cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptywo mei 06 2015, 19:29

Kris:

"Omdat het zowat mijn schuld was dat je je knie stootte" antwoordde ik en verborg mijn gezicht in haar hals. Ik snoof haar geur op waardoor ik een rustgevig gevoel kreeg.

Kelsey:

Ik haalde mijn schouders op. "Eigenlijks niets, tenzij je Sehun bedoeld die alleen maar ruzie zoekt" ik zuchtte en probeerde zijn hand aan te raken "bij jullie?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 09:08

Lennie:

'Soo? ik heb gewoon een lage pijngrens en zeur graag dan heog jij geen sorry te zeggen' lachte ik Kris had zijn gezicht in mijn nek gelegt. 'haha omg dat kieteld!!'lachte ik en lied mezelf tegen hem aanvallen. Ik ruste op zijn borstkast en sloot me ogen.

Luhan:

'Echt de jognens doen raar de laatste tijd.' zuchte ik. 'De dag van de efteling voor alles gebeurde was Kai niet uit te staan. Nu Sehun.' Ik ging zitten en leunde tegen het hek aan. 'in dit huis gaat het best goed. Chen en lennie zijn veel samen en voglens mij is het ook weer goed tussen kris en lennie. Voor de rest is het heerlijk rustig en doen we niet veel.. beetje film kijken en muziek maken. Gewoon echt vakantie. alleen jammer dat we niet weg kunnen' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 09:33

Kris:

Ik glimlachte even en hield haar stevig vast. "Ik vind het leuk dat het hier altijd zo warm is" glimlachte ik "het voelt nu echt aan als vakantie"

Kelsey:

Ik knikte "het is waarschijlijk fijner bij jullie dan hier" ik zuchtte en keek hem aan. "Ik mis je Luhan"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 09:38

Kris:

'hahaha vind je?' lachte ik zachtjes. 'Het is hier wel gezellig!, maar ik wil zo graag dingen doen. bios, dierentuin winkelen gewoon uit. Ik word hier zo down' zei ik eerlijk

Luhan:

'Jah het is hier best gezellig. MAar wij hebben ook geen kai en sehun die zich soms gedragen als iemand ie ongestel.... 'ik maakte me zin niet af en sloeg me zelf voor me hofod 'sorry!' zei ik snel en draaide me om naar kelsey 'Ik mis jou ook Kelsey. Echt waar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 09:47

Kris:

"Ik kan die dingen anders ook nooit doen" zuchtte ik "dus ik ben het gewend om die dingen te missen" ik keek haar met een kleine glimlach aan. "Wat zou ik die dingen graag met je doen!"

Kelsey:

Ik lachte luid met die opmerking. "Kai zijn ongesteldheid is voorbij hij is echt lief nu" ik draaide me om en keek even naar hem "maar Sehun.... Hij geeft mij de schuld omdat jullie zo weinig met elkaar optrokken in het hotel... " ik zuchtte even. "Soms kan hij zo lief zijn en soms wil ik niets anders als hem vermoorden"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 09:58

Lennie:

'Waarom kan dat niet?' ik ging recht zitten en keek hem aan.

Luhan:

Ik draaide me zo dat ik kai kon zien. 'Hij is ook een scaht van een jongen. soms vraag ik me af waar hij het vandaan haalt om altijd aardig te zijn en om de fans te geven. En sehun.. that is just a little brat' zei ik. 'hij weet gewoon niet wat delen is' zei ik en keek terug naar de wolken. 'hmm Kelsey ik denk dat het zo heel heel heeeel hard gaan regen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 10:00

Kris:

Ik keek haar aan "hmmm misschien door alle fans en paparazzi" glimlachte ik

Kelsey:

Ik keek naar boven en haalde mijn schouders op "maakt mij niet uit hoor"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 10:05

Lennie:

'I forget that' zei ik beschaamt.'Wat nou als we je een make-over geven.' lachte ik en pakte zjin haar beet niet hard gewoon me handen in zijn haren. 'Gewoon petje op enzo! of herkenden ze je aan je mooie lichaam.'ik verlegde me handen naar zijn borst kast.

Luhan:

ik glimlachte 'Dan blijf ik ook gewoon hier. En je boek dan?' vroeg ik en wees er naar
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 10:09

Kris:

Ik lachte "geloof me die fans kennen me zelfs aan de manier waarop ik zou niezen" ik lachte "misschien moet ik maar eens dik worden ofz" plaagde ik haar.

Kelsey:

"Oh eh" mijn boek was ik al helemaal vergeten "die neemt kai wel mee naar binnen" ik glimlachte even toen ik aan iets dacht "oh luhan! Je kunt hier niet buiten in de regen staan! Straks word je nog ziek!" Ik keek hem bezorgd aan "wij gaan naar binnen en als het stopt met regenen dan zie ik je hier weer oke?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 10:16

Lennie:

Ik lachte hard toen hij zei dat ze hem herkende aan zijn nies 'OG NIES DAN OOK NIET!' lachte ik en drukte op zijn neus. 'Dan zal je vast schattig niezen!'
hij vertelde dat hij dan maar dik moest wordn. Ik glimlachte 'zelfs dan zou e nog sexy zijn!'

Luhan:

Ik werd warm van binnen toen ze zei dat ik beter naar binnen kon gaan. 'Maak je nou zorgen om mijn gezond heid'? vroeg ik bijna verlieft 'dat is zo lief!' ik glimlachte naar haar'Maar het regent nog niet!' zei ik . in de hoop dat het niet ging regenen en het alleen mega donkere wolken waren
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 10:22

Kris:

Ik rolde met mijn ogen en glimlachte lief naar haar. "Dus je zou me nog steeds sexy vinden ook als ik dik ben? Dat is geweldig dan kan ik lekker dik worden en hoef ik niet bang te zijn dat je me minder sexy zou vinden" ik keek haar grijnzend aan en keek toen naar boven "laten we naar binnen gaan ik denk dat het gaat regenen dan kan je nog wat gamen met chen"

Kelsey:

Ik bloosde even. "Natuurlijk maak ik me zorgen over je gezondheid!" Ik glimlachte naar hem "van zodra de eerste regen druppel valt moet je naar binnen gaan"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 10:25

Lennie;

'DOe maar! eet je maar weer vol! zolang jij gelukkig bent zul je dat ook uitstralen!'

ik keek ook omhoog en zag het weer. 'Jah laten we maar terug naar binnen gaan. Ik word niet graag nat!' zei ik en stond o pvan zijn schoot. 'JONGDAEEEEEEEE!!!' gilde ik toen we weer binnen waren

Luhan:

'is goed schat ik ga naar binnen zodra er 1 druppel op me valt! maar als het me allemaal mist blijf ik hier!' ik keek haar aan. 'was er maar een manier om bij jouw te komen..'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 10:45

Kris:

Ik lachte en volgde haar naar binnen. Net toen ik binnen was begon het te regenen. Net op tijd. Ik volgde lennie naar chen. Ook al zou ze met hem gamen toch zou ik haar zijde niet meer verlaten.

Chen:

Ik keek op toen ik mijn naam hoorde "jaaa?!" Riep ik lachend terug

Kelsey:

Ik bloosde toen hij schat zei en glimlachte verlegen. Ik dacht terug aan de kus met Suho. "Luhan ik heb suho moeten kussen toen we doen durven of waarheid speelden" gooide ik eruit. Net toen voelde ik de eerste druppels naar beneden komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 10:50

Lennie:

'Ik ga je inmaken! ' zei ik en trok hem mee aan zjin shirt 'Ik kan er neit tegen dat je me dood gemaakt hebi n de rug! ik pak je terug!'

Luhan:

Ik schrok even en me ogen werden groter. okey houd je sterk het was maar een spellethe efteling rp - Pagina 18 Tumblr_nm82orWcX11s4a86co1_500 dacht ik en probeerde te glimlachen 'En zoent hij een beetje geod'kreeg ik er met moeite uit. er viel een druppel op me hoofd het wa echt ee huge one. 'Okay ik ga naar binnen ik ben geraakt!'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptydo mei 07 2015, 10:59

Chen:

Ik lachte. "Oh kun je daar niet tegen? MIsschien doe ik het dan nog wel eens!" lachte ik terwijl ik haar volgde naar boven.

Kris:

Ik volgde Lennie en Chen

Kelsey:

IK keek hem opgelucht aan toen hij niet kwaad werd en haalde mijn schouders op. "Niet zo goed als jij." ik glimlachte flauwtjes naar hem. "Ik moest het doen van Lay, hij zei dat ik iemand moest kiezen, maar toen zei ik dat dat niet ging omdat jij er niet was en....ja ik moest het toch anders zou ik afgaan." Bleef ik doorpraten.

Ik knikte. IK wilde nog niet dat hij wegging. Maar ik zou me zorgen maken moest hij ziek worden door mij. "Ik vind wel een manier om tot bij jou te komen." beloofde ik. "Ik ga je missen Luhan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 18 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: