cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 12:19

Baekhyun:

"Oke ik debk dat ik klaar ben om het ook eens te proberen" antwoorddde ik na een tijdje

Kelsey:

Ik schudde mijn hoofd. "Nee je begrijpt me verkeerd als ik een keuze had zou ik niet weggaan maar ik heb ook een thuis en een familie en een leven net als jullie" antwoordde ik "je kunt niet van me verwachten dat ik dat opgeef voor jullie want dat vraag ik van jullie ook niet" antwoordde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 12:24

Sehun:

Ik zuchte en zakte verder onderuit. 'Daarom ga je nu je te tijd maar hebt, elke jongen af?'  ik vroeg het deze keer niet boos over gefrusteerd en overbezorgt naar me hyungs toe. 'waarom speel je dan met hun? als je toch weet dat je er later geen moeite voor gaat doen?'

Lennie:

ik stopte met rijden toen ik hoorde dat baekhyun ook wilde. Ik liep naar zijn paard. ' kom klim er op dan'

Kai:

ik voelde me kut. Ik had bijna heel de avond gekeken tot hun lagen te slapen.. En alles wat ik hoorde en zag deed me pijn. Ik moest er niet aan denken hoe luhan zich nou zo voelen. Ik hoopte dathet snel overwas en alles verder kon zoals het vroeger was.

Suho:

Ik was niet weg teslaan bij de TV ik wilde elk lid van mijn groep in de gaten houden. We moesten als 12 terug naar korea en weer een groep zijn!.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 12:33

Baekhyun:

Ik slikte. Waarom zei ik ook dat ik dit wilde? Voorzichtig en vooral stuntelig klom ik op het paard "en nu?"

Kelsey:

Kwaad en gefrustreerd gooide ik mijn handen in de lucht. "Sehun?! Luister je wel naar me? Ik speel niet met hun, ik neem niet elke jongen en ik heb nooit niet gezegd dat ik geen moeite geen doen, het spijt me dat ik iemand ben zonder geld en geen super beroemde en rijke idol" ik keek hem kwaad aan. "Ugh! Sorry hoor dat ik zo gek ben van luhan en kai"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 12:56

Sehun:

' Waarom word je nu boos! ik moest toch vertellen wat me dwars zat' ik stond op en keek ahar niet meer aan. Ik lied me hoofd zakken en liep weg. Deze keer moest ik echt weg anders zou ik weer zo boos worden en dat was niet goed. 'Ik zei alleen wat mij dwars zat'

Lennie:

Ik legde alles vast en liedhet paard niet meer los zodat hij e rniet vandoor kon gaan. en als het hem echt niet meer kon dan zou ik zjijn bovenbeen beet houden zodat hij er niet afzou glijden
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 13:02

Kelsey:

"Het gaat erom hoe je het zegt, denk je nu echt zo slecht over me ?! ik heb het echt gehad!" Ik stond op en liep naar de deur. Ik probeerde deze te openen maar natuurlijk zat die op slot. Ik dacht aan het raam. Ik liep naar de slaapkamer en deed het raam open. Alles was beter dan hier te blijven. Ik wilde naar huis!

Baekhyun:

"Wat is dit hoog zeg!" lachte ik lichtjes terwijl het paard begon te stappen. Het was niet zo erg als ht zo rustig ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 13:33

Sehun:

Ik leip achter haar aan en pakte haar schouders. 'Jah ik mag je niet!.' Zei ik en trok haar bij het raam vandaan. 'OMDAT JE ALLEEN MAAR AAN JE ZELF DENKT! ZIE NU GA JE ER WEER VANDOOR!' riep ik en duwde haar bij het raam vandaan' WEER REN JE WEG!' Ik zuchte. ' Het enige wat we doen is achter je aan rennen. Luhan suho en kai deden alles om het naar je zin te maken maak je sluit je zelf op of rent weg!' ik keek haar aan. 'Ik was niet eens boos net! en jij maakt er meteen een drama van en wilt weg rennen!..' Ik haalde gefrustreed me handen door me haren heen.

/lennie:

rustig liepen we over het strand. ik kek hoe hij toch best wel glimlachte. ' Zie je dat het niet erg is!' lachte ik blij
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 13:37

BAekhyun:

"Zolang het op dit tempo is, is het inderdaad wel leuk hoor" glimlachte Ik. "Het is echt leuk om eens buiten te komen!"

Kelsey:

Ik haalde mijn schouders op en trok mijn knieën op. "Sorry" mompelde ik. Er was zoveel dat ik wilde zeggen, maar wat maakte het allemaal nog uit? Ik zuchtte. Ik snapte het wel, alles was mijn schuld, ik was de slechte omdat ik naar huis wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 13:42

sehun:

Ik ging voor haar zitten en lefde me handen op haar knieen. Ik kon duidelijk zien awat z wilde in haar ogen. Ze was soms zo makkelijk te lezen. ' We willen allemaal naarhuis, Onze eigen dingen doen en gewoon verder zoals het was.' Ik plofte op mijn kont neer.

Lennie:

Ik glimlachte blij en zo reden we lang. Na even keek ik hem aan ' draf proberen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 13:44

Baekhyun:

"Euhmmm seffens misschien." lachte ik. "Ik dacht dat ik nergens schrik van had, maar dit vind ik toch best wel eng."

Kelsey:

Ik beet op mijn lip. "Ik kan er niet tegen als iemand me niet moet." zei ik zacht. "Ik trekt het me altijd hard aan wat andere over me denken, ik wil niet de hele tijd ruzie met je hebben Sehun."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 13:49

Lennie

' Blijf recht zitten' zei ik en spoorde mijn paard iets aan. ' Beweeg mee op zijn ritme.' ik glimlachte ' je moet rijden alsof je heel arogant bent. Rug recht en op het ritmje van je paardje!' glimlachte ik. Ik bleef dicht bij baekhyun.

Sehun:

Ik zuchte. 'Ik omcht je eerst zeker..' zei ik 'Maar als jeje altijd zo afsluit en op die manier reageerd. Hoe wil je daa dat ik reageer?. Ik ga je niet altijd lopen liefkozen om alles wat je doet. Het is anoying als je jezelf opsluit en dat soort dingen. Do gewoon mee. Net als je deed in de efteling.' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 13:52

Baekhyun:

Ik keek haar aan. "Wil jij het niet eerst voordoen?" vroeg ik. "Ik weet dat arrogant rijden niet moeilijk kan zijn, maar de rest."

Kelsey:

Ik knikte. "Het is gewoon iets wat ik doe." Zei ik zacht. "Me opsluiten of weglopen als het teveel word, ik ken niets anders. Ik heb nooit iets anders gedaan, vertel me dan." Ik keek naar mijn handen. "Wat moet ik dan doen?" Vroeg ik hem om hulp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 13:55

sehun:

'De hulp van Kai suho en Luhan accepteren als ze je vragen wat er is.. Laat ze binnen als ze zeggen dat ze je willen helpen en stop met weg rennen. Door dat steds te doen doe je de andere ook veel pijn mee.. Meer dan je denkt.'


Lennie;

ik lie baek en het paard los en keek hem aan. ' Nou kijk dna! ' zei ik en spoorde het beestje aan. Ik reed een stukje en kwam daarna terug
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 13:57

Baekhyun:

Ik keek hoe ze op het paard reed en grijnsde. "Je bent hier goed in." grijnsde ik naar haar. "Al denk ik niet dat ik het ook zo kan." antwoordde ik en wreef over de hals van het paard.


Kelsey:

Ik knikte. "Oké" zei ik zacht. "Het spijt me." fluisterde ik weer en prulde wat met het kussen van het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 14:01

Sehun:

'We zijn er voor je als je dat maar beseft' zei ik en trok haar tussen ne benen om haar een knnuffel te geven. ' Druk jezelf niet zo van ons af. We zijn ook maar jongens' zuchte ik.

Lennie:

' Probeerd het!' lachte ik' het is echt leuk'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptydo mei 14 2015, 14:04

Kelsey:

Ik knikte en legde mijn hoofd op zijn borst. "Ik zal het proberen." Zei ik zacht. "Dankjewel." fluisterde ik en sloot mijn ogen om van zijn knuffel te genieten.

Baekhyun:

"En wat doen we als ik val? Zal ik dan iets breken?" vroeg ik bezorgd. "Want als dat zo is, zitten we met een groot probleem/"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 34 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: