cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 18:27

Liam:
wat ik ahd mosselen besteld. omg n nog eten ook. Ze volgen alles kante op. Toen ze r eentje in mijn mond stopte voelde ik hem naar binnen glijden. uurrggh. Ik trildeen dat maakte het nit ng beter. TOen ze eindelijk opwaren besefde ik me hoe ergiedereen er onder zat. Ik kon het echt niet.

Ik bleef zitten tot het hoofdgerecht kwam. Ne buik deed zeer en ik wilde hier weg. Mara ik kon haar niet in de steek laten toch? mara ik stond echt op het punt om te gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 19:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
beschaamt keek ik naar laim eindelijk hij had het op! langsaam verlegde ik mijn blik van laim naar me papy. die keek een stuk minder vrolijk. 'agh we zien ienegeval dat je er van genoten hebt.' zei hij nors en begon plots een beetje te lachen zoals oude mensen dat deden. 'doet me denken aan de dag toen ik voor het eerst met je moeder date. ooh wat was ze beeldschoon echt een damen en ik was toen nog zoon guppy. en kijk me nou nu ben ik een echte heer.' vertelde me papy ik glimlachte naar me papy. hij had het niet vaak over me moeder. 'aaah meneer!' zei plots een man die net binnen was komen lopen hij begroette me vader. 'ah, Harold!' zei me papy verast. 'stoor ik u tijdens het eten?' vroeg de man netjes. 'ooh nee nee, we hebben net het voorafje gehad.' vertelde me vader alsof laim niet zo belangrijk was. het duurde zeker nog wel eventjes voordat het hoofd gerecht kwam. ik pakte laim zijn hand vast. 'papy, kunnen we even roken?' vroeg ik snel voordat de man weer weg ging. me vader wuivde en knikte.

snel nam ik laim mee naar buiten toe. 'en?' vroeg ik een beetje bangig aan laim. ik haalde een servedje uit me tas en depte zijn lippen en mondhoeken schoon. 'wel blijven ademhalen he.' probeerde ik gerust stellend te zeggen. eventjes keek ik naar binnen en zag dat me vader en de man deze richting op keken. 'shit ze kijken.' meteen hugde ik laim en niet zo vriendschappelijk ook als een echte damen met me armen over zijn schouders. en me hoofd naast die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 19:21

Liam:
na even stonden we buiten. Ineens knuffelde ze me en dit maakte me blackout niet beter. Ik stond echt op het punt om te rennen. Ik sloot me ogen en probeerde adem te halen. I want to run.. Run fast away from here. ''I wanne go'' zei ik zachtjes en beet op me lip. ''laten we gaan please'' ik voelde me zo kut me lichaam deed het niet meer. Niks meer. Als ik zo door ging lag ik K.O op de tafel van alle stress.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:
Ze kwam aan me haren. Noujah als je om gaat met meiden weet je dat dat gebeurd dus het maakte me niet oz veel uit. Maar toen ze uithaalde was ik vergeten dat die stok ook nog een andere kant had. Toen ze zich omdraaide stond ikvoorover gebogen. 'Jap di was mooi raak'' piepte ik. En begon zachtjes te lachen. ''Misschien moet je meer ervaring om doen met stokken en ballen'' ik rechte me rug en glimlachte naar der.


Laatst aangepast door Evilian op di aug 11 2015, 19:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 19:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
'laim rustig het lukt je vast wel. adem in en adem uit.' zei ik zo kalm mogelijk toen laim medendeelde dat hij echt weg wilde. 'je laat me toch niet weer achter. of wil je zeggen dat leo beter me vriendje kan zijn dan jij zelf, i-ik dacht dat je wat in me zag iets wat leo niet ziet.' zei ik een beetje teleur gesteld al sabbelend op me eigen lip. en lied laim zijn schouders langsaam los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 19:53

Liam:
toen brak ik ''Jah ik houd van je!. Maar je pa! is de hoofd van de school! ik kan dat niet! ik heb blackouts! ik wil weg. Laeten we dit alsjeblieft een andre keer overnieuw doen'' smeekte ik bijna. me lichaam trilde. ''Ik kan dit echt niet !'' Ik beet op keek haar recht aan en drukte haar van me af. ''kom op zeg dat je ziek werd of ik. ik kan het echt niet!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 20:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
'dacht dat je dat onterand wel gezien had aangezien je zovaak straf hebt gekregen.' wreef ik er teleur gesteld in. maar de woorden ik houd van je raakte me wel een beetje toen hij dat zij. 'me pa gunt niemand zomaar een tweede kans laim tenzij hij je mag.' zei ik zachtjes en stak een sigaret op. eerst nam ik een trekje en vervolgens duwde ik hem tussen laim zijn lippen. ik wist het niet meer ik wilde vertellen over leo. maar ik kon het niet. hij... hij vond me blijkbaar echt leuk anders was hij neit zo vreselijk trillerig en neurveus. ik zuchte een beetje en wist het echt niet meer. ik ging op een bankje zitten dat vlak in de beurt was. urg had ik maar leo gezegt. maar me pa zou dat echt erger vinden dan laim die zig als een angsthaas gedroeg. en in mijn ogen voor de tweede keer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
'oooh sorry! heb ik je hard geraakt?' vroeg ik bezorgt toen ik leo voor over gebogen zag staan. 'Misschien moet je meer ervaring om doen met stokken en ballen' 'hihi, zolang jij me maar diegenen bent die me dat gaat leren.' zei ik soet en streelde langs het randje van zijn hals(t-shirthals) 'want zoveel heb ik eigenlijk nog niet gedaan met stokken en ballen.' zei ik iets zachter en gnifflde een beetje.

ik probeerde het nog een paar keer en vond het schattig toen leo me hielp om goed te mikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 20:35

Eric:


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:
''ligt er aan hoe je dit spel speelt'' zei ik flirten, meer gericht op sex dan op poole. Ik had dit met Angelina willen doen. Maar beloffte maakt schuld Liam kreeg de kans.


we ging lang door maar ik lied der niet winnen. hoezo zou i kder laten winnen dat deed ze ook niet met DDR. Wat ik wel gedaan had was 2 glazen kapot laten vallen en iemand anders voor zijn harssers geslagen met de stok. zo ontmoet je ngo eens vrienden.

ik besteld achohol en rijkte ook wat aan voor jocye. ''het is tochwekend'' zei ik en glimlachte terwijl ik een shotje naar achtere gooide.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam
Ik ging naast der zitten en rookte met der mee. ik lied me hoofd in me handen rusten. ''Weetje ik ben gewoon inet goed rond ouders.'' zei ik zacht en keek op. ''daarom woon ik ook iet bij ze thuis'' zei ik zacht. ik legde me hand op haar bovenbeen. ''het spijt me dat ik niet een held ben.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 20:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Sorry ik wist dat niet.' Nu voelde ik me zeker weten een beetje schuldig. Ik pakte zijn hand vast die op mijn schoot gelegt werd en wurmde mijn vingers tussen die van hem. 'Je hoeft geen held te zijn zolang je maar op sokken loopt.' Zei ik zachtjes en glimlachte voor me uit. 'Ik heb me moeder niet lang gekend. Ze is best vroeg gestorven. En me vader houd iets geheim voor me wat met haar te maken heeft en wat hij op mij gebruikt als een reden dat ik bepaalde dingen niet mag doen. Vroeger waren me ouders al altijd druk met optredens enzo en toen begonnen ze zelfs een school. Ik ben er mee op gegroet en ik zet er nu zelfs op. Ik legde me vrije hand tussen me benen in. het was best fris aan het worden buiten. Ik lied me hoofd op laim zijn schouder neer komen. 'Ik mis haar zo.' Kwam er zachtje uit me mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Ah dus als ik het belabbert speel en jij wint wil je me meer leren over stokken en ballen?' Vroeg ik en keek hem met een flirterige blik aan terwijl ik wat dichter bij zijn lichaam kwam.

'Okee we zullen zien wie er wint.' Zei ik vriendelijk en glimlachte met een door denkende gedachte. Ookal deed ik hard me best ik had niet verwacht dat dit zoon moeilijk portje werd. 'Kijk uit!' Gilde ik hast toen hij een glas lied vallen alweer was dit d'r tweede of de derde. Ik was de tel kwijd. En niet alleen anderen mensen kregen en klap van zijn stik Huhuhu ook ik kreeg meerdere klappen.

Leo bestelde drankjes en gooide een shotje achterover. 'Waarom niet, hoe gezelliger het word.' Zei ik en gooide er ook een achterover. 'Zullen we verder. Ik weer zeker dat ik die er nog in krijg voordat jij weer iemand tekkelt met je stik. Hihi.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 21:15

Eric:


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:
ik glimlachte zachtjes. ''Ik prik gewoon graag mensen met me stok'' zei ik heel droog en serieus en keek der aan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Na even begon ik te lachen. ''laten we het afmaken'' zei ik en tikte er nog een bal in. we hoefde er allebei nog maar 2. Zou i kder laten winnen of niet?. Nope echt niet.

Na nog een aantal shotjes gehad te hebben liepen we naar huis toe. Het was later geworden dan we gedacht hadden.
bij het hek aangekomen keek ik rond. ''het is 9 uur geweest.'' zei ik en keek rond of ik geen docenten zag ''moet ik met je mee lopen naar je kamer?'' stelde ik voor.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam
Ik wistniet geod wat ik met haar aan moest stoen ze vertelde over haar moeder. I kslikte ene paar keer en lied haar op mijn schouders leunen. Okey watm oet ik doen?? wat zou leo doen/ NEE KOM OP LIAM LAAT DIE GAST ER bUITEN!. ik dacht na en lied haar gewoonl iggen. Dat zou het beste zijn toch? geen aan dacht aan besteden dadelijk gat ze huilen ofzo!.

ergens hoopte ik dat die man met wie de vader ana het praten was. zei dat die man weg moest zodat wij ook naar huis konden. Want ik wilde echt nietweg.

Ik rookte de peuk verder op die Angelina mee gestop was
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 21:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Hahaha, ik ben benieuwt hoe.' Zei ik en maakte nog een soort van proost gebaartje toen ik weer een shotje naar achteren gooide.

Toen Leo klaar stond voor zijn volgende slag. ik ging naast hem staan en legde een hand op zijn rug. Vervolgens streelde ik langs zijn zij naar benden toe totdat ik op zijn kond kwam en kriebelde daar een beetje op een gemene manier.

Nadat Leo weer een bal geschoten had nam ik nog een paar sjotjes.

Samen wandelde we naar huis niet bepaalt in een rechte lijn maar he het was wel gezellig. Ik had een arm in die van Leo gehaakt. 'Wah negen uur. Ash dat is nog harstike vroeg.' Zei ik iets aan geschoten. En lachte zachtjes en trok Leo met me mee. 'Kom ik heb ijsjes in de diepvries liggen.' Vertelde ik en probeerde naar me kamer toe te lopen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik kneep een beetje in laim zijn hand en tilde me hoofd weer op. 'Kom we gaan.... Naar binnen.' Zei ik langsaam en trok hem overeind. 'Voordat me haasje ookal weg loopt.' Zei ik meer als grapje ik probeerde te laggen maar het voelde niet goed. Ik trok laim mee naar binnen toe.

vader Angelina - schoolhoofd
'Angelina liefje! Kom zitten kom zitten. 'Deze man gaat onze school nog beroemder maken dan dat hij al was. Over een week komt die idol optreden maar hij komt al wat eerder hier naar toe om rond te kijken. En dan wil ik dat jij hem een leuke rondleiding geeft door onze school heen. En dan schijft hij natuurlijk een review over hoe hij het vond. Maar dat niet alleen die jongen trekt veel andere managers aan die we weer voor onze school kunnen gebruiken zodat studenten een grotere kans hebben om door te breken. Umh engeltje? Is er iets?' Vroeg ik als laatst toen ik zag dat ze er best witjes bij zat. 'Oh niks papy. Het gaat al weer.' Zei ze lief ze aaide de krullenbol door zijn haren heen en glimlachte. 'Ah ik zie het al, meisje ga anders even naar de wc je zelf opfrissen dan kan ik even met deze jongeman praten.' Stelde ik voor en keek naar de jongen.


Laatst aangepast door Timeless op di aug 11 2015, 21:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 21:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:
we kwamen aan in haar kamer. Ik had natuurlijk gewonnen heh jah hey! Asian heh!.

Ik lied deed me schoenne uit en lied me op de bank vallen. Ik sloot me ogen. Oh de achohol schootme flink naar me hersens.

(jocye kwam terug met ijsjes? zo ja:)

ik pakte een ijsje aan. ''eeugh koud'' zei ik beetje arwanend. ijsjes waren niet mijn ding. Maar hey ff opfrissen was wel nodig er leek een zwarte wolk in me hoofd te zitten. Eentje die niet snel weg ging. maar misschiem et iets verfrissend wel. ik tikte naastme op de bank dat ze moest komen zitten. ''vind je het nog steeds erg dat ik je mee nam vanmiddag?'' vroeg ik voorzichtig.

door alle alchoholl enzo zat haar haar niet meer in model en make-up was ook best van der gezicht. ''Je ziet er mooi uit Jocye'' zei ik zacht en plukte aan haar haar. '' veel beter zo, /nu je make-up nog minder en je ziet je echte schoonheid'' Ik lachte zachtjes om me eigen opmerking. Leo waar haal je de woorden vandaan man!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam
met me gedachtne ver we heel ver weg slikte ik een paar keer. En ineens was angelina weg. Ze had me achter gelaten. Ik keek op rechtin de ogen van de vader. me hart sloeg uit me borstkast en me handen trilde me lichaam was dikke pupping. niks ging goed. Ik keek rond en wilde weg. Zou ik opstaan en weg gaan? WC gebruiken en er vandoor gaan? wat wilde de man...
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 21:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik liep naar me kamer toe en was Leo halverwegen al kwijd geraakt. 'Huh okee eh... Dan kom ik er wel een brengen.' Blij deed ik me koelkasten open en pakte een ijsje en daarna nog eentje. 'Mmmmh van welke smaak houd hij nouh?' Vroeg ik me af en keek naar de kleurtjes van de ijsjes. 'Agh dan neem ik ze toch allemaal mee!' Zo gezegt zo gedaan liep ik weg met 6 ijsjes in me handen. Ik huppelde over de gang heen en Giegelde in mezelf voor geen enkele reden ik moest gewoon lachen.

Leo zat daar lekker op de bank. Stilletjes sloop ik naar hem toe en duwde twee ijsjes in zijn nek. Een ander ijsje gleed zijn T-shirt in. 'Wist niet welke smaak je wilde dus heb er maar meer me genomen.' Leo klopte op de bank en geen minut later zat ik naast hem een ijsje af te likken. 'Ik weet niet welke ik moet doen met die anderen ijsjes.' Zei ik lichtjes jammer. 'vind je het nog steeds erg dat ik je mee nam vanmiddag?' Vroeg Leo. Ik tikte met me ijsje meerdere keren op me lippen. 'Wat was er vanmiddag ookalweer. Mmmh Oh we hadden gewinkeld.' Antwoorde ik en tikte weer met me ijsje tegen me lippen aan.

'Je ziet er mooi uit Jocye' hoorde ik Leo zeggen ik draaide me hoofd baar hem toe en sabbelde een deel van mijn ijsje weg. 'Weet ik.' Zei ik met een soort van ego. En glimlachte lichtjes zwoel. Leo plukte aan me haar en deed iets. 'veel beter zo, nu je make-up nog minder en je ziet je echte schoonheid' zei hij. Hierbij schrok ik even. Nog minder? Bedacht ik me. Ik pakte me mobiel en keek naar mezelf. 'Whuuut.' Gilde ik een beetje verbaast. 'Oh! Jij gemeenerd!' Zei ik speels en drukte een dicht verpakt ijsje tegen zijn wang aan. En bleef hem plagen met de ijsjes.


vader Angelina - schoolhoofd
'Zo jongeman. Dus jij hebt het hart van mijn angeltje verovert.' Mijn stem klonk zwaar en serieus. 'Ik wil dat je goed over na denkt dat ze zeker niet alleen voor een nachtje sex bedoelt is. Ik weet niet wat voor toneel stukje je speelde toenet aan tafel maar die variant heb ik nog nooit gezien. 'Elkekeer weer die coolguys ze is nog nooit thuis gekomen met zo iemand al jij. En als ik merk dat je haar ook maar een keer zwanger maakt voor haar 25 ste dan...' Ik werd onderbroken. 'Meneer ben je niet iets te hard tegen die jongelui. Het zijn tieners die moeten ontdekken en fouten maken en lol hebben met elkaar.' Onderbrak hij mij. 'Maar ook moeten ze dingen realiseer dat niet alles alleen voor de lol is naast je trainee leven.' Vervolgde ik snel.


Laatst aangepast door Timeless op di aug 11 2015, 22:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 22:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:
Een van de ijsjes was in min shirt gegeleden. het was zoo koud, Met 3 ijsjes in me hand en twee in me mond blies ik me wangen op. WAtm oet ik er met zo veel!. noujah an even was de eerste op dan maar de tweede. Ze waren toch al uit uit hun hoesje.

Ze keek in haar mobiel/speigeltje en zei dat ik gemeen was. Ik draaide me naar haar toe. ''hoezo gemeen?'' vroeg ik voorzichtig en keek der aan.  daarna pakte ik haar hoofd beet. Ik had weer twee ijsjes in me mond en eentje in me hand. Met ed nadere wreef ik zachtjes onder de ogen zodat het overige make-up ook weg ging. ''Je bent knap ook zonder make-up'' zei ik en keek der recht aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik maakte ook aan andere ook oog verder schoon. ''mensne die datn iet zien zijn blind. verberg je eigen uitelijk niet onder make-up *zegt nog meer interlignte lieve dingen waar ik nu niet op kan komen*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam

ik keek naar de tafel. nouha keek ik staarde beetje levenloos naar de tafel en hoorde echt alles wat hij zei. Hij klonk als me vader en langzaam begon er worde op te komen ''Ik weet wat condooms ijzn'' gromde ik. meteen sloeg ik me hand voor me mond. Ik kon me zelf wel vermoorden. Angelina kom terug please! smeeeekte ik bijna in gedachten. Ik had het verpest met die opmerking. Voor de rest had ik geen worod gezegt allee ndat. HOE KON IK! OMG! ik leek nu meer op leo dan ooit en dat was zo slecht. alleen leo had geen blackout of woede aanvallen. En ik voelde een dubble blackoud woede aanval aan komen. Dus ik moest hier weg. Of angelina moest komen. IKwisthet geowon iet. Met de woorden in me achterhoofd geplant beet ik de binnenkant van me lip kapot
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 22:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Hoezo gemeen?' Vroeg Leo en pakte mijn hoofd beed. Hij deed iets met me wallen en wreef over mijn huid heen. Ik kneep me ogendicht en wachte totdat hij klaar was. Plots zij hij allemaal lieve dingen. Ik opende me ogen en staarde als twinkelende sterretjes naar Leo. Eric had dat nog nooit gezegt. Als Leo geen ijsje in zijn mond had had ik hem nu spontaan gezoend. Met me hand pakte ik lansaam zijn ijsje beed die in zijn mond zat. Zodat ik hem beter kon verstaan. 'Dat... Dat, heeft geen enkele jongen ooit gezegt.' Zei ik zachtjes en overspoeld door de lieve worden van Leo. Ik keek hem in zijn ogen aan en voelde me lichtjes kout worden van de ijsjes. (Inplaats van warm huhu xD)

vader Angelina - schoolhoofd
'Aah Hahahahhahahaha mooi zo! Nu ze ook nog gebruiken.' Zei ik al lachend zoon zin had ik niet spontaan verwacht uit die knul.

'En die chineese vriend van jouw blijft er buiten. En tijdens de rondlijding laat jij Angelina niet in de steek als die idol langs komt!' Zei ik zachtjes maar drijgend terwijl ik met me vinger naar de tavel wees. Ik ging meteen recht zitten toen ik hakjes hoorde. De man naast me Rolde met zijn ogen. Vervolgens glimlachte de man beschaamt naar de krullenbol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Emptydi aug 11 2015, 22:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

'Dat... Dat, heeft geen enkele jongen ooit gezegt.' Zei ze zachtjes. Ik hees me schouders onzeker op en lied ze daarna langzaam zakken. Ze keek me zo lief aan Ik dacht echt wat? Maar toen ze me ijsjes afpakte keek ik der aan. Ja wat wilde ze nou? eerst geef je me kei veel ijsjes! die ik beet moet houden nu pakje ze weer terug. Ik keek naar het ijsje in me hand die alles bij elkaar drupte op haar schouder. ''aaah sorry!'' zei ik meteen en schoot omhoog. Ik zicht de kueken en kwam terug met servetjes. De andere ijsjes had ik weg gelegt. Ik hoefde echt niet meer. Ik maakte haar schouders schoon zover dat ging. ''sorry'' zei ik nog maals en keek haar niet meer aan. Nee gaat lekker man!.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam
ik kroop in elkaar toen hij weer zo streng deed. WEll ik lied hem lachen het is iets.. was dat positief.

WAcht wat? meost ik mee doen met die rondleiding? en chineese vriend er buiten laten? bedoelde hij leo? of wat? ik dacht na maar angelina kwam er weer aan. Ook het eten werd gebracht. Ik keek echt hee lawkward voor de uit en me hoofd tolde als een gek. Ik iwlde nog steeds dat dit mega snel ophield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 27 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: