cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 19:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Je plet me!' Riep James gevolg door een nies. Ik glimlachte naar hem en gaf James en de beer een knuffel. 'James het is wel een zachte beer.' Ik legde de hoofd van de beer opzei zodat ik James recht kon aan kijken. 'Hehehe, kan ik inegeval zeggen dat ik op je gelegen heb vanacht.' Plaagde ik hem. Mijn ogen begonnen mee te lachen met mijn gevoel in me buik. Na eventjes rolde ik van James af met beer en al. Vrolijk nam ik de ijsbeer mee naar de woonkamer. Ik zette het in de hoek van de drie persoons bank zodat ik naast James zat. James kwam terug met popcorn en drinken. Gelukkig ging het dit keer niet over me heen. Ik pakte netjes het dekentje aan en vogelde er wat mee. Toen James zat legde ik de deken over hem en mij samen heen. Nog altijd zat ik in mijn blote buik. James had gezegt dat het bijzonder was dat riven nog wakker was geworden. En dat hij dus een sterke jongen was. Ik kn enkel luisteren en stil zijn naar dat verhaal. Ergens deed het wel een beetje pijn dat ik hem had kunnen verliezen. Riven was mijn alles. Zonder hem was ik echt niet geweest wie ik nu was.

Toen James de schaal met popcorn had pakte ik een handje en stopte wen voor een de popcorn dingetjes in zijn mond. 'En hoe maakt hij?' Vroeg ik over de popcorn. Na dat james het geproeft had ad ik zelf ook een paar stukjes. De schaal lied ik bij James liggen zodat ik me benen kon op trekken en aangenamer op de bank kon zitten. Tijdens de film kroop ik dicht tegen James aan mijn arm lag al standaard op de rugleuning van de bank. Dat was zowat automatisme van mij.

Tijdens het film kijken gleed me arm van de leuning af en belande op James zijn schouder en nek. Mijn ogen zaten in de film. En mijn vrije hand graaide naar de popcornbak. Eerst voerde ik James een popcrontje en vervolgens ad ik er eentje. 'James wat wild dat meisje nou? Ze zit eerst bij de een en nu bij de ander in bed.' Vroeg ik zachtjes aan hem. Voorzichtig keek ik op zij naar het knikkenbollende hoofd van James. Mijn mondhoeken krulde op van plezier. Dat zag er best lief uit. Ik had ooit wens in een boek gelezen dat als mensen bij je in slaap vielen dat ze dan comfortabel met je waren. Zachtje streelde ik met een hand over zijn wang heen. 'Je mag best liggen hoor.' Fluisterde ik en trok James een beetje naar me toe zodat hij met zijn hoofd op mijn schouder kon steunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 19:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

Ik schrok even en keek hem aan. ''oh die meid doet het eerder voor het gevoel vna sex''  zei ik en glimlachte. Ik probeerde wakker te blijven langzaam zakte ik steeds verder tegen setto aan en sloot me ogen. voor ik het wist lag ik te slapen tegen settos arme aan. het voelde zo goed dat ik gewoon lekker sliep. Op me schouders na. die gingen ook zeer doen!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 20:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Ah sex? Voelt dat lekker?' Vroeg ik nieuwsgierig.

Aan de regelmatige ademhaling hoorde ik dat James sliep. Voorzichtig trok ik hem meer op me schoot tegen me lichaam aan. Stilletjes legde ik me hoofd tegen die van hem aan. Zijn ademhaling kriebelde als stille windvlaagjes in me nek. Mijn hart ging nu echt tekeer. En dat niet alleen ook mijn buik wilde mee doen. Me vrije hand verschoof ik naar zijn bovenbeen toe onder het dekentje nadat ik het dekentje hoog had op getrokken. Dit lag echt zo spannend zo samen met James. Me Hand begon lichtjes te trillen. Waarom deed me lichaam zo eng. Me hart gaat te keer me buik kriebelt en me ademhaling zit hoog. Urgh net zoals onder de douche! Sniekie kroop mijn hand hogerop zijn bovenbeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 20:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

''meestal wel!'' antwoorde ik op zijn sex vraag.

Ik was zo ver in slaap dat ik niet echt iets door had. SEttos hand kroop steeds verder omhoog. Dit voelde ik onbewust wel maar mijn gedacht dat niet hier in deze kamer maar bij mellanie. Me ademhalingzakte ook best wel maar dat omdat ik zachtjes aan mellanie dacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 20:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Mmh, wat vind jij dan het lekkerst aan sex?' Vroeg ik geintreseerder in het onderwerp.

Ik kon me gedachtens echt niet meer neutraal krijgen. Mijn lichaam wilde dingen die waar ik niet van af wist. Net alsof het animal instinkt naar boven kwam hoewel ik dan wel een raar dier geweest zou zijn als ik dan echt homo was. Heel zachtjes kroop ik nog meer omhoog en lied me hand daar eventjes rusten. Zenuwachtig sloot ik me ogen en dacht terug aan het moment dat riven me hand naar zijn kruis had begeleid. Dat rare gevoel herinerde ik me nog goed. Met een bonsent hart tikte ik met een vingertje tegen zijn kruis. Vervolgens legde ik me hand er lichtjes boven op. Niet al te zwaar van druk maar gewoon soepeltjes. Nerveus ademde ik door me mond uit en keek eventjes naar het gezichtje van James.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 20:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

'oeeh, ik heb iets met bijten in de nek maar echt op sex gericht. De eerste paar slagen zijn echt goddelijk. Voorspel ook en het genot van een meid zien ook. Bowjovs daarin tegen vind ik echt niks Maar ook echt niks..'' vertelde ik hem. Setto mocht alles vragen. 

Ik lag te slapen en me onderbuik begon op een of andere manier te tintelen. Ik glimlachte niet al te erg. gewoon zachtjes. verlagde me ademhaling. Dit s nietgoed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 20:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Wat is voorspel? En hoe doe je dat dan?' Vroeg ik alweer verder, ik probeerde zo veel mogelijk in me hoofd op te slaan. Misschien kon ik een van die dingen gebruiken om gevoelens voor een meisje te krijgen wie weet.

Me vingers sloten zig iets meer rond zijn kruis heen. Hierdoor stopte mijn ademhaling heel eventjes. ik had nu echt duidelijk iets vast. Gelukkig wist ik weer adem te halen voordat me hersens zuurstof tekort kwamen. Nu ik zo met me hand rond James zijn Dick zat voelde ik me buik nog meer tintelen. Net alsof er meer bloed door me lijf heen stroomde. Heel zachtjes kneep ik beheerst me wijsvinger en Duim dichter naar elkaar toe totdat ik het bovenste beed had. Shit zijn jogingbroek is best dun! Merkte ik geschrokken op van wat ik nou eigenlijk aan het doen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 20:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

'weetje nog dat ik vertelde over een handjob? maar dan bij elkaar. Elkar lichaam verkennen en uitzoeken wat deandere fijn vind'' vertelde ik. ''elkaar met mond en hand verwennen.'' 

Langzaam werd het gevoel steeds meer. Ik draaide me gezicht meer in de kussen. waarschinlijk setto net en schouders mara in mijjn ogen was het mijn kussen. Ik ademde zwaar uit. terwijl de drang steeds erger werd. Wanneer wash et ook al weer de laastse keer dat ik iets gedaan had? zwembad?? shit datwas zo lang geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 21:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Ah elkaar dus intiem lichamelijk onderzoeken?' En welke beweging of plek vind je het lekkerst van en handjob?' Vroeg ik geintreseert.

Me hand lied ik overzien dik heen glijden terwijl ik zijn huid vast had in mijn grip. Mijn lip beed ik haast stuk van spanning. En mijn hart draaide overuren. Ik schrok toen James zijn hoofd dieper in me schouder drukte en een lichte gemompel gaf in zijn ademhaling. Wacht? Was hij wakker? Maar dat betekende dat hij dit al niet erg vond, toch? Met kets meer zelf vertrouwen bewoog ik verder met me hand als wen soort van massage. Zou dit ook vallen onder een massage wat anne zou kunnen geven? Dacht ik stiekem bij me zelf na. Me hoofd legde ik tegen die van James aan. Zijn gezicht was zo close! En toch zo ver weg. Ik lied me hand opbouwend iets meer bewegen zoals ik eens gezien had op YouTube toen James voor get eerst bij mij sliep en dat lied zien op zijn mobiel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 21:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

''hmm rond het eind. das het gevoeligste'' glimlachte ik even. ''zolang de huid maar beweegt voeld het eigenlijk al goed. Zelf doe ik het nie echt veel niet echt tijd voor of iets.''

het werd zo veel beter dat ik haast begon te kwijlen. Het vloed gierde omhoog alsof ik een hard loop werdstrijd aan het rennen was. (setto mag zicj nog ff uitleven want James zal niet veel doen.)

Ineens schrok ik wakker. Ik knalde met me hoofd tegen iets aan en keek rond het licht van de tv was op blauw scherm gegaan waardoor ik wakker geschrokke nwas, Ik keek de kamer rond oh. damnt.. wetdream... toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 21:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Ik speelde nog even verder en stond verbaast onder het veid hoe groot en lang zijn Dick werd. Ik was net zo lekker bezig totdat er iets mega hards tegen me hoofd aan knalde. meteen lied ik los en wreef me hand over me voorhoofd heen. 'Holy, wat heb jij een hard hoofd!' Kreunde ik zwaar en keek met moeite richting James die nog altijd half op me schoot lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 21:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

Ik keek rond van setto naar mijn kruis op naar de tv en toen terug naar setto Ik wreef vermoeit in me ogen. ''sorry'' ik ging rechter zitten en schaamde me echt dood. hoe kon ik een freaking wetdream krijgen terwijl ik op settos schoot gevallen was!. ''yah heb een hard hoofd'' lachte ik zachtjes. ''was de film leuk want heb er eingelijk niet vee nvan mee gekregen'' gekende ik ik deed me joggins broek goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 21:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Ik keek vragend naar zijn sorry actie. Waarom had ik het gevoel dat juist ik sorry moest zeggen inplaats van hem? Nog altijd wreef ik over mijn voorhoofd heen die nu vast rood was op gekleurd. James vroeg of de film leuk was. 'Emh,' *probeerd zig de film te herineren* 'uit eindelijk raakte dat meisje zwanger van die tweede jongen waar ze plots mee vreemt ging en toen die jongen wist dat ze zwanger was lied hij haar achter. Toen is die eerste jongen waar ze eerst mee had naar haar toe gekomen om te zeggen dat hij nog steeds evenveel van haar houd wat voor stoms ze bijden ook gedaan hadden tegen elkaar. En de volgende dag kwam die tweede jongen weer terug waar ze mee vreemt was gegaan en toen... Urgh weet het niet meer. Me hoofd doet te pijn.' Mompelde ik en kneep me ogen dicht. Na een tijdje hirld de pijn op. Ik bukte voor over en pakte me on aan geraakte glas op en dronk er een paar slokjes uit. Toen hij leeg was zette ik het glas terug. Dat ondergoed van James zat nu wel erg strak nu mijn geslacht ook nog eens was gegroeid zoals in de douche alleen dot keer nog veel erger dan eerst. Lichtjes geërgerd van de strakke ondergoed vrumdelde ik aan mijn jogingbroek en schoof mijn Dick iets op zodat hij de brijheid kreeg. Ooh dit zat echt zo veel beter! Dacht ik op gelucht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 21:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

''aaah dan had ik die meid niet echt gemogen. heb echt niks met cheaters zou die meid geen tweede kans geven. hoe veel ik ook van der zou houden. Het betekend gewoon dat ze het niet terug doet anders zou je nooit de lust ergens anders zoeken'' Achter me ging de deur open en bee kwam naar binnen gestrompeld god wat zag die gast eruit... Hij lied zich over de bank heen vallen en lag er nu midden op. ik was er vanaf gedonderd door zijn actie.. wacht.. als bee terug was... dan.. nee bee ging waarschinlijk gewoon op debank slapen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Emptydi okt 27 2015, 21:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Mmh ja daar heb je wel een punt.' Dit deed me denken aan riven, toen hij plots zoveel over meisjes sprak, doe week was hij naar school gegaan met daarin gemengde tieners. Zou hij wel genoeg van me gehouden hebben? Zoals James zegt of... Ik schudde me hoofd onzeker. Nee riven hield van mij! Zei ik streng tegen mezelf. Op dat moment kwam er een jongen binnen. Ik keek met een vragende blik naar het viguur dat over de bank heen gestrompeld was. Ondertussen was kk al op gestaan. 'Ah de jongen waarmee ik pizza heb gegeten.' Herinnerde ik me. 'James heb je nog iets te eten?' Vroeg ik, me buik kreeg al aardig trek. En de popcorn bak was leeg. Voorzichtig wreef ik over me blote buik heen en keek naar de jongen die over de bank leuning heen lag. Hij zag er echt on verzorgt uit. Wild kapsel bezwete kleding. En dat gezicht alleen al. Ik had me ober al lang in bad gedumpt verplicht ook nog! 'Oh James. Ik wist niet dat je hulpje terug kwam vandaag?' Vroeg jk aan hem en trok James mee naar de keuken om naar eten te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 38 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 38 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: