cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 21:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Omdat omdat ik wilde dat Eric het zag en.... En... Gewoon... Misschien had ik wel zin in iets spannends.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Das toch geen reden om gelijk over te stappen op een ander?!' Eigenlijk had ik het hierbij meer over Leo en joyce zelf. Als ik gewoon lol had met iemand betekent nog niet dat je gelijk met iemand anders moet flirten of meer.' Mijn ogen begonnen een beetje te prikken en mijn hart deed echt zeer. 'Hij kan toch ook naar mij komen?!' Versprak ik mezelf niet wetend dat Leo mee luisterde huhu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 21:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

ik draaide me om naar jocye die bij me stond en zei dat ze iets spannends wilde. ''ik wilde dat niet!. Ik wil je niet zoenen met angelina in de buurt! dat had je toc hwel door okey!. Ik kan niet iemand anders zoenen vanwegen een belofte als de meid waar ik echt van houd in de buurt is!''' gromde ik. omg zo veel had ik nog lange tijd niet gesproken. Ik pakte pakte me haar beet en draaide me weg van jocye. De dag begon zo goed. Ik lied me haar los en sloeg me hand rond de ktting die ik deze ochtend gehad had. Ik zuchte

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam

''wie is hij? oh dus je flirt zelf ook Wie is hij'' zei ik geintereerd. Ik was eigenlijk al over haar hen kwa liefde en deed het alleen nog maar om sex met der te krijgen. wat me nog steeds niet gelukt was. Ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 21:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Ik wist dat toch ook niet!' Gilde ik terug. 'Weet ik veel dat je haar leuk vond! Niemand verteld ook wat tegenwoordig!' Ik lied mezelf in het zand zakken. Misschien moest ik maar een ander echt vriendje zoeken. Iemand die wel echt van me hield en niet zoals Eric. En ook niet zoals Leo. Leo was veelste stil. Ik slikte en dacht na.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Ik bedoelde jij! Urg jij maar zeiken terwijl je zelf helemaal niks doet!' Ik liep de meisjes toilet verder in zodat laim weg zou blijven. Op de wc ging ik een potje janken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 21:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ik zag dat ze in het zand zakte. Ik liep terug en hurkte bij haar. Ik sloeg me arm rond haar heen. Ik kon een meisje toch niet oz achter laten. Angelina was weg die had ik de meisjes wc in zien gaan. En hore zeggen dat ze om liam gaf.... Waarom had ik nog steeds lichte hoop dat ze mij zou zien staan. I kwas ook gewoon dom. Ik wreef over der rug. ''sorry'' zei ik zacht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam

''waarom zou ik naar jouw komen! als ik vraag of je komt dansen ehb je altijd andere dingen teo doen met leo of Angelina!'' riep ik de meisjes wc in. ''JE pa houd me constant in de gaten met alles! denk je dat dat fijn voor mij is!''' riep ik hard en trapte tegen de deur aan. 'ben je ongestedl ofzo! praat is terug'' riep ik boos
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 22:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik sloeg Leo zijn arm weg. 'Laat maar het is al duidelijk.' Zei ik zacht en geërgerd. 'Ga maar naar Angelina. Als zij verdrietig is om iets kan je het wel schudden deze komende week.' Zei ik en draaide me rug naar Leo toe. Vervolgens stond ik op. 'Ik pak de spullen wel.' Mompelde ik en liep naar het wind scherm toe. 'Altijd dat gezeik over jongens.' Zei ik tegen mezelf. Ik wist dat ze met laim speelde en ik dacht dat dat van Leo ook plagerij was of gewoon vriendschap.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Zou eens leuk zijn als je uberhoud eens de moete nam om iets te doen! Dan alleen maar op je kont te zitten en naar anderen te kijken. Je kon ook met mij flirte aan me zitten of met me knuffelen of iets. Je doet helemaal niks zelfs Leo doet meer dan jij!' Gilde ik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 22:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ik slikte en liep achter jocye aan voorzichtigen zonder iets te zeggen hielp ik met de wind scherm. ''Ik ga niet naar angelina Liam is bij haar. En jij hebt oook iemand nodig'' zei ik uiteindelijk. ''Ik beschouw je als echt een geweldige vriend so i dont want to see your sad face' zei ik en gaf haar spullen aan.''het spijt me het is mijn schuld ik had het moeten vertellen voor zoiets gebeurde. maar ik kon het niet over. Was te bang dat zoiets gebeurde en ik jullie beide kwijt raak. jullie twee zijn het beste watme deze school is over komen.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam

''NE ja hoor daar is leo weer!, Waarom draait het altidj om hem!'' sorry ik dacht gewoon dat het altijd om leo draaide. ookal was het gepest. ''Jij beruikt mij voor je vader! ooit gedacht aan mijn gevoelens!'' riep ik terug en keerde me rug naar haar toe. ''Laat maar okey! flikker op! stik in de date ga wel achter iemand anders aan!'' riep ik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 22:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik negeerde hem eerst een beetje maar toen hij zijn laatste zin zij kon ik niet blijven zwijgen. 'Das aardig van je Leo, maar het enigste wat ik hoor van haar is dat laim een verkeerde vriend is niet alleen voor jouw maar ook als vriendje.' Vertelde ik en keek hem een beetje hopeloos aan. 'En eerlijk gezegt. Heb ik laim nooit voor je zien op komen.' Ik stopte de stokken in de zak en knoopte deze dicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Nu was ik boos ik sloeg de deur open en greep laim beed. 'Jij hebt haast nooit gevoelens getoond voor wie dan ook. Dat je het effe weet. En je zit al telkens achter anderen aan dus anders zul je je niet gedragen.' Gromde ik en keek hem boos aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 22:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Toen ze over liam begon slikte ik. ''hij blijft een childhood friend'' zei ik niet ontkennent dat hij echt nog nooit van mijn leven iets voor mij gedaan had. Jah me in de steek laten wanneer ik een hand nodig had. Maar ik ben gewoon niet iemand die andere in de steek laat. niet zonder een goede reden. ''pupertijd?'' zei ik eerder vragend aan mezelf of ik Liam zo kon noemen. Ik zuchte en keek haar aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam

''so like en?, Waarom zou ik dat moeten doen!'' gromde ik terug en pakte haar pols beet zodat ik de gene was die haar beet hield.'' ik bepaalt toch zelf hoe ik me leven tijd! en als ik mijn liefde nietwil tonen aan mensen doe ik dat tch niet! bepaal jij niet!. Dat jij nou persee in woorden moet horen dat iemand van je houd! Dat kan ook met daden.'' niet dat ik zun held was in goede daden. Maar voor het eerst ging het niet om mij. noujah ook wel, Maar vor het eerst dacht ik heel heel eventjes aan leo. denk voor 2 seconds daarna was het weer over. ''mijn leven mijn regels!'' riep ik en trok har hand los en daarna wilde ikweg lopn
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 23:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Oh god komt dat er ook nog bij. Please zeg dat jij al over je pubertijd heen bent?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Hahaha, daden? Ik heb geen daden gezien of gevoeld. Ik pakte laim beed en zette hem klem tegen de deur die ik dicht smeet. 'Waar was je toen ik je nodig had om bij Eric weg te komen? Ik wilde niet bij Eric zijn ik wilde bij jouw zijn! En met jouw plezier hebben. En waar was je toen je vriend in elkaar werd geramd totdat hij zelfs bijna dood ging? En waar was je toen een andere jongen mij te pakken had en zijn pik in me stopte zonder dat ik dat wilde? Huh! Waar was je!' Zei ik geërgerd en bitchy. Ookal loog ik een beetje over dat laatste laim had wel gezien dat ik overgaf dus waarom niet. Ik Keek hem recht in de ogen aan en had me bijden handen op zijn schouders geduwd. 'Het enigste wat ik wil is gewoon een knuffel iemand die me troost en beschermt. Zijn die daden zo lastig?' Vroeg ik nu met een pijnlijke klank in mijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 23:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

ik keek der zonder enige emotie aan,''yeah die heb ik al gehad. denk ik..'' Ik dacht na. zo raar heb ik me niet gedragen. in me leven of echt veranderd. Ben altijd rustig geweest en niet een jongen van veel woorden. Zou daar ooit verandering in komen. ''ik ben naar huis'' zei ik uiteindelijk. Ik kon er nog steeds niet overuit dat ik Angelina;s beste vriendin gezoent had zonder enige gevoelens voor jocye. En dat terijl lina het gezien had. Ik voelde me er echt kut over.. Ik pakte de spullen op en gaf ze over aan jocye. ''Of wil je dat ik nog even bij je blijf?'' ik was gewoon geen persoon die een meisje achter lied alleen of iets

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam

''DAT jin mijn zorge toc niet!'' riep ik terug het ergest was nog dat ik besefde dat dit me pijn moest doe ndat ze het zei maar het deed me echt niks. ''moet je maar niet zo te koop lopen!. En leo red zich zelf wel hoor!'' gilde ik terug. ''HIJ IS TOCH NIE DOOD!'' Toen werd ik stil en keek der strak aan. ''het is niet mijn schuld dat hij gepest word omdat hij met jullie om gaat'' zei ik kill. ''Weetje wel zijn pols enzo is allemaal jullie schuld omdat hij met jullie omgaat!'' ik keek der gemeen aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 23:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Laten we maar bijden naar huis gaan.' Maakte ik er van en gaf de tas weer aan Leo zodat hij die met een hand kon dragen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Misschien word het dan maar een tijd om andere drie vrienden te zoeken.' Zei ik boos en sloeg zo hard als ik kon in zijn kruis. 'Dadelijk word je ook Nog gepest omdat je vrienden hebt huh.' Daarna duwde ik hem weg en liep de wc hokjes uit. Kut laim kut Eric kut Leo kut joyce. Schold ik in me hoofd. Ik liep richting de uitgang van het strand. En wilde alles bij elkaar gillen en naar me papy toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 23:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

met een hand ving ik de spullen en liep als een brave pup achter jocye aan. Bij school aangekomen gaf ik de spullen over en wilde naar me eigen kamer lopen. ''fijne vakantie?'' zei ik vragend,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam
ik kroop in elkaar. Whut wilde ze nou dat ik leo niet meer als een vriend zag! die gast was voor 90% mijn leven geweest! ik zal er wel voor zrogen dat leo niet meer met haar om ozu gaan!. MAar eerst! ibijkomen van de pijn! geef me een momentje

nou een uurtje laten we het daar op houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 23:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Yea... Vijne vakantie Leo.' Zei ik en stapte naar binnen toe. Daar dumpte ik de spullen en vrat wat repen chocola op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik was naar me papy gerend en vertelde dat laim stout gedaan had laim zou hoe dan ook een maant straf krijgen als het niet langer was en de meest vervelende klusjes. Papy omarmde me in zijn kantoortje en jk huilde het bij hem uit. Ookal ging het niet om laim maar meer om Leo. Maarja dat kon ik natuurlijk niet aan papy vertellen. Want volgens hem was geen een asian te vertrouwen inclusief Leo.

vader Angelina - schoolhoofd
'Ooh mijn engeltje toch deze vakantie ga je lekker naar je paardrij kamp toe. Daar vind je vast als een leuk knap en intelligent vriendje.' Verteld ik en probeerde haar te trosten. Ik was erg blij dat het niets was geworden met die krullenbol. Nu had ik meer studentes die voor me schoon konden maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 23:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Na even gezeten te hebben en een zeer koude douche gehad te hebben pakte ik me pas en gooie er wat spullen in. ik had geen zin om het netjes te doen zoals ik normaal deeed. Ik tilde de tas op en droeg hem als en echte asian op me rug. Ik sjockte door de gangen met me gedachten hel ergens anders. wel gezegt angelina en de blik in der ogen.Ik liep vrij wel tegen de muur aan toen ineens ee ndeur tegen me aan vloog. ''AH GOD!'' piepte ik boos. Ik word niet snel boos maar na vandaag was dit echt de druppel. ''jesus!!'' ik wreef over de neus heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Emptyza aug 15 2015, 23:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik was een beetje uit gehuild en papy moest weer aan het werk voordat de vakantie kon beginnen. Ik deed de deur open en liep naar de meisjes wc daar fixte ik mijn make-up en haren vervolgens wilde ik de gang op lopen maar iemand knalde tegen de deur op die ik open deed. 'Kijk toch uit lompert!' Zei ik bitchy niet wetend dat het Leo was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 37 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 37 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: