forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

efteling rp

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 10:54

Chen:

Ik keek op naar Lay en knikte. "Ja kom laten we gaan eten" glimlachte ik en volgde hem terug naar de dorm.

Kris:

Suho en ik kwamen aan in de dorm net toen Kelsey vertrok. Ik keek hoe Luhan haar uitzwaaide en hoe Suho tegen hem uitvloog. Ik keek naar Lennie. "Blijf je eten ?" vroeg ik aan haar toen ik haar zag kijken naar de kip die Suho in haar armen had geduwd. Daarna keek ik naar Suho. "Kalm aan!" zei ik tegen hem. "Je hebt het toch allemaal gehoord dat ze zou meewerken en dat ze niet vertrekt." Ik duwde hem de keuken binnen en zette de tafel klaar.

Kelsey:

Ik sleurde mijn koffer mee naar mijn dorm en ging naar binnen. Ik nam de tijd niet om rond te kijken of uit te pakken. In het midden van de kamer gooide ik mijn koffer open en haalde mijn pyjama eruit. Ik kleedde me om en zocht naar iets dat ik altijd bijhad. pijnstillers. Ik nam er een paar in en zocht dan meteen naar mijn bed waar ik onder de dekens kroop. Normaal zou er nog kei veel zijn dat ik hier zou moeten doen: rondkijken, uitpakken, alles naar mijn zin zetten, boodschappen doen, eten...Maar daar had ik allemaal geen zin in, ik wilde alleen maar slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 11:11

Lennie:

ik keek naar kris, 'ik denk niet dat dat een slim idee is' zei ik en keek naar de jongns 'jullie zijn vrij gespannen.' ik wees naar binnen toe. Ik liep achter de jongns aan en zette de zakken op tafel. daarna keek ik anar buiten. even was ik stil.. 'dat... dat is....' ik wees naar buiten.

suho:

Ik haalde adem en keek kris aan.. 'das waar.' zuchtte ik'ik ben zo moe!' kreunde ik terwijl ik mee neer binnen ging
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 11:12

Kris:

Ik duwde Suho neer in de stoel en liep toen naar Lennie. "Wat is er?" vroeg ik verbaasd.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 11:17

Lennie:

'das aydens huis!' zei ik en wees naar een vrouw die de was op hing. Ik lachte. 'nou zijn we toch buren hey!' lachte ik. Op dat moment kwamen de andere exo leden binnen. Ik keek om'nou ik ga maar is kunnen jullie gewoon met zijn 12e zijn'. zei ik terwijl ik echt dol graag mee wilde eten,

Kai:

Na even gedoucht te hebben kwam ik de keuken binne. 'KIP!' zei ik en ging aan tafel zitten. 'snel snel heb honger; ik probeerde zo normaal mogelijk te doen net af er niks gebeurt was afgelopen dagen.

Lay:

dromerig liep ik naar binnen toe. Ik ging naast lennie staan en staarde naar buiten. 'Dus dan had ik je toch gezien gistere avond met een jongen op het dak terwijl jullie naar de sterre keken met muziek op' ratelde ik op en lachte, 'Ik dacht al dat ik niet gek werd'

Sehun:

Ik was iedereen kwijt geraakt bij sm.. daarom belde ik maar de taxi en kwam aan toen bijna iedereen er al was

suho:
*zit*
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 11:21

Kris:

Ik keek naar haar en glimlachte. "Dus je woont daar?" vroeg ik en wees naar het huis. "Dat is goed om te weten" grijnsde ik en greep haar hand vast. "Weet je zeker dat je niet mee eet?"
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 11:24

Lennie:

ik ontweek zijn knuffel speels. 'Jap ik weet *buik knort* het *knort nog harder* zeker' langzaam keek ik naar me buik . 'JIJ!' zei ik richting me buik die meteen terug knorde. 'verraad me nu *knort* niet....'

Lay:

'niemand zegt nee tegen kip len' zei ik en ging aan tafel zitten.

AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 11:27

Kris:

Ik duwde haar neer aan tafel en schoof de kip voor haar neus. "Eet gewoon." glimlachte ik en ging zelf ook zitten om te eten.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 11:32

Lennie:
Nou daar zat ik dus weer aan tafel bij Exo. Kip te eten.. VERPLICHT kip eten!. Maar hey mij hoor je niet klagen en me buik ook niet!. opzich na wat er allemaal gebeurd was hing er een fijne sfeer. Ookal probeerde kai zich groot te houden. en suho zijn ogen open. het was gezellig!.

Niet weten dat dit een gevoelig onderwerp was keer ik me naar chen. 'nog bedankt dat je me jas mee genomen had uit het restaurant'
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 11:35

Chen:

Verbaasd keek ik op en mijn ogen werden groot en schoten naar Kris wiens gezicht vertrok. "Euhhmmm graag gedaan." mompelde ik en keek naar mijn eten.

Kris:

Ik keek van Chen naar Lennie. "Welk restaurant?"
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 11:38

Lennie:

'Oh toen ik eer gisteren me intake had. Heeft Jongdae me mee genomen naar een restaurantje om te eten aangezien ik dat uit de stress nog nie gedaan had. En toen moest ik daarna snel weg e nwas ik me jas vergeten' legde ik uit alsof het niks was. dat was ook zo in mijn ogen. Ik ging veel om met jongens. zoals samen eten. dierentuinen films. Ik zag de kwaad er gewoon niet achter.

Luhan:

Ik slikte en keek het drietal aan. please pleasehoud het gezellig
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 11:40

Chen:

Ik probeerde teken te doen dat Lennie moest ophouden maar ze vertelde heel het verhaal. Ik zakte onderuit in mijn stoel.

Kris:

Ik keek chen kwaad aan. "ooh.. dus je bent met hem gaan eten toen je eergisteren in SM was?" herhaalde ik en beet op mijn lip.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 11:45

Lennie:

'jah klopt ben met jongdae wezen eten.' ik haalde me schouders op. toen ik naar chen keek zag ik dat ik meost stoppen met praten.'okey.. zei ik rustig en keek de jongens aan.. was er gaande? sinds wanneer is het raar om met mensen om te gaan. Ik kwam hem als enige tegen..En hij stelde het voor daar is niks raars aan..' daarna keek ik anar kris 'Waarom kijk je Jongdae zo boos aan?, Dat deed je ook al bij Ayden.. Wat doen ze fout in jouw ogen...' vroeg ik.

Lay:

daar wil ik geen ruzie mee krijgen... dacht ik terwijl ik me terug focuste op me eten.

Luhan:

Ik moest me lach in houden.. Okay she doens't like jealouse people..
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 11:48

Kris:

"Wat er mis mee is, is dat Chen, egoistisch was om me niks te vertellen dat hij jou had gezien of op het moment zelf me niet eens te zeggen dat jij er was en het nog eens voor me verborgen te houden ook, dus dan voel ik me maar altijd rot tot ik je zelf moet vinden met een andere gast die duidelijk voor je valt waardoor je niet eens met mij wil rondhangen na elkaar zo lang niet meer gezien te hebben!" zei ik kwaad en stond op. "Ik heb geen honger meer en ga dus slapen" zei ik en liep naar mijn kamer en sloeg de deur hard achter me dicht
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 11:56

Lennie:

Ik luisterde naar wat hij zei. langzaam draaide ik met me ogen. 'En dan noem je Jongdae egoitisch moet je zelf eens horen. Ik ben hier nog niet eens 3 dagen en je wil me nu al claimen. Net of ik maar naar je voeten moet lopen en precies moet zijn waar jij wilt. Sorry maar ik heb ook andere vrienden buiten jouw om. En als je niet altijd zo boos bent had ik misschien ook wel graag een dag met jouw omgegaan. Maar ik zie je alleen maar boos en daar heb ik geen zin in.; zei ik en bleef hem strak aan kijken.

toen hij weg liep keek ik naar chen. 'Hij doet je toch niks aan heh?' vroeg ik hem.

Luhan:

ik lied me hoofd op de tafel zakken. met een klap kwam hij neer.

Kai:
ook ik begon te zuchten. dus zo ziet dat er uit.
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do jun 25 2015, 12:00

Kris:

Dus zo zag ze me, alleen maar als een vriend. Kwaad liet ik me op het bed vallen;

Chen:

ik haalde mijn schouders op en schudde mijn hoofd."nee het is oké" antwoordde ik en klopte op Luhan's rug.

Kelsey:

slapen lukte niet echt, ik bleef maar woelen. moest ik kai bellen? misschien moest ik hem een bericht sturen of naar hem toegaan. ik belde uiteindelijk Luhan
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   

efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 63 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: