cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 14:22

Luhan:

*slaapt soort van*

Lennie:

'Uit China! wat doen jullie dan helemaal niet?' vroeg ik verbaast en keek ze aan 'Kan me wel eit svoor stellen 12 van zulke sexy jongens komen niet uit Nederland' Ik keek naar de grond 'Nou ik zal me is goed voorstellen' ik pakte tao's hand op dat moment hoorde ik kris binnen komen. ik keek op en zag hem naar zijn tas lopen. Hij zei ik maar ik lsuiterde niet echt. 'Aangenaam Tao, Ik ben Lennie en kom gewoon uit Nederland. Ben 22 jaar en en...' Ik werd stil toen kris iets wilde geven

Kai:

Kelsey vertrok en ik werd wakker van de twee deuren die dicht vielen. Ik keek en zag dat kelsey en Luhan beide weg waren. Meteen begon ik jarloers te worden... Wat dachten ze nou dat ze samen konden gaan slapen!. Ik sprong overeind en liep de kamer uit de hal in. Beiden waren ze nergens meer te bekennen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 14:29

Tao:

Ik luisterde aandachtig tot Kris tussen ons inkwam en ik keek aandachtig naar de 'voorstelling'

kris:

Ik glimlachte even en keek naar beneden naar mijn schoenen. Ik schraapte mijn keel en ik begon. "Straks...straks zijn we hier misschien weg en dan is de kans groot dat ikje nooit meer ga zien...." ik zweeg even en haalde diep adem. "En die gedachte doet me pijn, ik wil niet dat je me vergeet en ik zal jou ook niet vergeten daarom heb ik iets voor" ik gaf haar de foto en de ketting en beet op mijn lip. "Ik wil dat je weet dat.....dat ik wel iets voor je voel." Ik voelde hoe ik hhelemaal roodwerd.

Kelsey:

Ik liep door de lobby naar de deur naar buiten. Ik was nieuwsgierig. Ik wilde weten of die ju wel weer open ging en of ik toevallig niemand voorbij zag lopen. Ik duwde en trok aan de deur maar die bleef gesloten. Ook door het raam zag ik helemaal niemand. "Dan maar weer eens de nooduitgang proberen" dacht ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 15:08

Kai:

Ik liep terug de slaapkamer in. ik kreeg die Luhan nog wel. snakey met Kelsey er van door gaan als de rest slaat!

Lennie:
eerste begon ik zachtjes te lachen meer omdat ik het niet geloofde '..dat ik wel iets voor je voel' zei hij de woorden galmde door me hoofd heen hij meende het echt. nee hij speelt gewoon met me.
me mond viel open en ik sprong overeind. 'kris kris kris please' zei ik en keek hem geschrokken aan. 'ik...' Met open mond keek ik naar de foto. Maar vooral de foto. Hij had hem toch gekocht. Hij had hem gewoon gekocht! Dat had nog nooit iemand gedaan. Normaal als ik nee zeg lippen ze door en deden ze het ook niet. Kris had de foto gekocht en heletijd met zich mee gedraagt 'hoe kan je weetje dat je nu al iets voor me voeld, Je weet niet eens hoe ik ben. mischien heb ik wel alles bij elkaar gefaked en ben ik een bitch' zei ik zonder dat ik me gezicht van de foto afhaalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 15:13

Kris:

De teleurstelling begon toen ze lichtjes begon te lachen. Ik keek naar beneden en beet op mijn lip. Ik probeerde de tranen tegen te houden. "Omdat ik me nog nooit zo gevoeld heb." Antwoordde ik zacht. Ik moest me sterk houden nu. "Maar ik snap het, ja wat ben ik toch dom." Ik duwde de cadeaus in haar handen zodat ik zo snel mogelijk de kamer kon verlaten. Ik wilde niet dat iemand me zag huilen.

Kelsey:

Ook de deur van de nooduitgang was nog steeds op slot. Ik zuchtte. "En dat noemen ze dan een nooduitgang, je kunt er niet eens door in nood!" Gromde ik en ging terug dw kamer binnen. Ik plofte neer in de zetel en keek of ik al bereik had
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 15:20

Kai:

Kelsey kwam terug zonder luhan 'wat was je doen?' vroeg ik en schoot overeind toen ze binnen kwam ' en waar is luhan'

Lennie:

Ik schoot achter Kris aan de gang op. 'Kris wacht!' zei ik en pakte zijn jas beet 'Kris alsjeblieft laat me wennen aan het idee dat, Nooit valt er iemand op me of iets, En nu ineens een mega knappe jongen die ik amper ken vertelt me dat hij me speciaal vind. Kris, Ik ben heel slecht met gevoelens. En nee ik wil je ook niet vergeten ik vind de foto echt super dat je hem toch voor me gekocht hebt'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 15:28

Kris:

Ik keek haar niet echt overtuigend aan en knikte. "Graag gedaan." Zei ik zacht. Ik haalde diep adem. "Je kunt zeker ook niet kieze he?" Probeerde ik een grapje te maken. "Chen en baekhyun zien je ook wel zitten."

Kelsey:

Ik schrok op van kai. "Luhan slaapt in zijn kamer, iets over dat hij niet in zijn bed kan slapen als andere erin hebben gelegen, ik was gaan kijken of de deuren al terug open warenm"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 15:36

Lennie:

Ik keek hem sip aan 'Hoe kan ik in 1 dag weten of ik iemand leuk vind. Jullie zijn allemaal zo.. zo.. dunno geweldig, het lijkt meer een droom. die soms uitloopt op een nachtmerry. Ik zou jullie zo graag beter leren kennen, En ik zou het echt niet fijn vinden als ik nooit meer contact met jullie zou hebben.' Ik lied me hoofd zakken 'Sorry dat ik niet zo duidelijk ben als het gaat om gevoelens.'

Kai:
'Luhan is a germaphobe, ' zei ik alsof het de normaalste zaak van de wereld was. 'en zijn de deuren al open?' vroeg ik en keek haar aan. Ik glimlachte naar haar. 'dat word nog een dag met ons doormaken!, Laten we het gezellig maken'

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 15:46

Kris:

"Nee het geeft niet...het is voor mij ook allemaal zo nieuw....hoe...ik....ik snap het ook niet....maar van het moment dat ik je zag werd ik denk ik verliefd....het is de eerste keer dat ik dit meemaak dus ik wilde er helemaal voor gaan...misschien ben ik te hard van stapel gelopen, ik geef je alle tijd die je nodig hebt" zei ik en drukte snel een kus op haar voorhoofd. "Ga maar even naar chen en baekhyun" glimlachte ik oprecht.

Kelsey:

Ik lachte "kai? Is...hoe is luhan?" Vroeg ik aan hem. "Ik..." ik moest het gewoon weten. Ik moest weten hoe luhan was met andere meisjes. Misschien was hij een playboy en was ik een van zijn overwinningen en daarop mocht ik niet verliefd worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 18:56

Kai:

Kelsey vroeg hoe luhan was. 'Hmm niet zo heel erg vrij met meiden hij doet graag stoer. Maar hij is meestal aardig en weet wel wat hij doet' zei ik en dacht na. kut ik had natuurlijk moeten zeggen dat hij een playboy was dan was ze niet achter hem aangegaan en had ik meer kans. 'yeah.. Typisch een jongen' maakte ik er snel van.

Lennie:

Kris gaf me een kusje op me hoofd. Ik keek hem aan. 'Liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen?' grapte ik en keek Kris aan het was toch zun rare jongen. Als chen en baek straks ook zeggen dat ze me leuk vinden.. Moest dit een droom zijn en hoop ik dat ik snel wakker word, Deze martelingen kan ik echt niet langer aan. 'Waarom moet ik dan naar hun toe moet ik hun ook vertellen dat k niet zo snel mensen leuk vind of echt vertrouw dat ik ze leuk kan vinden?' Ik zucht en lied me hoofd zakken 'Ik haat praten over mijn eigen gevoelens.'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 19:17

Kris:

"Nee dat bedoel ik niet" antwoordde ik. " chen heeft kleren die je kunt aandoen" zei ik. "Ik denk niet dat zij gaan toegeven dat ze je leuk vinden, daar zijn ze te....trots voor als dat het juiste woord is" ik glimlachte naar haar en wreef met mijn hand door haar haar "maar hey je mag altijd nog eens langstlopen" ik grijnsde.

Kelsey:

"Weet wel wat hij doet....typische jongen" herhaalde ik en dacht erover na en zuchte. "Wat heb ik toch gedaan...." ik gooide mijn hoofd achterover en kreunde. "Misschien is het beter om weg te blijven van Luhan"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 19:48

Lennie:

Ik ademende overdreven hard uit. 'Ik ben blij dat dat niet gebeurd. ik zou echt niet weten wat ik dan zou moeten doen als die jongens dat ook zouden zeggen.' Hij wreef door me haren heen 'NOU NIET MER HAREN HEB ZE NET GEWASSEN' zei ik en blies me wangen op. "maar hey je mag altijd nog eens langst lopen" zei hij ik lachte n liep naar hem toe. Ik pakte zijn hand en ging op me tenen staan. Zachtjes drukte ik mijn mond tegen zijn wang 'Bedankt dat je in mijn leven bent gekomen kris'. Daarna lied ik hem los en liep terug naar de hotelkamer.

Kai:

Kelsey zag er gefrustreerd uit ik glimlachte toen ze dat deed. 'Laten we gaan ontbijten!' zei ik en grijnste naar haar. Ik stond op en stak me hand naar haar uit

Luhan:
Ik had even geslapen maar was al snel wakker. Ik liep de kamer uit terug de badkamer in zodat ik me kon aankleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 19:55

Kris:

Ik lachte en keek haar na. Daarna liep ik naar de keuken om tw kijken wat ik nog kon redden.

Baekhyun/chen:

Wachten op lennie in de hotelkamer

kelsey:

Ik had niet veel zin om te eten maar nam toch zijn hand en volgde hem naar de keuken
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 20:11

Luhan:

Ik zag hoe Kelsey hand in hand met Kai weg liep. Ik slikte even. Was zo echt zo? ik staarde naar haar, misschein kwam het omdat ik moe was maar me ogen prikte erg.

efteling rp - Pagina 18 Tumblr_inline_nlljnquGDu1ryd2kd

Ik zuchte en stapte de kamer in ik zocht me kleding en trok deze aan. Daarna liep ik langzaam naar de keiken toe om te kijken hoe grote schade Kyungsoo gemaakt had. Ik liep door de keuken in. Het was zun chaos met eten. 'Moet ik helpen met koken kyunsoo vroeg ik

Lennie:

Ik liep de kamer in en zag de jongens wachten ''oh hey'

Kai:

efteling rp - Pagina 18 Tumblr_inline_nm89lboueJ1t0d63m

ik grijnste naar Luhan toen hij stond te kijken. Ik deed me haar goed. en liep trots met Kelsey naar de keuken toe. Ik keek haar aan ' vertel i wat zijn je hobbies?' vroeg ik aan haar terwijl we naar de keuken liepenm

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 20:17

Kyungsoo:

Ik keek op en knikte "ja hier" glimlachte ik. "Dek de tafels maar" ik grijnsde naar hem.

chen:

"Oh hey je bent al klaar met douche, ik heb kleren voor je meegenomen" glimlachte ik en wees op een hoopje kleren op het bed.

baekhyun:

"En een knuffel die je kunt vasthouden als je schrik heb" lachte ik lief.

kelsey:

"Ik....heb niet echt hobbies" zei ik zacht "ik ben normaal veel te druk met studeren" ik zuchtte en zetre me neer aan tafel
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Emptyvr apr 03 2015, 20:34

Lennie:

Ik kwam de kamer in en de jongens keken me beiden aan. Chen gaf me kleding. Ik vond ze echt leuk. en ze waren ook nog de goede maat! Baekhyun gaf me de meest schattige knuffel die er was. ik pakte hem beet en drukte mijn gezicht er in. 'Bedank jongens maar jullie hoeven echt niks voor mij te kopen hoor' zei ik en glimlchte naar hun. Ik pakte de kleding en trok deze aan.'Ik betaal jullie later wel terug!' ik trok de muts van Baekhyun weer over me oren.  
efteling rp - Pagina 18 1.0x0efteling rp - Pagina 18 New-12-anime-cartoon-sleeping-cat-cute-plush


laten we gaan eten! lachte ik en keek de jongens aan.

Luhan:

Ik pakte de spullen en begon te tafel te dekken. Kai en Kelsey gingen naast elkaar zitten. Chanyeol ging meteen naast haar zitten en zo blokkeerde ze haar af. Ik keek toe en dacht na. heel diep. Ik gooide de borden voor het drietal en daarna liep ik best wel boos terug de keuken in."

Kai:

Ik grijnsde de hele tijd toen Luhan zo boos reageerde. 'wat voor opleidng doe je dan?' vroeg ik terwijl ik lief naar haar lachte. Luhan gooide met de borden 'Ze hoeven neit stuk luhan!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 18 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: