cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptyma aug 24 2015, 00:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Leo...' Zei ik lichtjes verwart dat hij de benen nam nu ik hem gevonden had. Misschien deed hij dit wel om elkaar niet verdacht te maken bij me vader. Ik aaide wilt door zijn haren heen. 'Speek je vanavond.' Zei ik en keek hoe het sexy lichaam van Leo weg liep. 'Sow... Klaar voor de rondlijding?' Vroeg ik aan de jongen. 'Ik ben Angelina.' Zei ik en keek hem aan. De jongen keek balend van me weg. 'Dochter van de schoolhoofd? Ik moest je rondlijden weet je nog?' Probeerde ik hem te herinneren. 'Agh wat jij wilt... Hoopte op een mannelijke rondlijder.' Zei hij en liep het gebouw in. 'Hey we beginnen buiten hoor.' Riep ik met me armen over elkaar heen. De jongen zuchte en liep weer terug.

asian Guy
De jongen negeerde mijn hand gebaar en stond zelf op. Ik strekte me rug en keek hem na toen hij weg liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptyma aug 24 2015, 10:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ze zei me naam ik draaide om en keek der ook wanhopig terug aan. Het speet me zo. Date in de gangen ging gewoon niet. Als ik van deze school afgezet zou worden. Dan kon ik helemaal niet meer bij der zijn!. En wilde niet zo eindigen als Liam. OF Angelina tussen me vingers zien glippen omdat ik nu niet genoeg geduld had. Maar toch daar ging me geduld ik liep terug en gaf der een kusje op haar voorhoofd. Daarna liep ik weg. Ik zwaaide toen ze zei dat ze me vanavond zou spreken.! hey! dat ik niet rond je kan zijn overdag wil niet zeggen dat mobieltjes ineens ook verboden waren!. Toen ik in de bibliotheek zat met me boek voor me en me mobiel op schoot besefde ik me dat ik zo slecht was met smse of iets. *zal ik vanavond voor je koken?* verstuurde ik uiteindelijk. *zo ja wat is je favo eten?*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptyma aug 24 2015, 12:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Leo liep schattig terug en gaf mij een kusje op mijn voorhoofd. Ik glimlachte liefjes naar hem. Totdat hij uit het zicht was. 'Kom laten we beginnen met de rondlijding.' Stelde ik voor en liep eerst door de tuin heen met hem terwijl ik het verschil uit legde tussen de meisjes en jongens dorm en waar welke lokalen zaten en wat de grens was tot waar je mocht komen in de avond. De jongen was aardig stil en liep met zijn handen in zijn broekzakken. Ik begeleide hem naar binnen toe en lied wat zalen zien en aparatuur waar we mee werkte. Op een gegeven moment bleek de jongen plakken bij een muziek mixer tafel. Hij stopte zijn mp3 er in en deed wat dingen. Zo technies was ik niet aan gelegt. 'Gaaf ding.' Zei hij na een tijd naar zijn muziek geluisterd te hebben. De mixen die hij maakte was niet echt slecht maar ook niet helemaal mij smaak. 'Hoe heet je eigenlijk?' Vroeg ik terwijl ik naar hem toe liep en kwam kijken bij de mix tafel. 'Noem mij maar josh' antwoorde hij kort. 'Hebben jullie hier ook van die montage computers?' Vroeg hij. Ik knikte. 'Ja, wil je ze zien?' Vroeg ik. Josh knikte zijn hoofd. Hij sloot het mix Aparaat af en haalde zijn mp3 er uit. 'Laat maar zien.' Zei hij en liep voor mij uit. Ik hupste snel achter hem aan voordat hij de verkeerde kant op ging. Samen liepen we richting de montage kamers terwijl ik op mijn mobiel keek.
*ummmh, knapperige garnalen met een kaas sausje O:) * antwoorde ik op Leo's sms'je.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptyma aug 24 2015, 13:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

ik las het smsje okey dat word winekeln!. Ik stond op en liep langs de kamers ik keek evne naar binne nen zag angelina staan. Was dit toeval? normaal liep ik nooit deze kant op. Maar iets had me naar haar toe geleid. Ik glimlachte en ging in de deur opening staan. *Niet zo serieus naar je mobiel staren* smste ik der met me arme over me kaar leunde ik tegen de deurpost aan. De jongen was bezig met de computers. ''Je moet dat andere programma gebruiken'' zei ik toen ik zag at hij het oudste programma opende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptyma aug 24 2015, 18:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik stond op me mobiel te kijken toen de jongen bezig was met de muziek. *Niet zo serieus naar je mobiel staren* las ik net. Ik keek verbaast om me heen. Bij de deur post zag ik Leo staan. 'Leo~!' Riep ik blij.

De jongen had zijn muziek best hard staan. Pff jongens. Dacht ik en voelde me hart haast uit me borstkast trillen.

Josh - asian
Ik was bij de montage computers gaan zitten en had me mp3 al in geplucht. Ik was wat aan het klote met welke programma ik moest hebben zoveel geld had ik niet vroeger dus upgraden naar de nieuwe versie had ik nooit gedaan.
'Je moet dat andere programma gebruiken' zei een stem. 'Welke deze?' Vroeg ik zonder om te kijken. Toen ik het juiste programma had, mixte ik wat muziekjes door elkaar heen en zette de boxen lekker hard aan met de woever er bij. Dat trilde altijd zo lekker door in je lichaam. Ik headbangde met m hoofd. Terwijl ik naar me mixje luisterde. 'Wat vind je?' Vroeg ik aan de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptyma aug 24 2015, 18:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

ik glimlachte toen ze blijk reageerde. Ik luisterde naar het muziek toen hij vroeg of ik het mooi vond haalde ik me schouders op. ''tjah, Ben meer van de zang enzo'' zei ik eerlijk. ''rustige nummers enzo'' Ik draaide me om richting haar. ''ben even naar de winkel moet jij ook nog iets hebben?'' vroeg ik alsof we al jaren lang samen waren. Daarna keek ik terug naar de jongen. ''Voeg meer gitaar toe'' zei ik terwijl ik weg liep. Ik onthield wat ik mee moest nemen en ging naar de winkel toe.

daar kocht ik alles en ging terug. Ik legde het klaar. *Kan ik je verwachten rond 6 uur? en weet je wie mijn nieuwe kamer genoot word?* smste ik haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptyma aug 24 2015, 19:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'ben even naar de winkel moet jij ook nog iets hebben?' Vroeg Leo. Ik knikte. 'Doe maar een pak alwase~' zei ik en stak speels me tong uit. 'Oh onze gijtenkaas is op.' Herinnerde ik me.

Ik bleef in de zaal zitten en keek mee of hij geen rare dingen deed. Leo was gaan winkelen. 'Bijna klaar hoor.' Zei hij. 'Okee dan kunnen we zo de rest van de rondlijding doen en daarna mag je best verder monteren hoor.' Zei ik en legde een hand op zijn schouder. De jongen zwiepte dat ik mijn hand moest weg halen. Ik draaide met me ogen en haalde mijn hand weg. 'Kom afsluiten.' Beveelde ik.

Mijn mobieltje ging weer af. *Kan ik je verwachten rond 6 uur? en weet je wie mijn nieuwe kamer genoot word?* las ik. ik gniffelde eventjes. *hihihi dat laatste blijft een geheimpje ;P ja rond kwart over 6 is goed.*


Josh - asian
'tjah, Ben meer van de zang enzo.' Zei hij kalm. 'rustige nummers enzo' Vervolgde hij. 'Dat is ook cool als je dat samen bij elkaar doet. Rap met rustige zang is een goede verhouding dat kan prachtige muziek worden.' Gaf ik toe. De jongen vroeg aan het meisje of hij iets mee kon nemen. 'Voeg meer gitaar toe' zei hij. 'Ah dat miste ik dus!' Antwoorde ik. En stak een goed keurend hand gebaar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptyma aug 24 2015, 19:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

waarschijnlijk was angelina zwaar bezig et de jongen want ze reageerde nog niet terug. Ik ging onderuitgezakt zitten achter me TV die ik uit verveling uit aangezet had. m broek trilde eerst nergeerde ik het. ooh nee dat zou angelina zijn. Ik pakte het en meteen vloog me mobiel oe de grond onder de bank.. waarom was ik zo onhandig. Ik pakte hem op. Jah ik moest ook is onder de bank schoon maken!. ik las het *HEY! dus je weet wie het is!* stuurde ik terug.

rond een uur of 5 begon ik te koken. dan zou het klaar zijn als ze zou komen. Noujah klaar ver tot klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptydi aug 25 2015, 00:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik had josh de rest van de school laten zien. Hij wilde graag terug naar die montage ruimte. 'Laten we eerst even naar je slaapkamer gaan voordat je niet meer weet waar je heen moet.' Stelde ik voor en zo gezegt zo gedaan stopte de rondlijding bij de deur van Leo. 'Nou hier is het dan. 'Okee Thx dan ga ik nu even verder met me muziek.' Antwoorde hij en liep zijn eigen weg.

Ik stapte naar binnen toe en rook al een heerlijke lucht. 'Mmmmmmh wat ruik ik?' Vroeg ik en stapte de huiskamer verder in opweg naar de keuken. Ik omhelsde Leo van achteren en drukte een kus in zijn nek.

Josh - asian
Ik liep terug naar de lokaal waar de computers waren. Daar deed ik me ding en leefde me helemaal uit.
(Na het eten)
Na een tijd voelde ik me moe ik sloot alles af en waggelde terug samen met Daiki terug naar de lokatie die het meisje mij had laten zien. Ik deed simpel de deur open en liep zonder wat te zeggen verder naar binnen toe. Daar schopte ik me schoenen uit bij de bank en ging daar ergens zitten. Ik graaide een sigaret uit me broekzak en wilde deze opsteken. Om te gaan roken. Ik keek om me heen. 'Knus huisje.' Zei ik enkel en liep richting de slaapkamer. 'Was deze leeg?' Vroeg ik en dumpte me tas in de lege kamer. Ik pakte wat tekenschriften uit me tas en gooide deze op het burao. Nog geen 3 seconden in de kamer of het was al een trop van de spullen die ik half uit mijn tas had gehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptydi aug 25 2015, 09:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

NA even ging de deur open en kwam mijn engetje binnen. Ze knuffelde me vanachtere terwijl ik verder kookte. Ik pakte een garnaaltje en hield hem voor der mond ''proef'' zei ik ik wilde weten of ze het lekker vond en het goed was.

Tijdens het eten voerde angelina me zoals altijd. Ik ging acht zo veel aankomen deze tijd!. Wat ook wel moest want ik ging zo veel afvallen als ik eenmaal zwaar verslaaft ging worden aan het spul dat ik nu niet kon uitstaan. okey ik moest iets bekennen toe met met hand. toen eric hem brak.. EHb ik wel veel geblowt voor de pijn. Dat had ik angelina nog niet verteld.. Liam had het voorgesteld en het werkte. MAar ik was er daarna meteen mee gestopt!.

Na het eten waste ik samen?? met angelina??? af. ''kan je piano spele?'' droeg ik der terwijl ik der mee naar de woon kamer bracht. Ik slikte toen ik de schoenen zag en alle rotzooi. Het was nog erger dan LIAM!. Ik zag de asian op de bank zitten met een peuk in zijn mond. Ik stapte op hem af en trok de peuk uit zijn mond ik doofde hem en keek em boos aan.''Roken doeje buite!'' gromde ik daarna pakte ik Angelina beed en liep naar de piano.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptydi aug 25 2015, 11:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Leo pakte en garnaaltje en stopte deze in me mond. Ik knabbelde hem naar binnen toe. En koude er vervolgens op. 'Ahmm~ kan net iets knapperiger.' Zei ik speels. Ik prikte met me handen in leos buik en voelde aan zijn mini vedjes. 'Leo Leo~ je hebt vedjes!' Zei ik blij en gaf hem een kusje van achteren recht in zijn nek.

We aten en het eten was heerlijk. Net als altijd voerde ik Leo. Vond het gewoon leuk om te doen en anders af hij haast niks en dat zou zonden zijn van zijn lichaam. Na het eten wilde Leo weer meteen af wassen. Ik had niet echt veel zin in vies werk. Na een tijdje al die natte dingen op het aanrecht te hebben zien staan, pakte ik een handdoek en begon met afdrogen. niet dat het snel was.

'kan je piano spele?' Vroeg Leo. Ik keek hem aan. 'Hoezo?' Vroeg ik terug. 'Moest ooit van papy.' Antwoorde ik.

Leo had josh ontdekte. 'Wel lief zijn voor elkaar zijn he!' Zei ik speels. 'Hij blijft een week, of twee' zei ik gemeen en glimlachte plagerig naar Leo. 'Leg jij maar de huiselijke regeltjes uit.' Stelde ik voor aan Leo.

Ik liep met Leo mee naar de piano. En keek toe naar wat hij deed

Josh - asian
Mijn peuk werd uit me handen getrokken en gelooft. 'Mag ik dan wel me hond binnen?' Vroeg ik en keek naar de deur. Daiki stond in de hal van deze dorm. En keek naar binnen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptydi aug 25 2015, 13:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ze vond me vetjes leuk.. nou ik niet!. maar deed het voor haar!. Ze bleef me voeren wat eigenlijk best wel schattig was.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Toen de jongen me aan keek en vroeg of zijn hond binnen mocht en angelina zei dat ik de regels maar moest ana keek keek i kze beide echt aan met zun kop van... your kidding... ''Regels? ruim je eigentroep op.. blijf uit mijn kamer// roken je buiten.. En je moet tussen 9 en 7 in je kamer zijn.'' zei ik en keeknaar de hond ik wilde hem niet binnen hebben.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik zuchte ''die hond mag binnen. Maar je ruimt zijn troep op!''
_
Achter de piano speelde ik het begin stukje van baeutiful lair. Niet weten dat dit stukje nog een staartje ging krijgen komende weken en bijna heel me leven zou verandere.. Ik stopte en besloot gewoon maar een nummer voor angelina te zingen. Ik coverde vak omdat ik gewoon geen zin had om te schrijven. en daarom was ik hier het schrijven van nummers.

.

Ik nergeerde jongen gewoon. het maakte me niet echt uit wat andere deed. het waren maar 2 weken daarna zou ik het wle weer schoonhouden. En als ik dan aheel zou zitten. zoude jocye en angelina hier kunnen blijven. Noujah angenlina dan! maar aan angelina zat jocye vast. die kon dan in de oude kamer van Liam. waren ze toch samen en had ik Lina hier. en ik had nog steeds me muts op! ff dat je het weet XD dus speel niet met me haren! dat gaat nie!

NA even met haar gespeelt te hebben op de piano. Ik had haarn aast me neer gezet en samen speelde we een beetje op de piano. Ze had talent en als ze door ging zou ze zo ver komen!.
_
Rond een uur of 8 besloten we een filmpje te kijken. Als de hond op de bank zat tilde ik ehm er gewoon vanaf. en tikte dat Lina naast me moest zitten. Ik nergeerde de jongen nog steeds. Ik hoefde geen andere vrienden. Dus ging er ook geen meoite voor doen om aardig te zijn over een week was hij toch weg.
_
We zette een horror op... and well I liked it. Maar angelina....
_
Savonds wilde ik haar niet naar haar kaner sturen, ''blijf'' zei ik zachtjes en keek der aan.
Na even belande we in bed Ik trok haar naar me toe en legde me lichaam half op der. Ik hees me zelf omhoog en keek der aan. ''Ben je nu officieel van mij?'' vroeg ik voorzichtig en keek der licht gespannen aan.
_
De volgende ochtend werd ik wakker met angelina volledig in me handen geklemt en ee nzware boner. Echt... ochtende! i kwas niet eens horney!


Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptydi aug 25 2015, 17:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'toen leo de regels opnoemde hield ik me glimlach verborgen. de jongen bleef aaridg stil totdat hij het over de klok uren had. 'wat? zeven a negen uur? in me kamer?' zei hij verbaast. 'tsss, zoalng jullie maar niet wippen waar ik bij ben.' antwoorde hij. de jongen bleek te glimlachen toen leo zei dat zijn hond naar binnen mocht. josh maakte een geluidje en gelijk kwam de hond naar hem toe. hij knuffelde de hond speels net alsof hij er zelf een was. toen hij ontdekte dat de hond niet op de bank mocht ging hij op de grond zitten met zijn rug tegen de bank aan en de hong liggend op zijn schoot. dat beest moest vast veel haren achter laten. dat wist ik nu al.

ik zat naast leo aan de piano. hij speelde een stukje van een liedje terwijl ik zijn vingers volgde. na een tijdje probeerde we het samen. we speelde wat op de piano leo was niet slecht. ik ook niet maar ik vond piano niet echt heel leuk om zelf te doen. vond het meer een hobbie voor sexy jongens. ik stopte met spelen. 'leeoooo~,' vroeg ik. 'zullen we weer een filmpje kijken?' ik stond op en kuste hem van achteren. kies jij maar een filmpje deze keer. ik pakte de stapel en gaf het aan leo. vervolgens liep ik naar de keuken om wat drankjes te pakken en wat chippies. ik ging heerlijk tegen leo aan zitten en knabbelde aan mijn chippies. 'en welke heb je gekozen?' vroeg ik benieuwt. na dat we al dik 20 mins van de film hadden gezien, was ik al helemaal aan leo vast geklamt. deze film vond ik eng echt heel eng. voor mij gevoel schoot ik haast bij elke schik een meter in de lucht in. de film was af gelopen ik had nog tien mintuten om naar mijn kamer te kunnen. 'nou dan zie....' ik kon me zin neit af maken of leo beveelde me te blijven. hij liep naar me toe en pakte me vast. na wat speels gestoei belande we in zijn kamer. Ik gooide hem speels op zijn bed. Leo trok me mee in zijn val zodat we samen op bed lagen. Leo trok me naar naar zig toe en kwam half op me liggen. Gij hees zigzelf omhoog en keek me diep aan. 'Ben je nu officieel van mij?' Vroeg hij zo schattig. Ik glimlachte naar hem met een bepaalde blik in mijn ogen. 'Mocht je willen.' Zei ik plagerig en gaf hem een kus op zijn mond. 'Misschien als je het heeeeeel lief vraagt.' Vervolgde ik en streelde over zijn rug heen naar beneden toe. Op dat moment begon er muziek door de muren been te dreunen.

De volgende ochtend toen ik wakker werd lag ik in de heerlijke armen van Leo. Konstand hoorde ik getril van een mobiel. 'Leo... Leo... Is dat die van jouw?' Vroeg ik niet wetend dat het mij papy was die belde.

Josh - asian
Ik zat op de grond met Daiki op zijn schoot. Van die jongen mocht hij ook al niet op de bank. Ik keek mee met de film en probeerde niet teveel op het stelletje te letten. Hey als ik met Olivia was dan zou ik heel wat meer doen op de bank. Teminsten zij dan. Ik deed niks, zij vriemelde altijd aan mij of ik het nou wel of niet wilde. Van zoon sexy ding kreeg ik altijd een boner. Daar kon ik wijnig aan doen. Vooral als ze er aan begon te zuigen. Okee nu gingen mijn gedachtens al te ver. Ik aaide Daiki over zijn hoofd heen. 'Japans: Gaan we naar buiten?' Vroeg ik aan mijn hond. Hij begon te kwispelen. 'Japans: ja he! Jij wilt wel. Kom we gaan nu het nog mag.' Zei ik tegen hem en maakte hoofd beweging dat hij moest op staan. Daiki blafte een keer en rende naar de deur toe daar pakte hij zijn halsband en liep weer terug naar mij toe. 'Japans: kom hier, zal ik hem maar bij je om doen?' Vroeg ik en deed de halsband rond zijn nek. 'Ben rondje lopen.' Zei ik met een zware stem en liep zo de deur uit.

Buiten liep ik een heerlijk rondje met Daiki aan mijn zijde. Met een hand graaide ik in me zak opzoek naar een peuk. Deze stak ik aan en nam een aantal trekjes. 'Hopelijk is die meid weg voordat ik terug kom. Fuuk moet nog zoveel muziek luisteren en maken, dan nog me spier training, appe met Olivia en in eten heb ik geen zin in.' Somde ik op tegen Daiki. Na de wandeling, ging ik tegen de rand van de fontijn muur aan leunen. Daiki had nog energi over en snuffelde wat rond. Ik haalde een bal uit me broek zak en stuiterde eerst een paar keer. Vervolgens gooide ik hem een stukje weg. Daiki rende er achteraan en haalde hem op. vervolgens kwam hij hem trots bij me brengen. 'Arigato Daiki.' Zei ik en pakte de bal op die voor me voeten lag. Deze gooide ik weer weg. Dit deed ik een aantal keer. Met een glimlach keek ik naar mijn blije maatje die met zijn staart kwispelde. 'Dai~ki, kom we gaan naar binnen.' Zei ik in het Japans en wenkte met me hoofd. Samen liepen we naar binnen toe. Het was dan wel al acht uur, boeie...

Toen ik binnen was deed ik de riem bij Daiki af en legde deze op het schoenen bankje. Ook mijn schoenen schopte ik uit en lied deze staan waar ze terecht kwamen. Daiki wachte netjes bij de gang totdat ik de huiskamer in liep. Die asian was weg. Ik plofte op ds bank en ging lang uit liggen. Met me hand tikte ik op mijn schoot zodat Daiki op me kwam liggen. Dit deed hij dan ook. Met een hand kroelend op zijn kop en de anderen aan mijn mobiel tikte ik berichtjes naar Olivia. Ze miste me en dat was andersom ook zo. Ze vertelde over haar ouders die weer eens boos waren. Voor de zoveelste keer. *wat doe je nu momenteel.* vroeg ik maar. *net gedouched ben nu aan het afdrogen.* antwoordde ze. Drie seconde laten kreeg ik een foto mee gestuurd. Ze had een zacht roze handdoek rond haar middel heen en stond voor de vierkante spiegel die aan de zijkant nog licht beslagen was. Ik voelde dat ik begon te kwijlen. Fuuk dat lichaam was gewoon zo smal en sexy. Met een duim streek ik over de plek van haar borsten heen. Ze werden steets iets groter, vond het best vrouwelijk dat ze nu veel meer begonnen te groeide. mooi rond van vorm, zo gevoelig en kwetsbaar en toch zo zacht. Ik probeerde me in te beelden hoe ze er uit zou zien als ze van mijn leeftijd zou zijn. Daiki verlegt zijn hoofd en drukte zijn snuit in een plekje waar ik hem nu echt niet wilde hebben. 'Owh dai... Ki..' Momelde ik pijnlijk. Ik tilde zijn hoofd op. 'Dat is prive.' Zei ik streng en legde zijn hoofd goed.

Half moe slenterde ik naar dd koelkast toe daar zag ik flesjes bier staan. Zonder bij na te denken pakte ik er eentje en sloeg de kroon er af met behulp van de aanrecht rand. Vervolgens nam ik een slok of vier achter elkaar. Ik waggelde naar mijn kamer en zette daar wat muziek aan. Daiki liep achter me aan en ging op het bed liggen. Ik keek meteen achterom. 'Japans: Weh? Wat doen we nou! Zonder mijn toestemming op het bed kruipen?' Zei ik beetje streng. Daiki klom van het bed af en hield zijn ootjes plat. Mijn blik zij al genoeg voor hem. Ik ging aan het bureau zitten en klapte mijn tekenboek open. Voor zoon half uurtje tekende ik verder aan mijn schets. Daarna zette ik de bas wat hoger en luisterde naar het ritme van de muziek. Dat gedreun vond ik altijd heerlijk. In me muziek schrift schreef ik wat dingen en ideeën op. Die ik op dat moment binnen kreeg.

Toen het echt laat werd sloeg ik mijn schriften dicht en deed mijn muziek uit. Ik lied me in bed vallen en wenkte dat Daiki er bij kon liggen. Langsaam en voorzichtig kroop hij bij me in bed.

De volgende ochtend was ik naar de huiskamer gegaan en deed daar mijn dagelijks achtend training natuurlijk zonder tanktop aan en enkel in een jogging broek. Ik was bezig met mijn push-ups. Ik hoorde al iemand binnen lopen maar met een serieus gezicht bleef ik door gaan. Een paar zweet druppels rolde over mijn voorhoofd heen. 'Goedemorgen.' Zei ik stoer. En drukte me nog een paar keer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptywo aug 26 2015, 11:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Jap Angelina vond de film eng en dit was zo schattig. Ik hield der stevig beet net of ik der zou beschermen. MAar kom op! et was meer een horror! als ze schrok trilde ze gewoon helemaal.

Toen ik vroeg of ze nu officieel van mij was slikte ik op haar reactie. moest ik het heel lief vragen!. Ik was even stil en keek der aan. Nu moest ik iets smooths verzinnen omhet haar te vragen.. ''Do you wanne be mine the rest of your life. I will protect you and stay with your side whatever you do or choise in your life!'' zei ik en keek der aan. okey ik vind talen niks maar vond dit mooier in het engels.

Maar het moment werd verpest door kei harde muziek k lied me hoofd zakken op haar schouder en zuchte. Als dit lang ging duren ging ik er wat van zeggen. Maar het hield gelukkig vanazelf op. Ik deed me hoofd om hog ne keek der slaperige aan. ''laten we gaan slapen''

Deo volgende ochtend had ik der weer in em arme gesloten. Dat lag zo heerlijk. Toen ze vroeg of het mijn mobiel was die trilde keek ik rnd. Nope mijn mobiel was er niet. ik wees naar haar mobiel ''jouwe geeft licht'' zei ik en wees e neer.

ik stond op en liep naar dw kamer toe. Ik schrok me dood. Wat een rotzooi!. 'Goedemorgen.' hoorde ik iemand zeggen. Ik eek de jongen aan zoals alleen ik dat kon.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Fucking sjaggie en unamused. Ik wees naar de bank met super veel honden haren er op. Maar echt een haar er over breken deed ik niet. Ik stapte zonder iets te zeggen overde jongen heen richting de keuken om een ontbijtje te maken voor angelina.


Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Emptywo aug 26 2015, 12:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
We keken elkaar diep aan in de ogen toen Leo een mooie Engelse zin zei alsof het een huwelijks belofte was. Zo schattig. Ik glimlachte uit verliefdheid. Eerst bleef ik even stil en keek naar hem met twinkelende oogjes. 'Yes i do.' Zei ik verlieft en kuste hem op zijn mond. Omg nu was het echt echt echt officieel. Toen de muziek begon hoorde ik Leo gewoon zuchte. 'Ah joh is het teminsten niet zo stil in huis!' Zei ik plagerig en speelde met de haardjes in zijn nek die net onder zijn mutje vandaan kwamen. 'Ja laten we gaan slapen.' Antwoorde ik en knuffelde Leo evenjes helemaal vijn. Toen we samen lekker lagen was het weer stil. De muziek was gestopt. 'Ik hou van je~' zei ik verlieft en sloot me ogen.

De volgende ochtend lag ik weer verwikkeld in zijn armen zoals die keren daar voor. 'Jouw mobiel geeft licht antwoorde Leo op mijn mobiel vraag. Ik draaide me half om en greep naar mijn mobieltje. 'Papy?!' Gilde ik lichtjes geschrokken. Ik nam meteen op. 'Met angeli...'
'Engeltje! Waar ben je je bent niet in je kamer. Ik probeer je al een half uur te bereiken.' Hoorde ik me papy bezorgt zeggen. 'Was al bang dat die Chinees je wat aan gedaan had.' Vervolgde hij bezorgt. Okee het was lief maar iets te overbezorgd heel even toen hij Chinees zei moest ik aan Leo denken. 'Papy, ik ben okee. I-ik... Ik was effen een wandeling aan het maken.' Zei ik vlug als smoesje.
Ik draaide me steeds meer van Leo af. 'Papy ik moet op hangen zie je over een half uurtje, In het kantoor.' Zei ik met nadruk op kantoor. Ik hing op en ademde lang uit van opluchting. 'Leo wat ben jij eigenlijk van nature, Chinees, Japans, koreans? Vroeg ik nieuwsgierig. Ik ging weer een beetje over Leo heen hangen en keek hem swoel aan.

Leo was uit bed gestapt en ik ook om me zelf te wassen in de badkamer. Lek zou vast wel weer een lekker ontbijdje maken. Onder de douche zong ik lekker me eigen liedje. Na de douche kleede ik me aan en liep naar de keuken toe. Overal haren van de hond. Ik liep naar de kast en pakte een stofzuiger deze legde ik met een klap op de rug van josh. 'Zuigen jij!' Zei ik streng.

Josh - asian
Ik grijnste genieten van de jongen zijn blik hij deed me denken aan me oude vriend. Zoon heerlijke kop. Plots kreeg ik iets zwaars op mijn rug. 'Ugh wil je me rug preken of zo!' Zei ik en drukte me verder op. Ik kantelde me half om zodat dat ding er af gleed. 'Een fuuking stofzuiger!' Gromde ik geergert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 50 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 50 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: