cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyza aug 15 2015, 23:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

''waarom zou ik uitkijken als ik op de gang loop! jij gooit de door open!'' gromde ik en pakte me tas opnieuw op die ik had laten vallen. de ketting die ik van angelina had gehad droeg ik nog steeds maar nu onder me kleding zodat hij niet op viel. Ik keek niet echt naar wie de deur had geopend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyza aug 15 2015, 23:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Angelina
'Oh dus je hebt wel gezien dat de deur open ging? Waarom loop je dan met je domme hoofd tegen een deur op huh? Had je weer eens zin om met iemand te knuffelen en kon je geen slachtoffer vinden dus nam je maar de deur?' Zei ik bitchy en gaf hem een duw zodat hij aan de kant ging. Vervolgens keek ik strak naar de jongen. Shit het was Leo. Urg wat maakt het uit hij is nu toch met joyce. En als joyce eenmaal verlieft is krijg ik het niet meer uit haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyza aug 15 2015, 23:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

''In iedergeval liefde voller dan met jouw!'' GRomde ik terug nog steeds niet wetend dat het angelina was. Met me tas weer terug op me rug ne me gebroken pols in me hand BEgon ik richting de uitgang te lopen. ''Die deur zal meer liefde krijgen dan jij ooit in je leven'' riep ik nog na verdween naar me huis toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyzo aug 16 2015, 00:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Angelina
Toen ik die woorden van Leo hoorde brak de grond onder me vandaan en viel ik in een dikke leegte. Mijn hart kon niet meer breken dan dit. Ik rende naar me kamer toe en jankte daar alles bij elkaar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Angelina kwam huilend binnen. En sloot zigzelf op in onze kamer. 'Mooi nu kon ik een spullen pakken! Ik vond het erg sneu voor Angelina. Voorzichtig klopte ik op de deur. 'Angel?' Vroeg ik. 'Ga weg!' Gilde ze huilend. Ik zuchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyzo aug 16 2015, 00:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:
ergens voelde ik me echt kut over wat ik zei en draaide me om. In een oogwenk zag ik dat het angelina was. Had ik dat echt tegen haar gezegt. Ik wilde der achterna rennen. Maar ik was te laat ik stond ovor ee ndicht gegooide deur. voel woede naar mezelf toe sloeg ik de muur. Met me verkeerde hand. ik voeld het kraken en de pojin nam over. Ik beet op me lip. Ik moest echt gaan. Ik had het verpest en niet zun klein beetje ook.

DE dagen er na op de manage werkte ik me lichaam helemaal stuk. Reed veel e nwas vaak in de stal te vinden. Ik lied eigenljik niks weten aan me zussen.

op de dagvan het kamp moest ik de manage paarden uitdelen aan de meiden en zouden em zussen het overnemen met de eigen paarden. I kstond met de meiden en praatte met hun ik bekeek hun karakters en gaf ze een bijpassend paardje het was een groep van 17 man. Vele kwamen hier vaker om het kamp te doen en kende lekaar dus goed. En mij ook. Dit gaf ze vaak de nijging om te flirten en mijn aandacht op te eisen. Wie ziet er nou niet een aisan jongen op een paard.!

het was nu 9uur en rond een uur of 1 zouden we weg rijden. ik had de namen lijst niet gezien het intereerde me toch nooit. De meiden steld zich wel voor met alle liefde van de wereld..... en gezeik en gezeur wat bij puperde meiden komt...

De manage paarden en de eigen paarden waren tot nu to nog gesplits en zoude npas om 1 uur samen komen

meisje zonder naam XD dunno yet

het was de 5de keer dat ik dit kamp met deze manage mee deed. normaal ging er altijd een geode vriendin mee maar dit jaar kon ze niet. gebroken been. helaas. Maar ik was niet al te moeilijk met mensen leren kennen. Scheen nog al veel te pratne. Ik wachte me eigen schimmel aande rand van degroep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyzo aug 16 2015, 11:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik had nog nooit zo veel gehuild in me hele leven dan die ene dag dat ik joyce en Leo had zien zoenen en goe Leo tegen mij reageerde de woorden dat een deur meer liefde zou krijgen dan ik in me hele leven deed wel erg pijn. Joyce had nog geprobeerd iets uit te leggen wat alweer over Eric ging maar zo snel zou ik het niet vergeten wat er was gebeurt. Ze zij ook dat ze niet zeker wist of ik Leo nou leuk vond of niet. Tenslotte had hij mijn handjob deels af gewezen. Dus ik wist ook niet meer zeker of hij mij wel leuk genoeg vond. En na die verschrikkelijke worden wist ik het zeker hij vond me niet leuk net zoals laim ze gebruiken ons alleen maar.

Toen ik een beetje op was in traanvocht maakte ik de deur open en lied joyce haar spullen pakken die ze nodig had voor haar vakantie. Papy zou morgen pas gaan want hij moest altijd nog wat dingen regelen op school.

De eerste week had ik alleen maar lopen huilen in me kamer. Totdat het paardenkamp kwam. De manage waar ik bij zat kon geen kamp meer organiseren omdat ze te wijnig begeleiding hadden. dus had papy me in laten schrijven bij een andere.
Ik haalde me merrie uit de trailer en vertroetelde haar een beetje. 'Doe je voorzichtig engeltje?' Vroeg me papy. Ik knikte. 'Komt wel goed papy.' Antwoord ik en pakte me tassen aan waar me spullen in zaten voor kamp. Vervolgens werd ik nog eens stevig geknuffeld. 'Veel plezier mijn engeltje.' Zei hij en stapte de auto weer in. Ik swaaide me papy uit die vertrok met de auto en al.

Met de teugels in me handen begelijde ik me paard naar de aangewezen groep met paarden. Ze zijden dat dat de groep was die allemaal hun eigen paard hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyzo aug 16 2015, 11:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

me zus vertelde me dat ik maar de uitleg moest doen omdat zij iets vergeten was te regelen.

Ik ging klaar staan op een iets hoger iets. ''Aandacht hier!'' zei ik en wachte tot ze allemaal keken. atanas de meeste. Was Makkerlijk was omdat de meiden me toch wel interstant vonden.

''Ik wil jullie even op de regels wijsen en hoe we het gaan doen. Zoals de meeste weten maken we gebruik van onze paarden en eigenpaarden. Dit kan een klein probleempje worden met de rangorde van de paarden. DAarom rijden we over het algemeen in 2 groepen. De eigen paarden achter in de rij en onze manage paarden voor in.

Er zijn een paar regels waar aan gehouden moet worden als we op pad gaan. Iedereen blijft achter de voorste. ik wees naar me zus die er net bij kwam staan. En voor mij ik zal achteraan rijden. Er zijn plekken datwe als een lange lijn rijden en op sommige plekken knnen we naast elkaar. inhalen wordbeter niet gedaan want het is geen wedstrijd!. Tenzij we natuurlijk aangeven maar dat weten de meeste wel.'' Ik haalde even adem en probeerde iedereen aan te kijen. Vanaf mijn punt kon ik Angelina niet zien dus ik wist nog steeds niet dat ze hier was.

''iemand met minder dan 5 jaar rij ervaring pf lichte angste voor het rijden buiten??'' een meisje stak haar hand op ''Dan rij je bij mij, zodat we je in de gaten kunnen houden'' meteen begonnen er een paar miedne te gillen ''wij zijn ook bang!'' riepen ze. Ik keek ze aan. en schudde me hoofd ''jullie rijden al jaren mee'' zei ik terug.

''De spullen die we niet nodig hebben kunnen in de vrachtwagen. Deze rijdvoor ons uit en zal de spullen en tenten opzetten op de plek waar me naar toe rijden.'' zei ik en weesnaar de vrachtwagen die al klaar stond.

''we hebben rooster gemaakt voor het verzorgen en voeren van mesn en paard deze worden zo uitgedeelt, Als we samen werken komt alles goed'' ik dacht na had ik alles verteld?

''oh de planning is dat we de eerst dag gaan rijden we vertrekken om 1 uur en hopen om 8 uur savonds op de kamp aan te komen. In de stad wat ongeveer het eerste half uur is blijven we achter elkaar niet inhalen of iets. Daarna komen de op het strand en de duinen daar is het iets vrijer. En rond een uur of 5 als we de plek gehaalt hebben is het vrij rijden naar het kamp toe. D evolgend dag vroeg op om door te rijden naar de volgende manage daar slapen julllie in normale bedden'' Ik werd onderbroken. ''kom je dan bij me slapen!'' riep een meisje ''nee'' antwoorde ik kort af meteen begonnen de miedne weer te gillen ''hij is zo stoer!'' riep er eentje ik draaide met me ogen.

''snapt iederen het?'' de meide knikte. Gelukkig nam me zus het vandaar over . Ik hielp de meiden op de paarden. Ik begon bij het begin en liep steeds verdernaar achtere



meisje zonder naam XD dunno yet

ik draaidem e om toen ik nog een paard aan hoorde komen . ''OM MY GOD! DAT IS ZUN MOOI BEESTJE;; Riep ik naar het nieuwe meisje. Met me paard rende ik naar haar toe. ''aangenaam!!'' riep ik terwijl ik bij haar ging staan ''je bent hier nieuw?'' vroeg ik maar wist het antwoord al. ''ik ben *naam meisje*'' ik stak me hand uit om de haren te schudden. Als ze haar hand niet zou geven zou ik het beed pakken en gewoon schudden. ''hoe heet je paard?? dit is *hengste naam* zei ik en trok mijn ruin richting haar. 'Je gaat het zo leuk hebben hier!'' riep ik. MAar ineens werd de groep voor ons stil. We stonden verder van de groep af dus konden niet zien wie er praatte. ''oeh da die jongen waar bijna 80% van de meiden voor terug komt'' lachte ik blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyzo aug 16 2015, 12:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik hoorde plots iemand entausjast gillen over mijn merrie. Ze kwam naar me toe en vroeg of ik nieuw was en stelde zigzelf voor. 'Uh ja zo iets nouja voor kamp dan alleen. Kom van een andere manage. Woon een beetje ver weg van hier.' Vertelde ik. 'Angelina~' zei ik en schudde haar hand. 'Oh dit is angel' (duuuh xD) zei ik vriendelijk. 'oeh da die jongen waar bijna 80% van de meiden voor terug komt' zei ze ik keek op. 'Mmh zie hem niet. Agh ben eigenlijk een beetje uit gekeken op jongens momenteel.' Antwoord ik. 'Ik moet me tas nog in die wagen stoppen maar waar is die wagen? Heb jij een idee?' Vroeg ik aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyzo aug 16 2015, 12:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ik liep steeds verder naar achtere toe en hielp mensen te paard. Na even kwam ik bij de laatste twee aan. ''Hey emma!'' zei ik en knikte naar haar. Ze zat al op het paard en reed rond een ander meisje heen. Ik kon niet echt zien wie het was. Maar ze had echt en moi lichaam van wat ik kon zien. Me hart sprong een beetje op. Ik schudde me hoofd. Nee man haal die gedachtens uit je hoofd!. dat kan niet. Laat haar gaan. je hebt het verpest. I kdraaide me om in verwachting dat zei het andere meisje er wel op hielp. Ik klom zelf op me paard en hielp iedereen de rij in. Me zus liep voor aan ik ging steeds verder naar achtere toe. Het was best een grote groep. volgens mij groter dan normaal.


emma

''aangenaam!! ''zei ik en aaide har paard.

Westonden half te luisteren ''Aaaissh? slechte ervaring met jongen! je kan me allesvertellen ik houd van verhalen!'' lachte ik blij. Ik wees naar der spullen'' ga je dat allemaal eme sjouwen?'' zei ik terwijl ik er naar wees en eigenlijk al half afpakte om in de vrachtwagen te leggen. MAar ze wa me voor en zei dat ze het er nog in moest leggen. Ik knikt geef maar. Ik zette het er in en daarna gooide ik de deur dicht. 'oeps dat was te hard'' lachte ik blij toen er een harde klap vrij kwam.

Daarna klom ik op me paard en keek haar aan. ''welke manage rij je normaal dan?'' vroeg ik terwijl ik rondjes liep op mijn paardje hij was een beetje onrustig. ''hoelang rij ervaring heb je al??'' vroeg ik terwijl ik nu rond haar begon te rijden. I kwilde zo graag vertrekken. Want ik wist dat de stad saai ging worden amarde duienen en het vrij rijden was zo geweldig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyzo aug 16 2015, 13:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Het meisje hielp me met mijn tas in laden. 'Hihihi dat was zeker te hard.' Ik vertel je anders onderweg wel over die jongens het is toch een lange zit.' Zei ik en glimlachte. 'Mmh denk dat ik vanaf me negende al rij of iets ik rei op de manage: sterrenhemel.' Vertelde ik. Een jongen kwam naar ons toe. Niet dat ik er interesse in had. Op dat moment klom ik helemaal zelf mijn paard op. Ik had geen hulp nodig van een stomme jongen. Hoewel die broek van hem wel erg bekent voor kwam. Ik draaide me merrie om zodat ze haar kond richting de jongen gekeerd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyzo aug 16 2015, 13:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

heel still reed ik achter de groep aan. Een van de jongste meiden praatte an een stuk door tegen me ik nergeerde het half en was ver in gedachten. ik bekeek de rug van de meiden. een van de meiden ze leek zo op angelina. Ik kon er gewoon niet over heen. Ik moest me wel z kut voelen dat ik der nu gewoon weer terug zag.. Ik reed helaas te ver achter hun om te horen waar ze het over hadden. En die meiden kletste de oren van me hoofd


emma

'''ooeeh jah vertel me!'' het sijn werd gegeven dat we gingen rijden. Angelina reed achter me. Ik zat half omgedraait en probeerde met haar te praten. ''Vertel me! of vertel je het straks in de duinen dan mogen we naast elkaar rijden!'' i kwacht eigenlijk niet en besloot maar over me zelf te vertellen kon zei wel praten als we naast elkaaar reden ''Ik ben dus emma! 17 jaar oud! rij op de ze manage al sinds de kleuterklas. Noujah datwas toen niet rijden eerder kloten met hem!'' ik wees naar achtere toe. Niet dat we goede vrienden zijn Maar ik ken hem lang. eigenlijk zijn we helemaal geen vrinedne. hij kent alleen me naam *sad face*

''En dut is de 5 of 6 de keer dat ik deze kamp mee doe het is altijd zo gezellig! ik doe de opleiding kinderopvang!. ooh en je moet echt oppassen voro de meiden vooraan op die twee grootste vriezen. Dat zijn hun eigen paarden maar ze staan op de manage daarom rijden ze vooraan. Dat zijn echt bitches.'' ik ratelde aan een stuk door. Tot we bij de duinen aan kwamen. De meid voor aan gaf dat we in groepen van 2 a 3 konden gaan rijden. dus ik lied mijn paard afzakken tot ik naast de haren zit. ''vertel over die jongen! en om je paard is echt pure liefde!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyzo aug 16 2015, 16:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik luisterde naar haar en keek naar haar rug. 'Ooh god waar moet ik beginnen Mmmh, bij het begin denk ik. Het begon allemaal in de gang ik kletste met mijn beste vriendin en toen liep er een asian jongen tegen me op hij had warme chocolade melk vast en dat viel over mijn borstkast heen. Ik heb daarvan een brand wond aan over gehouden.' Vertelde ik en hield mijn hand op mijn borstkast.

De andere keer was dat er een geheim feestje was georganiseerd door de populairste jongen van de academy. Eigenlijk had hij iets met mijn beste vriendin. Ik was haar aan het zoeken en toen hield die poopi jongen mij tegen. Hij wilde met me zoenen enzo hij was duidelijk bezopen. Ik probeerde bij hem weg te komen om mij vriendin te zoeken. Maar dat lukte niet. Toen kwam een asian jongen en gaf hem een mep. Toen kon ik weg komen en hebben we samen mijn vriendin gezocht. Ze was helemaal nokout en gaf over. We hadden haar echt net optijd gered.' Vertelde ik.

En toen werden we vrienden ik weet verder niet hoe ookalweer. Maar we zijn hele goede vrienden geworden met zijn vieren hij had ook nog een vriend en die was goed in dansen dus hebben we af gesproken om samen te trainen. Vervolgens gingen we met zijn vieren zwemmen. Ik doe aan wetstrijd zwemmen. Toen we naar huis gingen sprong ik op de rug van die vriend, die zo van dansen hield, toen we buiten waren kwamen we die poopi jongen tegen hij wilde met me afspreken maar ik had geen zin en die jongen rende er gewoon vandoor! Lied me zo achter.' Gromde ik op het laatst. Die poopi gast wilde weer met me flirte en ik had er geen zin in maar hij hield me beed en kon niet weg komen op dat moment kwam die asian en gaf hem een dreun. Hij lied me los en de asian wilde me weg sleuren. maar ik wilde het voor eens en altijd afhandelen dat hij van me af moest blijven enzo. Op dat moment wist die poopi jongen de asian vriend te pakken en trapte hem! zo sneu.

Mmmh wat was er daarna gebeurt iets belangrijks. Uuh ooooja, de vriendje van me vriendin die poopi gaat had me aan het eind van de dans optreden gezoend! Ik had al zoiets verwacht van die eikel. Dus ik had de asian vriend gevraagt of hij haar weg kon lokken maar die kut vriend van die asian heeft het haar blijkbaar laten zien urg. Dus zij boos op mij.

'Langsaam raakte ik verlieft op die asian jongen en we zijn naar de film en ik heb ruim al twee keer bij hem geslapen en en en en hij heeft aan mij gezeten en ik aan hem!' Gilde ik verlieft.

En nu een paar weken geleden toen we met zijn alle weer redelijk bevriend waren zijn we naar het strand geweest schildpadjes gekeken en heb ik close met die asian jongen gezwommen. Maar toen hij uit het water ging was ik hem even kwijt geraakt en toen ik hem vond zag ik hem zoenen in de duinen met mijn beste vriendin! Toen ben ik verdrietig naar huis gerend.' Zei ik een beetje beteuterd.

Later op school kwam ik hem in de gang tegen ik sloeg per ongelijk een deur tegen hem aan. Op dat moment zij hij dat de deur meer liefde zou krijgen dan ik in me hele leven.' Piepte ik en deed mijn haar goed wat onder me kappy uit stak. Ik had een staart in dit droeg ik normaal echt nooit altijd losse haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyzo aug 16 2015, 16:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

het ging allemaal goed voor zo ver ik weet. ''OEEH KEI SEXY MAN! OMG!'' g hoordei k een meid gillen ik keek op. oh verassing het was emma.... echt die meid kon noit haar mond stil houden. Maar ze had nu een meid gevonden war ze mee kon rijden. Dan praatte ze teminste niettegen mij.

Bij de pauze reed ik naar boven en werd meteen besprongen door meiden die eten aanboden en aandacht aan me besteden. Ik nergeerde het meeste en deed mijn controlte bij de paarden voor wondjes en zo. in de duinen rijden blijft gevaarijk met losse schelpen en zo.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
emma

ik luisterder naar hara verhaal. ''What!! damnt eerste ontmoeting en meteen een litteken man!'' ik keek der aan toenze verder vertelde. ik luisterde met me mond open. 'oH my ghawd hij redde je!'' ik luisterde ''ze zal je wel dankbaar zij ndat je je beste vriendin gered hebt!, Maar toch niet gezien heh met die populaire jongen! dat lijkt me zo vies zeker wanneer ze dronken zijn!!''

Me mond viel open toen ze vertelde dat ze gewoon achter gelaten as door die ene vriend van de asian boy. ''OH MY GHAWD! MAG IK EHM SLAAN!! echt ik haat hem nu al!'' zei ik en balde me vuisten.  echt stil zijn was niet mijn ding. Ik meost altijd overal op reageren en me mening laten horen. Ik beet op me lip ''hij red je wel vaak heh'' zei ik zachtjes ''oh my gwahd ik ben zo jaloers! echt als ik een jongen had die zo verliefd op me was dat hij me steeds zou redden ik zou in de zevende hemel zjn!!'' zei ik dromerig. Jah sorry ik maak van alles altid het leuke.

''wacht wat!! doe populaire jongen die je steeds probeerde te zoene nen zo is de BF van je BFF . '' der ging een hele wereld voor me open. ''En hij zoende jouw! waarom! hij heeft toch een GF?'' Ik knikte en keek der aan. ''Dus die asian hielp je weer? maar die vriend van hem. latne we hem klootzak noemen want hij lijkt me echt geen leuke gastom me om te gaan. Dus klootzak heeft alles latenzien aan je BFF de zoen enzo'' i kdacht na. ''ik denk dat ik straks na deze kamp ff iemand ga chastreren!'' zei ik en balde me vuist.

Toen ze begon over de film begon ik het zelf leuker te vinden/ ''OEEH KEI SEXY MAN! OMG!'' gilde ik iets te hard. Ik sloeg me hand voor me mond. oh wacht der zit heirvast neimand die ze kent dus mag best alles bij elkaar gillen.! ''Echt ik wil ook zun Vriendje!'' zei i kverleift maar dme liefde verdween snel ik keek haar geschrokken aan. ''Wat die asian jongen zoende met?? kjouw BFF! maar jouw BFF had een BF? en ik dacht dat die asian jouw leuk vond. omdat hij je steeds redde'' me dromen leken in duigen te vallen zo dramatisch deed ik.

ze vertelde van de deur. ik slikte ''wat een klote streek. misscehin moet je hem een keer goed slaan!'' zie ik en draaide me om. ''als je van asians houd moet je hem proberen! hij is zo mystireus!'' ik zei het meer om der op te vrolijken niet weten dat hij de jongen was die haar laatste paar weken zo kut had gemaakt. ''hij zegt neit veel maar volgens mij zou hij echt niemand pijn doen!'' zei ik en dacht na. We hadden in de tussen tijd al kei lang gereden en zouden gaan eten met de groep. Ik steeg af en hield het paar van Angelina beet. '' ik heb broodje bij! wil je er eentje?'' vroeg ik ensstak het al naar haar toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyzo aug 16 2015, 17:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik gniffelde van de reactie die Emma gaf. 'Je mag die gast zeker kastreren alleen hij heeft het zover ik weet het nog nooit gedaan. Hahahahah.'

'als je van asians houd moet je hem proberen!' hij is zo mystireus zei Emma ik keek stiekem achterom en draaide meteen terug. 'Emma....' Zei ik zachtjes en licht beschaamt. 'D-dat... Is die jonge.' Zei ik zachtjes.

We hadden een kleine pauze we stegen bijden af van onze paarden Emma duwde een broodje in mijn gezicht. 'Eeeh, heb je dan wel genoeg dan?' Vroeg ik eerst beleeft. 'Agh waarom niet Thx~' zei ik bedankend en probeerde uit de beurt te blijven van Leo. Hij ging mijn paardkampt niet verpesten. Kom laten we daar gaan zitten. En even broodje opeten.' Stelde ik voor. 'En heb jij een vriendje?' Vroeg ik geintreseert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Emptyzo aug 16 2015, 18:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

ik ahd de stal paarden al gehad. En liep nu bij de eingen paarden. sommige vroegen of ik ook bij hun wilde kijekn en dat deed ik waarom ook niet. Hoef toch niet te eten. Emma vroeg of ik ook naar haarp aardwilde kijken. Ik wa al onder weg. Dat doet ze elk jaar. Eerst de haren daarna die van het andere meisje. Ik stond bij het paard van Angelina niet weten dat het die vna har was. ''wauw je bent beeldschoon'' zei ik en begon het beestje te aaien. ''jouw proposies zijn gewoon bijna perfect'' ik voelde de hoeven en bekeek ze of er geen wondjes in zaten. Ik ging bij het hoofd staan en gaf het een knuffel. Noujah hield he mbeed ik aaide hem over zij neus heen. ''you're a beautiful girl'' zei ik en glimlachte

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
emma


ik begon kei hard te lachen toen ze zei dat leo de jongen was.. ''HAHAH GRAPJAS!'' lachte ik. Ik deed net of ik een traantje uit me ogen haalde van het lachen. ''hij nooit! hij helpt wel! begin kan kloppen maar als hi zo gemeen is! hahahaha nee!! je moet ze door elkaar halen! heb hem nog nooit iets negatiefs horen zeggen'' lachte ik alles bij elkaar. ''Je droomt meid!'''

eerst wijgerde ze mijn broodje ik keek der aan ';ik wil je heust niet vergiftigen hoor!'' lachte ik en duwde het broodje tegen haar aan uiteindelij pakte ze het we gingen zitten. ''jaah.. noujha weetn iet of ik er zo blij mee ben. Hetis een gamer en doet niet veel ik moet echt lles verzinnen en hij heeft geen vrienden. Jah ik houd echt wel van hem. Endat soort dingen, Ik zou hem altijd ine elke keuzen stunene, Maar dat hij ook is iets verzint om mee gaat rijden enzo zou ik zo fijn vnidne'' zei ik en begon me broodje te eten. ''Hey!!! Leoo~! check ook mijn paardje!!'' riep ik naar hem en wees naar de twee paarden van ons.

'' wil je foto vna hem zien?'' vroeg ik terwijl i kme mobiel pakte. ik had me brood half in me mond hangen en begon te kwijlen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 38 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 38 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: