cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptydo sep 03 2015, 22:51

leo:
"Weet dat ik nooit zal opgeven mer van je te houden." zei ik snel toen ze echt radeloos keek..Waarom.had ik.die mobiel gegeven vanochtens!!!.


Ik zag dat ze het ook raar vond dat eric her goed probeerde te maken."Hij wil morgw avond.. "Ik kon me zin nie afmaken of ik werd naar jocye gesleurt.ik ging op een afstandje zitten niet echt in de intressens om mee te praten met die nieiweling.

Zane:

Ze pakte me peuk af en hield hem weg. Ik keek der aan met zun blik van geef hem terug! Maar exht veel deed ik niet dat kwam wel hij de peuk weer dichterbij was. Zo gezeft zo gedaa toen.de peuk binnen handberijk was greep ik er naar.

ze vertelde dat ze in het weekend vrij was behalven sochtends vroeg. ''want to go out?". ik keek der recht uit.

er kwam een andere meid bij zitten. ik knikte naar haar dat. der gezien had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptydo sep 03 2015, 23:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Nouw!' Zei ik toen hij de sigaret terug pakte. Ik keek hem aan met een blik dat ik hem in de gaten hield. Vervolgens nam ik elegand een trekje van me sigaret. 'want to go out?' Vroeg hij. 'Hihi, mag niet met vreemde mee van me kamer genoot.' Zei ik plagerig en keek naar Angelina dje naar ons toe kwam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina

'Oh en over het etentje, Ik wil heel graag mee maar ben zo bang dat papy ons snapt.' Zei ik eerlijk tegen Leo. 'Joyce je vind het toch niet erg om vandaag alleen te eten?' Vroeg ik ontschuldig aan haar. 'Ooh nee hoor jullie zijn zo schattig samen. En misschien~ kan ik met iets lekkers mee eten. Ik bedoel met iemand mee eten die iets lekkers maakt.' Zei ze en Giegelde terwijl ze naar dat lekkere stuk keek van vanmiddag. 'Oeeeeeh en en en.' Vroeg ik door. 'Heb zijn nummer al.' zei joycr met een zwoel gezicht. Meer om mij te plagen als ee meiden grapje. Ookal zal Eric nu voor bij lopen ik wet dat joyce hem niet eens meer zou op merken. 'Joyce!' Zei ik streng. 'Wat?' Vroeg ze ontschuldig. 'Hey hij heeft inegeval me mobiel niet gepikt.' Gniffelde ik en jatte zijn sigaret weer uit zijn mond.

Josh
Ik had Daiki eten gegeven en uit gelaten ik vond het jammer dat ik hem moest achterlaten in de dorm.
'Zie je vanavond maatje.' Zei ik en deed de deur dicht ik had een zwart blousje aan en zou olivia ophalen bij een bushalte. Ze rende naar me toe en jumpte regen me aan. Ik ving haar op en draaide een rondje met haar. 'Hey schatje.' Zei ik verlieft en gaf haar een kusje op haar voorhoofd. 'Omg omg josh je haar Hahahahah!' Lachte ze en haalde een hand door mijn spier witte haar heen. 'Vind het vreselijk.' Antwoorde ik en glimlachte. 'Kom de rest wacht bij de poort.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptyvr sep 04 2015, 09:21

leo:

"je kent josh toch dan ben.je.gewoon met hem mee gegaan!" stelde ik voor. daarna zar ikngewoon.rudtig te genieten van de meiden die over die nieuweling praatte. Dit.bewees maar weer dat ik echt introvert ben en gewoon niet veel te melden heb of mee wil praatten vond dit al heerlijk. tegenbde tjjd dat we weg gingen besloot.ik me.om te.kleedde. ik gaf lina een kusje op der hoofd en verdween he rgebouw in om me.on te kleden en liep naar de poort.toe. Daar stonden Josh en zijn .vriendin. Wat zag ze er jong uit..of leek dat maar zo?.

Zane:

Toen er een tweede meid bij kwam zitten zei jocye dat ze niet uit mocht gaan met vreemden. Ik.glimlachte. "Dan moet ik er maar snel voor zorgen dat ik geen vreemde meer voor je ben" Glimlachte. Ik de twee meiden raakte in gesprek over dat ze me nummer had en zo. Ik keek jun.aan. "Btw ik hoor jullie.gewoon hoor dat mijn moedertaal americaans is wel nie zeggen dat ik jullie.nie hoor of versta"Lachte ik.toen ze zo praatte alsof ik er niet meer naast zat. Daarna zei jocye iets in de zin van lekker eten met.iets lekkers. dit is voor.iemand die net nieuw is met de taal lastif te verstaan. Want in.america met mijn snelle vertaling betekende het gewoon letterlijk iets lekker eten met iets lekkers er bij. Alles in de zin.van eten. daarom snapte ik ook niet dat her gericht was naar mij. Maar toen dat andere.bruinharige meisje me.peuk af pakte en ze beide naar me.keek viel.het kwartje. "Oh! Je wilt dat ik.voor je kook??" Vroeg ik meer. "ik kan je wel mee nemen naar me ouders hun hotel als je wilt eten?."

de asian die er stil.bij gezeten.had liep weg en.gaf het bruinharige meisje een kusje. Aah nu snap ik waarom ze toenstraks.zeiden dat ze schattig waren samen.

"Zie ik je dan vanavond?"Vroeg ik voordat ik terug ging naar her groepje
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptyvr sep 04 2015, 10:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Dan moet ik er maar snel voor zorgen dat ik geen vreemde meer voor je ben' zei met zijn leuke accentje. 'Hihi dat is dan aan jouw om dat te regelen.' Zei ik zoet en nam een trekje van mijn sigaret.

'Btw ik hoor jullie.gewoon hoor dat mijn moedertaal americaans is wel nie zeggen dat ik jullie.nie hoor of versta' zei hij. Bijden schoten we in een soort van meiden lachje. 'Zou niet best zijn als je het niet kon verstaan.' Zei Angelina gniffelend.

Angelina had zijn peuk en nam er stiekem een trekje van. Plots veranderde de radeloze blik van de jongen. 'Oh! Je wilt dat ik.voor je kook??' Zei hij tot slotte. 'Alleen als je goed kan koken~' zei ik speels. 'kan je wel mee nemen naar me ouders hun hotel als je wilt eten?' Stelde hij voor. 'Hotel?' Herhaalde ik hem. Ik keek Angelina aan met zo blik van Huhuhu hij gaat me toch omleggen. Daarna gniffelde we bijden van elkaars blikken. 'Is jullie huiskamer zo rommelig dan?' Vroeg ik maar ookal wist ik dat meiden eigenlijk helemaal niet in jongens dorm mochte komen. 'Is het hotel hier vlak bij dan?' Vroeg Angelina. Toen Leo weg ging keek ze opzij. 'Oh joyce ik moet me denk ik ook omkleden. Zie je vanavond weer om 9 uur~' zei ze en sprintte naar de meisjes dorm.

'Zie ik je dan vanavond?' Vroeg hij. Ik knikte. 'Ja is goed. Waar en hoelaat spreken we af?' Vroeg ik en glimlachte liefjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik trok snel iets leuks aan en deed me haren mooi. Vervolgens rende ik naar de poort waar Leo zou staan. 'Hey, josh.' Zei ik en bekeek daarna dat grietje. 'Is ze je zusje?' Vroeg ik. Joshs ogen werden heel even iets groter. 'Wah? Zusje!' Herhaalde hij me. 'Kan toch, Leo heeft ook een rare zus. En ze lijken helemaal niet eens op elkaar.' Vertelde ik. Het meisje glimlachte. 'Hihi, nee josh is me vriendje.' Zei ze trots. Ze keek naar de poort. Ik draaide me om en zag daar emi lopen. Ik swaaide naar haar. 'Heeey.' Begroete ik. Achter haar liep een nette jongen in nette kleding. Omg die twee paste echt perfect bij elkaar die looks die uiterlijk hun lichamen. Ik keek van mezelf naar Leo. Awh hij is asian look en ik, ik ben, ik... Ik dat niet. 'Okee Lets go!' Riep josh en wees naar een bos halte niet veel later toen we daar stonden kwam er een bus aan. We stapte in en weer uit bij de goede halte en wandelde samen naar het restaurant. En je raat het nooit het was weer een asiatische restaurant alleen dan veeeeel luxer. Josh gaf zijn naam door en we werden begeleid naar een gadarobe waar ze zonde jassen aan namen en vervolgens naar een gereserveerde tafel. Meteen kregen we de kaart en kopjes thee geserveerd. 'Zal ik de thee doen?' Vroeg emi. Josh keek haar aan. En keek vervolgens van emi naar mij en dan naar zijn vriendin. '....Eeh.... Is goed.' Zei hij zachtjes. Emi deed een soort van thee seremoni leek het wel ik had dat wel eens gezien in zoon film die ik samen met Leo had zitten kijken. Daarbij schonken altijd de vrouwen de thee in voor de mannen. En dat deed ze ook presies zo. En als laatste de meisjes. Josh pakte een van de menu kaarten. 'Mmmh wat zal ik kiezen.' Zei hij tegen zigzelf. Ik pakte een Nederlandse versie van de kaart. En bekeek de plaatjes. 'Oeh ze hebben ook garnalen~' zei ik al smullend. 'Wat neem jij Leo?' Vroeg ik en leunde iets meer naar hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptyvr sep 04 2015, 14:56

Zane

'Zou niet best zijn als je het niet kon verstaan.' gniffelende het bruinharige meisje. ik glimlachte en schudde me hoofd. soms hoopte ik echt dat ik ze niet verstond man! nee niet deze meiden gewoon iedereen in het algemeen. Zoveel bullshit dat iedereen altijd verteld.!

''Ik woon niet hier op school, Dat hotel is van me ouders'' glimlachte ik en zg de meiden wel denken aan andere dingen. Well daar zou ik ook geen nee tegen zeggen!. Maar op dit moment niet. ''nee 30 min met de motor'' zei ik en wees een bepaalde richting op. Het bruinharige meisje vertrok achter de asian aan. ''jap die zijn best wel schattig samen'' knikte ik, Dat was nog gericht op een van jocye haar opmerkingen aan het begin toen ze tegen de bruinharige zei dat ze schattig waren samen.

Ik keek op me horloge. '' over 90 min bij de poort?'' zei ik en stond op. Ik moest og een opdracht afmaken en inleveren zodat ik niet heel de vorige periode overnieuw hoefde te doen. Dat kon i kwel ff afronden binnen 60 minuten.

Ik had het af en friste me op. Ik pakte me motor helm en wachten met me motor (hij is oud genoeg om te rijden! en rijk genoeg! XD) Ik had een extra helm blij en wachten op het meisje.

Leo:

aah nee niet weer chinees!. i ging zitten en haalde me schouders op. uiteindelijk prikte ik maar iets aan. was een ei gerecht iets. dat kende ik tenminste. Ik glimlachte naar Lina. God wat was ze knap!. (Maar ik weet niks te type bij leo XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptyvr sep 04 2015, 23:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Ik woon niet hier op school, Dat hotel is van me ouders' vertelde hij. 'Oh wat jammer nou. Dat je hier niet op school slaapt.' Zei ik en drukte me sigaret uit die nu echt op was. 'Oeh moter? Dussss je bent al 18?' Vroeg ik en kwam iets dichterbijer zitten. 'jap die zijn best wel schattig samen' zei hij in en delay. 'Hihi echt wel. Ben benieuwt wat voor baby er uit komt aangezien ze bijden er anders uit zien.' Zei ik entausjast en half verlieft van die twee. 'over 90 min bij de poort?' Stelde hij voor. Ik knikte. 'Is goed. Dan zie ik je over anderhalf uur bij de poort.' Glimlachte ik en stond op. Ik swaaide even en liep daarna naar binnen toe. Ik deed was huiswerk en maakte wat notietsies daarna douche ik en deed me uiterlijk ik wilde niet te opgetut uit zien tenslotten kende ik hem pas sinds vandaag. Ik deed een skinnyjeans aan met een leuk shirtje. Zoon tien minuten van te voren stond ik al klaar. Ik had een lere Jack aan getrokken. Deze had Eric voor me gekocht op vakantie vorig jaar. Hoewel ik hem had uit gezocht. Maar toen ik naar de plek toe liep stond er al een moter klaar met daarbij een leuke jongen. Ik stak me hand op. 'Hey.' Zei ik en aaide over de zit vlak van zijn moter heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik ad mijn heerlijke garnalen op en pikte het en der wat hapjes weg bij anderen, gewoon om te proeven. Ik prikte een vork in leos ei gerechtje. 'Mag ik proeven?' Vroeg ik en stopte het al in me mond. 'Mmmh lekker. Vooral in combinatie met rijst.' Vertelde ik en keek extera smullend naar Leo. 'Zullen we vanavond nog iets samen doen?' Vroeg ik en klopte met een hand op leos bovenbeen. Ik keek even via mijn ooghoeken naar josh hij was met zijn vriendinnetje bezig. Emi en haar vriend waren gezellig aan het kletsen. Die hadden elkaar vast lang niet gesproken aangezien je op school eigenlijk geen relatie mocht hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptyma sep 07 2015, 21:45

Zane:
Blijkbaar vond ze het jammer dat ik niet op school woonde. Hey woon in een damnt villa dan ga ik toch niet op een school zitten! niet dat ik dat ging zeggen. Ik knikte ''nineteen om precies te zijn'' zei ik en doofde ook mijn peuk

ZE kwam aangelopen en wreef over de boter heen. ''kom klim er op'' zei en hield de motor schuin. Ik rijkte de helm aan.

Toen ze zat pakte ik haar handen beed ne sloeg deze volledig rond me lichaam heen ''hold on tightly'' zei ik door het microfoontje
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptyma sep 07 2015, 22:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'nineteen om precies te zijn' zei hij met zijn leuke accentje. Ik glimlachte naar hem en sloot af met een knipoogje.

Zane hield zijn moter schuin. Ik klom er op en pakte de helm aan. zo stoer maar elegant mogelijk zette ik de moterhelm op. Ik zat nog net en al snel pakte zane mijn hand vast en trok het rond zijn middel ik glimlachte maar lied nog net geen giegel horen. Ik pakte zijn heupen eerst vast. Daarna lied ik ze langsaam rond zijn middel glijden. Op deze manier voelde ik de vorming van zijn lichaam met mijn vingers. 'hold on tightly' zei jij. Ik keek licht verbaast. 'Oh cool can you speek through this helmet?' Vroeg ik verbaast. Ik zette me voeten op de steuntjes. 'Wat zijn je hobbies?' Vroeg ik om iets meer van zane te komen te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptyma sep 07 2015, 22:26

Zane:

Ik reed met een flinke vaart en ronkende motoren.het schoolplein.af. Dat ze niet wist dat ze met me.kon praten was zo.schattig. "hah ja zit microfoontjes in enzo". We reden even en toen vroeg ze naar ne.hobbies. "Laat ik wel.zin.dadelijk. het is niet echt een normale namelijk" zei ik zachtjes maar niet pervie want het was verweg van sex of iets. "Als jij het nu vertels. Doe ik het in ht hotel"

We kwamen aan. Deze keer kon ik der er wel.van af helpen en dat deed ik dus ook. Ik woonde zelf in het hotel.voor een tijdje omdat de villa waar we gaan wonenn nog niet af is. "Kom!" Glimlachte ik. en trok haar mee het 4 sterren hotel restuarant in. Om dat moment kwam er een druk engels pratende vrouw binnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptydi sep 08 2015, 09:34


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Laat ik dadelijk wel zien het is niet echt een normale hobbie.' Vertelde zane. 'Oh god is het zoon verzamel obsessie?' Zei ik plagerig en hield hem nog iets steviger vast hij reed echt hard of dat kwam gewoon door dat geronk van de moter. Zane stelde voor dat ik het maar eerst moest vertellen en dat jij het later wel in het hotel deed. 'Eemh,' dacht ik na. Zoveel hobbies had ik ook weer niet in vergeleken met Angelina. 'Ik zing graag, doe wel eens aan snowboarden en of model zijn voor kleding en foto's voor in tijdschriften.' Vertelde ik. 'Oh en ik vind het leuk om dingen te filmen. Gewoon voor de plezier. Om het later terug te kunnen kijken enzo. Is altijd wel leuk en lachwekkend.' Vertelde ik en bleef even stil. Ik lied me handen ietsjes naar beneden zakken. 'Volgens mij kun je winkelen en kleding passen geen hobbie noemen.' Zei ik vriendelijk en glimlachte. We kwamen bij een gebouw aan. Zane verminderde zijn vaart totdat we stil stonden. Ik keek om me heen terwijl zane als eerst af stapte. Hij wilde me helpen maar ik keek hem aan met een blik van Tsss, dat kan ik zelf wel hoor. Zo stoer mogelijk stapte ik van de moter af. Toen ik de helm van me hoofd af trok, maakte ik een elegante hairflip zodat me haar weer perfect in model zat. 'Kom' zei zane. Ik liep met hem mee het hotel in meteen kwam er een vrouw op me af gelopen die hevig aan het babbelen was ik kon alleen even niet zo snel verstaan wat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Leo?' Vroeg ik toen hij zat te dromen. 'Leo!' Zei ik nogmaals en stootte hem aan. Ik keek hem aan met zoon blik van. Ik sprak tegen je.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptydi sep 08 2015, 10:01

Leo:

Ik draaide me langzaam naar Angelina en merkte toen pas dat ze praatte ''oh sorry'' zei ik en wreef over me hoofd. ''iets doen, hmm wat wil je doen dan? i kweet al iets maar dan moet het nacht zijn'' zei ik zachtjes en prikte in me eten. Waar kwam die ineens intense hoofdpijn vandaan. Ik keek der aan. ''sorry dat ik niet reageerde net'' ik gaf der een kusje op der voorhoofd. en prikte een van haargarnalen aan me stokje en stak hem voor der neus.

Zane:

Ik luisterde naar haar idee om dingen te filmen dat ze dat echt leuk vond en natuurlijk winkelen zoals elke meid. Daar was i dus echt niet van. Maar hey! Ze accepteerde me hulp niet met afstappen. I krijste okey dat vond ik dan wel weer sexy man!.

De vrouw A.K.A me moeder begon Jocye meteen vragen te stellen. ik praatte snel terug in het engels wie ze was en zo. Meteen stopte ze met praten en lied ons naar het restaurant lopen. Ik pakte in de tussentijd een foto mee die op de bali stond en liep het restaurant in.

Ik trok de stoel naar achtere voor jocye zodat ze kon zitten.

Toen ik ook eindelijk zat legde ik de foto neer. ''dis mijn hobby'' zei ik. Op de foto stond een hele groep met bruine mensen. afrikanen enzo. ''Ik heb een eigen bedrijf die dorpen opbouwt in 3de wereldlanden. We leren ze putten bouwen farms onderhouden en geld te verzamelen. Communiceren en gewoon betere leefomstandigheden te geven. Dit was het eerste dorp dat ik meegeholpen heb met opbouwen.'' vertelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptydi sep 08 2015, 11:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
De vrouw stopte met praten toen zane tegen haar sprak. Op het moment dat ze weg liep schoof ik iets naar zane toe. 'Was er iets mis?' Vroeg ik voorzichtig. Ik liep achter zane aan en zag nog net dat hij een foto mee pakte. In het restaurand ging ik bij hem aan tafel zitten. Teminste ik zag dat hij een stoel naar achteren schoof ik keek hem met een uitdagende blik aan en ging in een andere stoel zitten die ik zelf naar achteren geschoven had. Zane ging ook zitten en legde de foto neer. Hij vertelde over de zwartte mensen. Het was best een apart iets wat je niet vaak hoorde. 'Cool, maar waarom ben je dan hier naar toe gekomen?' Vroeg ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'iets doen, hmm wat wil je doen dan? ik weet al iets maar dan moet het nacht zijn' zei Leo op zoon manier dat alleen Leo kon. Ik glimlachte verbaast maar doordenkend. Ik hield me hoofd iets meer naar die van hem toe. 'Heb je niet genoeg gehad vanochtend?' Fluisterde ik en gniffelde kort daarna. Leo speelde met zijn eten. Ik wilde hem graag voeren maar als meisje deed je dat niet in een restaurant. 'sorry dat ik niet reageerde net' zei hij en gaf ern kus op mijn voorhoofd. Awwh dat was zo lief. Ik glimlachte verlieft naar hem terwijl mijn hart een klein sprongetje maakte. Ik was echt steeds meer stapel gek van Leo geworden. Niet uit iritatie maar van verliefdheid. Nu moest enkel me papy hem nog accepteren. Hopelijk zou hij dat ooit doen. Ik werd uit me gedachte ontwaakt, toen Leo een van mijn garnalen had gespietst. Deze ad hij gelukkig niet zelf op. Inplaats daar van hield hij hem voor mijn neus. Ik deed me mond open en probeerde er langsaam naar toe te happen.

'Maar wat had je in je gedachten dan?' Vroeg ik als hij dat nog niet al verteld had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptydi sep 08 2015, 11:11

Zane:

''Ze maakte zich zorgen dat je hier kwam voor het geld. Dus had der verteld dat je nog niet echt hoe rijk we waren. '' vertelde ik Jocye.

Ze ging gewoon niet zitten waar ik wilde!. ik schudde me hoofd en knikte instemmend. Dit ging nog leuk worden. Blijkbaar was ze niet zo makkelijk!. En dat vond ik best wel chill en aantrekkelijk eigenlijk.

Ze vroeg waarom ik dan hier was. ''Ben een tijdje ziek geweest daarom moest ik terug naar new york. En me ouders hebben besloten hier een paar hotels op de starten. daarom ben ik nu hier.'' legde ik uit,

Ik hield de ober aan en besteld wat. ''wat wil jij?'' vroeg ik me Nederlands was nog niet al te best dus bestelde gewoon in het engels want hey yolo! neem het me niet kwalijk ben nog geen 2 weken in Nederland!.

Leo:

'' ik kan nooit genoeg van je krijgen!'' zei ik zachtjes en glimlachte verlegen. ''dat zul je nog wel zien, '' zei ik en tikte haar neus aan. k staarde weer voor me uit. Toen ze vroeg wat me dwars zat keek ik der aan. ''ik weet echt niet of ik nou met eric moet gaan poole'' zuchte ik. ''dadelijk meent hij het enzo, Of het is weer een van zijn plannetjes'' ik prikte terug in me eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptydi sep 08 2015, 15:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Geld?' Herhaalde ik hem. 'Zie ik er zo rijk uit?' Vroeg ik speels en ging in een sexy posietsie staan.

Zane vertelde dat hij een tijdje ziek was geweest en dat hij daarom terug moest. 'Voel je je dan niet een beetje mee gesleept door je ouders?' Vroeg ik nieuwschierig. Angelina moest ook altijd doen wat haar papy wilde maar zij vond het leuk en maakte er graag misbruik van.

De ober kwam naar ons toe en nam de bestelling op van zane. Ik keek op de kaart die op tafel stond. 'Eeh...' Shit wat zou ik nemen. Ik legde de Menukaart weg en keek naar zane. 'Wat raat jij mij aan?' Vroeg ik lichtjes zwoel maar niet te veel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'ik kan nooit genoeg van je krijgen!' Zei Leo. Ik glimlachte flirty en streelde met een hand over zijn boven been heen richting zijn liezen en kruis. 'Oh je was aardig moe vanmiddag.' Grijnsde josh plagerig en gaf zijn vriendin een kus. 'Josh~ mag ik bij jouw blijven vanavond?' Vroeg ze zacht en schattig. Josh keek vragend naar Leo. 'Vind je toch niet erg wijfy?' Vroeg hij. Ik keek eventjes hun bijden aan met grote ogen. Emi keek mij aan met een blik van jap hij zij het echt.

'Ik weet echt niet of ik nou met eric moet gaan poole' zuchte Leo 'dadelijk meent hij het enzo, Of het is weer een van zijn plannetjes' vertelde Leo. 'weet je, je moet gewoon doen waar je je het beste bij voelt.' Vertelde ik en dacht aan het moment dat Eric zijn Dick in me stopte. Op dat moment realiseerde ik me pas hoe vaak hij vroeger me probeerde te verlijden nog voor dat we op deze school kwamen. Hij flirte altijd met me. Waarom bedacht ik me dat nu pas. Ik sloot even me ogen en zoog aan mijn lip. Ik opende mijn ogen weer en pakte met me stokjes een stukje garnaal. Verder zij ik niets tegen Leo. Ik kon alleen nu nog maar het blote lichaam van Eric voor me zien als een soort van nachtmerrie. En toch had ik het gevoel dat ik door moest gaan op het moment dat Leo ons vond. Ik wilde misschien gewoon te graag weten wat ze hadden gedaan bij mijn moeder. Stilletjes keek ik naar mijn bord en ad mijn eten op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Emptydi sep 08 2015, 15:47

Zane:

Ik keek der aan en knikte ''ik had ook in New york kunnen blijven maar dan had ik jouw nooit ontmoet'' zei ik en glimlachte daarna schudde ik me hoofd. ''Alleende keuze van school vind ik minder. Heb zelf niks met entertainment enzo. zang ligt me niet. dansen ben ik geen held in.'' Ik gaf de kaart terug. En ze vroeg wat ze moest bestellen. ''ik raad je dit aan.'' zei ik en wees naar de kaart.

Toen de ober weg ging keek ik terug naar haar. ''En modelle werk vind ik ook niet veel aan. Maar dit was wat me ouders kozen voor me als een opstapje voor hun in de idolen wereld en dat is beter voor hun hotels'' vertelde ik. ik had geen probleem met dingen te vertellen.

Het voorgerecht kwam. ''Je laat je niet echt snel verwennen heh'' zei ik nog terug blikkend op haar motor en stoel actie. ''dat maakt je best aantrekkelijk'' ik grijnst naar der

Leo:
Toen ze met haar hand omhoog kroop had ze ff pech dat het geen ochtend was!. hah! no effect on me girl.!. okey stiekem een klein beetje wel... Toen Josh me wijfie noemen knikte ik dat het goed was. ''Leef je uit. aks ze maar niet zo verhaart als je hond'' ik glimlachte zachtjes. zo tegen hem in gaan had ik op een of andere manier geen probleem mee.

Na even verdween angelina haar gedachte Ik staarde der bezorgt aan. Zou het vanavond wel aan der vragen wat er is als we op het dak zaten. Ik legde me hand op haar hand en speelde voorzichtig met haar vingers om te laten weten dat ik er echt wel voor der was. En ze alles bij me kwijt kon. Maar om het nu te vragen waar de andere bij waren vond ik geen goed idee

Ik had weinig op. Sorry eet gewoon niet zo veel. Ik keek naar de twee stelletjes. kon je dit nou een triple date noemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 59 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 59 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: