cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 00:30

Liam:

Leo:
ik merkte dat ze me niet verstond. Was wat i kdaar blij mee. Ik adh het toch gezegt en ze verstond eht niet dat was het toch niet mijn fout! ik had het niet verzwegen. Ik nergeerde daarna haar vraag en voor ik het was lag ik opgerold in haar bed. Ze bracht chocolademelk maar als ik nu eiets naar binnen zou drinken zou het echt niet god komen. Dat ozu met een veel snellere gang er weer uit komen. Ik lag in bed en dacht na. misscehin ahd ze gelijk en was hier blijven de slimste oplossen. Maar waarom een dokter dit ging vanzelf over!. toch? Me buik was in de tussen tijd echt zwaar hard geworden en paars aangelopen..

Ze was op de dekens gaan liggen. Maar toen ik boven de dekens kwam merkte ik hoe koud het daarbuiten was. Ik rolde me verder op onder de dekens. Na even hing ze weer over me heen. okay. als ik nu? jaH? ne ik doe het gewoon. Ik sloeg me arme rond haar heen en nergeerde haar vraag over de striemen. Ik trok de dekens voor zo ver het ging onder der vandaan en sloeg deze. Wat mijn kracht toe lied over haar heen. Als ik hier moest blijven. moest zij lekker liggen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 00:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Oeh?' Piepte ik verbaast toen hij me vast knuffelde en met de dekens aan het kloten was. Ik ging iets van de dekens af en voelde het onder me vandaan getrokken worden totdat het over me heen belande. In het gevecht tussen Leo en de dekens was ik half tegen/op hem gerold met me hoofd lag ik nu deels op zijn borstkast. Met grote ogen staarde ik voor me uit. Ik hoorde me eigen hartslag gewoon kloppen. Zo stil was het. Ik durfte niks te zeggen en bleef zo liggen zoals Leo me neer getrokken had. In zijn armen. En eigenlijk voelde het wel goed. En warm vooral erg warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 00:48

leo:

ogh wauw man. dat ws een heel.gevecht maar na10Minuten pijnlijden.lag ze eindelijk.ook obder de dekens. Kut me riem... noujaj dan maar niet. De hand die onder de lag legde ik op haar onder rug de andere over de arm die boven op zou liggen . Het samen in bed liggen. met meiden. daar had ik geen problemen mee. Me zussen kwamen altijd.ald ze rnachtmerries hadden. Maar om nu zo met angelina te liggen. het meisje waar ik al naar uitkeek vanaf de eerste dag dat ze op school.was. ja. Ik baalde lichtjes. dat me.buik zo pijn deed. Anders was ik.anders gaan liggeb enzo.

Ik.sloot me ogen. en begon eindelijk controle te krijgen over me adenhaling. ik wreef me rd ehand op haar arm heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 00:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Leo legde zijn handen op me onderrug en ook voelde ik een hand zachtjes over me arm heen en weer strijken. Het kriebelde dat gestreel op me arm. Ik legde een hand op zijn borstkast neer en legde mijn hoofd ietsjes lekkerder neer. Wat moest ik zeggen en wat moest ik doen?! Met me andere vrije hand voelde ik aan zijn borstspieren. Als hij die had. Na een tijd vond ik zijn tepel dat gewoon grappig aan voelde. Zachtjes speelde ik er mee door met me vinger er heen en weer over te gaan. Na een tijd voelde ik dat een van mijn borsten niet lekker zat. Mijn bh had ik nog steets aan en dat was geen pretje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 01:04

leo:

yeah hij is mager maar dankzij paardrijden heeft hij wel spieren en zo.dus meer spier dan vet. vet is nergens te bekennenxD.

het lag best lekker wn na even ging ze met me tepel spele ik moest moeite doen niet te gaan lachen. Het kietelde als een gek!. ik glimlachte. Had je dat ooit verwacht. dat ik zo zoi liggen met haar. Ookal was het zonder betekenis ze was aan her date met liam toch?. "Ooh fu" zei ik zacht en lied haar los ik greep naar me mag. omderwachte steken bezochte mijn onderlichaam. Ik tilde Angelina op en draaide e he rbed af. Ik ging even. op me buik liggen op de koude vloer. gelukkig mw buik kalmeerde kei snel. Toen ik weer rect ging liggen besloot ik me riep uit te doen. dat kon toch gewn kwaad? das toch niks raars right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 01:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Leo tilde mij half op en kroop onder me vandaan hij Rolde zo het bed uit op de grond en ik hoorde geklik van ijzer op de houte vloer. Na dat het geluid op hield kwam hij weer op bed zitten. 'Hey gaat het?' Vroeg ik een beetje automatisch. Ik legde me hand op zijn schouder en trok hem een beetje naar beneden zodat hij weer ging liggen. 'Voel me zo schuldig. Voor wat Eric je aan gedaan heeft.' Zei ik zachtjes en legde me hoofd weer voorzichtig op zijn borstkast. Maar weer prikte die bh in mijn tieten.

Na even besloot ik toch maar om die bh uit te doen ik zette me af en strekte me armen zodat me boven lichaam van hem los kwam. Ik drukte de verlichting uit zodat het heel donker werd. Nu ging ik wat rechterop zitten en trok mijn shirt uit gevolgt door mijn bh. 'Ja dat ding ligt niet lekker oké.' Zei ik zachtjes als excuses. Me bh gooide ik op de grond. Maar nu kon ik me shirte niet vinden. 'Godverdomme....' Momelde ik zachtjes. Ik taste in het rond maar kon me shirte niet meer vinden. Ik twijfelde. Hij heeft toch een shirt aan dat voeld hij nooit. Bedacht ik me. Langsaam lied ik me neer komen op Leo zijn lichaam. Oh shit Shit shit was dit wel zo verstandig. Dacht ok toch stiekem. Ik sloeg de dekens over me heen en legde een hand op Leo zijn borstkast. Een arm lag niet zo heel lekker dus legde ik deze meer naar onderen ik probeerde ultra voorzichtig te zijn met de buik van Leo. Ik was bang dat ik hem pijn zou doen. Het voelde net alsof zijn broek half open stond of was deze nou gewoon zo wijd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 11:34

Liam:

Leo:
Ze vroeg of het ging. Ik haalde me schouders op en lied ze weer langzaam zakken. 'Nee'' zei ik zacht en wreef over me buik. Ik kon gewoon niet liegen tegen haar. Normaal zou ik het nergeren maar ze zag toch duidelijk dat et niet ging. Waarom zou i kdan de moeite doen om te liegen en het te ontwijken. Ik schrok een beetje toen zij me naar benede trok het bed op. Hey je hoord me niet klagen. alelen in het liggen wel. Me buik ging te keer en stribbelde tegen. Okey geen buikspieren gebruiken want dan ging ik dood van de pijn!. (jammer huehue. Ze snel krijg je hem niet in je Lina~!..).

ZE vertelde dat ze zich schuldig voelde dat eric zo tegen me gedaan had. ''is niet jouw schuld hij haat me al vanaf de eerste schooldag.'' Zei ik en legde me hand op haar achterhoofd. ''hij trapte alleen iets harder dan anders'' zei ik zacht en keerde me hoofd van haar weg.

We lagen zo en ik was bijna weg. Ik was echt dood op. ineens begon ze te bewegen! HAD IK IET SFOUTGEDAAN!. Ik had geen erectie dus daarmee had ik der niet weg gejaagt. wat.... oh.... BH...... natuurlijk dat wist ik. #ervaring. Ik glimlachte voorzichtig en draaide me hoofd weer van der vandaan. neit dat het nodig was. Het was pik donker in de kamer. Ik hoorde der wel vloeken maar dacht niet na voor de reden. Er zat vast een haar vast in der BH ofzo. Of ze bleef achter een klitje in haar haar hangen. Dus mijn gedachte gingen niet direct naar het verlies van en shirtje waardoor ik nog geen paar minuten daarna. haar naakte bovenlichaam op me voelde. Ik had maar een hemd aan dus ik voelde het op die plekken waar de hemd zat niet,, MAar me arm die onder haar lag. Voelde het wel duidelijk dat dit huid was en geen shirt. Ik wilde me hand op haar onderrug leggen maar toen ik er achter kwam dat ze ook geen hemd aan had. Lied ik me hand terug op het matras zakken en pakte deze lichtjes beet. Zo kon ik der toch niet aanraken! dat kon ik niet maken.

Ik sloot me ogen en hield me gezicht weg gekeerd van Angelina. NIet aan haar boobs denken. Schoot er door me hoofd heen. Ik voelde alles gewoon echt alles. hoe dan ook D want het voelde het zelfde aan als die van femke. ooh kom op Leo kalmeer die menfeels! Hormonen ga terug. Ik wilde ze niet hebben. Zeker niet met een buik waarbij ik geen spier kan bewegen zonder dat het pijn doet..

Ik was Eric misschien toch wel een klein beetje dankbaar. Als hij me niet inmekaar geslagen had. had ik haar nooit zo naast me gehad. HAd hij haar niet willen aanraken op dat feestje had ik nooit echt verder contact met haar gehad. Jap ik was hem dankbaar. Ookal ging het tenkoste van me lichaam. IK was zo in gedachte verzonken dat ik pas later voelde hoe dicht haar hand bij mij broek lag. Ik slikte. Misschien was het niet zo slim idee geweest om me riem uit te doen. ME broek was in omslag veel te groot en stond nu dus gewoon wijd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 11:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik merkte gewoon dat Leo me rug niet meer beed hield. Langsaam veranderde ik me pozietsie zodat ik lekkerder kon liggen. Misschien hield hij dan me rug weer vast? Hoopte ik. Al half gapend strekte ik me arm relext naar onderen uit. En lied het liggen op Leo zijn lichaam. Niks ligt lekkerder dan een mannenlichaam. De gestrekte hand bewoog ik lichtjes en voelde iets van een randje. Shit waar zit ik?! Ik voelde met twee vingertjes en volgde de rand. Was het elastiek? Voorzichtig zakte ik iets meer met me vingers en voelde heel zacht stof. Omg omg omg omg. Het is... neee neee dat kan niet. Mijn lichaam bevroor even uit schrik. Zijn ondergoed? Zachtjes voelde ik verder over het elastiek heen. Zat er een merkje op? Vast wel. Met me vingers gleed ik over de lettertjes en probeerde zo het woord te ontcijferen. Omg omg omg omg omg Angelina denk nou eens na je hebt een echte jongen in je bed liggen! Bedacht ik me plots. Hoe lang geleden was dit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 12:01

Liam:

Leo:
ze woelde wat in bed en trekte haar arm. Ik sloot opende me ogen toen ik voelde waar ze hem neer legde. Okey niks denken Leo niet doen! houd je hormonen beneden! heel voorzichtig legde ik me hand tegen haar onder rug aan. Ik pakte der niet beet dat kon ik gewoon niet, Maar ik raakte de rug wel aan met een paar vingers. WAt was der rug heerlijk zacht. Ik sloot me ogen weer. Maar toen ze aan mijn onderbroek ging voelen hield ik me adem in en trok me buik verder in. Ik legde me vrije hand op me hoofd en deed me hoofd iets verder naar achtere. Okey helder blijven denken kom op!. elke beweging deed zeer maar ik wilde niet dat ze van me af ging, daarom deed ik niks aan der hand. Ik was bang als ik lied merken dat ik doorhad waar ze zat. DAt ze weg zou draaien en aan de andere kant vanhet bed zou gaan liggen. En dat wilde ik echt niet

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 12:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik lachte zachtjes in mezelf om het woord dat ik ontcijfert had. 'Leo~ waarom heb je week ondergoed?' Vroeg ik en gniffelde eventjes. Ik trok me hand een beetje terug en streelde met een vinger zachtjes over zijn buikje heen naar boven toe totdat die hand weer op zijn borstkast lag. Ik probeerde Leo aan te kijken maar het was echt donker dus gaf ik het maar op sn lied ik me hoofd lekker op zijn lichaam liggen. Zachtjes speelde ik weer met zijn tepel. Die dingen vond ik gewoon zo leuk bij mannen. 'Of ben je bang dat je de dag vergeet als je eens dronken wakker word.' Giegelde ik een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 12:32

Liam:

Leo:
Ik hapte naar adem toen ze begon over me ondergoed. ''yeah!daarom is het in mijn gedachte ook zondag'' zei ik zacht. ''Me moeder koopt die dingen altijd en ze zitten goed dus waarom niet'' zei ik zacht. OMG HOORDE JDAT I KZEI MEER DAN 1 WOORD! WHOOP!. en dat tegen angelina.

gelukkig lied ze me ondergoed met rust. MAar al snel ging der hand naar me tepel. alweer. Dat kietelde zo erg!. Na even besloot ik toch maar haar hand beet te houden zodat ze niet meer on spele en mijn menfeels zo erg kon pesten. Ik sloot me vingers tussen de haren en hield der zo beet. Ik bleef me gezicht van haar afkeren zodat ik ahar niet aan hoefde te kijken. Anders zou me lichaam het echt opgeven.


Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 12:45


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] joyce
Laim was in zijn bed en ik vond een ander leuk bedje. Het kon vast geen kwaad als ik daar in zou slapen. Te slotte meende Angelina dat berichtje echt. Pfff waarom moest ik nou perse op laim letten van haar. Ik slaakte een diepe zucht en ging op het bed liggen. Mijn hoofd dacht alleen maar aan Eric. Verveeld beed ik op me lip. 'Zou ik naar hem toe gaan?' Fluisterde ik zachtjes tegen mezelf. 'Laim is toch nocout.' Voor Zichtig stond ik op en sloop de kamer uit. Ik keek rond of ik laim niet had wakker gemaakt en sloop verder zijn kamer uit. Toen ik op de gang stond rende ik vlug naar Eric zijn deur. 'Awh sweety be home please.' Zei ik tegen mezelf en opende de deur. Stiekem keek ik om het hoekje langs of ik Eric zag. Er was niemand in de woonkamer. Dit was me kans om naar zijn kamer te gaan. Vlug sloop ik verder naar Eric zijn slaap kamer deur. Deze deed ik zachtjes open. En keek door de kier van de deur heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Hihi.' Gniffelde ik op Leo zijn uitleg. 'Stiekem heeft het wel iets stoers.' Fluisterde ik naar Leo. Ik glimlachte toen hij me hand vast pakte. Mijn lichaam liet ik ontspannen en zachtjes kroelde ik even met me hoofd. Vervolgens sloot ik me ogen. Zoon avond zou ik vast niet meer krijgen. Dacht ik getreurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 13:12

eric:
Na mijn menig is deze gast ook K.O van wegen de drank en adners lot of girls? Of men~!

Leo:
NA even viel ik toch in slaap.
(dunno of je in de nacht nog iets wil doen *winkwink*)


De volgende ochtend werd ik wakker. Ik had moeite met bewegen vanwegen me kei hard en stijve buik. nee niet is anders. Die is nog steeks K.O van de trap. Maar ik schrok lichtjes hoe ik lag. Ik lag ik slikte ene paar keer. Ik had haar helemaal tegen me lichaam ana gedrukt. een hand op haar hoofde die hield ik tegen me borst kast aan. De andere op haar kont deze drukte ik tegen em eigen heupen aan en me been over de haren eeh. Ik had der gewoon een een freaking houd greep.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 13:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] joyce
Eric lag in zijn bed en even nocout als laim. Ik kroop naar hem toe en aaide door zijn haren heen. 'Awh je bent zo lief als je slaapt.' Fluisterde ik heel zachtjes. Ik drukte me mond tegen zijn voorhoofd aan. 'Ik mis je.' Fluisterde ik. Ik kon niet veel doen als hij sliep. En hem wakker schudden had ik niet veel zin in. Lichtjes teleur gesteld liep ik weer zijn kamer uit. Opweg naar laim zijn kamer. Daar ging ik ergens liggen totdat ik in slaap viel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik had echt lekker gedroomd dat ik samen met Leo in bed belande en we spannende dingen samen deden en vervolgens heerlijk in slaap vielen. Langsaam ontwaakte ik uit me droompje maar hield me ogen dicht en had Eigenlijk het gevoel dat ik nog steeds droomde. Ik kroop dichter tegen hem aan zover dat nog kon mijn heup bewoog ik lichtjes naar hem toe. Deze houding lag echt zo heerlijk ik moest wel nog steeds dromen. Zachtjes drukte ik me lippen tegen zijn huid aan, zijn arm was het dicht bij zijnde wat ik kon vinden. Half ontwakend lied ik een slaperige kreun en gemompel uit me mond ontsnappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Emptyvr aug 07 2015, 14:10

Leo:

Ik voelde haar lichaam tegen de mijne. Ow shit ze ontwaakte. Snel rolde ik vna haar vandaan. Dit hoefde ze niet te weten! zo hebberig was ik niet! ech niet. Maar toen ik omgerold was.. werd het koud. Ik keek de kamer rond en op dat moment dat ik rond keek en richting Angelina keek zag ik dat ze echt naakt was aan de boven kant. Meteen trok ik de dekens hoger en wenkte ik me gezicht af. Ik slikte vaak en probeerde niet te gaan kwijlen of kijken. Dat lichaam. NEE LEO NEE!. Ik was wel blij dat em buik minder zeer deed. Het slapen had me echt geod gedaan. noujah goed. ik vergeet even dat hij plankhard en paar is. Maar buiten dat was de pijn een stuk minder. Ik had de drang om haar weer beet te houden. We hoefde nog niet uit bed toch? Als ik haar ozu knuffelen zou dat toch zijn omdat het anders koud kreeg! ja dat kon toch!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 19 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: