cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 18:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ik deed me best om me hart in me lichaam te houden toen ze zo dicht bij was. Ik moest ook me best doen haar geen random kusje te geven. De drang was zo groot. dood still keek ik naar angelina/ Als ik nu iets ging zeggen zou ik alles verraden. En hoe moest ik dna vertellen dat ik haar beste vriendin zoen!... I couldn't Het beestje was over gelopen en ze ging verder naar achtre. Ik begon weer rond te kijken en dat ik eric hoorde was nog waar ook. Daar was hij op het strand. kan hij niet later komen? waarom nu... Ik wilde nu niet naar Jocye of iets. Maar maar! ik wist het niet meer.

ik ging verliggen. noujha eerder zorgde ik er voor dat ik op me knieen zat zodat ik elk moment op kon staan om weg te komen bij eric. Niet dat ik angelina alleen achter zou laten. over me dead body

Ik zocht oog contact met jocye in de hoop dat ze zei dat ik in het water mocht blijven met angelina..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam

ik zag eric aan komen en bedacht me dat ik net even naar de WC moest. byebey suckers!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 19:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Leo is er iets? Je kijkt alsof je iets wilt zeggen?' Vroeg ik vriendelijk en keek Leo met een schuin hoofdje aan. Ik deed me armen over zijn schouders heen toen hij op zijn knieën ging staan. Het schildpadje speelde met mijn haren wat best grappig aan voelde. Het was hoog tijd dat ze weer ging zwemmen. Langsaam ging ik helemaal onderwater totdat ik het schildpadje weg voelde zwemmen. Daarna kwam ik weer omhoog en zag dat het beestje tussen ons in zwom net alsof het eventjes byeee wilde zeggen en zwaaien.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik zag de jongens naar de duinen toe gaan. Dat wilde ik ook. Beteuterd keek ik naar hun ruggen. Ik keek va Leo naar Eric en het duurde niet lang of ik rende ook die richting op. Achter Eric aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 19:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ze vroeg of ik eits wilde zeggen. Ik wilde zo veel zeggen. Echt zo veel alles uitleggen endoen. Ze wist toch wel van mij en Jocye of? ''ik..'' zei ik en wilde alles er uit gooien. Maar toen zag ik jocye achter eric aan gaan. Waarom had ik hier een slecht gevoel over. ''laten we terug naar hte strand gaan'' zei ik snel en stond op. Ik deed haar arme van me schouders af. En glimlachte even. ''ut word koud.'' Ik sjockte het water uit en trok me shirt uit om hem droog te knijpen. Jocye waarom ga je achter die klootzak aan!. dacht ik terwijl ik voorzichrig achter jocye aan liep richting eric
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 19:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik stapte achter Leo aan het water uit. 'Brrr inderdaad fris ja.' Antwoordde ik en wreef over me arme heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik lag op me buik in het zand en tekende met een grasspriet terwijl ik het groepje jongens net kon zien als ze zouden terug lopen moesten ze hoe dan ook hier heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 19:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ik volgde jocye de duinen in en lied me naast haar vallen in het zand. ''Je zoekt ze wel steeds op heh'' zei ik terwijl ik me op me rug draaide om me te latne op drogen. Me borstkast zat nu helemaal onder het zand. Daar had ik eerder over na moeten denken. Ik lag best liggen oz in de duinen. Later zou deze plek de plek worde nvan mij en angelina. Maar dat kon ik me nu nog niet indenken. Ik sloot me ogen en genoot vna de zon. Hier lag ik kei lang niet weten hoe lang want ik was volledig eengeworden met de zon heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 20:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Jap.' Zei ik enkel en had verder geen zin om dingen uit te leggen. Ik draaide me hoofd richting Leo en zag hem haast slapen. Ik keek. Aar get zand op zijn buik en had een ideetje. Met een vingertje begon ik er op te teken. Toen ik klaar was uit verveeldheid streelde ik zijn opgedroogde haar goed. Wat deels in zijn ogen zat. Hij lag er best grappig bij zo. Stiekem gaf ik hem een kusje op zijn wang. 'Niet in slaap vallen he~' zei ik zacht. Met een hand draaide ik zijn gezicht richting mij en kuste zachtjes maar lang op zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 20:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

ik voelde wel wat ze deed hoor. het tekenen en zo. toen ze het haar uit me ogen proberede te halen knipperde ik omdat ht in me ogen prikte maar ik bleef rustig liggen. Ik voelde ineens een stel lippen op me wang. heh wat? was eric in de buurt? ze paktem e hoofd beet en draaide me om. Langzaam voelde ik haar mond richring de mijne gaan. Ik opende me ogen en keek haar aan. ''whut kijkt eric?'' vroeg ik en probeerde naar eric te kijken of het zo was. Waarom deed ze ineens oz mega lief?
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 20:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik negeerde zijn Eric vraag en kuste hem nog eens. 'Ssst~' fluisterde ik. Voorzichtig kroop ik iets meer over Leo heen en gaf hem lange zachtje kusjes en begon een beetje te spelen met zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 20:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

ik wilde der niet zoenen. Alleen als het was voor eric en die stomme belofde. Maar me hoofd zat vast in eht zand en haar handen. Zachtjes begon ze met me mond te spelen. Een hand me goede hand lag onder haar. waardoor ik die niet kon gebruiken om haar van me af te drukken. De andere kan ik niet veel mee. hij deed misschein nietveel pijn meer maar hij was nog steeds onbruikbaar. Maar toch legde ik deze tegenhaar aan en probeerde zachtjes te duwen. ''waarom dan?'' maar ze sste me weer met haar lippen terwijl ze speelde. Me buik tintelde als een gek. jah hey im stil a guy!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 20:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Met me boven lichaam lag ik over Leo heen en dus ook over zijn goede hand geheheh. Me vrije hand verplaatste ik zo zodat die op zijn verpakte hand lag waar hij een steun hoesje overheen had. Liefjes en stil zoende ik verder met Leo. Me hoofd kantelde ik ietsjes. De topjes van me vingers lied ik in de handpalm van Leo kietelen. Zodra het mogelijk was probeerde ik over te gaan op tong zoenen. De stemmen van de jongens en van Eric kwamen dichter bijer. 'Wacht! Me telefoon vergeten!' Hoorde ik Eric zeggen hij liep weer terug naar hun plaatsje waar ze eerst zaten. De andere twee bleven onderaan de heuvel staan. Als ze omhoog zouden komen dan zouden ze ons hoe dan ook zien. Dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 20:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ik wilde niet zoenen. neit met angelina in de buurt. Maarze had met totaal ingepakt en het kietelde in me handpalm. Doordat ze haar mond gekanteld had blokeerde ze me neus en kon ik geven moment geen adem meer halen. Ik hapte naar adem en dit gaf haar de gelegenheid over te gaanop een tong zoen. Ik sloot me ogen maar speelde nietecht terug. Niet dat ze dat zagen. want haar haren lagen voor ons. ''stop jocye please. Ze kijken toch niet!'' Ik wilde echt niet waar angelina bij was. zeker niet na wat er net gebeurd was in het water. Kom op ik zoen de best vriend van de meid waar mijn liefde is. hoe fucked up!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 20:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Leo bleef wel erg lang weg zou er iets gebeurt zijn? Bezorgt rende ik naar boven toe. En keek rond in de duinen plots zag ik Leo met joyce op de grond gewoon zoenen! Eric kwam ook omhoog gelopen alleen dan via de andere kant. Eric zag het ook en schopte zand over hun heen naar hun gezichten toe. 'Wat is er Angelina je kijkt alsof je een spook ziet?' Hoorde ik Eric zeggen en liep langs mij heen zo richting het water. Ik beed op me lip. En rende naar benden toe. Weg van Leo en joyce. Ze was me gewoon alweer voor net zoals altijd! Dit was niet eerlijk gewoon niet eerlijk. Ik rende naar de wc's toe en botste tegen laim op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 20:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

ineens kwam er zand over me heen. Toen hoorde ik erics stem ''lina!!!'' Ik duwde Jocye van me af en wreef de zandkorrels van me af. Ik zag hoe ze weg renden. ''Nou! Eric heeft het zien hoor!'' gromde i kboos en stond op maar flikkerde gelijk weer naar benede toe. Ik zag hoe angelina naar de WCs rende. Ik stond op en pakte me shirt en wilde achter haar aan lopen. Dat deed ik ook.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam

''jesus wat zie jij er uit!'' zei ik terwijl ik angelina bekeek. 'Je dromen net in duigen zien gaan?'' vroeg ik niet weten wat eraan de hand was. ''Het lijkt of je liefde uit je hart is gerukt door iets dierbaars'' zei i kterwijl i haar bekeek
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 21:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Eh? Leo!' Riep ik en stond ook op. 'Ik had niet verwacht dat zij zou komen.' Riep ik na voordat hij verder dan 5 meter bij me vandaan was. Ik spugte wat tuf uit. Eric had me en zand ontbijd gegeven acht dat was wel het teken dat hij het gezien had en niet waardeerde. Dacht ik maar voelde me toch een beetje kut voor Leo. Hij deed plots zo heftig. Wat is er toch met die twee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik luisterde naar laim terwijl ik bij de wasbak was gaan staan. Ik wilde het kei hard roepen wat er gebeurd was. 'Le-aim je hebt weer zitten flirte met meisjes!' Zei ik toen ik me net optijd had bedacht. Misschien was dit een mooi idee om laim te straffen ookal deed me het niet veel dat hij met andere flirte. Ik moest iets zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Emptyza aug 15 2015, 21:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:
''waarom deed je dat!'' zei ik en keek haar boos aan. Maar daarna meer terleurgesteld en liep nar angelina toe. Toen ik der met Liam hoorde praten over flirten bleef ik staan lusiteren
Ik had me shirt in me vuist vast geknepen me aderen plopte op zo veel kracht gaf ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam

''hehehe kijken magtoch!'' zei ik en ging naast haar leunen op de wasbak.. ''kijk ij besteed geen aandacht meer aan me alleen aan leo dus ik zocht me eigen plezantje op'' zei ik en haalde me schouders op ''dus zullen we het vanavond goed maken?'' ik keek haar heel pervy en horney aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 36 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: