cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 39 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyza okt 24 2015, 22:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
ik keek snel weg toen james mij aan keek. mijn sokken legde ik op een daar voor bedoelde krukje/plankje. james verontschuldigde zig. 'ah geef niet.' zei ik vriendelijk. en glimlachte toen ik op keek. recht naar james zijn onderbroek. 'gelukkig is het niet verbrand maar zal er zo wat spul op smeren' zei james en trok uit eindelijk zijn boxer uit toen ik net met me broek bezig was. 'holy...' kwam er zachtjes uit me mond toen ik james zijn zeus zag. licht beschaamt keek ik weg en struikelde onhandig over me eigen broekspijpen heen die half naar beneden waren gezakt. 'eeeh lukt wel!' zei ik gelijk in de hoop dat hij bleef staan.

toen alles uit was en op de stoel lag stapte ik voorzchtig onder de douche. mijn buik deed echt gek. en mijn ogen leken wel twee magneten naar james zijn dick toe. ik kneep me ogen dicht en maakte me haren nat. kom setto denk aan iets anders. denk aan riven denk aan riven.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
ik gaf me merrie nog een speelse knuffel en stapte vervolgens me busje in. eerst moest ik rose op halen en daarna mellanie. ze had gebeld blijkbaar. toen ik op de weg reed, reed ik met volle vaard langs een asian heen niet wetend dat het leo was. een vlinke plas waaide over de jongen heen toen ik voorbij scheurde.


Laatst aangepast door Timeless op za okt 24 2015, 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyza okt 24 2015, 22:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
Ik dacht at de holi voor zijn buik was ofzo dat het ineens zeer deed. niet dat hij... wel... naar mijn dick staarde. Ik waste me haren en was niet echtbezig met setto. ''heerlijk even ee ndouche nemen!'' glimlachte ik zachtjes toen ht water langzaam over me lichaam heen naar benede stroomde. het stop van me shampoo gleed over me natte lichaam heen. van em haar ging ik naar me nek toe waarna ik me ogen op deed en even voor uit keek


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
ik voelde langzaam hoe me kleren nat werden. I kgromde zachtjes en keek op. oh god dat busje was angelina.. Ik knaste me tanden over elkaar heen.. Ik liep nog een stuk maar kreeg het nu ook koud. Me handen trilde als een gek... Okey toch maar de joint.. gelukkig ahd ik een ijzer bakje voor mijn peuke naders waren ook die door weekt geweest. Ik rookte hem op en liep naar huis toe. pas tegen de acond kwam ik thuis en verdween metee nde stal in, Met natte kleding en al viel ik tegen Snowy in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyza okt 24 2015, 23:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
heerlijk even een douche nemen!' glimlachte hames zachtjes toen hij zig af spoelde. ik wist niet hoe maar het sop maakte het lichaam van james alleen maar nog aantrekkelijker. mijn ogen werden begelijd door het sop over heel james zijn lichaam heen. mijn hart begon in me kil te kloppen. 'eh ja.' zei ik zachtjes en pakte mijn shampo vles. ik had wat spul in me handen gedaan en wilde de vles weg zetten maar door james zijn sop gleed ik uit. eerst pakte ik de muur vast maar al snel gleed ik verder uit de andere kant op en knalde lichtjes tegen james aan totdat ik hem zowat vol omhelste in me uitglijder.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
met alle meiden gingen we trainen tot dat we er bij neer vielen. zo veel gedanst en gezongen vandaag. het ging echt goed en morgen konden we hoe dan ook de liedjes gaan op nemen. oh nee haha dat werd alweer uit gesteld door die tuthola van een prinses.... ze moest weer zo nodig afschijd nemen van die jay. pfff asians...


Laatst aangepast door Timeless op za okt 24 2015, 23:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyza okt 24 2015, 23:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
ik keek setto aan toen hij onderuig ging. I kwachte tot ik hem kon op vangen. ''hehe soms hulp nodig bij het douche'' glimlachte ik even en zetten eh mteruig op zijn benen'' geef hier dan'' zei ik en pakte de fles af. Met me handen vol sop waste ik zijn haren. zijn lange hare geleden door me vingers heen. ''Nu niet weer vallen heh!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyza okt 24 2015, 23:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
ik stond versteld van wat james zei en deed. ik glimlachte enkel naar hem en wist niet wat ik moest doen of moest voelen. en wat ik presies nou eigenlijk voelde en kon zeggen. moest ik het hem vertellen? of niet? het sop gleed door me haren heen en droop naar beneden over mijn voorhoofd. ik sloot me ogen om het ieritante geprik te verkomen. james zijn grote handen streken lekker door me haren heen. dit was echt genietend net een hoofd masage. langsaam ontspande mijn lichaam. wat ik beter niet had kunnen doen eigenlijk. (wink wink) james was me enigste beste vriend misschien was het wel beter om het gewoon te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyzo okt 25 2015, 12:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
Ik waste zijn haren en toen ik daarmee klaar was pakte ik de sproeier vast en bespoot zijn gezicht. ''laat me uitspelen'' zei ik en draaide setto eigenlijk zonder pardon om. Ik wist zijn haren uit. weet je waarom ik hier zo makkelijk mee om ging? Omdat dit vrij normaal was in korea. Toen het sop er uit was hing ik de kop terug en glimlachte even naar setto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyzo okt 25 2015, 12:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Uitspelen?!' Herhaalde ik hem en begon te hoesten van het water dat in me gezicht werd gespoten. James draaide me om met me gezicht naar de muur toe. 'Ah, dus je vind het leuk om met me te spelen huh?' Zei ik speels en kreeg een lichte grijns op me gezicht. Ik lied me hoofd even hangen en zag iets lichtjes op komen waar ik al een beetje bang voor was. Ik moest me nu echt in houden. Geen emoties niets voel, herhaalde ik in mezelf maar het had niet echt veel nut meer. Ik was al te gewend aan die leuke en soms nare gevoelens. Om me gevoelens te neutraliseren probeerde ik een ademhalings techniek. En ademde door me neus in en mond uit zover dat werkte door het waterbalet van James. De getintel in me buik werd alleen maar nog erger dan dat het al was. 'Argh!' Mompelde ik geërgerd van mezelf ik pakte me kuif vast en kneep me ogen dicht. Laat het stoppen! Schreeuwde ik in mezelf. James zijn grote handen plante zich weer op me schouders en draaide me om. Hij keek me aan met een glimlach toen hij de douche terug had gehangen. Beschaamt hield ik een hand voor me guppie. 'James...' Zei ik zachtjes en keek van hem weg. 'Voel me zo raar.' Ik probeerde terug naar hem te kijken maar mijn ogen bleven hangen op zijn borstkast, zijn lichaam was best goed in vorm. En mijn buik bleef maar gek doen en tintelen. Kwam dit door die hete koffie of was ik gek geworden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyzo okt 25 2015, 13:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
'aa spoelen!'' lachte ik zachjtes ''nederlandse taal blijft moeilijk!'' lachte ik terwijl ikhet water tegen hem aan spoot. ineens gromde Setto. Ik keek hem aan maar vroeg niks ik hing de kopteug en draaide hem op. ''wat is erdan?'' vroeg ik oten hij zie dat hij zich raar voelde. ik bekeek zijn lichaam. zin buik was niet echt beschadigd op iets dus dat kon het niet zijn. Langzaam vielen moe ogen op zijn hand. '''oh je hebt een boner?'' vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyzo okt 25 2015, 14:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Ja, nee! Ergh ik weet het niet.' Antwoord ik op zijn boner vraag. 'Niet helemaal.' Zei ik beetje beschaamt. 'S-sorry, heb niet echt eerder met jongens gedouched.' Bekend ik. En moest gelijk aan iets denken wat een meisje ooit gezegt had in de klas. Misschien kon ik met die zin de schaamte er uit krijgen en het veranderen naar speelsheid. 'Ik kan er niks aan doen dat je best...' Ik kreeg het niet over me tong heen gerold. Uit zenuwen begon ik lichtjes te glimlachen naar James.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyzo okt 25 2015, 14:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
''sorry'' glimlachte ik zachtjes. 'daar had ik eerder over moeten denken. maar hey we zijn beide jongens dus je hoeft je zelf niet te beschermen.'' glimlachte ik. ''als je je niet fijn bij voelt ga i gewoon er uit'' ik wreef door zijn haren heen aangzien hij meer naar benede keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyzo okt 25 2015, 17:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - Seth
'hoezo eerder aan moeten denken?' vroeg ik zachtjes. 'valt het dan zo erg op dat ik... anders ben... umh... voel.' vervolgde ik zachtjes. en voelde de grote hand van james op me hoofd neer ploffen. ik keek schuin omhoog en glimlachte naar de vriendelijke blik van james. 'je hebt gelijk. we zijn beiden jongens geen schaamte nodig.' zei ik iets vrolijker en glimlachte naar boven met james zijn hand op me hoofd. 'voel me zo schuldig voor anne... heb haar een paar weken geleden flink tegen de muur aan gedrukt, met me lichaam in de hoop dat ik iets voelde. maar niks... denk dat ik het maar een beetje op geef.' vertelde ik kalmer en keek af en toe naar james. 'zou ze me het vergeven?' vroeg ik twijfelend aan james.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyzo okt 25 2015, 18:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
''oh in korea is het heel normaal om met jongens de douche enzo. we er daar gewoon mee opgeroeit. vergeet altijd dat dat ergens naders niet zo is.'' ik knikte toen hij zei dat we geen schaamte nodig hadden aangezien we gewoon twee jongens waren. Ik ging terug onder de straal staan zodat me lichaam weer wat warmer werd. Hij vertelde over anne. ''bast wel. Je hebt haar toch niet verkeerd aangeraakt dan'' vroeg ik voorzichtig. ''doe bij een meisje nooit iets wat ze zelf niet willen!'' toen hij vertelde dat hij geen gevoelens kreeg haalde ik me schouders op ''je hoeft niet persee op meisjes te vallen heh''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyzo okt 25 2015, 18:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - Seth
'hehe, hey, ook niet in elk huis heb je rond de eenendertig maids rond lopen.' vertelde ik en moest een beetje lachen om het idee dat andere huishoudens helemaal geen hulp in huis hadden.
'zo ver ik me kan herinneren niet. we hadden beiden nog onze kleding aan. en misschien heb ik me hand op haar borst gelegd maar dat weet ik niet meer.' vertelde ik eerlijk en luisterde naar james zijn raad dat ik nooit iets moest doen wat meisjes niet wilde. ik knikte braaf op zijn wijsheid en schreef het ergens op in mijn hersens. 'je hoeft niet persee op meisjes te vallen heh' zei james als een soort van oudere broer. ik zuchte zachtjes. 'mensen verwachten altijd wat anders dan dat. Ze kijken naar het veel voorkomende plaatje, man, vrouw, kind... heb vroeger niet anders in me hoofd geprint gekregen dan dat. totdat riven wat ouder werd en naar een school ging toen kwam hij met iets andere gedachten thuis dan dat vader wilde dat er gebeurde.' vertelde ik rustiger. langsaam lied ik me hand ontspannen en haalde het voor me dick weg. niet dat hij huge geworden was. eerder klein beetje rechter, of hoe je dat ook goed kon beschrijven. dacht ik in mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyzo okt 25 2015, 18:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
'sommige vallen niet op het andere geslacht. weetje die meid die voor in de klas zit. en niet veel zegt? Zij valt op meisjes.' zei ik en probeerde em aan te kijken. 'Iedereen heeft zijn eigen keuzen in dingen.'' Ik knikte en tikte tegen zijn neus aan met me vinger. ''als je maar onthoud dat ik een vriendin heb'' ik stak me tong uit en pakte een washandje en gooide deze naar setto. ''was jezelf'' lachte ik terwijl ik mezelf begon te wassen. ''We leven niet meer in een tijd dat je niet op een jongen kan vallen omdat je zelf een jongen bent. Zelfs in korea accepterne ze het steeds meer!'' ik glimlachte even toen ik er aan dacht hoe bee het verteld had aan de buitenwereld dat hij geen voorkeur had voor welk geslacht dna ook.'er zijn ook mensne die op beide geslachten kunnen vallen'' verltede ik setto
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Emptyzo okt 25 2015, 19:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Oh?' Antwoordde ik verbaast op het verhaal dat het meisje voor in de klas op meisjes viel. Ik luisterde verder en keek in zijn donkere zwartbruine ogen totdat de vinger van James tegen me neus aan tikte en ik schil begon te kijken. 'als je maar onthoud dat ik een vriendin heb'' zei James en stak zijn tong uit en pakte een washandje deze kreeg ik tegen me aan gegooid. 'Hey, die smile was al van verre te zien dat er iets in je leven was.' Grijnsde ik en stak ook me tong naar hem uit. 'Wist alleen nog niet wie dat met je deed.' Ik greep zijn achterhoofd vast en trok hem naar me toe. 'Awwh ga jij me niet wassen dan?' Lachte ik speels en deed alsof ik hem een zoen wilde geven. Mijn washandje legde ik op zijn borstkast net alsof ik hem wilde wassen.

'er zijn ook mensne die op beide geslachten kunnen vallen' vertelde James. Ik dacht even na en riven viel gelijk in me gedachtens naar binnen. Hij keek altijd naar mellanie die aan de overkant woonde en toch deed hij ook dingen met mij. 'Riven, riven volgens mij ook. Hij keek altijd naar mellanie toen we klein waren en we op het balkon zaten. Net voor het eten schilderde ze altijd op haar balkon.' Vertelde ik. 'Maar ze hebben elkaar nooit gesproken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 36 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 39 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: