cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptywo aug 26 2015, 22:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
*das niet waar :/ er kijken hoe dan ook meer jongens naar haar dan ooit naar mij.* stuurde ik.


Josh - asian
De jongen zij niks terug. 'Ik hou een zang talent test en het zou gaaf zijn als je mee deed.' Zei ik koeltjes en staarde voor me uit met me handen in me zakken. Daiki zette een poot op zijn kruis en drukte zijn snoet in de buik van de jongen om lekker geaait te worden. 'Auweeehooew.' Mompelde Daiki en schuurde zijn hoofd tegen het lichaam aan van de jongen. 'Hey!' Zei ik jaloers en wenkte een dodelijke blik naar Daiki. Daiki begon te piepen en lied zig langsaam zakken. 'Duss zie ik je morgen tijdens de ouditsjes?' Vroeg ik en liep al weer half weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptywo aug 26 2015, 22:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

*der hoeven ook geen jogens naar jouw te kijken! dat doe ik wel voor ze! voor mij ben je perfect* stuurde ik nog snel de jongen nergerend. De hond bleef aandacht vragen door zijn kop tegen me aan te duwden. Ik begon he mte aaien wnt hey dieren <3. Toen hij zakte zakte ik mee en knuffelde hem nog even. daarna stond ik op

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


''waarom?'' vroeg ik kort.


Ik liep naar me raam en klom naar binnen toe. Daar ging ik zitten achter de piano. rond een uur of 4 zou ik weer 2 lessen hebben in de tussentijd ging ik door met piano spelen of gitaar waar ik net maar zin in had.

Rond 4 uur ging ik me les in. Dezek eer was het theorie. hier lette ik meestal wel op. want het was iets wat ik leuk vind. Maar me gedachte stond er niet bij. Ik zat na te denken of ik zou gaan zingen voor die jongen. Waarom niet. zou misschein wel leuk zijn omte doen. keertje wat anders. En als ik een goed punt score zou die pa van Lina me misschien meer accepteren
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptywo aug 26 2015, 22:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
*hihihi, das lief <3 maar als ik beroemt wil worden dan moeten anderen jongens me ook aantrekkelijk vinden Sad* stuurde ik. *oh heb weer les spreek je later (k)*

Ik volgde een paar lessen waaronder zangles, dansles en Engels. Vooral die laatste twee had ik een hekel aan. De leraar sprak konstand Engels en bij mij ging het de ene oor in en de anderen weer uit. Mijn gedachten liepen konstand naar Leo. De leraar sloeg plots op me tafeltje. 'Angelina zing eens deze tekst alsjeblieft...' Zei hij streng. Shit...

Na de les liep ik samen met joyce door de gang heen ze lied wat foto's zien van die jongen en babbelde konstand over jongens idolen. Ik sprak gezellig mee. 'Hey we eten bij Leo vandaag.' Zei ik vrolijk. 'Oowhja.' Antwoorde joyce. We dumpte onze stuff in onze kamer vervolgens gingen we naar leos kamer toe. 'Leeeoooo~' gilde ik toen ik binnen was.


Josh - asian
'Kan verschillende reden zijn, roem, fans, bekendheid, vertrouwen, studie punten, uitdaging of gewoon omdat ik je stem erg gaaf vind. Je zong goed in de les.' Zei ik met me zware stem, liep verder weg en wenkte dat Daiki moest komen met een hand gebaartje. Daiki gaf een lik over dd jonge zijn wang heen en rende daarna achter me aan. '(Noemt tijd op van auditie)'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptywo aug 26 2015, 22:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Na de les was ik nog steeds niet uit of ik moest gaan. En toen de meiden binnen kwamen had ik nog niks klaar gemaakt ik staarde een beetje ver in gedachte naar het aanrecht. Leooo!! hoorde ik angelina gillen. Ik draaide langzaam o en glimlachte .''hehe'' ik keek echt met een kop van sorry dat ik nog niet begonnen ben met koken. misschin was eht wel slim om een pizza te bestellen want als ik nu nog moest gaan komen zoude nwe pas om 8 uur eten. en das wel heel laat.

als hij moest koken kookt hij andersp pizza of iets bestellen

We zaten aan tafel en i luiterde rustig naar de twee klestende meiden. Nu gin het alleen maar over jongens! voorheen had ik liam nog die af entoe er tegen in ging en over meide nbegon te praten. Met me eten half in me mond zweefde me gedachtens weer weg. Ik zat alles afte wegen. waarom zag ik er tegen op om gewoon te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptywo aug 26 2015, 23:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik snifte door de kamer heen. 'Help ik ruik niks wat is er aan de hand!' Zei ik gespeelt. Joyce begon mee te sniffen. 'Omg, ik heb het nu ook denk ik. Waar is het eten!' Zei ze geschrokken. Vervolgens schoot ik in de lach en rende naar Leo toe die op de bank zat ik drukte een kus op zijn mond. 'Hoe was je dag?' Vroeg ik. 'Angelina!!!' Gilde joyce. 'De koelkast is leeg...' Jammerde ze en ik heb honger.' Piepte ze vervolgens. 'Oh Leo Leo zullen we pizza nemen! Mmmh dan wil ik die vier soorten kaas.' Zei ik. 'En en en en ik een salami!' Riep joyce blij.

Tijdens het eten ging het weer over jongens. Todat josh thuis kwam. Joyce staarde hem aan met grote fan oogjes. Ik schudde mijn hoofd. 'No dont do it!' Zei ik zachtjes tegen haar. 'Oh Leo ze gaan een auditie houden heb ik gehoort van papy.' Wilde ik vertellen.

Josh - asian
Ik was druk met werk bezig en dingen regelen met mensen en kleine lesjes geven en workshops. Het was een drukke en vermoeiende dag. 'Fuuk al half zeven...' Mompelde ik en sloffe naar de dorm toe. 'Wat gaan we eten Daiki?' Vroeg ik aan hem. 'Heb je zin in noedels?' Vervolgde ik. 'Hey de stad is dicht bij.' Daiki keek me aan met een blik dat hij al teveel had gelopen.

Daiki en ik liepen langs de stad en haalde noedels. Vervolgens liep ik naar de dorm met me warme noedel bakje en ging op de bank zitten voor de tv kijkend naar mtv terwijl ik ad. Voor Daiki had ik plakjes ham gehaald. En een blikje honden voer deze had ik op de grond gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptydo aug 27 2015, 11:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
De meidne liepen te ruiken door heth uis heen Ik besloot maar uit de kueken te gaan en op de bank naar te ploffen. Dan kregne ze ook niet het idee dat ik graag wilde koken!. Angelina kwam op me afgrend en gaf een kusje op me hoofd ik glimlachte blij. ''goed plan'' zei ik op de pizza,

Ik bestelde de pizza's hiier je mij al pratn aan de telefoon!.... maar okey deed het voor d meiden. Na 15 min waren de pizza's er WAt een super serves! kwam vast omdat het op angelina's naam was gezet.

Tijdnens het eten kwam die andere jongen weer binnen en begon angelina over de audities. ''ik weet'' zuchte ik. ''hij'' ik weesnaar achtere naar de jongen toe ''vroeg of ik kwam'' ik prikte in me pizza.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptydo aug 27 2015, 11:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
we zaten net en de pizza man kwam zelfs aan de deur. ik nam de pizza aan samen met leo waarschijnlijk. natuurlijk moest ik een beetje flirte met de pizzajonge. 'zeg waneer komt laim?' vroeg ik en keek rond de huiskamer. ik legde de dozen op de tafel en gaf ieder zijn pizza een. leo had wat bestek gepakt om het te snijden in punten. we aten heerlijk en lina kreeg bijna een orgasme van de pizza. bijden spraken we over jongens. totdat een andere asian binnen kwam zitten hij stopte voor de tv en ging bij de bank zitten van af hier kon ik hem niet goed zien.

ik luisterde het gesprekje tussen leo en lina mee. leo wees naar achteren naar de jongen. 'Dus het is hem echt?' Vroeg ik zachtjes. 'Omg wacht dat is die zelfde jongen die mij terug naar de academy had gebracht toen ik verdwaalt was in een andere stad. Hij was daar zoo mysterieus stoer en raar.' Zei ik haast kwijlend. 'Kom op een idol jongen! Hopelijk schop ik het ook zo ver of zelfs verder. Dan zou me droom echt uit komen. Zingen in een meiden groep.' Zei ik perongelijk inplaats van dat ik het alleen dacht. Angelina gaf me een por. 'Hey niet te hard dromen he!' Zei ze flauw.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Leo had top pizza bestelt. Ik opende de dozen en snoepte er heerlijk uit. 'Leo welke heb jij?' Vroeg ik en wilde een puntje van hem jatten of ruilen.

'Ik weet,' zei Leo en wees achter me. Ik draaide me half om. 'Wacht wat!?' Zei ik verbaast en draaide me terug. 'Heeft hij jouw gevraagt!' Vroeg ik. Leo was in zijn pizza aan het prikken. Ik pakte een punt en stopte het in zijn mond. 'Pizza eet je met handen~' zei ik speels. 'Leo weet je hoe beroemt je kan worden met die dingen. En onze school word dan nog beroemder! Omg papy zou dat zo geweldig vinden!' Riep ik blij en wiegde van links naar rechts terwijl ik me gesloten handen op mijn wangen had gelecht. 'En en en en wat doe je!' Vroeg ik nieuwschierig en nam nog een hap van mijn pizza. 'Aaah mmmmmh zo lekker die pizza.' Kreunde ik. 'Hihi geniet er nu nog maar van dadelijk als we sterren zijn moeten we meer op ons viguurtje letten.' Grapste joyce en pakte mijn buikvedje vast. 'Au! Hey! Zo dik ben ik ook weer nog niet!' Zei ik zelf verdedigend. 'Toch Leo!?' Vroeg ik.

'Zullen we zo naar het strand moet eigenlijk nog een beetje oefenen met zwemmen. Ik pakte leos pols vast. Gaat het weer met je pols?' Vroeg ik en streelde met me vingertopjes over zijn huid heen. Ik trippelde lopend met twee vingers omhoog over zijn arm heen. Vervolgens kietelde ik hem in zijn nek. 'Hihi jullie zijn zo schattig volgens mij ga jij helemaal niet zwemmen op dat strand.' Zei joyce en keek ons door denkend aan.

we liepen met zijn drieen naar het strand toe. ik had een strand jurkje aan getrokken die ik zo af kon doen als ik het wilde. met daarop mijn bekini. joyce had een gewone korte broek aan, okee erg korte broek. ik hield leos hand vast en trok hem mee over het strand heen richting de duinen. daar dumpte ik me strand kleed neer en natuurlijk leo. ik bukte voor over naar hem toe en gaf hem een kus op zijn lippen. 'zie je zo weer.' fluisterde ik zachtjes en lied me lange strand jurkje van me lichaam af glijden vlak voor leo's zicht. deze lied ik op het kleed liggen en rende naar het water toe.


Josh - asian
in de tussentijd dat de meiden met mijn slachtoffer naar het strand waren probeerde ik dingen te verzinnen en op papier te schrijven maar ik miste een beetje hulp bij het schrijven tot nu toe zag ik alleen nog maar beelde en deelen tekst door me hoofd heen vliegen. ik had iets in me hoofd vast zitten iets over een tweestrijd in het zelfde persoon alleen dan weergeven als twee verschillende personlijkheiden. ik had ook een grietje nodig een asian grietje. die mee wilde spelen voor in het verhaal. dat was toch wel te regelen? ze hoefde niet te zingen of iets. ik schreef al mijn ideeen op die me binnen schoten. die heerlijke stille blik van die jongen. die kan ik goed gebruiken voor die karakter versie die ik voor hem bedacht had. mmmh dan moet ik die anderen spelen. ahss, waarom had ik die andere gast, die ik moest spelen, als wild, wit en agresief beschreven?

ik schreef een kort verhaal ideetje naar olivia toe om te vragen wat ze er van vond. *klinkt spannend, ga je je haar dan ook wit verven? of blonde?* appte ze gelijk terug.
* >.< nee waarom?* vroeg ik terug.
*omdat dat cool is! dan straal je die karakter meer uit. die je beschreef, lekker wild kapsel nemen wat alle kanten op staat.* stuurde ze.
*denk je echt?* vroeg ik nogmaals.
*ja echt! doe het nou maar! (k)*
*en ik had mezelf belooft nooit me haar te verven.*
*je kunt het ook bleken. dat gaat sneller en dan word het een betere kleur blond of wit.* legde ze uit.
*fuuk, okee ik zie wel... vraag wel aan zoon makeup geval hoe ze dat ook noemde.*
*make-up artiste?*
*ja dat.*

ik gaf daiki een aai over zijn bol. 'ben even hulpjes zoeken ben zo terug.' vertelde ik aan daiki. 'tot zo.' ik swaaide me hondje uit en zocht op de gang naar het lokaal waar ze altijd in zate. de deur stond op een kiertje. stiekem gleurde ik naar binnen toe. ze was met iets bezig. 'Yo~' zei ik zachtjes. het meisje schrok zig het lazeris en lied iets vallen. vervolgens draaide ze zig naar mij om. 'is het mogelijk om asian haar te bleken of iets?' vroeg ik terwijl ik aan mijn eigen haar zat. ik ging tegen de deur post aan leunen met mijn armen over elkaar heen. en bekeek haar met een lichte grijns. 'is voor de mv die ik moet maken binnen deze week.' voegde ik er aan toe. 'oh en is het ook mogelijk om van die nep tattoo achtige dingen op een huid te schildere? dat het zeg maar echt lijkt?'

nadat ik bij haar geweest was ging ik opzoek naar een muziekant. hij was aan het piano spelen. 'Yo.' zei ik toen hij klaar was met zijn nummer. de jongen keek droog op maar bleef verder stil. ze waren natuurlijk een asian niet gewend. 'heb je een rode piano. zo rood als bloed?' vroeg ik. 'umh, ja in de berging hoezo?' vroeg hij. ik stak me duim op. 'arigato, kun je me hem laten zien?' de jongen knikte en stond op. hij begelijde me naar de berging en trok het doek van de piano. ik streek met me vingers over de plank heen. 'perfect. die wil ik.' zei ik enkel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
ik swaaide angelina uit en plofte naast leo neer. 'soooo~ en hoe was het in de vakantie. 'lina straalt zoveel meer sinds ze chocomel over haar heen heeft gekregen. eerst zag ik het totaal niet maar nu vallen de puzzels in elkaar. het spijd me zo voor wat ik gedaan heb, en veroorzaakt had tussen jullie. allemaal om die stomme eric.' vertelde ik en zuchte. 'ik heb eric vandaag nog niet eens gezien. hij zou vast wel nogsteets op vakantie zijn.' met een hand streek ik over het zachte zand heen en keek naar lina toe die in het water zwom. met me hand kneep ik het zachte zand vijn en tilde het omhoog. vervolgens lied ik het langsaam uit mijn grip weg glijden. als een soort van zandloper gleed het naar beneden toe totdat de wind het mee nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptydo aug 27 2015, 17:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik nergeerde haar pizza vraag en lied hara gewoon pakken als ze dat wilde. Ze begonnen over Angelinas buikje en of ik mee zou doen. Op de auditice vraag haalde ik me schouders op ik wist het nog steeds niet. toen ze vroegne of angelina dik was schudde ik me hoofd. ''Mag nog wel meer aan hoor ''glimlachte ik. Ik meende het het makte me echt niet uit hoe ze er uit zag ze was voor mij perfect.

Ze wilde naar het strand en vroeg of me pols okey was Ik knikte dat het wel ging.

Ik liep in alle rust met ze mee. Hey nu ik een GF had wilde dat niet zeggen dat ik ineens hee lactie zou reageren!. Ik werd letterlijk op het kleedje gedumpt! zie mij daar geen problemen mee hebben. Wel dat ze zich voor me uitkleden, I kbeek haar lichaam. ik zat bijna te kwijlen.

Joyce kwam naast me zitten. ze vroeg naar me vakantie. ik stak me duim op dat het goed gegaan was en staarde naar Angelina in het water. Het zwemmen stond der zo goed!. daarna veronschuldigde ze zich voor haar gedrag. ''Misschien was het ook wel goed'' zei ik zachtjes terug. ''als we nooit op diemanier ruzie hadden gehad.. Had ik het ook nooit verteld en waren we er niet achter gekomen'' zei ik tikte zachtjes tegen de onderkant van der hand aan en viel het zand sneller uit der handen. ''Met eric en jouw komt het goed weetje. Hij ziet het vanzelf hoeveel jij voor hem betekend.'' Ik hield me pols omhoog. ''toen hij deze brak zei hij dat ik van zijn meisje moest afblijven. En aan de enige wie ik kwam was jij'' zei ik en glimlachte.. ''misschien heeft je plannetje een kleinbeetje geholpen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptydo aug 27 2015, 17:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
''Mag nog wel meer aan hoor' zei leo rustig en glimlachte. 'zie je ik ben helemaal niet dik.' zei ik zelf verzekert. 'of leo houd gewoon van vedjes!' maakte joyce er gelijk van. 'oh! agh dan overleef ik teminsten de winter!' zei ik speels en jatte ook een pizza punt van joyce.

ik zwom en in de tussentijd hield ik af en toe leo en joyce in de gaten. de golven en de stroming gaven mij meer uithoudings vermogen en kracht. een van mijn ideen die prima werkte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
ik luisterde naar leo, hij vertelde dat het misschien wel moest gebeuren om te zijn zoals ze nu waren en dat was een schattig stelletje. ik glimlachte. was dat gekneus van mij toch nog ergens goed voor geweest. ik probeerde leos geslaan de derde keer te ontwijken. maar realiserde dat dit aan sloeg op de zinnen wat hij zei. als dit niet gebeurde zou het zand nooit anders vallen. leo had het nu over eric ik keek naar zijn pols toen hij hem omhoog hield. had eric dat echt gebroken. zo sneu.

ik kreeg mijn glimlach niet meer van me gezicht toen hij vertelde dat eric zij dat hij van zijn meisje af moest blijven. 'misschien heb je gelijk. en heeft het ergens gewerkt.' ik staarde voor me uit naar het zand en glimlachte nu meer met mijn ogen. 'vroeg of laat komen we, eric en ik, elkaar weer tegen. hoop ik.' ik opende me hand zodat het zand in een keer weg was.vervolgens aaide ik over leos hoofd heen. en als hij zijn muts droeg trok ik deze van zijn hoofd af. 'hihi.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptydo aug 27 2015, 18:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ze keek me aan en had me blijkbaar door. Ik legdeme pols terug en toen begon ze aan me muts te zitten. I kblies me wnagne op en probeerde haar te ontwijken. ''Hey!'' piepte ik maar de muts was al van me hoofd an. Ik greep er naar en proberede hem te pakke nte krijgen. Langzaam zakte ik steeds verder over der heen. GEEF HEM TERUG! Ik ging verschuiven zo dat ik voor der ana kon kijen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] ''aawh please geef terug!''


Ik ging weer zitten en staarde naar angelina in het water. Zo nat ws ze ook niet verkeerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptydo aug 27 2015, 18:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
ik ontwijkte de terugpak acties van leo. hij kroop steets mer naar mij toe totdat hij langsaam over me heen zakte. ik stak speels me tong naar hem uit. 'nenenenene~' zei ik flauw en zette de muts bij mezelf op. 'leo, denk dat krulletjes ook wel goed bij je staat. of lang haar tot hier.' zei ik en wees met me hand een bepaalde hoogde aan. ikg af een klein gilletje toen hij hem weer af wilde pakken. 'nee je krijgt hem niet zomaar terug~' jammerde ik speels en probeerde bij leo vandaan te kruipen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
ik werd een beetje moe en me handen voelde aan als omatjes. ik stapte het water uit en liep naar de stoeiende vriende. joyce had de muts van leo te pakken. ik ging wijdbeens staan. en bukte naar leo toe. met een hand drukte ik hem verder naar achteren toe zodat hij op zijn rug zou gaan liggen. ik kroop iets meer over hem heen en gaf hem een natte zoute zoen. 'awh zo schattig.' hoorde ik joyce zeggen. 'waneer komt er een mini leotje?' vroeg ze speels en begon te lachen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptydo aug 27 2015, 18:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Na even belande ik op me rug en kroop angelina op me Ik pakte haar vast en trok haar lichaam tegen de mijne aan. Wat maakt het me uit of ik nat zou worden!. Ik zoende der terug maar toen ik angelina hoorde over een mini leo vloog ik overeind. ''Niet!'' zei ik meteen. ''gewoon niet!'' OP dat moment keek ik naar benede. ''aah!'' zei ik en plukte ana mijn schirt hij was doorweekt! nouja. Ik glimlachte naar haar. ''ik moet jouw toch nat krijgen;'' zei ik zacht zodat alleen angelina het zou horen

Ik had me muts niet meer terug gekregen. ''Jocye houd hem mara hij staat je goed'' glimlachte ik terwijl ik angelina omgedraaitt had. Ze zat nu tussen me benene. Ik Probeerde haar warm te houden terwijl we naar de ondergaande zon keken. ''Liam is van school af'' ze ik dit was nog een reactie op de vraag tijdens het eten. Toen had ik er niet echt op gereageerd misschien omdat het me toch dwars zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptydo aug 27 2015, 19:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
'hihi dat word dus nog even wachten joyce.' gniffelde ik en gaf leo nog een lekkere natte zoen. leo plukte aan zijn kleren. 'ik moet jouw nat krijgen zei hij mega zacht. ik lachte om hem en begon hem nog meer nat te maken door vol boven op hem te liggen. 'mooi niet dus! nu is het een keertje andersom. hihi.' zei ik een aaide door leos warrige haren heen. 'je was zo lief toen je met dat kindje praate op het strand tijdens die schildpatjes.' merkte ik op en glimlache naar leo.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
'awwwhhh wat jamer nou!' piepte ik en lachte op leos reactie dat hij geen mini leotje wilde. ik genoot van die twee en staarde naar de hemel die steets donkerder werd. 'Liam is van school af' zei leo plots die de stilte verbrak. 'wat? waarom? hij kon zo goed dansen?' zei ik geschrokken. en ging recht overeind zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptydo aug 27 2015, 19:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina praatte over het kindje o het strand ''yeah zolang het de mijne niet is is het leuk'' zei ik en meende het ik wilde nog echt geen kinderen! niet dat ook nog er bij! eerst school dan bandje en dan later als ik 40 ben ofzo een kind niet eerder! (huehue).

We zaten rustig naar de hemel te keken in elkaar arme toen ze vroeg waarom liam weg was. ''Hij had super veel straf gekregen en dat was vor hem de druppel om te gaan'' zei ik. ''Hij wilde niet meer op school zijn enzo'' ik zuchte ik ging hem missen ookal was het en klootzak. ''laten we terug gaan'' zeik toen het echt al laat werd ook wel gezegt 12 uur.

We liepen terug. DAar werd lina van me afgenomen ik zwaaide ''goodnight lina~!'' zei ik en keek jocye aan en knikte dat het ook voor haar was. Daarna schoot ik me kamer in en viel vrij snel in slaap. toen ik wakker werd miste i ktoch iets. en dat was de sweet lina in me armen


de volgende ochtend was die auditie ik had belsoten niet meer te gaan. het was niks voor mij. Ik hoefde die aandacht niet. En ik had me eigen groepje. Maar wat ik niet wist was dat de les haddne in het lokaal van de auditie. En zo goede leerling als ik was stond ik 10 minuten voor de les bij het lokal. ik liep naar binnen. het waren precies de laatste 5 minuten van de auditie
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Emptydo aug 27 2015, 20:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
'misschien als je 30 bent?' vroeg ik en keek hem verlieft aan. 'babys zijn zo schatig iedereen moet er ooit eentje hebben.' zei ik nog meer verlieft. 'ja dat zeker!' bevestigde joyce me.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
'awh zo jammer...' zei ik en dacht aan de krullenbol laim die dansend van de trap af kwam. 'we vinden wel een andere maatje voor je leo!' zei ik hoopvol en stond half op. 'ja laten we inderdaat gaan voordat we ook straf rkijgen.

bij de dorm nam ik lina met me mee 'heheheheheh, ze slaapt met mij vanacht!' zei ik gemeen. 'goodnight lina.' zei leo. 'hey en ik dan?' zei ik flauw.

de volgende ochtend hadden we alweer les.

josh
ik zat daar helemaal onderuit gezegt op een stoel te luisteren en te kijken naar de auditsie. fuuk kom op... ik was nog geen enkele stem tegen gekomen die zo goed waren als in mijn gedachte misschien omdat ik konstand de stem van die asian in me hoofd had. jap dat was een slecht idee om hem als voorbeeld te gebruiken. toen net een van de laatste aan de buurt waren kwam mijn zegen naar binnne. de leeraar pakte het jog bij de arm en begelijde hemm naar de podium. toen hij er eenmaal op stond ging ik geintreseerder zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 52 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 52 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: