cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyzo okt 25 2015, 19:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
setto trok me hoofd naar voren toe. En vroeg of ik hem niet ging wassen. ''zou ze niet leuk vinden! '' lachte ik even en bleef hem strak aan staren. Toen hij over mellanie begon rechte ik me hoofd.. okey Riven ging dus niet in haar buurt komen!. Ze was van mij... ik ging haar niet weg geven. ''oke' zei ik en keek hem weer aan. ''hoe gaat het met hem eigenlijk'' vroeg ik een beetje zuur. ''je smste dat hij wakker was enzo wilde daar nog naar vragen''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyzo okt 25 2015, 20:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Hehe Awh.' Jammerde ik toen hij zei dat ze het niet leuk zou vinden. Ik likte speels me bovenlip kort af. En keek met twinkelend oogjes James recht aan net alsof ik met hem zat te flirte. Ik aaide door zijn haren heen en lied zijn hoofd los. 'hoe gaat het met hem eigenlijk' vroeg James 'goed denk ik. Hij zegt niet veel. Maar hij is sterk in zijn armen.' Vertelde ik en spande me pezen en arm spieren aan om te verduidelijken hoe sterk hij was. Hij houd niet van naalden. Denk ik. Oh en s nachts kijkt hij vaak naar me. Dat zag ik toen ik naast hem lag in het andere bed. Ik heb in het ziekenhuis geslapen. Nooit gedacht dat ooit te doen Hehe. Af en toe lijkt hij me te roepen. Zachtjes maar het is iets. De artsen doen nu testjes met hem. Ze denken dat hij gaat schrikken als hij zigzelf ziet. En dat hij misschien zigzelf niet meer herkent. Aangezien hij ouder is dan dat hij daar voor het eerst binnen kwam. Ben benieuwt of hij nog iets weet van het ongeluk. De laatste tijd zie ik het zo vaak voor bij vliegen. Hij hij over de straat rent en mellanie en zijn armen neemt en voor de auto springt. Snap het nog steets niet hij kende haar niet eens en toch sprong hij voor haar voor de auto om haar te redden! Stomkop!' Het laatste zei ik een beetje scheldend. 'Voel nog altijd hoe de shjaal van riven door me vingers heen glipt' zei ik iets gevoeliger en keek naar mijn open gehouden hand waar water door heen stroomde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyzo okt 25 2015, 20:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
setto vertelde dat hij mellanie gered had. Dat gaf hem nog geen reden om naar mijn meisje te kijken. Ik luisterde aandachtig. en waste me zelf in de tussen tijd af. Door het luisteren en de warmte begon ik aardig moe te worden. Mara ik had beleeft om  setto een leuke avond bezorgen. Ik sloot me ogen even. me hand ging naar mijn litteken toe.Ik knikte ''snap het het zou echt lastig zijn zo je maatje over redne te zien worden.'' zei ik en wist niet goed wat ik er op moest zeggen maar ik vond wel dat setto trots mocht zij ndat hij zun vriend had.  ''zullen we uit de douche gaan''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyzo okt 25 2015, 20:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'zijn rug knalde tegen de voorkant van de auto aan. dat monster was in gedeukt en riven lag haast beweegloos op de grond. hoorde hem nog wat fluisteren tegen mellanie alleen heb nooit geweten wat.' ik zuchte zachtjes en knikte. ik keek naar me washandje. waar ik nog niet mee gewassen had. agh komt de volgende keer wel. 'ja laten we er onder uit. dadelijk worden we nog opatjes. hehe.' ik glimlachte en sloeg zachtjes op zijn schouder. 'james vanwaar dat.' vroeg ik en streelde met een vinger over het teken heen wat over zijn huid heen liep.

we stapte onder de douche vandaan. ik wachte braaf op mijn handdoekje. normaal gesproken zou anne me af drogen. maar anne was er nu niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyzo okt 25 2015, 20:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

'damnt!'' zei ik terwijl  ik de kranen uit zette. Ik stapte al eerst ui en begon me te drogen. SEtto vroeg nog naar me littekens. ''Idool zijn is niet altijd heel veilig'' lachte ik zachtjes. ''En ziekte'' zei ik er zachter achter aan. ik kleedde me aan in me joggings broek enzo en draaide me om naar setto.

Toen ik buiten de badkamer was ging i kachter de piano zitten en speelde rustig om ff bij te komen van de warmte. HEY! NORMAAL HEB IK DAAR NOOIT LAST VAN! -.-''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyzo okt 25 2015, 21:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
ik pakte een handoek van james aan en probeerde mezelf af te drogen. james was veel eerder klaar dan ik. hey al die tien teentjes moesten wel droog he! james was de badakmer al uit. ik keek in het rond. mijn kleding was nogsteets nat. zelfs mijn broek een beetje. ik sloeg me handoek om en deed voorzichtig de badkamer deur open. 'james, heb je iets van kleding voor me?' vroeg ik aan hem. nu hoorde ik dat hij piano aan het spelen was. misschien had hij me niet gehoord. voorzichtig stapte ik de badkamer uit en liep naar james toe. 'james, kleren?' vroeg ik nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyzo okt 25 2015, 21:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
setto kwam half naakt de woonkamer in waarna mijn manager de badkamer in ging. ik glimlachte .''yeah dat heb ik in mijn slaapkamer. Ga maar ik pak ff wat zalf voor je buik'' ik zocht de zalf. Ik liep de kamer in en keek naar setto. 'laat het me insmeren zal de pijn een beetje vezachten'' zei ik duwde hem lichtjes op het bed en warmde de zalf op. Voorzichtig wreef ik het op zijn buik. ik moest hem nog kleding geven. zat na te denken terwijl ik hem insmeerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyzo okt 25 2015, 21:21

img]https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/2hdnw5u.jpg[/img]setto
braaf liep ik naar james zijn slaapkamer. zelfs hier lag het vol met blaadjes. was dit koreaans? ik zat op zijn bed wachtend tot james kwam. toen hij er was opende hij het zalfje en wreef het in zijn handen. vervolgens duwde hij me half omver zodat ik op het bed lag. nu james zo bij me buik bezig was kon ik me handoekje niet vast houden. 'koud!' piepte ik toen hij zijn hand op me buik legde. met grote oogjes keek ik toe hoe james me buikje masseerde en besmuurde met het stinkende spul. speels pakte ik een plukje haar van james vast en begon er mee te prutsen. langsaam gleed mijn handoekje open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyzo okt 25 2015, 21:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
TOen ik klaar was keek ik op. Ik slikte even setto lag gewoon bijan naakt op me bed en ik zat op me knieen voor hem.. ''oke...kleding'''.. zei ik snel en draaide me om ik viel hald naar de kast toe en deed een wanhopgie poging op te staan en kleding te pakken. okey dat krijg ik niet uit me beeld.. Ik hoop zo dat bee nietbinnen is gekomen of me manager... dat zou echt zoo awkward zijn!.  NA evne vond ik een broek en ondergoed en gooide deze naar setto. '' trek aan'' glimlachte ik en ging naast hem zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyzo okt 25 2015, 21:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
ik bleef even liggen en keek toe hoe james een poging deed om op te staan. ik zou zweren dat hij terug op bed zou vallen als hij zig niet hard genoeg had af gezet. niet dat ik dat erg zou vinden. hehe. james zicht in zijn ladenkast en gooide mij een onderbroek toe. deze belande op mijn hoofd. langsaam greep ik hem van me hoofd af en keek er naar. ik teste het elastiek en stond op. het handoekje bleef op het bed liggen. poedel naakt trok ik het onderbroekje aan. totdat het volgende kleding stuk kwam. dit was een broek. ook deze trok ik aan. er zaten geen knoopjes en ritsen aan wat het alleen maar makkelijker maakte voor mij. nu was enkle me boven lichaam nog blood. james kwam weer naast me zitten op het bed. 'we hebben bijna de zelfde maat.' glimlachte ik en keek naar james.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyzo okt 25 2015, 21:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
Ik keke naar zijn broek en glimlachte even. ''yeah.. handig hehehe'' lachte ik zachtjes en draaide me naar hem toe, ''zodra de zalf verder ingetrokken is mag je gewoon een shirt uit de kast trekken okey'' zei ik en wees naar de kast. Ik legde me hand terug op me littekene. ''wat wil je nog doen?' vroeg ik. ''oh sorry vnade rotzooi. Bee had een woede aanval en reageerde dat af op mijn spullen nog geen tijd gehad om het op tte ruimen''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyzo okt 25 2015, 21:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'okee, zou ik onthouden.' antwoorde ik en keek naar de kast. 'ik weet niet zo goed wat mensen doen op een logeer partijtje.' gaf ik eerlijk toe. 'oh, ik wilde nog een foto met jouw samen hebben.' herinerde ik me. james vertelde over bee die zijn spullen had gesloopt. 'jouw spullen? kapot gemaakt?' herhaalde ik hem met grote ogen. 'ik had hem al lang ontslagen!' zei ik alsof bee een butler was. ik stond plots op en herinerde me iets. ik liep naar de woonkamer en pakte me tas. deze shouwde ik mee naar james zijn kamer. ik haalde het knuffel konijntje uit me tas. 'kijk, is van riven, hij sliep er altijd mee. ik had het in een kast gelegt maar anne had het op mijn nacht kastje gelegt op de eerste dag dat ze kwam werken' vertelde ik en bewoog het hoofdje van het knuffeldier. ik leid me achterover hangen met me rug op het bed en draaide me op me zei om naar james te kunnen kijken. het konijn zette ik tussen ons in. 'jij hebt ook veel knuffels.' merkte ik op en wees naar de grote ijs beer in zijn kamer. 'ga je ze allemaal mee nemen het vliegtuig in? voor die moet je een extera stoel reserveren.' lachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyma okt 26 2015, 17:37


Jay:
Ik weet ook niet wat ze doen op dit soort dingen, meestal schrijven we muziek of kijken een film’’ zei ik en lachte even. ‘’Zo veel vrienden die langs komen heb ik niet echt. de meeste zijn allemaal gericht op fame en werk’’ Ik keek naar het dak. Ineens ging setto recht zitten en pakte een knuffel uit zijn tas. hij was super schattig ik aaide hem over zijn hoofd heen. ‘’nee de meesten blijven hier. Die witte beer ook. Helaas.’’ glimlachte ik even en aaide de ijsbeer over zijn kop heen. ‘’demeeste heb ik hier gehad dus ze blijven ook hier. Het is te veel om mee te nemen. En ben toch van plan hier terug te komen zo snel als het kan. dus om dan in een vl huis binnen te komen is beter dan zin leeg huis!’’ zei ik en lied me handen zakken. ‘’filmpje kijkne?’’ vroeg ik uiteindelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptyma okt 26 2015, 21:46


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
James vertelde dat hij niet veel vrienden over de vloer kreeg. 'Waarom gaan we dan niet dingen doen die je graag wild doen met je vrienden? Er zijn vast wel dingen die je niet met je werk kan doen toch?' Ik stote James aan. 'Als je terug bent gaan we uit naar een club.' Stelde ik voor en glimlachte naar hem. Ik keek naar James zijn glimlach hoe hij over zijn knuffels vertelde en de witte beer die niet mee kon en dat alles hier bleef zodat het huis vol was als hij terug kwam. 'Word alles dan niet stoffig?' Vroeg ik zachtjes. Je wilde niet weten hoe vaak er bij mij thuis werd af gestoft. Zelfs de plekken waar ik jaren niet meer gekomen ben. Ik pakte de grote ijsbeer beet en tilde hem op. 'Nou geef hem dan maar een dikke knuffel! Voordat je hem niet meer ziet.' Lachte ik en drukte de beer tegen de liggende James aan. Uit speelsheid ging ik ook half op de beer liggen en plette zo James een klein beetje. Ik bewoog de armpjes van de beer alsof hij James aan het knuffelen was. 'Give him a hug back before he is getting loonly!'

'Filmpje?' Herhaalde ik hem. 'Met ships, popcorn, frisdrank en een dekentje?' Zei ik alsof ik me huiswerk had gemaakt. 'Zeg maar wat je wilt kijken. Ik ben eerlijk gezegt nog maar een keer in de bioscoop geweest. Heheheh, en de films die exo op zette begreep ik nog niet veel van. Toen was ik nog niet zo ver in die astatische talen, die tekens zijn best lastig. Oh riven was vroeger wel eens met Japans bezig met van die boekjes die je achterstevoren las. Af en toe zij hij van die rare worden en dan moest ik maar raden wat het was...' Ik zuchtte zachtjes en keek naar James terwijl ik het konijntje op me buik legde. 'Ik heb hem zo gemist. De dokter vertelde dat hij geheugen verlies kan hebben en dat hij mogelijk niks meer weet van vroeger of van bepaalde tijd perken in zijn leven.' Ik draaide me meer om naar James en kroop iets naar hem toe. 'Genoeg gepraat laten we plezier hebben!' Riep ik iets vrolijker en streelde met een hand door James zijn haren heen. 'Waar blijft de chips!' Riep ik speels en glimlachte breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Emptydi okt 27 2015, 16:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

voor ik het wist lag setto met de beer tussen ons. Ik werd geplat ik glimlachte en probeerde he mvan me af te duwen. Maar je raad het nooit me handen zaten vast onder setto en de knuffel. ''haha je plet me!'' lachte ik de pluizeige haartje kribbelde in me neus. *hoetshjoee*

''het is sowieso super bijzonder dat hij wakker is gewodne normaal worden ze na zo lang niet meer wakker'' zei ik ''dus hij is een super sterke jongen het komt wel goed met hem!'' 

NA even zaten we in de woonkamer ik had popcorn geregeld en drinken dekentjes en de ijsbeer zat er bij waarom ook niet, Ik had de bank iets opgeruimt en de vloer ook zodat we gewoon kondne lopen. Ik zette een film aan en zette me op de bank neer. ''Okey lets watch.''

Ik viel steeds bijna in slaap tijdens de film was echt dood moe. maar ik wilde wakker blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 37 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 37 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: