okey?'' zie ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
ik liep mee en stak me tong uit naar de jongen van Rose. Ze meost echt een andere zoeken! ze verdiende veel beter!maar wie was ik om dat te zeggen. Bij de was keek ik op. ''Hmm doe maar wat noodles enzo''zei ik en glimlachte zachtjes. I kbegon me was uit te sorteren ennergeerde de rest. Ik zat in gedachte ver weg te proberen alles wat er toenstraks gebeurd was te herrinneren en een plekje te geven. E nvooral ok mijn honger onderdrukken. Nee wacht ik moest 2 kilo aan komen!.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy - Vriendin Yu
Ik glimlachte en hiep Delle zo ver het ging. Hij was zo blij. NA even vroeg Yu of we uit ozuden gan. ''poole lijkt me leuk.'' glimlachte en en liep naar hem toe. I kgaf hem voorzichtig een kus op zijn wang. ''eerst eten voor shun thuisbrengen en zijn hok verschonen. Ik pakte izjn hand beet. ''Pas je goed op het beestje'' zei ik tegen Delle en trok yu mee. ;;kom''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
hij vertelde dat het dus echt wel pijnlijk was. Ik prikte een stuk groenten aan me vork en legde deze weg ik pakte me lepel. ''Maar wat ik ook doe. ELke keer lijkt het alsof ik herriner en dan word alles weer zwart'' Ik zuchte en hees me hoofd op toen Setto vertelde over de 7dagen op water daarna legde ik me hand op me buik.'' Ik red nog geen 2 dagen'' glimlacht eik. Wetend dat ik een klein jaartje op water en drugs geleeft had.  Ik begon voorzichtig een paar hapjes te eten. niet veel zat al heel snel vol.

na het eten liep ik met Setto mee. Ik zucht een keek naar de kast'' je bent zowat 1 kop groter! die blousejes zijn echt te groot!. Ik glimlachte even. ''Heb je ook gewoon iets wits?'' vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptydi dec 08 2015, 22:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Ik heb misschien nog wel wat anders...' Zei ik toen Yidae op merkte dat hij wel meer dan een kop kleiner was dan ik. Ik nam Yidae mee naar een andere kamer. Het was rivens kamer. Nog nooit was iemand anders hier gekomen. Zelfs ik heb had het al meer dan 3 jaar niet gezien van binnen. Voorzichtig opende ik zijn kleding kast en toverde een witte blouse tevoorschijn. 'Dit is eigenlijk rivens maat. Maar misschien pas jij het ook wel.' Bekende ik en hielp Yidae met het aan kleden van deze blouse. En zoals ik het verwachte paste hij de blouse perfect. Mijn mond hoekjes krulde op. 'Dacht al dat je zijn maat had.' Bekende ik eerlijk. 'Yidae, waarom slaan meisjes zo vaak.' Vroeg ik en dacht terug aan de twee dates met Lola. Ze had me wel drie keer geslagen. Een keer in de klas tijdens kunst en een keer in de Bioscoop. 'Ik wil ook graag een meisje tegen komen. En mee om gaan en lol hebben. Maar denk elke keer dat ik dan iets fouts ga doen.' Vertelde ik eerlijk en keek naar de grond. 'Kun en me leren hoe ik met meisjes kan daten?' Vroeg ik hem. En lied zijn blousje los.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
'Oh, okee dan hou ik het nog even hier. Misschien kun je hier logeren als je van die verjaardag af komt of die dag daarvoor. Dan kan ik het je persoonlijk uit leggen en bij je voor doen.' Stelde ik voor en dacht na. 'Way they are in a warr?' Vroeg ik geintreseerd en ondersteunde mijn kin. Ik probeerde zo zacht mogelijk te spreken zodat ik me lieve nichtje niet wakker zou maken. Even leek ik geluid te horen ik keek achter me en zag dat ze weer aan het schokken was. Dat deed ze wel vaker als ze droomde. Het zag er heel eng uit maar veel kon ik niet doen. Nu sliep ze tenminste en anders zou ik haar om het half uur moeten wakker maken. 'James, how mutch do you love her?' Vroeg ik plots en keek naar de camera met een zorgzame blik. 'Please dont hurt her.' Smeekte ik zachtjes met enkel woorden. 'Ik spreek je nog wel een keertje. Laat me weten waneer je komt. Dan regel ik iets hier. Sweet dreams James.' Zei ik en slot de laptop af. Ik deed alles dicht en ruime haar kamer beetje bij beetje op toen ik klaar was ging ik bij haar in bed liggen en drukte haar hoofd tegen me borstkast aan. Ze schrok half buiten adem wakker en ging. Meer tegen me aan liggen. Nou eigenlijk half op me. Na al die jaren was ik het wel gewent. Ik kon nog steeds niet geloven dat me vader tegen ons gelogd had over haar. Hoe kon hij dat doen. Aan de ene kant begreep ik het wel maar aan de andere kant. Het maakte er zo veel makkelijker op als ze het gewoon wist. Voorzichtig legde ik me hoofd tegen de recht op staande kussen aan en streelde met me hand over mellanies rug heen. Vroeger toen ik nog maar een middel tiener was en zij een wat ouder kind kreeg ik wel eens plots een boner. Het is en blijft een meisje. En ik ben en blijf een jongen. Gelukkig had ik er nu geen last meer van maar soms af en toe. Als ik steets verder weg zakte in een slaaptrans leek het alsof ik die zelfde kriebels weer voelde in me ondermaag als vroeger. Maar ze was nu van James. Hij zou goed voor haar zorgen en andersom ook. Ze verdiend een leuke zorgzame jongen. En ik zou er alles aan doen om hem goed te laten keuren door me vader. Het ging me geen tweede keer over komen om een gelukkig iemand ongelukkig te zien. Zo is lea ook eens zijn meisje verloren omdat ze een erfelijke ziekte bij zich droeg die me oom absoluut niet in e familie lijn wilde.

Langsaam en maar zeker vielen me bijden ogen dicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle - vixx
Yu had volgens mij niet echt door dat Lucy wilde dat hij direct mee ging om haar thuis te brengen en mee te helpen met het konijn. Maar ze was slim, ze trok yu gewoon met haar mee. 'Pas je goed op je beestje.' Riep Lucy. Ik glimlachte en begon al springend te zwaaien. 'Jaaaah!! Tuurlijk!' Riep ik terug. 'Jullie ook veel plezier vanavond.' Zei ik entausjast en sloot te deur  achteren hun dicht toen ze uit het zicht waren. Ik richte de kooi in, vulde zijn voer bakje en vertroetelde mijn nieuwe diertje. 'Wij worden de beste vriendjes toch?' Vroeg ik aan het beestje en hield me vinger voor hem zodat hij die beed kon pakken. Op zijn ogen had hij een stiekeme bandieten printje. Net alsof het een boef was.

Samen met me fretje zaten we op de bank. Mobieltje in me handen nadenkend wat ik moest tikken. Setto was bijna jarig en we hadden geen van alle nog een kadoutje. Echt zo slecht, tenminsten ik hoopte dat ik niet de enigste was die nog niets gekocht had. ik maakte ene groep aan en noemde die secret birtday, vervolgens stopte ik Yidae, drake, tayoni en yu in de groep niet vergeten James ook. Ookal was hij in Korea hij mocht van mij er altijd bij zijn jk jk. *hey guy's, we moeten nog een pakje voor onze maknae kopen*
*setto*
*gaan we morgen met zijn alle naar de stad? Dingetjes kopen enzo?*
Mijn nieuwe fredje klom via me T-shirt omhoog en ging in me nek lopen kroelen. Stiekem maakte ik een selka van ons samen. Okee het was er niet een maar een stuk op zeven verschillende. Deze stuurde ik allemaal in de nieuwe groep, zonder setto er in.
*Kijk! Heb een nieuw schatje~*
*hij moet alleen nog een naam hebben, zullen we dat op onze dagelijkse filmpjes, aan de fans, vragen als we er morgen weer een filmen?* vroeg ik in de chat. Niet dat hun dat filmde ik was altijd die genen met de camera in me handen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Ik stond voor knabbel de konijn zijn hok. Ik wist nog goed hoe rex dat beestje vast had in zijn bek. Het konijn had stro of iets in zijn bek en begon er aan te knabbelen het zag er echt stom uit. Rex was bij Huna gebleven die vond dat fretje veelte interessant. 'Als jij die konijn doet dan maak ik wel tosti's. Is dat goed? Kunnen we als je klaar bent die eten. Ik liep naar de keuken en pakte brood, kaas, ham en de rest alsof ik thuis was. Tenslotte had ik hier bijna wel een half jaartje gewoond wegens dat stomme gebroken been.

Met twee bordjes en daarop tostie met curry sous liep ik de woonkamer in. 'En is konijn al klaar?' Vroeg ik en keek naar beneden toen ik iets voelde knabbelen. Een pluizig beestje zat daar voor me voeten op de grond. 'Lucy...' Riep ik. 'Dat beest is los gelopen.' Zei ik en trok me voet weg maar dat konijn bleef me sokken achterna gaan en in me teen bijten. 'Au!' Piepte ik en hield de bordjes vijlig in de lucht. 'Haal het weg!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptyzo jan 10 2016, 20:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
hij vertelde dat hij wel wat anders had. En dat ik moest volgens. dus dat deed ik. Ik sjockte achter hem aan naar een andere kamer. echth et waren zo veel kamers niet gezond meer. daar hield hij een blouse ofzo voor me het was best een grappig model. Ik glimlachte. ''dit moet wel passen'' zei ik en begon me om te kleden. Ik liustere naar wat hij zei over meisjes die slaan. ''Vaak zeg je dan wat fout'' zei ik rustig en liep naar de spiegel om me haar geod te doen het zat zo plat.. Na even mee gespeeld te hebben haalde ik me hand er door heen en meteen stond het recht overeind. ik glimlachte. goed genoeg dacht ik. in de tussen tijd had setto tegen me aan gepraat en ik moest toegeven.. dat ik neit echt verder geluisterd had.. Eigenlijk had ik helemaal niet meero phem geled met wat hij deed of zei..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptyma jan 18 2016, 21:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
ik babbelde door terwijl elo zijn haar deed. verder kreeg ik geen antwoord. had ik wat fout gezegt? zoals hij zij toen ik vertelde dat een meisje me sloeg. dat ik dan ook wat fouts had gezegt. ik sabbelde op me lip en keke ook in de spiegel. 'ben je klaar voor de date?' vroeg ik en streelde een hand door me kuif heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
ik stond klaar op de af gesproken plek. roos had me gebracht en ik swaaide haar uit. ze was echt een schat van een mens hoewel ze soms echt te overstrest kon zijn. ga jij nou maar lekker met bee uit! dadelijk komt hij nog vitamientjes te kort aan te wijnig sex.' had ik tegen haar gezegt. natuurlijk was het maar een ontschuldige plagerij.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
ik had gekookt deze avond voor iedereen en ook voor bee. we aten noedels zoals ik hem belooft had zodat hij zijn thuis niet hoefde te missen.

ik had angel net af gezet en liep naar bee toe. 'moesten wij nog niet iets doen vanavond? langs jouw huis gaan of zo iets?' vroeg ik en knuffelde bee van achteren. ik voelde me zo dol gelukkig met hem. 'kom trek je jas aan we gaan.' zei ik en porbeerde bee omhoog te hijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Emptydo feb 04 2016, 20:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX

ik was zo geconcerteerd bezig dat ik half luisterde. Ik deed me kuifje goed en keek setto weer aan. hij vroeg of ik klaar was. ''weet het niet. weet niet of ik er klaar voor ben. Het voelt zo raar'' zei ik en sloot me ogen evne. ''bedankt'' ik wees naar me blouse dat ik die mocht lenen. 

Ik nam afscheit van Setto en gin op weg naar de opgesproken weg. Ik was door alles een beetje vergeten wat we gingen doen. Ik wist waar ik heen moest omdat setto dat zei maar de rest.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
We aten noodles waarna ik me op de bank lied vallen. Ik had dat engels nummer van Rose weer in me handen. Het moest opgelost worden! maar hoe langer ik er naar keek hoe rader het werd. Ik zat met me rug tegen Yuli aan terwijl mijn voeten op de schoot van Eami lagen. Ik wilde aan Yuli vragen wat Rose met die tekst bedoelde. Maar ze kwam al weer terug. Ze begon aan me te trekken dat we wat moesten gaan doen. Ze begon over me huis ik knikte dat ik het goed vond. Ik lied me naar de deur trekken. Ik stopt op met me gedachte ngo steeds in de tekst. Ik lied Rose rijden naar mijn huis toe om die teskt maar goed te krijgne. Zelfs in de lift had ik meer aandacht voor de tekst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 8 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: