cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 15:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Leo stelde plots een vraag wie Eric was. Voor het eerst was ik blik dat hij dat vergeten was maar minder blij dat hij dat inenen wilde weten. 'Eric is een jongen. Hij heeft nu met joyce een goede vriendin van mij. Samen hebben ze een kindje van nog geen jaar oud. Vroeger zat hij ook bij ons op school.' Vertelde ik en durfde eigenlijk niet te vertellen dat hij me meerdere keren had verkracht zelfs toen ik zwanger was van onze opkomende baby. Tenslotten zou hij dat toch niet geloven dus waarom zou ik het vertellen? 'Maar vanwaar de vraag?' Vroeg ik en probeerde hem te helpen om recht te staan. 'Kom trek een T-shirt aan en een broek. Voordat je kou vat.' Zei ik en nam hem mee naar de slaapkamer. Ik maakte een beter lampje aan en gaf hem een wijde jogingbroek van mij en een slobberig T-shirt die ik nog ergens had liggen in me kast. Me ogen vielen op het boek dat in de kast lag. Het was onze levensboek zoals we het vroeger noemde. Zelfs mijn zwangerschaps foto's stonden er in. Leo had het idee toen om elke halve maand een foto te maken van mijn buik. En een van de laatste had jocye gemaakt dat hij achter me stond met zijn. Handen op mijn bolle buik. Ik pakte het boek en gaf het aan leo. 'Alleen in kijken als je er echt klaar voor bent.' Zei ik en legde me hand op de voorkant van het boek. 'Begin voor aan. En niet ergens in het midden!' Beval ik duidelijk makend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 15:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX.

''waarom vond ik het kut dat je sex met hem had gehad?'' ik stond op en met begeleiding van Angelina liepen we terug. ZE gooide me een broek aan ik trok hem aan. meteen zakte hij weer naar beneden. zelfs meiden kleding wat te groot!  Ik ging op het bed zitten en droogde me gezicht. 'Ik herinnerde me toen straks iets. Iets me uilen. en een zolderkamer'' zei ik zachtjes met de detais weg latend over het feit dat ik herrinerde dat we eerder sex gehad hadden. Angelina kwam terug met een boek en gaf deze aan. Ze zei dat ik er alleen in mocht kijekn als ik er klaar voor was. En dat was ik niet.. Ik kreeg net al een paniek aanval doordat ik iets herrinerde. Ik glimlachte en legde het boek weg. ''oet ik naar huis' vroeg ik voorzichtig niet weten wat ik nu moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 15:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
'Eh....' Bracht ik uit en dacht na. 'Hij, heeft me eens aan gerand, toen hij onder in vloed was van druks. Terwijl ik iets met jouw had.' Zei ik in delen. 'Maar dat is verleden tijd we zitten nu hier.' Zei ik en glimlachte naar Leo. Hij vertelde over een zolder kamer. 'Oh! Ponny kamp!' Zei ik en dacht terug aan die tijd met een big smile op me gezicht. De dag dat....' Ik stopte met praten. 'Staat in het boek~' zei ik expres en tikte op de voorkant van het dikke boek dat op bed lag.
'Moet ik naar huis?' Vroeg loe meer dan dat hij het zei. 'Tuurlijk moet jij niet naar huis. 'Papy licht in het ziekenhuis en jij had net een bloedneus en zomaar van warm naar kou overstappen krijg je weer eenbloedneus van.' Legde ik uit ookal was dat niet de reden dat ik wilde dat hij bleef. 'Ik leg het boek wel hier ik tavel~ weet je het altijd te vinden.' Bevestigde ik en klom weer in bed. 'Zullen we slapen? Het is al ruim 4 uur....' Zei ik en kroop onder de dekens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 16:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy - Vriendin Yu
Yu vroeg of we uit zouden gaan, ik knikte en zette shun terug in zijn hok. hij begon druk hee nen weer te springen. ''Zullen we naar een club gaan?'' vroeg ik en pakte ijzn hand beed. i kwas blij dat hij weer normaal kon lopen want nu kon ik hem ale kante op ntrekken.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
Heer Setto zoende me gewoon. Zijn lippen verkende me mijne en begon zachtjes te knabbelen. Voor iemand die niet wist hoe hij moest zoenen. Deed hij het echt super goed. Setto begon lichtjes te stotteren dat hij moest oefenen voor als er ooit iemand tegen kwam die hem leuk leek.'' ik slikte. Hij  moest eens weten. toen hij terug kusjes gaf begon ik lichtjes te wiebelen. Niet dat ik het wilde helemaal toen hij met izjn had door me haren ging. ''Het is goed Heer Setto, Ik zal doe nwat u vraagt en u mag alles uitproberen'' bracht ik zachtjes uit. Ik kantelde me hoofd zodat me pony weer voor me ogen viel. De zenuwen kwamen er uit waardoor ik nog meer begon te bewegen met me onderlichaam meer om een goede plek te vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 16:54


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik streelde over me eigen haren heen en leek naaar Anne haar ponny die voor haar ogen hing. 'Je-je vind het toch niet erg?' Vroeg ik voor de zekerheid. 'Je moet je niet gaan voelen als een objecten zo... Zo bedoel ik het helemaal niet, D-dat je dat begrijpt.' Zei ik licht nerveus ik had nooit eerder zo met iemand gedaan die hier werkte. Behalven riven met mij dan maar hij was meer een.... Een verloren broer of goede vriend. 'Ik weet dat anderen ook gevoel hebben en ik ben niet zo heel handig in dat herkennen zoals je al waarschijnlijk weet.' Gaf ik toe op een zachte toon. Me haren stonden nu echt alle kanten op door het nerveus gevrijf in me eigen haren.

'Kom we gaan naar boven voordat de butler komt.' Zei ik en probeerde lomp Anne van me schoot af te krijgen maar dat ging niet geheel vlekkeloos. Toen ik me verplaatste belande annes gewicht in me kruis. Aangezien ze nog altijd half op me zat en ik lang uit op de bank lag. 'Aah!' Kreunde ik en kneep me ogen dicht. 'Wist niet dat het zo moeilijk kon zijn een meisje op je schoot en ook pijnlijk.' Kreunde ik zacht en pakte me kruis beed.

Eventjes liep ik mank van de woonkamer naar de eetzaal dat haast aan elkaar verbonden door een koepelboog. Voordat ik de deur open deed strekte ik me rug en probeerde de pijn te vergeten ze mochten me niet zo zwak zien lopen in de gang. Dat ging me status kosten hier. Ik wenkte naar Anne dat ze mocht komen.

Samen liepen we de trap op. En zoals verwacht was de ober thuis... 'Pardon jonge heer Crystal. Maar zou ik Anne mogen spreken?' Vroeg hij. Ik trok een wenkbrouw op. 'Nee, ze gaat me een massage geven dat had ik al eerder af gesproken. Heb net een vermoeide training achter de rug met zwaard tegnieken en verdedings lessen.' Somde ik keurig op wat eigenlijk mijn dagelijkse training voor vandaag moest zijn. Ik pakte Anne haar schouder beed en trok haar mee naar me kamer. 'Oh! Niet te vergeten, mijn kamer ja Verboden door mannen en jongens.' Vertelde ik serieus met de nadruk dat hij uit me kamer moest blijven. De ober trok een afkeurende blik dat er iets van een plannetje mislukt was of iets. De deur deed ik achter me dicht. 'Ssst! Niet zeggen dat ik de waarheid niet heb vertelt.' Fluisterde ik naar Anne en deed een vinger tegen haar lippen aan. 'Alhoewel die massage lijkt me wel erg aantrekkelijk.' Glimlachte ik vrolijk en keek naar Anne en hoe schattig ze deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 17:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
ik schudde me hoofd. ''het is niet erg'' zei k zachtjes en sloot me ogen weer. ik kneep ze dicht. Ik kon me baas niet tgen spreken.. Dus ik moest dit wel accpeteren en doen alsof ik ales goed vind dat stond in me contract.  Toen hijvertelde dat hij het lastig vond knikte ik zachtjes me hoofd dat ik het wist. ''het is ech niet erg''' bracht ik ng zachter uit.

Hij zei dat we beter konde ngaan omdat anders de butler zo kwam. Ik schoot omhoog en keek naar de deur toe. Meten daana zakte ik naar beneden en voelde hoe ik ahrd op zijn geslacht kwam. Ik schrok me dood. Wat was ik blij dat ik een broekje onder mijn rok droeg.. Anders was dit verhaal geheel anders afgelopen...En had ik alles bij elkaar gegild en gehuild want zo klein was hij niet..  Setto begon te kreunen. 'sorr zei ik zachtjes met me hoofd nog steeds zo rood als een boei. Setto liep half voorover gebukt door de kamer heen. Ik blies me wangen op. Ik had het verpest! ik had heer setto pijn gedaan!. Bij dedeur stopte hij. ja nu ging ik op me kop krijgen!. Maar hij wenkte dat ik mee moest komen. Meteen begon ik naar hem te rennen met me kleine beentjes. Ik ging precies 3 meter achter hem lopen zoals in de regels stond. 

'Pardon jonge heer Crystal. Maar zou ik Anne mogen spreken?' Me hart stopte met kloppen. Ik durfde niet om te kijken. ik was er geweest. nu was het over.. ik had heer Setto gezoent en hem daarna pijn gedaan.! daar ging me werk me familie me eer alles!. Maar setto nam het voor me op. Hij zei dat ik hem moest maseren. Ik glimlachte zachtjes toen ik zag hoe hij stond te liegen.. Het betekende wel dat ik nog een regle had overtreden. Me baas laten liegen...  Hij pakte me schouder beed en trok me mee naar zijn kamer daar maakte hi jde ober duidelijk dat hij niet naar binnen mocht. Ik zag die blik in de ober zijn ogen want me nog banger maakte.

Heer Setto deed de deur dicht en draaide zich naar me toe. Hij drukte izjn vinger tegen mijn lippen aan envertelde dat ik niks mocht vertellen over dat ij gelogen had. ik knikte dat ik zou zwijgen. Ik draaide me mond iets weg van zijn vingers en begon aan me rokje te plukken. hij ging verder en vertelde dat die massage hem wel een lekker idee leek. Ik knikte en keek naar de grond. ''Is goed heer Setto'' zei k zachjtes en wees naar het bed dat hij moest gaan liggen. noujah niet moest. Ik stelde voor dat hij ging liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 17:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik knikte met een glimlach en trok me shirt uit die ik aan had of blouse kan ook. Me shirt legde ik op de stoel. Met me handen aan me broek dacht ik na. Als ik dadelijk weer een boner kreeg, omdat ik teveel aan rare dingen dacht, zou dat best wel gênant zijn in het bijzijn van Anne. Ik lied me broek met rust en ging op me bed liggen. 'Je zei eens dat je een broer had? Wat voor werk doet hij? Aangezien hij hier nooit is langs gekomen.' Vroeg ik om van de akwart moment af te komen. Ik legde me hoofd op me armen en lag op me buik op de lakens van mijn bed.

Misschien moest ik vaker uit gaan om een meisje tegen te komen ik werd bijna 21 en moest echt een partner hebben. Me spieren kregen een ontspannende massage. Maar mijn hoofd was alles behalven rustig. Hoe kon ik die warboel uit me krijgen? 'Morgen ga ik eerst langs riven gaan in het ziekenhuis. Ik hoop dat hij al mee naar huis mag.' Vertelde ik.

Toen Anne stopte met me rug te masseren keek ik opzij. 'Ik draai me even om.' Zei ik en deed dit ook nu lag ik op me rug met een onbeloond bovenlichaam richting Anne. Ik pakte haar polsen en legde haar handje op me borstkast vervolgens lied ik me rustig naar achteren liggen en nam Anne mee. Huhu. Knuffelen vond ik best fijn maakt eigenlijk niet uit met wie ik dat deed. Ik legde me armen over haar rug heen en lied me handen rusten op haar onderrug. Met een glimlach keek ik haar gezichtje aan. 'Je bent best licht.' Merkte ik op en snoof weer de guur van haar haren op.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Ik streelde met een hand door me lange haren heen naar achteren toe. 'Eeh, zullen we anders eerst wat eten, daarna poolen en dan naar een club? Vroeg ik voorzichtig. Omg hoe ging ik dit ooit overleven drie dingen doen met een meisje op een avond!! Wat was er met me gebeurt? Okee je heb that veelstelang laten wachten met dit soort dingen en nu moet je haar eens een keertje verwennen zodat ze niet bij je weg gaat. Dacht ik in me hoofd en streelde nogmaals door me lange haren heen. Me opa zij vaak genoeg dat ik net een meid leeg met die lange haren. En dat hoorde ik ook die man zeggen die we tegen waren gekomen in de tuincentrum.

Samen met Lucy gingen we naar een Ummh.... Snek bar? Is dat goed genoeg? Ik hoopte van wel want veel geld uit geven had ik geen zin in.

Na het eten nam ik haar mee naar een pool centrum om daar een uurtje of twee te gaan poolen. 'Heb je het al eerder gedaan?' Vroeg ik met een stok in me handen. Sommige jongens keken naar Lucy er een lustige blik. Ze was van mij! Gromde ik in me hoofd. Ik omarmde me meisje van achteren en gaf haar een kus in haar nek. Anders wil ik je het best leren~' stelde ik voor. Haar ass prikte lekker tegen me heup aan. Zo rond en meisjes achtig. Ja ze was echt van mij en van niemand anders. Met een gemeen grijnsje keek ik naar de jongens die nu een lip op trokken toen ze er achter kwamen dat Lucy bij mij hoorde. Ik lied Lucy weer los en legde de ballen goed op tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 18:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
hij kleeddde zich half uit en ging op bed liggen. Ik ging op hem zitetn en deed at hij altijd wilde, hij vroeg naar me broer. ''ik weet het niet precies Heer Setto'' ze ik beleeft en orgde dat zijn rug weer heerlijk aanvoelde. Ik klom van he maf en hij begon zich om te draaiden. Daarna pakte hij me beed en trok me in een knuffel. Me ogen werden groot toen ik op hem belande. Me kont had ik omhoog gestoken  door de manier hoe hij me naar benede trok.  Me wange ndie net rustig geworden waren kleurde weer rood op. Hij zei dat ik best licht was. ''Zodat u alles met me kan doen dat u wild'' zei i kbleef en keek van hem weg. hik voelde ho hij mijn geur opsnoof. Me handen begonnen klam te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 20:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik lachte zachtjes toen ze weer antwoordde dat de reden van haar gewicht was dat ik alles met haar mocht doen. 'Echt alles?' Vroeg ik en zette een perfy blik op die ik bee wel eens had zien maken. Ik schoot lichtjes in de lach en lied me hoofd in de lakens neer vallen. 'Je bent schattig.' Complementeerde ik. Met me vingers onderzocht ik haar kleding. En ondervond dat haar rok omhoog stond. Ik trippelde verder met me vingers en kwam uit bij een broekje een broekje?! Dacht ik verrast. Met me topjes schoof ik onder de pijpjes van haar broekje. Haar huid was zo zacht! Ik kroop met me hand iets omhoog en voelde een dunner stofje met een geribbeld kantje. 'Wat als jij verteld wat stelletjes doen op volgorde?' Vroeg ik uit het niets en vriemelde aan het kantje van haar ondergoed het voelde zo apart en grappig aan. Iets zij me dat ik moest stoppen maar mijn nieuwschierigheid wilde meer ontdekken dan dat kantje. Wat voor bh zouden meiden dragen? Dat had ik ook vrijwel nooit gezien. Net als ondergoed.... Kon ik haar uit kleden? Of zigzelf laten strippen? Nee dat kon ik niet maken! Ik legde me andere hand er bij op haar anderen bil die recht overeind stond zoals rupsen vooruit kropen.

Als ik een meisje wilde ontmoeten moest ik eerst ergens heen gaan om dat te doen. Yidae ging altijd naar een club en James had zijn optredens. Bee ging met iedereen die hij zag en tayoni leerde meisjes kennen in een kroeg. Allemaal waren ze nu ergens anders, te druk of het was nu te laat op de avond. Ik wreef halve rondjes op Anne haar zachte billen en dacht na. Ik kon met Anne gaan? Zei had vast wel verstand van clubs en wat je wel en niet kon doen. 'Anne, zullen we naar een nacht club gaan? Dan beloof ik je dat je je leuk mag aan kleden zoals jij het wild en vrij bent om dingen te doen als je ze wilt doen. Ah natuurlijk wel met enen paar regeltjes.' Vertelde ik en glimlachte met me ogen. (Misschien kan seth zijn vriendje ontmoeten voor de eerste keer?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 21:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
k ademde gespannen door me neus in en uit. Toen hij me complimenteerde piepte ik zachjtes als dankje. Ik wilde dankje zeggen maar er kwam alleen een schattig piepje uit.  Heer Setto lied izjn hand over mijn lichaam heen tot aan mijn broekje. toen hij zijn vingers naar de rand bracht en zijn hand aan het randje hij frimmelde er aan. ''eerst zoenen'' zei ik zachtjes. ''Dan elkaars lichamen verkennen'' bracht ik nog zachter uit en kroop iets verder in elkaar waardoor me kont nogverder omhoog stond. Zijn andere hand kwam er bij en begon er ook aan te zitten.

Hij begon over een nachtclub. ''als u wilt gaan mijne Here dan ga ik mee'' zei ik zachtjes. Ik mocht niks anders doen dan hem dienen. Maar als hij naar een nachtclub wilde en ik meost mee dan zou ik dat oden om hem te dienen. dat was mijn taak.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy - Vriendin Yu
Na het eten bij een heerlijke restaurant ee nvan de beste.! de mac donalds! gingen we naar een pool cafe. yu kwam bij me staan. ik glimlachte en keek rond. het was hier best druk dus ik moest mijn opmerkingen voor me houden, ''Natuurlijk hb ik vaker met stokken gespeeld'' zei ik flauw en stak me tong uit. Ik pakte de stok over en keek naar de vallen die op de speeltafel lagen. Ik gaf een zacht squize gilletje toen Yu me beed pakte van achtere. Ik draaide me hoofd en gaf hem snel een kusje op zijn wang. Hij grijnsde even wat hem best wel sexy maakte.

na dat hij de ballen in een 3hoek geleg had met de witte voor me ging ik klaar staan. Ik drukte expres mijn kont tegen hem aan terwijl ikvoorover bukte. Ik concerteerd tikte ik met de stok tegen de val aan.  en heel toevalig moest ik me kont daar bij bewegen. I kging recht staan. ''jouw buurt'' zei k zachtjes en ging tegen over hem stana. Ik leunde voor over. Beetje vergeten dat de jongens aan de andere tafel nu best wel in kijkne hadden naar mijn string.. Dat was ik vergeten. maar ik bukt voorover om yu te plagen met me inkijk aan de voorkant. ''wel op de ballenlettne heh''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 22:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Okee dan gaande naar een club!' Zei ik vrolijk en had er echt zin in. Ik draaide me om waardoor Anne naast me op het bed terecht kwam. Al snel stond ik naast me bed en trok de kast open. 'Maar.... Wat trekken jongens eigenlijk aan naar de club?' Vroeg ik en keek richting Anne. Ik pakte wat zij zei dat goed was en een T-shirt waarvan James zij dat hij me echt goed stond. Een blauwe shirt met een zwart grijze spijkerbroek. Aan de broek zaten allemaal frutseltjes zoals riempjes ritsen knopen en andere versiersels en heel veel zakken.

Nog geen half uur later liepen we buiten. Anne had haar arm in die van mij gestoken. Ik keek aan de linkerkant naar alle nachtclubs. 'Duss~ welke vond jij het leuks?' Vroeg ik en zag een leuke jongen voor bij komen dat totaal me aandacht trok. Neeh! Ik mag niet naar jongens kijken! Meisjes meisjes moet je zoeken! Hamerde ik mezelf in me hoofd. Ik besloot maar om naar beneden naar De grond te kijken zodat ik niet raar werd aan gestaart als ik te lang naar een jongen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 22:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
ik legde hem uit wat voor kleding de meeste jongen sdroegne en daarna kleedde ik me zelf om in een zalmroze jurkje. De ober keek me even smerig aan toen ik in die kleren naast Heer Setto liep. Maar ik deed alleen wat me gevraagt werd!

Buiten had ik me in zijn arme gewikkeld want ik vond het best wel koud. We slenterde door de straten heen op zoek naar een leuke kroeg. Ik probeerde naast heer setto te blijve n maarm in beentje waren veel korter dan zijn lange mannelijke benen. Dus elke keer moest ik een stukje rennen om hem bij te houden.' die'' zei ik  terwijl ik naar een wat rustigere kroeg heen liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 22:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Okee, laten we naar binnen gaan.' Zei ik en nam Anne die richting op waar ze heen wees.

We moesten bij de deur onze id laten zien ik voelde in me zakken en pakte zowel mijn id als die van Anne wat de man best raar vond. 'Ze.... *kijkt naar haar jurkje* heeft geen zakken' zei ik en de blik van de man veranderde naar een wat geloofwaardige uitdrukking. 'Okee.' Zei de man en deed de deur open. Binnen was een best wel gerommel. Harde muziek veel meiden en jongens die met elkaar danste een grote houte Barr aan de zijkant en niet te vergeten de korte rokjes en broekjes van de dames en de ongelofelijke lucht van zweet en andere lichaams geuren. 'Wouw.' Wist ik uit te brengen en keek naar Anne of ze wist wat we nu moesten doen. Iets in me zij dat ik haar armpje los moest laten en toch okk weer vast moest houden want ik wilde haar niet kwijd raken in deze menigte. 'En nu?' Vroeg ik aan Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 22:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne - maid van Setto
''wat denk je van verder naar binnen lope' zei een stem achter ons. ik keek even snel om waarnaar ik door liep. Ik keek naar de grond en wieggelde op me plek ''iets drinken heer setto'' zei k zacht ne wees naar de bar

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hero Club boy
de jongen en meid voor me stopte met lopen gewoon midde in de gang terwijl i niet verer kon! ''wat denk je van verder naar binnen lope'' zei ik rustig en duwde me langs de lange blonden jongen heen. daarna ging naar een bank en lied me daar neer vallen. dansne was niks voor me maar kijke wel!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Emptyzo feb 07 2016, 22:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Anne zij weer heer en dat in een openbare gelegenheid zoals deze! Dat was best een beetje schaamtelijk. 'Setto gewoon setto.' Zei ik zachtjes tegen Anne. Een jongen duwde ons aan de kant waardoor ik me grip op Anne verloor. 'Sorry.' Zei ik netjes en keek naar waar de jongen ging zitten. Dat moment kon ik niet stoppen met staren. Zijn haar zijn lichaam zijn huid en houding en dan had ik zijn ogen nog niet gezien. Ik zocht naar annes hand en pakte het vast ik trok haar mee naar de bar en ging daar zitten op een kruk. Weer keek ik Anne aan. Wat moest ik doen?! Ik wist nouwelijks wat over clubs dan alleen dat je kon dansen! Wacht?! Leo/Jay bestelde shotjes. 'Twee sjotjes alsjeblieft.' Zei ik dapper en voelde me trots dat ik iets kon! Yeah. Ik pakte de twee glaasjes aan en gaf eentje aan Anne. Ik keek over haar heen naar de jongen die op de bank zat. Het was donker en de lampen knipperde raar waardoor ik zijn ogen nog altijd niet te zien waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 13 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: