cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 20:52

Kelsey:

Ik trok een pruillipje. "Oh ik mag niet mee?" zei ik zacht. Ik haalde mijn schouders op. "oké ik wacht wel" antwoordde ik en liep terug naar de keuken waar ik nog een glas nam voor Luhan en mijn eigen glas nog eens vulde en in 1 keer uitdronk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 20:54

Luhan:

ik lachte hoe graag ik het ook wilde dat ze mee ging dat kon ik niet maken. er waren grenzen.

ik douchte razend snel en stond met doorweekte haren in haar woonkamer. Ik pakte he glas aan en rook er ana. 'sheeaat zo sterk' zei ik bijna verlieft en liep daar het huis heen. bij de eerste slok trok ik een raar gezicht ooh nog sterker dan i kverwacht had. Maar daarna ging het een stuk beter, Ik zuchtte ' waarom kunnen mensen soms zo moeilijk doen' zuchte ik.

Lennie:

na even pakte ik me mobiel en stuurde chen een berichtje. * heb je hier ook bioscopen? ;p *
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 20:59

Chen:

Ik liep het appartement in en merkte dat het er doodstil was; Ik keek rond. "Waar is Luhan?" vroeg ik aan Baekhyun die voor de tv hing. Hij haalde zijn schouders op. "Die is vertrokken, geen idee waarnaartoe." Ik knikte en liep naar mijn kamer. Ik keek rond. "Wat zou ik eens doen?" mompelde ik in mezelf toen mijn gsm afging. Ik keek ernaar. Een nummer die ik niet had, maar ik wist meteen dat het wel Lennie moest zijn. Ik lachte
*nee natuurlijk hebben we die niet, we zitten hier wel in Seoul he! :p*
Stuurde ik plagend terug.

Kris:

Van zodra Luhan mijn kamer had verlaten nam ik de ketting en smeet die recht in de vuilnisbak. Daarna stond ik op en liep ik naar Kai's kamer, daar klopte ik aan.

Kelsey:

IK keek naar Luhan en dronk zelf nog eens van mijn glas dat ik alweer had bijgevuld en haalde mijn schouders op. "Ik doe niet moeilijk." grijnsde ik. "De wereld is zo mooi!" lachte ik blij. "Deze stad is mooi, deze dorm is mooi, jij bent mooi, alles is mooi"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 21:14

luhan:

kelsey zag er eineens zo blij uit met alles wat ze zei. het maakte me blij haar zo te zien. Ik plofte op de vbank neer ; het is zeker mooi.' ik probeerde haar complimente te nergeren. ZE date kai ze date kai ze date kai. ging er door me hoofd heen. ' maar je moet het ng wel meer naar je einge hand maken hoor! foto's ofzo!; zei ik en wees naar de want. ' wat dacht je van een huge exo poster!' ik lachte

kai:

' binnen!' kreunde ik zacht en vermoeit

Lennie:

*omg DAS WAAR NATUURLIJK HEBBEN JULLIE IN KOREA NIKS LEUKS OMT EDOEN!* stuurde ik terug waar ik sne ldaarna dit stuurde *dan moet ik me maar alleen gaan vermaken. Het is hier zo saai zonder WIFI*
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 21:19

Chen:

Ik lachte luid bij haar antwoord. *maak je klaar ik pik je over 2u op, Chanyeol zit net in de douche en dat kan wel even duren* antwoordde ik en liep naar mijn kledingkast om iets uit te zoeken.

Kris:

Ik deed alleen maar Kai's deur open en leunde tegen de deuropening. "Zin om iets te gaan drinken?"

Kelsey:

Ik liep naar hem toe en liet me op de bank vallen met mijn hoofd op zijn schoot. "Hmm nee, niks persoonlijks." antwoordde ik en sloot mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 21:22

Lennie:

*ja joh laat me maar weer wachten!* smste ik terug. OMG OMG OMG AANKLEDEN NETJES LEUK NEE NORMAAL OMG!... wacht lennie gedraag je! het is gewoon un vriend niks raar, OMG!!!! ik trok me kleren uit me koffer door de kamer heen. WAarom ahd ik nou niks om.... oh leuke broek. Daarna deed ik me make-up en me haar... noujah ik deed me haar nooit dus nu ook niet. LET IT GO zeggen we dan.

Kai:

Ik keek op het was kris wat zag hij er uit. ' jah is goed' zei ik en stond op. Ik pakte me vest. ' laten we een cafeetje pakken in de stad' zei ik eerlijk, ik had ff geen problemen met de fans laat ons gewoon ff drinken okay!

Luhan:

Ik wreef door haar haren heen toen ze op me schoot lag. Ik keek haar aan en glimlachte. Wat was ze mooi. 'mag ik vragen wat je nu gaat doen? hoorde dat je dingen had ondertekend ofzo.?' vroeg ik en gooide het laatse beetje drank naar binnen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 21:28

Chen:

ik lachte/ *Sorry* Ik wachtte tot Chanyeol eindelijk uit de badkamer was en ging zelf naar binnen. Ik douchte me omdat ik waarschijnlijk stonk naar zweet en maakte me klaar. Ik merkte dat ik sneller klaar was dan verwacht en besloot om al te gaan. Ik drukte op de bel van het huis.

Kris:

Ik knikte en volgde Kai naar een cafeetje dichtbij. We bestelde wat te drinken en ik keek hem aan. "Len heeft me ook zowat gedumpt." zuchtte ik.

Kelsey:

Ik haalde mijn schouders op. "Meewerken aan jullie MV." antwoordde ik hem "Dat is het enige dat ik moet doen en zolang die opnames bezig zijn moet ik hier blijven." Ik ging iets rechter zitten en sloeg mijn armen om zijn hals. "Had je altijd al zo mooie ogen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 21:33

oud vrouwtje:

Het was best laat en toch belde er nog iemand aan. ik liep op me oma gangejte nara de deur toe en deed hem open. ' wat een knappe jonge hier staat er hier voor de deur. WAar heb ik het genoegen aan; zei ik flauw en glimlachte op me oma's 'Je komt zeker voor lennie' zei ik en leid hem binnen.

Lennie:

Ik was eigenlijk om eerlijk te zijn op me bed gana liggen. Had ineens best wl hoofdpijn gekregen. MAar IK MOEST EN ZOU MET CHEN MEE GAAN!.

Luhan:
' dat word leuk kunnen we samen werken' zei ik blij bijhet nieuws. 'en als je hier zit kunnen we je latijd vermakenn' ineens sloeg ze haar arme rond me nek en keek me recht aan z vroeg naar me ogen. God ik verdronk hier bijna in de haren' hmm.. ik.... *slikt* ik denk het' zei ik nerveus. Omg haar lichaam voelde zo vfijn

Kai:

we gingen een cafe binnen en zaten in een afgeslote ruimte. Na een paar bierjes reageerde ik pas ' hadden jullie want dan?' vroeg ik en sloeg me beker op de grond. 'Nou een ding is zeker dan zijn we beide single!' ( hij dnekt nog steeds dat je het uitgemaakt hebt XD en wegbent)
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 21:36

Chen:

Ik bloosde en krabde aan mijn nek. "Ja ik ben hier inderdaad voor Lennie." lachte ik naar haar.

Kris:

IK haalde mijn schouders op. "Ik weet het allemaal niet meer, dan dacht ik van wel en dan doet ze van niet en ziet ze me als gewoon een vriend alsof er nooit iets tussen ons gebeurd is!"

Kelsey:

"ja laten we elkaar vermaken." grijnsde ik en drukte mijn lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 21:49

kai:

ik zuchte ne lied me hoofd zakken ' Meiden zijn gewon kut!; zei ik 'laat ons homo worden!' bij dat laatste lachte ik. 'mar meiden zijn zo perfect!' ik draaide me geizicht naar kris.' sinds wanneer laat jij een meid zoamar gaan? zeker na het hotel je zocht maanden naar haar en nu stop je met vecht voor haar waar is je galaxy spirrit' bij dat sloot ik me ogen.' en waar is mijn spirit heen...

Luhan:

Ik verloor he toen ze haar zachte lippen o pde mijne drukte. Meteen zoende ik haar terug zonder na denken. Sorry kai.. sorry SORRY!' ik pakte haar stevig beed en drukte haar tegen me aan. WAt had ik har gemist. I kdeed wel stoer,. en mannelijk maar ik wilde haar oz graag voor mezelf. ookal was het meer voor even.

oud vrouwtje:

'ja maar naar boven ze woont op het dakkamertje' zei ik en wenkte hem omhoog. aah heerlijk die jeugt van tegenwoordig en wat is hij een knappert!
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 21:54

Kris:

"homo worden? jij dan toch wel alleen!" antwoordde ik en grijnsde. "Ik heb zo'n gevoel dat ze op het moment voor Chen gekozen heeft en als ik iets doe word ze alleen maar kwader." zei ik kwaad. "Weet je wat we zouden moeten doen?" antwoordde ik. "Naar een club gaan ofz"

Chen:

Ik glimlachte en boog voor haar. "Dankjewel." glimlachte ik en liep naar boven. Ik klopte aan bij Lennie's deur.

Kelsey:

Ik greep Luhan stevig vast en drukte me tegen hem aan. "Laten we naar mijn slaapkamer gaan." kreunde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 22:00

Kai:

ik zuchte wat zou i kdat graag doen' kan niet heh! famous moeten aan regels houden! als we hiet al betrapt worden zijn we dood! laat staan in een club!' ik zuchte en keek hem aan. 'zou je het accpeteren als ze blij zou zijn bij iemand anders?'

Lennie:

ik schoot overeind. WHAT! vroeg ik en rende naar de deur toe en trok deze open. MAar door de echt teringzooi kreeg i kde deur met moeite open. of.. ik was vergeten dat hij nar buiten open ging dus na een keer trekken duwde ik ehm snel naar buiten open.

Luhan:
Ik deed me handen onder haar knieen en hees haar op ' goed plan' zei ik en tilde haar naar haar slaapkamer. Daar lief ik haar neer zakken en zette me zelf tussen haar benen neer. Ik kuste haar mond toen haar nek met me handen streelde ik haar lichaam
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 22:05

Kris:

Ik dacht na bij die vraag. "Ze verdiend iemand die haar blij maakt." antwoordde ik nadenkend. "En ik zou er gewoon mee moeten leven, al zou ik er zelf misschien aan kapot gaan, het is haar geluk dat telt." zuchtte ik.

Chen:

Het duurde even voor de deur open ging en ik glimlachte naar haar. "Chanyeol was sneller klaar dan verwacht" zei ik met een glimlach "Dus ik ben wat vroeger."

Kelsey:

Ik greep hem weer stevig vast om mezelf tegen hem aan te drukken toen we op het bed lagen. "Oh Luhan." kreunde ik en trok aan zijn shirt om het uit te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 22:11

Kai:

'wie zegt da ze niet gelukkig is met jouw?' ik luisterde.. Hell no dat ik kelsey af zou geven.. denk ik. noujah ben der toch al kwijt en dat nar 3 dagen DOE JE GOED jongin!.

Lennie:

Ik keek hem aan,, shit die lach zo mooi , snel haalde ik me handen door me haren en keek maar de vloer. Ik stapte naar buiten en trok de deur dicht. ' hmm... jah! dat zag je niet he! ' zei ik en seinde naar buiten toe. voelde ik me zelf nou blozen....

Luhan:
ik hielp haar met me shirt uit doen daarna deed ik dat terug. I kging steedsverder op het bed liggen en dukte me licham tegen de haren aan. Voorzichtig legde ik me hand op haar borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Emptydo jun 25 2015, 22:14

Kris:

Ik haalde mijn schouders op. "Ik zie haar nooit zo lachen bij mij als dat ze bij Chen doet." antwoordde ik. "Daarmee denk ik dat, en jij? wat ga jij nu doen?"

Chen:

Ik lachte en knikte. "Ik heb niets gezien, zullen we gaan?" vroeg ik aan haar en wees naar de trap. "Onze taxi staat klaar."

Kelsey:

Van zodra zijn shirt uit was begon ik aan zijn broek. Het moest voorruit gaan vandaag, ik wilde steeds meer van hem met elk stukje dat ik kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 65 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 65 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: