cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 11:04

Lennie;

'wat ga je me nog een keer van achtere nemen' ik keek hem uitdagend aan en grijnste breed. We ging zitten gamde. Ik weest niet wat me vandaag dwars zat maar het lukte de eerste paar keer gewoon niet.

Luhan:
'als je het maarnaar je zin had!' glimlachte ik.

Ik bleef zo lang mogelijk staan maar het begon nu echt door te regenen. Maar de druppels vielen nu echt met grote getalen tegelijk naar beneden. 'omg ik ga nu echt. En zeker dat ik jouw ook ga missen!' ik deed meblouse overme hoofd. 'Ik zou je een kus willen geven maar dat gaat zo niet' zei ik en draaideme om en rende naar binnen toe. binnen lied ik me zakken tegen de muur. 'kom op Luhan ze is niet je GF dus ze mag doen wat ze wil!' zei ik maar het deed toch zeer dat ze suho gezoent had..
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 11:08

Chen:

Ik lachte "Hmm misschien wel ja" ik nam een controler en begon te spelen. Ik won met de gemak de eerste paar keren. Het was veel te gemakkelijk.

Kris:

IK volgde Lennie en Chen naar de kamer en legde me neer op Lennie's bed terwijl ze met Chen aan het gamen was keek ik naar haar.

Kelsey:

Met pijn in mijn hart bleef ik voor het hek staan en keek ik hoe Luhan weg liep. Ik zuchtte diep en beet op mijn lip. Het was goed dat ik het hem had verteld, hij zou het anders toch van Sehun horen. Het begon harder te regenen maar ik bewoog me niet. Ik bleef staren naar de plek waar Luhan net stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 11:21

Lennie;


'AAH WAAROM! VINGER KOM OP!' ik werd een beetje gek vdat ik steeds verloor. 'WAAROM!' ik keek chen aan.. 'Waar heb jij je vingers zo lopen trainen...' zei ik en glachte

Luhan;

Ik stond op en liep weg naar me slaapkamer. ff warm aan kledein

KLai:

het begon te stort regenen. Toen ik naar binnen rende zag i kdat kelseuy bleef staan. Ik rende terug en gooide me vest over haar hoofd heen en trok haar mee. 'Kom naar binnen jij!'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 11:25

Chen:

Ik keek haar aan. "Aah dat is omdat jij zoveel met me hebt gegamed." lachte ik en strekte me uit. "Het is dus jou eigen schuld." plaagde ik haar.

Kelsey:

Ik werd uit mijn gedachten gehaald toen ik werd meegetrokken door Kai. "Huh?" ik realiseerde me dat het nu echt hard aan het regenen was. Ik keek even over me schouder naar het hek. "Maar Luhan...." Ik maakte mijn zin niet af en volgde hem naar binnen waar ik zijn vest terug gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 11:31

Lennie;

'urrgh!' we speelde nog lang door en uitenideljik won ik een keertje 'HAH!'lachte ik en keek chen aan 'IM BACK! NOW IM GOING TO KILL....'' en i kwas weer dood.. '' Nee ik moest niet dood...'


Kai;

Toen we binnen waren keek ik haar aan. wewaren beide aardig doorweekt 'Luhan komt wel terug' zei ik en keek haar aan. 'hij zou het je nooit vergeven als je ziek word door op hem te wachten buiten'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 11:34

Chen:

"aaww poor you." ik grijnsde naar haar. "Wie is nu de beste?!" lachte ik en stak mijn vuisten in de lucht. "IK ben de beste, ik ben de beste!" zong ik luid.

Kelsey:

Ik knikte. "Ja je hebt gelijk." Ik trok mijn schoenen uit. "Ik ga een warme douche nemen en me omkleden, dat zou je ook moeten doen." zei ik tegen Kai en liep naar mijn kamer
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 11:36

Lennie;

Ik schrok van de stem van chen toen hij zong. IK staarde hem aan 'wauw dude! jouw stem!' zei ik en bleef hem even aanstaren.'Jah op die manier win je hoe dan ook' ik schudde me hoofd. 'Ik krijg ne nog wel!'


Kai:
'mag ik mee?' grapte ik en deed ook mijn schoenen uit en liep achter haar de trap op
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 11:38

Chen:

"Mijn stem is mijn grootste charme." grijnsde ik. "Zo zorg ik dat iedereen verliefd op me word." Ik keek haar aan. "Wil je dat ik het je laat zien?"

Kelsey:

Ik draaide me om naar hem. "Ja tuurlijk, lekker gezellig, kunnen we samen een warm bad nemen nog leuker!" lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 11:57

Lennie;

'verlieft op jouw stem!; lachte ik en keek hem aan ; Nou kom maar op het lukt toch nooit!' ik ging goed zitten en keek chen aan.

Kai:

Ik wist nou niet of ze het meende of niet. Ik lachte en uiteindelijk liep ik me eigen douche in. 'de mijne is groter dus je bent welkom' grapte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 12:00

Chen:

Ik grijnsde. "Nee nee verliefd op mij, niet alleen mijn stem." antwoordde ik lachend. "Wacht maar af!" Ik schraapte mijn keel en begon te zingen.

Kelsey:

"Hoe kun je nu weten of de jouwe groter is?" antwoordde ik dus volgde ik hem zijn badkamer in. "OH.....de jouwe is groter....je hebt een heel bubbelbad, ik kom me hier in het vervolg wassen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 12:12



Lennie;

chen begon te zingen ^ me mond viel op de grond en luisterde zonder iest te zeggen of te bewegen.

Kai:

Ik lachte. 'zei ik toch dat de mijne groter was' ik deed me shirt uit en zette de douche aan 'Ja mag gewoon in bed hoor. Lekker boekje lezen in warm water beter kan toch niet?' zei ik en voelde het stroomeden water
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 12:15

Chen:

Ik zei toch dat het zou werken. Ik keek haar grijnsend aan toen ik klaar was. "Zie je wel, nu ben je helemaal weg van me."

Kelsey:

Mijn mond viel open. Oh God. Vermoord me. Ik zag zijn lippen bewegen maar ik hoorde niet wat hij zei. Die abs. Ik bleef hem aanstaren
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 12:21

Lennie:

'bijna jongen bijna je moet toch beter je best doen!' lachte ik en keek terug naar de game. Fuck me hoofd moet vast rood zijn geworden. snel pakte ik de controler. en deed een best om hem snel om te leggen nu hij bezig was met zjin ego te strelen

Kai:

Ik draaide me om zwaaide voor haar ogen. 'hallow kelsey aarde aan kelsey!' zei ik lachend. 'omdraaiden om even de badkamer uit lopen zodat ik de douche in kan' lachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 12:25

Chen:

Ik rolde met mijn ogen. "Ik ben er zeker van dat je nu helemaal weg van me bent" grijnsde ik en nam mijn controler. "Wacht hey dit is niet eerlijk! shit!"

Kelsey:

"huh?" Ik schudde mijn hoofd en keek van hem weg. "Ik wilde gewoon kijken." mompelde ik en draaide me om. "Ik wilde je anders wel gezelschap houden onder de douche hoor" Ik wandelde traag naar de deur
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Emptydo mei 07 2015, 12:35

Lennie:

'Je moet echt beter je best doen ik word neit snel verliefT!' Ik schoot hem in zijn rug'GOT YA!' lachte ik

Kai:

'Dan ga je mee' zei ik en trokme broek uit en stapte onder de douche. Ze zou het toch nooit menen dat ze meewilde
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 19 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: