cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 19:00

Luhn:

' Owh moet die ook uit!' zei ik en keek toe hoe ze mijn broek uit probeerde te trekken'Dan moet jij dat ook doen.' Ik pakte haar shirt beet en hees hem langzaam omhoog.

Lennie:

we liepen samen naar suhos kamer. Ik klopte aan. daarna keek ik de kamer in en zag kris ztten. 'geef me een momentje' zei ik tegen kyungsoo en liep naar kris toe ne trok de deur achter me dicht
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 19:04

Kyungsoo:

"uh? oke" antwoordde ik en bleef staan

Kris:

ik keek op toen ik de deur hoorde en keek op. "Oh hey" Ik glimlachte flauwtjes.

Kelsey:

Ik deed hetknoopje van zijn broek los net als zijn rits en hielp hem toen met mijn shirt. "oh koud!" lachte ik en kroop tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 19:08

Lennie:

'Ik kan van verre zien dat je iets dwars zit' zei ik en keek hem aan. 'Je mag me vertellen wat je dwars zit. Maar je bent niet verplicht.' zei k en draaide weer om naar de deur toe

Suho:

er werd aangeklopt en ik stond op. ik liep naar de deur en deed open 'Jah kyungsoo?' zei ik slaperig


Luhan:

'Jaah dan ga je met je koude gooddelijk lichaam tegen mij aan staan!: zei ik en lachte lief ik hield haar beet en wreef over haar rug heen. Kom dna maak ik je warm. ik pakte haar kont beet en tilde haar op. Ik gng zo staan dat ze haar bneen rond mijn heupen kon doen en we nu samen zouden staan. Langzaam liep ik achteruit richting het water
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 19:12

kyungsoo:

"euhmm...gaan we trainen?" vroeg ik aan hem

kris:

ik haalde mijn schouders op. "Het is gewoon, het hotel." zei ik zacht.

Kelsey:

Ik lachte "Wacht luhan! jij en ik hebben onze broeken nog aan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 19:16

Lennie:

'Okay' zei ik en draaide me om naar de deur. 'dan kan ik daar ook niks aan veranderen' zei ik en deed de deur open. 'jullie gaan trainen/ zei ik toen ik naar suho en dyo keek. Suho knikte ze liepen naar de lobby toe. ' misschien moet je ook maar gaan trainen'

Ik de gang zag k iedereen behalve Luhan. 'Ik ga hun wel zoeken gaan jullie maar beginnen' zei ik

Luhan:

'Fuck!' ik wilde stoppen maar ik viel achter uit het water in. Ik hapte naar adem toen we in het water lagen 'oepsie' glimlachte ik en pakte haar broek beet en trok haar deze keer naar mij toe. Nu is het mijn beurt om je knoopjes los te maken
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 21:04

Kris:

Ik zuchtre en dtond op om mee te gaan trainen

Kelsey:

Ik lachte en hield me stevig aan hem vast terwijl hij mijn broek uitdeed. Ik trok daarna de zijne uit en drukte me stevig tegen hem aan. Mijn benen sloeg ik over zijnd middel
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 21:08

Lennie:

Ik rende door het hotel heen en als laatse naar het zwembad ik rende naar binnen toe

Luhan:

Zo sleog haar benen rond mijn lichaam heen. ik pakte haar stevig beet en drukte mijn mond op de haren, achtjes beet in in haar lip en zwom ik richting de kant zodat ik haar vast kon drukken.

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 21:13

Kris:

Ik keek naar suho "waar is luhan?'


Kelsey:

Ik lachte en kuste hem terug terwijl ik hem stevig vasthield
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 21:17

Suho:

'lennie is die halen kris let is op' zei ik en zuchte 'jongens ga klaar staan!' ik verhief me stem ' We moeten gaan trainen voor ons comeback!' ik keek ze aan en na even zette ik iedereen goed 'OMG LET NOU IS EEN KEER OP EN LUISTER NAAR MIJ!' zei k en keek de groep boos aan.

Lennie:

Ik rende het zwembad in en zag Luhan en kelsey zoene ntegen de badrand aan 'sorry!' zei k lachend 'ik verstoor jullie pretje maar Luhan je meot trainen en ik denk niet dat de rest blij zal worden als je hier blijf' ik keek de tweetal aan en kon niet stopnne met lachen.

Luhan:

Kelsey zoende me terug. Ik hees haar iets hoger en begon haar nek te zoene. ineens hoorde ik Lennie haar stem 'omg pretbederfster dat eht is' zei ik zacht en keek kelseu aan

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 21:21

Kris:

Ik grijsnde en besloot suho nog wat te plage. 'Wat gaan we precizs doen?'

Kelsey:

Ik keek lennie bedroeft aan. 'Oh oke' ik kroop het zwembad uit en kreeg een idee snel greep ik luhan's shirt en trok het aan. 'Ik zie je in de lobby' riep ik naar luhan en trok lennie mee terwijl ik het op een lope zetre


Kelsey:

Ik lachte en kuste hem terug terwijl ik hem stevig vasthield
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 21:28

suho:

'Gewoon wat we altijd doen' zei ik en keek kris aan. Maar de rest deed ook niet echt mee zelfs kai niet. atans in mijn beeld dan. 'jongens! gewoon *zegt nummer van comeback* die dans. Kai blijf staan en blijf vna dyo of. omg chanyeol laar baekhyun op de grond staan Lay blijf met je neus uit die plantjes het is geen wiet (sorry had too) Xiumin,. nee niet je shirt uit trekken we dun nu geen stript ect. En waar is luhan!' ik werd gek in me hoofd dat het altijd zo moest lopen'Tao stop met die gucci gezeur! je krijgt geen nieuwe sehun luister ook is een keer naar je hyung.'

lennie:
ik lachte me kapot toen we weg renden en kelsey de shirt van Luhan beet had. en weg rende. k trok haar mee naar de keuken toe zodat Luhan ons niet kon cinden. Daar stond ik stil en keek rond. 'Kelsey?' zei ik zachtjes en hield haar beet zodat ze niet weg kon komen. 'Die deur was er nog niet heh?' vroeg ik en wees naar een rode houte deur

Luhan:

nog voor k het water uit was zag ik kelsey en LEnnie weg rennen met mijn spullen. ik zuchte en liep naar de hal 'Laten we beginnen zei ik half nat en naakt
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 21:33

Kris:

Ik keek lachend naar de jongens en praatte met chen en kyungsoo. We wisten dat suho toch zou wachten tot Luhan er was. "Jongens kijk!" Riep Kyungsoo en wees naar Luhan die aankwam. Hij was kletsnat en had geen shirt aan. Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Wat is er met jou gebeurd?" Lachte ik luid.

Kelsey:

Ik lachte. "IK wil de jongens hun gezicht wel zien als ze Luhan zien!" Lachte ik en keek op toen Lennie ineens stil werd. Ik schudde mijn hoofd. "Nee,....nee die heb ik nog nooit gezien." zei ik zacht. "Moeten we kijken of die open is?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 21:42

Lennie

Ik schudde me hoofd. 'Nee laten we naar de gezichten gaan kijken!' zei k en draaide me om.

eerst de lobby, Toen het dak, toen eht zwembad, De deur naar de binnenplein nu de keuken...

Ik rende achter kelsey aan en we waren net op tijd toen Luhan bij de jongens kwam. Het was zo choatic en de meetse koppen waren geweldig om te zien.

Luhan:

'Kelsey heeft me shirt gejat!' zei ik en deed me haar goed. 'En heb gezwommen, Noujah we vielen in het water...' Ik deed me broek en knoop goed en ging op me plaats staan, MAar Suho draaide helemaal door.. 'Suho kalmeer we staan er allemaal'

suho:

what heb jij nouw weer gedaan! il je ons voor schut zitten. Kai!! blijf van dyo nek af! kris en Chen stop met nou is met praten! Lay kom terug! nee je bent geen eenhoorn! hoe vaak moeten we dat nog zeggen. xingxing! luister is! Sehun stop met Luhans lichaam aan te raken. omg Chanyel geef Baekhyuns eyeliner terug! Dyo haal het neit in je hoofd om chanyeol te slaan! xiumin!!! je kwijlt over luhan heen!' ik kreeg hoofdpijn en alles werd zwart voor me ogen. hoe kon ik het ooit uithouden met deze groep
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 21:47

Kris:

Ik lachte omdat het Suho allemaal teveel werd. Maar ik vond het grappig om aan te horen. Ik bleef ook nog altijd lachen met Luhan die kletsnat bij ons stond. Ik keek naar Lennie en Kelsey die bij ons waren komen staan. Kelsey had inderdaad Luhan's shirt aan. Het werd doodstil voor een moment toen Suho neerviel en we keken hem allemaal geschrokken aan. Niemand wist wat er gebeurde.

Kelsey:

Ik lachte met al hun gezichten en toen ik Suho hoorde zeggen dat Xiumin moest stoppen met kwijlen over Luhan en Sehun moest stoppen met zijn lichaam aan te raken, wilde ik meedoen en iets zeggen tot....Even bleven we doodstul kijken van verbazing. Ik liet een gil horen en liet me naast Suho neervallen en greep zijn hand vast. "SUHO?SUHO?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydo apr 16 2015, 21:52

Suho:

Ik sloeg de handen rond me heen weg en stond op. Zonder iets te zeggen liep ik regel recht richting het buiten plein. Ik liep door en door tot ik buiten stond. Ik sloot me ogen en haalde diep adem.

Lennie:

Ik lachte me echt stuk dit was te mooi zo mochten elke trainingen we lgaan! dan kwam ik elke keer kijken. tot ik suho naar zag vallen. hij stond ook vrij snel weer op en met en onmenselijk kracht duwde hij iedereen weg en liep hij in een rechte pad naar het 'BUITENPLEIN!' Gilde ik en probeerde door de menigte heen te komen

Luhan:
Ik lachte me stuk en keek naar sehun en xiumin. Ik vond deze aandacht niet erg. maar de plezier verliep snel. Hij zag er nu het zelfde uit als...... Kai. 'SUHO???' gilde ik. 'Fuck!;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 50 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: