cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 08:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik merkte wel dat Jay steeds moeilijk ging ademen. Ik vond het reuze spannend om aan zijn dragon te mogen zitten. Ik brobeerde het zo voorzichtig mogelijk zodat ik hem geen pijn zou doen. Hij lied eventjes zijn hoofd naar achteren leunen en maakte een grappig geluidje. Daarna keek hij met zoon aparte blik. 'Hihi je ziet er zo lustig uit met die blik.' Gniffelde ik. Jay speelde met zijn vingers rond mijn heiligdom nadat hij me broekje had uit getrokken. het voelde raar aan in het water net alsof het glibberigheid sneller weg ging. Maar aan de andere kant voelde al dat water wel apart aan. Ik voelde een tweede vinger naar binnen glijden dat voelde eventjes aan alsof het een Dick zelf was. Tussen het zoenen door lied ik een lichtje kreun ontsnappen hij zat op zoon goed plekje. Als hij tegen dat plekje aan bewoog voelde ik heerlijke tintelingen in mijn lijf en vooral in mijn heiligdom. Ik kneep even een oogje dicht toen hij de derde er in stopte. dat voelde minder prettig aan, na enige tijd verdoofde dat onprettige gevoel maar dat heerlijke gevoel was ook gelijk verdween! ik moest gewoon niet al teveel nadenken en gewoon doen. Zachtjes streelde ik met me duim over de snoet van de dragon heen het voelde zo zacht en kwetsbaar aan. Jay pakte mijn hand vast en legde deze op zijn schouder. "Was het hem teveel?" Dacht ik plezierig. Jay haalde ook zijn vingers er uit. En tilde mijn kond iets op een andere manier. Mijn ogen werden ietsjes groter en ik kreeg flinke blosjes op mijn wangen. "Ik voel zijn dragon!" Jay stopte en keek me aan. Ik keek diep in zijn ogen. Nu zou het dan komen. Voor de tweede keer. Of moest ik me in houden? Ik was zo bang dat er iemand het zwembad zou binnen lopen en ons dan betrapte. Wat zouden ze met me doen? Het huis uit zetten me op straat gooien? Of o-f... Me verbranden? Ik wilde me hoofd bijna schudden om de gedachtens uit me hoofd te zetten maar ik kon me nog net tegen houden. Ik pakte hem op zijn mond en tikte met me tong tegen zijn lip aan. Ik probeerde me kond te laten zakken. Maar Jay had me vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 08:54

Jay:

Mellanie was nog zo voorzichtig. Dit wa scahttig maar maake me ook licht onzeker. Ze zoende me weer en bewoog haar heupen. Ik grijnste door haar zoenen heen. ik spande me spieren aan en drukte langzaam door. ooh zo goddelijk!!.. SLowly I thrust her softly.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 09:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Jay drukte zijn dragon naar boven toe. 'Aah.' Dat gevoel. Ik lied me iets meer naar benden zakken en zoende heerlijk met Jay. Zijn dik was gelukkig iets smaller dan die 3 dikke mannelijke vingers. "Oh shit moest de maat onthouden!" Dacht ik plots. Ik bewoog me wat omhoog maar veel kon ik niet doen tussen de muur en Jay in. Ik kroelde met mijn vingers door zijn haren heen en probeerde me te ontspannen zodat het soepeler ging. 'Oh Jay.' Zei ik opgewonden. 'Ga verder!' Fluisterde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 09:51

Jay:

Ik hield me adem in terwijl ik mijn heupen bewoog. Het water gaf een beetje tegen speling but i like that!. ik drukte steeds verder door, 'oh jay!' hoorde ik haar opgewonden zeggen. 'Ga verder' , Zeker dat ik dat deed. Ik drukte steeds verder door. Het gevoel was zo heerlijk. Ik spande me spieren aan en bewoog me heupen steeds sneller er wat minder voorzichtig
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 10:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik hield mijn armen boven op Jay zijn schouders om zijn nek heen geslagen ik stopte met zoenen toen hij meer bewoog, legde ik mijn hoofd naast die van hem. Zachtjes beed ik in zijn nek en in zijn schouder. Mijn ademhaling ging op het ritme mee van de beweging. Dit voelde beter dan de eerste keer. Langzamerhand voelde ik dat Jay steeds dieper ging. Dat gaf zoon kick. Ookal was het minder voorzichtiger dan de eerste slagen het werd er niet minder lekker op. Af en toe hield ik hem steviger vast ala hij iets te snel ruwer ging. Ik vond kreunen zo schaamtelijk. Dus hield ik me in met geluid maken. Mijn ogen vielen langsaam dicht ik probeerde de beweging soepeler te maken door mijn bekken wat te kantelen. "Oh shit nu gaat hij er nog dieper in door deze houding." Zachtjes liet ik een zachte kreun ontsnappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 10:58

Jay:

Ze leunde op me schouders hoerdoor kan ik haar beter bewegen. NA even kantelde ze haar heupen en kon ik nog verder doordrukken. 'oh'ademnde ik zwaar uit. Ik had geen controlde meer over de gevoelens helemaal toen ze me begon tebijten in me nek. Me spiere spande aan. shit men.. We waren nu al zeker 5min bezig in deze houding en ik begon nu echt mijn eind te komen.! Ik stopte . ik haalde he mer neit uit. Ik ademde echt als een gek.'sorry'hijgde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 11:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Na een kreunde te horen gekregen stopte Jay abrupt na een tijdje. Ik was verbaast en keek hem aan. Zijn Dick voelde ik ni echt goed in me zitten nu hij was gestopt met bewegen. Hij was echt flink opvullend. 'Je hoefde niet te stoppen?' Vroeg ik half buiten adem van het lekkere gevoel. Ik kroelde over zijn nek heen met me vingers en beet nog een keertje zachtjes in zijn nek dat ik meer wilde. 'Ik vond het juist lekker.' Fluisterde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 11:11

Jay:

'But im getting to my limit!' zei i kbuiten adem. Maar toen beet ze me weer en zachtjes begon ik haar weer te penentreren. deze keer rustig en lange slange dat hij er steeds net niet uit ging. En ook zo diep mogelijk. Niet dat ik ehm er helemaal in kreeg maar dat was ik wel gewent. 'I cant cum okay!' zei ik eigend. Maar ze bleef me bijten en dat voelde zp fijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 11:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'But im getting to my limit!' Heugde Jay ik moest best zachtjes gniffelen door die zin. Snel daarna duwde Jay zijn dragon weer naar binnen toe. Dit keer nam hij een andere strategie. Dat voelde zo volmaakt, ik wilde voor altijd bij Jay zijn. Ik ging over van buiten naar kussen omdat het gewoon zo geweldig aan voelde. Elkekeer als hij net naar binnen ging voelde ik dat ik moest kreunen. Na een aantal slaagjes dat hij dit deed kon ik me niet meer in houden zachtjes liet ik kleine kreuntjes ontsnappen. 'T-this fiels so, Ah, great.' Fluisterde ik. 'I cant cum okay!' Zei Jay 'Why not?' Vroeg ik. het gevoel begon te tintelen en te kriebelen. Ik begon wat harder in zijn schouder te bijten omdat dat gevoel zo veel sterker werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 11:34

Jay:

ooeeh! mellanie begon te kreunen dus hield ik dit aan. Maar het stimuleerde mij iets minder. En dat vond ik nieterg. Ik bleef tegen het komen aan zitten en dat voeldeaan de ene kant echt kut maar ana de andere gaf het echt een kick. 'Because I don't want you yo get pregnent' hijgde ik. ze beet weer in me schouders . 'oh!!' okay das zo fijn!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 11:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'B-but, Ah....' Zachtjes hijgde ik iets meer mijn hersens functioneerde niet meer helemaal zoals het hoorde kwam dat door die hormonen? '...I-I can't, Aah...' Ik hield Jay steviger vast en beet op verschillende plekjes in zijn nek. '...g-get getting pregnant.' Haperde ik van het lekkere ritme. 'I-I never have lost blood earlyer yet.' Heigde ik. Mijn lichaam voelde nu zo apart nog even en het spat uit elkaar zoon gevoel had ik. 'Can you go faster please?' Vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 11:56

Jay:

Me ogen werden grote. Ze was nog niet ongesteld geweest.. dat betekend dat ik dus gewoon mog komen en haar niet zwwanger kon maken. Me spiere ontspande zich iets meer. Want er viel zo veel stress van af! Ik lachte toe nze vroeg of ik harder wilde gaan en sneller. Ik heigde en versnelde de me slagen en begon ook meer te hijgen. Shit alles trilde en het voelde zo goed. ik beet op me lip en sloot me ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 12:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Eindelijk hij bewoog sneller. Het gevoel steeg inenen zo hoog dat me lichaam begon te trillen en een beetje begon te sjokken. 'Ahmmm.' Mompelde ik en pakte Jay stevig beed en wist niet goed wat ik moest doen. 'Jay?' Vroeg ik een beetje bangig en zette haast me nagels in zijn vel. 'Ohm~'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 12:12

Jay:

I Thrusted her more and more fast and deeper. Heelmaal toen ze ook haar nagels in me zetten. Waarom klonk ze zo bang. 'im hurting you' vroeg ik nerveus Maar ik kon niet echt antwoorden. Ik kwam tot mijn climax. Ik boog me nek en pakte mellanie stevig beet. Me slagen werden niets langzamer en ik stopte met ademhalen. 'uugrgh'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Emptyvr mei 01 2015, 12:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'W-was dat het gevoel. D-dat... Sjoking.' Ik kon niet goed uit me zinnen komen. "Was dat klaar komen?" Dacht ik en het gevoel had ik nog steets omdat hij verder bewoog. Uit het niets pakte Jay me stevig beed. Hij slaakte een best andere en iets hardere kreun. Mijn heiligdom trok samen en lied zigzelf weer los. het had een eigen willetje gekregen net als mijn schokkende lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 51 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 51 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: