cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyvr aug 14 2015, 22:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

''omdat eric me zo haat dat hij me graag uit de weg heeft'' zei ik en wees naar me oog. ''heb wat boeken van dichtbij gezien en een hele stelling'' zei ik en zuchte.

Ik luisterde half stond meer te dagdromen over me peuk enzo. En misschein moest ik ook maar is gaan kijekn hoe me rooster was ne of ik dagen hier weg kon blijven. lekker paardrijden en gewoon nergens mee bezig zijn. Toen ik opkeek waren de meiden weg en waren ze ingeruikt door.... erics vrienden die me aan keken. okey daar hebi k nu dus geen zin in hey!. Ik vloog weg me kamer in door het raam deze deed ik op slot. Daarna sloot ik me zelf op in me slaapkamer en schreef alles van af de dag dat ik niet meer geschreven had in me dagboek. Hier was ik echt lang mee bezig
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyvr aug 14 2015, 22:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik vertelde joyce over het probeem met de dans en de kus en dat ik moest daten met laim om me papy over te halen dat ik echt niks met Eric had joyce lag bijna in een deuk. 'Met laim? Sinds we heb langer kennen dan vandaag is hij steets brutaler geworden. Vind je ook niet?' Viel joyce op. Ik knikte 'ja vandaag deed laim inderdaad raar. Arme Leo.... Hij moet de heledag met hem opgescheept zitten.' Zei ik. We lagen weer bij elkaar in bed onder de zelfde deken. Joyce stak haar pinky op. 'Beloof je dat we alles aan elkaar vertelen en elkaar blijven geloven?' Vroeg ze ik knikte en stak ook mijn pinky op. 'Belooft.' Bijden haakte we elkaars pinkys in elkaar.

We lagen bijden op ons zij en waren best stil. Kon ik vertellen dat ik Leo echt leuk vond? 'Hey Angelina waar zit je aan te denken?' Vroeg jocye. Ik keek joyce aan. 'Oh... Umh.' Mompelde ik. 'Kom op vertel!' Moedigde joyce aan. 'Leo is best aantrekkelijk.' Zei ik en durfte haar biet aan te kijken. Joyce zat gelijk recht op. 'Ben je verlieft op hem?!' Vroeg ze gelijk. 'Wil de vriendschap niet breken en... Gisteren avond liep hij plots weg... Ik denk dat hij mij niet zo leuk vind als ik hem of misschien heeft hij een ander meisje op het oog.' Vertelde ik. 'Mmmh ja, zou het ook niet weten. Laten we eerst Leo beter leren kennen. Net als laim, ik bedoel we hebben nu ook ontdekt hoe laim kan zijn wie weet wat Leo verbergt?' Stelde joyce voor. Ik knikte. 'Ja laten we elkaar eerst langer zien en kennen.' Bevestigde ik. 'Maar eerst slapen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyza aug 15 2015, 12:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Vandaag zouden we met zijn vieren naar het strand gaan. Sochtens vroeg nog voordat de zon op komt. Het is een speciale dag, de dag dat de schildpadje uit komen en naar zee kruipen. 'Joyce!! Schiet op!' Riep ik naar haar. 'Ik weet niet wat ik moet aan trekken.' Jammerde ze. Snel liep ik naar de kast toe en trok een strand rokje er uit met een bijpassend tanktopje. 'Hier deze! En nu mee komen.' Beveelde ik. Joyce trok het snel aan en rende mee. Gisteren avond hadden we de tassen al in gepakt. Dus dat hoefde we gelukkig niet meer te doen.

'Leo Leo loe~' gilde ik en gaf hem een vliegende hug. 'Kom kom we gaan snel! Voordat ze uit komen!' Riep ik entausjast. 'Leo waar is laim?' Vroeg joyce plots. Ik liet Leo los en keek om me heen. 'Eh ja inderdaad, waar is laim. Nee zeg niet dat hij nog in bed licht?!' Jammerde ik. Ik gaf Leo een duw 'kom ga hem halen dan!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik was met Leo mee gerend en haalde een emmer met water deze vulde ik en met een grote gemene grijns op me gezicht liep ik naar het bed van laim toe. Leo keek me aan maar bleef verder stil. 'Wat? Is hij teminsten in een keer wakker.' Verklaarde ik. Met veel plezier gooide ik de kleine strand emmer met water om boven op laim zijn hoofd. 'Opstaan!!!' Riep ik en trok de dekens van hem af. 'Leo trek jij en uit bed!' Zei ik bijna kwaadaardig

Toen we kompleet waren rende we met zijn allen naar het strand gelukkig was het dicht bij. Daar lieten we de jongens een wind tentje bouwen. Terwijl wij schelpjes gingen zoeken aan het water. Pas over een paar uur zouden de schildpadjes waarschijnlijk uit komen volgen Angelina. Dit leek me echt over schattig om te zien.

Angelina en ik kwamen met een emmer vol met mooie schelpen aan ook hadden we draad mee genomen en een paar naalden om gaatjes er in te prikken. Met zijn tweeën maakte we hier leuke slingers van of kettinkjes. Angelina had een haaien tand gevonden en was met een stoere kettinkje bezig heel geconcentreerd. Vervolgens liep ze naar Leo toe en ging achter hem hurken terwijl ze de ketting voor hem hield. 'En wat vind je?' Vroeg ze lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyza aug 15 2015, 13:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

De dagen na de handjob van angelina. Voelde ik me awkward rond haar. Het ws raar. Dankzij die actie was ik nog meer van der gaan houden. Maar door wat jocye zei dat Ze het nooit over me gehad had. had ik de hoop laten varen. En ging gewoon met der om als vrienden.

Het plannetje van Jocye om eric jaloers te maken. Probeerde ik zo veel mogelijk bij Angelina uit de buurt te doen. Dat lukte aardig. niet omdat ik bang was dat het haar pijn zou doen. want die meiden vertelde alles aan elkaar. dus ze wist er vast wel van. Maar omdat ik het zelf niet kon. Ik kon niet doen alsof ik iemand anders dna haar leuk vond als ze un de buurt was.

Op me zaterdagen en in me vrijtijd was ik was ik wezen trainen. niet trainen in zin van zang .Maar boksen. Ik wilde voor de meiden kunnen op komen en niet anders som.

Het gepest viel nog aardig mee. de wkeen gingen goed en alles was okey. Soms ene paar klappen of eten over me heen maar daar kan ik wel leven. Behalve die ene keer buiten Ik was wezen trainen. Condictie training om precies te zijn!. Ik zat me peuk op te roken. Oh jah das ook wel leuk om even tussen door te vertellen. Ik ben weer standaart gaan roken. Vaak in de pauze met de mieden en liam. Naschool en dat soort dingen.! zeker een pakje per week!.

Maar ik was dus mijn peuk aan het op roken toen die tweeling en eric aankwamen lopen. Ik wilde opstaan en weg lopen. Maar wat daarna gebeurde ging zo snel. voor ik het wist lag ik met me armen gestrekt op een half muurtje. Eric riep iets van. ''Blijf me je poten van mijn meisjes af'' ik wist niet wat hij bedoelde dat kwam pas later. Een van de tweelingstrekte me hand. Ik kreeg hem voor geen meter los. Ik zag hoe eric zijn voet omhoog haalde en daarna kei hard op me pols trapte. Ik hoorde het gewoon afbreken. Dit moment was het echt te veel voor mij. Ik kon veel hebben. Maar deze pijn ging me te boven. Eric trapte nog een keer en me hand schuurde langs de muur heen. Deze pijn zal ik nooitvergeten. Meteen gevoel loze hand bleef ik achter. Ik kon niet naar de docter want wilde niet dat me ouders zich zorgen maakte. En de school dokter haatte me al vanwegen de ''gevechten'' die ik had. hij verzorgde me liever niet. op dit moment right here. Tegen het muurtje aan. Wilde ik het leven op geven. Ik was het zat ik kon het niet meer aan horen dat ik hier weg moest dat ik beter dood kon. Alles werd me te veel,

Hier kwam ik overheen nadat ik bij de dokter was gwest en te horen had gekregen dat hij er voor ging zorgen dat als er nog iets gebeurde dat hij me persoonlijk vna scool af gooide.

tegen de meiden had ik gezegt dat ik gewoon gevallen was.

Me pols was al aardig opgeknapt. Ik had wel een polsversterker iets om. Maar de pijn was weg en ik kon het weer gewoon bewegen.

en vandaag zouden we voor het grote kampvuur gaan kijken naar de schildpadjes die uit kwamen. Ik was al vrij snel klaar en stond buiten op de meiden te wachten. Angelina besprong me kei blij. Zulk soort moment hielpen me er echt door heen. haar vriendschap was mijn redding. Ik wauw dat ik dat terug kon geven. Maar met die belofte naar jocye ging dat niet echt.

Liam had zich ntuurlijk weer verslapen. Jocye ging met me mee om hem te halen en gooide een emmer over hem heen. Ik glimlachte en zei er niks van. Ze mocht aar ding doenweetje.

De meiden rende naar het strand die. Ik liep er gewoon achtere aan. Ik ging op het sand zitten nadatwe een wind ding gemakat hadden. noukah ik gemaakt Liam was nerges te bekennen. ik keek hoe dem eiden bezig waren. Na even kwam angelina bij me zitten en hield een haaientand voor me. Ik glimlachte en knikte dat hij zeker mooi was. Ik wilde bijna zeggen dat alles wat Angelina maakte mooi was. MAar ik hield me in. Zo smooth was ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyza aug 15 2015, 16:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik maakte de ketting vast en lied hem om de nek van Leo hangen. 'Dan is deze nu van jouw~' zei ik lief en aaide door zijn asian haren heen.

'Oh ik had nog wat lekkers gemaakt!' Zei ik entausjast en liep naar de koel tas toe die joyce en ik hadden mee genomen. Daar pakte ik een rolletje folie uit ik gaf er eentje aan Leo. 'Maak maar open! Je zult het vast lekker vinden. Hihi.' Joyce en ik hadden gisteren in de keuken gestaan om allerlij gezonde hapjes te maken waaronder deze opgerolde reps. Daar tussen zat een bieslook smeersel met weer daar op, sla komkommer, paprika en zalm of kip. 'Hey geef mij er ook een!' Riep joyce. Ze stond op en kwam hem bij me halen.

'En en en en hoe smaakt hij?' Vroeg ik aan Leo en keek met vragende oogjes hoe hij at.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik zag dat Angelina Leo een rep gaf. 'Oh yey, nu moet je hem ook echt op eten he!' plaagde ik Leo. 'Leo wat ga jij doen in de vakantie?' Vroeg ik aan hem terwijl ik mijn rep at. 'Ummmmmmhhh Angelina ze zijn echt goed gelukt.' Nomde ik tegen haar en trok een gezicht alsof het echt goddelijk was. 'Je hebt er vanacht ook al een geproef.' Lachte Angelina. 'Nou en ze zijn nogsteets lekker.' Zei ik speels terug en keek over het water heen. Op het strand kwamen er steets meer meeuwen. 'Mmh we moeten zometeen maar even laim de vogel verschrikker neer zetten Hihi anders hebben de baby's geen kans om naar het water te kruipen.' Merkte ik en keek om me heen. 'Waar is laim eigenlijk nu weer?' Vroeg ik me af. *neemt nog een hap van haar eten*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyza aug 15 2015, 16:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ik pakte de ketting beet en keek er naar. Ik moest me best doen niet te gaan glimlachen. Maar dit gebaar beteende zo veel voor mij. Je wil niet weten wat ik vanbinnen voelde.

Na even kreeg ik een pakketje in me handen en blijk een rep te zijn. Mar ik had geen honger!. Toen ze vertelde dat e hem helemaal zeg gemaakt hadden kon ik het niet over me hart verkrijgen het niet te eten. Zonder enige woord te zeggen at ik hem op.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Toen hij op was glimlachte ik ''zeker niet verkeerd!'' zei ik. Noujah eigenlijk wa het super lekker!. Ik keek op recht in de ogen van angelina. Meteen beet ik op me lip en keek weg. ER werd naar liam gevraagt. Ik wees rchting liam die met een stel meide uit de eerste zat te kloten. Ik zuchte'' hij veranderd ook nooit'' zuchte ik. En keek naar de vogels. ''denk je echt dat ze uit komen?'' vroeg ik en keek langs angelina heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyza aug 15 2015, 17:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik gniffelde met een hand voor me mond toen Leo de rep op at het zag er echt komisch uit net hamsterwangetjes. Moest me echt in houden om er niet in te prikken. 'Hihi.' Gniffelend beed ik op me lip om me lach in te houden. 'zeker niet verkeerd!' zei Leo en keek me recht aan in de ogen. Ik glimlachte trots naar hem. 'Hihi thxxx~ dan weet ik dat ik ze vaker kan maken. Ik kan misschien geen echte pannenkoeken, maar dat betekend niet dat ik niet iets lekkers kan maken Hihi.' Zei ik vrolijk.
'denk je echt dat ze uit komen?'' vroeg leo en keek langs mij heen.
'Ik hoop het wel.' Nu begon ik wel zenuwachtig te worden.

'Oh! Joyce, Leo!! Kijk kijk ik zie er al eentje omhoog kruipen!' Riep ik entausjast. Eerst bleef ik zittend kijkend ongeveer twee minuten later kwamen er nog meer omhoog gekropen. Joyce liep het strand voorzichtig op en jaagde met plezier de meeuwen weg die wel een schildpadje lustte (of samen met laim als die er weer was). Toen er nog veel meer kwamen pakte ik Leo's hand vast en trok hem mee het strand op. Samen knielde we neer bij en schildpadje. 'Ommmgh hij is zoooo schattig! Ik bedoel zij. De eerste schildpadjes zijn meestal vrouwtjes. De mannetjes zitten dieper in het zand en moeten dus verder graven maar hebben het daardoor ook veel kouder.' Legde ik blij uit en maakte foto's van de beestjes. Het was zoon leuk geZicht al die kleine kruipende schildpadjes over het strand heen. Voorzichtig pakte ik er een op aan zijn schild en lied hem leo van dicht bij zien, het beestje beed bijna in zijn neus. 'Ze zijn zoooo schattig.' Zei ik met een vertroetelde stem. Ik trok Leo mee dichter naar het water en legde het schildpad daar op het natte zand. Samen keken we toe hoe het beestje verder kroop en een spoor van flippertjes na lied totdat de golven de kleine baby's mee namen zo de zee in.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
*jaagt schildpad eters weg*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyza aug 15 2015, 17:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

INeens werd ik mee getrokken en zaten we samen te kijken aar de schildpadjes. Ze zagen er zo leuk en schattoig uit. Met een big smile keek ik toe. toen ze er eentje voor me neus had gehouden glimlachte ik des te blijer. Dieren waren zo mooi en leuk en aah! <3

Na even werd ik verder naar het water getrokken ik hurkte bij het schildpadje en keek daarna omhoog '' zezijn zeker schattig'' zei ik terwijl ik het eigenlijk over Angelina had. maar ze dacht nu vast dat ik het over de schildpadjes had

We gingen dichterbij kijken en liep er achteraan. Blijkbaar hadden meer mensen het idee gekregen omte kijken zo ook een familie met een kind. Omg kindjes <3 ik hurkte er bij en begon er blij mee te praten. Als een happy boy keek ik samen emt het kind naar de schildpadjes die al aardig ver waren.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.].
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Na even draaide ik me om naar Angelina om te kijken waar ze is. Ik stond op en pakte haar hand beet. ''Moet jij ook niet gaan zwemmen'' zei ik speels en trok haar voorzichtig verder naar het ater toe. Opletten waar ik liep.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam

ik kwam mee doe nmet het jagen naar vogels maar waarom zou ik letten op de pokke schildpadjes! Ik haf bijna een date met een van die meiden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyza aug 15 2015, 17:36


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik keek plezierig naar de beestjes en keek achterom Leo was bij een kindje gaan zitten ik had hem haast nooit zo zien lachen als dat hij nu deed. 'Dawwh.' Zei ik zachtjes en keek naar hoe Leo met dat kind om ging. Ik hurkte weer neer bij de beestjes en maakte nog wat foto's. Leo pakte plots mijn hand beed en trok me overeind. 'Moet jij ook niet gaan zwemmen'' zei leo speels en trok me richting het water. Ik gaf een speelse gil en stribbelde lichtjes tegen. 'Nee wacht me mobiel!' Gilde ik en hield deze omhoog. Joyce pakte me mobiel af en graaide en Leo zijn broek naar zijn mobiel vervolgens keek ze toe. (Of duwt hun bijden) mijn voeten werden al nat en ik hield Leo stevig vast dadelijk belande ik op zoon beestje en dat wilde ik niet. Lomp probeerde ik van Leo los te komen maar stiekem wilde ik graag het water in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyza aug 15 2015, 17:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

INeens zat jocye in me broek. ''heb geen mobiel bij'' zei ik snel zodat ze niet verder zou graaien. Ik liep verder naar achtere en voelde hetwater steeds meer. I kglimlachte en dacht na. Als ialleen ik loop raken we minder schildpadjes. Ik stapte naar boven en tilde Angelina over me schouder heen. Voorzichtig liep ik verder het water in. Tot ik tot me middel er in stond. Ik bleef haar beet houden. ''dadelijk wordj e nat!'' glimlachte ik terwijl ik der beet hield
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyza aug 15 2015, 18:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Aaaaaaaaaah iiiiiieeek.' Gilde ik toen ik alles op zijn kop zag ik lag over de schouder heen van Leo. Nu zak ik zijn kond wel van heel dichtbij. Hoewel ik met me hoofd er ook al op gelegen had. 'Aaaaaaah' gilde ik speels en trappelde met mijn voedjes. Ik sloeg op zijn kondje en kneep er speels in. 'dadelijk word je nat!' Zei Leo. Weer gaf ik een speelse gil. 'Ben ik dat al niet dan?' Vroeg ik wees half door denkend. 'Ik ben tot nu toe het droogst in vergeleken met jouw. Hihi.' Gniffelde ik toen Leo al tot in zijn middel in het water stond het water was echt wel fris op de vroege ochtend. Zodra Leo me het water in probeerde te krijgen hield ik hem vast in de hoop dat hij ook viel uit zijn lompigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyza aug 15 2015, 18:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Zachtjes glilachte ik toen ze vroeg of ze dat niet al was. Dat zou ik niet erg vinden!. Als ze echt natwas. En dan niet water nat.. Hey sorry ben ook een vent. En me liefde zit toch echt bij angelina! en als ik dan de kans krijgt!.

Ik keek nar bende naar me broek toen z zei dat ik wel iets natter was. ''hmm yeah daar moet verandering in gebracht worden''
Ze stribbelde tegen toen ik haar wat meer terug over me schouder gooie meer richting het water. Zie hield me zo stevig vast dat ik moest gaan verstaan wilde ik haar van me schoduers af krijgen. Ik ahad der bijna zo ver tot me veoten weeg gelden en ik kei hard onderuit ging
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyza aug 15 2015, 18:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Samen vielen we het water in.
Even zag ik Leo onderwater van heel dicht bij.

meteen sprong ik omhoog en greep Leo vast het was koud. Samen dreven we half liggend in het water en ik liggend op zijn buik als hij op zijn rug lag. Ik keek in zijn sexy ogen en aaide door zijn natte haar heen. 'Hihi, totaal nat ben je veel leuker.' Zei ik plots zachtjes. En merkte dat ik dat echt hardop zij. Er kwam een klein schildpadje op Leo zijn borstkast zitten ik aaide over zijn mini schildje heen. 'En ik ben niet de enigste Hihi zo te zien.' Zei ik en pakte het beestje op. Deze zitte ik op het hoofd van Leo. Met een genietende glimlach keek ik naar het beestje die op zijn hoofd zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyza aug 15 2015, 18:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Angelina dreef op me. Toen ze zei dat ik nat leuker was. wist ik niet echt wat ik terug moest zeggen. Meende ze dat nou of was het ook gespeelt zoals net over dat nat zijn? of? me hart ging te keer. Zonder iets te zeggen probeerde ik boven water te blijven. Een schildpadje besloot ons gezelfdschap te houden. Na even zat hi op me hoofd zijn koude flippers sloegen me zachtjes op me hoofd ''aaissh ze slaat me!'' piepte ik speels maar haalde hem niet van me hoofd aan. Ik keek naar angelina haar haren zaten alle kante op. Snel deed ik ze goed en glimlachte. Ze was zo perfect. kon ik dat complementje aan zien als een eerste stap? maar op dat moment hoorde ik eric. (kan ook ingedachten zijnXD) Kut jocye... en die belofde
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Emptyza aug 15 2015, 18:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik zag dat het schildpadje aan het kruipen was nog even en het viel dadelijk van zijn hoofd. Genietend van het beestje en van Leo natuurlijk, deed ik mijn voorhoofd pal tegen die van Leo aan. Ik glimlachte en keek verlegen in Leo zijn pupillen. Shit dit was wel erg dicht bij. Mijn hoofd voelde hoe het beestje van Leo naar mij kroop. Ik merkte dat mijn ademhaling licht versnelde niet van het schildpadje maar van de plotse closeheid die ik had veroorzaakt tussen mij en Leo.

Toen het beestje eenmaal eindelijk was over gelopen deed ik me hoofd weer naar achteren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik zag Eric op het strand lopen met een groep vrienden de schildpadjes waren al deels allemaal in de zee. Verlieft wilde ik naar Eric staren maar ik wist dat ik naar Leo moest blijven kijken. Leo en Angelina deden plots best close shit wat moest ik doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 35 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: