cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 10:48

Lennie:

Weer had chen me te pakken en had nie een respone van 2 min. Ik lachte 'shit man! waar je heb je die skill zo snel vandaan! gistere won ik nog!' Ik draaide me om naar kris en zag dat het hem echt niet lukte. Ik pakte zjin hadnen beed met daarin de controler. 'KOm Yifan' ik hielp hem en legde alles uit. ze handen aren zo warm en zacht!

Kai:

Kelsey reageerde zo lief. Ik wees naar buiten. 'Je kan het hier net niet zien. Maar we zit ngo een stuk achter dit gedeelte.' ik wees naar detuin . 'daar zit een hek. Heel toevalling wa luhan precies daar. En konden we praten. Hij vertelde dat het huis zo lux was.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 10:57

Kris:

Ik keek naar haar handen op de mijne en luisterde naar hoe ze alles uitlegde. IK deed mijn best.

Chen:

Ik lachte. "Ik word nog beter dan jou!" grijnsde ik naar Lennie en keek hoe ze Kris hielp met spelen.

Kelsey:

IK volgde kais vinger naar buiten en hield mijn adem in. "Is hij daar nog? Luhan?" vroeg ik aan hem. "Wil je het me buiten laten zien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 11:00

Lennie;

'Nooit dat je beter word dan mij!'! lachte ik Ik bleef Kris helpen en we game nog al e ngelukkg XD JKJK.

Kai:

'Hij ging net naar binnen toe. Maar ik kan je het wel aanwijzen.' ik liep bij het raam weg. 'kom dan' we liepen naar buiten toe. Je had eerst het zwem bad daneerst soort va nschutting achter de schuddingwas een groot grasveld en dus ook de plek waar we elkaar konden zien
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 11:27

Chen:

"Dat zullen we nog wel eens zien!" lachte ik en speelde blij door.

Kris:

Ik werd dit spel moe. Ik keek naar Lennie. "Kunnen we iets anders spelen?" vroeg ik aan haar. "IK kan dit spel echt niet."

Kelsey:

IK knikte en volgde Kai mee naar buiten. ik keek rond en zuchtte even. Geen Luhan te zien. Ik beet op mijn lip. "Zal ik hier wachten op hem?" vroeg ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 11:30

Lennie:

'Ik krijg je een andere keer wel weer hoor jongdae!' lachte ik toen Yifan voorstelde om iets anderste doen 'wat wil je doen dan?' vroeg ik aan hem en keek rond.

Kai;

'Zal ik met je mee wachten. Ik breng gewoon me muziek naar buiten en train hier wel' zei ik en keek haar aan
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 11:33

Chen:

Ik glimlachte en knikte. "Natuurlijk ik wacht!" lachte ik naar haar. Ondanks dat ik ook bedroeft was omdat Kris iets anders wilde gaan doen. Ik wist dat het door mij kwam en dat hij nu iets wilde doen, zonder dat ik erbij was. Maar toch ging ik nog niet weg.

Kris:

"IK haalde mijn schouders op. "Weet ik nog niet." antwoordde ik. "Ik vind dit spel gewoon niet leuk." antwoordde ik en wees naar het scherm. "jij mag kiezen"

Kelsey:

Ik glimlachte lichtjes. "Ja lijkt me leuk, wil je, als je toch naar binnen gaat, mijn boek meenemen?" vroeg ik hem zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 11:44

Lennie;

'Maar er zijn bjina een andere games dan dit' zuchte ik. 'Laten we anders naar buiten gaan of iets.

Kai:

Natuurlijk neem ik die mee.

ik rende naar binnen en nam een boek en boxe mee naar benede ik zette ze aan en gaf het boek aan kelsey. Ik begon met trainen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 11:49

Kris:

"Ja laten we maar eens naar buiten gaan." glimlachte ik en stond op. "Kom mee." Ik nam Lennie's hand en trok haar met me mee naar buiten.

Kelsey:

Ik nam het boek aan en bedankte kai. IK opende het weer op de pagina waar ik was gestopt en begon weer met lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 11:52

Lennie:

blijkbaar vond kris het een leuk idee en stond ineens op. Ik knalde hierdoor tegen de rafel aan. Ik kneep me ogen dicht en al snel werd ik door hem mee getrokken naar buiten. Ik keek even naar chen als ee nsorry.. Ik wilde hem hier niet achter laten.. Maar okay ik was ook blij dat kris eindelijk aandach aan me gaf en zich niet steeds opsloot in zijn kamer als een Wemo.

Kai:

*danst*

Luhan:

Ik hoorde muziek en dacht dat ik maar eens moest gaan kijken. Ik sjockte het terrein voer naar waar ik Kai en sehun tegen gekomen was
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 11:55

Kris:

Ik liep naar buiten en zette me neer op een van de stoelen aan het zwembad. Ik trok haar terug op mijn schoot en glimlachte naar haar.

Chen:

Ik keek hoe kris en lennie de kamer verlieten. Ik zuchtte en sloot het spel verder af daarna ging ik ook naar beneden.

Kelsey:

Ik kon me niet echt concentreren op mijn boek. Ik deed het dicht en keek recht voor me toen ik iemand zag aankomen sprong ik meteen recht en liep ernaartoe
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 12:02

luhan:

de muziek werd duidelijk en ik wist al sne ldat het kai was die aan het trainen was. Maar er was nog iemadn bij. Was dat kelsey!? ik keek haar aan e nbegon e lachen 'omg kelsey!' zei ik verlieft. Dit was zo veel beter 'Ik heb je zo gemist!' zei ik en keek naar haar door het hek heen. 'ik was echt bang dat ik ne nooit meer zou zien!

Lennie;

Ik ging bij Kris op schoot zitten. Ik wreef over me knie die ik toenstrak gestoten had.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 12:17

Kris:

IK keek naar haar knie. "Heb je je pijn gedaan?" vroeg ik zacht aan haar.

Kelsey:

IK glimlachte toen ik Luhan zag. "Ik dacht dat ik je nooit meer zou zien!" zei ik blij en keek het hek rond. "Is er geen poortje?" vroeg ik. "Zodat ik tot bij jou kan? Ik ben zo blij je weer te zien!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 12:22

Lennie:

'Jah toen je ineens op stond kwam ik tegen de tafel aan' lachte ik en keek hem aan. 'dit word hoe dan ook een blauwe plek.'

Luhan:

Ik schudde me hoofd. '' helaas niet ' Er is ook hier geen weg meer uit. net als het hotel. Alleen is het hier wel leuk om te blijven. 'Ik ben ook blij jouw weer een keer te zien. kon ik je maar beet houden' Ik lie p naar het hek en leunde er tegen ana. Te tralies waren te diht op elkaar dus kon haar alsnog niet aanraken. 'Als er straks iets gebeurd en we weer ineens ver uti elkaar zijn beloof me dan dat je em belt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 12:24

Kris:

Ik beet op mijn lip. "Het spijt me." zei ik zacht en keek ernaar. Ik wreef over haar pijnlijke knie.

Kelsey:

IK beet op mijn lip en leunde tegen het hek aan en knikte. "Dat beloof ik" zei ik zacht. Ik wilde hem zo graag aanraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Emptywo mei 06 2015, 15:21

Lennie:

'waarom zeg jesteeds sorry?' vroeg ik en keek naar zjin hand op mijn knie


Luhan:

'gelukkig!maar wat gebeurd er allemaal bij jullie?' vroeg ik ik wilde het liefst met haar praten en haar beet houde. Maar jah.. een hek hield ons gesprijt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 17 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: