cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 14:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Noooooh mij droom jongen ging er vandoor... Maar wel gentel, want hij deed de dekens over me heen. Half kreunend drukte ik me hoofd in het matras. En draaide me een kwartslag om zodat ik meer op me buik lag. Ik voelde naast me maar het was spijtig genoeg echt leeg. Ik pakte wat dekens van het andere bed helft en wikkelde mezelf half in zover dat me lukte van uit deze pozietsie. Ik lag nu wel ooke maar ik miste me mannelijke knuffel. 'Meh...' Momelde ik zachtjes en treurig. Ik had geen zin om er uit te komen hoe laat het ook was het voelde alsof het nog 4 uur s ochtend was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 15:02

Leo:

ze rolde zich om. HEEY DAAR GINGE DE DEKENS FUCKING HELL ME DE DEKENS, Me lichaam trilde. ''hey!'' zei ik zacht. Ik legde me handen op der en trok der naar me toe. ''Als jij de dekens jat moet je mij warm houden!'' zei ik zacht en vriendelijk. Ik ging half op derliggen watme buik toe lied en haar houding ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 15:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
'hoezo ik jouw? jij ging weg?' piepte ik zachtjes. ik merkte dat twee handen me vast pakken en hoe me lichaam over het matras heen schoof richting leo. nu voelde ik een lichaam half op me komen liggen. ik pakte zijn zij beed met bijden handen en trok hem verder op me terwijl ik op me rug ging liggen. 'dan moet je het wel goed doen he.' fluisterde ik. ik legde me armen rond zijn rug en deed me oogjes dicht terwijl mijn hoofd lekker op een zacht kussentje lag. een hand verplaatste ik en legde deze op zijn achterhoofd. de topjes van me vingers kriebbelde lekker tussen zijn korte asian haren heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 16:07

Leo:
Voor ik het wist lag ik boven op der. Ik leunde op me ellebogen zodat ik niet volledig o pder ozu liggen. Maar door deze houding spande me buikspieren zich zo erg aan dat het zeer begon te doen. Ik sloot me ogen en leid haar door me haren hen kroelen. Na even lied ik me hoofd naast de haren zakken en begon zwaar de ademen. ME buikje!. Ik kneep me ogen fijn. WAAROM! WHY!.

Toen ik het echt niet meer hield lied ik me meer naast haar zakken en rolde me op. Ik zuchte. ''sorry'' zei ik zacht en legde me hand op me buik. Buikje zo gemeen tgen mij ik haatte het!. Natuurlijk wilde ik best tegen der aan liggen of op der. MAar niet als het tenkoste ging van mijn buik

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 17:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik vind het best sexy toen Leo zijn hoofd liet zakken naast die van mij. Zijn ademhaling in mijn oor deed me hart iets sneller kloppen. Na even Rolde Leo van me af. 'Sorry' zei hij zacht en pakte zijn buikje vast. Ik vond het zo zielig wat hem overkomen was maar vooral de pijn die hij nu had ookal voelde ik niet hoe hij dat voelde. Ik ging recht overeind zitten en kwam een beetje last achter dat ik half naakt was. Geschrokken pakte ik de dekens en trok het hoog op. Mijn wangen kleurde ietsjes licht roze. Oh shit... Ging er door me hoofd heen. Met de dekens voor me kroop ik meer naar Leo toe. 'Gaat het?' Vroeg ik bezorgt ik probeerde in leos ogen te kijken maar dat ging niet echt zonder schaamte. Ik was half blood! 'Het spijt me zo ik wou dat ik iets kon doen voor je.' Zei ik vriendelijk en zacht. Ik was blij dat ik de make-up had af gehaald op het moment dat ik de chocomelk ging pakken. Anders had ik nu vlinke uitlopers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 17:14

Leo:
Ik had me opgerolt als een klein bolletje leo. dus dat ze nu gewoon naakt voor me zat zag ik niet echt. Ik wist het wel. Ik wist denk ik nu al meer van haar lichaam dn dat ze gehoopt had. Na even ging ik weer wat rechter liggen. Toen ze vroeg of het wel ging knikte ik dat het wel ging. zolang ik geen spieren aan span ging het. ZE zei dat het haar echt speet, Ik glimlachte zachtjes en keek haar aan. oh! het viel em nu pas op dat ze geen make-up op had. Ik beet op me lip. Jap nu was ze duizend keer mooier.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik draaide me heupen naar het matras toe. ook goeie morge little leo! fijn dat je ook weer wakker bent -.-..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 17:15

Angelina
Hij lachte zo lief en schattig. Ik wilde gewoon met zijn wangen spelen. Als een klein rupsje lied ik me weer op het bed neer liggen en kroop als een rupsje voort dichter naar Leo toe. 'Wilde je wat dekens~' vroeg ik lief en probeerde half over hem heen te liggen. Zonder dat ik al te veel van het matras af ging gewoon tegen hem aan met een arm om hem heen. Ik legde me kin achter een hoopje lakens en keek onschuldig omhoog naar zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 17:16

Leo:
Ik glimlachte oen ze als een wurmpje tegen me aan kwam liggen. Okey dit kon jje toch niet ontwijken en niet lief vinden. maar ik kon me niet omdraaien. Ze had me vastgelegt! Met me onderlichaam naar het matras gericht en me bovenlichaam naar Angelina lag ik niet op het beste, Maar ze zag er zo zachttig uit. Ik wrummelde me hand onder haar vandaan en porbeerde door haar haar heen te wrijven wara ik blij kon met die dekens rond haar heen.''yeah geef mij er is ook een paar!'' zei ik en keek har recht aan. ZE ws zo knap zonder make-up. Nature beauty. Ik probeerde onderhaar uit te komen en me huepen mee te draaien zodat ik weer normaal ozu liggen en het lukte aardig. na we pijn geleden te hebben. Nu lag ze half op me als een wumpje. Me ademhaling was een beetje gezakt. verdomme!. niet de beste moment!

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 17:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Leo wurmpte eerst zijn hand onder mij vandaan en streelde eventjes door mijn korte bruine haren heen. Ik glimlachte en voelde me echt verlieft. Nu maar hopen dat ik geen stomme dingen ging doen zoals ik deed bij Henrik. (Heel oud vriendje) want dat was echt gĂŞnant. Ik bleef stil liggen en keek met twinkelende oogjes naar hem.

Leo bewoog weer en verplaatste zigzelf. Nu lag hij op zijn rug en ik half boven op hem. 'Yea geef mij er ook eens een paar.' Zei hij. Ik glimlachte en wurmde me half uit me dekenconconetje. De dekens legde ik over ons heen en pakte Leo er bij in zodat we samen in een conconnetje van dekens lagen. Ik Giegelde en legde me hoofd op zijn schouder neer. Doordat ik de dekens om ons bijden had heen gedaan lag ik nu boven op hem. Dit voelde best spannend. Ik brobeerde me boobs zo veel mogelijk te verstoppen omdat ik nogsteets half naakt was hoewel dat niet echt makkelijk ging. 'Heb je nu genoeg dekens?' Vroege ik en Giegelde weer zachtjes omdat ik nu eigenlijk meer op hem lag dan dat hij dekens bezat. Nouja aan de zijkant had hij zat dekens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 17:30

leo:

Ik voelde heel haar lichaam tot in elke detail op me liggen. Ik slikte een paar keer. En toen ze vroeg of dit goed was knikte ik. Ik liedme hand op haar rusten. Ik had ze op haar bote rug gelegt. MEt een hand begon ik met me vingertopjes over haar schouderbladen te wrijven. Ze voelde zo fjin aan. Ik sloot me ogen. Agh ik ging de pijn in me buik nu ze er op lag gewoon nergeren. Het ging me er niet van weerhouden even van dit moment te genieten. STraks was ik der weer kwijt aan Liam. Dus nu moest ik wel genieten. Ik sloot me ogen en ademde tevrede uit. Ze rook zelfs lekker. Echt mijn menfeels waren ophol geslagen

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 17:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
ik luisterde naar de rustige ademhaling van leo. zijn lichaam voelde zo mannelijk en sexy aan. ik bewoog iets met me heup. voelde ik nou een boner? of... of lag ik gewoon niet goed. urg nouhou~ ik weet het niet meer! het was veelste lang geleden voor me zolang je er maar niet aan komt dadelijk denkt hij de hele verkeerde dingen van me tenslotten was leo een best stil en rustig typeje dus ik wist totaal niet hoe hij eigenlijk reageerde op op op... sexuele dingen. ik kroop iets omhoog en lag heerlijk op zijn schouder. het was zo rustig en stil hier. ik sloot me ogen en hoorde het geklop van leo's hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 17:49

leo:

Wat was ik damnt gevoelig in de morge voor aanrakingen!. Vooral toen ze met har heup bewoog. okey leo dont be creepy dont be creepy ze heeft het vast niet door!. Waarom kon dit niet savond gebeuren dan was ik minder gevoelig en me intressens lagen er dan niet. ZE verschoof en ging hoger liggen. God wat was ik blij! Ik kon weer iets rustiger ademhalen nu ze hoger lag. Ik legde me hand die niet tussen haar schouderbladen lag op haar hoofd en kroelde door haar haren heen achter haar hoor. Ik kreeg de glimlache niet van me gezicht af. met de hand die eersttussen haar schouderbladen lag. Volgede ik haar ruggengraad naar benede toe. tot aan der onderrug en dan weer speels omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 18:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
iets kriebelde op me rug. ik bewoog een beetje met me schouders. het zakte verder naar onderen toe ik probeerde het gekriebel te ontwijken door me rug te strekken zodat ik lager lag maar ook leo tegen het matras aan drukte. het gekriebel ging weer omhoog. nu bewoog ik met me schouders. zachtjes begon ik te gniffelen. en drukte me gezicht heerlijk in een holletje tussen leo zijn nek en schouders in. ik trok een arm omhoog en legde deze over leo zijn schouder heen hiermee kroelde een beetje in zijn nekharen. 'dat kriebeld.' zei ik lief maar zacht. 'nu wil ik jouw ook kriebelen.' zei ik nog zachter. de hand die niet aan leo zijn nek zat lied ik verder naar beneden zakken tot op zijn heupen. met me wijs vingertje kriebelde ik richting zijn liezen. aangezien zijn rug bedekt was en ik zijn buik niet wilde aan raken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
ik was al een tijd wakker en had een glas water in me handen deze kieperde ik heeeel langsaam om. drupje voor drupje viel er wat naar beneden totdat het een hele plens werd. 'wakker worden~' riep ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 18:10

leo:
ZE drukte haar lichaam tegen de mijn aan. Ik gooide me hoofd iets naar achtere. GEDACHTENS VERLAAT MIJ. please!I dont want to show my menfeels! dus hormomen ga weg!. Pest iemand anders!. misschein oet eric de volgende keer harder trappen dat ik er langer last van heb!.

ZE gichelde zacht dat het keitelde. DAt ws zo zachtig natuurlijk deed ik het weer en ging terugnaar haar onderrug met me vingertopjes. Maar ik was zo bezig met me gedachte onder controlte te houden dat ik niet door had war haar andere hand heen gegaan was. ineens voelde ik die in me zei. Kijk als ik het anazag komen kon ik er tegen, Mara oz onderwachtens ''haaawh'' kreunde ik zacht enbegon te lachen. ''hey!'' zei ik. Met de hand die op haar rug was probeerde ik over haar heen. De hand vast te pakken die mij geprikt had.


Liam:

''WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!'' i kgilde bijna alles bijelkaar en keek degene recht aan die me natmaakte. ''WAAROM DEED JE DAT!'' vroeg ik vrij wel weer nuchter. Ik was snel stoned enzo maar ook weer snel normaal. Ik wreef door me haren heen en bekeek me bed. hij was doorweekt. ''het is freaking weekenden zondag WAarom doe je dat ik kon uitslapen!'' zeurde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Emptyvr aug 07 2015, 18:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
'hihi.' giegelde ik en probeerde leo zijn hand te onwijken en hem verder te kietelenik zakte steets meer naar onderen en gebruikte nu ook me duimzodat ik presies bijden kanten tepakken had. van zijn zij en lies. ik bewoog speels heen en weer om de hand van hem te ontkomen. na een tijd drukte ik mezelf op met 1 hand ietsje van leo af. nu kon ik er veel beter bij leo zijn kietel plekje toen hij me hand te pakken had keek ik naar voren. mijn boobs hingen naar beneden en mijn hoofd was haast vlak boven die van leo. shit deze pozietsie was niet zo slim. ik keek verlegen in zijn ogen en voelde me wangen licht roze kleuren. shit ik voelde me half verstijven uit schaamte. mijn bekkum zat boven op die van hem en mijn knieen had ik op getrokken tot in een zit pozietsie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
'omdat jij langer heb geslapen dan ik en omdat we gaan hardlopen. dus doe je sport kleding aan <3' zei ik en trok zo de dekens van hem af. deze hing ik voor een deel uit het wagen wijd openstaande raam. het boeide mij niet of hij in zijn ondergoed zou liggen of iets ik had wel meer boners gezien dan eentje. teminsen... veel behalven die van eric, niet dat ze me ook allemaal gepleziert hadden. de meeste boners lied ik echt niet met me spelen. 'of had jij leukere actiefe plannen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 20 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: