cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 14:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ik glimlahte toen ze ja zei. natuurlijk zoende ik der terug. Ze begon met me haartjes te spelen wat me het idee gad dat ik vergeten was me muts af te doen. Ik trok hem af meteen schoten em haren alle kante op.. jap daarom droeg ik een muts moest hoog nodig naar de kapper.


Toen ze naar haar mobieltje greep sloeg z me voor me neus omdat ik over haar heen had geleund. Ik lied me terug vallen en kreunde zachtjes. Wat kan die meid slaan!. Maar toen ze papa riep sloeg ik me hand voor me mond. okey beter ben ik stil. Ik bleef me neus beet houden. Was ik nu verkoude geworden. Ik haalde me hand weg. nope bloedneus!. Ze hing op en draaide zich op me. En vroeg wat ik van nature was. ik keek der aan . Weer zun vraag net of er onderscheit in is!. we woren toc haltijd over een kant geschoren!. '' en jij dan russies nederlands engels?''' vroeg ik terug. en glimlachte. ''koreaans'' antwoorde ik uiteindelijk. Ik gaf der een kusje,

Ik had een ontbijt gemaakt en liep de kamer in om angelina te halen. I kzag dat ze gedouched had en nu de jongen zowat stond de zuigen. Jah nee niet dat.. gewoon te pestne met de stofzuiger. Ik keek der aan. ''Geen andere jongens zuigen'' zei ik en wees naar de keuken. Ik glimlachte voorzichtig.

na het eten moest ze weg. ''zie ik je vanavond?'' vroeg ik weten dat we geen lessen meer samen hadden. en mijn pauzens ook anders waren deze periode. helaas..

maar k had wel les van die jongen hiero ofzo.. weet i kvee lwaarom ij hier was!

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 17:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Leo deed zijn mutsje af. Meteen schoot zijn haar alle kanten op. Ik lachte een beetje en streelde met een hand door zijn haar heen zodat het weer iets minder omhoog stond.

Leo hield zijn neus vast. Oh shit had ik hem gemept met mijn mobiel? Dacht ik lichtjes beschaamt. Agh moest hij maar uit kijken! 'en jij dan russies nederlands engels?' Vroeg Leo. Ik keek hem licht verbaast aan. 'Russies?! Wat denk jij wel niet. Nop me papy is half Frans en half Belgisch en me mams was Amerikaans. Maar ik heb het persoonlijk niet echt op andere talen. Ben al lang blij dat ik dat vreselijke Belgische accent niet meer heb.' Zei ik beetje verveelt.
'Koreaans.' Zei Leo na een tijdje en gaf me een kusje. 'Dan moeten we papy maar het verschil eens leren~' zei ik eigenwijs en keek Leo elegant aan. 'Hij zegt tegen iedere Aziaat Chinees. Hihi.'

'Geen andere jongens zuigen' zei Leo ik keek om en was al van plan om josh een mep met de stofzuiger te geven die hij van zich af had gegooid.  'Ah wat jammer nou wilde wel weten hoe een Japanner zoog.' Grapte ik en liep naar de keuken toe. Leo had weer eens iets heerlijks gemaakt. We aten samen en ik voerde Leo het laatste beetje zodat hij zijn bord leeg had.

'zie ik je vanavond?' Vroeg Leo. 'Eeeh, denk het wel. Tenzij joyce iets van plan is. 'Maar ik moet nu echt snel naar papy toe.' Zei ik en zoefde de jongens dorm uit.

Josh - asian
Nadat ik ook gedouched had ging ik met veel tegenzin stofzuigen. Die meid was de dochter van het hoofd. En me manager had me gezworen dat ik lief tegen haar moest zijn hij zij dat ze me enigste redding kon zijn als ik iets stoms deed of had uit gefroten.  
Nadat dat klaar was pakte ik me stuff en lied ik Daiki uit voordat ik in de kantine verdween voor mijn rijst ontbijd. Vanmiddag zou ik een van mijn eerste rap lessen geven aan de studentjes. Daiki zat lekker naast het bureau. Een leraar had een lokaal met een klein podium uit gekozen hier konden we rap battles houden bijvoorbeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 18:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

angelina vertelde precies waar ze vandan kwam. dat was nie wat ik bedoelde. Maar cond het wel intresant. Het was meer omdat iedereen ht altijd aan aziaten vraagt maar als het terug gevraagt word is het ineens raar. Maar damnt die hat veel gene in der lichaam geen wonder dat ze zo super knap was.

Ik zat achterin en lette op zo ver het ging. Smiddag hadde nwe shit met rap ofzo.. Bah.. rap.... ik kon niks anders dan zingen! Ook hier ging ik achterin zitten. yeah.. les van je kamergenoot. Ik keek toe wat me moestne doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 19:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
*naar papy en daarna les.*

josh
er was duidelijk te zien wie er in de klas entausjast mee wilde doen en wie niet. ik had een simple tekst uit laten printen met een rap tekst er op, maar dat niet alleen ik had de zelfde tekst ook als zang versie op een rustiger muziekje en natuurlijk ook een beat versie om op te dansen. aan de begin van de les lied ik mensne hun hand op steken in wat ze goed waren en verdeelde ze in drie groepen. de rapers de zangers en de dansers ieder kreeg hun aparte opdracht in de groep. de jongens die het leuk vonden lied ik lekker zig uit leven in een rap battle voor een warming up, totdat er een meisje op stond. ik keek even raar op. okee dit zag je niet vaak een meisje die wilde rappen. het meisje stond zelf verzekert maar flirt en gritste de micravoon uit een jongen zijn handen en begon met het nummer. damn dit had ik niet verwacht. het was apart maar tof. toen ze in het midden van het tekst was werd het nog gaver. 'Yeah!' zei ik blij en maakte een beweging met mijn handen en stak me duim naar voren. 'zie je iedereen kan iets met rap muziek doen, ook meiden.' zei ik entausjast toen ze klaar was. 'okee we gaan naar een volgende opdracht eerst heb ik jullie allemaal een apart ding laten doen. nu heb ik zangers nodig. zijn er mensen die redelijk kunnen zingen. beetje zuiver is wel erg vijn iemand uit de zang groepje?.' vroeg ik en keek de groep rond waar ik de zangers in had gestopt. 'jij asian, kom hier. zei ik. dat was makkelijk want hij was de enigste jongens asian in deze klas. 'kom hier en neem je tekst mee. ga op het podium staan naast dat meisje daar die toenet rapte.' legde ik uit en gaf de jongen een zachte duw in de goede richting. 'dj nummer 4 alsjeblieft.' zei ik en cijnde naar de dj die aan de muziek stond. 'okee, zoals je ziet is de tekst verdeeld in kopjes als een soort van mini verhaaltje. ik wil dat de jonge de oneven stukken zingt en dat het meisje de even stukken rapt, op de muziek. dus time goed.' legde ik uit en maakte gebaren. ik had hiervoor de zang nummer en rap nummer versies in elkaar gemixt. ik tilde af met me vingers totdat de muziek begon met de eerste noten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 20:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mee doe net rappen wat wa dat? ik deed alleen goed mee als ik een cijver zou krijgen? sinds dat ik naar de tweede gegan was ne liam gestopt was ook min motavitei ver te zoeken. Vroeger zou ik me uitsloven nu niet meer. misschien ook omdat ik weet dat als ik mara iets doe ik op me kop krijg!.

ZE rapte en ik zat een beetje naar buiten te staren. ineens moest ik het podium op, Misscehin omdat iedereen me anstaarde toen ze vroegne naar iemand die kon zingen. TOen ik op het poduim stond met de test ne de muziek pakte ik het al snel goed op in de goede octaaf wat voor mij vrij laag was en niet echt goed voelde. Waarom een tekst voor een jongen zo lag schrijven! sommige zingen hoger okey!.

Halver wegen. Zing i kgewoon hoger zingen wel op het juiste ritme en alles. En half door de rap heen. precies dat lalles klopte. Hey! niemand komt tussen mij en zang! Ik was niet goed in de rest! maar dit!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 20:17

josh
ik luisterde aandachtig het begin was niet helemaal als ik het verwacht had maar toen de jonge hoger begon te zingen viel het kwartje. ja dat was het dat was wat ik miste. ik wist presies in welke delen de jongen zijn eigen draai gaf aan het nummer. kijk als hij slecht zou zingen had ik me er wel aan geergerd maar wat deze jongen deed was gewoon stiekem fuuking gaaf. een van de leraren kwam binnen en luisterde mee. hij knikte een beetje in zigzelf dat het er goed uit zag. ik draaide me naar de leraar en keek met een blik zo van. yeah tof he!

'WOEH! YEAH!' gilde ik entausjast en maakte een hand gebaar. 'Dat! was, geweldig!' zei ik tevreden. de leraar naast me begon te klappen en niet veel later klapte de rest van de studenten ook. ik bleef met me hoofd knikken dat ik het gewoon tof vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 20:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik legde het papiertje neer en liep zonder iets te zeggen terug naar me plek.. zwaar geirriteerd door de schouderklopjes die ik kreeg van em klasgenoten. Ik zag dat de docent de jongen mee nam naar achtere.

docent:
Ik tikte de jongen aan die les gaf en vroeg of hij mee naar buiten kon lopen. buiten begon ik tegen hem te praten. ''Ik weet dat je hier maar een paar dagen bent, Maar der was vandaag een man uit korea die een voorstel had om deze school bekentheid te geven. Hij wilde dat deze school mee deed aan een tournooi, Jij bent voor 2 weken hier en das precies te tijd voor het tournooi. Dus doe je mee, Zo jah, Dan krijg je straks verder informatie,'' zei ik en keek hem serieus aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 20:34

josh
ik keek niets vermoedend naar de man en liep met hem mee. ik luisterde naar zijn verhaal. 'toernooi zeg je he.' ik dacht even na. zelf kon ik ook wel wat bekent heid gebruiken misschien was dit mijn kans om echt goed gezien te worden door anderen. 'okee, ik doe het.' zei ik kalm en zlf verzekert en pakte zijn hand vast om deze te schudden, dat het een deal was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 20:35

docent:
de jongen was met ons mee gelopen (sorry josh heb gesloten dat je me liep! mwhahaha evil RPer is evil!)

''Der zijn een paar regels.

1.Nummer moet zelf gemaakt zijn
2.geen covers
3. 2 mv's
-Een MV met verhaal
-Een MV gericht op muziek.
4. moet live gezongen worden.
5. Rap en zang
6 Dans
7. verhaal overbrengend.
8. binnen 1 week afgeleverd.

WE keken de jongen aan. zou hij het doen? zou hij iets weten? hij zou de redding zijn. Als hij deze uitdaging aan gaat zou dat zo geod zij nvoor deze school. Angelina had geholpen met de man in te palmen in deze school Dus als die jongen het nou ook goed zou doen. Zou het misscehin nog wel goed komen!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 20:42

josh
ik herhaalde de dingen die de man op noemde. tot aan punt 7. 'wah, wacht binnen 1 week?!' zei ik licht verbaast. okee het idee had ik al redelijk gekregen met behulp van die jongen die toenet zong, maar die datum was een uitdaging. 'okee dat moet lukken. maar dan zou mijn hulpje wel een paar lessen moeten missen is dat acceptabel?' vroeg ik aandachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 20:47

docent:
''ja binnen 1 week moet het opgelverd worden. De week er na zijn er voor rondens De MVs worden bekeken en de beste worden naarde halve finale gstuurd. Dat betekend dus al dat je uitgekozen bent uit een scholen gemeend schap met meer den 100 scholen!. en an het eind van de week halve finale die is word gehouden in New York. Als je dat haalt vleg je over voor eenweekend. Win je dat ga je door naar korea om daar door te breken. ohjah das waar het moet in het koreaans met een beetje engels'' ze ik er nog achterna als een 9de punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 21:01

josh
mijn mond viel haast open. zij hij nou engels.... ENGELS fukking engels... oh en koreaans... fuuk, koreaans. sohu kan me zeker wel helpen met keoreaans. als ik hard genoeg blijf smeken. ik kon wel wat koreaans maar het was niet perfect. ik wilde me hoofd herhaaldelijk tegen een tafel aan slaan en dan achter elkaar fuuk fuuk fuuk zeggen. maar dat ging nu effe niet. 'okee zou me best doen koreans en engels moet wel lukken.' zei ik hoopvol. ik moest die asian jongen vinden en snel. op deze school zouden ze toch wel engels leren? hoopte ik. die doorbraak in korea leek me zo tof en ik zou me sohu er zo blij mee maken dan kon hij echt trots op me zijn ookal was ik een beetje gekapt met school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 21:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
blijkbaar ging de les niet door Dit gaf e de kans om naar buiten te gaan. Ik zat in het zonnetje onderuitgezakt tegen de muur aan. Ver van de rest af. gewoon rustig *hoe is je les?* smste ik angelina. *had jouche een leuke vakantie gehad?* stuurde ik achter aan

docent:
we schudde de hand. ''Je kan alles gebruiken hier en geef het maar aan de school regeld het voor je. lokatie camera's make-up artiste van het hoogste nivo zeg het en we zorgen er voor'' zei ik terwijl ik hem uitzwaaide. Ik maakte een YES gebaar doen hij weg was. Even danste ik rond We werde beroemt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 21:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik zat in me les toen ik een sms'je kreeg. Het was Leo. *hoe is je les?* *had jouche een leuke vakantie gehad?* stuurde Leo er achteraan. *gaat wel gaat over wat jongens sexy en leuk vinden. Kwa moves :p * stuurde ik. *hihi joyce was weer eens niet stil te krijgen toen ik haar zag. Ze heeft een jongen leren kennen en net zoals altijd is niemand beter dan Eric -.-'' * verstuurde ik vervolgens. *damn joyce is echt zo sexy als ze die moves doet ben zo jaloers ze is zo knap.* tikte ik als laatst. *en hoe was jouw les?*


Josh - asian
'Ved! Okee zal ik zeker doen!' Zei ik als een blij kind die iets heel groots kreeg. Daiki en ik gingen naar buiten effe roken. Ik stond tegen de muur aan en dacht na. Daiki was plots uit me zicht gelopen. Beetje bangig keek ik rond. Ah daar was hij. Bij die, asian. Thx Daiki. Dacht ik en stapte op de jongen af. 'Yo.' Zei ik enkel. Daiki snuffelde tussen de benen van de jongen in en legde zijn voorpoten op de boven benen van de asiaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Emptywo aug 26 2015, 21:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
*maar je bent altijd sexy! daar hoef je niet speciaal voor te bewegen! Razz* stuurde ik terugmara voor ik nog iets kon reageren kreeg ik een sneut tussen me benen. Ik keek er droog naar en nergeerde het gewoon. Na even legde hij zijn pten op mijn bovebenen Ik gaf hem een aai over de kop. aish ik stond neit zo lekker. Maar daar was me kamer genoot. Ik nergeerde zijn Yo. Sorry ik had echt geen zin in contact ( en heeft oook iets met te toekomst te maken xD want normaal zou ik hem iets liever type.. maar dat klopt niet met de dingen die hij herhinnerd later en de reden waarom hij dingen vergeet en aangezien hij Yu/josh niet herkent).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 51 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 51 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: