cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 15:28

Luhan:

Ik glimlachte 'Dan wil ik eerst je voet verzorgen!' zei ik en gaf een kusje in haar nek toen iedereen weg was, 'kom!' ik nap haar mee naar de slaapkamer ookal wilde ze dat misschien niet

Kai:

ik ging al vrij snel naar de lobby om te trainen ik wist niet geod wat ik met Kelsey en Luhan aan moest

Lennie:

*weg*
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 15:32

Kelsey:

Ik knikte en liep met hem mee. ik liet hem mijn voet verzorgen. Hij was zo schattig.is

Kris

ik keek tv maar dat werkte niet echt, daarom speelde ik maar een spel op mijn gsm
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 15:34

Kai:

Ik lna het eten bijna automatich naar Kelsey haar kamer. Ik keek naar binnen en zag dat Luhan haar aan het verzorgen was. Ik bleef even kijken maardaarna draaide ik me om en liep weg

efteling rp - Pagina 34 Tumblr_inline_nmfyqlICEZ1sffwzk_500


Luhan:

Ik verzorgde Kelseys voet met alle liefde die ik had. Daarna zette ik de TV aan en keek haar aan. 'nou vertel mij is wat wilde je doen?

Lennie:

Ik had het hele hotel rond gelopen. En alles klaar gezet, Wat ik geregeld had nou dat zal ik is vertellen

Bij het zwembad had ik een laken neer gelegt. rond om heen stond het vol met kaarsjes. Ik had wijn gekocht. noujah mee gepakt uit de winkel. Ik had een radio gevonden met muziek en deze opgezet. de tekenign die ik op het dak gemaakt had, had ik afgemaakt en opgerold. Alles zag er zo leuk uit. Oh.. Ik had nietalleen rond het laken kaarsjes neer gezet maar langs heel het zwembad. Ik had in het winkeltje een jruk gekocht en deze onder me best en te grote broek aangetrokken zodat die niet opviel als ik door de gangen liep om kris te halen.

ik rende door de gangen naar het hotelkamer van Kris en mij. Ik pakte zjin hand beet em zonder iets te zeggen probeerde ik hem mee te trekken
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 19:27

Kris:

ik keek verbaasd op toen Lennie de kamer binnenstormde en mijn hand vastgreep en me mee probeerde te trekken. Ik stond op en liep met haar mee. "Wat is er? wat gaan we doen?" vroeg ik verbaasd.

Kelsey:

Met een grijns trok ik Luhan naar me toe, toen hij dat vroeg en kuste hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 19:34

Luhan:

Ik viel tussen haar benen. Maar ik stopte met zoenen en ging op haar buik liggen ' eest zeggen wat je wilt!' zei ik met een grijns, Zachtjes blaasde ik tegen haar kin aan.

efteling rp - Pagina 34 Tumblr_inline_nkqn30FAi11t2ul8e

Lennie:

'Dat zul je wel zien!' zei ik en duwde hem naar het zwembad toe. 'kijk!' zei ik en lied hem zien wat ik voor hem klaar gezet had.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 19:37

Kris:

ik keek met grote ogen naar het zwembad en glimlachte. "Dit meen je toch niet! Heb je dit voor mij gedaan? ....het is....geweldig!" Ik trok haar naar me toe en kuste haar wang. "Dankje wel." Mijn hart begon sneller te slaan

kelsey:

ik was niet van plan om zo snel toe te geven. "Laten we naar de lobby gaan!" grijnsde ik en stond op en nam zijn hand. "Dan kunnen we samen met de jongens eens iets doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 19:41

Luhan:

'aaaisssh!!' zei ik en stond op. 'Kom dan gaan we kijekn of er nog mensen wakker zijn!' zei ik en stak me hand uit

Kai:
Is in de lobby

suho:
*is slapen*

lay
*slaapt*

Sehun
is in de lobby

Lennie:

Ik glimlachte verlegen. 'uhuh!' zei ik Hij gaf me een zusje op me wang en ik keek weg. 'Om goed te maken dat ik gistere avond in de lobby was gaan slapen. Ik wees dat Kris moest gaan zitten. Ik deed me vest uit en ook mijn broek. ik had een zwarte langere jurk aan. Ik haatte jurken..

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 19:59

Kris:

IK glimlachte en ging zitten. "Dat hoeft toch helemaal niet." antwoordde ik en grijnsde toen ze haar broek en vest uittrok. "Zal ik de fles wijn al openmaken?" vroeg ik

Kelsey:

Ik liep met hem mee naar de lobby en zwaaide naar Kai. Ik ging zitten. "Waar is suho? slaapt ie al? En de rest? En Lennie en Kris?" Ik keek om me heen en zag alleen Kai, Sehun, Kyungsoo, Chanyeol, Baekhyun en Chen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 20:05

Kai:

'Waarschijnlijk slapen die allemaal al.' zei ik en glimlachte naar haar. 'hun gaan zo ook' zei ik en wees naar de rest.

Sehun:
'Jap het zwemmen was vermoeiend' zei ik en keek rond. 'En hier zitten en niks doen is ook saai' gromde ik

Lennie:

ik glimlachte en deed de deur van het zwembad op slot. zodat er niemand binnen kon komen. er waren gelukkig geen ramen naar de gang toe dus dat was ook beter. Daarna ging ik zitten 'lekker!' zei ik en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 20:10

Kris:

Ik grijnsde en deed de fles open. "Ik moet toegeven, dit had ik helemaal niet zien aankomen, maar ik vind het wel leuk"

Kelsey:

"Laten we doen, durven of waarheid spelen!" stelde ik voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 20:23

Luhan:

doen we!

Kai:

im in!

Sehun:

vooruit!

Kyungsoo:

'jij begint met vragen kelsey'


Lennie:

'hehe verassing!' glimlachte ik. Het voelde best wel awkward maar het was goed. Ik pakte glas aan ik was niet echt een nette drinker e binnen twee slokken had ik mijn wijn weg. ' hehe oeps!'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 20:26

Kris:

Ik rolde met mijn ogen en dronk mijn glas even snel leeg omdat ik niet wilde onderdoen. Ik glimlachte .

Kelsey:

Ik keek om me heen en grijnsde. "Kyungsoo"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 20:28

Kyungsoo:

'waarheid!' zei hij en keek kelsey aan

Lennie:

ik beet op me lip en keek voor me uit. awkward..
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 20:29

Kris:

Ik vulde haar glas bij. "Ben je vanplan deze hele fles onder ons tweetjes leeg te drinken?"

kelsey:

ik grijnsde. "Hoe vaak heb je al sex gehad?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Emptywo apr 08 2015, 20:33

Kyungsoo:

me mond viel op de grond van verbazing die vraag had ik niet aan zien komen. '3 meiden' zei ik en keek weg.'Kai!'


Kai:

'Doen!'

Kyungsoo:

Ik had een opdracht moetne verzinnen want Kai reageerde heel snel.'haal het eten wat ik het lekkerste vind.'

Kai:

Ik sprong op en rende naar de keuken toe ik probeerde iets te vinden en ik had het gevonden ik kwam terug en gaf het. 'Kelsey'

Lennie:

ik lied me hoofd zakken . 'NA dan zijn we wasted!; zei ik en lied me achter over vallen. Urrgh hierom haatte ik romantiche dingen.!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 34 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: