cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyzo nov 22 2015, 11:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
''2 KILO!'' riep ik geschrokken. Maar ik lied me hoofd zakken. ''okey twee kilo meer!'' zei ik zachtjes maar dat boekje ging niet weg!. Ik lied me hand zakken naar zijn kond toen hij iets voorstelde om iets spannends te doen. Ik knikte ''ja dat wil ik'' zei ik. Ik kon het niet over me hart verkrijgen om hem niet te latne komen door mijn lichaam. ik zal alles doen om hem een pleziertje te doen. zelf als betekende dat dat ik hem moest blinddoeken zodat hij me lichaam niet zag. ''wat wil je doen dan?'' vroeg ik en begin zijn lichaam meer te strelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyzo nov 22 2015, 12:38

Simon:
'Ja dat wil ik' Klinkt er zachtjes. Iets gierde door me lichaam heen toen ik dat hoorde. Een voordeel nu was ze nog licht. Ik pakte haar heupen vast en tilde haar omhoog, Liep naar de kast toe en drukte haar tegen de deurtjes aan. Mijn handen verplaatste ik zodat ik haar beter vast kon houden. en hoger kon optillen voor een langere tijd. Ze zat op zun manier dat als ik haar lied zakken ze recht op mijn dik zat. Mijn eikel prikte tegen haar ingangen en gleed naar benede onder haar snelheid van haar gewicht naar binne toe. 'ah' gromde ik en pakte haar knie holters Deze trok ik omhoog meer naar me toe terwijl ze half klem tegen de kast aan zat. Mijn dik schoof gelijkelijk dieper naar binnen.rustig begon ik slagen te maken.ondertussen kuste ik haar teder op haar lippen. mijn heupen raakte steeds harder tegen haar liezen. en mijn dik steeds dieper en sneller naar binnen en buiten/ Dit was echt top sport voor mijn spieren. 'Ai shiteru' zei ik zachtjes in het japans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyzo nov 22 2015, 12:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
Simon tilde me op. en duwde me tussen de kast en zijn lichaam in. Zjin hande hezen me op en zorgde dat ik op zijn dik zakte. Ik boorde mijn nagels in zijn schouders. ''aah!' kreunde ik hard toen ik voelde hoe hij alles opstrekte rond zijn mannelijkheid. Met elke slag die diep naar binnen ging. kreunde ik hard. Het voelde zo raar. pijnlijk maar echt fijn!. Ik zoende hem terug ziverdat ging tussen het gekreun door. NA even lied ik me hoofd naar achtere vallen tegen de kast aan. Het zweet rolde langs me gezicht naarbenede over me nek.  Me liezen begonnen te branden van de krachtige slagen die hij maakte. Ik klemde me benen rond zijn lichaam heen. ''Ah ah simon!'' kreinde ik vol genot. Nu hij zo heerlijk bezig was wilde ik voor het eerst ook andere dingen proberen. Maar ik durfde het niet voor te stellen. 'ai shiteru'' hoorde ik he mzachtjes en liefde vol zeggen. ''Love aah you  aah too! aah''  kreunde ik. De slagen waren goed te horen in de kast achter ons.  Zijn kracht bracht me echt in een strans. Dit had ik nog nooit gehad!. ''faster'' kreunde ik. kon ik voorstellen om iets anders te doen? net wilde hij het ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyzo nov 22 2015, 15:55

Simon
Ik begon haar overal kusjes te geven. En zo veel mogelijk te knuffelen. Ze wilde dat ik sneller ging. Wilde ze dat echt? Zonder me al te veel druk over te maken. Probeerde ik nog iets sneller te gaan. Bij elke slag hoorde je de deurtjes van de kast bonken. En elke diepe haal was starters lekkerder dan ik dacht. Zachtjes zoog ik in haar nek en streelde met een hand door haar lange zwarte haren heen. 'Mmgrrh.' Kreunde. Het voelde net alsof ik echt met alle macht wilde komen van al die prikkels maar het telkens net niet lukte omdat ik net te wijnig had. 'Heb net iets meer nodig.' Vroeg ik meer hopeloos in de hoop dat zei iets wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyzo nov 22 2015, 16:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
Ik voelde in zijn slagen dat hij licht geirriteerd werd. na even zei hij dat hi meer nodig had. Ik kreunde even.''Laat mij dan!'' zei ik en zorgde dat ik zonder pijn of problemen met beide trillende magere beentje op de grond stond. Langzaam zakte ik met kusje naar benede toe. Als Simon het toe zou geven zou ik voorzichtig beginne met mijn eerste Blowjob aan hem. na even stopte ik en ging terug omhoog.
(als hi niet zou accepteren zou ik het niet roberen en meteen dit doen:)

Ik draaide me om en drutke me kont naar  simon toe. hier zat teminste een beetje vet aan. ik knikte dat hij het mocht proberen als hij het wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyzo nov 22 2015, 22:13

Simon
Emi zakte naar beneden en sloot haar mond rond me heen. Eerst kreeg ik een best vies gedachten bij. Maar toen ze eenmaal begon was het echt lekker. Met een hand streelde ik door haar haren heen. Na even kwam ze weer omhoog en deed nog iets gekkers dan eerst. Ik draaide haar terug om en schudde me hoofd. 'Nee, dat vind ik echt niet vriendelijk.' Zei ik serieus en gaf haar een kusje op haar voorhoofd. Maar als je achterstevoren wilt kan ik het nest proberen maar dan wel in het goede gat. Ik zoende met haar en bestreelde haar lichaam. Ik begeleide haar naar het bed. Ze was echt te klein om dat staand te doen. We zaten bijden op onze knieën op het bed. Ik ging achter haar staan en lied hem er moeilijk in glijden. Met me handen hield ik emi dicht tegen me aan. Met twee handen op haar mooie ronde borsten. Ik voelde gewoon hoe moeilijk dit bewegen was en in wat voor rare positie hij naar binnen gleed. Soort van bocht en dan omhoog. Ik moest echt op passen dat hij er niet uit gleed als ik hem terug haalde. Jap dit werd korte slagen maken. Een hand lied ik over haar buik heen glijden naar beneden toe met me vinger friemelde ik daar beneden zodat ik haar daar ook kon plezieren. Zodra ik met me eikel tegen een lekker ribbelig plekje aan kwam, rolde ik genietend met me ogen. Ik probeerde zo goed mogelijk te richten en er tegen aan te glijden. 'Oh zo heerlijk.' Kreunde ik en pakte haar borst iets steviger beed. Wat gek genoeg ook heerlijk was dat haar kond goddelijk tegen mijn liezen aan kwam. Het enigste deel van haar lichaam wat redelijk vol en zacht was. Als je haar borsten niet mee telde. 'Aah!' Gromde ik steeds vaker. Het voelde zo heerlijk heel me onderbuik raakte van slag en begon zit steeds meer aan te spannen. Mijn dik voelde steeds stijver en stijver aan. met veel genot bleef ik tegen het plekje aan scheuren. Zachtjes zette ik me tanden in haar nek. 'Jullie slikken nog altijd die pillen toch?' Vroeg ik beetje laat en onzeker. Heel de dreamer club was verplicht om de pil te slikken zover ze me dat ooit verteld hadden. 'Aah!!' Kreunde ik zwaar en hevig. Als een malle begon ik haar steviger vast te houden en duwde me dik met alle macht in en uit haar vagina. Elke haal die ik maakte tikte me ballen tegen haar kontje aan.
In een soort van opwindende bui duwde ik emi 90 graden omver, zodat ze gebogen stond. Heel me dik schoof er dieper in. 'Ooooooh!!! Mmmh!' Kreunde ik. heel me dik werd gloeiend heet van binnen toen mijn zaad als een ontwaakte volkaan er uit begon te spuiten, ik vulde heel haar poezie met mijn warme lava. en bounste hard tegen haar kontje aan terwijl ik haar heupen stevig vast hield. 'Zo giga lekker!' Gromde ik en bewoog nog heel lang na.

Me dik werd al wat kleiner maar het gevoel was echt fantastisch heel me eikel was gevoelig als weet niet wat! En dat genot was onbetaalbaar. Me handen hielden emi haar heupen in zijn greep. Ik bewoog net genoeg om er iets van te voelen maar niet genoeg om er uit te glijden. Nu ze zo voor over gebogen stond bleef hij er lekker diep genoeg in zitten. Ik zou zweren dat haar billen strak tegen me heupen stonden aan geplet. Enkel me ballen wiegde zachtjes heen en weer op de beweging mee. En tikte hierbij af en toe tegen emi aan. 'Ah! Sorry, het is zo lekker!' Kreunde ik met een raar stemmetje dat helemaal vervormt was door me ademhaling. Ik lied een van me handen naar voren glijden over haar onderbuik heen naar haar clitores met een vingertje dipte ik tussen me dik en haar vagina in zodat het nat genoeg werd vervolgens begon ik haar gevoelige plekje te maseren en te kietelen door er telkens over heen te gaan. 'Ahh, Emi blijf zo voor over zitten!' Fluisterde ik mega op gewonden. Me eikel werd bij elke klein slagje gevoeliger. Uit genot rolde ik weer met me ogen ik speelde zoon twee minuten met haar clid wat steeds gevoeliger en natter begon te worden. (Zo niet dan masseert hij gewoon verder met zijn vinger zonder op te letten) na zoon 5 minuten zo nog gestaan te hebben voelde ik weer bloed in me dick stromen. Me eikel werd dikker en zijn lengte groeide bij elke slag meer. Hij was nog niet stevig genoeg dat echt niet, maar de lengte was perfect om redelijk te kunnen bewegen.

Weer slaakte ik een opgewonden grom en begon steets meer te bewegen. Mijn sperma sopte lekker mee dat was echt komisch om te horen of was het haar vaginaal vocht? Nog altijd speelde ik met me vinger bij haar clid. Elke drie slagen werd me dick harder, langer, dikker en de eikel nog altijd gevoeliger dan de eerste keer. Na ontelbaar aantal slagen gemaakt te hebben voelde ik dat me knieën zeer begonnen te doen. En toch was het gevoel te lekker om op te geven! Ik moest door gaan tot dat ik er bij neer viel of tot dat het niet meer lukte. Weer begon ik haar te nemen. Maar dit keer rustiger beheerster en zachter. Toen hij stevig genoeg was duwde ik emi haar boven lichaam naar de dekens toe met haar kondje ietsjes omhoog. Voorzichtig begon ik boven op haar te kruipen. Met veel genot bleef ik haar penetreren. Ik was er echt van overtuigt dat ik geen tweede keer zou komen dus dat werd echt een lange avond voor me vriendin. *blijft bewegen met zijn dick*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyzo nov 22 2015, 22:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
Hij lied het min of meer toe. Ik sloot me lippen en me hand rond zijn dik. Ik voelde hoe hij langzaam in me mond ging. Eerst wist ik niet goed wat ik moest doen? tong niet te veel tong zuigen. Langzaam duwde ik hem steeds verder in me keel. Met me eigen vinger gleed ik over me lichaam naar benede toe. Ik masseerde mezelf in de tussen tijd. want hem zo horen was te geweldig. Na even wilde ik zelf meer. Ik stond echt te trappelen. Daarom ging ik overeind en draaide me om. Simon wilde maar wel in het goede gat. ho! dacht hij echt.! nee! iewl! dat zou te veel pijn doen!. dus ik lachte opgelucht. Na wat gefrummel aan elkaar zaten we op het bed. hij zat achter me. Doordat we op onze knieen zaten kon ik me benen niet al te ver uit elkaar doen en was de druk groot toen hij zijn dik naar binnen drukte. Ik lied me hoofd naar achtere zakken tegen zjin borstkas aan. Zachtjes kreunde ik op zijn slagen. Zijn dik rekte mijn wanden steedsmeer uit op deze positie en het voelde echt pijnlijk. En toch wond het me steeds meer op. Zijn handen op mijn borsten geven me echt een goed gevoel. ookal gingen ze langzaam zeer doen. Een van zijn handen gleed naar benede toe en begon me te masseren. Dit stimuleerde alles zo goed. Me buik begon weer te tintelen. Toen hij een flinke slag maakte trok alles samen. ''Aah!'' kreunde ik opgewonden ik wist niet waar ik me handen moest laten. Me buik gierde en ik zat bijna te kwijlen van op winding. De spieren in mijn vagina bleven gespannen staan rond zijn dik. Dit gaf me een akelig gevoel. Zeker omdat het langzaam begon te schuren. Hij vroeg of ik nog de pil slikte. ''Jah!'' kermde ik. Lichtjes opgewonden. Wat hier na kwma was iets minder. zijn dik gleed er uit en word met alle kracht er terug in geslagen. Doordat alles strak zat deed dit best wel zeer. Ik kreunde en gilde zachtjes toen ik voorover geduwt werd. Ik had even het gevoel dat zijn dik zo ver ging. Ik kreunde het uit. Dankzij Simons gekreun ontspande mijn buik erg. En op tijd ook want ik voelde hoe mijn buik warmer werd met Simons sperma. Dit voelde zo raar. Het druipte langzaam naar buiten toe terwijl hij door bleef gaan. Zijn handen grepen me huepen beet en trokkem me hiets omhoog. Hij bleef door bewegen. wel langzamer. Dit gaf mij de ruimte om bij te komen. 

Zelf toen zijn boner er mee ophield ging hij door. Ik beet op me lip. wat voelde dit raar aan. helemaal niet gevult maar ik kon ook niet tot rust komen. Dit veranderde zeker toen ik zijn hand over me buik naar me vagina voelde gaan. Hij speelde met me en me ademhaling stopte er mee. Ik voelde hoe ik steeds natter en opgewonder werd. Wat was dit mogelijk? Hij bleef zo lang door gaan met die slagen en zijn vingers dat ik na even gewoon gek werd dat hij niet meer deed. ''Fack me simon!'' kreunde ik toen ikvoelde dat hij weer steviger werd. Dit zo in mijn vagina voelen was raar. Hoe langzaam mijn wanden opnieuw opgestrekt werden. Wond me des te meer op. Ook de warmte van zijn sperma bleef me lang bij.

Simon duwde me verder de dekens in Ik lag met me gezicht tegen het matras aan me handen in dekens geklemt alsof me leven er vanaf hing. Zijn rlagen waren rustig.  ze mochten van mij nog harder en sneller!. Ik kreunde bij elke slag die hij maakte. WAt ik nog fijner vond was zijn dominatie zeker toen mijn lichaam plat op het matrasbelande en het machtige lichaam van simon op mij ging liggen terwijl hij door bleef gaan met penteren. ''please aah harder aah ah'' kermde ik nu echt vol lost haar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyma nov 23 2015, 13:20

Simon
'Sssst, me ouders zitten beneden.' Fluisterde ik en gaf haar kusjes in haar nek en op haar schouder. Langzamerhand maakte ik hardere slagen. 'Ah, heb zoon gevoel dat ik weer moet komen.' Kermde ik van genot. En bond me lichaam tegen die van emi aan totdat we haast samen gesmolten waren. 'Me moeder zou me vermoorden.' Lachte ik zachtjes bij het idee wat we aan het doen waren. 'Aaaah.' Kreunde ik en hield me lippen tegen haar blote huid aan, zachtjes plante ik me tanden op haar lichaam. Me eikel begon nu wel lichtjes te branden van alle prikkels en sex. Hij was zo Damn gevoelig geworden nu niet dat mijn ballen bij getankt waren om nog eens een vulkaan uitbarsting te doen, maar zo voelde het wel constant. 'Ah, ik hou het niet meer me spieren verzuren.' Gromde ik en maakte nog een paar harden slagen waarna de kracht begon af te nemen tot dat ik stopte. Ik haalde me Dick er uit en plofte naast haar neer in het bed. 'Oh hemel. Zo lekker.' Fluisterde ik en probeerde op adem te komen. Met een grote glimlach keek ik naar emi niet wetend dat mijn Dick nog altijd recht omhoog stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyma nov 23 2015, 13:35

EMI:
Simon suste me. Had hij eerder aan moeten denken met dit kast van net. Dat was dit bijna heel de buurt te horen. Maar de kracht van zijn lichaam op mij die mij het bed in duwde een zijn eerst nog krachtige slagen. Maakte mee gek. Waarom ik was al twee keer gekomen. Waarom raakte ik nu zo gek een wilde meer! Was dat wel gezond.  Ik voelde hoor Simon terug trok en zeurde dat zijn spieren zeer deden. Ik ging eerst tegen hem aan liggen. Meer mr been half over hem hem. Ik was nog steeds op gewonden een zijn lichaam maakte dat niet beter. Zeker toen ik merkte dat hij nog echt een harde erectie had. Netwilde hij niet dat ik bovenop ging. Maar hij wilde wel doggie en mocht hem net ook een pijp buurt geven. Ik dacht na een verzamelde al mijn moed. Voor het genot een afvallen!. Ik ging boven op hem zitten. Zijn machtige mannelijkheid schuurde tussen me benen. Het was zo glad dat het soepel met mijn bewegingen mee gingen. Beetje plagend wibbelde ik heen een weer. Als Simon me tegen Wilde houden keek ik hem speels aan. Ik pakte zijn handen beet een drukte deze op mijn borsten. Daarna leunde ik voorover ook zijn mond te verzegelen een zijn handen tussen zijn lichaam een mijn borsten vast te klemmen. Ik ging dit niet van mee af laten nemen!. Ik zat met mij kont omhoog zijn dik stond recht overeind. Ik glimlacht een beet op zijn onderlip. Met mr vrij hand pakte ik zijn mannelijkheid beet een ging er langzaam op zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyma nov 23 2015, 14:46

Simon
Ik plukte een paar lange haren uit haar gezicht en glimlachte naar mijn mooie vriendin. 'Blijf voor altijd bij me.' Fluisterde ik zachtjes. Ik drukte me lippen tegen die van haar aan. En wilde even lekker zoenen. Maar emi had duidelijk andere plannen. Ze ging boven op me zitten en schuurde haar poesje tegen mijn Dick aan. 'Emi.' Zei ik enkel en wilde haar weer naast me leggen maar ze verzette zich. Ze pakte me handen en legde deze geklemd onder haar borsten. Mijn mond verzegelde ze met die van haar. Emi wacht. Wilde ik nog uit kermen maar dat lukte al niet meer. 'Aah!!' Kreunde ik ze had zich door gedrukt op mijn dick. Deze gleed bij haar naar binnen toe.

Ik kon echt nergens heen zo. Ik wist even te stoppen met zoenen. 'Emi, vond je het ooit erg dat je me nooit mocht af trekken vroeger.' Vroeg ik onzeker over mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyma nov 23 2015, 14:55

EMI:
Zoals ik al gedacht had. Wilde hij tegen stribbelen. Maar deze keer was ik hen voor!. Ik zat net door een begin zachtjes op een neer te bewegen. Dit was het dus waar Yuli het over had. Het gevoel dat jr zelf een keer de macht in handen hebt een kan bepalen hoe het voeld!

Ik luisterde naar Simons vraag een knikte. "Ja" tegelijk kreunde ik omdat ik flink door zat. Ik soort me ogen. Een slikte een paar keer. "Ja ik wil jou ook vermaken. Een laten komen zoals je altijd bij mij deed" kreeg i er met veel moeite uit. "I want to pleasuer you too" kreunde ik. Een bewoog mr heupen iets sneller. Ik lag nog steeds plat op zijn lichaam. Met omdat ik anders bang was dat ik van mee plekke afgestoten werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyma nov 23 2015, 15:06

Simon
'Ik was bang dat je zou schrikken of iets van mijn Dick. Niet van voormaat maar.... You know... Was denk ik 14 toen het gebeurde.' Bekende ik en gaf haar een kusje. 'Mmmmhg!!' Kreunde ik en spande me onderbuik aan. Ik begon mee te bewegen zodat het er iets dieper in ging maar ook harder tegen dat heerlijke plekje aan. Ik kon haast niet anders dan blijven liggen en genieten van haar aparte bewegingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyma nov 23 2015, 15:15

EMI:
Ik glimlachte een ging recht zitten. "Ik vind aaah!" Simon bewoog ineens mee. "Ik vind het beter." Zei ik ik leunde met me handen op zijn borstkas. Zachtjes bleef ik op een neer bewegen. "Het is schoner" ik wist waar hij het over had. Het waar mee al lang op gevallen. Een misschien ook omdat Yuli me het verschil had uitgelegd. Een dat die van Simon er anders uit zag dan die van door jongen waarbij ik de badkamer ingelopen was omdat ik zo in gedachte zat hoeveel ik gegeten had die dag. Ik glimlachte nog steeds naar hem. "It perfect and a beauty for me" kreunde ik. Ik ging verzitten. Nu leunde ik met me handen op zijn knieën terwijl mijn gezicht naar gericht was. Als ik nu bewoog voelde ik zijn mannelijkheid tegen de wand van mijn vagina aan schuren. Dit had echt een heerlijk gevoel. Ik had echt de hele tijd het gevoel dat ik ging komen. Maar dat bleef weg. Vast omdat ik al twee keer eerder gekomen was. Ik ging niet op geven wie weet wanneer de eerst volgende keer is!. "I love you Simon" kreunde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyma nov 23 2015, 16:20

Ik bleef even stil. Dus ze vond echt niet zo erg. Wacht wist ze het al? Nu voelde ik me echt een beetje schuldig. Ik drukte me hoofd in het kussen en staarde naar onze heupen die op elkaar zaten en het sexuwele spel wat tussen hen in speelde. Dat was echt lekker om te zien. En zeker lekker kn te voelen me eikel schuurde heerlijk tegen dat ribbelig gedeelte aan van haar vagina want. Al me spieren trokken samen. Ik wurmde me handen los en pakte haar heupen beed zodat xe stil zat op me dik. 'Aaaah!!!' Kreunde ik hard. Het was te laat. Met veel gegrom duwde ik me dik lekker ruw en diep naar binnen toe. Bij elke haal kreunde ik. Alweer vulde ik haar binnenste met gloeiend hete lava. Teminsten zo voelde het voor mij. 'Dus je vind het niet erg? Dat ik ietsjes anders ben.' Bevestigde ik met een vraagje en begon me meisje te knuffelen zover dat lukte
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Emptyma nov 23 2015, 16:59

EMI:
Zijn handen hielden me stil op zijn lichaam. Deed ik iets fout. Ik beer op mijn lip maar al snel gaf Simon mee een harde die met zijn mannelijkheid. Ik kreunde het uit. Dat was echt goed raak. Het warme gevoel in me buik dat vrij kwam van Simon. Het geheim van Simon zijn gezicht alles was voor mij de druppel. Ik boog voorover. Zachtjes bewoog ik mee op zijn ritme een aktes trok zich samen rond zijn mannelijkheid. Ik kreunde bij het gevoel. Toorn we stootte met bewegen. Haalde ik nee heupen voorzichtig omhoog. Zijn dik gleed er soepel uit. Ineens ging ik mee schamen want ik voelde hoe zijn sperma land mijn kiezen naar benede gleed. Snel deed ik me handen tussen me tussen mijn benen. Mr al rode bezetten wangen kleurde nog roder terwijl ik over hem heen hing met me handen tussen mr bij benen in de hoop dat er niet meer spul uit zou lopen. Hij vroeg nogmaals of ik het niet erg vond. Ik schudde akten mee hoofd want echt bewegen durfde ik nu niet. Met een beschaamt hoofdje keek ik naar Simons borstkas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 7 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: