cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptyzo okt 04 2015, 21:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

Ze duwde me om en ging verder helemaal verslapt lag ik daar.. noujah verslapt je wil niet weten hoe hard me bloed raasde. en me spieren zich aanspande. Ik ademde zwaar. toen ze vroeg of ik het lekkr vond glimlachte ik zachtjes. ''lekker?'' vroeg ik en kreunde evne toen ze haar hand naar benede deed. ''goddelijk''  heigde ik en gooide me hand maar me hoofd tep en pakte me haren beet ik sloot me ogen en drukte me hoofd verder het matras in. Ik had niks door met wat ze van plan was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

ik kleedde me om.. de broek paste met een huge riem.. deze haalde ik yit de bbadkamer het shirt paste wel goed. Ik vond nog een oude vest van mij Ze had wle veel kleding van mij!. 
klik

Ik trok deze ook aan en liep naar benede toe. Ik rook een... moest dit een eitje voor stellen? ik liep de keuken in en glimlachte toen de ravage zag. Ik zuchte en pakte de pan over van haar. Het eitje was zo half gaar niet gelukt dat het bijna als een mislukking verkozen kon worden. Ik pakte alles over en gaf angelina een speels zetje met me heupen zodat ze aan de kant zou gaan en ik de ruimte had in de keuken. 

daar stond ik dan.. de koken en het super mislukte eten van angelina op e knappen dat een heerlijk ontbijt.. terwijl er heel wat meiden stonden te kijken.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 
ik schoot omhoog toen het meisje de kamer letterlij in kwma vallen ze straalde de pijn gewoon uit dat ik het voelde meteen vloog ik naar haar toe en probeerde contact te leggne ''gaat het!'' zei ik maar al snel probeerde ik sjaggiete klinken. ''ZEi toch dat je weg moest!'' net of het haar schuld was dat ze viel. Maar ik pakte haar op en zette haar op de bank neer. Ik liep naar de keuken en vulde een tijltje en samen met een schone doek liep ik naar haar toe. Ik ging voor der zitten en duwde de honden weg die stees aandacht kwamen vragen. Ik wikkelde het verband er af en zonder haar aan hte kijken wikkelde ik ehm in met de natte doek zodat haar enkel zou afkoelen. als de doek weer warm was verfriste ik hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptyzo okt 04 2015, 21:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik glunderde helemaal yes!!! dit was mijn kans! dacht ik plezierig. en kon mijn nieuschierigheid niet op.terwijl ik bewoog dook ik langsaam naar beneden totdat ik me mond rond zijn eikel kon sluiten. ik deed de dingen die rose en yuli me uit gelecht hadden. niet te snel en niet te droog maar ook niet kwijlen. niet te diep en ook niet te zuinig! zo veel dingen om op te letten. en het belangrijkste blijv bewegen als of je mond en hand een deel zijn. het voelde echt raar. voorzichtig deed ik het heel beheerst en kalm. *let op zijn ademhaling probeer dat ritme te volgen!* hoorde ik rose zeggen als een soort van oudere zus. ik sloot me ogen en luisterde totdat ik het ritme van jays ademhaling had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
het enigste wat ik kon doen was me voed beed houden en au proepen. drake liep naar me toe en pakte me op. en legde me op de bank. af en toe kneep ik me ogen dicht en beed op mijn lip. het deed echt zoon zeer. 'au au au au.' piepte ik toen hij telkens de lap verving. 'drake....' zei ik zachtjes. 'moet naar de wc.' vervolgde ik en keek naar mijn dikke op gezwolle voed. 'maar...' fluisterde ik zachtjes en gaf een van de honden een aai over zijn kop. 'AU' piepte ik toen hij aan mijn voed zat.


Laatst aangepast door Timeless op zo okt 04 2015, 21:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptyzo okt 04 2015, 21:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

Me ogen werden groter toen ik voelde dat het haar hand niet meer was. Ik keek geschrokken naar het dak en stopte met adem halen. Na een paar keer dat ze wat deeed schoot ik omhoog en ging recht zitten. Ik slikte een paar keek en keek haar bang aan. Ik begon weer te ademen en keek haar aan. Ze wilde het echt graag. Ik sloot me ogen en lied me terug zakken ''okey go head'' zei ik met de meeste moeite net of ze me zou vermoorden. ik greep het bed beet en kneep me ogen stevig dicht

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 

Ze vertelde dat ze naar de wc moest. Ik stond op en tilde haar op alsof ze niks was. Ik droeg haar naar de wc en lied haar daar los. Ik liep de wc uit en wachte bij de deur.. ze moest maar aangeven wanneer ze klaar was. Ik zei niks moest toch boos blijve! want ze moest hier weg!.

Ik bracht haar terug naar het bed toen ze klaar was. Ik legde haar zo neer dat de kussen in haar rug  lagen zodat ze kon iztten ik legde haar voet zo neer dat ze ook op een kussen lagen ik pakte de doekjes weer it de kamer en de honden kwamen tegen der aan liggen. ''morge ga je weer weg'' zei ik terwijl ik haar voet bleef afkoelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptyzo okt 04 2015, 21:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik kon wel in de grond zakken toen ik hoorde wat hij zei. was het zo erg dan. dacht ik beschaamt. kom op mel!! nu niet op geven! laat zien dat je het ook kan en dat hij niet bang hoeft te zijn! moedigde ik mezelf aan. ik lied het op zijn gevoelige onderdelen. nouje de algemene gevoelige delen van iedere jongen en de plekjes die ik ontdekt had tijdens het af trekken. ik gaf niet zomaar op! nu doe ik het dus zou je het krijgen ook!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
ik was verbaast toen hij mij naar de wc droeg. ik deed mijn plasje op de wc en hees met moeite mijn onderbroek weer op. shit ja was vergeten dat ik enkel dit shirtje aan het en verder niets dan een onderbroekje. ik lied me weer dragen en dit keer kwamen we weer terug in drake zijn kamer daar stopte hij me in. 'morgen ga je weer weg.' zei hij terwijl hij bezig bleef met me voetje. 'wou dat dat kon...' zei ik en beed op me lip. 'au' piepte ik en hield me knie beed. 'maar denk AUW!!' piepte ik hard en wilde hem bijna een trap geven. 'ik heb ook gevoel ja!' piepte ik. 'hopelijk is die pijn snel over.' momelde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
ik keek met open mond toe hoe hij mij weg kletste met xijn slanke heupjes. met zijn vieren stonden we te kijken hoe leo onze eigenlijk mijn eitjes bakte. 'oeeeehh!! die mag wel vaker komen!!' riep rose. 'en hij bakt gezonder dan jij angel.' zei eam eam en keek naar leos kook kunst. kijk dat is mijn leo! dacht ik trots. we bleven kijken totdat alle eitjes klaar waren. daarna gingen we aan tafel zitten.


Laatst aangepast door Timeless op zo okt 04 2015, 22:14; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptyzo okt 04 2015, 22:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

Ik lette op me ademhaling in bleef met gesloten ogen liggen. Heel gespannen. gewoon genieten gewoon genieten gewoon genieten!!. bleef er in me hoofd rond dwalen. Ik wachte in spanning af ik had der net toch geen pijn gedaan toen ik omhoog schoot alsjeblief niet!.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 
ik keek op.. ging ze nou zeggen dat ze niet weg kon.. ze zou eens zien dat ze wel weg kon! i kging me eerste dag van de vakantie niet besteden met haar in de buurt! ik moest trainen! en  de enige die daar bij mocht zijn was yu.... ze kermde van de pijn ik keek geschrokken op. ''Ja zit dan stil!'' snauwde ik snel. Toen ze zei dat ze ook gevoelens had stond ik op en lied de doek ergewoon op liggen. ''nou die heb ik nog niet gezien'' snauwde ik boos en liep de kamer uit.. okey waarom hielp ik der nou net? ik kon me zelf we lvoor me hoofd slaan. Ik lied me terug op de bank vallenen rolde me op. nu kom je die bank niet meer af drake!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

De keuken was mijn plek! net als de rug van een paard. Maar toen de eitjes klaar waren zette ik ze optafel. Ik wilde niet mee eten want had geen honger. maar vor ik weg kon draaien werd ik aan tafel getrokken naast die kortharige en angelina. Ik keek toe hoe ze aten maar merkte al snel dat iemand meprobeerde te voeren. Met tegen zin at ik mee alleen wat zei me voorde. Me buik was zo klein geworden doorhet bijna nooit eten dat ik snel vol zat maar ze bleef maar door voeren. Ik legde me handop me buik. niet weer! dat was eergsitere ook al zo! dat ik met te veel eten in me buikje op stap ging.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
ik lachte enhield me mobiel voor zijn neis om zijn haar te laten ien ''ik had het over dat;; zei ik en wees naar zijn haar die alle kante op stons van de nacht er voor. niet dat we wilde dingen gedaan hadden maar jah zo zag het er wel naar uit. 

ik glimlachte toen hij zei wat ik aan moest doen ik grijnste ik kreeg meteen een eideetje, ''hey dan moet ik wel eerst winkelen dus kan je opstaan?'' zei ik en probeerde onder hem uit te komen ik zou wachte tot hij iets kon doen of zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptyzo okt 04 2015, 22:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'misschien moet je dan meer je best doen, en liever zijn tegen je oma!!' snouwde ik terug. ik trok de dekens over me heen met veel gekloot. boos probeerde ik te gaan slapen. op staan en hem achtervolgen en bekvechten ging nu heel lastig. misdchien moest ik maar gaan slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptyzo okt 04 2015, 22:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 
Toen ze over me oma begon bleef ik in de deur opening staan vergeet dat ik naar de bank gelopen ben! want niemand praate over me oma of hoe ik met haar om ging.. Ze moest eens weten wat ik voorh aar over had! en hoevee ldagen ik al niet gegeten had om haar te voeden... hoe veel ik gespaard had om haar af en toe naar het ziekenhuis te brengen. ik greep de deurpost beet en voelde de woede opborrelen. Ik draaide me om ''Je houd je bek over me oma!'' snauwde ik nu echt boos. ''ZEG NIET DAT IK LIEVER VOOR DER MOET ZIJN!!'' scheeuwde  ik en blies me wangen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptyzo okt 04 2015, 22:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
'ah kijk heb je toch nog een hartje?' vroeg ik flauw en keek hem even boos aan. 'liever hoeft niet alleen in geven en nemen maar kan ook in woorden!' zei ik iets rustiger maar nog altijd met verhevende stem. ik pakte drake zijn kussen en sloeg deze tegen hem aan. 'niet zo schreeuwen! er zitten meer mensen hier in huis!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik ging vrolijk verder hoewel er van jay nog niet echt enige kick af kwam. dat was wel een beetje demotiverend. ik probeerde ietsjes dieper te gaan maar niet al te diep. af en toe zoog ik speels aan zijn dragon.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle
ik keek naar het mobieltje en zag me haren. 'neeeeeh!!!!' gilde ik als een meisje en sprong gelijk overeind. ' neee nee nee nee!!! dit kan niet!!!' piepte ik en viel gelijk door me voeten heen op de grond. ik kroop vooruit en probeerde mezelf op te huizen totdat ik mijn borstel had. ik kamde me haren totdat het goed in model zat. 'lucy!! wil je me doosje even pakken. zit ergens in me broek.' peipte ik en keek naar me haren via de spiegel. 'wat wil je eten tostie?' vroeg ik vervolgens en kamde me haren nog maals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptyzo okt 04 2015, 22:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon 
Wie dacht ze wel niet dat ze was.. Eerst komt ze prins heerlijk mijn huis binnen... dan ruimte ze alles op alsof hetallemaal van haar is en gaat ze ook nog is zeggen hoe ik met me oma om moet gaan... Ik kneep de deur post zo erg dat het bloed me handen verlieten en ze volledig wit werden Ik lette op me ademhaling en wilde zo vel terug gillen maar ik bleef haar boos aan kijken tot ik een kussen tegen me smoel aan kreeg. Hij viel langzaam naar benede waaarna ik boos weg liep het huis uit naar het strand toe. Ik gedraagde me misschein afstandelijk. boos en dat ik alles haatte.. Maar wat ze zei deed zo zeer.  ik lied me in het koude zand ploffen en olde me zelf op. Ik voelde de tranen opkomen. Ik kon niet voor me oma zorgen... Ik had het geld niet niks niet!. Ik was harteloos en... Ik probeerde de tranen die er nu uit kwamen te drogen maar het werkte niet echt. ik had zun honger me lichaam deed pijn en nu me hoofd ook nog is...


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay


ze ging verder en na even ruste ik me hoofd en onstande me spieren. Me ademhaling zakte weer. Langzaam raakte ik aan het gevoel gewent. me ademhaling werd langzaam vergezeld met een zachte kreun als ze zoog. okey.. dit was zo erg nog niet..
Niet dat ik hier van ging komen of iets echt niet. maar het was minder erg.. en i kdeed haar geen pijn. 

na even werd ik het toch zat en trok haar weer omhoog I kbegon haar te zoenen en trok haar lichaa mtegen de mijna aan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
ik zocht zijn pillen en gaf ze aan daarna glikmlachte ik en ging bij hem zitten en keek de spiegel in. ''Hmm ja lekker'' zei ik en deed een plukje haar goed dat nog ee nverkeerde kant op zat. ''je moet het weer een keer verver/bleken'' zei ik en wees naar een klein stukje uitgroei. zou ik dat een keer voor je doen?'' vroeg ik. Ik hield van fashion en alles water mee te maken ahd dus ook haar verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptyma okt 05 2015, 09:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik bleef Leo voeren tot op het laatste kruimeltje brood en stukje ei. 'Angel vanmiddag weer oefenen he.' Spoorde rose aan. 'Jaah...' Antwoorde ik. 'Maar eerst even langs mijn paard. Waar is prinses?' Vroeg ik minder lief. 'Bij...' Rose stopte even met praten. 'Zeg nou maar gewoon!' Snauwde ik. 'Bij James.' Zei ze zachtjes. 'Wat? Meneer choi?' Herhaalde eam eam mij. Rose knikte. 'Kom op meiden jullie weten toch dit is een van de laatste dagen dat ze samen kunnen zijn! Dat kunnen we toch niet van ze af nemen?' Zei rose verlieft. 'Oh dat kan heel makkelijk!' Zei ik walgend en draaide met me ogen. Op dat moment propte ik het laatste stukje bood in leo's mond. 'Rose mag ik de sleutels van het busje?' Vroeg ik en stak me hand uit. 'Okee maar niet teveel showen he!' Zei rose streng op haar moeder manier. 'Met dat ding?' Vroeg ik met een afschuwelijke blik. 'Daar kun je echt niet mee showen.' Abtwoorde ik. 'Ik bedoelde ook niet dat ding! Maar jezelf!' Vervolgde rose en gaf me de sleutels. Ik stond op en trok Leo mee. Ik pakte een jas uit me kast als hij dat niet al had. Ook weer iets wat hij was vergeten. Ik kon wel een eigen kleren kast maken voor Leo met alles wat ik had, of eigenlijk was vergeten terug te geven.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Me hart maakte een klein sprongetje toen ik Jay eindelijk hoorde kreunen. Dit moedigde me weer een beetje aan. Na een tijdje trok Jay me naar zig toe. En zoende me terwijl onze lichamen tegen elkaar aan lagen. Ik omarmde hem helemaal en knuffelde hem fijn in onze zoen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle
okee dan maken we tosties. ik pakte me pillendoosje aan en nam een slikte het pilletje door. 'je moet het weer een keer verver/bleken' zei lucy en wees naar mijn kruin. ze pakte een plukje van mijn haren beed. ik keek naar haar met een blik van nooooooos don't touch it! 'ik wil het langer laten groeien. en deze helft die nu wit is blond laten worden zoals me echte haar kleur en dan deze zwarte helft donker bruin. 'maar eerst wassen en aankleden, voordat we tostie gaan eten. dat is wel zo fris.' ik pakte een hoopje schonen kleding en nam deze mee. 'tot zo~ duurt niet lang hoor.' riep ik vrolijk en huppelde naar de badkamer toe. ik deed hem niet opslot. voor de vijligheid. vervolgens klede ik me uit en waste me met een washandje en seep. mijn kop douwde ik onder de kraan om het nat te krijgen. vervolgens seepte ik het in met sjampo en spoelde het weer uit, droogde me af founde me haren en klede me weer aan in me schone kleding. 'lucyyy!! ben klaaar~' riep ik blij. ik hupelde naar de keuken en zette me radio aan. natuurlijk kwam als eerst ons liedje op. die avond daar voor had ik konstand geoefend. agh ik laat hem wel af spelen hierna zou toch bigbang komen. al dansend pakte ik spullen uit de koelkast en belegde de tostie broodjes. vervolgens propte ik ze in het aparaat om ze te rosteren. toen de broodjes klaar waren legde sneed ik ze in 4 driehoekjes en deed er een klodder sous bij. een schaaldje gaf ik aan lucy de anderen ad ik zelf op. ik lied een driehoekje in me mond zitten en begon te dansen op de muziek. 'oeeeeh oeeeh lucy!! ik heb een handtekeing en foto met g-dragon!!' riep ik blij en pakte me mobiel. als springend van stiel naar bank danste ik naar lucy toe. ik plofte bij haar neer en leid de fotos zien. 'awesome he!!!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Plume
drake liep weg en lied mij achter. ik draaide me boos om en trok de dekens over me hoofd heen.

Yu
ik speelde met rex hij had een stok gevonden ik pakte het uit einde van de stok beed ik begon er speels maar zachtjes aan te trekken en rex moest vast houden. 'grrrrrmmm!!' gromde ik speels terug net alof ik zelf ook een hond was. plots lied rex de stok los. en keek achterom. ik keek ook op en zag drake hier naar toe slenteren. 'eeyh draakje.' zei ik en met me schorre stem en gaf rexy een aai over zijn kop hij was al vlink gegroeit sinds ik hem had gekregen. rexy rende op drake af en beed in zijn broeks pijp. toen drake in het zand ging liggen stapte rex boven op hem en begon aan zijn wang te likken. 'whats up.' vroeg ik in het slecht engels en pakte rexy van drake af. 'hey! mij heb je nog geen kusje ggegeven vandaag. zij ik jaloers en begon rex te knufflen.


Laatst aangepast door Timeless op ma okt 05 2015, 14:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptyma okt 05 2015, 13:05

Leo:
Ze praatte over iets wat ik zelf geen verstand van had.. Ene Princes. Een blijkbaar was Angelina niet zo blij dat door prinses of zo bij Jay was. Oh wacht Princes is door kleine blonde met... Oh! Het kaartje viel. Maar snapte nog steeds niet waarom Angelina dan ineens zo reageerde. "Hij... " praten was onmogelijk want me mond zat al weer vol met ei. AG kom op et paste niet meer in!!. Straks ontploft ik!!.

Toen eindelijk alles op was wilde Angelina ergens heen rijden. Door alle gesprekken aan tafel was ik een klein beetje de kluts kwijt. Een lied ik mee dus gewoon weer me trekken.. Misschien was dat uit gaan met die kort harige nog niet zijn slecht idee. Want ik voelde mee nu net een lappenpop die alle kanten op getrokken werd.

NS even zag ik in de auto met een oude jas door eigenlijk niet over mr vest hem kon.. Die was al groot een dik genoeg. Bij de manage aan gekomen liep ik eerst mee naar haar paard. Zien ik die zag glimlachte ik even. " oh dat paard... Angel.." zei ik knikkend. " ze heeft laat van haar knieën. Rij jr wel genoeg.. " zei ik terwijl ik naar de knieën van het paard wees. " Ze staat te lang stil en met een veulen op komst is dat erg slecht " lang naar haar paard kijken lukte niet want blijkbaar kwamen we als geroepen.. Zeus had zich weer vrij gebroken.

Jay:
Ik zoende haar terug een mr handen bekend haar schattige lichaam. Ze was zo goddelijk!!. Ineens werd er o de deur geklopt.. " nee!" piepte ik zacht. Ik hoopte dat als we stil bleven ze dacht dat weer nog sliepen.. . nee dat ik nog lag te slapen.. Want niemand wist dat Mellanie hier was... Maar helaas het was mee manager die begon te schreeuwen dat ik de deur moest openen.. Ik kerk baan Mellanie naar de deur.. Nouhou!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptyma okt 05 2015, 15:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
samen met leo liepen we naar mijn merrie toe. 'wha!! en me paard herken je wel meteen?' zei ik licht verbaast. ik legde een hand op haar neusrug. 'klopt... laatste tijd rij ik zo wijnig omdat ik zoveel moet trainen met de meiden. vanmiddag nog een dans video op nemen in onze oefenzaal. en ik had al zoon hoofdpijn.' jammerde ik en knuffelde mijn paardje. 'zullen we dan maar een stukje gaan lopen angel?' vroeg ik aan haar en maakte de deur open zodat ik haar halster om kon doen. 'leo, ga jij maar helpen. dan wandelel ik even met angel.' vervolgens begelijde ik haar uit de stal en liep naar het stukje gras toe waar ik altijd met haar ging wandelen. 'pff is die klote paard weer los!!' jammerde geergerd. met angel aan mijn hand probeerde ik een andere kant van het gras veld op te lopen. maar dat paard bleef wild rondjes rennen langs alle paarden. volgens mij had dat beest iets met merries.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik schudde bang mijn hoofd toen jay van mij naar de deur keek. vluchting omhelsde ik hem stevig alsof ik hem kwijd zou raken voor de rest van mijn leven. 'please.' flusiterde ik en gaf hem een kusje. 'don't go.' smeekte ik en legde mijn hoofd in zijn nek. verlieft gaf ik hem een paar kusjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
*hey james,
waneer wilde je af spreken voor vanavond? je zei gisteren middag dat je wilde dat ik bij je bleef logeren voor een nachtje.

Met riven gaat het okee, hij spreekt geen hele zinnen maar lijkt me wel te herkennen. hij is nog al vrij verbaast over mijn lengte en uiterlijk. ook kijkt hij vaak naar zijn handen. af en toe zegt hij little prinse tegen me, misschien omdat hij vroeger een kop groter was dan ik. het lukt riven al om zijn handen te openen en te sluiten. enkel heeft hij zijn kracht niet echt onder kontrolen. vooral wanneer hij geprikt word slaat hij met zijn armen tegen het bed aan. ik moet hem daarom steets vast houden zodat hij zijn naalt er niet uit kan slaan. het is geen leuk gezicht. de eerste keer ging ik over me nek. maar nu doe ik mijn ogen dicht. dat is toch iets prettiger. morgen gaan ze een paar testen met hem doen. denk niet dat ze hem binnenkort al gaan convronteren met zijn eigen leeftijd en uiterlijk. de dokters zeggen dat hij dan kan schrikken en daarvan een black out kan krijgen. vanochtend werd riven schreeuwend wakker. hij wekte daarme mij ook, mijn hart ging echt te keer. waarschijnlijk was ik geschrokken denk ik, heb dat nog niet echt zo vaak mee gemaakt. Ik vind het erg jammer dat ik je feestje heb moeten missen. hopelijk kan ik dat nog goed maken vanavond. met vriendelijke groet, Setto*

ik las hem nog een keer na en vervolgens drukte ik op het verzent knopje. ik moest anne nog spreken. maar die had vast geen telefoon... dat word langs gaan en riven iets eerder alleen laten. zachtjes slaakte ik een zucht terwijl ik naar rivens gezicht keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptydi okt 06 2015, 11:38

Drake:

Ik keek langzaam op wat deed Yu hier zo laat een daar ze ver van de stad. " dude ben je hier heen gelopen! " ik droogde me ogen. " gast je voet! " ik schudde me hoofd een afgifte rex. "Welkom terug ventje!." Daarna duwde ik heen van me af. "Lebber je eigen baas onder!" zei ik en keek toe hoe yu met rex om ging. Ik negeerde zijn vraag wat er was

Leo:
Ik leerde mr om maar Zeus trend al land richting de merries... Echt dat paard met gecastreerd worden!!. Ik liep et achter aan. Een blijf maar zuchten. Misschien ook omdat mr buik zo mega vol zat.

Na even was ik het zat. "Zeus... Ik laat je castreren hoor!!!" riep ik boos naar hem.n" als je nu niet de bak in gaat!!! " ik wees naar de dak maar wetend dat het toch geen zijn had.. Damnt!!. Had ik snow nu maar!!. Ik bleef rustig wachtend... " Angelina kan je met Amel de bak in lopen naar de achterdeuren zodat zeus mee komt? " riep ik toen zeus hun niet met rust wilde laten.

Jay:
Ik hield haar beet duidelijk wilde zeer niet dat ik ging een gaf der geen ongelijk.. Ik had nog 3 uur met haar!. Ik tilde haar o. " momentje " ik deed mr broek goed een liep naar de deur. Ik praatte met mr manager iets over Bee.. Daarna keerde ik terug naar Mellanie. "Hij laat mr met rust" glimlachte ik een ging tegen der aan liggen? M" waar waren we. "? Vroeg ik terwijl ik haar zachtjes begon te zoenen.
(Jay reageerde nog op smsje xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptydi okt 06 2015, 22:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
'Naa, deels met de bus. Rexy vond het niet erg.' Zei ik zachtjes en stoeide met me hondje. 'Hoorde vandaag dat Lucy bij Huna was. En ik weet niet eens waarom en hoe. En alles van gisteren is een zwart gat. Damn heb de hele dag al hoofdpijn.' Ik wreef over me gezicht heen en door me haren naar achteren toe. 'Dacht misschien kon ik hier even me hoofd legen. Hoewel die al aardig leeg is... Maar je weet wat ik bedoel...' Zuchtte ik ik lied me rug in het zand vallen. Ik vroeg niet verder over wat er met en was. Als hij het niet wilde vertellen moest hij het zelf weten. Ik bleef even liggen en zweeg al kijkend naar de sterren hemel. Na een tijdje ging ik weer recht op zitten en sloeg drake zachtjes op zijn buik. 'Kom draak! We gaan even sparren!' Moedigde ik aan en ging klaar staan. 'Kom kom draakje!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
We hadden onze heerlijke broodje met ei op met yuli waste ik af. Daarna oefende we de liedjes nog en gingen we een begin maken aan het vertalen van de liedjes in het Engels. Yuli las alles door. En ondertussen spiekte ik op mijn mobiel. *hey hunny bee~
How are you doing? How was your night?* tikte ik en verzond het naar mijn schatje. Snel legde ik me mobieltje weg voordat yuli er iets van kon zeggen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Momentje' zei Jay. Hij stapte uit bed en trok zijn broek aan. Ik verstopte me onder de dekens. Jay liep naar de deur toe en sprak met een man. Ik hoorde het niet duidelijk laat staan verstaan wat ze zeiden. Na een enkel minuutjes kwam Jay weer terug. 'Hij laat me met rust.' Zei hij ik sprong op en omhelsde hem. 'Yeaaah!' Riep ik blij. Jay lied zig op het bed vallen en kwam tegen me aan liggen. 'Waar waren we gebleven.' Zei hij gentel en gaf me een paar kusjes. Ik zoende hem terug. Ik voelde me zo verlieft bij hem! 'Ergens bij...' Zei ik en streelde over zijn Dick heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Emptywo okt 07 2015, 09:50

zeus
'Zeus... Ik laat je castreren hoor!!!' Riep de jongen. Het was al een klein tijdje geleden dat ik hem gezien had. En dat ritje met dat touw vergeet ik niet snel. Daar moest ik hem ooit nog voor terug pakken. Boos keek ik om en blies hard door me neus gaten heen. 'Ik laat jouw castreren!' Ik stambte met me hoef over de wijde heen en blies een paar keer uit.

Die leuke merrie was in de bak gekomen. Paar jaar geleden had ik haar al ontmoet op het strand. Toen was het al gezellig. Alleen die vervelende zwart harige ruiter zat me in de weg! En nu alweer. Op een klein drafje huppelde ik sierlijk naar de merrie toe. Ze noemde haar angel en zo lief was ze ook. 'Hey wijfy ben je er weer?' Hinneke ik richting haar.

Angel - paard
Rustig werd ik de bak in begeleid die rustige jongen was weer gekomen. Dat was echt heel lang geleden dat ik hem voor het laatst gezien had. 'Hey wijfy.' Hoorde ik. Meteen draaide ik me hoofd weg. 'Oh god hebben we hem weer.' Gelukkig neem ze me ergens anders naar toe. 'Heb vandaag geen zin in hengsten.' En ik heb al zoon laast van me knieën.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Oh okee.' Antwoorde ik toen Leo vroeg of ik naar de andere bak wilde lopen. Ik trok angel met me mee richting de andere bak. Die verschrikkelijke hengst rende op ons af en begon rondjes om angel te draven.

We zaten met zijn tweeën in de andere bak enkel liep die Zeus niet verder. Hij rende een stukje terug en nam vervolgens een flinke sprint naar Leo toe. 'LLEEEEOOO!!' Gilde ik geschrokken. Het was mij wel duidelijk dat die paard op Leo wilde in rammen zoals de vorige keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 33 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: