cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 12:04

Lennie:

'Jongdae kan je me terug brengen naar me huis?' vroeg ik hem nadat het eten op was. Ik ruimde mee af. en daarna pakte ik me jas. Daarna liep ik naar luhan toe en deed me ketting af. 'Luhan kan je deze aan kris geven. En hem vertellen dat hij al die tijd mijn drijfsfeer was om hier heen te komen. Maar als hij niet kan accepteren zoals ik ben. Dat ik me dan nu echt alleen nog maar focus op me werk hier' Ik lied de ketting in zijn hand zakken.


Luhan:

Lenie gaf me een ketting en ik moest iets door geven. Net toen i kde kamer in stapte ging me mobiel af. Ik pakte hem op ýo kesley gaat eht een beetje?' vroeg ik terwijl i kvoor kris zijn duer stond
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 12:08

Chen:

Ik beet op mijn lip. Haar naar huis brengen? dat leek me geen goed idee. Maar ik knikte toch maar; "Kun je die ketting niet beter zelf aan hem geven?" vroeg ik haar zacht. Ik was bang dat Kris ook nog kwaad op Luhan ging worden.

Kelsey:

"Kun je naar hier komen?" vroeg ik aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 12:13

Lennie:

Ik keek jongdae aan en schudde me hoofd.'Nee,'ik probeerde te glimlachen. 'Ik houd me misschien altijd groot en doe net of me niks raakt. Maar ik weet dat ik dan ga huilen en geen fatsoenlijk woord uit me keel krijg.' Ik liep naar de deur toe. 'dae. I need you now' zei i kzacht.

Luhan:
'Is het goed als ik hier iets doe en ff snel douche? like give me 15 min?'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 12:15

Kelsey:

ik beet op mijn lip en knikte. "ja is goed." zei ik zacht.

Chen:

ik knikte. "kom dan gaan we" zei ik zacht en hield de deur voor haar open
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 12:59

Lennie:

tijdens het lopen was het akward stil want chen deed niet veel. Ik zuchte toen ik bij de deur kwam. okey ik had gehoopt dat hij iets meer zou doen en gewoon met me om zou gaan als normaal. maar jah. 'nou bedankt en doei' zei ik ik trok de deurwachter me kont dicht en ging me verhaal losse bij ayden als hij online was.

Luhan:

'Zal snel zijn!' zei ik en liep kris zijn kamer in. 'Kris' zei ik en lied de ketting zien. 'Wacht voor je boos word. ik moest er dit bij zeggen. ' 'Luhan kan je deze aan kris geven. En hem vertellen dat hij al die tijd mijn drijfsfeer was om hier heen te komen. Maar als hij niet kan accepteren zoals ik ben. Dat ik me dan nu echt alleen nog maar focus op me werk hier' herhaalde ik lennies zin precies


Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 13:17

Chen:

Ik keek haar verbaasd na en haalde mijn schouders op. Nja ze moest mijn situatie ook maar gewoon begrijpen.

Kris:

Ik keek niet eens op naar Luhan "gooi maar weg" antwoordde ik en draaide me van hem weg.

Kelsey:

Ik hing op en liep naar de keuken tot ik vond way ik zocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 13:22

Luhan:

Ik zuchte. 'hoe oud zijn jullie... jesus.. gasten jullie zijn rond de25 gedraag je er naar. Allemaal hebben jullie het gedrag van 18 jarige! zo discusting!' zei ik en legde de ketting op zijn bureau. 'Dan loop je haar maanden te zoeken .En ehb je der binnen hand berijjk.. geef je op binnen 2 dagen.. omdat ze met andere jongens om gaat.. ' ik schudde m hoofd.. Ik sloeg de deur achter me dicht. en belde kelsey 'wat is je huisnummer dan kom ik nu wel. geen zin meer om te douche' ik liep naar ht huis toe ne nklopte aan.

Lennie:

nog voor i kde deur dicht deed draaide ik om. 'dae dae! je nummer!' zei ik en keek hem aan
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 14:27

Chen:

Ik glimlachte en hield men hand uit naar haar. "Geef me je gsm "

Kelsey:

Ik nam op eb certelfe hem mijn huisnummer
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 14:33

lennie:

ik zocht in me broek zak.. jap waar is tie. na even zoeken had ik hem gevonden 'hier!; zei ik met het overrijken raakte ik zijn hand beet. 'maak ook een selfie dan kan ik er een persoonlijk foto bij zetten! ' lachte ik 'Beter dan zun photoshoot foto!' ik glimlachte lief naar chen.

Luhan:

ik klopt aan
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 20:26

Chen:

Ik lachte en zette eerst mijn nummer in haar gsm en nam daarna een selfie en stelde die in als foto. "Alsjeblieft." glimlachte ik naar haar en gaf haar gsm terug.

Kelsey:

Ik deed de deur open en grijnsde naar Luhan. "Heey, je bent er eindelijk"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 20:31

Luhan:

' jah man! en heb niet een gedouched!' zei ik en liep de kamer in. ' wauw was deze mooi!' ze iik en keek rond. damnt njouw apartement is bijna net zo groot als de onzen en jij woont hier alleen! zou bijna verhuizen an kamer!' lachte ik en liep verder/ ' oh je hebt nog niet uitgepakt. zal ik helpen?'

Lennie:

'dae..' zei ik serieus en keek naar me voeten. ' bedankt dat je er voor me was de afgelopen twee dagen. En sorry dat ik weg gegaan was zonder iets te zeggen.' ik keke hem voorzichtig aan. 'ben gewoon niet goed in vriennde onderhouden. Of afscheit nemen of uberhaupt met mensne om gaan. Ben altijd bang om uiteindelijk alleen gelaten te worden. Wat ook zo is. Daarom wil ik dat vak voorzijn en ging ik dus weg die dag' ik keek hem aan en trilde lichtjes. ' bedankt dat je me opzocht en mee vroeg naar dat restaurant na wat ik jouw en de rest anagedaan had.'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 20:34

Chen:

Ik haalde lichtjes mijn schouders op en glimlachte. "Dat geeft niet hoor, niet iedereen is hetzelfde" zei ik tegen haar en wuifde haar verontschuldigingen weg. "Ik ben blij dat je nu hier bent, we dachten inderdaad die dag dat we elkaar nooit meer zouden zien en zie ons hier nu eens staan." Ik glimlachte blij. "Ik ben blij dat je er bent"

Kelsey:

Ik schudde mijn hoofd en deed de deur achter hem dicht. "Je mag hier wel douche." grijnsde ik. "Je hoeft me niet helpen uitpakken, wil je iets drinken?" vroeg ik en wees naar de keuken waar ik drank had staan en misschien had ik daar zelf wel al wat van gedronken en voelde ik me al wat licht in mijn hoofd, ik had dan ook nog niets gegeten vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 20:44

Lennie:

ik draaide me voor de zoveelste keer om. Dit voelde echt zoals ik altijd met me ex deed. En nu deedi k het me chen. Ik keek nog een keer terug. 'laten we een LAN verbindinge maken tussen onze huizen en skype en game' zei ik en keek op ' Heb al zo lang niet meer goed gegamed.

daarna draaide ik me voor de laatset keer om.. Nee grapje ik keek nog eenkeer om ' Tot op werk chen' zei ik en deed de deur dicht. Zachtjes zakte ik aan de andere kant naar benede toe. GOD ME WANGEN WAREN ROOD EN ME BUIK TINTELDE NEE NEE NEE.

Luhan:
' als dat mag graag! dan douche ik ff snel en kan je wat neer zetten.' zei ik en liep naar de badkamer' ZELFS JE BADKAMER IS MOOOIER!' riep ik vanuit de badkamer niet weten waar kelsey was. ' Heb je iets sterks! kan wel wat afleiding gebruiken na vandaag!' riep ik als laatste
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 20:47

Chen:

Ik knikte. "Wat een goed idee" glimlachte ik naar haar. "De andere jongens zijn echt slecht!" ik grijnsde en deed een paar stappen achteruit. "Tot op het werK" antwoordde ik en zwaaide tot de deur achter haar sloot en draaide me toen om en liep terug naar de dorm

Kelsey:

Ik volgde hem naar de badkamer. "Ik heb hem nog niet gezien." antwoordde ik. "En ik heb alles wat je maar wilt." Ik waaide mijn armen door de lucht om mijn woorden kracht bij te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Emptydo jun 25 2015, 20:50

Luhan:

ik had heletijd staan schreeuwn naar haar met het idee dat ze nog in de hal stond dus toen i kme omdraaide lachte ik ' oh je stond dichter bij dan ik dacht. ik glimlcahte daarna lief en keek haar recht in de ogen. ' MAar mag i kdan douche?' vroeg ik en duwde haar lichtjes de badkamer uit. ' in privecie' dat laatste zei ik speel maar meende het wel

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 64 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 64 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 64 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: